Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-07 20:26
Serieus.. Word er geklaagd over een ratelende knop? Haha. Ik denk dat al mijn SmartPhones tot nu toe. Toch wel enig geluid hebben gehad bij beweging. (Nokia, HTC, Samsung LG). Dit is echt gewoon zoeken naar iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
HugoVS schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 09:25:
Schandalig eigenlijk dat Apple nog steeds komt met 16GB varianten. Eerste generatie touch-id en een 1136x640 LCD scherm .Dat deze specs neerkomen op een totaal van €489 lijkt me iets te veel voor een opgekrikte Iphone 5s. Zeker als je kijkt naar alternatieven voor die prijs.
Hoezo schandalig? Als er alleen een 16gig model was misschien wel. Naar je kan gewoon een 64gig bestellen (zoals ik). Niks schandalig. Keuze vrijheid. Genoeg mensen hebben genoeg aan 16 gig.

Daarnaast ben ik toch benieuwd naar de Alternatieven.. Voor het zelfde bedrag een telefoon met:
-High End processor dat nog ergens bovenaan de benchmark staat.
-Telefoon met een 12mp camera dat in praktijk een van de mooiste foto's maakt.
-Telefoon met minimaal 2jaar software updates
- telefoon dat met gemak een dag doorkomt op 1accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 03-09 13:33

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Ik las hier eerder dat je €75 kunt krijgen voor je oude iPhone 4S. Het enige probleem? Hiervoor moet je in Brussel langs gaan bij de officiële Apple winkel.
In de Switch store in de buurt kopen ze enkel nog vanaf 5(S).

Momenteel twijfel ik nog om €50 korting te krijgen bij inruilactie van Mobistar of (hopelijk) €100 bij een abo van Telenet die momenteel al mijn provider is.

Mensen hebben steeds commentaar op alles van Apple maar kunnen nooit met betere voorstellen komen. Mijn ouders en broer waren gezworen Samsung fans tot bleek dat hun gsm/tablet steeds stuk ging zowel sotftware als hardware gerelateerd. Toen ze verwonderd waren dat mijn iPhone steeds naar behoren werkte zijn ze allemaal overgeschakeld en ze zijn nog nooit zo tevreden geweest over een gsm. Idem met vrienden. Kwaliteit kost geld beste mensen.

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:41

TTLCrazy

Listen to Frankie

SoulsOnFire schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 08:17:
Ik las hier eerder dat je €75 kunt krijgen voor je oude iPhone 4S. Het enige probleem? Hiervoor moet je in Brussel langs gaan bij de officiële Apple winkel.
In de Switch store in de buurt kopen ze enkel nog vanaf 5(S).

Momenteel twijfel ik nog om €50 korting te krijgen bij inruilactie van Mobistar of (hopelijk) €100 bij een abo van Telenet die momenteel al mijn provider is.

Mensen hebben steeds commentaar op alles van Apple maar kunnen nooit met betere voorstellen komen. Mijn ouders en broer waren gezworen Samsung fans tot bleek dat hun gsm/tablet steeds stuk ging zowel sotftware als hardware gerelateerd. Toen ze verwonderd waren dat mijn iPhone steeds naar behoren werkte zijn ze allemaal overgeschakeld en ze zijn nog nooit zo tevreden geweest over een gsm. Idem met vrienden. Kwaliteit kost geld beste mensen.
Ja en zo kan je ook tig verhalen van de andere kant horen. De kwaliteit van de top modellen verschilt echt niet zoveel als dat jij nu aangeeft. Maar deze discussie is al zo oud als dat er smartphones bestaan en leidt ook nergens toe.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20:08
Mijn iPhone SE is net bezorgd door DPD (Besteld bij Belsimpel) : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
iPhoneSE schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 10:04:
Mijn iPhone SE is net bezorgd door DPD (Besteld bij Belsimpel) : )
een newbie met slechts 2 posts...toestel wordt door Apple pas begin volgende week geleverd....Bovenstaande post lijkt me een verkapte adv. van Belsimpel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMode
Geert1976 schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 10:09:
[...]

een newbie met slechts 2 posts...toestel wordt door Apple pas begin volgende week geleverd....Bovenstaande post lijkt me een verkapte adv. van Belsimpel
Hahaha sure 8)7 , ga zo met me dochter naar zwemles en zal daarna een foto reportage voor je plaatsen ;w

Ik ben inderdaad nog niet zo lang lid, maar lees al wat jaartjes mee, rond 1 uur zal ik wat foto's plaatsen en kom jij een doosje Merci brengen :>

[ Voor 16% gewijzigd door iMode op 02-04-2016 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Ik heb er gisteren drie besteld. Voornaamste reden is dat ik mijn 5s zojuist aan een vriend heb gegeven en ik dus eventjes geen iOS meer heb. Ik heb bewust niet voor de 6S gekozen. Ik vind de 6S veel te groot.

