Acties:
  • +4 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 14:50:
[...]

Haha dat zou mooi zijn, ten eerste het bedrag. Aangezien ik nog een goedwerkende xbox heb en aangezien ik geen 4k tv heb , ze zeggen vaak wat nog goed werkt moet je niet vervangen :p

Enige tips waarom ik deze zou moeten nemen?
Omdat hij kleiner is?
Omdat hij leuker is?
Omdat hij fijner is?
Omdat hij cooler is?
Omdat hij gezelliger is?
Omdat hij grijzer is?
Omdat hij prima naast de oude versie kan staan?

Zeg nou zelf.... Wat is er leuker dan gamen op 1 Xbox? Juist.... gamen op 2 xboxen!

Nee, serieus.... Je moet niets aanschaffen, zeker als je er al een hebt staan, aan de andere kant, er zijn genoeg serieuze redenen om hem wel aan te schaffen. Die overweging kan een ander niet voor jou maken.

Ik doe hier op Tweakers o.a. iets met mobieltjes.... Het is ook niet nodig om elk jaar een nieuwe mobiele telefoon aan te schaffen. Wat zeg ik, vaak is het niet eens nodig om dit elke 2 jaar te doen... Immers, de oude doet het nog?

Dus.... Waarom doen? Omdat het kan! Moeten aanschaffen? Nee, maar wel kunnen!

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:56
Bullet NL schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 15:02:
[...]

Omdat hij kleiner is?
Omdat hij leuker is?
Omdat hij fijner is?
Omdat hij cooler is?
Omdat hij gezelliger is?
Omdat hij grijzer is?
Omdat hij prima naast de oude versie kan staan?

Zeg nou zelf.... Wat is er leuker dan gamen op 1 Xbox? Juist.... gamen op 2 xboxen!

Nee, serieus.... Je moet niets aanschaffen, zeker als je er al een hebt staan, aan de andere kant, er zijn genoeg serieuze redenen om hem wel aan te schaffen. Die overweging kan een ander niet voor jou maken.

Ik doe hier op Tweakers o.a. iets met mobieltjes.... Het is ook niet nodig om elk jaar een nieuwe mobiele telefoon aan te schaffen. Wat zeg ik, vaak is het niet eens nodig om dit elke 2 jaar te doen... Immers, de oude doet het nog?

Dus.... Waarom doen? Omdat het kan! Moeten aanschaffen? Nee, maar wel kunnen!
Haha genoeg redenen inderdaad, het enige wat me tegenhoud is het budget :p ik wil volgend jaar met de grote WK acties een mooie 4K tv gaan halen, scheelt altijd ontzettend in de prijs.

Bedankt voor u tips en reactie , kan maar zo helpen in de uiteindelijke doorsteek :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 11:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

G_Dragon schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 15:10:
[...]

Haha genoeg redenen inderdaad, het enige wat me tegenhoud is het budget :p ik wil volgend jaar met de grote WK acties een mooie 4K tv gaan halen, scheelt altijd ontzettend in de prijs.

Bedankt voor u tips en reactie , kan maar zo helpen in de uiteindelijke doorsteek :)
Ik liep ooit eens een Gamma binnen direct na opening ergens in een van de vestigingen in Amsterdam. Zag daar toen een medewerker bij de boormachines staan die het prijskaartje 99,99 euro verving door een prijskaartje van 109,99 euro. Toen ik 's avonds door het Gamma reclame foldertje bladerde, zag ik dat op bepaalde boormachines een korting zat van 10%.... Just saying.....

Maar goed, een 4k tv zal er volgend jaar ook wel een keer komen.... Tegen die tijd heeft Dice toch pas zijn 4k patch voor Battlefield 1 voor de X1X klaar :')

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 15:10:
[...]

https://www.vi.nl/nieuws/...race-voor-een-wk-ticket-1

Ik geef het zomaar 70% kans dat het Nederlands elftal helemaal niet naar Rusland toe gaat en dat de kortingen bij MM ook niet zo denderend worden. Daarbij, kortingen zijn vaak niet van toepassing op specifieke (high-end) modellen of bepaalde merken. Nou kan/wil ik niet in jouw portomonnee kijken maar nu al aankondigen dat je pas een 4K kan/wil kopen met kortingen, dan stel ik mijn vragen bij de kwaliteit/nuttigheid van die TV voor jouw situatie.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik heb vorig jaar met de no-BTW-actie van de Mediamarkt icm een cashback actie van Samsung een 55' 4K tv gekocht voor een prima prijs. Wellicht een tip om dat in de gaten te houden.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:10
Grappig, als ik naar mijn bestellingen ga op bol.com zie ik het volgende bij de Xbox One X staan:

Bezorging

Wordt bezorgd op: 02-09-2017

Ik hoop dat mijn order wel goed is gegaan..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Radko
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:05
Bij mij staat er ook 02-09-2017. In de e-mail staat "Bezorgmoment dinsdag 7 november"

Ik meen gelezen te hebben dat anderen hetzelfde hadden. Echter door een hele "PS vs Xbox" discussie is dit een eind naar achteren geschoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:04
MAX3400 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 15:22:
[...]

