Acties:
  • 0 Henk 'm!

• illuvattarr
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09 08:50
MaakmeGek schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:56:
[...]

Ik had bol.com gisteren gemaild en daarin zeiden ze het volgende:

[...]

Ik kan mij niet voorstellen dat zij dus extra krijgen en iedereen die nu nog bestelt zal vast al te laat zijn.
Ik heb via de chat op bol.com ook ff iemand gesproken en die vertelde dat inderdaad de scorpio edition pre-orders live zijn sinds zondagavond. Maar dat ze verder geen uitspraken kunnen doen over de aantallen.

Maar ik mag toch hopen dat ik er wel eentje krijg aangezien m'n pre-order om 23u gedaan is op zondagavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:47

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

illuvattarr schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:16:
[...]

Ik heb via de chat op bol.com ook ff iemand gesproken en die vertelde dat inderdaad de scorpio edition pre-orders live zijn sinds zondagavond. Maar dat ze verder geen uitspraken kunnen doen over de aantallen.

Maar ik mag toch hopen dat ik er wel eentje krijg aangezien m'n pre-order om 23u gedaan is op zondagavond.
Als jij je order om 23u zondagavond hebt gedaan dan moet het wel goed gaan lijkt mij. Dat is misschien maar een half uur na officiele aankondiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordFather
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:51
illuvattarr schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:16:
[...]

Ik op 12 juni dit jaar toen ze heel even de pre order open hadden staan :P
Mag toch wel hopen dat het goed komt haha
Had nog contact met ze opgenomen en zeiden dat die automatisch naar de scorpio versie is veranderd

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Als je over natuurfilmpjes praat, waarschijnlijk nog niet oud genoeg om stoppeltjes te krijgen onder de broekband. Hihihi, natuurfilms... Lekker Meiden van Holland aanzetten op woensdagmiddag als pa & ma nog niet thuis zijn... :z

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
LordKnox schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:14:
Weet iemand een plek waar ik de GamesCom-presentaties na afloop nog eens kan bekijken?
Heb die van EA en MS gekeken maar beide niet de moeite om terug te kijken. Ik zou enkel de games opzoeken waar je zelf in geïnteresseerd bent en de overige tijd lekker in de zon gaan zitten ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• illuvattarr
LordFather schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:21:
[...]

Ik op 12 juni dit jaar toen ze heel even de pre order open hadden staan :P
Mag toch wel hopen dat het goed komt haha
Had nog contact met ze opgenomen en zeiden dat die automatisch naar de scorpio versie is veranderd
Hoop ik niet dat ik de verkeerde keuze heb gemaakt door bij bol.com te pre-orderen.
Dalijk gaan door hun eigen fout de eerste pre-orders naar de mensen die toen al betaald hebben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:10
MaakmeGek schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:56:
[...]

Ik had bol.com gisteren gemaild en daarin zeiden ze het volgende:

[...]

Ik kan mij niet voorstellen dat zij dus extra krijgen en iedereen die nu nog bestelt zal vast al te laat zijn.
Ik vind dat wel een beetje een naaistreek van bol.com, zet gewoon een limiet op het aantal orders en laat mensen nou niet bestellen terwijl je er geen op voorraad hebt.

Ik heb zelf de xbox one x rond een uur of 2.45 snachts besteld en als ik dit zo lees heb ik er weinig vertrouwen in dat ik de xbox op de release krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• illuvattarr
BlazeMuis schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:43:
[...]

Ik vind dat wel een beetje een naaistreek van bol.com, zet gewoon een limiet op het aantal orders en laat mensen nou niet bestellen terwijl je er geen op voorraad hebt.

Ik heb zelf de xbox one x rond een uur of 2.45 snachts besteld en als ik dit zo lees heb ik er weinig vertrouwen in dat ik de xbox op de release krijg.
Ben ik het helemaal mee eens, maarja, het gaat gewoon om geld verdienen uiteindelijk.
Ze zijn gewoon onduidelijk en hopen zoveel mogelijk pre-orders binnen te krijgen.

Vind het ook raar dat ze een pre-order uberhaupt live zetten als ze geen idee hebben hoeveel consoles ze krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

BlazeMuis schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:43:
[...]

En gewoon bij Microsoft reserveren? De prijs is overal toch hetzelfde.
http://www.xbox.com/nl-NL/xbox-one-x#buy

[ Voor 3% gewijzigd door Fireshade op 22-08-2017 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:01
Fireshade schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:26:
[...]

En gewoon bij Microsoft reserveren? De prijs is overal toch hetzelfde.
http://www.xbox.com/nl-NL/xbox-one-x#buy
Ook die schijn ondertussen geen orders meer te accepteren. Maar dat veranderd ook per uur geloof ik. Blijven proberen!!

Zou dit "tekort" nu komen omdat de console populairder is dan verwacht of doen ze ala iPhone gewoon een tekort simuleren? Koffiedikkijken I know maar ik vind het wel frappant dat een niche product zo'n aanloop heeft.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• illuvattarr
Yaz schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:29:
[...]

Ook die schijn ondertussen geen orders meer te accepteren. Maar dat veranderd ook per uur geloof ik. Blijven proberen!!

Zou dit "tekort" nu komen omdat de console populairder is dan verwacht of doen ze ala iPhone gewoon een tekort simuleren? Koffiedikkijken I know maar ik vind het wel frappant dat een niche product zo'n aanloop heeft.
Reken maar dat ze een tekort simuleren om proberen een hype te creeeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

illuvattarr schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:39:
[...]
Zou Microsoft dan eindelijk zijn marketing op orde hebben? :)

De echte vraag is: wat is "limited"?
Dat kan 1000 zijn, maar ook 1.000.000 :P

[ Voor 13% gewijzigd door Fireshade op 22-08-2017 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-08 11:30
die mixer app op de xbox is echt een gedrocht qua afspelen.

Helft van de tijd geen beeld of audio of gewoon helemaal niks. Overigens alleen bij live events heb ik er last van.

[ Voor 17% gewijzigd door TheNostra op 22-08-2017 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:59

Player1S

Probably out in the dark

TheNostra schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:56:

Helft van de tijd geen beeld of audio of gewoon helemaal niks. Overigens alleen bij live events heb ik er last van.
Gebruik nu een tijdje Mixer om te streamen. Heb wel het idee dat MS de potentie remt van het product.
Volgens mij als ze flink wat bandbreedte toewijzen en paar azure-servers bij prikken de prestaties omhoog gaan.
Ook lijken ze Mixer echt te willen integreren in Xbox. Ik hoop echter dat ze dan wel snel met Soundboard support komen. Nu moet je daarvoor streamen via je pc.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Dus eigenlijk moet ik me nog zorgen gaan maken net mijn bol.com preorder? Heb ook nog een preorder bij gamemania maar die is voor de normale versie waar we maar niks over horen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:10
Phusebox schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:27:
Dus eigenlijk moet ik me nog zorgen gaan maken net mijn bol.com preorder? Heb ook nog een preorder bij gamemania maar die is voor de normale versie waar we maar niks over horen.
Daar kan niemand nog wat over zeggen helaas. Misschien krijgt bol.com gewoon duizenden geleverd, we zullen het vanzelf wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
justifire schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:40:
Hoop dat ze snel uitverkocht zijn, kan ik tenminste een order plaatsen voor een zwarte X !
Die grijze stippeltjes skin en groene tekst vindt ik echt geen porum tussen mijn andere apparatuur, ben geen 16 meer.....
Boeit mij helemaal niks welke kleur, stippels roos groen geel. Leg de xbox toch Achter de muur van de tv. Waar de kelderkast is.

Gaat mij erom Day one binnen hebben en spelen.

Edit: taalfout correctie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hoop dat ze snel uitverkocht zijn, kan ik tenminste een order plaatsen voor een zwarte X !
Die grijze stippeltjes skin en groene tekst vindt ik echt geen porum tussen mijn andere apparatuur, ben geen 16 meer.....
Same here maar ja dan koop ik gewoon een Scorpio en gooi die op marktplaats zodra de normale beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheNostra schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:56:

Ik kijk er altijd de grotere wedstrijden in FIFA mee, maar dat werkt (streamen vanaf een xbox, kijken op Edge) toch bijzonder goed. Heb alleen het idee dat die mixer app niet helemaal jofel werkt.
illuvattarr schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:39:
[...]

Dit en denk wat extra dozenschuiven. Ze zetten er (stel) 100.000 voor België klaar, blijkt pas op de 10.000 te zitten, schuiven er 50k door naar Nederland.

Hoeveel ze er ook kunnen leveren of hypen, ze moeten uiteindelijk wel uit die fabriek komen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
Zal het via edge proberen dan. Want zelfs via de iPhone of iPad app werkt het knudde.

