Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Vermeulen
  • Registratie: april 2010
  • Niet online

Vermeulen

Stomp niet af, blijf slijpen

quote:
CrazyFool schreef op maandag 28 maart 2016 @ 19:45:
Heb nu nog een IPhone 5s 32gb, maar zodra deze echt op is stap ik ook over naar een iPhone SE ben erg benieuwd hoe de prijzen zich gaan ontwikkelen.
Het begint al goed. Vanaf € 28,- met een Tele2 abo 1GB en 100 minuten. Zie dit topic [iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Do whatever you love and you'll be free (Outlandish - Warrior // Worrier)

• CrazyFool
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 13:24
quote:
Vermeulen schreef op maandag 28 maart 2016 @ 19:49:
[...]

Het begint al goed. Vanaf € 28,- met een Tele2 abo 1GB en 100 minuten. Zie dit topic [iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Mwah mwah, goed... Ik ben zelf iemand die zijn toestellen los koopt, of met een hele scherp (maar dan ook echt scherp) abonnement afsluit. Ik heb nu onbeperkt bellen en sms'en en een databundel van 1gb voor de helft van dat abonnement. Maar we gaan het in de gaten houden. Zal dat topic ook zeker volgen 😊

• Tweaker_84
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 29-03 13:05
Nederlandse Pre-order is van start gegaan.. :)

"Vandaag besteld, in huis: 5 Apr - 7 Apr"

• Hidde
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 14:49
Kan je in de Apple store pre-orderen met Abonnement verlenging?
quote:
Tweaker_84 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 09:15:
Nederlandse Pre-order is van start gegaan.. :)

"Vandaag besteld, in huis: 5 Apr - 7 Apr"
na een half uur start pre-order, hier in NL, alle varianten nog te bestellen met 1 en dezelfde bezorgvak (5-7 April). Dat was in de VS en Duitsland wel anders; binnen 15 minuten schoten die al door naar ruim 2 weken.

Blijkbaar loopt Nederland niet echt warm voor deze nieuwe iPhone SE

• ASNNetworks
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 19-05 19:16
quote:
CrazyFool schreef op maandag 28 maart 2016 @ 19:55:
[...]

Mwah mwah, goed... Ik ben zelf iemand die zijn toestellen los koopt, of met een hele scherp (maar dan ook echt scherp) abonnement afsluit. Ik heb nu onbeperkt bellen en sms'en en een databundel van 1gb voor de helft van dat abonnement. Maar we gaan het in de gaten houden. Zal dat topic ook zeker volgen 😊
Dan valt het toch tegen hoe scherp jouw huidige abo is vergelegen met het abonnement inc iPhone SE ;) Voor €14 per maand extra (gezien je zegt dat je de helft betaalt) heb je een iPhone SE bij je abo. Over twee jaar betaal je dus €336 voor de iPhone omgerekend.

Met je huidige abo mag je de iPhone los nog voor €489 kopen. Ja je bent per maand €14 minder kwijt, maar wel eenmalig €489 tegenover €336 verspreid over twee jaar. Gemiddeld gezien betaal jij €34,38 per maand over twee jaar, terwijl je voor €28 al dat abo hebt met toestel :)

Jij hebt nu onbeperkt bellen/sms, bij datzelfde abo kan je er ook voor kiezen om een stap hoger te gaan. Dan heb je onbeperkt min + 1,5GB voor €34 per maand. Jij betaalt dus eigenlijk €0,38 per maand extra en krijgt 500MB minder.

Zo scherp is je huidige abo dus ook niet ;)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Viccers
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 16:33
Heb nu ook net besteld bij de Telfort. Niet zo goedkoop als bij bijv. de Tele2, maar daar heb ik geen goede ervaringen mee. Betaal nu omgerekend €420 euro voor de iPhone SE 16GB (uitgestreken over 2 jaar).

• zikje
  • Registratie: mei 2004
  • Niet online
Vraagje: wil de nieuwe iPhone SE bestellen. Wat moet ik eerst doen? Nieuwe bestellen of procedure starten om oude 4s in te leveren (wat 75 euro oplevert)? Of maakt het niet uit.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 16:21
quote:
zikje schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:45:
Vraagje: wil de nieuwe iPhone SE bestellen. Wat moet ik eerst doen? Nieuwe bestellen of procedure starten om oude 4s in te leveren (wat 75 euro oplevert)? Of maakt het niet uit.
Eerst de oude inleveren, met de oude krijg je namelijk een Apple Giftcard. Die kun je dan weer gebruiken om het toestel moet kopen.

Je kunt die giftcard pas gebruiken als je hem hebt, en dat is nadat de 4s is ingeleverd.

G33st wijzigde deze reactie 29-03-2016 13:48 (9%)

• Tektoon
  • Laatst online: 10:59

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

quote:
Is die 75e een online schatting of heb je dat al in-store bevestigd gekregen? Ik heb namelijk precies hetzelfde plan, maar ik weet nog niet of ik 'm inruil/bestel bij Apple of bij Tmobile. :Y)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• zikje
  • Niet online
quote:
Tektoon schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 15:30:
[...]Is die 75e een online schatting of heb je dat al in-store bevestigd gekregen? Ik heb namelijk precies hetzelfde plan, maar ik weet nog niet of ik 'm inruil/bestel bij Apple of bij Tmobile. :Y)
Dat is het voorstel van de online tool, na het invullen van de specificaties (16GB, goeie staat...).

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Ok, cool. Ik lees dat dat soms tegenvalt als je eenmaal in de winkel staat dus ik ben voorzichtig. Via tmobile krijg ik 75e toestelkorting oid en ik hoop natuurlijk dat zij ook die inruilkorting gaan geven. 290e voor een 16Gb SE klinkt wel goed namelijk.

Eerst nog even beslissen of ik toch niet beter een 64Gb versie neem. :P

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• fsfikke
  • Registratie: maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

quote:
Anders gewoon even de Apple Store support bellen. Die gasten zijn ontzettend flexibel en kunnen waarschijnlijk ook gewoon achteraf €75 crediteren.

