Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-02 00:26
Afgelopen dinsdag kondigde Apple de iPhone 5S aan, de iPhone 5S is de opvolger van de iPhone 5 met een betere camera, betere prestaties, een 64 bits chip, en heeft ook een vingerafdrukscanner.

Uiteraard willen we ons nieuwe gadget goed beschermen voor schades. Lees: gebroken schermen, versleten hoeken e.d.

iPhone 5s cases van Apple

Apple kondigde gelukkig zelf nieuwe cases aan voor de iPhone 5s. De laatste keer dat Apple dit deed was het met de iPhone 4 met de bumper, welke een hoop klanten uiteindelijk gratis kregen omdat er problemen waren met de antenne. Deze cases zijn in verschillende kleuren verkrijgbaar: bruin, beige, zwart, geel, blauw en in het rood.

Afbeeldingslocatie: http://store.storeimages.cdn-apple.com/3575/as-images.apple.com/is/image/AppleInc/MF045_AV1_SPACE_GRAY?wid=800&hei=800&fmt=jpeg&qlt=95&op_sharpen=0&resMode=bicub&op_usm=0.5,0.5,0,0&iccEmbed=0&layer=comp&.v=1378497272888

Afbeeldingslocatie: http://store.storeimages.cdn-apple.com/3575/as-images.apple.com/is/image/AppleInc/MF044_AV1_GOLD?wid=800&hei=800&fmt=jpeg&qlt=95&op_sharpen=0&resMode=bicub&op_usm=0.5,0.5,0,0&iccEmbed=0&layer=comp&.v=1378497316049

Afbeeldingslocatie: http://store.storeimages.cdn-apple.com/3575/as-images.apple.com/is/image/AppleInc/MF042_AV1_GOLD?wid=800&hei=800&fmt=jpeg&qlt=95&op_sharpen=0&resMode=bicub&op_usm=0.5,0.5,0,0&iccEmbed=0&layer=comp&.v=1378497224182

Voor meer informatie: http://store.apple.com/us...LL/A/iphone-5s-case-brown

Screenprotectors iPhone 5s
Nu de homebutton van de iPhone 5s is aangepast, vraag ik me af of de maat van de homebutton gelijk is gebleven. Dit omdat je de screenprotectors van de iPhone 5 anders niet meer kunt gebruiken. Ongetwijfeld zal deze iets anders zijn dan de iPhone 5.

Mijn persoonlijke ervaring met de screenprotector van de Ozaki cases is het beste. Bij de oCoat Jelly kreeg je namelijk een gratis screenprotector meegeleverd, wat mij betreft de beste screenprotector voor de iPhone 5. Het is even afwachten of de maat van de homebutton van de iPhone 5s is veranderd. Mocht deze hetzelfde blijven: een echte aanrader! ;)

Hebben jullie nog mooie & handige cases voor de iPhone 5s gespot?

[ Voor 5% gewijzigd door Rowinio op 15-09-2013 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07:44
Ik zit zelf aan zoiets te denken: http://www.spigen.com/cel...-5-case-linear-metal.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:24
Ik haat hoesjes. Maar met een telefoon van zoveel geld is het toch wel erg prettig om er eentje te gebruiken, zeker in het begin. Als ik voor de 5S ga neem ik de originele hoes van Apple erbij. Ze zien er goed uit in ieder geval.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07:53
Volgens mij kan een iphone 5s hoesjes topic wel samen met de iphone 5.. en een aparte voor de 5c lijkt me wel noodzakelijk. Mijn 3 cents..

Apple hoesjes zijn wel wat overpriced voor 39 euro..
Voor dat geld zijn genoeg andere luxe echt lederen hoesjes aanwezig.

[ Voor 31% gewijzigd door Draakje5 op 15-09-2013 18:48 ]

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 00:49

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Mocht hier iemand langskomen die al een officieel Apple-hoesje (voor de 5/5s) in gebruik heeft, dan ben ik benieuwd naar twee dingen: Hoe stevig is het hoesje; durf je je iPhone (bij wijze van spreken) ermee te laten vallen? En steekt het hoesje aan de voorkant een klein beetje uit (zodat het glas het oppervlakte van de tafel/grond niet kan raken)?

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-07 14:24
Ulster Seedling schreef op woensdag 25 september 2013 @ 01:35:
Mocht hier iemand langskomen die al een officieel Apple-hoesje (voor de 5/5s) in gebruik heeft, dan ben ik benieuwd naar twee dingen: Hoe stevig is het hoesje; durf je je iPhone (bij wijze van spreken) ermee te laten vallen? En steekt het hoesje aan de voorkant een klein beetje uit (zodat het glas het oppervlakte van de tafel/grond niet kan raken)?
ik heb het officiele rode hoesje/case voor de 5s en hij voelt heel fijn aan. Ligt lekker in de hand en maakt de telefoon amper dikker.