Mijns inziens is de 3G(S) relatief aan de tijd de beste telefoon ooit gemaakt en zullen we nooit meer een telefoon meemaken die zo vooruitstrevend was als de 3G(S), maar de SE heeft een unique selling point wat hem voor deze tijd uitzonderlijk maakt: Hij is kleiner dan de gemiddelde telefoon. Ik verwacht geen verrassingen van de SE, maar wel een fijne, kleine en simpele telefoon waar je geen hele koffer voor nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geert1976 schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 10:09:
[...]

Belsimpel heeft bij de iPhone SE ook gewoon "Op voorraad" en "Voor 23.30 uur besteld, morgen gratis in huis*" staan. En dat kan ook al helemaal niet, want morgen is het zondag.

Vage praktijken. Ik ga dinsdag lekker naar de Apple Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebis
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Bezorging op zondag is tegenwoordig geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat zo? Dat is wel een genot dan! Ik heb het tot nu toe eigenlijk alleen gezien bij Coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMode
Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 10:34:
[...]

Belsimpel heeft bij de iPhone SE ook gewoon "Op voorraad" en "Voor 23.30 uur besteld, morgen gratis in huis*" staan. En dat kan ook al helemaal niet, want morgen is het zondag.

Vage praktijken. Ik ga dinsdag lekker naar de Apple Store.
Zucht.. Bel ze even zou ik zeggen, Belsimpel bezorgd net zoals Coolblue ook gewoon op Zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:51

pdavie2311

Live life to the fullest..

1 voordeel dat ik moet wachten op mijn bestelling bij Apple, is dat ik de screenprotecor en case al binnen heb voor die tijd..Vaak andersom. Is hij meteen beschermd vanaf het begin. Ik ga hem in een sleeve gebruiken, zodat ik hem " naakt " in handen heb, bij gebruik. Is het al volgend weekend? Haha..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:49
Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 10:36:
Is dat zo? Dat is wel een genot dan! Ik heb het tot nu toe eigenlijk alleen gezien bij Coolblue.
KPN bericht ook op zondag te kunnen leveren met PostNL.

Overigens ben ik het wel met trommelrem eens wat betreft de 3G(S). Ik heb er hier nog steeds een in dienst 😁.

Aan de andere kant is de 4(S) met het industriele design in mijn ogen de mooiste iphone ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMode
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/1pcspc.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/no5z4x.jpg

Zo hier de eerste foto's, ga nu het zwembad in 😂👌

[ Voor 19% gewijzigd door iMode op 02-04-2016 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
iPhoneSE schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 11:24:
[afbeelding]

[afbeelding]

Zo hier de eerste foto's, ga nu het zwembad in 😂👌
haha...okay, my bad! mijn oprechte excuses voor mijn eerder onjuiste conclussie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:37
En wij maar wachten op de Apple Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 23:52
supercop7373 schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 12:07:
En wij maar wachten op de Apple Store
Die van mij staat inmiddels op "verzending wordt voorbereid" in de Apple Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
Sovereign schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 12:15:
[...]

Die van mij staat inmiddels op "verzending wordt voorbereid" in de Apple Store.
Bij mij ook, al sinds gisteren overigens. Je kunt nu ook niet meer annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMode
Geert1976 schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 11:57:
[...]

haha...okay, my bad! mijn oprechte excuses voor mijn eerder onjuiste conclussie ;)
Aanvaard :)

Moet zeggen dat het een erg fijn toestel is, hier voor had ik de 5C, je merkt goed het verschil in snelheid, zelfs in simpele dingen zoals naar het instellingen menu navigeren.

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/346m3yq.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/nmj1gj.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Het blijft qua design/uiterlijk de allermooiste ontworpen iPhone ooit!!

mooie foto's by the way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaganzza
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16:45
Ik ben wel benieuwd naar de gebruikersreviews nu ze hier precies toch druppelsgewijs (en vroeger dan verwacht) toekomen :)

 iPhone 17 256GB Zwart|  Apple Watch S11 SG |  Mac Mini M1 (2020) |  MacBook Air 13" (2025) Blauw |  Apple TV 4K (2x) |  Airpods 4 (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

iPhoneSE schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 14:08:
[...]

Aanvaard :)

Moet zeggen dat het een erg fijn toestel is, hier voor had ik de 5C, je merkt goed het verschil in snelheid, zelfs in simpele dingen zoals naar het instellingen menu navigeren.

[afbeelding]

[afbeelding]
Mooi! Ik moet nog een weekje wachten helaas..Wat ga je gebruiken ter bescherming?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMode
pdavie2311 schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 16:51:
[...]

Mooi! Ik moet nog een weekje wachten helaas..Wat ga je gebruiken ter bescherming?
Ik maak gebruik van Jisoncase bescherming voor al onze Apple apparaten, mooie handgemaakte lederen sleeves / case etc.. Gebruiken ze momenteel voor onze Macbook, iPad, iPhone 6 Plus en nu ook voor mijn iPhone SE.

Bij de Jisoncase hoesjes zijn ook de binnenkanten van dat zachte materiaal (naam even kwijt) zodat je dus op de achterkant geen krasjes krijgt door stof/zandkorrels zoals bij die plastic dingen.