Het werkt wel beter maar nog steeds niet goed genoeg als ik de latency schuif knop uit Zet.

Edge werkt inderdaad goed thx voor de tip.

[ Voor 46% gewijzigd door TheNostra op 22-08-2017 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 23:03

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

Mr Magic schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 08:40:
Komt er voor de Xbox One X nog een actie voor een gratis Kinect adapter, net als eerder voor de Xbox One S?
Ik heb Microsoft Support erover gebeld. Ze kon mij geen uitsluitsel geven. Er is in ieder geval een ticket aangemaakt en ze zal mij per e-mail op de hoogte stellen of er een dergelijke compensatie weer wordt georganiseerd. Ik zal jullie vervolgens op de hoogte houden wat hiervan de uitkomst is. Wordt vervolgd dus...

Waarschijnlijk zullen ze het hier ook weer bekend maken of we een gratis Kinect-adapter mogen ontvangen. Scheelt je toch weer vier tientjes

[ Voor 26% gewijzigd door Ram-G-maN op 22-08-2017 17:19 ]

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
Weet iemand een headset die zowel met draad als zonder draad werkt. Voor op de xbox one.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:17
Dit zijn headsets draadloos zonder draad .
pricewatch: ASTRO Gaming A50 Wireless Headset + Base Station (Xbox One edition)

pricewatch: Turtle Beach Elite 800X

pricewatch: Logitech G933 Zwart

Deze zijn draadloos met mogelijkheid tot gebruiken van 3,5 mm audio.
pricewatch: Turtle Beach Ear Force STEALTH 420X+

pricewatch: Steelseries Siberia 840

Ik heb eerder de 500x stealth gehad en die was erg prettig. Vooral het apart kunnen instellen van game en mic geluid op de headset zelf. Samen met de mute op de headset was het heerlijk voor party chat.
Dus voor game headset zijn die knopjes op de headset een aanrader. Bij vergelijken zou ik hier ook op letten.
Verder wil ik je zeggen dat je qua geluid niet moet letten op 7.1 of 5.1 specificaties .
Het is uiteindelijk niet representatief voor de kwaliteit van het geluid. En het werkelijk surround sound valt vaak tegen.
Ook is geluid van een stereo hifi headset is stukken beter.
bv pricewatch: Sennheiser Momentum On-Ear I (M2) (Bruin)
pricewatch: Bose QuietComfort 35 (Zwart)

Maar daar heb je met gaming weer niet veel aan. Of je moet al ingewikkeld met een splitter gaan doen. Dan heb je mic en headset beide los.

Vanwege pc-xbox mix ben ik zelf overgestapt op de Kingston hyper x pricewatch: Kingston HyperX Cloud II Gun metal

Die is met een 3,5 mm audio aansluiting. Was wel een flinke stap terug van de 500x.

http://thewirecutter.com/reviews/best-gaming-headset/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
quorumz schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:15:
[...]

Shadow Warrior 2 is cool. 4 man coop :)
heeft het soms best zwaar maar heb de hoop dat het op de xbox one x perfect draait
diverse moeilijkheidsgraden, debiele hoeveelheid wapens, upgraden van wapens met "mods"
ook op insane trapsgewijs nog moeilijker te maken (meer loot wordt er gezegd maar zie ik niet terug komen in geld wel in black orbs die je nodig hebt om nog betere wapens te maken)
humor... :)
aweseome, spel zijn geld dubbel en dwars waard, geloof nu al 4 x uitgespeeld of zo
Thanks !
Zojuist aangeschaft tesamen met Killing Floor 2 :9
Ging weer vloeibaar via die guide van jou, Tunnelbear werkt prima icm Singapore.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Yaz schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:29:
[...]

De PS4 Pro verkoopt (relatief gezien) niet geweldig in verhouding tot normale PS4's. De X is een stuk duurder dus het zou mij verbazen dat de X erg goed gaat verkopen. Al zou dat ook weer wel zo kunnen zijn omdat XBox gamers wellicht net effe wat anders zijn dan de gemiddelde PS4 gamer (bv qua inkomen). Is dat het geval dan gaan er hopelijk meer ontwikkelaars de versie voor de X extra boosten zoals bij Project Cars 2 het geval is.

Bij Game Mania konden ze gisteren nog helemaal niets zeggen over of en hoeveel Sorpio's hun krijgen. Ik hou het bij de gewone editie, zit op 4 meter van de XBox en kijk enkel met afstoffen naar dat zwarte ding. En de controller verdwijnt in de kast omdat ik twee exemplaren heb van een van de beste uitvindingen ooit (Elite controller).

[ Voor 15% gewijzigd door Lekker Ventje op 22-08-2017 19:53 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dit dus!!!!11

Ben niet zo van de stickertjes.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Bullet NL schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 20:57:
[...]

Dit dus!!!!11

Ojee. Ik heb direct 1 besteld, krijg ik dan een versie met stickertjes? Ik dacht dat er alleen op de controller wat stond.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Winkiller schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:10:
[...]

Je vergeet er nog een => internet bankieren. Maar daar draait het verhaal niet om, het draait erom dat mensen (ik ook) aankopen rechtvaardigen omdat hun omgeving dat van hun verlangd of verwacht omdat je er anders niet bij hoort. Dit keer wil ik er bewust niet bij horen en ik ben van mening dat ik daar een geldige reden voor heb.

M.A.W. het spelletje doet op HD precies hetzelfde als op UHD + HDR en veranderd plots niet in goud.
Het is me niet duidelijk wat je hier boven nou precies duidelijk wil maken...

Wat heeft het kopen van een Xbox One X met een nieuwe UHD tv nu te maken met het feit dat dit door mijn omgeving verwacht of verlangd wordt???? Door wie precies wordt deze verwachting uitgesproken? Ik ken namelijk niemand in mijn omgeving die verwacht dat ik een Xbox One X en een nieuwe UHD (OLED) tv koop.

Ik zie die relatie die jij legt met een omgeving niet.

Laat ik het zo zeggen, mijn Xbox staat dagelijks aan, ik het een launch model van de eerste uitvoering, welke een jaar voor de Nederlandse release gekocht is in het buitenland.

Mijn Xbox is dus zo'n 4* jaar oud, 22 november 2013 gekocht. Omdat ik vind dat hij aan vervanging toe is, koop ik een ander. Dat het zelfde ook geld voor mijn 1080P HD TV, tja.... Ook mijn TV is aan vervanging toe, sinds kort heb ik wat pixel problemen en kan je duidelijk merken dat de contrastwaarden lang niet meer zo goed zijn als in het begin. Beide apparaten zijn voor mij aan vervanging toe, terug komen op jou betoog over "druk door een omgeving"..... Nogmaals de vraag, welke omgeving legt mij druk op het kopen van nieuwe producten?

De "grote". Jij doet voorkomen dat een 65" tv te groot is voor een gemiddelde woning, nu heb ik geen idee hoe jij woont. Ik heb een leuke 2 onder 1 kap woning, een ruime L vormige kamer, ik heb voor Randstedelijke begrippen een redelijk grote woning denk ik. In mijn huiskamer heb ik genoeg ruimte om wel 3x een 65" TV naast elkaar aan de muur te hangen (wel even wat prullspull van de vrouw aan de kant hangen, maar goed.. Het kan) zonder dat de tv's iets zouden raken.

Even een feitje;

De ideale kijkafstand voor een tv met Full HD-resolutie 2 tot 2,5 maal de beelddiagonaal van een tv, voor een 50-inch tv komt dit neer op 250 tot 320 centimeter.

Voor een 55-inch (140 centimeter) 4K Ultra HD tv, het formaat dat we momenteel veel tegenkomen, ligt de advies kijkafstand op 168 centimeter tot 238 centimeter.

Kortom, voor een UHD scherm van 55" moet je dichter op je TV zitten t.o.v. een 55" Full HD tv.

Conclusie;

Voor een UHD scherm moet je kamer dus kleiner (of in ieder geval de kijkafstand naar je tv) voor een optimale beleving in vergelijking met een HD scherm met de zelfde beelddiagonaal.

Afijn, jou stelling dat een kamer groter moet zijn bij een groter wordende TV gaat dus niet op. Dat iemand zijn kamer anders zou moeten inrichten om plaats te maken voor een UHD tv van bijvoorbeeld 65" is natuurlijk een hele andere discussie.

Kortom, een TV en Xbox die aan vervanging toe zijn, ik kan natuurlijk niet het nieuwste van het nieuwste willen, maar als de centen niet het probleem zijn, waarom zou ik mezelf te goed doen met minder dan dat ik wil hebben?

