Nou ik heb die bookbook van 10 euro binnen. Het is een replica, echter wel echt lamsleer en ziet er fantastisch mooi uit
Gewoon van hoogwaardig materiaal. Hoe weet ik dat hij nep is? Van Twelvesouth krijg je er een mooie verpakking omheen bij deze was dat niet het geval
Heb hem ook binnen gekregen, Ziet er idd niet verkeerd uit.Dr.Root schreef op maandag 07 april 2014 @ 09:09:
Nou ik heb die bookbook van 10 euro binnen. Het is een replica, echter wel echt lamsleer en ziet er fantastisch mooi uitGewoon van hoogwaardig materiaal. Hoe weet ik dat hij nep is? Van Twelvesouth krijg je er een mooie verpakking omheen bij deze was dat niet het geval
Echter heb ik er waarschijnlijk een met meerdere fabricagefouten ontvangen.
De kaft van het "boek" (hetgeen waar BookBook op staat) staat op zijn kop.
De bevestiging waar de telefoon in gaat zit niet even hoog, waardoor de telefoon er niet netjes in zit.
De mijne gaat terug, hopelijk wordt deze vervangen voor een andere die wel goed is.
Want vind hem ook mooi, zeker voor 10 euri's!
Heb hem ook binnen. Had hem goedkoper bij een telefoonwinkeltje kunnen halen (geen verzendkosten..), maar het is het een leuk ding.
Ik vind alleen de TE gouden tekst aan de zijkant heel lelijk, maar daar vind ik nog wel wat op
Ik vind alleen de TE gouden tekst aan de zijkant heel lelijk, maar daar vind ik nog wel wat op
De tekst is inderdaad wel iets TE goud
leerkwaliteit is wel heel erg hoogwaardig
ben er wel blij mee
Gebruik hem al niet meer. kreeg van 8 van de 10 te horen dat ze me niet goed konden verstaan.Dr.Root schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:26:
De tekst is inderdaad wel iets TE goudleerkwaliteit is wel heel erg hoogwaardig
ben er wel blij mee
Het leer aan de onderkant bedekt de helft van de speakers...

Vind het concept wel erg prettig. Misschien toch maar een originele halen.
Heb je niet dit probleem?YorgoB schreef op woensdag 09 april 2014 @ 13:05:
[...]
Gebruik hem al niet meer. kreeg van 8 van de 10 te horen dat ze me niet goed konden verstaan.
Het leer aan de onderkant bedekt de helft van de speakers...
![]()
![]()
Vind het concept wel erg prettig. Misschien toch maar een originele halen.
Heeft iemand hier een hoesje geïmporteerd uit Amerika? Ik vind de Pad & Quill Bella fino echt een van de weinige mooie wallets.
Nu kost het hoesje 55 dollar / 39 euro.
Tot 22 euro inclusief verzendkosten hoef je niets extra te betalen van de Douane;
Van 22 euro tot 150 euro moet je btw betalen over het totale bestelbedrag inclusief verzendkosten;
Dan komen er ook nog eens 13 euro aan inklaringskosten bij...
Invoerrechten komen pas vanaf 150 euro.
Dus
Hoesje (bestelbedrag): 39,67
Invoerrechten: 0,00
BTW: (0.21*39.67) 8,33
Inklaringskosten: 13,00
Totaal: 61 euro
Dat gaat me helaas iets teveel kosten... Toch maar een alternatief in een nederlandse shop kopen.
Nu kost het hoesje 55 dollar / 39 euro.
Tot 22 euro inclusief verzendkosten hoef je niets extra te betalen van de Douane;
Van 22 euro tot 150 euro moet je btw betalen over het totale bestelbedrag inclusief verzendkosten;
Dan komen er ook nog eens 13 euro aan inklaringskosten bij...
Invoerrechten komen pas vanaf 150 euro.
Dus
Hoesje (bestelbedrag): 39,67
Invoerrechten: 0,00
BTW: (0.21*39.67) 8,33
Inklaringskosten: 13,00
Totaal: 61 euro
Dat gaat me helaas iets teveel kosten... Toch maar een alternatief in een nederlandse shop kopen.
Anoniem: 583487
Heb net een beetje zitten zoeken voor een ander hoesje, deze case begint weer dezelfde kuren te vertonen als de oude... De hoek linksonder van de officiële 5S case laat los, dit is nu al de derde keer. Deze gaat dus weer terug...
Terwijl ik dus aan het zoeken was stuitte ik dus op dit (http://www.mujjo.com/the-...-fit-iphone-5s-wallet-tan) hoesje van Mojjo. Nederlands bedrijf dat alleen handgemaakte hoezen levert voor de iPhones, iPads en MacBooks (tot de 15" modellen). Ziet er naar mijn mening erg mooi uit, en het pasjes-ding is ook niet heel onhandig. Prijs vind ik ook nog wel meevallen voor een handgemaakt, premium product als deze
Terwijl ik dus aan het zoeken was stuitte ik dus op dit (http://www.mujjo.com/the-...-fit-iphone-5s-wallet-tan) hoesje van Mojjo. Nederlands bedrijf dat alleen handgemaakte hoezen levert voor de iPhones, iPads en MacBooks (tot de 15" modellen). Ziet er naar mijn mening erg mooi uit, en het pasjes-ding is ook niet heel onhandig. Prijs vind ik ook nog wel meevallen voor een handgemaakt, premium product als deze
Ik ben voor de witte gegaan, welke tevens fluoriserend is aan de witte bovenkant. Handig in donkere ruimtes.FeareX schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 13:42:
Leuk om te horen flijevandejam, welke kleur? Ze zijn wel wat duurder geworden zie ik, ik had ze voor €1,20 per stuk. Maar het is alsnog niet duur inderdaad.
Ik heb trouwens ook de zwarte:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk dat ik ook de zwarte en oranje versie erbij bestel, om af te wisselen.
Zojuist de Desmay Slight clear case besteld. Mijn duurste case ooit, ben benieuwd of het de moeite waard is.
Ook benieuwd of de randjes hiermee een beetje bescherm blijven....
Ook benieuwd of de randjes hiermee een beetje bescherm blijven....
[ Voor 14% gewijzigd door krizzziz op 22-04-2014 15:46 ]
ehhhh..HOI
Ik ben zelf heel erg tegen hoesjes (vooral bij een mooi toestel) maar wilde toch iets tegen krasjes. Voor degenen die net als ik toch minimalistische bescherming willen, bekijk dan het volgende van Artwizz (klik). Flinterdunne hoesje waarbij grotendeels alles ook zichtbaar is. Artwizz heeft ook andere soorten en kleuren dunne hoesjes.
Ik gebruik op dit moment een flipcase voor mijn 2/3 maand oude Iphone 5S. Soms vind ik het niet echt handig, als ik bijvoorbeeld m'n oordopjes inplug gaat dit niet handig met deze flipcase.