DUT Racing

• Wieriemaster
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 01-05 21:27
Ik heb zojuist mijn iPhone SE besteld. 64gig spacegray. 3gig data, 120min 33pm (2.5 my family korting) en 70 euro bijbetaling (oude iPhone 4 verkocht voor 75 euro) Nu het moeilijkste. Wachten..

Steam & PSN-ID: Fawaka-W

• styx1
  • Registratie: november 2003
  • Niet online

styx1

prutser

Ben zo ongeveer een half jaar in bezit van een iPhone 6 64gb. Vond de 6 iets te klein en had de plan om voor de 6S Plus te gaan.. Maar nu ik de iPhone SE heb gezien twijfel ik enorm om voor een SE te gaan 8)7

Wat ik ermee doe is eigenlijk niet zo veel.. Wat youtube, wat nieuws lezen, wat foto's nemen, wat berichtjes en dat was het wel.. Hellup

Debian -- The Universal Operating System OF "Ubuntu: Linux for human beings"

• rijstwafel
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 28-04 10:09
Weet iemand toevallig al wat de prijzen bij Vodafone zelf zullen zijn?? Elke provider heeft inmiddels de abonnementsprijzen online staan behalve Vodafone. Ik zit nog vast aan een sim only die ik wel tussentijds om mag zetten naar een abonnement met toestel (iPhone SE 64GB :) )
Dan kan ik mijn iPhone 6 16GB verkopen (wat kan ik hier nog voor vragen?) en hoef ik niet toe te leggen op de 64GB versie hopelijk 8)7

• NotSoSteady
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 14:40
Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan de iPhone SE, ik heb de 5 en 5s gehad, maar mijn iPhone 6s ligt toch echter fijner in de hand dan die de twee bakstenen.
quote:
rijstwafel schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 17:36:
Weet iemand toevallig al wat de prijzen bij Vodafone zelf zullen zijn?? Elke provider heeft inmiddels de abonnementsprijzen online staan behalve Vodafone. Ik zit nog vast aan een sim only die ik wel tussentijds om mag zetten naar een abonnement met toestel (iPhone SE 64GB :) )
Dan kan ik mijn iPhone 6 16GB verkopen (wat kan ik hier nog voor vragen?) en hoef ik niet toe te leggen op de 64GB versie hopelijk 8)7
Kijk gewoon naar Belsimpel, Coolblue of Mobiel.nl, die prijzen verschillen vaak niet veel met de providers.

NotSoSteady wijzigde deze reactie 29-03-2016 18:01 (67%)

• zikje
  • Niet online
quote:
fsfikke schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 15:56:
[...]

Anders gewoon even de Apple Store support bellen. Die gasten zijn ontzettend flexibel en kunnen waarschijnlijk ook gewoon achteraf €75 crediteren.
Heb ik intussen gedaan, maar achteraf crediteren kan niet. Als je de refund op voorhand vraagt, zit je een tijd zonder telefoon. Dus bewaren voor toekomstige aankoop.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 18:35
quote:
NotSoSteady schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 17:59:
Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan de iPhone SE, ik heb de 5 en 5s gehad, maar mijn iPhone 6s ligt toch echter fijner in de hand dan die de twee bakstenen.
Zou het kunnen dat er mensen zijn met een andere mening?
* vanaalten loopt liever niet met zo'n mini-tablet in z'n broekzak, doe mij maar zo'n SE. :)

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Nu online
quote:
vanaalten schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 18:26:
[...]

Zou het kunnen dat er mensen zijn met een andere mening?
* vanaalten loopt liever niet met zo'n mini-tablet in z'n broekzak, doe mij maar zo'n SE. :)
Haha ik moet toch altijd even lachen als mensen 4,7" een Mini tablet noemen.

Wat een aanstellerij zeg :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Het zal je nog verbazen hoeveel mensen er zijn die èn langer dan twee jaar met hun telefoon doen èn ook nog een voorkeur voor een handzaam modelletje hebben. :+

• Delerium
  • Registratie: mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

quote:
Voor mij is 113 gram toch prettiger als 143 gram.

• Chiron
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 18:52
quote:
Delerium schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 19:02:
[...]

Voor mij is 113 gram toch prettiger als 143 gram.
Dat :) Voor uitgebreid browsen, en andere media zoals video kijken pak ik mn ipad mini.

Space grey SE 64GB hier trouwens, 2 jaar abo, 400 min/sms en 10Gb data voor 34 per maand en 149 bijbetalen bij KPN.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Matey
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 09-05 15:23
Denk dat ik de SE zal bestellen - 64 gb space grey.

Ik heb nu een 5S - silver - 16gb sinds release. Ik ga echter naar de USA komende zomer en wil graag wat foto's nemen zonder een (log) fotoetoestel. Op die 16 gb 5s heb ik nu eigenlijk ruimte te kort. Met die 64 ga ik ruimte zat hebben én een telefoon die nog altijd even goed in mijn niet zo grote handen ligt :).

• Zalaroth
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 12:47

Zalaroth

Mudkip

quote:
Chiron schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 19:40:
[...]
Space grey SE 64GB hier trouwens, 2 jaar abo, 400 min/sms en 10Gb data voor 34 per maand en 149 bijbetalen bij KPN.
Zelfde deal hier. Met KPN compleet vind ik het wel een mooie deal.
Kan niet wachten om mijn dienblad (one plus) hiervoor om te ruilen. :+ Had daarvoor al een iphone 5. Die fout ga ik niet meer maken!

PSN: Zalaroth

• SvMp
  • Registratie: september 2000
  • Niet online
quote:
Is subjectief.
Ik vind de 6s er uit zien als een lowbudget Android toestel. Apple onwaardig. Ik vind het iPhone 4 design het beste design voor een iPhone, en de SE lijkt daar op. Een goede zet van Apple dus ik ga binnenkort mijn 4s vervangen door een SE.

Qua software platform ga ik liever voor Android, maar er zijn amper toestellen die voldoen aan de voor mij belangrijkste criteria: 2+ jaar updates, lange accuduur en strak uiterlijk.