De rand komt lichtjes over het scherm heen dus als je de 5S face down legt raakt het scherm de tafel niet.

Stevigheid ... wel ik denk dat hij een val wel zou overleven tenzij hij echt scherm naar beneden zou vallen.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/25722879/iphone%20cover.jpg

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
boosterbosch schreef op woensdag 25 september 2013 @ 09:59:
[...]

ik heb het officiele rode hoesje/case voor de 5s en hij voelt heel fijn aan. Ligt lekker in de hand en maakt de telefoon amper dikker.

De rand komt lichtjes over het scherm heen dus als je de 5S face down legt raakt het scherm de tafel niet.

Stevigheid ... wel ik denk dat hij een val wel zou overleven tenzij hij echt scherm naar beneden zou vallen.

[afbeelding]
Waar gekocht als ik vragen mag?

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• boosterbosch
Apple Store Glasgow :)

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:22
Goudvis12 schreef op zondag 15 september 2013 @ 13:58:
Nu de homebutton van de iPhone 5s is aangepast, vraag ik me af of de maat van de homebutton gelijk is gebleven. Dit omdat je de screenprotectors van de iPhone 5 anders niet meer kunt gebruiken. Ongetwijfeld zal deze iets anders zijn dan de iPhone 5.

Mijn persoonlijke ervaring met de screenprotector van de Ozaki cases is het beste. Bij de oCoat Jelly kreeg je namelijk een gratis screenprotector meegeleverd, wat mij betreft de beste screenprotector voor de iPhone 5. Het is even afwachten of de maat van de homebutton van de iPhone 5s is veranderd. Mocht deze hetzelfde blijven: een echte aanrader! ;)

Hebben jullie nog mooie & handige cases voor de iPhone 5s gespot?
De maat van de homebutton is gelijk gebleven. Ik heb de 5s en een screenprotector van de 5 past perfect

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 00:49

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Bedankt, dan ga ik er ook een kopen :)

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-07 20:43
Ik denk dat ik ook voor het standaard hoesje van apple ga in het begin. Hopelijk zet deze wel geen krassen op zijkant als je hem eraf haalt en er zit wat stof tussen. Ik heb namelijk hoesjes gehad voor mijn iphone 4 die dit wel deden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

ik ga ze stickeren voordat ik ze in een hoes stop

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
glennvho schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 11:54:
Ik denk dat ik ook voor het standaard hoesje van apple ga in het begin. Hopelijk zet deze wel geen krassen op zijkant als je hem eraf haalt en er zit wat stof tussen. Ik heb namelijk hoesjes gehad voor mijn iphone 4 die dit wel deden. :(
Ik denk niet dat dit zal gebeuren, de hoes aan de binnenkant is een zacht leder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Laatst online: 05-07 20:43
boosterbosch schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 12:04:
[...]

Ik denk niet dat dit zal gebeuren, de hoes aan de binnenkant is een zacht leder.
Je kan inderdaad gelijk hebben, de case die het bij mijn iphone 4 veroorzaakt had was een hard case van Belkin, ben even het type kwijt.

Ik vind trouwens wel dat (op foto's toch) de iphone 5(s) met die hoes veel weg heeft van een iphone 5C. Misschien komt dit doordat ik dit nog niet heb kunnen vergelijken in het echt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard_AFC
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-07 10:27
boosterbosch schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 12:04:
[...]

Krassen komen niet door de hoesjes, maar door bijv. zand wat ertussen zit. Dus of er nou plastic of zacht leder zit dan maakt dit niet zoveel verschil lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Richard_AFC schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 13:09:
[...]

Krassen komen niet door de hoesjes, maar door bijv. zand wat ertussen zit. Dus of er nou plastic of zacht leder zit dan maakt dit niet zoveel verschil lijkt mij?
Ja komt door vuil die daar tussen ophoopt. Mijn 4 ziet er niet uit. Terwijl deze altijd in een case heeft gezeten. Volgende Phone gaat gelijk bestikkerd worden om de kans op krassen te minimaliseren. Al zou de krassen op de schuine vlakken niet voorkomen worden denk ik.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyktm
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-07 12:17

jordyktm

Catch me if you can.

Een lederen inschuif hoes is ook een optie. Heb er nu 1 van Hugo Boss en die bevalt erg goed. Overigens goedkoper dan een originele van Apple. Wel loop je dan natuurlijk onbeschermd rond als je de telefoon in gebruik hebt. Een risico van beschadiging door zand of vuil ophoping is er dan echter niet. Dillema's...

- Intel - iPhone 13 Pro - KTM - Steam: Wicked Pony -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SublimnAll
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-05-2023
Richard_AFC schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 13:09:
[...]
Kan wel degelijk uitmaken. Ik heb mijn iPhone 5 in een SwitchEasy tones case zitten, die was op verscheidene plekken niet glad aan de binnenkant en heeft door die ongelijkheden mijn iPhone beschadigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard_AFC
  • Laatst online: 07-07 10:27
SublimnAll schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 15:14:
[...]