Nu overweeg ik om nu of op termijn een bumper (met achterkantje) hoe heet zo'n ding? te nemen, of juist een sleeve. Mijn inziens heeft de ''bumper'' als voordeel dat de achterkant is beschermt, en tegen vallen. Nadeel is dat het scherm niet is beschermd is, krijg je snel krassen? Het voordeel van een sleeve, je scherm is beschermd als hij in de sleeve zit, maar de iphone is niet beschermd tegen vallen en tegen krassen (aan de achterkant). Wat is jullie mening wat zouden jullie aanraden? Ik wil liever geen screenprotector, ik vind het niet mooi en ik krijg het toch niet voor elkaar om deze fatsoenlijk erop te krijgen (bij m'n ipad meerdere malen geprobeerd)
Nu overweeg ik om nu of op termijn een bumper (met achterkantje) hoe heet zo'n ding? te nemen, of juist een sleeve. Mijn inziens heeft de ''bumper'' als voordeel dat de achterkant is beschermt, en tegen vallen. Nadeel is dat het scherm niet is beschermd is, krijg je snel krassen? Het voordeel van een sleeve, je scherm is beschermd als hij in de sleeve zit, maar de iphone is niet beschermd tegen vallen en tegen krassen (aan de achterkant). Wat is jullie mening wat zouden jullie aanraden? Ik wil liever geen screenprotector, ik vind het niet mooi en ik krijg het toch niet voor elkaar om deze fatsoenlijk erop te krijgen (bij m'n ipad meerdere malen geprobeerd)
Zoiets als de griffin reveal case? http://www.mobilecaseshop...or-iphone-5-5s-black.html
Ik heb zelf een witte gehad, niet aan te raden. Wordt na 2 weken al grijs.
Zelf wel een screenprotector op mijn iphone 5 zitten, maar eigenlijk alleen omdat het scherm gebarsten is. Maar als je er een goed op zet, merk je er niks van. Denk dat 't met krassen wel meevalt, als je 'm maar niet in een tas of broekzak doet met sleutels bijv.
Ik heb zelf een witte gehad, niet aan te raden. Wordt na 2 weken al grijs.
Zelf wel een screenprotector op mijn iphone 5 zitten, maar eigenlijk alleen omdat het scherm gebarsten is. Maar als je er een goed op zet, merk je er niks van. Denk dat 't met krassen wel meevalt, als je 'm maar niet in een tas of broekzak doet met sleutels bijv.

[ Voor 12% gewijzigd door Draakje5 op 06-05-2014 20:22 ]
Bedankt voor de reacties. Ik zoek geen sleeves.. Ik wil alleen weten wat het beste is een sleeve of een case Ik wil liever geen screenprotector.
[ Voor 3% gewijzigd door dennis_rsb op 09-05-2014 12:11 ]
Vindt je het nog steeds wat? Veel stof etc.? Ben zelf ook opzoek naar iets nieuws, en dit ziet er wel aardig naar m'n zin uitJeroen797 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 11:44:
Zo, na 3 jaar met een iPhone 4 zonder case of dergelijke rond te hebben gelopen en nu al 5 maanden met mijn 5S heb ik toch maar eens besloten om een hoesje aan te schaffen.
Was eerst van plan om de lederen Apple case te nemen, maar vond deze in het echt niet mooi. Heb daarom voor een Calandra S cover van Maserati (34 euro excl. verzendkosten à 10 of 14 euro). Hij houd lekker vast (achterkant is gedeeltelijk van alcantara en rubber en maakt de iPhone niet veel dikker (ik schat 2/3 mm). Kwam hem hier in het topic nog niet tegen, dus foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij is wat lichter dan de productfoto (al lijkt mij op mijn foto wel weer erg ligt), maar ben zelf zeer tevreden.
Ik heb sinds kort wat hoesjes van de fabrikant TECH21 gekocht en uitvoerig getest. Conclusie : TOP
vooral de Impact Mesh. Die is tot nu toe mijn favoriet.
Ik ben binnenkort eigenaar van een nieuwe 5S. Rond mijn 4S zat een Speck SmartFlex Card en daar was ik echt wel fan van. Voor mij ideaal om 4 kaarten constant bij de hand te hebben.
http://www.speckproducts....card-for-iphone-4s-4.html
Ik denk er dus aan om opnieuw hetzelfde model voor de 5S te kopen of heeft iemand een goed alternatief?
Voorwaarden:
- Geen "hardcase"
- Geen flipcase
- Minstens 3 kaarten die snel toegankelijk zijn
Ik denk er dus aan om opnieuw hetzelfde model voor de 5S te kopen of heeft iemand een goed alternatief?
Voorwaarden:
- Geen "hardcase"
- Geen flipcase
MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3
Hoe zit het nu met de garantie als ik nu een iphone 5s koop? Ik heb zitten zoeken op internet en hier zijn verschillende websites over die het bespreken, maar het blijft onduidelijk in mijn ogen. Allereerst spreekt apple van 1 jaar garantie, terwijl wettelijke recht op garantie 2 jaar is. Dan lees ik dat apple hun garantie regels aangepast hebben, maar dit blijkt dan weer met apple care+ te zijn (waar je dus extra voor moet betalen) Daarnaast lees ik ook nog dat sommige winkels wel 2 jaar geven, apple het 1e jaar en die winkel zorgt dan voor het 2e jaar garantie.
Ik belde net een webshop op; en die geven 1 jaar garantie. Dus sommige winkels geven 2 jaar en andere niet lijkt het.
Kan iemand dit even duidelijk maken?
Bedankt!
Ik belde net een webshop op; en die geven 1 jaar garantie. Dus sommige winkels geven 2 jaar en andere niet lijkt het.
Kan iemand dit even duidelijk maken?
Bedankt!
De BookBook? Heb deze zelf en ben er uitermate tevreden over.MTBS schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 20:57:
Ik ben binnenkort eigenaar van een nieuwe 5S. Rond mijn 4S zat een Speck SmartFlex Card en daar was ik echt wel fan van. Voor mij ideaal om 4 kaarten constant bij de hand te hebben.
Voorwaarden:
- Geen "hardcase"
- Geen flipcase
http://www.pdashop.nl/pro...MeB-PzwvL4CFaXHtAodxAYA-Q
Mja, geen fan van "flippers"... En het is ook nogal "dik", niet?YorgoB schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:12:
[...]
De BookBook? Heb deze zelf en ben er uitermate tevreden over.![]()
http://www.pdashop.nl/pro...MeB-PzwvL4CFaXHtAodxAYA-Q
Ik ga voor deze denk ik:
http://www.incipio.com/ca...ith-integrated-stand.html
MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3
Ik heb toch maar nog eens een poging gewaagd om een screenprotector erop te plakken en de tweede keer is het gelukt zonder luchtbellen! Ik zie alleen dat het scherm wat minder scherp is lijken allemaal pixeltjes zichtbaar, herkent iemand dit? waar kan dit aanliggen? Ik moet bekennen dat het goedkope protectors zijn, maar ik heb wel eens op de ipad duurdere gekocht (20 euro!) en daar was hetzelfde probleem. Kan dit nog bijtrekken?