SvMp wijzigde deze reactie 29-03-2016 23:53 (14%)

• SvMp
  • Niet online
quote:
rijstwafel schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 17:36:
Er schijnen over een kleine week nieuwe Vodafone abo's aan te komen. Dan wordt alles toch anders. Ik neem de gok en wacht tot die nieuwe abo's er zijn voordat ik verleng.

Het valt mij overigens wel op dat dit topic vol staat met zaken die eigenlijk in twee andere topics thuis horen. Al kan ik mij de discussie voorstellen, want er zijn nog amper mensen die ooit een SE in de hand hebben gehad dus kun je nog niet van ervaringen spreken.

• Sovereign
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 11-05 10:42
64 gb space grey besteld. Ik heb nu een 6+ maar is bij nader inzien gewoon te groot en het design van de 5 heb ik altijd veel mooier gevonden.

HP Z840 12-core Xeon 32GB 2x NVIDIA TITAN X |  nMac Pro late 2013 8-core 3,33 Ghz Xeon 64 GB |  Macbook Pro 2014 |  Mac Mini late 2012 |  iPhone 7+ 128GB | Apple TV4 |  iPad Air 2 64GB | PS4 Pro + VR |

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 17:25

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

quote:

[...]

Kijk gewoon naar Belsimpel, Coolblue of Mobiel.nl, die prijzen verschillen vaak niet veel met de providers.
Grappig, toen de iPhone 5 uitkwam was een van de weinige minpunten (volgens reviewers dan) het gewicht: hij zou te lichtgewicht zijn om degelijk aan te voelen. Een paar jaar later noemen we het een baksteen...?

www.digitalracing.nl

• Frank S
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 14-05 07:46
quote:
SvMp schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 00:01:
[...]

Er schijnen over een kleine week nieuwe Vodafone abo's aan te komen. Dan wordt alles toch anders. Ik neem de gok en wacht tot die nieuwe abo's er zijn voordat ik verleng.

Het valt mij overigens wel op dat dit topic vol staat met zaken die eigenlijk in twee andere topics thuis horen. Al kan ik mij de discussie voorstellen, want er zijn nog amper mensen die ooit een SE in de hand hebben gehad dus kun je nog niet van ervaringen spreken.
Met een gokje nemen is niets mis. Maar als je nu (online) een abonnement afsluit tegen de huidige voorwaarden, dan mag je binnen 14 dagen zonder opgave van redenen alsnog annuleren. Zo kun je op je gemak bekijken of het niet toch voordeliger is om nog tegen de oude voorwaarden te verlengen. Je kunt niet uitsluiten dat de prijsverlaging die is aangekondigd, in de praktijk helemaal niet zo gunstig is, omdat je meer moet bijbetalen voor het toestel.

• BP14
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 08:39
Ik zit er aan te denken om mijn iPhone 6 Plus te verkopen en een IPhone SE te kopen.
Wat zouden jullie doen?
Is de iPhone SE beter dan de iPhone 6 plus?

• Chiron
quote:
BP14 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 09:29:
Ik zit er aan te denken om mijn iPhone 6 Plus te verkopen en een IPhone SE te kopen.
Wat zouden jullie doen?
Is de iPhone SE beter dan de iPhone 6 plus?
Of ie 'beter' is moet je helemaal zelf bepalen. Wat vind je goed en slecht aan je huidige iphone 6 plus?

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Matey
Inderdaad. Beter qua specs is hij in theorie niet. Zelfde cpu en gpu, camera, etc. Uiteraard, als hij al 3x tegen de grond is gegaan omdat hij te groot bvb, is een SE dan misschien wel beter.

• BP14
De Batterij van de 6 Plus vind ik echt top.
16GB geheugen vind ik te weinig.
Wellicht dat ik dan voor de SE 64GB kan gaan.
Of overwegen om een IPhone 6s aan te schaffen.. deze zijn alleen wel een stukje duurder..

• ASNNetworks
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 19-05 19:16
quote:
Matey schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 09:47:
Inderdaad. Beter qua specs is hij in theorie niet. Zelfde cpu en gpu, camera, etc. Uiteraard, als hij al 3x tegen de grond is gegaan omdat hij te groot bvb, is een SE dan misschien wel beter.
Qus specs is hij juíst wel beter! De SE heeft dezelfde interne onderdelen als de 6S. Je hebt dus een beter camera, SoC, RAM. Qua prestaties ga je er dus zeer zeker op vooruit. Echter, van 5,5inch naar 4 inch is een behoorlijke stap, zeker als je het gewend bent.

Voor jou de afwegingen wat belangrijker is: schermgrootte en deels scherpte (de 6 Plus heeft een hoger PPI) of betere specs.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Matey
my bad: had 6s gelezen ;-).

• Matey
Iemand trouwens een idee wanneer de SE leverbaar wordt op bol.com? Heb nog een waardebon liggen die ik graag zou willen gebruiken.

• BP14
schermgrootte zal wel even wennen zijn. Ik heb een iPhone 6 van het werk en een 6 plus prive.
Ben al wel redelijk gewend aan de IPhone 6 ( qua grootte).

• Matey
quote:
BP14 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 10:01:
schermgrootte zal wel even wennen zijn. Ik heb een iPhone 6 van het werk en een 6 plus prive.
Ben al wel redelijk gewend aan de IPhone 6 ( qua grootte).
Jep, is sowieso wennen. Als je wat grotere handen hebt, schijnt het typen wat minder vlot te gaan.
Ik heb daar geen problemen mee, niet zo'n grote handen :P

• brndst
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 16-05 14:32
quote:
Matey schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 09:57:
Iemand trouwens een idee wanneer de SE leverbaar wordt op bol.com? Heb nog een waardebon liggen die ik graag zou willen gebruiken.
Dit wilde ik ook graag weten, heb de klantenservice daarom een berichtje gestuurd. mij werd verteld dat ik uit moest gaan van 07-04. Maar dat ze zich hier niet aan vast konden bijten. :)

Mediamarkt neemt trouwens vanaf vandaag reserveringen aan met de optie in het betaalproces om hem op 7 April in de winkel af te halen en te betalen. :)

• Matey
quote:
brndst schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 10:17:
[...]