Ik denk dat je echt fout zit met het idee dat de gemiddelde Tweaker zijn keuze aflaat hangen door sociale druk door een omgeving. Een Tweaker is vaak een early adaptor, ze houden van nieuwe techniek, zijn daar ook bereid extra voor te betalen t.o.v. van niet typische Tweakers.

ps, TV kijken? Wie doet dat nu nog? ;-) liniaire TV zal de komende jaren alleen maar minder worden, de contact zal zich verschuiven naar direct aanbod (live via IP) en Netflix achtige oplossingen. Het is niet voor niets dat diverse kabelmaatschappijen sinds kort gestopt zijn met het aanbieden van analoge TV.

* 4 jaar oud, mijn tv is 5 jaar oud....

[ Voor 4% gewijzigd door Bullet NL op 22-08-2017 21:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

Bullet NL schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:28:
[...]

Wat heeft het kopen van een Xbox One X met een nieuwe UHD tv nu te maken met het feit dat dit door mijn omgeving verwacht of verlangd wordt???? Door wie precies wordt deze verwachting uitgesproken? Ik ken namelijk niemand in mijn omgeving die verwacht dat ik een Xbox One X en een nieuwe UHD (OLED) tv koop.

Laat ik het zo zeggen, mijn Xbox staat dagelijks aan, ik het een launch model van de eerste uitvoering, welke een jaar voor de Nederlandse release gekocht is in het buitenland.

Mijn Xbox is dus zo'n 5 jaar oud, 22 november 2013 gekocht. Omdat ik vind dat hij aan vervanging toe is, koop ik een ander. Dat het zelfde ook geld voor mijn 1080P HD TV, tja.... Ook mijn TV is aan vervanging toe, sinds kort heb ik wat pixel problemen en kan je duidelijk merken dat de contrastwaarden lang niet meer zo goed zijn als in het begin. Beide apparaten zijn voor mij aan vervanging toe, terug komen op jou betoog over "druk door een omgeving"..... Nogmaals de vraag, welke omgeving legt mij druk op het kopen van nieuwe producten?

De "grote". Jij doet voorkomen dat een 65" tv te groot is voor een gemiddelde woning, nu heb ik geen idee hoe jij woont. Ik heb een leuke 2 onder 1 kap woning, een ruime L vormige kamer, ik heb voor Randstedelijke begrippen een redelijk grote woning denk ik. In mijn huiskamer heb ik genoeg ruimte om wel 3x een 65" TV naast elkaar aan de muur te hangen (wel even wat prullspull van de vrouw aan de kant hangen, maar goed.. Het kan) zonder dat de tv's iets zouden raken.

Even een feitje;

De ideale kijkafstand voor een tv met Full HD-resolutie 2 tot 2,5 maal de beelddiagonaal van een tv, voor een 50-inch tv komt dit neer op 250 tot 320 centimeter.

Voor een 55-inch (140 centimeter) 4K Ultra HD tv, het formaat dat we momenteel veel tegenkomen, ligt de advies kijkafstand op 168 centimeter tot 238 centimeter.

Kortom, voor een UHD scherm van 55" moet je dichter op je TV zitten t.o.v. een 55" Full HD tv.

Conclusie;

Voor een UHD scherm moet je kamer dus kleiner (of in ieder geval de kijkafstand naar je tv) voor een optimale beleving in vergelijking met een HD scherm met de zelfde beelddiagonaal.

Afijn, jou stelling dat een kamer groter moet zijn bij een groter wordende TV gaat dus niet op. Dat iemand zijn kamer anders zou moeten inrichten om plaats te maken voor een UHD tv van bijvoorbeeld 65" is natuurlijk een hele andere discussie.

Kortom, een TV en Xbox die aan vervanging toe zijn, ik kan natuurlijk niet het nieuwste van het nieuwste willen, maar als de centen niet het probleem zijn, waarom zou ik mezelf te goed doen met minder dan dat ik wil hebben?

Ik denk dat je echt fout zit met het idee dat de gemiddelde Tweaker zijn keuze aflaat hangen door sociale druk door een omgeving. Een Tweaker is vaak een early adaptor, ze houden van nieuwe techniek, zijn daar ook bereid extra voor te betalen t.o.v. van niet typische Tweakers.
5jaar oud sinds 2013... Jij léeft in 2018 :+ :+

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:12

Winkiller

De Mopperpot

Bullet NL schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:28:
[...]

Mijn Xbox is dus zo'n 4* jaar oud, 22 november 2013 gekocht. Omdat ik vind dat hij aan vervanging toe is, koop ik een ander. Dat het zelfde ook geld voor mijn 1080P HD TV, tja.... Ook mijn TV is aan vervanging toe, sinds kort heb ik wat pixel problemen en kan je duidelijk merken dat de contrastwaarden lang niet meer zo goed zijn als in het begin. Beide apparaten zijn voor mij aan vervanging toe, terug komen op jou betoog over "druk door een omgeving"..... Nogmaals de vraag, welke omgeving legt mij druk op het kopen van nieuwe producten?

Even een feitje;

Conclusie;

ps, TV kijken? Wie doet dat nu nog? ;-) liniaire TV zal de komende jaren alleen maar minder worden, de contact zal zich verschuiven naar direct aanbod (live via IP) en Netflix achtige oplossingen. Het is niet voor niets dat diverse kabelmaatschappijen sinds kort gestopt zijn met het aanbieden van analoge TV.

* 4 jaar oud, mijn tv is 5 jaar oud....
Als jij denkt dat ik hier nog op in ga moet ik je teleurstellen, iets zegt me dat je mij wel begrijpt. :)
Daarnaast heb ik geen zin in een discussie die we 2 jaar terug ook hebben gehad en dan een dag later er achter te komen dat het allemaal verdwenen is. Ik zal verder mijn mond wel houden, wel aardig van je dat nog even reageert om je aankopen te rechtvaardigen aan een totaal vreemde. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
De PS4 Pro verkoopt (relatief gezien) niet geweldig in verhouding tot normale PS4's. De X is een stuk duurder dus het zou mij verbazen dat de X erg goed gaat verkopen. Al zou dat ook weer wel zo kunnen zijn omdat XBox gamers wellicht net effe wat anders zijn dan de gemiddelde PS4 gamer (bv qua inkomen). Is dat het geval dan gaan er hopelijk meer ontwikkelaars de versie voor de X extra boosten zoals bij Project Cars 2 het geval is.
Haha Xbox gamers anders vanwege inkomen? hoe kom je daar nou bij? de Xbox One is over het algemeen goedkoper dan de PS4, dus in dat geval zal de Xbox One eerder voor mensen die minder te besteden hebben. Maar even alle gekheid op een stokje, want dit gewoon onzin natuurlijk. De PS4 is krachtiger dan de huidige Xbox One (S), dus voor velen PS4 eigenaren om naar de Pro te upgraden niet nodig omdat de PS4 zowat alle games gewoon in 1080p doet. Het verschil tussen de Xbox One en One X is dus al een stuk groter namelijk.

Dus developers zien "ooh heey er worden toch wat Xbox One X consoles verkocht", moeten vast mensen met geld zijn...laten we eens wat meer ons best doen!....yeah right. Microsoft moet nog behoorlijk aantonen dat de Xbox One X uberhaupt veel gaat verkopen. Ik ben van mening dat de verkopen niet spectaculair zullen zijn omdat Microsoft het duidelijk vooral moeten hebben van Xbox One eigenaren die overstappen (niet eens iedereen) in plaats van nieuwe gamers. Dat in tegenstelling dat de PS4 veel sterker in de markt staat en nieuwe gamers eerder neigen naar Sony dan Microsoft. Ook nog eens het feit dat de verkopen tussen de PS4 en Xbox One enorm verschillen dus die "paar" (om het maar even zo te noemen) Xbox eigenaren die overstappen zorgen niet voor enorme verkopen.

Misschien heb ik het straks mis en dan zal ik dat ook toegeven, maar ik verwacht geen enorme aantallen die ze zullen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Winkiller schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:45:
[...]

Als jij denkt dat ik hier nog op in ga moet ik je teleurstellen, iets zegt me dat je mij wel begrijpt. :)
Daarnaast heb ik geen zin in een discussie die we 2 jaar terug ook hebben gehad en dan een dag later er achter te komen dat het allemaal verdwenen is. Ik zal verder mijn mond wel houden, wel aardig van je dat nog even reageert om je aankopen te rechtvaardigen aan een totaal vreemde. ;)
Ho ho....... Jij bent de gene die hier begint een stelling in te nemen, dat we deze discussie al deels een keer eerder gevoerd hebben, ala.... Voor mij is de overweging namelijk actueel, omdat ik een nieuwe TV en Xbox X koop. Een aankoop die jij bekritiseerd. Jij werpt de discussie op door het nut van UHD te verwerpen. Immers, de games zijn het zelfde. Vervolgens komt er in mijn ogen een zwak betoog betreffende het nog niet beschikbaar hebben van UHD TV uitzendingen. :+

Genoeg UHD materiaal te koop hoor, Blueray, Netflix, enz.