Ik geef het zomaar 70% kans dat het Nederlands elftal helemaal niet naar Rusland toe gaat en dat de kortingen bij MM ook niet zo denderend worden. Daarbij, kortingen zijn vaak niet van toepassing op specifieke (high-end) modellen of bepaalde merken. Nou kan/wil ik niet in jouw portomonnee kijken maar nu al aankondigen dat je pas een 4K kan/wil kopen met kortingen, dan stel ik mijn vragen bij de kwaliteit/nuttigheid van die TV voor jouw situatie.
Dat soort actiemomenten komen er sowieso wel. WK of niet. Het WK wordt gebruikt als mooie reden naar de consument, maar als er geen WK is dan wordt er iets anders verzonnen. Ook zijn de kortingen tijdens een WK-actie echt niet zo extreem dat je persé die actie moet hebben. Enkel als het om overjarige modellen gaat waar de leverancier/retailer graag vanaf wilt.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Staat btw een tip op pepper, dat je in de ms store ook met xbox live tegoed kan betalen. En dat je xbox live tegoed op verschillende plaatsen zoals "nokeys" met 20% korting kan krijgen waardoor je op een lagere prijs (20% lager) kan komen bij de aanschaf van de one X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:46
Radko schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 15:29:
Bij mij staat er ook 02-09-2017. In de e-mail staat "Bezorgmoment dinsdag 7 november"

Ik meen gelezen te hebben dat anderen hetzelfde hadden. Echter door een hele "PS vs Xbox" discussie is dit een eind naar achteren geschoven.
Idem hier (7/11 ipv 2/9) inclusief melding dat de cc dan pas wordt belast..

Ik kan deze impuls aankoop dus nog even laten bezinken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Zojuist heb ik bij de GameMania mijn pre-order omgezet naar de Scorpio Editie (vond hem toch te mooi) en was gelijk ook de laatste.
Filiaal in Rotterdam kreeg er ook maar erg weinig (betreft Scorpio dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
Dus het was geen fout bij Microsoft? En de scorpio is daadwerkelijk uitverkocht? Wil hem wel reserveren, maar niet direct al betalen. Hoe zit het bij Bol.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:46
swoutr schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 16:00:
Dus het was geen fout bij Microsoft? En de scorpio is daadwerkelijk uitverkocht? Wil hem wel reserveren, maar niet direct al betalen. Hoe zit het bij Bol.com?
als je via CC betaald is dat op moment van leveren,
De ander optie is direct via ideal..
zelf betalen na levering is even geen optie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
RHE218 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 16:01:
[...]

als je via CC betaald is dat op moment van leveren,
De ander optie is direct via ideal..
zelf betalen na levering is even geen optie..
Hmmm, thnx voor de snelle reactie, heb helaas geen creditcard! Dan kijk ik denk ik tegen het moment van release wel. Vind de Scorpio edition niet verschrikkelijk bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 16:12

Winkiller

De Mopperpot

Bullet NL schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 15:02:
[...]
Haha dat kan ik beamen, wij hebben ook 2 Xbox One consoles staan, en 1 PS4.
Is best handig als je even moet uitwijken om wat voor reden dan ook, zeker bij ontwenningsverschijnselen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-06 23:03

Tiny

Wat eten we?

Zou de Xbox One X ook weer in Robot White komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
En dan heb je 525 euro tegoed gekocht en werkt het niet. 😉

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Phusebox schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 16:55:
Kan je iig genoeg games kopen de komende tijd :Y) _O-

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
BlazeMuis schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 15:25:
Grappig, als ik naar mijn bestellingen ga op bol.com zie ik het volgende bij de Xbox One X staan:

Bezorging

Wordt bezorgd op: 02-09-2017

Ik hoop dat mijn order wel goed is gegaan..
Is goed gegaan hoor, heb gewoon effen gebeld naar Bol.com en release datum is inderdaad nog altijd november.

Mijn bestelling is goed doorgekomen.

Systeem had gisteren effen moeite met de aanvragen en die had nog een bestelling geplaatst voor mij, systeem zag dat mijn bestelling toch goed was doorgekomen en automatisch geannuleerd volgens de klantendienst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
MAX3400 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 15:22:
[...]

Eigenlijk koop ik tv's altijd met grote acties, mijn huidige tv is momenteel 6 jaar nu en heeft die slome eerst smart tv software van Samsung nog haha..

Max budget voor een nieuwe tv is toch echt 700 euro

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Dat ziet er goed uit. Heb het origineel gespeeld en heb de uitbreidingspakket wel gekocht maar nooit gespeeld. Hopelijk krijgt die ook de update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:02
Phusebox schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 16:55:
IK heb nog een redelijjk tegoed op m'n account staan met de Barsmit actie tijd geleden.

Maar krijg de melding
1 TB Xbox One X-console - Project Scorpio-editie is niet op voorraad. Probeer het later opnieuw.
Dus zou het er nu inderdaad niet hier voor aanschaffen.
Maar een controller daar in tegen kan ik er wel mee aanschaffen. Dus als hij op voorraad is zou het wel werken denk ik _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door mathy_ op 21-08-2017 18:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:34
Mooi verhaal weer @Bullet NL

Ik hoop dat je je nog kan herinneren dat je opnieuw het volste vertrouwen hebt in dezelfde developers die ook geen reet met de Kinect gingen doen. De kans dat ze veel tijd gaan spenderen om hun multiplat te optimaliseren voor die paar Xbox-X gebruikers is niet erg groot. Daarnaast zijn de grootste multiplat deals allemaal naar Sony gegaan. Die gaan echt geen minuut steken in een betere Xbox versie.

Juist daarvoor kunnen de Xbox exclusives een hele grote rol spelen. Die hebben veel motivatie om alles uit de nieuwe console te halen. Helaas heb je hekel aan exclusives en zul je niet snel de volle potentie van de Xbox-X gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Bullet NL schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 14:38:

Tot op dit moment ben ik het helemaal met je eens......

Maar....... Nu ga je een fout maken "in mijn ogen althans", ik ben het namelijk niet eens dat 4K ook alleen maar een marketingverhaal is.