Dit wilde ik ook graag weten, heb de klantenservice daarom een berichtje gestuurd. mij werd verteld dat ik uit moest gaan van 07-04. Maar dat ze zich hier niet aan vast konden bijten. :)

Mediamarkt neemt trouwens vanaf vandaag reserveringen aan met de optie in het betaalproces om hem op 7 April in de winkel af te halen en te betalen. :)
Alright, thx. Valt nog goed mee dan. 'k Heb inmiddels ook een berichtje naar Bol gestuurd. Indien ze me ook die richtdatum geven, zal ik orderen denk ik >:)

• BP14
Hoe zit dit precies bij de Mediamarkt dan? Wanneer ik de telefoon aan klik zegt hij dat ik al moet betalen?
Iemand enig idee?

• brndst
  • Laatst online: 16-05 14:32
quote:
BP14 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 10:23:
Hoe zit dit precies bij de Mediamarkt dan? Wanneer ik de telefoon aan klik zegt hij dat ik al moet betalen?
Iemand enig idee?
Indien je de iPhone geselecteerd hebt die je wilt bestellen kun je tijdens dat bestelproces er als het goed is voor kiezen om te betalen bij het afhalen van het toestel. Zo heb ik de iPhone namelijk net gereserveerd.

brndst wijzigde deze reactie 30-03-2016 10:51 (5%)

• tweakertjee
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 16:11
Is het mogelijk om 5 april langs een Apple store te gaan en daar een iPhone SE op te halen ? Want reserveren om op te halen is nog niet beschikbaar. Of heb je een reservering nodig om de iPhone te kunnen kopen ?

"Sometimes life's going to hit you in the head with a brick. Don't lose faith." - Steve Jobs

• LosGieros
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 19:04

LosGieros

White Ninja

quote:
tweakertjee schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 12:17:
Is het mogelijk om 5 april langs een Apple store te gaan en daar een iPhone SE op te halen ? Want reserveren om op te halen is nog niet beschikbaar. Of heb je een reservering nodig om de iPhone te kunnen kopen ?
Er wordt overal gesproken over voorverkoop vanaf 29/03..dus zomaar ophalen lijkt me niet zonder reservering.

If you tip them really good, they will help you with your wood..

• SoulsOnFire
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 19-05 03:25

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Ik heb nog mijn Iphone 4s (na 4 jaar+) voor degene die denken dat je elk jaar een half maandloon aan een gsm moet geven. Ik weet zelfs niet hoeveel de 6 plus/S kost... €800 en meer veronderstel ik?

Nu belde ik naar Telenet uit interesse voor een abo. Wat blijkt? Op de verkoopsdienst weten ze niks van een Iphone SE. Begrijp me niet verkeerd, er staat nog niks op hun site maar de verkoopsters wist zelfs niet dat er een nieuwe op de markt komt.

Als tevreden Telenet klant (qua gsm abo) stel ik me nu toch wel vragen.
In voorgaande reactie las ik dat als je 4S 16GB in goede staat is, je dus €75 krijgt maar hoe bepaal je... goede staat?

Asiv (e)Sports - PC Gamer | Steam: SoulsOnFire_ | Rocket League | CS:GO | AoC

• tweakertjee
quote:
LosGieros schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 12:18:
[...]

Er wordt overal gesproken over voorverkoop vanaf 29/03..dus zomaar ophalen lijkt me niet zonder reservering.
Tijdens de bestelling staat er dat het mogelijk is vanaf 5 april ophalen.

En bij het bestellen is hier de optie ophalen niet beschikbaar.
https://www.mupload.nl/img/xayuqmvhnxvxh.44.08.png

Dus weet niet precies hoe het nu zit

"Sometimes life's going to hit you in the head with a brick. Don't lose faith." - Steve Jobs

• greatgonzo
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 19-05 11:26

greatgonzo

schit-te-rend!

iemand al een review gezien ergens?

• LosGieros
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 19:04

LosGieros

White Ninja

quote:
tweakertjee schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 12:50:
[...]

Tijdens de bestelling staat er dat het mogelijk is vanaf 5 april ophalen.
[afbeelding]

En bij het bestellen is hier de optie ophalen niet beschikbaar.
[afbeelding]

Dus weet niet precies hoe het nu zit
Een bestelling is toch voorverkoop?

If you tip them really good, they will help you with your wood..

• Chiron
quote:
greatgonzo schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 12:54:
iemand al een review gezien ergens?
http://www.theverge.com/2...68/apple-iphone-se-review

En een interessant artikel over het teruggaan naar een kleinere telefoon:

http://www.theverge.com/2...-small-phone-4-inch-vs-6s

Chiron wijzigde deze reactie 30-03-2016 13:03 (27%)

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

quote:
SoulsOnFire schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 12:36:
Begrijp me niet verkeerd, er staat nog niks op hun site maar de verkoopsters wist zelfs niet dat er een nieuwe op de markt komt.

Als tevreden Telenet klant (qua gsm abo) stel ik me nu toch wel vragen.
In voorgaande reactie las ik dat als je 4S 16GB in goede staat is, je dus €75 krijgt maar hoe bepaal je... goede staat?
Telenet doet/zegt in mijn ervaring maar wat. Grote kans dat als je nog eens belt en een andere medewerker aan de lijn krijgt deze wat anders zegt.

Verschillende sites (Apple, Phonehouse ed) hebben vragenlijstjes over de staat van je telefoon. Goede staat is meestal iets als; telefoon werkt, met oplader en doos, geen waterschade, geen gebruikssporen anders dan krasjes die je niet met je vingernagel kan voelen. Indien niet; bedrag door de helft.

• Fiber
  • Laatst online: 08:23

Fiber

Beaches are for storming.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded.

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

quote:
Tektoon schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 13:05:
[...]

Telenet doet/zegt in mijn ervaring maar wat. Grote kans dat als je nog eens belt en een andere medewerker aan de lijn krijgt deze wat anders zegt.