Kan wel degelijk uitmaken. Ik heb mijn iPhone 5 in een SwitchEasy tones case zitten, die was op verscheidene plekken niet glad aan de binnenkant en heeft door die ongelijkheden mijn iPhone beschadigd.
Hoe kan plastic ijzer beschadigen? Als het van dat zachte plastic is.. (hard kan ik mij nog voorstellen)

[ Voor 4% gewijzigd door Richard_AFC op 27-09-2013 15:40 ]

• HA5H
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Iemand enig idee of er een andere manier is om die officiële iPhone 5/5S Cases te kopen dan in de online Apple Store? Kan tot dusver nergens op het internet iets hierover vinden..

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Ik heb deze gekocht voor mijn iPhone 5s. Is een lederen wallet case. iPhone past perfect, alleen het erin en eruit halen is behoorlijk lastig! Camera opening is ook groot zat voor de dubbele flits. 3 pasjes passen er zonder probleem in en het elastiek zorgt ervoor dat de 'flap' gewoon dicht blijft zitten als je het geheel in je broekzak hebt.

http://store.apple.com/nl...se-voor-iphone-5?fnode=47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:57

RnB

Ik ben zelf zeer gecharmeerd van de Kubxlab Ultra thin cases.
Je moet er wel van houden (hout of slangenleer), maar als dat je ding is, heb je een hele leuke case! Hij omhuld de iPhone aan de zijkanten, bovenkant en achterkant. De case is zo dun, dat het de iPhone maar tienden van een millimeter dikker en breder maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJHH93
  • Laatst online: 07:11
Past de originele 5S case van apple ook op een 5? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
MJHH93 schreef op maandag 30 september 2013 @ 13:00:
Past de originele 5S case van apple ook op een 5? :P
Kijk eens op de Apple site bij Compatibility. Ben benieuwd wat je bevindingen zijn :P

http://store.apple.com/us...case-product-red?fnode=47

[ Voor 14% gewijzigd door BillSpaarbank op 30-09-2013 13:28 ]

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJHH93
  • Laatst online: 07:11
BillSpaarbank schreef op maandag 30 september 2013 @ 13:28:
[...]

Kijk eens op de Apple site bij Compatibility. Ben benieuwd wat je bevindingen zijn :P

http://store.apple.com/us...case-product-red?fnode=47
Oeps :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
heb ondertussen ook last van verkleuringen op de rode hoes ... niet echt tevreden gezien de toch hoge prijs, morgen terug naar de apple store en omruilen voor een zwarte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
Hmm ja dat is wel erg rap.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
inderdaad, zeker voor een hoes van £35/€39

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/25722879/WP_20131001_001.jpg

misschien niet helemaal duidelijk op de foto, maar de zijkant heeft blauw/zwarte verkleuringen en hij heeft ook gekleurde vlekken op de achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
Dat is wel duidelijk te zien hoor. Ziet er niet uit. Zouden ze hem alleen al hebben bij de Apple Store in Amsterdam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
Bushalte schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:25:
Dat is wel duidelijk te zien hoor. Ziet er niet uit. Zouden ze hem alleen al hebben bij de Apple Store in Amsterdam?
geen idee, ik zit namelijk in Glasgow. Ik neem aan dat ze die pas hebben als de iPhone 5s verkocht zal worden. Dat was hier zo in ieder geval.

Net langs geweest bij Apple Store, geen enkel problem, onmiddellijk omgeruild voor een nieuw exemplar, zwart dit keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:05
Stomme vraag .. maar waarom maken ze die body van alu en doen ze er zoveel moeite voor ... als iedereen het vanwege de kosten dan weer in een plastic hoesje gaat stoppen ? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
boosterbosch schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:29:
[...]

geen idee, ik zit namelijk in Glasgow. Ik neem aan dat ze die pas hebben als de iPhone 5s verkocht zal worden. Dat was hier zo in ieder geval.

Net langs geweest bij Apple Store, geen enkel problem, onmiddellijk omgeruild voor een nieuw exemplar, zwart dit keer.
Aha vandaar. Ik was zelf ook al aan het zoeken om alvast het hoesje te bestellen.
Houd ons s.v.p. op de hoogte over de staat van het zwarte hoesje, hopelijk gaat dat beter. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakkie123
  • Laatst online: 10-07 18:26
Ik heb deze gekocht via amazon.de:
http://www.spigen.com/bra...-5s-case-tough-armor.html

Echt een aanrader en goede recencies op diverse sites:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Laatst online: 21:53
Deze vandaag binnen gekregen: http://www.ebay.com/itm/B...uches&hash=item53fdafbed2

Nu alleen de iPhone zelf nog... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-07 15:30
gekkie schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:33:
Stomme vraag .. maar waarom maken ze die body van alu en doen ze er zoveel moeite voor ... als iedereen het vanwege de kosten dan weer in een plastic hoesje gaat stoppen ? :-)
Je kan de vraag ook omdraaien: Waarom kopen mensen deze mooie body van alu en doen ze er vervolgens een hoesje omheen? Ik snap dat niet echt, want je koopt toch die telefoon gedeeltelijk vanwege het design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:22
Heeft iemand het hoesje van de action al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas83
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-06-2022
Ik heb de bruine lederen versie van Apple icm met de space grey, de uitstraling is echter prachtig en afwerking is goed gedaan.