4K is "in mijn ogen" zeker met een 55" (en grotere) TV zeker een toevoeging.
Ik heb nu een 49" in LCD van 5 jaar oud, het scherm krijgt wat kuren (mijn dokter wil er iig niet meer naar kijken). Hij is dus aan vervanging toe. Ik zit eigenlijk op een snelle OLED te wachten, zodat ik weer een paar jaar vooruit kan. Van wat ik nu al gezien heb betreffende 4K is dat voor mij de overstap naar dergelijke techniek het wel waard. Ik heb overigens geen idee hoe groot de gemiddelde woonkamer is. Ik gok dat dit in hartje Amsterdam of Rotterdam kleiner is dan hier in het "buiten gebied"
4K TV is Marketing punt, pas als de TV zenders daar wat mee gaan doen kom ik misschien in actie.
Alleen al het stroom verbruik is al iets waar ik me druk over kan maken, onze 40" tv gebruikt nu 40watt.
Overigens is mijn woonkamer 42 vierkante meter, 6 breed en 7 lang, maar ik wil geen 55" aan de muur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

justifire schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 18:53:
Vet ! Al is het natuurlijk geen gameplay.
[video]

En nog één voor op mijn lijstje :D
[video]
Ziet er goed uit... ik heb the Witcher 3 hier ook nog liggen... uurtje of 3 gespeeld... die ligt ook te wachten op de One X. 😎

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik heb ook nog een hele verzameling spellen die niet gespeeld zijn. En de oled tv staat er klaar voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
justifire schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 18:53:
Vet ! Al is het natuurlijk geen gameplay.
[video]
Het zegt allemaal nog erg weinig over het eindproduct, maar het lijkt erop dat ze een aantal heel toffe elementen bij elkaar hebben gevoegd in deze game :Y
Dikke soundtrack 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Rossi46 op 21-08-2017 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:17
Op pc game ik pas sinds kort op een 4k monitor met een 1080.
En het is echt zoveel mooier. Gamen op de scherpte van 4k is echt verrukkelijk.
Voor xbox is het nog even wachten.i

So die ruiner ziet er goed uit.

[ Voor 9% gewijzigd door SecondGuess op 21-08-2017 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 17:07:
[...]

Eigenlijk koop ik tv's altijd met grote acties, mijn huidige tv is momenteel 6 jaar nu en heeft die slome eerst smart tv software van Samsung nog haha..

Max budget voor een nieuwe tv is toch echt 700 euro
Kan je nu toch een aardige sony/lg/samsung 49" 4K tv kopen (LG zelfs 55") alleen is HDR beperkt (als in boeie)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

Holy crap de framerate in de video is all over the place...
Mag hopen dat dit niet in de game is want dit was alles behalve smooth..

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
v8power67 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 20:21:
[...]

Waarschijnlijk 3 keuzes, maar dan met een veel betere framerate op de X 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

harrytasker schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 21:05:
[...]

[video]
Waarschijnlijk 3 keuzes, maar dan met een veel betere framerate op de X 😁
Hoezo betere Fps op xox ? Cpu is marginaal sneller...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
v8power67 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 21:11:
[...]

Hoezo betere Fps op xox ? Cpu is marginaal sneller...
We zullen zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 20:21:
[...]

Ik gooi dit op Youtube streaming ipv game FPS. Zo fantastisch stabiel is Youtube nooit dus daar kun je weinig conclusies aan trekken. Al vind ik het hier nog wel meevallen, maar verwacht dus dat het nog wel wat beter is op de console.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maareh, wat vonden we van de EA stream? YouTube: EA Live at Gamescom 2017

Het is in ieder geval tof dat ze er een echte presentatie van gemaakt hebben. De BMW reclame lag er natuurlijk erg dik op (al is de auto ook gewoon tof genoeg om te zien en ik heb persoonlijk weinig tegen dit soort gezamenlijke promoties). SWBF was wel cool, maar ik vraag me bij dergelijke modi altijd af hoe lang zoiets leuk blijft. Ik had het met de vorige flight-battles altijd snel gezien.
Sims is lame zoals altijd. Snap werkelijk niet waarom EA en Ubi niet gewoon een aparte social presentatie houden op een 1 of ander popi jopi event. Maar goed, het duurt gelukkig niet zo lang.
Fe begon in ieder geval apart. Die gozer, ik was net aan het drinken en had meteen water door mn neus lopen. Wat een stakker. Game lijkt me in ieder geval niks.

BF1 competitive mode Incursions 5v5 lijkt me vrij muf. Sowieso past 5v5 niet bij Battlefield. En zo episch als op de trailers lijkt het me echt niet. En onrealistisch weinig shotguns en snipers haha. We gaan het zien.

DLC hebben we al aardig wat van gezien. Zeker doordat het nu in de alpha zit, blijft er nog maar weinig magie over van de launch van zo'n DLC. Map die ze speelden en die uit is, tja. Ik weet het niet. Hij grijpt me niet echt. Al ligt het er ook aan dat de maps sowieso vrij inwisselbaar blijven en de gameplay me steeds minder aan gaat staan. Teveel explosive bullshit. Teveel 1 shot death bullshit. Te veel onbalans (deze map gaat sniper heaven worden) en je bent vrij kansloos als je iets speelt wat niet gebruikelijk is. Je moet wel de overpowered bullshit gebruiken, anders leg je het keer op keer af.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:01
Martinspire schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 23:51:
Teveel explosive bullshit. Teveel 1 shot death bullshit. Te veel onbalans (deze map gaat sniper heaven worden) en je bent vrij kansloos als je iets speelt wat niet gebruikelijk is.
Mag ik u introduceren in een shooter waarbij dueleren nog heel vaak voorkomt. Waar iedereen begint met hetzelfde maar waar je wel de mogelijkheid krijgt om supertoffe wapens en voertuigen te selecteren die het gevecht kunnen draaien maar welke niet onoverwinbaar zijn?