Besteld bij aliexpress (afgelopen donderdag geleverd), Jisoncase iPhone 5S (zelfde maat als SE natuurlijk):

http://nl.aliexpress.com/...f9-4a91-9690-7b60ac4ef066

Voor andere hoesjes kan je zoeken op Jisoncase op aliexpress, is echt kwaliteits spul _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door iMode op 02-04-2016 17:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:52
Wel spuuglelijk, die hoesjes.
Je ziet niks meer van je telefoon :D

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMode
matthijst schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 18:15:
Haha nee joh, is echt mooi spul.

De voorkant, zijkant, bovenkant, onderkant zie je gewoon als je hem open hebt.
Door de magneet die er in zit kan je hem ook helemaal om klappen, dan merk je helemaal niks van de hoes :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
matthijst schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 18:15:
Haha behoorlijk lelijk idd.

Ik snap dat nooit, mensen kopen een iPhone omdat ze het design zo mooi vinden maar stoppen hem dan in een knetter goedkoop plastic hoesje.

Koop dan een sleeve ofz, geniet je tijdens gebruik tenminste nog van het design.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMode
Donstil schreef op zondag 03 april 2016 @ 11:13:
[...]

Haha behoorlijk lelijk idd.

Ik snap dat nooit, mensen kopen een iPhone omdat ze het design zo mooi vinden maar stoppen hem dan in een knetter goedkoop plastic hoesje.

Koop dan een sleeve ofz, geniet je tijdens gebruik tenminste nog van het design
Het is juist geen plastic, maar dun leder van enkele mm dik, sluit prachtig aan op de SE 8)

Ieder zo zijn eigen voorkeuren, een sleeve gebruikte ik bij mijn 5C, de sleeve was ik vervolgens altijd kwijt wat een bekrast display had als gevolg.

Het hangt er natuurlijk ook van af wat voor werk je doet, als ik heel de dag op kantoor zit in met nette kloffie gebruik ik hem zonder bescherming, ben ik buiten op projecten bezig dan gaat de bescherming er om heen.

Maar goed ik kom hem wel een keer laten zien, dan ben je om en wil je niet anders :P :9
Nog steeds werkzaam in obl ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iPhoneSE schreef op zondag 03 april 2016 @ 11:34:
Maar goed ik kom hem wel een keer laten zien, dan ben je om en wil je niet anders :P :9
Nog steeds werkzaam in obl ?
Haha nou ik hou het wel even bij mijn 6s Plus, heb niet echt de behoefte aan een kleine telefoon.
(Ik werkt niet meer in OBL trouwens, woon er ook al een tijdje niet meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Zijn er bookcase covers waarbij het scherm van de telefoon automatisch aan en uit gaat bij het openen en sluiten van de cover?

Voor bijvoorbeeld de Nexus 5X bestaat een dergelijke (extreem dure) cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

SvMp schreef op zondag 03 april 2016 @ 13:38:
Zijn er bookcase covers waarbij het scherm van de telefoon automatisch aan en uit gaat bij het openen en sluiten van de cover?

Voor bijvoorbeeld de Nexus 5X bestaat een dergelijke (extreem dure) cover.
Nope, werkt alleen bij de iPad's.

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
je leest hier en op andere fora dat mensen de nieuwe iPhone SE echt veel te klein vinden , vraag me af hoe deze mensen tot aan de launch van de iPhone 6 met hun iPhone 4/4S/5/5S te klein toetsenbord bijvoorbeeld, benieuwd hoe deze zelfde mensen destijds met hun iPhone 5S typte....lijkt me een onmogelijke klus... lol

[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 03-04-2016 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Beetje onzinnige opmerking?
Toen was de mogelijkheid tot een groter Apple toestel er nog niet.
Ik vind de 5SE ook te klein nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
De 4S is nog kleiner. Er zijn al een paar jaar grotere toestellen. Vooral Android toestellen zijn belachelijk groot. Daar raken mensen aan gewend. Ik vind de 5SE juist vrij groot omdat ik een vervanger zoek voor mijn 4S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
beetje superieur voelend antwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:03
Ik typ dit bericht vanaf mijn 5s, heb hiervoor verschillende 5inch toestellen gehad. Het is even wennen om weer terug te gaan, maar eenmaal gewend weet je al niet meer beter. Plus dat het toestel beter in je broekzak ligt. Ik de linkerbovenhoek kan aanraken terwijl ik het toestel in een hand heb. En kan nu ook weer met 1 hand sms'en. Groter hoeft niet perse altijd beter te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Geert1976 schreef op zondag 03 april 2016 @ 14:02:
[...]

beetje superieur voelend antwoord?
Nee, maar je zwamt over vooruitgang. Dan kan je ook wel zeggen dat mobiele telefoons überhaupt overbodig zijn en mensen gewoon een lang verlengsnoer moeten kopen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
CrazyFool schreef op zondag 03 april 2016 @ 14:02:
Groter hoeft niet perse altijd beter te zijn.
[b]

100% mee eens. En sowieso, de internals van een 6S in een 4 inch jasje stoppen vind ik echt top (lees: vooruitgang)
Tevens vind ik het uiterlijk van de SE (ofwel de oude 5S) 100x mooier dan die 6S(Plus)die zo glad is als 'n aal.