Je ziet wel dat de hoes gevoelig is voor vlekken (blauw van spijkerbroek, schuiven over bureau etc.) maar het is immers leer, en heeft zo de charmes van een natuurproduct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:05
TranceSetter schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 17:46:
[...]

Je kan de vraag ook omdraaien: Waarom kopen mensen deze mooie body van alu en doen ze er vervolgens een hoesje omheen? Ik snap dat niet echt, want je koopt toch die telefoon gedeeltelijk vanwege het design.
:) juist .. ik kies dan liever voor gewoon wat minder design .. blijft voor mij toch een gebruiks product .. en vooral een kwestie van de huissleutels in een andere broekzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MX-Arjen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-06 16:56
Zit er zelf aan te denken om deze leatherflipcase aan te schaffen http://www.ebay.com/itm/B...19e208ac90#ht_3824wt_1105

Zit alleen dan nog met de vraag komt dit goed met de flitser? Heb namelijk ook een Borofone case voor mijn 5 gehad, deze was rondom de flitser nogal krap. Met flits in de avond foto's maken zag ik dan ook een kleine weerspiegeling van de case.

Met leathercase blijf je denk ik altijd problemen houden met het verkleuren en slijten van het leer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Laatst online: 08-07 10:58
Untouchablezz20 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 21:39:
Heeft iemand het hoesje van de action al geprobeerd?
ik heb hem voor mijn 5, prima hoesje voor 1 euro nogwat.
Maar vind het toch een beetje zonde van het design van de 5.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-07 23:09
Haakontje schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 20:07:
Iemand enig idee of er een andere manier is om die officiële iPhone 5/5S Cases te kopen dan in de online Apple Store? Kan tot dusver nergens op het internet iets hierover vinden..
Ja, ik heb 2 stuks bij T-mobile in duitsland gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zak aarde
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-03 13:01
Even een crosspost omdat hier waarschijnlijk meer potentiele geïnteresseerden zijn:

10% kortingscode bij appelhoes.nl: Zak aarde in "Meld hier uw kortingscodes/coupons"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Na goede ervaringen in het verleden met hoesjes van Beyzacases zojuist deze case besteld voor mijn toekomstige 5S:
Afbeeldingslocatie: http://www.beyzabranding.com/astonmartin/img/products/slim_v_ipn/gallery/AM23455_SlimV_Tan_Front.jpg
:)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gnWxar14PXAUq4UpcHAdAbBq/full.png

deze schijnt ook geschikt te zijn voor de 5S ;)

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masioni
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-03 15:11
Haas83 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:33:
Ik heb de bruine lederen versie van Apple icm met de space grey, de uitstraling is echter prachtig en afwerking is goed gedaan.

Je ziet wel dat de hoes gevoelig is voor vlekken (blauw van spijkerbroek, schuiven over bureau etc.) maar het is immers leer, en heeft zo de charmes van een natuurproduct.
Zou je hier een foto van kunnen uploaden? Zodra de 5S bij T-Mobile beschikbaar is wil direct ik deze combinatie gaan bestellen, maar ben nog geen goede foto's van tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-07 09:51
fsfikke schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 21:10:
Na goede ervaringen in het verleden met hoesjes van Beyzacases zojuist deze case besteld voor mijn toekomstige 5S:
[afbeelding]
:)
Waar besteld? Zie er strak uit!

[ Voor 16% gewijzigd door bvsteyn op 07-10-2013 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

bvsteyn schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 07:53:
[...]

Waar besteld? Zie er strak uit!
http://www.amazon.de/dp/B009CWDN2E

[ Voor 11% gewijzigd door fsfikke op 07-10-2013 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas83
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-06-2022
Masioni schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 23:26:
[...]

Zou je hier een foto van kunnen uploaden? Zodra de 5S bij T-Mobile beschikbaar is wil direct ik deze combinatie gaan bestellen, maar ben nog geen goede foto's van tegengekomen.
Als ik het nog gewenst is zal ik vanavond even een foto online zetten, alleen de cover of de combinatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masioni
Zeer zeker! Combinatie graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
Kleine update ivm mijn lederen hoes voor de 5s:

nadat ik de rode (zie posts hierboven) heb ingeruild voor de zwarte versie heb ik deze nu anderhalve week in gebruik en ik ben er veel meer tevreden van.