Nee. Het is gewoon een stuk plastic over het scherm heen. raad je aan een glazen screen protector te kopen, dan heb je daar geen last meer van.dennis_rsb schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 10:37:
Ik heb toch maar nog eens een poging gewaagd om een screenprotector erop te plakken en de tweede keer is het gelukt zonder luchtbellen! Ik zie alleen dat het scherm wat minder scherp is lijken allemaal pixeltjes zichtbaar, herkent iemand dit? waar kan dit aanliggen? Ik moet bekennen dat het goedkope protectors zijn, maar ik heb wel eens op de ipad duurdere gekocht (20 euro!) en daar was hetzelfde probleem. Kan dit nog bijtrekken?
https://www.youtube.com/@droommotor
Zijn die bij winkels als Xenos, Hema e.d. te krijgen? Of moet ik dan naar de Dixons, Mediamarkt, dat soort zaken? Maar is het per defenitie zo dat je met een matte protector dit effect krijgt? Lijkt me een beetje raar eigenlijk. Het valt vooral op bij een witte achtergrond.
Juist met een matte. Het is matt houdt dus de refelecties tegen doormiddel van die ''vlekjes''.dennis_rsb schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 11:47:
Zijn die bij winkels als Xenos, Hema e.d. te krijgen? Of moet ik dan naar de Dixons, Mediamarkt, dat soort zaken? Maar is het per defenitie zo dat je met een matte protector dit effect krijgt? Lijkt me een beetje raar eigenlijk. Het valt vooral op bij een witte achtergrond.
Een glazen screenprotector haal je bij speciaal zaken inderdaad. Of via ebay.
Dus eigenlijk is het ''normaal'' dat je die vlekjes/pixels ziet over heel het beeld? Had ik niet gedacht eerlijk gezegd.
Ja.
Een duurdere screenprotector.
Ik heb zelf deze: http://www.spigen.com/bra...-5-glas-tr-nano-slim.html
Ik heb zelf deze: http://www.spigen.com/bra...-5-glas-tr-nano-slim.html
[ Voor 11% gewijzigd door larsiey op 22-05-2014 17:42 ]
Bedankt voor je suggestie.
Ik ga alleen geen dure protectors kopen om twee redenen. Je zal ze af en toe moeten vervangen? En als je ze niet goed plakt is er hoop geld weg. Maar een vriend van me wist een goed winkeltje hier vlakbij en daar ben ik gweest en was goedkoop en die heeft geen nadelen op het beeld.
Ik ga alleen geen dure protectors kopen om twee redenen. Je zal ze af en toe moeten vervangen? En als je ze niet goed plakt is er hoop geld weg. Maar een vriend van me wist een goed winkeltje hier vlakbij en daar ben ik gweest en was goedkoop en die heeft geen nadelen op het beeld.
[ Voor 24% gewijzigd door dennis_rsb op 23-05-2014 17:04 ]
Mocht iemand nog opzoek zijn naar een echt-leden bookcase of sleeve, kijk even bij Castello DaVarg. Heb net mijn KANAM5e (Caramel) binnen gekregen en ik ben een gelukkig man, niet het goedkoopste hoesje op de markt, maar de kwaliteit spat er vanaf!
Een aanrader
Een aanrader
Iemand hier ervaring met Piel Frama hoesjes?
Ik heb momenteel een flipcase van Jison Case (deze, op vakantie in USA vorig jaar gekocht alleen dan zwart) en die is een beetje op zn eindje.
Maar dit type hoesje (beetje samsung type cover...) bevalt me erg goed. Je iPhone is goed beschermd en je kunt bellen met de klep dicht doordat er een gaatje in zit.
Nu kan ik alleen in NL niet echt een goed alternatief vinden. Ik wil niet zo'n plastic ding, geeft ook alleen maar krassen aan de zijkanten omdat er stof enz tussen komt.
Ik zie net deze hoesjes: http://www.appelhoes.nl/P...amaSlim-iPhone-5-5S-Black en dat lijkt me wel wat op zich. Alleen welke
verzint het om zo'n metalen dingetje aan de voorkant te maken... Geef toch krassen op je scherm lijkt mij?
Iemand suggesties voor een beter hoesje van dit type? Van leer ook. Prijs boeit me niet zo.
Ik heb momenteel een flipcase van Jison Case (deze, op vakantie in USA vorig jaar gekocht alleen dan zwart) en die is een beetje op zn eindje.
Maar dit type hoesje (beetje samsung type cover...) bevalt me erg goed. Je iPhone is goed beschermd en je kunt bellen met de klep dicht doordat er een gaatje in zit.
Nu kan ik alleen in NL niet echt een goed alternatief vinden. Ik wil niet zo'n plastic ding, geeft ook alleen maar krassen aan de zijkanten omdat er stof enz tussen komt.
Ik zie net deze hoesjes: http://www.appelhoes.nl/P...amaSlim-iPhone-5-5S-Black en dat lijkt me wel wat op zich. Alleen welke

Iemand suggesties voor een beter hoesje van dit type? Van leer ook. Prijs boeit me niet zo.
[ Voor 5% gewijzigd door ElayZ op 14-06-2014 12:51 ]
Ze zeggen dat dat tempered glass krasvaster is dan een screenprotector. Maar het krast dus wel. Want het is dan glas.
Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi
Even een vraagje tussendoor, beschadigd een Iphone 5S zonder backprotector of case?
Ik heb zo'n gedaan met die cases (beschadigde randen Iphone) en een backprotector die loslaat en er niet uit ziet. Ik wil hem naakt gebruiken (wel met screenprotector aan de voorkant) beschadigd de achterkant snel bij normaal gebruik (op tafel leggen, vaak broekzak in/uit) Ik hoop dat hier iemand meer over weet.
Ik heb zo'n gedaan met die cases (beschadigde randen Iphone) en een backprotector die loslaat en er niet uit ziet. Ik wil hem naakt gebruiken (wel met screenprotector aan de voorkant) beschadigd de achterkant snel bij normaal gebruik (op tafel leggen, vaak broekzak in/uit) Ik hoop dat hier iemand meer over weet.
Het voordeel ten opzichte van de iPhone 5 is dat er minder kleurverschil optreedt bij beschadigingen. Ik vind wel dat de iPhone snel beschadigd. Qua krassen valt het mee, maar ik heb inmiddels wel wat deukjes. 1 keer van het vallen op een houten vloer en 1 keer van het stoten tegen een tafel. Het alluminium is wat mij betreft net zoete koek. Toch gebruik ik momenteel geen case.dennis_rsb schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:24:
Even een vraagje tussendoor, beschadigd een Iphone 5S zonder backprotector of case?