Mooi dat Apple nu 3 formaten heeft, voor ieder 'n smaakje! 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
Krijg net een SMS en mail van Apple dat mijn SE is verzonden via DHL express. Uiterlijk 5/4 bezorgd.

[ Voor 5% gewijzigd door supercop7373 op 03-04-2016 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:27
Amazon heeft een wat lagere prijs.

http://www.amazon.co.uk/g...ondition=new&tag=pnl02-21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
supercop7373 schreef op zondag 03 april 2016 @ 16:21:
Krijg net een SMS en mail van Apple dat mijn SE is verzonden via DHL express. Uiterlijk 5/4 bezorgd.
Ik ook, ik hoop morgen al maar zal wel niet :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sovereign schreef op zondag 03 april 2016 @ 18:39:
[...]

Ik ook, ik hoop morgen al maar zal wel niet :X .
DHL haalt geen pakketjes af op zondag. Apple heeft dus waarschijnlijk vandaag het label aangemaakt.
Dan wordt hij morgen opgehaald en dinsdag bezorgd.
CrazyFool schreef op zondag 03 april 2016 @ 14:02:
Ik typ dit bericht vanaf mijn 5s, heb hiervoor verschillende 5inch toestellen gehad. Het is even wennen om weer terug te gaan, maar eenmaal gewend weet je al niet meer beter.
Dat zelfde geld voor een toestel als de 6s Plus.
Het is even wennen maar eenmaal gewend weer je niet beter.

Alleen het probleem is het feit dat mensen niet willen of kunnen wennen (door de prijs bv) en dan maar dingen roepen zonder gegroende reden.

De meeste hier zijn begonnen bij de 3,5" iPhone en zo via 4" naar 4,7" of 5,5" gestroomd. Vandaar dat we dus prima een mening kunnen vormen.
Geert1976 schreef op zondag 03 april 2016 @ 13:53:
je leest hier en op andere fora dat mensen de nieuwe iPhone SE echt veel te klein vinden , vraag me af hoe deze mensen tot aan de launch van de iPhone 6 met hun iPhone 4/4S/5/5S te klein toetsenbord bijvoorbeeld, benieuwd hoe deze zelfde mensen destijds met hun iPhone 5S typte....lijkt me een onmogelijke klus... lol
Kolere wat een zinsopbouw, te veel wijntjes op het terras gedronken toevallig?

Wat je waarschijnlijk probeert te zeggen is hoe mensen een SE nu te klein vinden maar het vroeger met nog kleiner deden, toch?

Nou het antwoord daarop is heel simpel, je bent tevreden tot je iets beters hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 03 april 2016 @ 19:28:
[...]

Alleen het probleem is het feit dat mensen niet willen of kunnen wennen (door de prijs bv) en dan maar dingen roepen zonder gegroende reden.

[...]

Kolere wat een zinsopbouw, te veel wijntjes op het terras gedronken toevallig?

Nou het antwoord daarop is heel simpel, je bent tevreden tot je iets beters hebt.
sorry, ik heb vroeger niet goed opgelet tijdens de Nederlandse les... maar daar had ik alle gegroende ;w ;w redenen voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 19:58

koekiemonster

want a cookie

Ik weet niet of dit de plek is, maar is er een sterke, doch extreem dunne cover?
Ik heb de SE voor mijn vriendin en mijzelf besteld en kijk er erg naar uit; briljant design, maar wij zijn klunzig...

maar om dat schitterende design nou in een dikke hoes te stoppen.... :'(

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

koekiemonster schreef op zondag 03 april 2016 @ 21:58:
Ik weet niet of dit de plek is, maar is er een sterke, doch extreem dunne cover?
Ik heb de SE voor mijn vriendin en mijzelf besteld en kijk er erg naar uit; briljant design, maar wij zijn klunzig...

Genoeg te vinden, zelfs met 2% eigen inzet.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
koekiemonster schreef op zondag 03 april 2016 @ 21:58:

Zie [iPhone 5s] Hoesjes / cases

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
Donstil schreef op zondag 03 april 2016 @ 19:28:
[...]

DHL haalt geen pakketjes af op zondag. Apple heeft dus waarschijnlijk vandaag het label aangemaakt.
Dan wordt hij morgen opgehaald en dinsdag bezorgd.
DHL Parcel doet/kan dat tegenwoordig wel, maar in dit geval zal het wel anders zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koekiemonster

koekiemonster

want a cookie

Fietsbel schreef op zondag 03 april 2016 @ 21:59:
[...]

Genoeg te vinden, zelfs met 2% eigen inzet.
bedankt voor je waanzinnige reactie.