Geen vlekken of verkleuringen. Aanrader in mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
Goed om te horen. :)
Ik ben intussen aan het twijfelen om niet toch een sleeve te nemen in plaats van een bumper/hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-11-2021
Altijd rubber kiezen! Plastic rotzooi maakt alleen maar meer krassen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
Voor een sleeve bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Bushalte schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:26:
Goed om te horen. :)
Ik ben intussen aan het twijfelen om niet toch een sleeve te nemen in plaats van een bumper/hoesje.
een sleeve gaat op een gegeven moment wel irriteren, omdat je hem er steeds uit moet halen.

met een bumper of hoesje is je iPhone veel sneller te gebruiken

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
Ok ja dat zie ik dan wel weer. Ik vind het te zonde om het mooie design in een hoesje weg te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Laatst online: 06-07 11:30
Morgen ontvang ik de 5s en ik heb even gekeken naar de screenprotectors. Ik was enthousiast over tempered glass maar deze zijn in verhouding redelijk dik waardoor de button wat moeilijker bereikbaar is. (niet voor niets leveren de meeste een plakknopje erbij alleen heeft dit met touchID natuurlijk geen nut)
Of zijn er andere versies welke echt dun zijn?
Dit wil ik dan combineren met een goede sleeve waarin ik de tijd/calls kan zien zonder 'm uit de sleeve te halen.
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Er is nu ook de "slim" versie. Die is een stukje dunner. Daarnaast is deze ook leverbaar in de "R" variant, deze heeft afgeronde hoeken.

Ik heb zelf een tijdje de gewone variant gehad op de 4S, ik was er erg tevreden over, een tijdje. Na een tijdje laat de protector wat los aan de zijkanten zodat er lucht onder komt. Dit zou opgelost moeten zijn bij de "R" variant, maar ik heb deze nog niet geprobeerd. Ik houd het voorlopig bij de Ultra Crystal Clear.

Edit
Ik had tegen beter weten in toch maar de Desmay besteld, samen met de spigen ultra thin.
De ultra is een goede case, past precies, zelfs zo precies dat er geen screenprotector op de achterkant mag zitten, anders sluit ie niet goed.
Verder valt er niet zo heel veel over te vertellen, zeer goede case.

Dan de Desmay...
Sja, met veel bombarie wordt aangekondigd dat het de dunste case ter wereld is. Dat zou zomaar eens kunnen. Wat daar de waarde nou van is weet ik niet zo goed, een condoom is nog dunner ja.
Als je iets zo dun maakt gaat dat volgens mij gewoon ten koste van de kwaliteit. Het voelt allemaal een beetje slapjes aan.
De Desmay is niet de slechtste case. Je voelt, kwa formaat, amper dat er een case om zit. Alle kanten rondom zijn beschermd.
Toch valt het een beetje tegen, de pasvorm is niet jevanhet; zit een beetje scheef.
De randjes zijn een beetje scherp.
Gebruikt materiaal is toch niet mijn ding.

Ik ga hem een paar weekjes gebruiken, we zullen het zien.

[ Voor 52% gewijzigd door rinkel op 11-10-2013 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
rinkel schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:15:

Edit
Ik had tegen beter weten in toch maar de Desmay besteld, samen met de spigen ultra thin.
De ultra is een goede case, past precies, zelfs zo precies dat er geen screenprotector op de achterkant mag zitten, anders sluit ie niet goed.
Verder valt er niet zo heel veel over te vertellen, zeer goede case.
Hoe bevalt die van Spigen? Bekrast de achterkant van het hoesje? En waar heb je deze besteld? Wil deze ook gaan halen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
De spigen past zo goed dat ie er niet op kan met een screenprotector op de achterkant. Ik heb m dus nog niet kunnen testen en probeer nu eerst even een tijdje de Desmay.

Het voelt allemaal wel erg goed aan eigenlijk. Ik denk dan ook niet dat de achterkant snel zal bekrassen, het is een wat harder materiaal dan ik gewend ben, maar dat is geen garantie dus. De case heeft ook wat minder soft-touch dan andere cases (helaas).
Ik denk dat de spigen mijn vaste case gaat worden. Ik heb er nu een aantal geprobeerd: kensington (was op de 4s mijn favoriete case) barely there van casemate, en nog een paar. Maar had dus eigenlijk nog steeds de goeie niet gevonden, maar ik denk het nu wel met de spigen.

Edit
Ok, de telefoon met Desmay past niet in mijn autohouder. Die gaat er dus weer af.
Spigen erop als ik weer terug ben.