Deze dus

Na jaren is dit nog steeds de go-to shooter voor mij. Volop actie en snelle matching van multiplayer games. Aanradertje! Ook de campaign is erg tof en kan met 3 vrienden gespeeld worden.

edit: En ja, hoewel hij exclusief is heeft dat geen biet te maken met waarom ik hem tof vind. Als de PS4 eigenaren deze konden spelen was er aan mijn spelplezier geen moer veranderd.

[ Voor 10% gewijzigd door Yaz op 22-08-2017 08:26 ]

Gamertag: YazNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:22
Komt er voor de Xbox One X nog een actie voor een gratis Kinect adapter, net als eerder voor de Xbox One S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yaz schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 08:25:
[...]

Mag ik u introduceren in een shooter waarbij dueleren nog heel vaak voorkomt. Waar iedereen begint met hetzelfde maar waar je wel de mogelijkheid krijgt om supertoffe wapens en voertuigen te selecteren die het gevecht kunnen draaien maar welke niet onoverwinbaar zijn?

Deze dus

Na jaren is dit nog steeds de go-to shooter voor mij. Volop actie en snelle matching van multiplayer games. Aanradertje! Ook de campaign is erg tof en kan met 3 vrienden gespeeld worden.

edit: En ja, hoewel hij exclusief is heeft dat geen biet te maken met waarom ik hem tof vind. Als de PS4 eigenaren deze konden spelen was er aan mijn spelplezier geen moer veranderd.
Halo 5 was verrassend goed in mp vond ik. Heb dat langer gespeeld dan de meeste mp shooters.

______

Even twee Pro tips voor de prijs van een. Er is nieuwe dlc met achievements voor Forza Horizon 3. Gebruik de auto's daaruit niet op Blizzard Mountain. Ik doe dat wel omdat ik nog championships moet halen maar man man man wat een gibberzooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
Mr Magic schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 08:40:
Komt er voor de Xbox One X nog een actie voor een gratis Kinect adapter, net als eerder voor de Xbox One S?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, ik hoop het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
[...]

Deze dus

Wordt tijd dat Halo 5 een W10 release gaat krijgen!! enigste wat ik mis op het moment nu ik zonder xbox zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
quorumz schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 20:20:
[...]

Kan je nu toch een aardige sony/lg/samsung 49" 4K tv kopen (LG zelfs 55") alleen is HDR beperkt (als in boeie)..
Daar kan je zeker een goeie 43 inch 4K tv voor kopen, ik wil eerst afwachten wat voor leuke acties er komen met de WK aanbiedingen en zoals sommige al zeiden het zullen specifike modellen zijn die de kortingen zullen krijgen.

HDR is wel een van mijn verreisten bij een 4K TV , heb dan zoiets van doe het gelijk goed.
Koop dan de eerste 5 tot 7 jaar toch geen nieuwe tv meer 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:01

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 09:09:
[...]

Daar kan je zeker een goeie 43 inch 4K tv voor kopen, ik wil eerst afwachten wat voor leuke acties er komen met de WK aanbiedingen en zoals sommige al zeiden het zullen specifike modellen zijn die de kortingen zullen krijgen.

HDR is wel een van mijn verreisten bij een 4K TV , heb dan zoiets van doe het gelijk goed.
Probleem hier is dat je 800nits en hoger bij een duurder model zal moeten zoeken (bv de oleds met 1000 nits, mijn sony haalt 850 nits en heeft ook nog eens local dimming ipv edge) het komt bij mass effect wel mooi uit de verf maar in het algemeen lijkt het alsof je een helderheidsfilter over je scherm heen trekt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phusebox
G_Dragon schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 09:09:
[...]

Hou bij HDR wel rekening met de max helderheid van de tv. Vaak zijn de goedkope HDR tv's enkel in staat een HDR signaal weer te geven maar dat maakt het beeld nog niet HDR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Phusebox schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 09:21:
[...]

Hou bij HDR wel rekening met de max helderheid van de tv. Vaak zijn de goedkope HDR tv's enkel in staat een HDR signaal weer te geven maar dat maakt het beeld nog niet HDR.
Thanks ik zal er rekening mee houden, ben ook al een tijd aan het rondkijken. Wil namelijk niet zomaar een nieuwe tv halen zonder te weten wat de juiste is!

Heb ook maar 4 eisen bij een nieuwe tv

- 4K
- HDR
- 100 HZ
- 43 inch

Acties:
  • +1 Henk 'm!
quorumz schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 09:20:
[...]

Probleem hier is dat je 800nits en hoger bij een duurder model zal moeten zoeken (bv de oleds met 1000 nits, mijn sony haalt 850 nits en heeft ook nog eens local dimming ipv edge) het komt bij mass effect wel mooi uit de verf maar in het algemeen lijkt het alsof je een helderheidsfilter over je scherm heen trekt
De Sony 9405 haalt bijna 1200 nits (gemeten en getest en gereviewed) en dat is niet eens een OLED. En in die afmetingen ben je sowieso al bezig om flink financieel geld te verbranden als je wel een OLED zou willen ophangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
quorumz schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 09:20:
[...]

ik ga dit even googlen want ben niet zo bekend in nits :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MAX3400 schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 09:24:
[...]

De Sony 9405 haalt bijna 1200 nits (gemeten en getest en gereviewed) en dat is niet eens een OLED. En in die afmetingen ben je sowieso al bezig om flink financieel geld te verbranden als je wel een OLED zou willen ophangen.
OLED zal sowieso lager zijn in nits dan een high end LCD maar maakt dat deels goed door het uitblijven van bleeding/blooming en het hoge contrast.

Maar puur voor HDR is een top end Samsung of Sony misschien wel beter dan een OLED maar dan heb je het wel over dezelfde prijsklasse als OLED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
G_Dragon schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 09:24:
[...]

Thanks ik zal er rekening mee houden, ben ook al een tijd aan het rondkijken. Wil namelijk niet zomaar een nieuwe tv halen zonder te weten wat de juiste is!