Er is echter teveel te vinden en na ruim 2 jaar iphone 5s had ik gedacht dat de ultieme slim casing wel gevonden was. Al was het alleen maar onder de tweakers. Niet dus. :)

Ik ga verder op zoek. Thanks!!

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
koekiemonster schreef op maandag 04 april 2016 @ 10:35:
[...]

Er is echter teveel te vinden en na ruim 2 jaar iphone 5s had ik gedacht dat de ultieme slim casing wel gevonden was. Al was het alleen maar onder de tweakers. Niet dus. :)

Ik snap je helemaal. Er is gigantisch veel keuze, maar niets is echt geweldig. Zelf heb ik heel wat geprobeerd, vooral van Switcheasy, maar die gingen steeds stuk. Op m'n werk heb ik ook verschillende hardcases voorbij zien komen. Die beschermen de iPhone voor geen meter. Uiteindelijk ben ik toch maar voor de officiële Apple leather case gegaan. Deze gebruik ik nu al een paar jaar. Enige nadeel is dat onderop het toestel de headphone jack zo is uitgesneden dat er alleen van die kleine connectors gebruikt kunnen worden.

Dun/doorzichtig is slechte bescherming heb ik nu al verschillende keren gezien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster

koekiemonster

want a cookie

Thanks. Dit heeft wel degelijk geholpen!

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster

koekiemonster

want a cookie

Reb87 schreef op maandag 04 april 2016 @ 10:41:
[...]

Ik snap je helemaal. Er is gigantisch veel keuze, maar niets is echt geweldig. Zelf heb ik heel wat geprobeerd, vooral van Switcheasy, maar die gingen steeds stuk. Op m'n werk heb ik ook verschillende hardcases voorbij zien komen. Die beschermen de iPhone voor geen meter. Uiteindelijk ben ik toch maar voor de officiële Apple leather case gegaan. Deze gebruik ik nu al een paar jaar. Enige nadeel is dat onderop het toestel de headphone jack zo is uitgesneden dat er alleen van die kleine connectors gebruikt kunnen worden.

Dun/doorzichtig is slechte bescherming heb ik nu al verschillende keren gezien. ;)
Goed punt. Op diverse fora zie ik inderdaad dat slimcases juist voor krassen zorgen.
Ook wordt veel aangeven dat de formele apple hoes een van de beste keuzes is. Misschien dan toch maar voor de standaard gaan :)

Thanks!

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Vond zelf op de 5 zon sticker achterop nog wel te doen, als je bescherming wilt. Scherm krast toch nauwelijks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
koekiemonster schreef op maandag 04 april 2016 @ 10:35:
[...]

Als je echt slim slim wilt gaan dan is een skin van Dbrand in mijn ogen de meest elegante optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
Bij de 5S gebruikte ik een glassprotector en een silicone transparant dun hoesje uit China. Ik doe de iPhone alleen in mijn (linker) broekzak zonder andere zaken of in een lege jaszak. 1x per week een keer uit de hoes en even "schoonmaken".

Heb de 5S zonder ook maar 1 krasje verkocht. Zelfs niet in de chrome rand rondom. Als je ziet hoe sommige op marktplaats staan vraag ik me af hoe je er mee om gegaan bent.

Heb nu een nieuwe glass protector en hoesje van de 5S al klaar liggen voor de SE. Heb gisteren nog wat covers in China besteld.

[ Voor 4% gewijzigd door supercop7373 op 04-04-2016 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Hier ook een glass protector en en glazen back protector gekocht, ligt al klaar voor de SE. Heb een sleeve besteld, die ook deze week gaat komen als het goed is. Dan heb ik hem bij gebruik, naakt in handen. Als hij valt, tja….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Ik had gehoopt al enkele reviews te lezen maar blijkbaar zijn er maar weinigen die hem al hebben?
Zijn er overigens meerdere versies van hetzelfde type?
Als er bv. bij het eerste type een fout zit komt er dan een tweede type of dient enkel en alleen daarvoor de S versie?
So many questions

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Nu online
SoulsOnFire schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:54:
Ik had gehoopt al enkele reviews te lezen maar blijkbaar zijn er maar weinigen die hem al hebben?
Zijn er overigens meerdere versies van hetzelfde type?
Als er bv. bij het eerste type een fout zit komt er dan een tweede type of dient enkel en alleen daarvoor de S versie?
So many questions
Hoezo :? Dit is een Apple product dus je hebt geen enkel greintje pijn mocht er een batch zijn waar het net even niet goed is gegaan. Afspraak maken met Geniusbar of telefonisch regelen en je hebt een nieuwe in je handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Miki schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:01:
[...]

Hoezo :? Dit is een Apple product dus je hebt geen enkel greintje pijn mocht er een batch zijn waar het net even niet goed is gegaan. Afspraak maken met Geniusbar of telefonisch regelen en je hebt een nieuwe in je handen.
Het gaat me niet om de klantenservice. Ik heb al een iPhone en ben tevreden met de service. Ik vraag me eerder af of er verschillende types worden uitgebracht. bv. iPhone SE AX2347 en dan hebben ze een probleem gevonden en maken ze iPhone AX2348 met een kleine tweak.
Of is het zo dat eenmaal de iPhone SE gemaakt wordt ze nooit nog iets veranderen?