[ Voor 17% gewijzigd door rinkel op 13-10-2013 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-06 11:13
Iemand enig idee waar in Nederland buiten de officiele Apple store, de originele iphone 5s hoesjes te vinden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Laatst online: 17-01-2024
De APR's krijgen ze niet, heb ik vernomen

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

En in de Officiele Stores hebben ze ze ook (nog) niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Omdat ik altijd mijn telefoon heb moeten upgraden ivm defecten (vallen etc.), nu maar een 'goed' hoesje gekocht voor mijn ding, € 8 voor de donkerbruine.

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2rorhn8.jpg

Daarnaast ook een screen protector erop geplakt voor € 0,77 voor 6 stuks. En prima kwaliteit opzich en pasvorm. Komt tzt misschien wel een duurdere op van misschien wel betere kwaliteit (als het zoveel zou verschillen).

[ Voor 34% gewijzigd door RickvN op 15-10-2013 18:58 ]

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Weer op zoek naar een andere case, de pasvorm van de spigen is toch niet wat ik er van verwacht. Er zit teveel speling op.

Lastig een goede case te vinden, heb er nu een stuk of 5.

Verder zoeken dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masioni
Zojuist de iPhone bij T-Mobile in bestelling gezet; nu moet ik dus een hoesje gaan kiezen...

Neig naar de leren van Apple. Aan degene die hem al een tijdje gebruiken: Bevalt die? Beschermt hij goed? Blijft de kleur behouden of geeft die af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-06 15:44
Masioni schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:16:
Zojuist de iPhone bij T-Mobile in bestelling gezet; nu moet ik dus een hoesje gaan kiezen...

Neig naar de leren van Apple. Aan degene die hem al een tijdje gebruiken: Bevalt die? Beschermt hij goed? Blijft de kleur behouden of geeft die af?
ik ga de tones nu bestellen. denk ik wel de moeite waard om eens naar te kijken!

http://www.mobilecaseshop...es-iphone-5-5s-black.html

(kortingscode TONES voor €4,60 korting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-07 23:25
Eigenlijk is het zonde om een hoesje te gebruiken bij een iPhone..
Aan de andere kant heb ik na 2 jaar een nog perfect uitziende iPhone 4s kunnen verkopen voor een mooi bedrag, dankzij een screenprotector en case.
Ik vind de lederen hoesjes van Apple wel mooi, alleen kan ik geen mooie combinatie met de Space Grey bedenken..

[ Voor 6% gewijzigd door yorroy op 22-10-2013 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
yorroy schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:36:
Eigenlijk is het zonde om een hoesje te gebruiken bij een iPhone..
Aan de andere kant heb ik na 2 jaar een nog perfect uitziende iPhone 4s kunnen verkopen voor een mooi bedrag, dankzij een screenprotector en case.
Ik vind de lederen hoesjes van Apple wel mooi, alleen kan ik geen mooie combinatie met de Space Grey bedenken..
helemaal mee eens, maar elke keer als ik mijn 4s met hoesje op de grond hoor kletteren ben ik blij dat ik een hoesje erom heb:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-07 23:25
Met die lederen hoesjes, past dan de iPhone nog in de dock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goodie
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:16
yorroy schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:26:
Met die lederen hoesjes, past dan de iPhone nog in de dock?
Nee helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjberkheij
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-05-2021
http://www.amazon.com/SPI...=Spigen+Ultra+Hybrid+Case

Ik denk dat ik voor deze ga. Ziet er stevig, betrouwbaar en niet bulky uit. En ik heb het liefst wel de achterkant ook beschermd, maar zo kan ik toch de iPhone zelf nog door laten schijnen. Of zelf allemaal leuke plaatjes er achter doen, als meisje zijnde is dat toch wel aanlokkelijk :-)

edit: wheee, ik zie nu net dat deze helemaal niet geshipped kan worden naar Nederland :'(

[ Voor 9% gewijzigd door fjberkheij op 24-10-2013 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen_V
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-07 20:53
fjberkheij schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 15:12:
http://www.amazon.com/SPI...=Spigen+Ultra+Hybrid+Case

Ik denk dat ik voor deze ga. Ziet er stevig, betrouwbaar en niet bulky uit. En ik heb het liefst wel de achterkant ook beschermd, maar zo kan ik toch de iPhone zelf nog door laten schijnen. Of zelf allemaal leuke plaatjes er achter doen, als meisje zijnde is dat toch wel aanlokkelijk :-)

edit: wheee, ik zie nu net dat deze helemaal niet geshipped kan worden naar Nederland :'(
Ziet er keurig uit. Hier nog een review:
http://www.gadgetmac.com/...phone-5s-case-review.html

Hij is wel via ebay te krijgen. Voor ongeveer 15 euro.