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Afgezien van stoot/valschade, krast de achterkant en het scherm van zaken zoals op tafel leggen, in en uit je broekz/jaszak?
ja, of je moet je phone op een vilten tafel leggen. En bij het oppakken recht optillen en niet slepen over vilten tafel. Misschien kunnen er zandkorrels op liggen.
[ Voor 97% gewijzigd door kevinl op 18-06-2014 12:36 ]
Die screenprotectors ben ik zat met die wazen, en hele dure ga ik niet kopen omdat als er toch stofjes onder zitten je weer je protector weg kan gooien, daarnaast komen ook op duurdere protectors wel krasjes. Ik ben benieuwd wie de 5s zonder screenprotector gebruikt, dus naakt of in een backcase. Beschadigt jullie scherm qua krasjes van simpele handelingen zoals in je broekzak halen en terug steken vele malen? Ik weet in iedergeval 3 mensen die hem zonder protector in de broek steken, mijn neefje heeft een 4s die heeft wel wat krasjes, weet niet of dit daar door komt, mij nichtje heeft een Iphone 5 krasvrij, en nog iemand die ik ken (weet niet welke iphone)
Mijn scherm heeft ook geen screenprotector en ik heb zover ik kan zien er geen krassen op. Ik stop hem meestal ook zo in mijn broekzak.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Ik heb op mijn 5S ook geen screenprotector, vaak in binnenzak. Alleen een case met randje zodat scherm niks raakt als die omgekeerd op tafel ligt. Tot nu toe geen enkel zichtbaar krasje opgelopen (telefoon 8 maanden in bezit).
Ik heb ook een 5S sinds de introductie en gebruik daarop geen screenpotector. Ik heb hem altijd nm'n broekzak, maar verder ben ik op zich heel voorzichtig met de telefoon. Geen sleutels in dezelfde zak, niet met het scherm naar beneden ergens neerleggen etc. Toch zitten er een aantal hele fijne krasjes op. Je ziet ze eigenlijk pas echt als je de telefoon buiten in je hand hebt op een moment met heel veel zonlicht.
Ik vind het wel zonde eigenlijk, tijd voor saffierglas.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Sonde, tja ik interpreteer dat bij jou de miniscule krasjes niet opvallen als je hem gebruikt, en dat is het belangrijkste, zeker als je niet van plan bent om hem te verkopen maakt het niet veel uit lijkt mij. Het enige waar ik bang voor ben/was dat de evt. mini krasjes opvallen tijdens het gebruik.fsfikke schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 12:20:
Ik heb ook een 5S sinds de introductie en gebruik daarop geen screenpotector. Ik heb hem altijd nm'n broekzak, maar verder ben ik op zich heel voorzichtig met de telefoon. Geen sleutels in dezelfde zak, niet met het scherm naar beneden ergens neerleggen etc. Toch zitten er een aantal hele fijne krasjes op. Je ziet ze eigenlijk pas echt als je de telefoon buiten in je hand hebt op een moment met heel veel zonlicht.
[ Voor 33% gewijzigd door dennis_rsb op 19-06-2014 12:38 ]
Ook met een glazen screenprotector komen er krasjes op. Net zoals van die dunne lijntjes op mijn horloge.
Heb nu een dun lijntje op mijn glazen screenprotector die je wel kan voelen met je nagel, maar pas kan zien als je in het licht kijkt. Je zien het niet met normaal gebruik. Maar ja die protector kost maar 15 eur. Als er te veel krassen op komen, dan vervangen. Het aanbrengen van zo'n glazen protector is 10x makkelijker dan met een folie screenprotector. Geen last van belletjes.
Heb nu een dun lijntje op mijn glazen screenprotector die je wel kan voelen met je nagel, maar pas kan zien als je in het licht kijkt. Je zien het niet met normaal gebruik. Maar ja die protector kost maar 15 eur. Als er te veel krassen op komen, dan vervangen. Het aanbrengen van zo'n glazen protector is 10x makkelijker dan met een folie screenprotector. Geen last van belletjes.
Ja oke 15 euro is opzich te doen, maar als hij snel vol krasjes staat die opvallen ben je na 2 jaar hoop geld aan protectors kwijt. Over het aanbrengen, ik kan het wel maar het op een of andere manier blijft er vaak wel 1 stofje zitten ondanks dat ik het zo goed mogelijk schoonmaak. Bij de goedkope folies boeit dit, dan haal ik hem eraf en doe ik er een nieuwe op. Ik zit alleen met die waas, terwijl een vriend met dezelfde protector dit niet heeft.. En op internet kan ik er weinig tot niets over vinden. Weet iemand meer over die waas?
[ Voor 8% gewijzigd door dennis_rsb op 21-06-2014 12:40 ]
Ik doe het nadat ik een goede douche beurt heb gehad.
Klinkt raar. Maar heeft iets met ionen te maken.
Na een warme douchebeurt zonder ventilatie aan, zit je badkamer vol met nevel. Stofjes blijken aan de watermoleculen te plakken.
Je gebruikte natte handdoek op de wc deksel. Daar je telefoon op en de instructie opvolgen. Bij betere pakketjes heb je een alcoholdoekje, en plakband om eventuele lijmresten te verwijderen. Daarna gewoon vel 1 eraf halen plakken. Dan vel 2 eraf halen. Goed aandrukken. En klaar. Stofvrij. Gegarandeerd!
Klinkt raar. Maar heeft iets met ionen te maken.
Na een warme douchebeurt zonder ventilatie aan, zit je badkamer vol met nevel. Stofjes blijken aan de watermoleculen te plakken.
Je gebruikte natte handdoek op de wc deksel. Daar je telefoon op en de instructie opvolgen. Bij betere pakketjes heb je een alcoholdoekje, en plakband om eventuele lijmresten te verwijderen. Daarna gewoon vel 1 eraf halen plakken. Dan vel 2 eraf halen. Goed aandrukken. En klaar. Stofvrij. Gegarandeerd!
Aangezien ik veel onderweg op de fiets zit, heb ik besloten om een case specifiek daarvoor te gaan halen. Na veel reviews te hebben gelezen ben ik uitgekomen op een Quad Lock kitje, met case, houder voor op de fiets en een "poncho" voor wat druppels water/vuil te kunnen weren. Het is natuurlijk niet ontworpen om stylish te zijn, maar hij ziet er van de voorkant eigenlijk wel prima uit: dunne rand, knoppen grotendeels bedekt. Voor mij een ideale oplossing, klik hem eenvoudig op de fiets en weer los, maar de iPhone met case glijdt ook nog prima in m'n broekzak 

Uiteraard ligt hij niet compleet plat als je hem op de tafel legt door het locksysteem, maar goed, je houdt hem toch meer in je handen dan op de tafel bedienen, dus da's geen punt vind ik.