Verschillende sites (Apple, Phonehouse ed) hebben vragenlijstjes over de staat van je telefoon. Goede staat is meestal iets als; telefoon werkt, met oplader en doos, geen waterschade, geen gebruikssporen anders dan krasjes die je niet met je vingernagel kan voelen. Indien niet; bedrag door de helft.
Dat ervaar ik nu ook zo! Verder kon ik online zien dat ze zowel op Iphone als Samsung altijd €100 korting geven bij abo van €15/maand. Meestal kun je er dan toch vanuit gaan, als medewerker, dat dit voor volgende gsm's ook zo zal zijn?
Als iemand met sales-gerichte kennis krijg ik daar de (plat gezegd) schijterij van!

Bedankt voor de informatie. Dan zal ik op Latem eens bij de Applestore langs gaan. Hopelijk kan ik binnenkort dan ook meegenieten van een nieuwe, kleine en luxe gsm!

• Rubberen
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 18:45
Is er iemand die al gegevens heeft van belgische providers?

Ik vind momenteel nog niets terug van de iphoneSE in de zin van gsm + abonnement..

Kan er mij trouwens iemand uitleggen, waarom reviewers het jammer vinden dat de iphone SE pas start vanaf 16gb? Ik hoor velen zeggen dat 16gb best weinig is tegenwoordig en je beter onmiddellijk de 64gb versie kan aanschaffen. Dus waarom zeggen ze het dan? 8gb is toch weel te weinig tegenwoordig?

Rubberen wijzigde deze reactie 30-03-2016 15:58 (51%)

• keanu_
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 12:38
quote:
Rubberen schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 15:44:

Ik vind momenteel nog niets terug van de iphoneSE in de zin van gsm + abonnement..

Kan er mij trouwens iemand uitleggen, waarom reviewers het jammer vinden dat de iphone SE pas start vanaf 16gb? Ik hoor velen zeggen dat 16gb best weinig is tegenwoordig en je beter onmiddellijk de 64gb versie kan aanschaffen. Dus waarom zeggen ze het dan? 8gb is toch weel te weinig tegenwoordig?
De discussie over de basis GB is al lang aan de gang. Al sinds de iPhone 4 hebben ze de basis versie op 16GB hangen. Dit slaat natuurlijk nergens op, apps worden groter, je kunt 4K video's maken etc etc.. genoeg reden om bijv 32GB als basis versie te hebben (gezien de prijzen van intern geheugen ook geen drol meer kost).
Echter, dit is gewoon een tactiek van Apple -> bijv: mensen kopen extra icloud geheugen, of sneller de 64GB versie

Ze bedoelen dus niet van 16->8gb ,maar eerder 16-> 32 GB ;).

Zal waarschijnlijk wel vanaf de iPhone 7 gekozen worden voor 32GB standaard.

keanu_ wijzigde deze reactie 30-03-2016 16:11 (3%)

• Rubberen
quote:
keanu_ schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 16:09:
[...]

De discussie over de basis GB is al lang aan de gang. Al sinds de iPhone 4 hebben ze de basis versie op 16GB hangen. Dit slaat natuurlijk nergens op, apps worden groter, je kunt 4K video's maken etc etc.. genoeg reden om bijv 32GB als basis versie te hebben (gezien de prijzen van intern geheugen ook geen drol meer kost).
Echter, dit is gewoon een tactiek van Apple -> bijv: mensen kopen extra icloud geheugen, of sneller de 64GB versie

Ze bedoelen dus niet van 16->8gb ,maar eerder 16-> 32 GB ;).

Zal waarschijnlijk wel vanaf de iPhone 7 gekozen worden voor 32GB standaard.
Dat zal dan ook wel van persoon tot persoon afhangen. Ikzelf heb momenteel nog een iphone 4s (8gb). Deze staat momenteel volledig volg. Als ik 9GB zou hebben gehad in plaats van die 8 zou ik echt geen problemen ervaren. Momenteel gebruik ik zelf de icloud nog niet, waardoor men probleem eigenlijk automatisch zou zijn opgelost.

Zoals je merkt aan bovenstaande denk ik persoonlijk, dat ik vast en zeker wel zal toekomen met 16GB op de SE. als ik daarnaast nog eens de 5gb gebruik zit ik al op 21GB. Voor mij best onvoorstelbaar om z'n volume vol te krijgen!

Ik gebruik mijn phone dan ook behoorlijk als doorsnee gebruiker, en niet als iemand die iedere dag/week nieuwe app's bekijkt..

Wat ik me wel nog afvraag is hoeveel een foto inneemt met de 12mp camera (gemiddeld)?

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

quote:
Rubberen schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 16:31:
[...]

Dat zal dan ook wel van persoon tot persoon afhangen. Ikzelf heb momenteel nog een iphone 4s (8gb). Deze staat momenteel volledig volg. Als ik 9GB zou hebben gehad in plaats van die 8 zou ik echt geen problemen ervaren. Momenteel gebruik ik zelf de icloud nog niet, waardoor men probleem eigenlijk automatisch zou zijn opgelost.

Zoals je merkt aan bovenstaande denk ik persoonlijk, dat ik vast en zeker wel zal toekomen met 16GB op de SE. als ik daarnaast nog eens de 5gb gebruik zit ik al op 21GB. Voor mij best onvoorstelbaar om z'n volume vol te krijgen!

Ik gebruik mijn phone dan ook behoorlijk als doorsnee gebruiker, en niet als iemand die iedere dag/week nieuwe app's bekijkt..

Wat ik me wel nog afvraag is hoeveel een foto inneemt met de 12mp camera (gemiddeld)?
Buiten het feit gerekend dat je geen effectieve 16gb krijgt? Ik geloof dat je een 2-tal gb verlies hebt. Dit is standaard bij alle gsm's natuurlijk maar het zou vermeld moeten zijn.
Verder moet je er ook rekening mee houden dat je bij updates eerst meer plaats moet hebben waardoor je gsm niet vol mag zijn.
Die foto's zullen niet erg veel plaats innemen en zal je snel enkele honderden kunnen opslaan. Als je in 4k begint te filmen zal het alweer een andere zaak worden.
Ik gebruik mijn Ipad voor de grotere apps of speciale zaken maar mijn 4s 16gb zat toch tamelijk snel vol.
Ik gebruik enkele apps, een beetje muziek, 300-tal foto's die ik helemaal niet wil wissen. en zit toch ook snel vol.