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:33

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Ze gebruiken verschillende producenten voor hun onderdelen. Dit geeft marges op de producten en soms ook afwijkende nummers die je op de verpakking kan herkennen. Daarbuiten kan je er wel vanuit gaan dat het model met tech-specs hetzelfde blijft (in dat ene jaar dat 'ie 'nieuw' is).

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Nu online
SoulsOnFire schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:24:
[...]

Het gaat me niet om de klantenservice. Ik heb al een iPhone en ben tevreden met de service. Ik vraag me eerder af of er verschillende types worden uitgebracht. bv. iPhone SE AX2347 en dan hebben ze een probleem gevonden en maken ze iPhone AX2348 met een kleine tweak.
Of is het zo dat eenmaal de iPhone SE gemaakt wordt ze nooit nog iets veranderen?
Dat gebeurd continu gedurende het gehele product cyclus met alle onderdelen in alle elektronica. Het komt ook voor dat een bepaald onderdeel te goed presteert en in volgende revisie wordt vervangen en zodoende is niet iedere revisie een verbetering. Idem geldt ook als blijkt dat er een goedkoper alternatief voor handen is die conform de specs presteert.

Dus gewoon ophouden met jezelf gek maken en gewoon kopen of niet kopen. Als er echt wat aan de hand is dan heb je aan de prima klantenservice van Apple geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17:08
Ik moet trouwens zeggen dat ik dit 'lichte' Space Gray veel strakker vind staan dan het Space Gray van de 5s.
Wel apart dat Apple zo vaak wisselt van tint. Dit zal nu de derde of vierde Space Gray zijn?

[ Voor 40% gewijzigd door BleuZ op 04-04-2016 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
BleuZ schreef op maandag 04 april 2016 @ 14:21:
Ik moet trouwens zeggen dat ik dit 'lichte' Space Gray veel strakker vind staan dan het Space Gray van de 5s.
Wel apart dat Apple zo vaak wisselt van tint. Dit zal nu de derde of vierde Space Gray zijn?
Zit er verschil in dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaganzza
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16:45
Ik had ook al gelezen dat deze space grey versie lichter is (en dus meer naar zilver) opgaat. Heb de SE zelf nog niet in het echt gezien, dus kan er zelf niet over oordelen.

 iPhone 17 256GB Zwart|  Apple Watch S11 SG |  Mac Mini M1 (2020) |  MacBook Air 13" (2025) Blauw |  Apple TV 4K (2x) |  Airpods 4 (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Miki schreef op maandag 04 april 2016 @ 14:04:
[...]

Dat gebeurd continu gedurende het gehele product cyclus met alle onderdelen in alle elektronica. Het komt ook voor dat een bepaald onderdeel te goed presteert en in volgende revisie wordt vervangen en zodoende is niet iedere revisie een verbetering. Idem geldt ook als blijkt dat er een goedkoper alternatief voor handen is die conform de specs presteert.

Dus gewoon ophouden met jezelf gek maken en gewoon kopen of niet kopen. Als er echt wat aan de hand is dan heb je aan de prima klantenservice van Apple geen enkel probleem.
Dat dacht ik wel. Ik ben er alleen niet zo van op de hoogte hoe ze bij Apple hun zaken produceren!
Ik ben overigens sowieso van plan om hem aan te schaffen. Na 4jaar+ is het tijd voor vernieuwing.

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
Het is redelijk subtiel, maar hier zie je het verschil met de 5s en de iPhone 6 (welke hetzelfde is als de 6s, geloof ik) alsook de 6s en de SE.

Afbeeldingslocatie: http://i-cdn.phonearena.com/images/reviews/165142-image/iPhone-6-camera-comparison-2.jpg
Afbeeldingslocatie: https://9to5mac.files.wordpress.com/2016/04/iphone-se-10.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMode
Ik ging vandaag met mij iPhone SE naar de Apple store in Haarlem voor het plaatsen van een screen protector (Ik was daar in de buurt voor werk, ik kom zelf uit de omgeving van Rotterdam).

Vroeg de verkoper naar een screen protector voor mijn nieuwe toestel, toen hij zag dat het de nieuwe SE was, was hij nog enthousiaster als ik bij aanschaf haha. Hij ging hem zelfs helemaal blij aan ze collega's laten zien die op hun beurt ook helemaal heppie de peppie deden :+

Ik snapte al die gekkigheid niet zo goed, ik had hem al vanaf Zaterdag ochtend en stond nu Maandag middag in "de Apple store", wat bleek nou, hun krijgen het toestel pas morgen binnen en hadden hem nog niet gezien.