Nogmaals, ik hoef mij aankopen aan niemand te rechtvaardigen..... Nou jah.... Mijn vrouw mag er wat van vinden :P

Maar verder......

Wel jammer dat je niet inhoudelijk meer reageert. Ik had nog wel wat argumenten om in mijn ogen aan te tonen dat je stelling geen stand houd. >:) O-) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Bullet NL schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:54:
[...]

Ho ho....... Jij bent de gene die hier begint een stelling in te nemen, dat we deze discussie al deels een keer eerder gevoerd hebben, ala.... Voor mij is de overweging namelijk actueel, omdat ik een nieuwe TV en Xbox X koop. Een aankoop die jij bekritiseerd. Jij werpt de discussie op door het nut van UHD te verwerpen. Immers, de games zijn het zelfde. Vervolgens komt er in mijn ogen een zwak betoog betreffende het nog niet beschikbaar hebben van UHD TV uitzendingen. :+

Genoeg UHD materiaal te koop hoor, Blueray, Netflix, enz.

Nogmaals, ik hoef mij aankopen aan niemand te rechtvaardigen..... Nou jah.... Mijn vrouw mag er wat van vinden :P

Maar verder......

Wel jammer dat je niet inhoudelijk meer reageert. Ik had nog wel wat argumenten om in mijn ogen aan te tonen dat je stelling geen stand houd. >:) O-) :+
Stoppen Jeroen, je overdrijft en slaat door, laten we deze weg niet opnieuw ingaan. :w
Lekker Ventje schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 19:49:
[...]

De PS4 Pro verkoopt (relatief gezien) niet geweldig in verhouding tot normale PS4's. De X is een stuk duurder dus het zou mij verbazen dat de X erg goed gaat verkopen. Al zou dat ook weer wel zo kunnen zijn omdat XBox gamers wellicht net effe wat anders zijn dan de gemiddelde PS4 gamer (bv qua inkomen).
Ik ben niet zeker of je serieus bent of maar wat roept, maar dit slaat helemaal nergens op. Zelfs mensen met een bijstands uitkering bestellen een xbox x of playstation 4 pro via webwinkels als ze de kans krijgen. :>

[ Voor 23% gewijzigd door Winkiller op 22-08-2017 22:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kluutmaran
Recon24 schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:51:
Blablablabla
De PS4 is krachtiger dan de huidige Xbox One (S)
Blabla
Dat in tegenstelling dat de PS4 veel sterker in de markt staat en nieuwe gamers eerder neigen naar Sony dan Microsoft.
Blabla
Wat is je punt? Dat de xbox one x niet goed gaat verkopen? Aan de reserveringen te zien loopt hij vrij aardig. Hoe weet je welke doelgroep de Xbox one x op dit moment koopt? Ben je marktonderzoeker? Of is het wishful thinking? Zo ja, waarom zou je willen dat die slecht gaat verkopen?

Microsoft zit qua timing (als ze de beloftes waar maken) deze keer net goed met 4K gaming, terwijl de ps4 pro net te vroeg zit om soepel mee te kunnen gaan met dat grafische geweld. Met 1080p gaming was het net andersom, de xbox net te vroeg mede door focus op Kinect en internet connectie, de ps net op tijd.

Disclaimer: Ik hoop juist wel dat hij goed verkoopt zodat veel spellen geoptimaliseerd worden en ik kan genieten van 4K gamen ipv geupscaled gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

.dubbel.

[ Voor 93% gewijzigd door Winkiller op 22-08-2017 22:26 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

Afbeeldingslocatie: https://evolpcgaming.com/uploads/monthly_2017_02/64223317.jpg.15fed1d68dbdf156bf1c00cc7b620e39.jpg

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Ga ik nu ook maar doen, bedankt voor de tip. >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Kluutmaran schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 22:13:
[...]

Wat is je punt? Dat de xbox one x niet goed gaat verkopen? Aan de reserveringen te zien loopt hij vrij aardig. Hoe weet je welke doelgroep de Xbox one x op dit moment koopt? Ben je marktonderzoeker? Of is het wishful thinking? Zo ja, waarom zou je willen dat die slecht gaat verkopen?

Microsoft zit qua timing (als ze de beloftes waar maken) deze keer net goed met 4K gaming, terwijl de ps4 pro net te vroeg zit om soepel mee te kunnen gaan met dat grafische geweld. Met 1080p gaming was het net andersom, de xbox net te vroeg mede door focus op Kinect en internet connectie, de ps net op tijd.

Disclaimer: Ik hoop juist wel dat hij goed verkoopt zodat veel spellen geoptimaliseerd worden en ik kan genieten van 4K gamen ipv geupscaled gamen.
Je leest puur wat je wilt en valt barst al om het woord "kracht" terwijl het daar niet eens over gaat. Er zijn genoeg redenen te bedenken dat de verkopen niet denderend zullen zijn. Puur en vooral omdat Microsoft het moet hebben van de huidige Xbox bezitters. Ze hebben weinig wat qua games voor de massa moet onderscheiden, maar nu komen de Xbox bezitters opeens weer met dat dom gelul van "ow exclusives zijn niet meer belangrijk" nee idd kan me voorstellen als Microsoft daarop niks te bieden heeft.
Microsoft zit qua timing (als ze de beloftes waar maken) deze keer net goed met 4K gaming, terwijl de ps4 pro net te vroeg zit om soepel mee te kunnen gaan met dat grafische geweld.
Hoe weet je dat? Heeft Microsoft iets laten zien wat niet mogelijk is op de PS4 Pro? kan ook niet trouwens want iedere game op de Pro en Xbox One X moeten ook draaien op de One en PS4. Als we het dan toch over grafisch geweld hebben, dan moet Microsoft sowieso beginnen aan AAA exclusives om iets tegenover games als Horizon, God of War, Detroit, Death Stranding, The Last of Us 2 (en ga zo maar door) te zetten.
Met 1080p gaming was het net andersom, de xbox net te vroeg mede door focus op Kinect en internet connectie, de ps net op tijd.
Onzin. beide consoles kwamen in november 2013 uit dus dat was niet het geval. Microsoft heeft toen sowieso rare sprongen gemaakt op bijna ieder vlak en qua hardware ook hele andere keuzes.

Voor Microsoft hoop ik dat ze wat extra zullen verkopen, maar die extra 1/2 miljoen..daar schrikken de concurrenten als Nintendo en Sony niet van..die eigenlijk (waarvan de laatste) tientallen miljoenen voorloopt, en niet alleen een sterker jaar hebben, maar ook 2018 begint ijzersterk...

Waar blijft Microsoft dan?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

Gaaaaap. Ga allemaal eens een biertje drinken. Kun je je gelijk halen zonder dat er tientallen mensen het gebral, over Ps4, of je een tv wil kopen en bijzonder genoeg internet bankieren, mee hoeven te lezen.

__

Tip: the sexy brutale is in de aanbieding. Bijzonder charmant spel. Lijkt een beetje op cluedo maar dan sneller met prima jazzy muziek en een aardig sfeertje. Best wel de moeite.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bullet NL schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:54:
[...]

...Mijn vrouw mag er wat van vinden :P
Laten we die eens hier uitnodigen; lijkt me wel interessant om te horen/lezen wat zij van alles vindt tot zover. :)
Bullet NL schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 20:57:
[...]

Nee, ondanks de lange posts en "labels" lijk je graag in de massa op te willen gaan. Waar zouden we zijn zonder Bullet? :z

Anyhow, vandaag met dank aan een gameshop, de vriendelijke keuze gekregen om een XOX met groene letters te krijgen. Ja, doe maar! Heb ik nog een beetje afwisseling in de huiskamer naast de compleet zwarte receiver / decoder / HTCP / TV en gehard glas van het meubel. Gelukkig hier wel de volledige steun in huis om een console pontificaal neer te flikkeren ongeacht kleur, geur, merk of prijs.

En dan nog even on-topic: speelt er iemand Sine Mora EX? Vind het een leuk spel, wel kort qua totale doorlooptijd van alle stages maar heb er de ballen verstand van hoe je een stage eindigt met een A of S rating. Enige hulp gewaardeerd. Mag ook via DM om de discussie over alle randzaken behalve de Xboxen niet in de weg te lopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MAX3400 schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 22:52:
[...]

Laten we die eens hier uitnodigen; lijkt me wel interessant om te horen/lezen wat zij van alles vindt tot zover. :)

[...]