Uiteraard ligt hij niet compleet plat als je hem op de tafel legt door het locksysteem, maar goed, je houdt hem toch meer in je handen dan op de tafel bedienen, dus da's geen punt vind ik.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Anoniem: 86020
Ik heb de Laut Huex besteld bij iAccessoires. Dit is echt een geweldige case. De pasvorm is perfect. Zo goed heb ik nog maar zelden gezien bij soft cases. De achterkant is van een glad kunststof. De zijkanten zijn wat stroever, zodat je een goede grip hebt. De case heeft aan de voorzijde een lay on the table design. Er zitten 2 zeer goede screenprotectors bij. De protectors zijn voorzien van een kaartje om luchtbelletjes te verwijderen, een stofdoekje en een plakstrip om stof te verwijderen. Het aanbrengen van de protector is heel simpel en de pasvorm is perfect. Ik vind dit echt de beste case die ik tot nu heb gebruikt. Hij kost 19,95 en dat vind ik schappelijk voor een case van deze kwaliteit. Echt een aanrader.
Beste, ik heb mijn 5s net besteld en hij komt deze week ergens binnen. Ik dacht ik schaf meteen even een hoesje aan voordat mijn Thule gauntlet iPhone 5 case binnenkomt. Nu heb ik de vraag of jullie misschien ervaring hebben met deze cases:

Weten jullie misschien of die kleine krasjes maakt op de iPhone? ik had dat namelijk altijd heel erg met die siliconen hoesjes op mijn 4, maar dit is hard kunstof. Dus ik dacht dat zal wel mee vallen. Ik hoor graag van jullie:)
Dit is hem trouwens:
hij kost normaal ongeveer 8/9 dollar beetje goedkoop hoesje maar het is maar voor 2/3 weekjes.
http://cgi.ebay.com/ws/eB...iewItem&item=390875119030
Weten jullie misschien of die kleine krasjes maakt op de iPhone? ik had dat namelijk altijd heel erg met die siliconen hoesjes op mijn 4, maar dit is hard kunstof. Dus ik dacht dat zal wel mee vallen. Ik hoor graag van jullie:)
Dit is hem trouwens:
hij kost normaal ongeveer 8/9 dollar beetje goedkoop hoesje maar het is maar voor 2/3 weekjes.
http://cgi.ebay.com/ws/eB...iewItem&item=390875119030
Anoniem: 386559
Ik zoek eigenlijk een stevige aluminium case (of deels aluminium) die goed beschermd.
Zoiets als de Spigen case saturn o.i.d. maar deze beschermt de onderkant niet volledig.
Een Element case vind ik dan weer niet mooi.
Iemand goede tips?
Zoiets als de Spigen case saturn o.i.d. maar deze beschermt de onderkant niet volledig.
Iemand goede tips?
Native Union CLIC metal? Geen echte ervaring mee, maar even geprobeerd in de winkel en was erg mooi afgewerkt moet ik eerlijk zeggen. Enige jammere: zwart kunststof aan de zijkant...Anoniem: 386559 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 15:29:
Ik zoek eigenlijk een stevige aluminium case (of deels aluminium) die goed beschermd.
Iemand goede tips?
Een goedemiddag beste,
Recent heb ik een aantal maanden gebruik gemaakt van de Speck Candyshell grip en wil deze even aanbevelen aan een ieder hier op het forum! Echt heel erg fijn.
Het betreft het deze case:
YouTube: Speck CandyShell Grip iPhone 5 Case
Echter, ben ik nu op zoek naar een vernieuwing. De grip heeft zijn beste tijd gehad, vooral omdat ik hem zat ben. Functionaliteit is gewoon nog steeds top!
Heeft er iemand ingevingen voor een gelijkwaardige om misschien wel betere vervanger? Prijs zo rond de 25 euro mag als richtlijn gehouden worden, met een speling van een tientje!
Recent heb ik een aantal maanden gebruik gemaakt van de Speck Candyshell grip en wil deze even aanbevelen aan een ieder hier op het forum! Echt heel erg fijn.
Het betreft het deze case:
YouTube: Speck CandyShell Grip iPhone 5 Case
Echter, ben ik nu op zoek naar een vernieuwing. De grip heeft zijn beste tijd gehad, vooral omdat ik hem zat ben. Functionaliteit is gewoon nog steeds top!
Heeft er iemand ingevingen voor een gelijkwaardige om misschien wel betere vervanger? Prijs zo rond de 25 euro mag als richtlijn gehouden worden, met een speling van een tientje!
Bevalt die nog steeds? Is stof niet zichtbaar of krasjes door de doorzichtige achterkant? Wil hem ook gaan bestellen.FeareX schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 13:42:
Leuk om te horen flijevandejam, welke kleur? Ze zijn wel wat duurder geworden zie ik, ik had ze voor €1,20 per stuk. Maar het is alsnog niet duur inderdaad.
Ik heb trouwens ook de zwarte:
[afbeelding]
[afbeelding]
Edit; zie helaas dat zwart niet meer bestelbaar is voor 5s.
[ Voor 4% gewijzigd door Untouchablezz20 op 24-08-2014 18:14 ]
Ik kick dit topic even, want ik ben al een paar dagen hoesjes aan het kijken en bestellen en weer terug sturen ben aangezien ik dan toch weer niet tevreden ben... (Ik zal wel te kieskeurig zijn
)
Deze heb ik nu gevonden:
http://www.smartphonehoes...ype-hoes-iphone-5-5s.html
helemaal tevreden, mooi slank en netjes, iPhone wordt er niet groter en/of dikker van, toch voldoende bescherming rondom.
Echter de achterkant is van dat rare geribbelde materiaal waar ik spontaan kippenvel van krijg als ik het aanraak, dus niet erg handig om dan te gebruiken. Maar qua model helemaal wat ik wil. Ik kan alleen geen vervangende of soortgelijke vinden, maar dan met een normale achterkant.
Heeft ieman ergens anders nog een idee van dit model/type die dan wel geschikt zou kunnen zijn.?
Deze heb ik nu gevonden:
http://www.smartphonehoes...ype-hoes-iphone-5-5s.html
helemaal tevreden, mooi slank en netjes, iPhone wordt er niet groter en/of dikker van, toch voldoende bescherming rondom.
Echter de achterkant is van dat rare geribbelde materiaal waar ik spontaan kippenvel van krijg als ik het aanraak, dus niet erg handig om dan te gebruiken. Maar qua model helemaal wat ik wil. Ik kan alleen geen vervangende of soortgelijke vinden, maar dan met een normale achterkant.
Heeft ieman ergens anders nog een idee van dit model/type die dan wel geschikt zou kunnen zijn.?