64gb leek mij ook altijd overdreven maar voor mensen die er wel vaak mee bezig zijn en graag snel muziek/foto's kunnen gebruiken/tonen raad ik de 16gb versie niet aan.

But ofcourse, that's my humble opinion! _/-\o_

• SvMp
  • Niet online
quote:
Rubberen schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 15:44:

Reviews vinden het een nadeel dat de iPhone SE start vanaf "slechts" 16 GB. Ze hadden liever 32 GB gezien.

• zikje
  • Niet online
quote:
[b][message=46341405,noline]In voorgaande reactie las ik dat als je 4S 16GB in goede staat is, je dus €75 krijgt maar hoe bepaal je... goede staat?
Hier kan je de procedure volgen. Zowiezo wordt alles nog eens nagekeken door het bedrijf dat deze service levert. http://www.apple.com/be-nl/shop/browse/reuse_and_recycle

• tweakertjee
quote:
LosGieros schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 13:01:
[...]

Een bestelling is toch voorverkoop?
Klopt je hebt gelijk. Voor de zekerheid even contact gehad met de Apple store Den Haag. Ze hebben nog geen idee wanneer het toestel te koop is in de winkel(dat werd mij tenminste verteld). Dus inmiddels een 64 GB zilver online besteld !

tweakertjee wijzigde deze reactie 30-03-2016 19:07 (4%)

• Hoedje
  • Registratie: april 2003

Hoedje

Moderator Apple Talk
Er zijn aardig wat posts die beter passen in, let hierop zodat we het hier inhoudelijk over het toestel kunnen hebben:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 3

Om hiermee te helpen heb ik een topicwaarschuwing toegevoegd :).

Hoedje wijzigde deze reactie 30-03-2016 20:36 (12%)

• Vaganzza
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 11:32
Vandaag worden de eerste SE's geleverd (o.a. in Duitsland). Ongetwijfeld zullen daar ook wel Tweakers tussen zitten :) Ben benieuwd naar de eerste gebruikersreviews, want de reviews die ik totnogtoe gelezen heb, zijn zeer positief (zeker o.a. batterij).

Vaganzza wijzigde deze reactie 31-03-2016 10:13 (13%)

 iPhone SE 64GB SG |  Mac Mini (late 2014) |  Retina MacBook Pro 13" (2017) SG |  Apple TV 4 |  Airport Time Capsule 3TB

• Tweaker_84
Leuk artikel om te lezen welke onderdelen nieuw zijn, en welke al eerder gebruikt zijn!

http://www.iculture.nl/ni...ne-se-bekende-onderdelen/

• pdavie2311
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 19:26

pdavie2311

Live life to the fullest..

Ik zou vandaag naar Oberhausen..Kon niet reserveren, dus gebeld om 10.30. Alle 64GB al weg van de SE..Goed dat ik belde, anders voor niets geweest..Nu maar bij Apple Nederland besteld, komt volgende week..

MacBook Pro early 2011 256GB SSD 8GB 1600Mhz - Dell Latitude E7470 - iPad 3 - iPad 2017 32GB - Apple TV - Huawei Mate 20 Pro

• H_H
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 19-05 21:18

H_H

'Tis but a scratch!

Is 't niet veel makkelijker om gewoon een maandje te wachten? Liggen ze overal in de schappen. Stuk relaxter.

• NSG
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 12:59

NSG

Je weet niks!

quote:
quote:
NSG schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 11:37:
[...]

Dat bericht zal dan wel weer binnenkort ontkracht worden, met de specificaties die tot nu toe naar buiten zijn gebracht is CAT6 niet mogelijk.
Told you: nieuws: Teardown verraadt dat iPhone SE geen 4g+ ondersteunt ;)

• vooghel
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 16:56

vooghel

Cunning linguist

quote:
H_H schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 12:17:
Is 't niet veel makkelijker om gewoon een maandje te wachten? Liggen ze overal in de schappen. Stuk relaxter.
Of bestellen bij Apple, dan hoef je maar een weekje te wachten en heb je 'm zodra hij in NL beschikbaar is.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

• dieqast
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 18-10-2016
quote:
Yes, alles behalve dat van KPN wees al in die richting. Goed om te zien dat er bevestiging is.

• Tweaker_84
quote:
Je zit al enige tijd alles te lezen omtrent deze telefoon, dan is het moment eindelijk daar en moet je wachten..
Laat dat nou net het punt zijn waar veel mensen niet tegen kunnen. ;)

• Chevy454
  • Niet online
quote:
Tweaker_84 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:25:
Laat dat nou net het punt zijn waar veel mensen niet tegen kunnen. ;)
Beste is om een half jaar te wachten zodat de eerste fouten eruit zijn. Zoals bij alle zaken eigenlijk.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen.

• Volkan1984
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 13:11
quote:
Rubberen schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 16:31:
[...]
Wat bedoel je met "nog eens de 5GB"? iCloud? Zo ja, iCloud kost je (voor het grootste deel) ook ruimte op je toestel.

BTW, het is zo'n (zo een). Z'n verwijst naar zijn.

• Tweaker_84
quote:
Chevy454 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:57:
[...]Beste is om een half jaar te wachten
Dan loop je alweer bijna tegen de release van de iPhone 7 aan, op die manier blijf je wachten..

• Chevy454
  • Niet online
quote:
Tweaker_84 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 14:28:
Dan loop je alweer bijna tegen de release van de iPhone 7 aan, op die manier blijf je wachten..
Nee, want als de hoogste nood er is koop je die toch wel. (als de telefoon kapot is dus) . En de levensduur van een iPhone SE zal vast meer zijn als 6 maanden alvorens apple die uitfaseert.

Chevy454 wijzigde deze reactie 31-03-2016 14:36 (3%)

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen.

• JesscSam
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 19-04-2016
Jammer, ik wilde hem pre-orderen en dan dinsdag ophalen in de Apple Store - maar dat mag niet van het bestelproces.

Dan maar gewoon dinsdag super vroeg naar de winkel?