Heb ook maar 4 eisen bij een nieuwe tv

- 4K
- HDR
- 100 HZ
- 43 inch
Plus misschien een redelijk lage input lag?

Ikzelf ben ook op zoek naar de juiste tv voor 7 november. Tot nu toe kijk ik naar een LG OLED of de Samsung KS8000. Maar de LG, ondanks dat het OLED is, is nog wel boven mijn budget

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 09:27:
[...]

Maar puur voor HDR is een top end Samsung of Sony misschien wel beter dan een OLED maar dan heb je het wel over dezelfde prijsklasse als OLED.
offtopic:
Linkje naar een 75" OLED voor minder dan 6K voor me? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaz
MAX3400 schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 09:28:
[...]

offtopic:
Linkje naar een 75" OLED voor minder dan 6K voor me? ;)
55": pricewatch: Sony KD-55XE9305 Zwart

Ik kwam er laatst achter dat je middels een pulldown menu kan wisselen tussen de modellen in eenzelfde serie op pricewatch. Check de "Productuitvoering" optie maar eens op de gelinkte pagina.

edit: Ik bedenk me nu pas dat je ook kan bedoelen dat je een 75" tv wilt voor minder dan 6K..

[ Voor 8% gewijzigd door Yaz op 22-08-2017 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Steven030 schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 09:27:
[...]

Plus misschien een redelijk lage input lag?

Ikzelf ben ook op zoek naar de juiste tv voor 7 november. Tot nu toe kijk ik naar een LG OLED of de Samsung KS8000. Maar de LG, ondanks dat het OLED is, is nog wel boven mijn budget
Dan zijn we beide opzoek haha, een maat van me heeft de Samsung UE43KU6400 en is daarover onwijs goed te spreken. Ik zelf wil misschien toen een klasse hoger gaan, aangezien deze geen 100hz is :)

Misschien kunnen we elkaar helpen met het vinden van de juiste 4k TV

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Yaz schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 09:29:
[...]

55": pricewatch: Sony KD-55XE9305 Zwart

Ik kwam er laatst achter dat je middels een pulldown menu kan wisselen tussen de modellen in eenzelfde serie op pricewatch. Check de "Productuitvoering" optie maar eens op de gelinkte pagina.
^ Direct LED; geen OLED ;)

En ja, die 9405 is degene die op dit moment bovenaan mijn lijstje staat voor november. Nadeel is dat ik liever een OLED wil maar in de maat 70" en groter, moet ik daar een paar kilo coke voor verhandelen en daar pas ik even voor.
edit: Ik bedenk me nu pas dat je ook kan bedoelen dat je een 75" tv wilt voor minder dan 6K..
Yups :)

[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 22-08-2017 09:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Deze dus

Ik heb helaas weinig met Halo of Gears. Het zijn shooters die me totaal niet trekken voor de multiplayer. Singleplayer vind ik allemaal prima (en doorloop ik een keertje), maar online nee. Ik blijf de gameplay van Halo frustrerend vinden. Dat schildje wat eerst stuk moet en waar je een heel magazijn op kapot kunt schieten, waarna ie alweer half terug is als je een reload hebt gedaan. Doe je weer hardcore, dan ben je weer veel te snel dood (imo) doordat je zonder schild van papier bent. En dan heb ik het over de standaard wapens. Ik hou er niet van om om elkaar heen te dansen omdat de damage per second veel te laag is. Een COD vind ik dan weer veel te snel omdat het daar weer draait om wie het eerste ziet en schiet, die wint altijd (ok 90% dan). Waarbij ik met beide games toch vaak enorme lag-issues had omdat mijn eigen verbinding supersnel is en die van hun 1 keer in het uur een packet terugstuurt naar de server waar iedereen dan natuurlijk dood is en door de enorme lag compensation, je nooit meer kunt winnen met een goede verbinding. (Die compensation verneukt het wel met meer games zoals BF en COD).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
G_Dragon schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 09:31:
[...]

Dan zijn we beide opzoek haha, een maat van me heeft de Samsung UE43KU6400 en is daarover onwijs goed te spreken. Ik zelf wil misschien toen een klasse hoger gaan, aangezien deze geen 100hz is :)

Misschien kunnen we elkaar helpen met het vinden van de juiste 4k TV
Haha ja dat zou mooi zijn :). Die Samsung KS8000 is 120hz, dus dat is helemaal prima, plus hij heeft een lage input lag en voldoet sowieso aan al je eisen. Alleen wel nog redelijk duur. 1.345 voor het 55" model

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Steven030 schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 09:37:
[...]

Haha ja dat zou mooi zijn :). Die Samsung KS8000 is 120hz, dus dat is helemaal prima, plus hij heeft een lage input lag en voldoet sowieso aan al je eisen. Alleen wel nog redelijk duur. 1.345 voor het 55" model
Misschien handig om dit te vervolgen in prive berichten of onder het topic 4k tv's? aangezien we in het Xbox One Topic zijn of maakt dit niet uit ?

haha me budget is toch echt max 700 euro :)

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 22-08-2017 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Als het goed is kun je nu je controller ontwerken via Xbox Design Lab

https://xboxdesignlab.xbox.com/nl-NL/?xr=shellnav&rtc=1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Laatst online: 05-09 12:16

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
greyfox1987 schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 10:11:
[...]