Mocht er nog iemand op zoek zijn naar een meer rugged case, maar tegelijk nog redelijk subtiel vergeleken met Otterbox en dergelijke alternatieven:
Trent Trentium case
http://www.amazon.co.uk/d...e_385721_51767431_TE_dp_2
Al moet ik hem nog ontvangen - deze week. Zeer goed beoordeelde case. Haal hem zelf voor bij sporten / vakantie e.d. Toch wel prettig om nog iets stevigs achter de hand te hebben, naast de apple leather case (die ik overigens helemaal prima vind). Bijvoorbeeld een dagje strand zie ik toch meer zitten met zoiets om mn 5s.
Hij is er ook voor de iphone 6 btw
Trent Trentium case
http://www.amazon.co.uk/d...e_385721_51767431_TE_dp_2
Al moet ik hem nog ontvangen - deze week. Zeer goed beoordeelde case. Haal hem zelf voor bij sporten / vakantie e.d. Toch wel prettig om nog iets stevigs achter de hand te hebben, naast de apple leather case (die ik overigens helemaal prima vind). Bijvoorbeeld een dagje strand zie ik toch meer zitten met zoiets om mn 5s.
Hij is er ook voor de iphone 6 btw
[ Voor 6% gewijzigd door JeyJey op 19-05-2015 14:38 ]
Anoniem: 217504
Vandaag voor m'n iPhone 5S een wallet gekocht, de Decoded Denim Wallet case.
http://decodedbags.com/pr...allet-iphone-5-iphone-5s/
Misschien kunnen jullie mij helpen in mijn zoektocht. Ik heb nu een (erg) goedkope bookcase van de Action, was een test om te proberen of ik het wat vond, een hoesje met ruimte voor pasjes. En ja, het bevalt. Dus nu wil ik een wat betere (want die van de Action begint al aardig uit elkaar te vallen...). Ik heb wel wat aanvullende wensen.
Het hoesje moet zo dun mogelijk zijn, maar wel ruimte bieden aan 2 of 3 pasjes in 'de flap'. Mijn vrouw heeft een bookcover van de HEMA, qua formaat vind ik die wel aardig, een redelijk dunne voorflap heeft deze. Alleen is deze er niet in een design zonder bloemetjes of roze kleurtjes kennelijk
.
Qua uitgangspunt zat ik aan deze walletcase van Muvit (let op, link naar webshop) te denken. Die ziet er wel vrij lean and mean uit. Alleen dat sluitingsflapje bevalt me nooit zo, zou liever iets met een magneetje ofzo zien.
Wie heeft er tips of aanraders?
Het hoesje moet zo dun mogelijk zijn, maar wel ruimte bieden aan 2 of 3 pasjes in 'de flap'. Mijn vrouw heeft een bookcover van de HEMA, qua formaat vind ik die wel aardig, een redelijk dunne voorflap heeft deze. Alleen is deze er niet in een design zonder bloemetjes of roze kleurtjes kennelijk
Qua uitgangspunt zat ik aan deze walletcase van Muvit (let op, link naar webshop) te denken. Die ziet er wel vrij lean and mean uit. Alleen dat sluitingsflapje bevalt me nooit zo, zou liever iets met een magneetje ofzo zien.
Wie heeft er tips of aanraders?
Bevalt deze je nog steeds? Ik lees bij CoolBlue dat het leer bij veel mensen al snel loslaat bij de randjes...Anoniem: 217504 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 09:55:
Vandaag voor m'n iPhone 5S een wallet gekocht, de Decoded Denim Wallet case.
Tech21 heeft hun nieuwe ontwerpen ook voor de iPhone 5(s) uitgebracht. Vind 't erg strak staan zo 

Anoniem: 664178
Spammen is niet de bedoeling.
[ Voor 87% gewijzigd door Hoedje op 01-04-2016 12:46 ]
Ik zag dat dbrand zijn ontwerpen voor de SE heeft aangepast; bij de iPhone 5 en 5s was de achterkant volledig bedekt, bij de SE is het ook mogelijk om de glazen accenten zichtbaar te laten 

Omdat de SE dezelfde behuizing heeft als de iphone 5 heb ik even een vraagje.
Ik heb nu een double dip flip case(mond vol woorden) voor mijn HTC one m7 graag zou ik dit ook willen op de SE wanneer ik deze koop(paar maand).
Zijn er dit soort type cases voor de iphone SE gebruik hem vaak om filmpjes/videos op te kijken.
Ik heb nu een double dip flip case(mond vol woorden) voor mijn HTC one m7 graag zou ik dit ook willen op de SE wanneer ik deze koop(paar maand).
Zijn er dit soort type cases voor de iphone SE gebruik hem vaak om filmpjes/videos op te kijken.
een wat?
op dealextreme heb je vaak enorm veel cases en ik verwacht dat deze er ook wel tussen zal zitten.
op dealextreme heb je vaak enorm veel cases en ik verwacht dat deze er ook wel tussen zal zitten.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
DX had ik inderdaad nog niet op gekeken zal er vanmiddag eens op kijken.Mad-Matt schreef op woensdag 06 april 2016 @ 08:49:
een wat?
En dit is een double dip flip case(hell om te typen...) :

EDIT: Eerste zoek opdracht op DX... found it...
[ Voor 4% gewijzigd door Plainside op 06-04-2016 09:53 ]
Dankje voor de tip! Dit vind ik echt coole skins. Ik heb de instructie video gezien maar heb toch nog een vraag. Moet je alle vier de onderdelen kopen? Of werkt het ook indien je alleen de back en frame koopt?BleuZ schreef op zondag 03 april 2016 @ 12:46:
Ik zag dat dbrand zijn ontwerpen voor de SE heeft aangepast; bij de iPhone 5 en 5s was de achterkant volledig bedekt, bij de SE is het ook mogelijk om de glazen accenten zichtbaar te laten
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het lijkt me van wel maar ik wil het toch nog eventjes zeker weten.
Je bent vrij om alleen de skin voor de achterkant te kopenward3112 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:32:
[...]
Dankje voor de tip! Dit vind ik echt coole skins. Ik heb de instructie video gezien maar heb toch nog een vraag. Moet je alle vier de onderdelen kopen? Of werkt het ook indien je alleen de back en frame koopt?
Het lijkt me van wel maar ik wil het toch nog eventjes zeker weten.
[ Voor 5% gewijzigd door BleuZ op 06-04-2016 11:38 ]
Dankje dan denk ik wel dat ik er 1 ga kopen. Vooral dat titanium bij matte vind ik er mooi uitzien.BleuZ schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:36:
[...]
Je bent vrij om alleen de skin voor de achterkant te kopen
Ik zweer nu bij dit hoesje, enorm fijn en maakt de telefoon niet groter (wat 1 van mijn eisen is)
http://shop.blade-tech.co...cts_id=76272#.VwT9bfmLSUk
http://shop.blade-tech.co...cts_id=76272#.VwT9bfmLSUk
[ Voor 16% gewijzigd door Mad-Matt op 06-04-2016 14:13 ]
Anoniem: 295641
Ik ben ook om voor de 5 SE...maar denk toch wel aan een hoesje...