• dcl!
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 16:17
quote:
JesscSam schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 15:38:
Jammer, ik wilde hem pre-orderen en dan dinsdag ophalen in de Apple Store - maar dat mag niet van het bestelproces.

Dan maar gewoon dinsdag super vroeg naar de winkel?
Ik begrijp ook niet waarom er niet gewoon verzonden kan worden naar een afhaalpunt. Ze geven dit wel aan steeds onder de bestelling, alle mogelijkheden, maar in het bestelproces zelf blijft er geen optie tot afhalen. :/

• JesscSam
quote:
dcl! schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 16:06:
[...]

Ik begrijp ook niet waarom er niet gewoon verzonden kan worden naar een afhaalpunt. Ze geven dit wel aan steeds onder de bestelling, alle mogelijkheden, maar in het bestelproces zelf blijft er geen optie tot afhalen. :/
Ja inderdaad. Ik ben woensdag namelijk op mijn werk, dus dan zou ik hem daar kunnen laten afleveren, maar als 'ie dan donderdag komt ipv woensdag heb ik weer een probleem. :/

Hoe groot is de kans dat ze dinsdag om 11u al uitverkocht zijn?

• Plainside
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 14:25

Plainside

I browse when I'm at work

Zelf heb ik nog nooit een apple product gekocht - wel in handen gehad - vooral vanwege de hoge prijskaartjes.
Nu klinkt die 489 euro nog geen eens zo slecht, moet er wel even voor opsparen als student zijnde maar zelfs dit bedrag is haalbaar.
Ik heb op het moment een HTC One M7 zeer tevreden mee maar begint nu kleine mankementen te vertonen waardoor ik toch wel wil upgraden naar een wat nieuwer model.
Toch wacht ik nog wel even een maandje met het kopen van zo'n ding om te weten te komen of er enige problemen mee zijn die misschien toch wel een nadeel zijn.

• MmarkM
  • Niet online
quote:
JesscSam schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 16:23:
[...]

Ja inderdaad. Ik ben woensdag namelijk op mijn werk, dus dan zou ik hem daar kunnen laten afleveren, maar als 'ie dan donderdag komt ipv woensdag heb ik weer een probleem. :/

Hoe groot is de kans dat ze dinsdag om 11u al uitverkocht zijn?
Ga rond een uur of 3-5, dan is er weer een nieuwe voorraad :)

• JesscSam
quote:
MmarkM schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 17:50:
[...]

Ga rond een uur of 3-5, dan is er weer een nieuwe voorraad :)
Lol worden ze echt meer dan één keer per dag geleverd?

• MmarkM
  • Niet online
quote:
JesscSam schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 17:51:
[...]

Lol worden ze echt meer dan één keer per dag geleverd?
Vorige keer vertelde hij mij dat wel. Maar ik geloof dat niet, denk dat het magazijn gewoon nooit leeg is geweest die ochtend.

• Rubberen
quote:
Volkan1984 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 14:02:
[...]

Wat bedoel je met "nog eens de 5GB"? iCloud? Zo ja, iCloud kost je (voor het grootste deel) ook ruimte op je toestel.

BTW, het is zo'n (zo een). Z'n verwijst naar zijn.
Ik dacht dat dit een online server is waar je met een app makkelijk naartoe kan gaan, en op een vlotte manier foto's/documenten etc kan selecteren? Op die manier zou je dus 5GB op je iphone kunnen uitsparen, maar ik lijk dus mis te zijn?

• Volkan1984
  • Laatst online: 13:11
quote:
Rubberen schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 18:29:
[...]

Ik dacht dat dit een online server is waar je met een app makkelijk naartoe kan gaan, en op een vlotte manier foto's/documenten etc kan selecteren? Op die manier zou je dus 5GB op je iphone kunnen uitsparen, maar ik lijk dus mis te zijn?
Kijk hier eens naar: http://www.macworld.com/a...ace-on-my-hard-drive.html. Al gaat dit over een Mac, bij de iPhone werkt dit hetzelfde: iCloud slaat de meeste data ook op, op je iPhone.

• maxap
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 23-03-2018
quote:
Plainside schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 17:34:
Zelf heb ik nog nooit een apple product gekocht - wel in handen gehad - vooral vanwege de hoge prijskaartjes.
Nu klinkt die 489 euro nog geen eens zo slecht, moet er wel even voor opsparen als student zijnde maar zelfs dit bedrag is haalbaar.
Ik heb op het moment een HTC One M7 zeer tevreden mee maar begint nu kleine mankementen te vertonen waardoor ik toch wel wil upgraden naar een wat nieuwer model.
Toch wacht ik nog wel even een maandje met het kopen van zo'n ding om te weten te komen of er enige problemen mee zijn die misschien toch wel een nadeel zijn.
Ik wacht voorlopig ook met het kopen van de SE. Je kunt hier wat meer info over één van de potentiële issues vinden: http://forums.macrumors.c...ttons-a-new-flaw.1964922/

"Hoe vrolijker je bent, hoe meer je nog hebt te leren." Don Herold.

• pdavie2311
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 19:26

pdavie2311

Live life to the fullest..

Donderdag op zijn vroegst wordt mijn SE geleverd. Vandaag even bellen met Apple, of ik, zodra de exacte dag bekend is, ik het adres kan aanpassen? Ik zit die dag in Zwolle, wellicht kunnen ze hem op mijn werk laten bezorgen dan. Ik wou hem per se bij Apple bestellen, ook ivm garantie. Nu mijn eigen sim even in mijn 4s gedaan..Dat is net weer te klein dat scherm en is allesbehalve snel, haha….

MacBook Pro early 2011 256GB SSD 8GB 1600Mhz - Dell Latitude E7470 - iPad 3 - iPad 2017 32GB - Apple TV - Huawei Mate 20 Pro

• kipneck
  • Laatst online: 18:33
quote:
maxap schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 08:00:
[...]