Nee, ondanks de lange posts en "labels" lijk je graag in de massa op te willen gaan. Waar zouden we zijn zonder Bullet? :z

Anyhow, vandaag met dank aan een gameshop, de vriendelijke keuze gekregen om een XOX met groene letters te krijgen. Ja, doe maar! Heb ik nog een beetje afwisseling in de huiskamer naast de compleet zwarte receiver / decoder / HTCP / TV en gehard glas van het meubel. Gelukkig hier wel de volledige steun in huis om een console pontificaal neer te flikkeren ongeacht kleur, geur, merk of prijs.

En dan nog even on-topic: speelt er iemand Sine Mora EX? Vind het een leuk spel, wel kort qua totale doorlooptijd van alle stages maar heb er de ballen verstand van hoe je een stage eindigt met een A of S rating. Enige hulp gewaardeerd. Mag ook via DM om de discussie over alle randzaken behalve de Xboxen niet in de weg te lopen.
Sine Mora EX :Y
Rank geldt alleen in arcade mode, niet in story.
Dan zie je tijdens het spelen ook welke rank je hebt.
Vind die bazen alleen enorm irritant, kom je daar met rank A en bam bam bam, rank D }:|

Lijst met Xbox One X geoptimaliseerde games is bijgewerkt :

A Plague Tale: Innocence ||Focus Home Interactive

Anthem || Electronic Arts

ARK: Survival Evolved (Game Preview) || Studio Wildcard

Ashen || Annapurna

Assassin’s Creed Origins || Ubisoft

ASTRONEER (Game Preview) || System Era

Battlerite || Stunlock Studios

Below || Capybara

Black Desert || PearlAbyss Corp

Brawlout || Angry Mob Games

Chess Ultra || Ripstone Publishing

CODE VEIN || BANDAI NAMCO
Entertainment Inc.

Conan Exiles || Funcom

Crackdown 3 || Microsoft Studios

Danger Zone || Three Fields Entertainment LTD

Dark and Light || Snail Games

Darksiders III || THQ Nordic

Dead Rising 4 || CAPCOM CO., LTD

Deep Rock Galactic || Coffee Stain

Diablo III: Reaper of Souls – Ultimate Evil Edition || Activision Blizzard

Dishonored 2 || Bethesda

Dishonored: Death of the Outsider || Bethesda

Disneyland Adventures || Microsoft Studios

Dovetail Games Euro Fishing || Dovetail Games Ltd

DRAGON BALL FighterZ || BANDAI NAMCO Entertainment Inc.

Dynasty Warriors 9 || KOEI TECMO GAMES CO., LTD.

EA SPORTS FIFA 18 || Electronic Arts

EA SPORTS Madden NFL 18 || Electronic Arts

Elex || THQ Nordic

Elite: Dangerous || Frontier Developments Plc.

EVERSPACE || ROCKFISH Games GmbH

F1 2017 || Deep Silver

Fable Fortune || Mediatonic Ltd.

Fallout 4 || Bethesda

Farming Simulator 17 || Focus Home Interactive

Final Fantasy XV || Square Enix

Firewatch || Campo Santo

For Honor || Ubisoft

Forza Horizon 3 || Microsoft Studios

Forza Motorsport 7 || Microsoft Studios

Gears of War 4 || Microsoft Studios

Gravel || Milestone

Halo 5: Guardians || Microsoft Studios

Halo Wars 2 || Microsoft Studios

Hand of Fate 2 || Defiant Development

Hello Neighbor || tinyBuild LLC

HITMAN || Square Enix

Homefront: The Revolution || Deep Silver

Injustice 2 || Warner Bros.

Jurassic World Evolution || Frontier Developments Plc.

Killer Instinct || Microsoft Studios

Killing Floor 2 || Tripwire Interactive LLC

Kingdom Come: Deliverance || Deep Silver

Life is Strange: Before the Storm || Square Enix

Mafia III || 2K Games

Mantis Burn Racing || VooFoo Studios Ltd.

METAL GEAR SURVIVE || KONAMI

Metro: Exodus || Deep Silver

Middle-earth: Shadow of War || Warner Brothers Interactive

Minecraft: Xbox One Edition || Microsoft Studios

Minion Masters || BetaDwarf

Monster Hunter: World || CAPCOM CO., LTD

NBA 2K18 || 2K Games

Need for Speed Payback || Electronic Arts

Ooblets || Glumberland

Ori and the Will of the Wisp || Microsoft Studios

Outcast – Second Contact || Bigben

Outlast 2 || Red Barrels

Paladins || Hi-Rez Studios

Path of Exile || Grinding Gear Games

PlayerUnknown’s Battlegrounds || Bluehole Ginno Games, Inc.

Portal Knights || 505 Games

Pro Evolution Soccer 2018 || KONAMI

Project CARS 2 || BANDAI NAMCO Entertainment Inc.

Quantum Break || Microsoft Studios

Raiders of the Broken Planet || Mercury Steam

Railway Empire || Kalypso

Real Farm Sim 2018 || SOEDESCO

ReCore || Microsoft Studios

RESIDENT EVIL 7 biohazard || CAPCOM CO., LTD

RiME || Tequila Works

ROBLOX || Roblox

Robocraft Infinity || Freejam Ltd.

Rocket League || Psyonix

Rush: A Disney Pixar Adventure || Microsoft Studios

Sea of Thieves || Microsoft Studios

Slime Rancher || Monomi Park, LLC

SMITE || Hi-Rez Studios

Sonic Forces || Sega

Star Wars Battlefront II || Electronic Arts

State of Decay 2 || Microsoft Studios

STEEP || Ubisoft

Strange Brigade || Rebellion Developments

Super Lucky’s Tale || Microsoft Studios

SUPERHOT || Superhot

Surviving Mars || Paradox Interactive

Tennis World Tour || Bigben

The Artful Escape || Annapurna

The Crew 2 || Ubisoft

The Darwin Project || Scavenger Studio

The Elder Scrolls Online: Morrowind || Bethesda

The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition || Bethesda

The Last Night || Raw Fury

The Long Dark || Hinterland

The Surge || Focus Home Interactive

The Witcher 3: Wild Hunt || CD Projekt

Titanfall 2 || Electronic Arts

Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands || Ubisoft

Tom Clancy’s The Division || Ubisoft

Train Sim World || Dovetail Games Ltd

TT Isle of Man – Ride on the Edge || Bigben

Warframe || Digital Extremes

Warhammer: End Times - Vermintide || Fatshark AB

We Happy Few || Gearbox

Wolfenstein II: The New Colossus || Bethesda

World of Tanks || Wargaming

WRC 7 FIA World Rally Championship || Bigben

Zoo Tycoon || Microsoft Studios

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Winkiller schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 22:01:
[...]

Stoppen Jeroen, je overdrijft en slaat door, laten we deze weg niet opnieuw ingaan. :w

[...]

Ik ben niet zeker of je serieus bent of maar wat roept, maar dit slaat helemaal nergens op. Zelfs mensen met een bijstands uitkering bestellen een xbox x of playstation 4 pro via webwinkels als ze de kans krijgen. :>
Blijkbaar krijgen de mensen met een bijstandsuitkering dan niet veel kansen gezien het geringe marktaandeel van de PS Pro ten opzichte van de PS4 als je enkel naar de verkopen van beide consoles kijkt sinds de introductie van de Pro. En of diezelfde mensen dan voor een X gaan in plaats van een gewone XBO is dan ook niet zeker aangezien die nog duurder is.

Dat XBox gamers een hoger inkomen hebben heb ik als voorbeeld aangehaald. Of het zo is weet ik niet maar ik weet wel dat op de 360 er in ieder geval wél een verschil was tussen XBox gamers en PS3 gamers wat duidelijk werd uit het aantal verkochte games wat op de 360 hoger lag en het soort games wat op de 360 afweek van wat er op de PS3 verkocht werd. En dat zou een reden kunnen zijn dat de X het wel goed gaat doen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 23:21:
Lijst met Xbox One X geoptimaliseerde games is bijgewerkt :
Toegegeven, dat doen ze goed. Althans, als het niet gewoon 'je game draaide niet altijd cap fps, nu wel' update is. Gaan ze bv alle resoluties die onder de 1080 zaten omhoog krikken, of division zelfs naar 4k? :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SinergyX schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 00:06:
[...]

Toegegeven, dat doen ze goed. Althans, als het niet gewoon 'je game draaide niet altijd cap fps, nu wel' update is. Gaan ze bv alle resoluties die onder de 1080 zaten omhoog krikken, of division zelfs naar 4k? :P
Op reddit staat een uitgebreide lijst met details.
Ene game krijgt 4K, andere HDR, andere 60 fps, andere high resolution shaders.
Veel games krijgen een combinatie van.
De nieuwere games hebben vaak alle toeters en bellen omdat ze deze vanaf de grond af op kunnen bouwen.
Oudere games krijgen vaak een patch met 4k en HDR, vrij basic.
We gaan er in ieder geval op vooruit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 00:10:
[...]