Eigenlijk ben ik nog steeds lyrisch over cover van de 5c, die ligt zo super in de hand door zijn cover (glad plastic)...ik had nog gehoopt dat de 5 SE dat ook zou krijgen, maar helaas...
weet iemand niet of er toevallig een hoesje/cover is, wat dezelfde look and feel heeft?
Eigenlijk ben ik nog steeds lyrisch over cover van de 5c, die ligt zo super in de hand door zijn cover (glad plastic)...ik had nog gehoopt dat de 5 SE dat ook zou krijgen, maar helaas...
weet iemand niet of er toevallig een hoesje/cover is, wat dezelfde look and feel heeft?
Ruime keus: http://www.lataza.nl/apple/iphone-se-hoesjes.html
Bij mij komt de Twelve South BookBook erom, nu een keer in Classic Black denk ik. Hopen dat dezelfde kleur ook voor de Pro 9,7" komt
Bij mij komt de Twelve South BookBook erom, nu een keer in Classic Black denk ik. Hopen dat dezelfde kleur ook voor de Pro 9,7" komt
De rest is vrije tijd. Breathe in breathe out
Die BookBooks zien er super uit, maar als ik zo naar de plaatjes en filmpjes kijk wordt het geheel wel een stuk dikker. Balen is dat. HIj moet nog wel gewoon in mijn broekzak kunnen (althans, dat heeft de voorkeur)
Bookbooks vallen mee qua dikte hoor, hij wordt wel iets dikker, maar niet enorm veel.
bij mij paste hij altijd prima in mijn broekzak, maar goed, ik ben een man en draag geen strakke skinny spijkerbroeken, gok dat dat bij vrouwen (wat jij volgens mij bent) het wel wat lastiger is.
bij mij paste hij altijd prima in mijn broekzak, maar goed, ik ben een man en draag geen strakke skinny spijkerbroeken, gok dat dat bij vrouwen (wat jij volgens mij bent) het wel wat lastiger is.
Je gok is correct
, maar het gaat om de achterzak. Zou jij mij een plezier willen doen en eens willen opmeten hoe dik hij nu is met de cover? Misschien is het gewoon perceptie obv ongunstige foto's.
Ik heb ondertussen een aantal cases waartussen ik telkens afwissel. Ik ben eigenlijk nog op zoek naar een compleet transparante case die ook goed beschermt; Tech21 lijkt deze over een maand te kunnen leveren in de vorm van de Impact Clear Case (link) maar daar moet ik dus nog even op wachten 
Een overzicht van de hoesjes die ik gebruik (alsook het slijtagepatroon van de Apple Leather Case):
Een overzicht van de hoesjes die ik gebruik (alsook het slijtagepatroon van de Apple Leather Case):

[ Voor 162% gewijzigd door Miss_80 op 26-04-2016 10:03 ]
Update: gisteren even heel snel een case en screenprotector gehaald bij de hema. wat een prut ding die case. kan de telefoon prima vasthouden dat is het probleem niet, maar de knoppen zijn amper te gebruiken. Daar heb je een behoorlijke portie geweld voor nodig. Zeker de volume knoppen. is dit normaal voor cases? Ik heb nog nooit zo'n ding gehad dus wellicht een domme vraag

HEMA hoesjes zijn vaak gemaakt van goedkoop (hard) kunststof dus dat lijkt me inderdaad niet prettig, nee. De knoppen op de Tech21 en Apple-hoesjes zijn prima te doen – wat voor een type hoesje zoek je ongeveer?Miss_80 schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 10:04:
Update: gisteren even heel snel een case en screenprotector gehaald bij de hema. wat een prut ding die case. kan de telefoon prima vasthouden dat is het probleem niet, maar de knoppen zijn amper te gebruiken. Daar heb je een behoorlijke portie geweld voor nodig. Zeker de volume knoppen. is dit normaal voor cases? Ik heb nog nooit zo'n ding gehad dus wellicht een domme vraag
Liefst een bookcase omdat de telefoon vaak in de tas ligt. Ik zat nu naar deze te kijken. Ziet er mooi afgewerkt uit en sluit ook netjes wat ik wel een prettig idee vind als hij in de tas ligt.
Update: uiteindelijk is het deze geworden
. Was net zo duur als bestellen bij amazon,com, maar vanuit dld kan hij hier in een paar dagen zijn. Vanuit de states duurt het toch iets langer...
Update: uiteindelijk is het deze geworden

[ Voor 29% gewijzigd door Miss_80 op 26-04-2016 14:07 ]
Heb het officiële hoesje van Apple gehaald. Nieuwe aanslag op m'n rekening (45 euro is echt wauw) maar ben er zo op het eerste zicht heel blij mee. Ziet er heel goed uit. Heb het Midnight Blue-kleurtje genomen, eens wat anders dan gewoon zwart.
MacBook Air 13' M1 | iPad mini 2022 | iPhone 14 Pro | Watch S7
Heb zelf ook het Apple hoesje gekocht. Had het namelijk ook gekocht bij mijn iPhone 6, en het beviel me uitstekend. Je voelt de kwaliteitLothiriel schreef op maandag 09 mei 2016 @ 15:11:
Heb het officiële hoesje van Apple gehaald. Nieuwe aanslag op m'n rekening (45 euro is echt wauw) maar ben er zo op het eerste zicht heel blij mee. Ziet er heel goed uit. Heb het Midnight Blue-kleurtje genomen, eens wat anders dan gewoon zwart.

Ja voelt echt heel goed aan. Ik was van zin om een siliconenhoesje te kopen maar die waren er niet meer in de Brusselse Apple Store. Daarom dus leer en geel spijt van vooralsnogRRCreations schreef op maandag 09 mei 2016 @ 16:57:
[...]
Heb zelf ook het Apple hoesje gekocht. Had het namelijk ook gekocht bij mijn iPhone 6, en het beviel me uitstekend. Je voelt de kwaliteit
Is het trouwens normaal dat die medewerkers voor je klappen als je binnenkomt? Ik ging nu wel bij het openingsuur maar alsnog voelde dat heel er vreemd
Waar halen jullie de hoesjes voor een se?
Ga straks de se halen, maar wil eigenlijk wel een hoesje.
Ik heb een clear siliconen case bij de Mediamarkt gehaald ("be hello" staat er onopvallend op de achterkant), en later voor een prikkie van zo'n Chinese site nog een clear siliconen case en een gekleurde harde case besteld. Maar die van de Mediamarkt past het beste en ziet er het netste uit, dus die zit er eigenlijk permanent om.dfrenner schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 08:19:
Lataza (goede ervaring mee), Appelhoes (weet niet) en i-Centre online..dfrenner schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 08:19:
Heb zelf gisteren ook de Midnight Blue leather case voor de SE gekocht, maar de volumeknopjes en powerbutton waren extreem moeilijk om in te drukken. Vond ik heel vreemd voor een case van 45 euro. Dus heb het terug gestuurd voor een nieuwe, hoop dat deze wel goed in te drukken is.Lothiriel schreef op maandag 9 mei 2016 @ 15:11:
Hoe waren de knopjes van jouw case? Zelfde vraag geldt ook voor anderen die dezelfde case hebben gekocht.