Voor de rest top geholpen, nog even staan kijken voor een nieuwe Macbook (12inch) en een Apple Watch.
Twijfel of ik de Watch nu nog moet kopen of beter kan wachten tot de eventuele nieuwe, eerst maar even genieten van mijn nieuwe SE 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
iPhone SE 64gb zilver besteld, levertijd nog onbekend. Zijn er ook al 64gb uitgeleverd of alleen 16gb? (Voor de mensen die hem al hebben)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMode
Belsimpel had alleen 64GB, heb je trouwens ook echt nodig daar 16GB echt te weinig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Laatst online: 17:09

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Weet iemand of de iPhones al in Duitsland in de stores te krijgen zijn?
Want ben volgende week toevallig in Duitsland, zou mooi zijn als ik er 1 mee kan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Vandaag nog gebeld met Apple. Wou mijn adres aanpassen, maar kon niet meer. Had ik gelijk bij bestellen voor moeten kiezen. Raar toch? Er is nog geeneens een koerier ingezet zij de persoon bij Apple. (DHL of UPS). Naja. Hoop hem voor het weekend te hebben. Levering staat nu op 7-11 april…

Trouwens, als ik die foto hierboven zie met de iPhone 6 naast de 5s/SE, wat is de 6 dan eigenlijk een lelijk model..Ik heb de 6s vrijdag verkocht, maar had hem altijd in een Apple case, viel het minder op denk ik..
Persoonlijke smaak he, val met hier niet op aan aub….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
pdavie2311 schreef op maandag 04 april 2016 @ 21:18:
Vandaag nog gebeld met Apple. Wou mijn adres aanpassen, maar kon niet meer. Had ik gelijk bij bestellen voor moeten kiezen. Raar toch? Er is nog geeneens een koerier ingezet zij de persoon bij Apple. (DHL of UPS). Naja. Hoop hem voor het weekend te hebben. Levering staat nu op 7-11 april…

Trouwens, als ik die foto hierboven zie met de iPhone 6 naast de 5s/SE, wat is de 6 dan eigenlijk een lelijk model..Ik heb de 6s vrijdag verkocht, maar had hem altijd in een Apple case, viel het minder op denk ik..
Ik ben teruggegaan van een iPhone 6 naar een iPhone 5s. Vind laatstgenoemde persoonlijk ook een stuk stijlvoller ;) Ben het helemaal met je eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
pdavie2311 schreef op maandag 04 april 2016 @ 21:18:

Ik heb sinds zondag al wel een tracktrace van DHL, maar meer dan "shipment information received - Eindhoven" heb ik niet. Estimated delivery: 5/4 By End of Day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
supercop7373 schreef op maandag 04 april 2016 @ 21:38:
[...]

Ik heb sinds zondag al wel een tracktrace van DHL, maar meer dan "shipment information received - Eindhoven" heb ik niet. Estimated delivery: 5/4 By End of Day
Wanneer heb jij 'm besteld? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
BleuZ schreef op maandag 04 april 2016 @ 21:40:
[...]

Wanneer heb jij 'm besteld? O-)
29/03 om 10.02 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
Ah, oké :) Ik twee dagen later, dus hopen dat ik 'm ook twee dagen later binnen heb O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
iPhoneSE schreef op maandag 04 april 2016 @ 20:56:
Belsimpel had alleen 64GB, heb je trouwens ook echt nodig daar 16GB echt te weinig is.
Ah ok :) heb hem via Coolblue besteld, ben benieuwd hoe lang het gaat duren. Morgen natuurlijk de officiele release datum.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

BleuZ schreef op maandag 04 april 2016 @ 22:03:
[...]

Ah, oké :) Ik twee dagen later, dus hopen dat ik 'm ook twee dagen later binnen heb O+
Haha! Ik ook! Dat zou dan de 7e zijn, donderdag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Discussies over beschikbaarheid en levertijden mogen gevoerd worden in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 3 :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
Vaganzza schreef op maandag 04 april 2016 @ 15:25:
Ik had ook al gelezen dat deze space grey versie lichter is (en dus meer naar zilver) opgaat. Heb de SE zelf nog niet in het echt gezien, dus kan er zelf niet over oordelen.
Ik ben daar eigenlijk best blij mee. had eigenlijk een beetje spijt dat ik mijn spacegray had besteld, omdat ik hem toch iets te donker vond. Wilde het ruilen met silver. Maar hoe ik de foto's zie (paar tinten lichter) vind ik het prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Laatst online: 17:09

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Zou siri-handsfree nou ook beschikbaar zijn op de iPhone SE?
Vind het namelijk een zeer handige functie, maar met mijn huidige iPhone 5c werkt het alleen met de oplader erin.

Vind Siri wel handig om mijn huis mee te bedienen icm domoticz/philips hue :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:04

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ligt er een beetje aan hoe het vanavond loopt, maar zoals het er nu naar uit ziet morgen (aangezien ik dan geld heb) de iphone bestellen.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
Psycho_Mantis schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 09:45:
Vind het namelijk een zeer handige functie, maar met mijn huidige iPhone 5c werkt het alleen met de oplader erin.

Yes, dankzij de A9 in de SE heeft 'ie net als de 6s ondersteuning voor always-on "Hey Siri" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [RNMC] Viper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:23

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Waarom hebben ze deze phone de SE genoemd? Waar staat het voor Special Edition ofzo?