Op reddit staat een uitgebreide lijst met details.
Ene game krijgt 4K, andere HDR, andere 60 fps, andere high resolution shaders.
Veel games krijgen een combinatie van.
De nieuwere games hebben vaak alle toeters en bellen omdat ze deze vanaf de grond af op kunnen bouwen.
Oudere games krijgen vaak een patch met 4k en HDR, vrij basic.
We gaan er in ieder geval op vooruit :)
https://www.reddit.com/r/...box_one_x_enhanced_games/
Gevonden :)

Dan toch als tussenstap kijken naar een 1080 HDR :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maemo
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-08 17:07
Om al dit xboxonex geweld te ontkrachten, ik ben sinds kort eigenaar van de eerste forza horizon game, fysiek dan wel.
Kon dit spel in deze regio niet downloaden(nl) wat ik wel vreemd vond.
enfin, op een braderie de discversie gevonden, wil niet spelen op de 360 want te veel krassen maar de de xboxone zag hem als backwards compatible en heeft hem geinstalleerd.
tof spel en trilogie nu compleet maar heeft iemand een idee hoe ik nog dlc kan krijgen?
Ik vermoed dmv regio-instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maemo schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 00:21:
Om al dit xboxonex geweld te ontkrachten, ik ben sinds kort eigenaar van de eerste forza horizon game, fysiek dan wel.
Kon dit spel in deze regio niet downloaden(nl) wat ik wel vreemd vond.
enfin, op een braderie de discversie gevonden, wil niet spelen op de 360 want te veel krassen maar de de xboxone zag hem als backwards compatible en heeft hem geinstalleerd.
tof spel en trilogie nu compleet maar heeft iemand een idee hoe ik nog dlc kan krijgen?
Ik vermoed dmv regio-instellingen
Dat geweld kan je niet ontkrachten, hoogstens tijdelijk onderbreken ;)

Wbt DLC, selecteer game, druk op menu, manage game, ready to install en selecteer je gekochte dlc.
Dlc koop je via de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 18:44
justifire schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 00:29:
[...]

Dat geweld kan je niet ontkrachten, hoogstens tijdelijk onderbreken ;)

Wbt DLC, selecteer game, druk op menu, manage game, ready to install en selecteer je gekochte dlc.
Dlc koop je via de store.
De DLC vaan FH1 is al uit de store verdwenen dus dat gaat hem niet meer worden O-)

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timmie271 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 06:25:
[...]

De DLC vaan FH1 is al uit de store verdwenen dus dat gaat hem niet meer worden O-)
Daarom lag ie ook de braderie, denk ik; DLC is toch ergens 10 maanden geleden delisted?
justifire schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 23:21:
[...]

Sine Mora EX :Y
Rank geldt alleen in arcade mode, niet in story.
Dan zie je tijdens het spelen ook welke rank je hebt.
Vind die bazen alleen enorm irritant, kom je daar met rank A en bam bam bam, rank D }:|
Ja, ik snap er ook weinig van. Volgens mij is je eindrank het gemiddelde van de rank tijdens het level. Maar je begint altijd op C en sommige stages zijn erg kort om weer naar A te komen.

[ Voor 46% gewijzigd door MAX3400 op 23-08-2017 06:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 18:44
MAX3400 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 06:56:
[...]

Daarom lag ie ook de braderie, denk ik; DLC is toch ergens 10 maanden geleden delisted?
Zoiets ja. Heb mijn disc nog ergens bij mn neef liggen anders was ie ook al verkocht geweest :P

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maemo
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-08 17:07
timmie271 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 06:25:
[...]

Daar was ik al bang voor!
Thx

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Scorpio begint er steeds toffer uit te zien, vooral de twee kleuren is best grappig. Blij met de keuze.
Afbeeldingslocatie: https://www.xboxdynasty.de/app/uploads/2016/06/xbox-one-x-43.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2017 08:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:04
Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 08:54:
Scorpio begint er steeds toffer uit te zien, vooral de twee kleuren is best grappig. Blij met de keuze.
[afbeelding]
Eindelijk eens een 'duidelijke' foto van de overgang in kleuren. Duidelijk niet mijn smaak :+ Ik wacht wel op de volledige zwarte versie :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rossi46 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 09:16:
[...]

Eindelijk eens een 'duidelijke' foto van de overgang in kleuren. Duidelijk niet mijn smaak :+ Ik wacht wel op de volledige zwarte versie :)
Welke overgangen? Die hele foto is verziekt van ambient lighting; volgens mij is de One X gewoon zwart / zwart / zwart met net iets andere texture/feeling per oppervlakte.

/edit: foto verwijderd ;)

[ Voor 14% gewijzigd door MAX3400 op 23-08-2017 09:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05:25

Pubbert

random gestoord

MAX3400 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 09:26:
[...]

Welke overgangen? Die hele foto is verziekt van ambient lighting; volgens mij is de One X gewoon zwart / zwart / zwart met net iets andere texture/feeling per oppervlakte.

[afbeelding]
^ van een beursvloer zonder teveel ambient / groen licht.
Maar dit is niet de Scorpio edition

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kluutmaran
[...]

[afbeelding]
^ van een beursvloer zonder teveel ambient / groen licht.
Dit is de non Scorpio editition, de Scorpio editition heeft dus wel die kleurovergang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://cdn.wccftech.com/wp-content/uploads/2017/08/xbox-one-x-project-scorpio-edition-67.jpg
Scorpio.

Het ging mij om het gare groene in die andere foto; dat verziekt de hele foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
MAX3400 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 09:28:
[afbeelding]
Scorpio.

Hier zie ik ook duidelijk de overgangen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rossi46
[...]

/edit: foto verwijderd ;)
Gare foto of niet, de behuizing van de Scorpio Edition heeft een kleur overgang van zwart naar (licht) grijs. Dat mot ik niet ;) De reguliere Xbox One X is gewoon volledig zwart, die gaat er bij mij komen :Y

[ Voor 43% gewijzigd door Rossi46 op 23-08-2017 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:58

JSchut

.....

Ik wil een witte. Helaas is die er niet. Dan maar een zwarte. Ik pre-order overigens niet. De One S voldoet nog prima en zou het niet erg vinden als hij even uitverkocht is. Uiteindelijk komt hij er toch wel :P

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
JSchut schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 09:39:
Ik wil een witte. Helaas is die er niet. Dan maar een zwarte. Ik pre-order overigens niet. De One S voldoet nog prima en zou het niet erg vinden als hij even uitverkocht is. Uiteindelijk komt hij er toch wel :P
Over een jaartje komt MS uit met de Xbox One X S dus nog even geduld :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Origins schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 09:43:
[...]

Ik denk eerder de Xbox One X XL. Met de eerste Box die we nu hebben kun je mooi je televisie op plaatsen. Met de Xbox One X kan dat niet meer omdat die te klein is dus moet er een grotere variant komen waar dat weer wel kan!

@justifire Je bent net iets eerder zag ik :D

[ Voor 5% gewijzigd door Remmetje op 23-08-2017 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Volgens mij heb ik niet goed opgelet. Ik heb de project Scorpio editie gekocht, maar als ik de beelden zo zie, vind ik hem op de controller na erg lelijk. Vraag me af of MS slim doet aan zo'n special edition zo prominent naar voren te schuiven. Denk dat je de meeste mensen het meest blij maakt met wit en zwart als keuze.

Er is nog geen enkele info over de normale zwarte variant? Kan de PS editie altijd cancelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Waarom maken ze gewoon niet bekend wanneer je de normale kunt bestellen? Echt wat een crap communicatie van Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Phusebox schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 10:15:
Waarom maken ze gewoon niet bekend wanneer je de normale kunt bestellen? Echt wat een crap communicatie van Microsoft.
Hype creëren ;)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Voor mij is het sinds zondag een grote afknapper. Gebrek aan games en alleen die lelijke versie te reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 09:32:
[...]

Gare foto of niet, de behuizing van de Scorpio Edition heeft een kleur overgang van zwart naar (licht) grijs. Dat mot ik niet ;) De reguliere Xbox One X is gewoon volledig zwart, die gaat er bij mij komen :Y
Dit dus! Helemaal mee eens....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 09:45:
[...]

Of een witte Xbox One XL met betere luchtcirculatie om de warmteproblemen te verhelpen en of hogere clockspeed door betere koeling :+
Vraag me inderdaad af hoe warmte met de tijd zal zijn, de day one fat met beetje stof wordt aardig warm en heb al regelmatig een 'stofzuiger' mode gehad. Nu die hele cooling nog compacter is, ben ik benieuwd hoe die over 2 jaar qua warmte draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
SinergyX schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 10:45:
[...]