Canon 550D | 50mm f/1.8 | 18-55mm | Tamron 70-300mm | EX-430-II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 494973

Ik gebruik nu een PixelSkin van Speck voor de 4S. Hetzelfde hoesje nu ook voor de 5S besteld, maar is best wel moeilijk te vinden..

http://www.fashionhoes.nl...-iphone-5-hoesje-zwa.html

Was op het eerste gezicht erg sceptisch over de website, maar het hoesje is verzonden dus het zal wel goedkomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 456657

Spam

[ Voor 95% gewijzigd door iisschots op 24-10-2013 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Stond op het punt om de spigen air te bestellen, maar zag ook dat ze BodyGuardz iPhone 5S UltraTough Full Body verkopen. Heeft iemand ervaring met rondom stickeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:15
ik heb sinds vandaag de officiële iPhone 5S hoesje gekocht. Ik ben voor de bruine variant gegaan. Hij is in mijn ogen vrij pittig geprijsd maar als ik dan zie dat alles perfect is afgewerkt en elk gaatje overeen komt met die iPhone dan vind ik wel dat hij het geld waard is. Verder voelt hij heel lekker aan door het leer en verpest hij niet al teveel het design van de telefoon.

In mijn ogen zeker een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:33

TF

bla bla

ik heb altijd moeite om een screenprotector aan te brengen. Zijn er ook varianten met een speciale applicator? Niet dat wrijf stokje... maar foolproof zeg maar

Edit: YouTube: PureGear PureTek iPhone screen protector kit and applicator - Hands-on dit is precies wat ik zoek.

Iemand tips welke goed en goedkoop is

[ Voor 40% gewijzigd door TF op 27-10-2013 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
gisteren mijn 5s en de switcheasy tones case binnengekregen.

Beste hoesje dat ik ooit heb gehad! stevig, strak, dun licht en het geeft de "two tone" kleuren van de ihpone weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• navi24
  • Laatst online: 23-05 14:58
Ik vind Switcheasy Tones een net onvoldoende, ik had het hoesje maar 6 maanden en de zijkant begon al te scheuren. Dit komt onder ander het uithalen van de iPhone, moest wisselen naar een hardloop armband. De achterkant had op den duur krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
Appleman schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 01:56:
ik heb sinds vandaag de officiële iPhone 5S hoesje gekocht. Ik ben voor de bruine variant gegaan. Hij is in mijn ogen vrij pittig geprijsd maar als ik dan zie dat alles perfect is afgewerkt en elk gaatje overeen komt met die iPhone dan vind ik wel dat hij het geld waard is. Verder voelt hij heel lekker aan door het leer en verpest hij niet al teveel het design van de telefoon.

In mijn ogen zeker een aanrader.
Zelfde ervaring hier. Al ben ik voor de zwarte hoes gegaan. Hij is niet goedkoop maar doet weinig afbreuk aan het design van het toestel en voelt goed aan. Erg blij mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Voor de pull tab liefhebbers, ik heb net deze besteld: http://www.amazon.de/KAVA...=8-2&keywords=kavaj+miami

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03:11

muhda

Time & Space traveler

RickvN schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 18:56:
Omdat ik altijd mijn telefoon heb moeten upgraden ivm defecten (vallen etc.), nu maar een 'goed' hoesje gekocht voor mijn ding, € 8 voor de donkerbruine.

[afbeelding]
Mag ik vragen waar je die hoesje besteld hebt? € 8 euro voor zo'n hoes lijkt me een leuke prijsje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteFly
  • Laatst online: 07-07 11:23
Kan iemand een goede screen protector aanbevelen? Ik zie door de bomen het bos niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
NiteFly schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 20:31:
Kan iemand een goede screen protector aanbevelen? Ik zie door de bomen het bos niet meer...
http://www.spigen.com/bra...5-5s-case-neo-hybrid.html
Dit hoesje heb ik vanmiddag besteld.

Met deze screenprotector: http://www.spigen.com/bra...-5-glas-tr-nano-slim.html

Ik denk dat dit een van de beste op de markt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:46

OMX2000

By any means necessary...

larsiey schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 21:13:
[...]

Da's best veel geld voor bescherming van je iPhone.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Laatst online: 13-05 19:52
Ik ben gisteren bij de apple store in Amsterdam geweest om een hoesje uit te zoeken. Het leuke is dat je ze gewoon mag proberen als het doosje open kan.

In eerste instantie wilde ik voor de officiele 5s hoes gaan. Maar deze vond ik niet fijn aanvoelen en het lijkt me dat deze te weinig beschermen geeft. Uiteindelijk ben ik voor de Tech21 Impact Trio gegaan. Deze biedt goede valbescherming en is nogsteeds vrij dun. De binnenkant is ook zacht en zal dus niet snel krassen. Verder sluit deze heel goed aan op de iphone.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faberge
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-07 11:37
larsiey schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 21:13:
[...]

Laat even weten hoe deze bevallen. Ik denk er ook aan deze te kopen.

http://steamcommunity.com/id/nijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:42
Faberge schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:12:
[...]