Ja, heel schattig, het was al aangekondigd, maar het kon nog niet in NL :)
Dit kon ik gister ook al zonder problemen doen, zelfs voordat het gelinkte artikel live was. Beetje jammer dat ze ook niet even doorpakken naar de Elite. Daar zou ik eerder iets voor willen dan een normale controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Totaal€ 92,96 voor een controller met kleurtjes...
Die spacen hem hard daar...
Dan koop je toch gewoon een elite heb je veel meer controller...
Zou gewoon 50 euro zijn zoals de meeste controllers dan okee maar damn dit is echt heel duur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 10:44
v8power67 schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 10:23:
Zou gewoon 50 euro zijn zoals de meeste controllers dan okee maar damn dit is echt heel duur.
Why not both? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Laatst online: 05-09 12:16
Yaz schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 10:18:
[...]

Dit kon ik gister ook al zonder problemen doen, zelfs voordat het gelinkte artikel live was. Beetje jammer dat ze ook niet even doorpakken naar de Elite. Daar zou ik eerder iets voor willen dan een normale controller.
Ja dat zou vet zijn, maar dan wordt dat kreng nog duurder :-)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Heb geen geldboom in mn tuin helaas..
90 euro voor normale controller betaal ik niet. Heb ook geen elite want meer dan 50euro voor controller vind ik te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kijk voor de grap eens bij de andere 'custom' controller shops, daar kan je zelfs over de 200 euro voor een standaard S en dat alleen voor een paintjob (kan je nog paddles/etc toevoegen).

Volgens mij had xboxlab ook regelmatig acties, voor 60 euro een premade kleurenset.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 10:44
v8power67 schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 10:29:
[...]

Heb geen geldboom in mn tuin helaas..
90 euro voor normale controller betaal ik niet. Heb ook geen elite want meer dan 50euro voor controller vind ik te duur.
De prijs is fors, maar dan heb je wel een controller volledig naar je eigen smaak ontworpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
Je betaalt feitelijk 20 euro extra boven de prijs van een reguliere controller. Wil je metallic details dan betaal je nog iets meer.

Uiteraard is 80+ euro veel geld. En geheid dat MS hier flink op verdient (ook op de reguliere controllers overigens). Maar ik vind het erg leuk dat ze de mogelijkheid aanbieden. Het is dat ik zelf al teveel controllers heb liggen, maar als er eentje het begeeft dan komt er zeker zo'n custom ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit deze qua materiaal niet tussen een Elite en normale controller dan? De grip aan de onderkant is al niet echt standaard bv. Alleen kun je de sticks e.d. niet uitwisselen en geen paddles. Maar zo speel ik zelf toch al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Martinspire schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 10:46:
[...]

Zit deze qua materiaal niet tussen een Elite en normale controller dan? De grip aan de onderkant is al niet echt standaard bv. Alleen kun je de sticks e.d. niet uitwisselen en geen paddles. Maar zo speel ik zelf toch al :P
In de basis is het gewoon de normale controller. Je kunt inderdaad wel rubber grips toevoegen, maar dat is dan ook het enige verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 09:24:
[...]

ja de techniek staat niet stil, ik heb de voorloper hiervan de sony kd-75xd9405
grappig genoeg laat tweakers.net ook 1200 zien op deze tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

OMG het gaat uitsluitend weer over TV's, dat kan echt niet hoor. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Voor iedereen die zijn eigenste controller wil, zijn er heel veel goedkopere third party opties.

Voor de knutselaars onder ons complete replacement shells, knopjes, triggers:
https://www.ebay.com/sch/...l+trigger+button&_sacat=0
https://www.ebay.com/sch/...l+trigger+button&_sacat=0

Voor als je het niet aandurft je controller open te schroeven:
https://www.ebay.com/sch/...+controller+skin&_sacat=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:01

JSchut

.....

quorumz schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 11:59:
[...]

Kan het ook over de aanbiedingen hebben..... :)

https://www.trueachieveme...-roundup-august-22nd-2017

en dat star wars battlefront 1 ultimate editie 6 euro is...
Jammer dat de Trials DLC alleen op de 360 in de aanbieding is.
Had Trials fusion al op de PS4 en de PC gekocht en vond een derde keer wat overdreven. Maar nu we heb gratis hebben gehad ben ik weer helemaal verslaafd :D De DLC wil ik dan wel een derde keer kopen. Echter wacht ik wel even op een aanbieding.

Voor de mensen die ook Trials spelen heb ik een team aangemaakt. GOTW. Kon geen team vinden van GoT. Maar misschien heb ik weer eens met mijn neus gekeken. (Dan hoor ik dat graag :))

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Winkiller schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 19:07:
[...]

4K TV is Marketing punt, pas als de TV zenders daar wat mee gaan doen kom ik misschien in actie.
Alleen al het stroom verbruik is al iets waar ik me druk over kan maken, onze 40" tv gebruikt nu 40watt.
Overigens is mijn woonkamer 42 vierkante meter, 6 breed en 7 lang, maar ik wil geen 55" aan de muur.
Ik zie met gamen, youtube en Netflix toch echt duidelijk verschil sinds ik van 55" HD naar 4K 65" overgestapt ben. Beeld is scherper en dat hoor ik ook van mensen die hetzelfde van Netflix in HD kijken. Horizon Dawn ziet er ook vreselijk goed uit in 4K en HDR.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Laatst online: 15:17
Als je alleen maar televisie zenders kijkt hoef je geen 4k televisie te hebben.

Maar voor gaming en media is 4k echt wel een hele grote verbetering tov full hd.
Dat Upgraden geld kost, en games op 4k voorlopig nog moeilijk 60 fps halen is dan jammer.

De opschaling van ps4pro en xbox one x is echter wel zo goed dat het verschil met true 4k haast niet te zien is.
Dat is ieder geval wat de toch zeer kritische mannen van eurogamer bij zowat iedere ps4 pro review zeggen. Heb zelf nog geen xbox one x of ps4 pro om daar een eigen mening over te hebben.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Komend weekend is Rainbow Six Siege gratis te spelen. 24 tot 27 augustus. Ook een pro-league finale en er komen 3 nieuwe operators en 1 nieuwe map aan op 5 september lees ik net (week uitgesteld blijkbaar).