Vraag me inderdaad af hoe warmte met de tijd zal zijn, de day one fat met beetje stof wordt aardig warm en heb al regelmatig een 'stofzuiger' mode gehad. Nu die hele cooling nog compacter is, ben ik benieuwd hoe die over 2 jaar qua warmte draait.
Mijn ervaring is juist dat de oorspronkelijke Xbox One (geen echte day-one, ik heb de non-kinect bundel gekocht toen 'ie officieel uitkwam in NL) bijzonder stil is.

Juist daarom ben ik zo bang voor 'problemen' rondom de koeling van de Xbox One X. Want je kunt veel zeggen over het 'VHS' design van de oorspronkelijke Xbox One, maar die heeft tenminste wel voldoende inhoud (en openingen) om goed en geruisloos te koelen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

SinergyX schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 10:45:
[...]

Het is niet helemaal te vergelijken maar de One S werkt prima. Je hoort hem helemaal niet.
De normale One hoorde ik zo nu en dan inderdaad wel (om nog maar niet over de losse adapter te praten..).

Denk wel dat ze het onder controle hebben nu.

[ Voor 4% gewijzigd door Famous op 23-08-2017 10:56 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Wees dan ook een keer niet zo impulsief, MS brengt hem uit.... communiceert duidelijk over een skin, net als bij de One in 2013 wordt duidelijk over de looks van de day-one editie gesproken.

Jij gooit hem vervolgens in pre-order en gaat nu klagen over de kleur.... Vervolgens beschuldig je MS van "crap" communicatie....

MS doet helemaal niets fout, ze hebben bekend gemaakt dat de Scorpio editie per 7 november leverbaar/beschikbaar is. Die bestel jij, wat doet MS fout?

Kom op zeg, leg het probleem nu niet bij MS neer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
De zwarte versie verschijnt ook gewoon op 7 november maar een Project Scorpio versie bekt lekkerder naar de media.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• illuvattarr
Blijkbaar weet bol.com wel precies hoeveel consoles ze krijgen en zal de pre-order stop worden gezet als dit aantal bereikt is.

https://twitter.com/bol_com_games/status/900251493009420289

Scorpio edition pre-orderen betekent dus wel levering op launch day volgens hun twitter!

[ Voor 19% gewijzigd door illuvattarr op 23-08-2017 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21

Sagat

Is pappa x2!

Origins schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 09:43:
[...]

Ik twijfel enorm...voor mezelf wil ik eigenlijk vooral relatief simpele games spelen cuphead, de ori game(s) en rare replay. Voor mijn zoon ( en er zal vast voor mezelf ook wel wat leuks in zitten) ea acess. 4k tv komt er op relatief korte termijn wel.... desondanks geloof ik ook zeker dat er uiteindelijk of een one x slim komt of zelfs een xb2. De vraag is natuurlijk wanneer ongeveer.

Denk hierom dat short term een gewone one s voor mij de beste keuze is en dan rustig kijken hoe succesvol de one x wordt. Want dat bepaald natuurlijk wat er daarna komt.
Ook aan de sony kant.

Verder lijkt het me dat het gat met pc ook gedicht (of iig kleiner gemaakt moet worden) middels een nieuwe gen) maar dan ben je 2-4 jaar verder i guess.

Wat ook meespeelt is dat ik casual gamer ben. Als je elke dag 4 uur gamed is 500 euro prima te rechtvaardigen. Maar bij mij is het meer dit per week. En ik heb al een switch, ps4 pro. En nog 2467732 games in mijn al dan niet retro backlog.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

MAX3400 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 09:28:
[afbeelding]
Scorpio.

De Kawasaki Candy Lime Green onder de consoles :+

Afbeeldingslocatie: https://image.autotrader.nl/media/144807133-medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cdn.wccftech.com/wp-content/uploads/2017/08/xbox-one-x-project-scorpio-edition-67.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Famous schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 10:55:
[...]

Het is niet helemaal te vergelijken maar de One S werkt prima. Je hoort hem helemaal niet.
De normale One hoorde ik zo nu en dan inderdaad wel (om nog maar niet over de losse adapter te praten..).

Denk wel dat ze het onder controle hebben nu.
Bij de One S heb je anders wel (bovengemiddeld) kans op een ratelende fan. En als het 's avonds rustig is, hoor je zelfs bij een stille S door het rooster aan de bovenkant nog wat geluid van de ventilator en hdd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Winkiller schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 11:29:
[...]

De Kawasaki Candy Green onder de consoles :+
Eerste foto: Jurassic Park
Tweede foto: Blade Runner

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

MAX3400 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 11:33:
[...]

Eerste foto: Jurassic Park
Tweede foto: Blade Runner

:+
:? leg eens uit, het kwartje wil niet vallen. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Sagat schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 11:29:
[...]

Ik twijfel enorm...voor mezelf wil ik eigenlijk vooral relatief simpele games spelen cuphead, de ori game(s) en rare replay. Voor mijn zoon ( en er zal vast voor mezelf ook wel wat leuks in zitten) ea acess. 4k tv komt er op relatief korte termijn wel.... desondanks geloof ik ook zeker dat er uiteindelijk of een one x slim komt of zelfs een xb2. De vraag is natuurlijk wanneer ongeveer.

Denk hierom dat short term een gewone one s voor mij de beste keuze is en dan rustig kijken hoe succesvol de one x wordt. Want dat bepaald natuurlijk wat er daarna komt.
Ook aan de sony kant.

Verder lijkt het me dat het gat met pc ook gedicht (of iig kleiner gemaakt moet worden) middels een nieuwe gen) maar dan ben je 2-4 jaar verder i guess.

Wat ook meespeelt is dat ik casual gamer ben. Als je elke dag 4 uur gamed is 500 euro prima te rechtvaardigen. Maar bij mij is het meer dit per week. En ik heb al een switch, ps4 pro. En nog 2467732 games in mijn al dan niet retro backlog.
Ik zou de komende drie jaar zeker geen andere Xbox verwachten, dat zou niet logisch zijn.

Verder is het gaat met de PC nooit gedicht. Daar de PC een samenstelling van zichzelf constante evoluerende componenten is, zal de PC altijd (dik) voorliggen op de consoles. Ook omdat je daar (als je dat wenst) veel meer geld aan kunt spenderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Winkiller schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 11:29:
[...]

De Kawasaki Candy Lime Green onder de consoles :+

[afbeelding]

[afbeelding]
Pak dan de nieuwe Z900, zwart met groen frame :)

Edit:
Afbeeldingslocatie: https://storage.kawasaki.eu/public/kawasaki.eu/en-EU/model/17ZR900B_44SGY1DLS00D_C.png
MartijnS72 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 11:30:
[...]

Bij de One S heb je anders wel (bovengemiddeld) kans op een ratelende fan. En als het 's avonds rustig is, hoor je zelfs bij een stille S door het rooster aan de bovenkant nog wat geluid van de ventilator en hdd.
Mijne hoor ik niet, zit er toch redelijk dicht bij.
Ik heb er zelfs nog een externe HDD op liggen.

[ Voor 6% gewijzigd door Famous op 23-08-2017 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Rossi46 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 11:45:
[...]

Ik zou de komende drie jaar zeker geen andere Xbox verwachten, dat zou niet logisch zijn.

Verder is het gaat met de PC nooit gedicht. Daar de PC een samenstelling van zichzelf constante evoluerende componenten is, zal de PC altijd (dik) voorliggen op de consoles. Ook omdat je daar (als je dat wenst) veel meer geld aan kunt spenderen.
De ontwikkelaar van Path of Exile heeft gezegd dat het sowieso nog wel eventjes gaat duren voor iedere ontwikkelaar alles uit de X weet te halen wat er in zit. Hij gaat er daarom ook vanuit dat het inderdaad nog wel een paar jaar duurt voor er een vervanger voor de X komt. Wellicht eind 2020 op z'n vroegst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-06 23:03

Tiny

Wat eten we?

XOX is een geweldig apparaat, echter zal ik hem voorlopig nog niet kopen.
Het hele 4K gebeuren kan mij niet zo boeien, dat zie ik toch niet op de afstand vanwaar ik op de bank zit.
Ja de games zullen er ook op FHD beter uit gaan zien, maar dat zien je toch alleen maar als je het direct vergelijkt met een gewone Xbox One (S).

Wat dat betreft werkt mijn One S nog prima voor mij.

Wellicht als er in 2018 wat meer bekend gaat worden met betrekking tot VR, dat ik er alsnog eentje koop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kluutmaran
http://www.insidegamer.nl...ay-van-biomutant-gameplay

Biomutant staat ineens op mijn verlanglijstje! Te weinig van dit soort games imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Kluutmaran schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 13:06:

Biomutant staat ineens op mijn verlanglijstje! Te weinig van dit soort games imo :)
Heel leuk stijltje inderdaad. Bijzonder kleurrijk, een duidelijke komische noot, soms zelf een tikje kiddy. Belooft veel goeds! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:01
Kluutmaran schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 13:06:

Dat ziet er heel interessant uit inerdaad :)

Even in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21

Sagat

Is pappa x2!