Het is normaal dat het leer in het begin nog wat stijf is, maar zo stijf als jij beschrijft was bij mij niet het geval. Het kostte ook wat moeite maar dat was na een weekje of 2 intensief gebruik eigenlijk al helemaal anders (het leer was al "zachter" geworden).emreorhan schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:47:
[...]
Heb zelf gisteren ook de Midnight Blue leather case voor de SE gekocht, maar de volumeknopjes en powerbutton waren extreem moeilijk om in te drukken. Vond ik heel vreemd voor een case van 45 euro. Dus heb het terug gestuurd voor een nieuwe, hoop dat deze wel goed in te drukken is.
Hoe waren de knopjes van jouw case? Zelfde vraag geldt ook voor anderen die dezelfde case hebben gekocht.
Ongevraagde aanvulling: Achteraf gezien vind ik het de 45 euro die ik toen betaald heb niet waard geweest. Mooi hoesje maar voor de helft vind je vanalles wat net zo goed is, bij wijze van spreken. Neemt niet weg dat het een prima hoesje is
Je hebt er natuurlijk ook Apple garantie op van een jaar, dat is ook weer een meerwaardeLothiriel schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 00:56:
[...]
Het is normaal dat het leer in het begin nog wat stijf is, maar zo stijf als jij beschrijft was bij mij niet het geval. Het kostte ook wat moeite maar dat was na een weekje of 2 intensief gebruik eigenlijk al helemaal anders (het leer was al "zachter" geworden).
Ongevraagde aanvulling: Achteraf gezien vind ik het de 45 euro die ik toen betaald heb niet waard geweest. Mooi hoesje maar voor de helft vind je vanalles wat net zo goed is, bij wijze van spreken. Neemt niet weg dat het een prima hoesje is.
Sinds 3 weken heb ik de Spigen Neo Hybrid, ben er zeer tevreden over. Ligt goed in de hand, telefoon wordt er wel iets dikker van maar heeft verder de uitstraling van de SE. Erg tevreden. Weet zeker dat hij prima beschermt tegen vallen.
Update: De omgeruilde case is gelukkig wat beter. De knopjes zijn makkelijker in te drukken. Dus het kan inderdaad per case verschillen.
Heb op mijn SE een 9H screenprotector en ben op zoek naar een dun TPU hoesje, mag ook hardcase zijn.
Omdat de telefoon iets dikker wordt door de protector passen sommige hoesjes niet meer lekker.
Kan iemand mij een fatsoenlijk hoesje aanraden die goed de telefoon omsluit zonder problemen met de protector?
Omdat de telefoon iets dikker wordt door de protector passen sommige hoesjes niet meer lekker.
Kan iemand mij een fatsoenlijk hoesje aanraden die goed de telefoon omsluit zonder problemen met de protector?
Tech21? Of ze een screen protector in de weg zitten zou je uit de video's op hun website wel kunnen zienkaos- schreef op maandag 6 februari 2017 @ 10:39:
Heb op mijn SE een 9H screenprotector en ben op zoek naar een dun TPU hoesje, mag ook hardcase zijn.
Ik heb er ook een sceenprotector op, de Spigen NeomHybrid past perfect!kaos- schreef op maandag 6 februari 2017 @ 10:39:
Ik heb inmiddels ook deze Spigen Neo Hybrid. Fantastisch hoesje. Sluit goed aan en voelt solide. Erg tevreden hieroverthunder68 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 16:05:
Sinds 3 weken heb ik de Spigen Neo Hybrid, ben er zeer tevreden over. Ligt goed in de hand, telefoon wordt er wel iets dikker van maar heeft verder de uitstraling van de SE. Erg tevreden. Weet zeker dat hij prima beschermt tegen vallen.
Ik wordt aankomen weekend trotse eigenaar van een Iphone SE space grey.
Ik heb een mooie dunne case op het oog via amazon. Maar op de foto van amazon hebben ze de zeikanten en onder en boven kanten van de iphone ook matt zwart. Helaas is het orgineel zilver/grijs. Zijn er ergens via amazon oid stickers/decals te krijgen voor de onder boven en zeikanten?
Ik heb zelf al wat zitten zoeken maar geen idee onder welke naam ik het zou moeten vinden.
Gaat overgens om deze case op amazon: The Veil iPhone SE/5s Premium Ultra Thin iPhone Case (Wisp Black)
Ik heb een mooie dunne case op het oog via amazon. Maar op de foto van amazon hebben ze de zeikanten en onder en boven kanten van de iphone ook matt zwart. Helaas is het orgineel zilver/grijs. Zijn er ergens via amazon oid stickers/decals te krijgen voor de onder boven en zeikanten?
Ik heb zelf al wat zitten zoeken maar geen idee onder welke naam ik het zou moeten vinden.
Gaat overgens om deze case op amazon: The Veil iPhone SE/5s Premium Ultra Thin iPhone Case (Wisp Black)
Wellicht een linkje naar wat je bedoeld? En het zijn zijkanten, geen zeikanten
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Op de 2e en 3e foto is te zien dat de zijkanten en onderkant (mat) zwart zijnHan schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 12:47:
Wellicht een linkje naar wat je bedoeld? En het zijn zijkanten, geen zeikanten
https://www.amazon.com/gp...?smid=A9EX74NKTK2X8&psc=1
Ik heb deze nu een jaar in gebruik en hij is stuk helaas. De screenprotectors gaan ook stuk door het hoesje. Wanneer je hoesje valt dan maakt de rand een barst in de protector. Eigenlijk een hoesje waar je net zo voorzichtig mee moet zijn als de telefoon! Maar wel de mooiste moet ik zeggen.JaxTeller schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:47:
[...]
Heb zelf gisteren ook de Midnight Blue leather case voor de SE gekocht, maar de volumeknopjes en powerbutton waren extreem moeilijk om in te drukken. Vond ik heel vreemd voor een case van 45 euro. Dus heb het terug gestuurd voor een nieuwe, hoop dat deze wel goed in te drukken is.
Ik heb een Tech 21 Evo Mesh voor mijn iPhone SE. Prima case. Stevig en zorgt voor voldoende grip, zoals ik eigenlijk van dat merk gewend ben. Minpuntje is wel dat ik mijn iPhone niet met hoesje in mijn dock kan plaatsen, terwijl ik hiervoor hoesjes heb gehad waarbij dat zonder problemen ging.
https://www.apple.com/nl/...h-hoesje-voor-iphone-5-5s
https://www.apple.com/nl/...h-hoesje-voor-iphone-5-5s