Mocht je de game nog niet hebben geprobeerd, dan is dit een mooie kans. Al kan ik sowieso wel een versie met season pass aanraden, want dan kun je gewoon veel sneller en veel makkelijker een heleboel operators bij elkaar sparen. Zonder pass is dat toch wel een langdurige operatie. In ieder geval effe downloaden en kijken of je het wat vindt. Ik kan je aanraden om even wat terror-hunt en situations te doen voor je online gaat omdat je dus wat operators moet unlocken (en je die credits daar vrij snel mee haalt om bv Thermite, Ash, Rook of Jäger vrij te spelen.

[ Voor 22% gewijzigd door Martinspire op 22-08-2017 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

quorumz schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 11:59:
[...]
Kan het ook over de aanbiedingen hebben..... :)

https://www.trueachieveme...-roundup-august-22nd-2017

en dat star wars battlefront 1 ultimate editie 6 euro is...
Jammer dat die game eigenlijk alleen een holle multiplayer grindfest is. Zelfs de fantastisch uitgebuite Star Wars IP kan die game niet redden. Heel jammer.
Die prijsdaling is zeker in aanloop op SW Battlefront 2, of als pleister voor de leegloop van de SWBF1 multiplayer servers. Of zie ik dat te zwart in? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Lekker Ventje schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 12:08:
[...]

Ik zie met gamen, youtube en Netflix toch echt duidelijk verschil sinds ik van 55" HD naar 4K 65" overgestapt ben. Beeld is scherper en dat hoor ik ook van mensen die hetzelfde van Netflix in HD kijken. Horizon Dawn ziet er ook vreselijk goed uit in 4K en HDR.
Ik zie liever blote borsten met een mooie vrouw er aan bevestigd, daar heb ik geen uhd + hdr marketing apparaat voor nodig en zeker geen 65" ;)

Het spelletje word er ook niet anders door als je niet meerent met de meute....
F1 is tegenwoordig ook in UHD maar niemand in NL die het uitzend in die kwaliteit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaz
Winkiller schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:01:
[...]

Ik zie liever blote borsten met een mooie vrouw er aan bevestigd, daar heb ik geen uhd + hdr marketing apparaat voor nodig en zeker geen 65" ;)
Don't worry. The Witcher 3 krijgt ook een 4K Update! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Winkiller schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:01:
[...]

Weet je hoe dat afleidt?? Sterker nog; ik vind het erg lastig om een twin-stick shooter te spelen tegelijkertijd; moet je in totaal 6 knoppen in de gaten houden :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Yaz schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:04:
[...]

Don't worry. The Witcher 3 krijgt ook een 4K Update! _/-\o_
Ik speel die onzin niet en ik bedoelde in real life en niet op een UHD TV met HDR Marketing.
Lekker Ventje had zo'n antwoord van mij kunnen verwachten want gisteren schreef ik:
Winkiller schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 14:18:
Al die exclusieve games kunnen mij gestolen worden, ik koop alleen games waar ik van denk dat ik ze leuk vind. En of dat nu op de Pc, Xbox of PS4 is maakt me geen snars uit. Dat ze klanten proberen te trekken met exclusieve games is een verkoop techniek waar ik al lang niet meer voor warm loop. De 4K marketing binnen het console gebeuren is in mijn ogen ook een lachertje waar velen het niet mee eens zullen zijn, prima toch. Wil je daar een beetje profijt van willen hebben moet je een TV kopen die een gemiddelde woonkamer groot is en dan nog moet je kort op de TV zitten.

Ik stop hier maar maar want ik zit me te krampen te lachen om de reacties hier en ik moet zo naar de huisarts voor heel iets anders dan krampen over game consoles en hoe belangrijk die wel zijn in het leven. :w >:)
en
Winkiller schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 19:07:
[...]

of nog groter. >:)
MAX3400 schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:05:
[...]

Weet je hoe dat afleidt?? Sterker nog; ik vind het erg lastig om een twin-stick shooter te spelen tegelijkertijd; moet je in totaal 6 knoppen in de gaten houden :o
Ik ben een man en kan geen multitasking, en het is leuker om je aandacht bij 1 ding tegelijk te houden.

[ Voor 10% gewijzigd door Winkiller op 22-08-2017 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• illuvattarr
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09 08:50
Weet iemand hoe het zit met de pre-order aantallen van de scorpio edition voor bol.com en consoleshop/coolblue?

Ik zie namelijk dat veel fysieke winkels maar een tiental stuks ontvangen, terwijl de pre-order bij bol en coolblue nog steeds live staat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

illuvattarr schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:27:
Weet iemand hoe het zit met de pre-order aantallen van de scorpio edition voor bol.com en consoleshop/coolblue?
Bel ze eens...een beetje meer eigen inzet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wacht maar mannetje; mijn grote *pun intended* aankoop-topic zal ik zo rond half september wel starten... >:)

Ik zie namelijk dat veel fysieke winkels maar een tiental stuks ontvangen, terwijl de pre-order bij bol en coolblue nog steeds live staat?
Sommige webshops willen 100% aanbetaling. En dan later een mail sturen dat er niet genoeg eenheden geleverd kunnen worden. Zo wil ik ook wel rente trekken klanten bedienen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

MAX3400 schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:30:
[...]

Wacht maar mannetje; mijn grote *pun intended* aankoop-topic zal ik zo rond half september wel starten... >:)
Max,
Geloof me maar ik zal pas aan UHD + HDR (inclusief console) beginnen als ik er meer aan heb. Ik laat me niks wijs maken en trek me eigen plan met die elektronica. Ik heb jou vandaag iets zien schrijven over geld verbranden, dit hele topic en ook het PS4 topic gaat de laatste tijd grotendeels over geld verbranden.