Rossi46 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 11:45:
[...]

Tuurlijk kan een console nooit sterker zijn dan een pc waarvan de componenten blijft vervangen, echter in de release tijd van de x360/ps3 had je voor hetzelfde geld meer power. Die hard pc users gingen niet overstappen, maar ze zagen zeker wel de concurentie.

En zoals ik al vaker gezegd heb, zowel de xbox one als ps4 zijn producten uit de crisis. Relatief kleine upgrades. met relatief goedkope componenten. Zelfs de one x speelt nog op safe zou je kunnen zeggen (en dat kan ook niet anders gezien ze backwards compatible met de huidige one willen blijven).

Ik heb al gelezen dat de pro vergeleken met de vanilla ps4 lang niet zo goed verkoopt. Mocht de one x nou toch een verkoop succes blijken te zijn. Tsja in die situatie zou een ps5 binnen 2-3 jaar imho echt niet gek zijn. Al hoewel Sony natuurlijk een goede voorsprong heeft en ook nog kan spelen met de prijs.

Ik vermoed dat weinig neutrale mensen 500 euro voor een one x gaan betalen als een pro 300 kost om maar is iets te noemen. De mensen die wel een xbox willen.......tsja zijn dat er genoeg om het produkt een commercieel succes te maken. Ik zou zeggen van wel. Maar om Sony in te halen? Nee ik vrees dat Sony dik gaat winnen, Nintendo laat ik maar even buiten de discussie gezien het een compleet andere doelgroep blijft.

Verder is 3 jaar best lang. Je kan je ook afvragen in hoeverre VR populair wordt. Daar is ook veel power voor nodig. Ik kan me zo voorstellen dat dit ook om nog meer power en dus een upgrade gaat vragen. En dan ga je de base consoles toch een keer moeten loslaten.........

Anyways.........om terug te komen op mijn situatie, de redenen voor mij om nu al voor een one x te gaan zijn weinig en/of niet zwaarwegend. Met een one s, heb ik mooi deze generatie weer compleet, kan ik dus alles spelen, en heb ik als enige risico dat ik misschien dus een lawaaierige one s zou krijgen (maar dat risico lijkt me minsten zo groot ,zo niet groter met een one x) en dat somige games dus iets minder zouden draaien in sp. Ik denk dat ik daarmee kan leven.

Mocht mjin 'nood' toch heel hoog worden.....dan gaat de one s gewoon op V&A, of zelfs door naar de kamer van mijn zoon. En komt die one x (misschien wel slim) alsnog.

Verder is er nog een 2e alternatief, mijn pctje is ook behoorlijk antiek......ik ga het dan niet redden voor die 500 euro, maar als ik die upgrade kan ik de games die niet lekker draaien op een s dan op pc spelen.

En dan vergeet ik nog een andere optie. En dat is streaming. Als ik een game snel op een willekeuring apparaat kan streamen of liever ala xbox now (die download dienst?) kan downloaden en dan spelen, dan is een console of game pc wellicht niet eens meer nodig

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

MartijnS72 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 11:30:
[...]

Jij dus ook?
Ik heb geen referentie van hoe stil de One S normaal zou moeten zijn.
Maar misschien toch even aan Microsoft vragen.

Even terugkomend op de One X Enhanced game editions:
Het zou wel mooi zijn als HDR in die games ook ondersteund zou worden in de One S, want die ondersteunt namelijk al HDR. Maar dat zal wel niet :/

[ Voor 33% gewijzigd door Fireshade op 23-08-2017 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Tiny schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 13:01:
XOX is een geweldig apparaat, echter zal ik hem voorlopig nog niet kopen.
Het hele 4K gebeuren kan mij niet zo boeien, dat zie ik toch niet op de afstand vanwaar ik op de bank zit.
Ja de games zullen er ook op FHD beter uit gaan zien, maar dat zien je toch alleen maar als je het direct vergelijkt met een gewone Xbox One (S).

Wat dat betreft werkt mijn One S nog prima voor mij.

Wellicht als er in 2018 wat meer bekend gaat worden met betrekking tot VR, dat ik er alsnog eentje koop.
Ligt aan het formaat tv wat je hebt. Ik heb een 65" en dan zie je het verschil heel goed tussen HD of 4K en mijn afstand rugleuning bank -> tv is 4,3 meter. En toen ik mijn HD versterker verving door een 4K versterker was er in BF1 duidelijk grafisch verschil merkbaar en dat is dan niet eens echt 4K. Zelfs bij de grafische stijl van Overwatch en Plants vs Zombies GW2 is het verschil zichtbaar, al is verschil kleiner dan bij BF1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ram-G-maN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 23:03

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

Aan de originele XBOX ONE eigenaren met Kinect-sensor die upgraden naar XBOX ONE X zou ik willen vragen dit idee te upvoten.

Zou wel mooi zijn als de nieuwe XBOX ONE X eigenaren ook in aanmerking komen voor een regeling waarbij de Kinect-sensor zonder meerprijs aangesloten kan worden.

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ram-G-maN schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 14:22:
Aan de originele XBOX ONE eigenaren met Kinect-sensor die upgraden naar XBOX ONE X zou ik willen vragen dit idee te upvoten.

Zou wel mooi zijn als de nieuwe XBOX ONE X eigenaren ook in aanmerking komen voor een regeling waarbij de Kinect-sensor zonder meerprijs aangesloten kan worden.
Je mag me DM'en maar waarom moet ik mijn Kinect nog aansluiten?

Ja, ik heb een Kinect maar zie al maanden (zo niet jaren) geen voordeel meer om dat ding eraan te hebben. Sterker nog; het duurt bijna 20 seconden langer bij opstarten met Kinect dan zonder.

* MAX3400 heeft wel gevote trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Sagat schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 11:29:
[...]

Ook aan de sony kant.

Het is voornamelijk alsof ik mijn eigen story of my life leest, heb hetzelfde heb ook maar een paar uur per week tijd om te gamen.
Heb een gezin, en dan is 6-8 uur per week voor mij het max wat ik kan doen..

Heb zelf ook een Switch (meer voor de kleine man) een PS4 (mijn main) en een Xbox One S, de S is nu meer een Netflix station geworden..

Met de X zou het zou maar kunnen zijn dat ik meer tijd daaraan besteed dan de PS4, voornamelijk voor de multiplats, aangezien Xbox One niets bied voor mij exclusief voorlopig.

Ik heb een zooi games ingeleverd en straks ook nog die Xbox One S dan is de X betaald, als ik 2 maanden later merk dat Playstation 4 Pro nog altijd meer in gebruik is dan gaat de X weer de deur uit.

Als ik jou zo hoor met de games kun je beter voor de S gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

justifire schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 14:43:
[...]

Aaah vandaar dat die Scorpio edition mij niet zo aanstaat, rijstkokers.... >:)
_O- daarom is de mijne grijs met zwart. ;)

Afbeeldingslocatie: http://s9.tinypic.com/nlzhbn_th.jpgBoeit mij wat als de rest maar zwart is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
Rossi46 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 09:16:
[...]

Volgens de vt wonen enzo is olijf groen hip. Dus misschien een factor die mee kan spelen of vriendin vrouw het goedkeurt voor in de woonkamer. :+

[ Voor 0% gewijzigd door TheNostra op 23-08-2017 15:37 . Reden: Taalfout ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

MAX3400 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 14:27:
[...]

Je mag me DM'en maar waarom moet ik mijn Kinect nog aansluiten?

Ja, ik heb een Kinect maar zie al maanden (zo niet jaren) geen voordeel meer om dat ding eraan te hebben. Sterker nog; het duurt bijna 20 seconden langer bij opstarten met Kinect dan zonder.

* MAX3400 heeft wel gevote trouwens
Gewoon omdat het MOET kunnen op elke Xbox One zonder kabel of verloop terreur + kosten. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheNostra
Lekker Ventje schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 19:49:
[...]

Bij Game Mania konden ze gisteren nog helemaal niets zeggen over of en hoeveel Sorpio's hun krijgen. Ik hou het bij de gewone editie, zit op 4 meter van de XBox en kijk enkel met afstoffen naar dat zwarte ding. En de controller verdwijnt in de kast omdat ik twee exemplaren heb van een van de beste uitvindingen ooit (Elite controller).
Er is ooit een onderZoek gedaan naar inkomens. En daaruit kwam inderdaad dat xbox gamers over het algemeen meer geld hadden te besteden.

Lag vooral aan het feit dat xboxers ouder waren en dus overal het algemeen ook meer inkomen hadden.

Of dat nog steeds zo is geen idee.
Pagina: 1 ... 109 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.