Ik wacht voorlopig ook met het kopen van de SE. Je kunt hier wat meer info over één van de potentiële issues vinden: http://forums.macrumors.c...ttons-a-new-flaw.1964922/
Doen de iphones met die losse knoppen toch allemaal? (4,4s,5,5s) de 6 volgens mij niet, omdat deze knop anders in de behuizing zit.

maar om van dit soort grappen nou een heel probleem te maken, dat is aan mij niet besteed.
quote:
[...]

zal ik je een geheimpje verklappen? Deze discussie was al gaande vanaf de lancering van de iPhone 4 (S) , iPhone 5 en iPhone 5S. Dat geluid is echt niet zo storend als zij je doen laten geloven.

En sowieso zijn ze bij Macrumors wereldsterren om van een net geboren mug een volwassen olifant te maken...

Geert1976 wijzigde deze reactie 01-04-2016 09:10 (5%)

• Domino
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 16:03

Domino

30 Watts and overheating...

Ik heb er geen last van op een 5s. Aangezien de SE vrijwel identiek is qua vormgeving/constructie verwacht ik er ook geen problemen mee.

An IPv6 packet walks into a bar. Nobody talks to him.

• HugoVS
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 24-04 17:52
Schandalig eigenlijk dat Apple nog steeds komt met 16GB varianten. Eerste generatie touch-id en een 1136x640 LCD scherm .Dat deze specs neerkomen op een totaal van €489 lijkt me iets te veel voor een opgekrikte Iphone 5s. Zeker als je kijkt naar alternatieven voor die prijs.

• djeck
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 16:34
quote:
HugoVS schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 09:25:
Schandalig eigenlijk dat Apple nog steeds komt met 16GB varianten. Eerste generatie touch-id en een 1136x640 LCD scherm .Dat deze specs neerkomen op een totaal van €489 lijkt me iets te veel voor een opgekrikte Iphone 5s. Zeker als je kijkt naar alternatieven voor die prijs.
Wat een geluk dat je hem niet moet kopen he.... Nog een glaasje azijn?

Wat is er dan als alernatief met een 4inch 300+ppi scherm, a9 processor, touch-id en 2GB ram.

Voor mij is dit juist het toestel waar ik op zat te wachten, ik had een iphone 6 en irrireer me al vanaf het begin aan het voor mij te grote schem. Ik heb altijd terug verlangt naar m'n iphone 5, dat design vond ik ook een van de mooiste.
iPhones duur, denk het best wel, maar in mijn ogen krijg je er wel iets voor terug. Heb net mijn bijne 2 jaar oude iphone 6 voor 350 euro verkocht. Dus blijven aardig hun geld waard.

| geen |

• DeeSung
  • Registratie: juni 2012
  • Niet online
quote:
En die zijn?

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 17:25

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

quote:
Die alternatieven kun je vaak niet met IOS krijgen ;) veel mensen hebben echt geen zin om al die apps opnieuw aan te schaffen.

www.digitalracing.nl

• kipneck
  • Laatst online: 18:33
quote:
BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 09:45:
[...]

Die alternatieven kun je vaak niet met IOS krijgen ;) veel mensen hebben echt geen zin om al die apps opnieuw aan te schaffen.
Ik zit ook niet op een andere omgeving te wachten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sovereign
  • Laatst online: 11-05 10:42
quote:
Flauwekul, snelste 4 inch telefoon die er is en dan durven praten over "alternatieven". :F

HP Z840 12-core Xeon 32GB 2x NVIDIA TITAN X |  nMac Pro late 2013 8-core 3,33 Ghz Xeon 64 GB |  Macbook Pro 2014 |  Mac Mini late 2012 |  iPhone 7+ 128GB | Apple TV4 |  iPad Air 2 64GB | PS4 Pro + VR |

• Josvdv
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 14-05 22:07
quote:
[...]

Toch niet weer dat gezeur over rammelende volume/power buttons. |:(
Bij de release van de 5S is hier al veel over geschreven en zijn er zelfs Iphones voor omgeruild.

De behuizing is van metaal en de knoppen ook, heel normaal dat dit kan gaan rammelen.
Oplossing is heel simpel, een week gebruiken waardoor er een beetje stof tussen gaat zitten en de rammel is weg.

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Don't feed the troll guys. Nieuwe account voor die ene post.

• Plainside
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 14:25

Plainside

I browse when I'm at work

Als het alleen om een kleine ratel(?) Gaat geen probleeem voor mij doe er geheid een book case styled case om

• Josvdv
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 14-05 22:07

• SvMp
  • Niet online
quote:
De prijs is inderdaad te hoog. Maar dat geldt voor alle Apple hardware. De 5s was de laatste maanden gewoon extreem goedkoop icm. abonnementen.

• vanaalten
  • Registratie: september 2002
En iFixIt heeft al een teardown gedaan: iPhone SE Teardown.

Reparatiescore 6 uit 10, valt mij nog niet tegen. :)

• Dancing_Animal
  • Laatst online: 19:12

Dancing_Animal

Niet omdat het moet.

quote:
Dancing_Animal schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 22:34:
Nu snap ik het! Apple recyclet EN Apple maakt een nieuwe telefoon in een oude behuizing :) De iPhone Scrap yard Edition. Heeft deze nou ook de rammelende powerknop?

Nu serieus en positief!
Ik vind het goed dat Apple dit model gemaakt heeft. Er zijn zat mensen die deze maat telefoon willen hebben! Past lekker in de broekzak en ik blijf het ook een mooi, slank model vinden.
Ja dus.
http://www.macrumors.com/...forums-first-impressions/
"iPhone SE First Impressions: Small Size is Perfect and Performance is Impressive but Power Button Rattles"
quote:
Josvdv schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 11:54:
[...]

Toch niet weer dat gezeur over rammelende volume/power buttons. |:(
Bij de release van de 5S is hier al veel over geschreven en zijn er zelfs Iphones voor omgeruild.

De behuizing is van metaal en de knoppen ook, heel normaal dat dit kan gaan rammelen.
Oplossing is heel simpel, een week gebruiken waardoor er een beetje stof tussen gaat zitten en de rammel is weg.
Ja en de 6 en de 6s en alle iPads zijn ook van metaal en daar rammelt niets.

Dancing_Animal wijzigde deze reactie 01-04-2016 22:39 (58%)

Hoe dan?

Pagina: 1 2 3 ... 20 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Verenigde staten

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True