Laten we het er maar op houden dat ik NIET mee wil doen zolang mijn huidige HD TV het blijft doen en de TV stations in NL niet beginnen aan UHD uitzendingen, bv F1 om iets te noemen.

Ik kijk trouwens de laatste tijd ook naar Star Trek in 4:3 via Netflix. :')

Nog een leuke noot: Mijn vader (nu 84) heeft een aantal jaren geleden mijn moeder wijs gemaakt dat hij een computer met e-mail moest hebben omdat de post niet meer via de deur zou komen en alleen via de computer. Hij heeft het ding nu een jaar of 8 en hij betaald nog steeds niet met PinCode. :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reefun
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Elite is het geld sowiesow dubbel en dwars waard. Mij haalt het echt geen reet uit hoe een controller eruit ziet. Mij gaat het erom hoe hij in de hand zit en wat je ermee kan.

De elite geeft eigenlijk alles wat je nodig heb. 4 extra knoppen/paddles. Volledig instelbaar. Verwisselbare thumbsticks en d-pad. Instelbare hairtriggers. Én je kunt 2 configuraties gemakkelijk en snel verwisselen (ideaal voor bijv. FPS games met 1 configuratie 'on-foot' en 1 voor voertuigen bijv.). Plus hij zit gewoon super in de hand, alhoewel dit per persoon kan verschillen natuurlijk.

Ja, Het is veel geld. Maar als je veel gamed op de XB1 dan is het zeer zeker waard. Dan inderdaad maar wat meer leggen voor meer functionele opties. Want afgezien van andere kleurtjes en alles heb je weinig aan een custom controller.

Maar..... Ik ga alsnog een custom controller aanschaffen mocht één van onze gewone besluiten te overlijden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:47

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Ik had bol.com gisteren gemaild en daarin zeiden ze het volgende:
Bedankt voor het zenden van je e-mail.

Ik duim met je mee en hoop dat je de pre-order binnen sleept. Ik kan je jammer genoeg geen garantie geven. We hebben een beperkt aantal stuks beschikbaar dus op = op.

Heel veel succes!
Ik kan mij niet voorstellen dat zij dus extra krijgen en iedereen die nu nog bestelt zal vast al te laat zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
Winkiller schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:46:
Nog een leuke noot: Mijn vader (nu 84) heeft een aantal jaren geleden mijn moeder wijs gemaakt dat hij een computer met e-mail moest hebben omdat de post niet meer via de deur zou komen en alleen via de computer. Hij heeft het ding nu een jaar of 8 en hij betaald nog steeds niet met PinCode. :>
Ik juich het toe als ouderen mee willen gaan met de tijd. Het houdt ze jong en 'relevant'. Dus de stap naar de PC vind ik erg verstandig. Dat hij dan weer geen enkele aankoop met de pinpas betaalt (en dus ook nog ouderwets geld opneemt bij de bank) vind ik dan weer erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-08 11:04
Winkiller schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:46:
[...]
Haha maar hij is nu wel de hele avond 'natuur' filmpjes aan het kijken🤣. Ik zeg, dat heeft hij gewoon goed geregeld.

Misschien wil die straks nog een 4k scherm voor betere kwaliteit.

Ontopic: EA en MS vond ik beide teleur stellen. Had wel iets meer verwacht. Beetje E3 info die we al wisten. Had ook wel Phill Spencer verwacht ipv een blonde doll die dacht dat ze grappig was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Rossi46 schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:04:
[...]

Ik juich het toe als ouderen mee willen gaan met de tijd. Het houdt ze jong en 'relevant'. Dus de stap naar de PC vind ik erg verstandig. Dat hij dan weer geen enkele aankoop met de pinpas betaalt (en dus ook nog ouderwets geld opneemt bij de bank) vind ik dan weer erg jammer.
Je vergeet er nog een => internet bankieren. Maar daar draait het verhaal niet om, het draait erom dat mensen (ik ook) aankopen rechtvaardigen omdat hun omgeving dat van hun verlangd of verwacht omdat je er anders niet bij hoort. Dit keer wil ik er bewust niet bij horen en ik ben van mening dat ik daar een geldige reden voor heb.

M.A.W. het spelletje doet op HD precies hetzelfde als op UHD + HDR en veranderd plots niet in goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

KookSpook schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:09:
[...]

Haha maar hij is nu wel de hele avond 'natuur' filmpjes aan het kijken🤣. Ik zeg, dat heeft hij gewoon goed geregeld.

Misschien wil die straks nog een 4k scherm voor betere kwaliteit.
Hoe oud ben jij ?

(oeps) had ik moeten toevoegen aan mijn vorige post, sorry.

[ Voor 8% gewijzigd door Winkiller op 22-08-2017 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Weet iemand een plek waar ik de GamesCom-presentaties na afloop nog eens kan bekijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:05:
Shadow Warrior 2 voor omgerekend 14 euro, is dat wat ? https://www.microsoft.com...7f3)(213961)(2934989)()()

Killing Floor 2 komt natuurlijk ook uit volgende week......

En iemand Chromagun al gespeeld, moet een soort Portal-game zijn ?
Shadow Warrior 2 is cool. 4 man coop :)
heeft het soms best zwaar maar heb de hoop dat het op de xbox one x perfect draait
diverse moeilijkheidsgraden, debiele hoeveelheid wapens, upgraden van wapens met "mods"
ook op insane trapsgewijs nog moeilijker te maken (meer loot wordt er gezegd maar zie ik niet terug komen in geld wel in black orbs die je nodig hebt om nog betere wapens te maken)
humor... :)
aweseome, spel zijn geld dubbel en dwars waard, geloof nu al 4 x uitgespeeld of zo
Pagina: 1 ... 108 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.