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMode
Psycho_Mantis schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 09:45:

Ja dat heeft hij, werkt super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMode
[RNMC] Viper schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 10:12:
Waarom hebben ze deze phone de SE genoemd? Waar staat het voor Special Edition ofzo?
Ja dat is wat ik ook op iculture las, SE = Special Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:43

Chiron

Moderator Discord
Officieel Special Edition idd, al kan je het ook zien als 'Steve's Edition', aangezien het de laatste iphone is (iig qua ontwerp van de buitenkant) waar Steve Jobs aan gewerkt heeft.

[ Voor 11% gewijzigd door Chiron op 05-04-2016 10:30 ]

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16:27

Plainside

I browse when I'm at work

Ik hoop dat een/meerdere van jullie snel die telefoon krijgen en deze dan reviewen weet ik precies wat de voordelen en nadelen zijn :p
Moet nog ff een paar maandjes wachten helaas maar dat maakt opzich niet uit.
Chiron schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 10:29:
Officieel Special Edition idd, al kan je het ook zien als 'Steve's Edition', aangezien het de laatste iphone is (iig qua ontwerp van de buitenkant) waar Steve Jobs aan gewerkt heeft.
Dacht ff serieus Steve van minecraft en niet Jobs... dear god... iets te veel minecraft gespeeld denk ik.

[ Voor 48% gewijzigd door Plainside op 05-04-2016 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes, ik ben trotse eigenaar van een 64gb gold! Alles nog gewoon op voorraad in de winkel en niet bijzonder druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:36
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:03:
Yes, ik ben trotse eigenaar van een 64gb gold! Alles nog gewoon op voorraad in de winkel en niet bijzonder druk.
Bij welke winkel ben je geweest dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BP14 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:03:
[...]

Bij welke winkel ben je geweest dan?
Oh ja, excuus. Apple Store op het Leidseplein in A'dam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:07:
[...]

Oh ja, excuus. Apple Store op het Leidseplein in A'dam :)
En nu wordt het daar super druk haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:04

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Beetje late reactie, maar ik zelf gebruik een Bladetech hoesje, erg fijn ding, dun, rubber, maar wel glad zodat je hem makkelijk je broekzak in en uit krijgt en hij smoelt ook nog wel aardig :)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-09 22:41
Is de batterij van de SE nou echt beter als die van de iPhone 5? Snelheid van de iPhone 5 is dikke prima maar die batterij.. pff. Om 12 uur middags al leeg na een ochtend telefoon gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:56
Gangster93 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:03:
Is de batterij van de SE nou echt beter als die van de iPhone 5? Snelheid van de iPhone 5 is dikke prima maar die batterij.. pff. Om 12 uur middags al leeg na een ochtend telefoon gebruiken.
De batterij is wel groter geworden:
iPhone 5 (2012): 1440 mAh
iPhone 5S (2013): 1560 mAh
iPhone SE (2016): 1624 mAh

Daarbij is de A9 chip in de SE natuurlijk een stuk zuiniger dan de A6 in de 5. ;)
Vind niet echt concrete benchmarks maar hier een quote uit de review van WSJ.
The standout news is battery life. Unlike many other recent Apple products, the iPhone SE’s is a significant improvement over its predecessors’. In my lab stress test, which cycles through websites with uniform screen brightness, the SE lasted 10 hours—more than two hours longer than both the iPhone 6s and iPhone 5s, and nearly three hours longer than the Galaxy S7.

[ Voor 6% gewijzigd door Fuwor op 05-04-2016 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Batterij is ook een kwestie van leeftijd he. Ik heb ook een iPhone 5 en die accu gaat nog makkelijk een dag mee na 3,5 jaar. Alleen als ik helemaal los ga op 3G en bluetooth dan hakt het er wel stevig in. Maar bij wifi only gebruik is 'ie nog zuinig zat. Maar de accu vervangen kan voor twee tientjes en dan kun je er ook weer even tegenaan natuurlijk.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Heeft iFixit trouwens al de SE in handen gehad?
Hoe lastig wordt het om het ding te repareren of onderdelen te vervangen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BleuZ
Plainside schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:17:
Dat had je met een blik op de website kunnen zien ;)

iFixit - iPhone SE Teardown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ucello
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 27-06 11:21
Plainside schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:17:
https://nl.ifixit.com/Teardown/iPhone+SE+Teardown/60902

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
.

[ Voor 100% gewijzigd door supercop7373 op 05-04-2016 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:36
Net de Iphone SE opgehaald bij de mediamarkt. Ik heb de iPhone besteld via hun website en zou een berichtje krijgen als de telefoon binnen was..

Geen bericht gehad dus ben er langs gereden. De iPhones zijn gewoon leverbaar..
Een beetje vreemd?

Heb net de bestelling maar geannuleerd..
Pagina: 1 ... 4 ... 22 Laatste

Let op:
Kijk of je post niet beter past in een van de volgende topics:Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iOS Beleid.