Laat even weten hoe deze bevallen. Ik denk er ook aan deze te kopen.
Ik heb zelf ook een Neo Hybrid Case van Spigen, en deze bevalt echt uitstekend. Heb enkele weken geleden ook foto's geplaatst in het iPhone 5 Hoesjes / cases topic.. zie hier:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acst
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-05 15:26
OMX2000 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 02:07:
[...]

Da's best veel geld voor bescherming van je iPhone.
Ja €50,- voor het beschermen van je mobiel van 7 a 800 euro is veel...

Ik snap dat echt niet, kopen mensen een zeer duur mobieltje en gaan ze er bescherming van €3,- omheen gooien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Deze CalypsoCase Endless brick brown, is momenteel onderweg:

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads7/526ea1cfa27b2/526ea1cf9d1c9-6.png

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakvis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

bakvis

Tweakers.Nerd

Hendrikje1 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 18:44:
Deze CalypsoCase Endless brick brown, is momenteel onderweg:

[afbeelding]

_/-\o_
Donders wat een gave case, post even wat pics als je 'm binnen hebt!

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-07 19:25
Staat genoeg van op YouTube. Ziet er inderdaad echt super strak uit! Dat alcantara is ook tof. Bekleding van onze auto is van dat materiaal. Alleen een beetje jammer dat het zo weinig kan hebben. In die zin dat het dus niet tegen water, hitte of iets wat schade toe kan brengen aan je iPhone, het materiaal van het hoesje ook niet tegen kan. Wat dat betreft zou je het dus alleen moeten doen omdat het zo fijn aanvoelt. :P

XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
bakvis schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 19:05:
[...]

Donders wat een gave case, post even wat pics als je 'm binnen hebt!
Zal ik doen. Ik was heel erg aan het twijfelen tussen een Endless case, en de Calypso Ring case. En dan met name de Footsteps in Rome case. Die is ook heel erg mooi.

Afbeeldingslocatie: http://oi43.tinypic.com/34s5bpe.jpg

De brick brown case is vandaag verzonden en zal ik over een aantal dagen ontvangen.
Daarna is het nog even wachten op me iPhone 5S. Levering tussen 12-18 November,
Op Youtube staat inderdaad genoeg. Verder staan er ook meerdere reviews over deze Endless cases op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 339435

Voel je de trillingen wel goed met zo'n hoes? Lijkt me enorm vervelend om telkens je telefoon uit z'n hoesje te moeten halen om je berichten te kunnen bekijken. En als je met je tel bezig bent, slingert je hoesje weer rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethereal81
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-06 16:51
Anoniem: 339435 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:59:
Voel je de trillingen wel goed met zo'n hoes? Lijkt me enorm vervelend om telkens je telefoon uit z'n hoesje te moeten halen om je berichten te kunnen bekijken. En als je met je tel bezig bent, slingert je hoesje weer rond.
Dat had ik inderdaad met mijn vorige telefoon ook.. Trillingen voelde ik (althans, met die sleeve) nauwelijks, en mijn telefoon kletterde nog regelmatig onbeschermd op de grond aangezien je hem altijd uit de sleeve moet halen om hem te gebruiken, en wanneer laat je hem het meest vallen? Precies.. :)
Sindsdien alleen maar cases gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Anoniem: 339435 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:59:
Mwa vind ik wel meevallen. Het hoesje kan je als bescherming gebruiken om je telefoon op te leggen wanneer je hem op tafel hebt liggen, en het voordeel van hem er elke keer uit halen is dat je telkens een mooie dunne, lekker aanvoelende iPhone in je handen hebt. Ipv een telefoon in een hoes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faberge
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-07 11:37
G33st schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 16:08:
[...]

Ik heb zelf ook een Neo Hybrid Case van Spigen, en deze bevalt echt uitstekend. Heb enkele weken geleden ook foto's geplaatst in het iPhone 5 Hoesjes / cases topic.. zie hier:

[...]
Heb je deze toen gewoon via de webshop van Spigen besteld of via een Nederlandse retailer?

http://steamcommunity.com/id/nijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:42
Faberge schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:20:
[...]

Heb je deze toen gewoon via de webshop van Spigen besteld of via een Nederlandse retailer?
Deze heb ik toen via Ebay gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Laatst online: 07:57

RnB

TF schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 08:14:
ik heb altijd moeite om een screenprotector aan te brengen. Zijn er ook varianten met een speciale applicator? Niet dat wrijf stokje... maar foolproof zeg maar

Edit: YouTube: PureGear PureTek iPhone screen protector kit and applicator - Hands-on dit is precies wat ik zoek.

Iemand tips welke goed en goedkoop is
Ik heb er zelf eentje van Perfectfit, de Glassshield. Prachtige bescherming, wordt geleverd met een omlijsting waar je je iPhone in kan duwen, waardoor ie perfect recht en zonder bubbels wordt aangebracht.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste