Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hysterical
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-11-2020
Zijn de originele apple cases alleen in de apple store verkrijgbaar of inmiddels ook in andere winkels b.v. een reseller? Heeft iemand misschien foto's van de bruine case met een space grey iPhone? Zit heel erg te twijfelen tussen de bruine en zwarte case. Zwart is altijd een veilige kleur om voor te gaan, bruin oogt wat sjieker maar geen idee hoe het staat i.c.m. space grey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Volgens mij nog niet, je kunt even bellen met Apple Store Amsterdam of hun wat meer weten. Ik bezit zelf sinds vrijdagochtend over de Product Red case, prachtig! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
RnB schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:51:
[...]

Ik heb er zelf eentje van Perfectfit, de Glassshield. Prachtige bescherming, wordt geleverd met een omlijsting waar je je iPhone in kan duwen, waardoor ie perfect recht en zonder bubbels wordt aangebracht.
Deze heb ik ook voor me 4S. Echt ideaal inderdaad.
Zometeen gelijk maar even bestellen voor me 5S. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
Ik heb inmiddels een bodyguardz full body protector set op de 5s geplakt. En daar overheen een bumper van movit geloof ik :p

Wel de screenprotector van movit nog gebruikt, deze voelt namelijk wat gladder aan dan de bodyguardz.

Reden van de full body is dat je toch zand in het hoesje krijgt wat gaat schuren.

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
Daarnet de Glasshield screen protector besteld.

Vul bij stap twee de volgende code in voor 20% korting: 'HOW20' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
Ow 1 minpuntje, de protector is eigenlijk voor een iPhone 5, dus de flits raakte de protector, wat resulteerde in een witte vlek op foto's. Hoekje er uit knippen was de oplossing :p

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iphone 5 hoesjes passen ook om de 5s toch? Ik kan namelijk bij t-mobile gratis een hoes voor de iphone 5 bestellen ivm verzamelde punten

Afbeeldingslocatie: http://www.mupload.nl/img/fw2x80arbga.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavi
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 15:26
Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 12:34:
Iphone 5 hoesjes passen ook om de 5s toch? Ik kan namelijk bij t-mobile gratis een hoes voor de iphone 5 bestellen ivm verzamelde punten

[afbeelding]
Goed idee :> Ik ga nu ook een bestellen via t-mobile. Volgens deze link werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 07:45
Voor mijn nog te leveren iPhone deze vanmiddag besteld:

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/71fgDa9LBWL._SL1500_.jpg

Vanaf 4-11-2013 moet die leverbaar worden. Nog op tijd voor dat de iPhone bij mij geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-03 22:29
PhuSioN schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 14:59:
Voor mijn nog te leveren iPhone deze vanmiddag besteld:

Vanaf 4-11-2013 moet die leverbaar worden. Nog op tijd voor dat de iPhone bij mij geleverd wordt.
Linkje waarvan je besteld hebt?

Lijkt imo op de Spigen Ultra Hybrid (op de buttons na).
Wel mooi als je het design van je iPhone wil tonen :).

Lol, de gouden staat verkeerd afgebeeld bij de 3 samen 8)7 , apart staat hij er wel juist op.

Afbeeldingslocatie: http://lghttp.16708.nexcesscdn.net/80849A/spigen/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/i/p/iphone_5s_case_ultra_hybrid.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Agent 47 op 30-10-2013 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-09 12:01
Energon schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 15:27:
[...]

Lol, de gouden staat verkeerd afgebeeld bij de 3 samen 8)7 , apart staat hij er wel juist op.

[afbeelding]
Waar kan ik deze btw via een NL webshop/winkel kopen/bestellen? Ik zie namelijk alleen maar amazon.com of de webshop van Spigen zelf die de Cafe Brown versie verkopen...

PSN: bryanlost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
Energon schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 15:27:
[...]

[afbeelding]
Klopt dat die er op lijkt! Was op zoek naar een case dat niet te bulkie was en waarbij het gouden design nog zichtbaar was. De Ultra Hybrid kwam daar voor in aanmerking en wou die eerst ook bestellen maar ervaringen in vergelijking met de Ringke Fusion waren minder. En toevallig is de Ringke ook nog eens goedkoper ;)

Amazon link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
  • Laatst online: 08-03 22:29
bryanvan schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 15:33:
[...]

Waar kan ik deze btw via een NL webshop/winkel kopen/bestellen? Ik zie namelijk alleen maar amazon.com of de webshop van Spigen zelf die de Cafe Brown versie verkopen...
Weet ik niet :/ zal wel eentje te vinden zijn denk ik.. tenzij dit een net nieuw model is en nog moeten binnenkomen? Zoek eens op google naar webshops binnen NL?
Heb me de Neo Hybrid besteld :).
PhuSioN schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 15:53:
[...]

Klopt dat die er op lijkt! Was op zoek naar een case dat niet te bulkie was en waarbij het gouden design nog zichtbaar was. De Ultra Hybrid kwam daar voor in aanmerking en wou die eerst ook bestellen maar ervaringen in vergelijking met de Ringke Fusion waren minder. En toevallig is de Ringke ook nog eens goedkoper ;)

Amazon link
Damn, die prijs is wel cheap :). Laat zeker je bevindingen ervan weten. Ik vraag me enkel af of die gemakkelijk in en uit de case te nemen is, maar belangrijker voor mij.. of er geen stof langs de camera-opening binnen kan.
Let me know ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
Energon schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 22:52:
[...]

Weet ik niet :/ zal wel eentje te vinden zijn denk ik.. tenzij dit een net nieuw model is en nog moeten binnenkomen? Zoek eens op google naar webshops binnen NL?
Heb me de Neo Hybrid besteld :).

[...]

Damn, die prijs is wel cheap :). Laat zeker je bevindingen ervan weten. Ik vraag me enkel af of die gemakkelijk in en uit de case te nemen is, maar belangrijker voor mij.. of er geen stof langs de camera-opening binnen kan.
Let me know ;)
Zal ik doen. Gister bevestiging dat die al verstuurd is! Geplande leverdatum 12 november. iPhone komt tussen 13-19 november binnen, dus tot dan even geduld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 360x
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-10-2022
Deze besteld voor m'n gouden 5S:

Afbeeldingslocatie: https://img0.etsystatic.com/023/0/8199915/il_570xN.501153276_5jza.jpg

https://www.etsy.com/list...hone-5?ref=shop_home_feat

Vond ik ergens in het iPhone 5 hoesjes topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:42
Gisteren heb ik een Elago S5 Outfit Chocolate besteld bij Amazon.de. Vond het een eenvoudig en elegant vormgegeven hoesje.

Afbeeldingslocatie: http://zenwer.com/image/cache/data/Elago/Elago%20S5%20Outfit%20Aluminum%20and%20Polycarbonate%20Dual%20Case%20for%20the%20iPhone%205-Chocolate/81AQGcvCRKL._SL1500_-800x800.jpg

Deze is ook te krijgen in andere kleuren:

Afbeeldingslocatie: http://zenwer.com/image/cache/data/Elago/Elago%20S5%20Outfit%20Aluminum%20and%20Polycarbonate%20Dual%20Case%20for%20the%20iPhone%205-Chocolate/71DDKMfQ8-L._SL1500_-800x800.jpg

Afbeeldingslocatie: http://zenwer.com/image/cache/data/Elago/Elago%20S5%20Outfit%20Aluminum%20and%20Polycarbonate%20Dual%20Case%20for%20the%20iPhone%205-Black/71TV3ihZe0L._SL1500_-800x800.jpg

[ Voor 96% gewijzigd door L.N. op 01-11-2013 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 12:49
LuukNouwen schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:08:
Gisteren heb ik een Elago S5 Outfit Chocolate besteld bij Amazon.de. Vond het een eenvoudig en elegant vormgegeven hoesje.

Deze heb ik bij Amazon.com besteld, kosten daar omgerekend maar €15 incl verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 11:21
Amazon.com verzend niet naar NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-09 15:34
Jammere aan het hoesje is, dat die geen zachte binnen voering heeft waardoor kans op krasjes door het hoesje groter wordt. Het is wel een ontzettende mooie case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:00
Vandaag mn Apple hoesje binnengekregen, erg onder de indruk van de kwaliteit en pasvorm!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TJR6qUnf3bRta9zjZ3OBjIzI/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/CttE2ZMv0aZERqt9iWjIpTma/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vDgasE5DwR9hMIKnzQn2DYEd/full.jpg

En deze gebruik ik in combinatie met een Pavoscreen Self Adsorbed screen protector. Deze heb ik ook al een paar maand op mn iPhone 5 zitten, en vind ik fantastisch dat je er niks van merkt. De versie voor de iPhone 5 past hier ook gewoon op.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/iFSKF0eNNSYswDW5OYS9nGI0/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/XTMd1wHrqfdqELIGvGPCrdfO/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/qSha1cboVIs1ntQHHOL2p8Mx/full.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Mar.tin op 01-11-2013 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
wheeler schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:29:
[...]

Deze heb ik bij Amazon.com besteld, kosten daar omgerekend maar €15 incl verzenden.
Ik dacht dat Amazon er automatisch douane-en inklaringskosten bijtelde en je dus veel duurder uit was. Overigens krijg ik de melding dat Amazon.com deze niet naar Nederland verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
LuukNouwen schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 19:12:
[...]

Ik dacht dat Amazon er automatisch douane-en inklaringskosten bijtelde en je dus veel duurder uit was. Overigens krijg ik de melding dat Amazon.com deze niet naar Nederland verstuurd.
Je hebt gelijk! Alsnog bij Amazon in Europa gehaald... ik had aardig wat in winkelmandje in USA maar de shippingcosts daar waren over de $50. Ben wel heel benieuwd naar dit hoesje, lang gedacht aan een Spigen Neo Hybrid maar ben toch voor deze gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
JimmyJoness schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 10:51:
gisteren mijn 5s en de switcheasy tones case binnengekregen.

Beste hoesje dat ik ooit heb gehad! stevig, strak, dun licht en het geeft de "two tone" kleuren van de ihpone weer.
Waar heb je deze gekocht? En bevalt die nog steeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001

OMX2000

By any means necessary...

Mar.tin schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:19:
Vandaag mn Apple hoesje binnengekregen, erg onder de indruk van de kwaliteit en pasvorm!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

En deze gebruik ik in combinatie met een Pavoscreen Self Adsorbed screen protector. Deze heb ik ook al een paar maand op mn iPhone 5 zitten, en vind ik fantastisch dat je er niks van merkt. De versie voor de iPhone 5 past hier ook gewoon op.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Goede combo! Ik wil de beige halen voor mijn gouden 5s. Daar lees je wel weer veel van dat ie vies wordt, maar ik ga het denk ik toch proberen. Wel eerst behandelen met iets van een leer spray.

Als protector lees ik goede dingen over de Bodyguardz Pure Glass. Die dingen zitten allemaal in dezelfde prijs klasse (lees: duur!).

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
[verwijderd]

[ Voor 94% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 13:17
OMX2000 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 10:18:
[...]

Goede combo! Ik wil de beige halen voor mijn gouden 5s. Daar lees je wel weer veel van dat ie vies wordt, maar ik ga het denk ik toch proberen. Wel eerst behandelen met iets van een leer spray.

Als protector lees ik goede dingen over de Bodyguardz Pure Glass. Die dingen zitten allemaal in dezelfde prijs klasse (lees: duur!).
Ik zou voor de iphone 5s eerder voor de GLAS.t NANO SLIM van Spigen SGP kiezen. Die is 2mm dunner dan de Pure Glass dus je komt makkelijker bij de home button / touch ID sensor.

[ Voor 7% gewijzigd door koekjeh op 03-11-2013 19:08 ]

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

koekjeh schreef op zondag 03 november 2013 @ 19:07:
[...]

Ik zou voor de iphone 5s eerder voor de GLAS.t NANO SLIM van Spigen SGP kiezen. Die is 2mm dunner dan de Pure Glass dus je komt makkelijker bij de home button / touch ID sensor.
Klopt maar schijnt minders sterk te zijn en oppervlakte wat stroever. We gaan 't zien, dinsdag zal het wel binnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
  • Laatst online: 13-09 13:17
OMX2000 schreef op zondag 03 november 2013 @ 19:22:
[...]

Klopt maar schijnt minders sterk te zijn en oppervlakte wat stroever. We gaan 't zien, dinsdag zal het wel binnen zijn.
Oke, Ik heb om mij iphone 5 altijd die van SGP gehad dus. Ben wel benieuwd hoe die van Bodyguardz is icm de iphone 5s. Laat maar even wat weten als hij er bij jou op zit! :P

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
Untouchablezz20 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 22:59:
[...]

Waar heb je deze gekocht? En bevalt die nog steeds?
appelhoes.nl hij bevalt zeer goed nogsteeds!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

360x schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 16:43:
Deze besteld voor m'n gouden 5S:

[afbeelding]

https://www.etsy.com/list...hone-5?ref=shop_home_feat

Vond ik ergens in het iPhone 5 hoesjes topic :)
Zou ik hier ook 4 pasjes in kwijt kunnen? Dat lijkt me nou ideaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaccet
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-12-2021
Jay-v schreef op zondag 03 november 2013 @ 23:11:
[...]

De leather sleeve wordt op bestelling gemaakt. Een aanpassing voor 4 pasjes is zeker mogelijk wanneer dit van tevoren wordt doorgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 360x
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-10-2022
Jay-v schreef op zondag 03 november 2013 @ 23:11:
[...]

Heb er nu zonder problemen 3 in de standaardversie :) Maar als het op bestelling kan voor 4 pasjes, zou ik dat zeker doen.

[ Voor 12% gewijzigd door 360x op 04-11-2013 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Mar.tin schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:19:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat heb je trouwens voor die protector betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 00:39
PhuSioN schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 15:53:
[...]

Amazon link
Zoiets zocht ik! Thanks voor de link, inmiddels besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
stomme vraag, maar ik heb een switches tones case voor mijn 5s (super tevreden mee) , en hier zaten 2 screenprotectors bij.

Het viel me op de dat hele buitenrand van de screenprotector niet goed hecht en daar allemaal lucht onderzit (dus de hele rand zit "los"). Hierop heb ik de protector erafgehaald en de tweede erop geplakt (helemaal schoongemaakt, en in de douche erop geplakt ivm stof etc), deze zat 100% perfect, alleen nu zie ik weer dat de randjes zijn losgekomen.

Is dit een bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:55
JimmyJoness schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:15:
stomme vraag, maar ik heb een switches tones case voor mijn 5s (super tevreden mee) , en hier zaten 2 screenprotectors bij.

Het viel me op de dat hele buitenrand van de screenprotector niet goed hecht en daar allemaal lucht onderzit (dus de hele rand zit "los"). Hierop heb ik de protector erafgehaald en de tweede erop geplakt (helemaal schoongemaakt, en in de douche erop geplakt ivm stof etc), deze zat 100% perfect, alleen nu zie ik weer dat de randjes zijn losgekomen.

Nee?
Contact op nemen met de winkel dan voor een nieuwe set als je 'm goed hebt geplakt en er niet aan hebt zitten pulken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
JimmyJoness schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:15:

Ja althans ik had hetzelfde probleem. Allebei de screen protectors bleven op de rand niet zitten. Gelukkig had ik nog een chinese screen protector en die zit er perfect op. Dus kunnen wel stellen dat de kwaliteit niet denderend is van de meegeleverde screen protectors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FZ6
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:43

FZ6

Net de Spigen Linear Blitz besteld....ben benieuwd of 't wat is

http://www.appelhoes.nl/W...one-5-bumper-Silver.html#

[ Voor 3% gewijzigd door FZ6 op 04-11-2013 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
Untouchablezz20 schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:44:
[...]

Ja althans ik had hetzelfde probleem. Allebei de screen protectors bleven op de rand niet zitten. Gelukkig had ik nog een chinese screen protector en die zit er perfect op. Dus kunnen wel stellen dat de kwaliteit niet denderend is van de meegeleverde screen protectors.
heb jij ook de tones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Jup heb ook het hoesje van switcheasy. Bevalt verder prima, alleen de screen protectors niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Hmmm, ik krijg net van appelhoes te horen dat de levering van de originele leren case van Apple extra tijd gaat kosten... Beetje jammer dat ze dat niet ergens aangeven of erover communiceren, moest er zelf achteraan. Dus nog ff wat langer een "naakte" iPhone :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19:32
OMX2000 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:24:
Hmmm, ik krijg net van appelhoes te horen dat de levering van de originele leren case van Apple extra tijd gaat kosten... Beetje jammer dat ze dat niet ergens aangeven of erover communiceren, moest er zelf achteraan. Dus nog ff wat langer een "naakte" iPhone :(
Er staat "Direct uit voorraad leverbaar!".
Ik zou hem annuleren en bij apple bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

larsiey schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:56:
[...]

Er staat "Direct uit voorraad leverbaar!".
Ik zou hem annuleren en bij apple bestellen.
Ik heb de 10% kortingscode uit dit topic gebruikt en ik heb er twee besteld, scheelt toch weer 8 euro in totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
OMX2000 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:19:
[...]

Ik heb de 10% kortingscode uit dit topic gebruikt en ik heb er twee besteld, scheelt toch weer 8 euro in totaal.
Ik heb hem liever binnen 1/2 dagen.
maar het is aan jou natuurlijk wat je er mee doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
Zojuist de Spigen SGP Linear Metal Crystal besteld bij Appelhoes. Leuk dat er onder andere ook een extra frame in een andere kleur bijzit :).

[ Voor 4% gewijzigd door Hendrikje1 op 05-11-2013 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry, maar zo ziet het er niet uit...als ik zo je foto's bekijk, zie je toch een dikke rand er omheen.

Ik ben op zoek naar de minimaalst bumper of case, zodat hij ook nog past in mijn brodit car houder... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 19:51:
sorry, maar zo ziet het er niet uit...als ik zo je foto's bekijk, zie je toch een dikke rand er omheen.

Ik ben op zoek naar de minimaalst bumper of case, zodat hij ook nog past in mijn brodit car houder... ;-)
Normaal gesproken wil ik ook een case of bumper die je bijna niet ziet zitten. Op me 4S heb ik er een van SwitchEasy .Nu wou ik eens iets anders proberen. Mocht ik het niets vinden, dan kijk ik naar een andere. Waarschijnlijk zal dat dan de Spigen ultra thin air worden. Daar zou je ook naar kunnen kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelz
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-09 17:10
Iemand ervaring met Element Case? Beetje prijzig maar wel mooi: Solace, Ronin.
Ook veel imitatie te vinden op e-bay, iemand ervaring met kwaliteit daarvan? Kosten een fractie van de prijs van een originele, maar weet niet hoe lang ze mooi blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:53
Ik heb de desmay slight besteld bij appelhoes, ben eens benieuwd. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverNL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:26
Ik heb de bodyguardz pure glass nu op me 5s zitten. Helaas heb ik een aantal luchtbubbels niet weg kunnen krijgen, maar het mag de pret niet drukken.

Vingerscan nog prima bereikbaar en hoef nu niet meer te stressen als telefoon een keertje op straat ligt en ik hem niet op durf te rapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
bakvis schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 19:05:
[...]

Donders wat een gave case, post even wat pics als je 'm binnen hebt!
Bij deze een aantal foto's:

Afbeeldingslocatie: http://oi43.tinypic.com/f0cgb5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://oi39.tinypic.com/se16qb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://oi44.tinypic.com/d9ye1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://oi39.tinypic.com/mlp8x3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Ben op zoek naar een leren hoesje voor de iPhone 5s, maar ben er nog niet uit of ik een pouch wil met of zonder sluiting. Heb momenteel een Knomo pouch waar ik al ruime tijd plezier aan beleef, echter lijkt de 5/5s mij erg glad en te makkelijk uit een leren hoesje te schuiven.

Hebben jullie ervaring met een pouch met magneetsluiting? Zo ja, hebben jullie adviezen voor een merk en model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Laatst online: 13-09 07:45
Fraai! Hoe zit deze, glijdt de iPhone er niet makkelijk uit?

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
Ik heb een screenprotector en case bij spigen besteld.
Hij is sinds 9 november bij de douane, weet iemand hoelang dit duurt tot dat ik een nota krijg en dan het pakketje weer verder wordt verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
Bushalte schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:57:
[...]

Fraai! Hoe zit deze, glijdt de iPhone er niet makkelijk uit?
Hij is zeker fraai :).
Me iPhone blijft prima zitten. Voor me 4S maakte ik gebruik van de Calypso case ring, ook in dit geval bleef me iPhone altijd prima zitten.

• acst
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-05 15:26
larsiey schreef op woensdag 13 november 2013 @ 17:07:
Ik heb een screenprotector en case bij spigen besteld.
Hij is sinds 9 november bij de douane, weet iemand hoelang dit duurt tot dat ik een nota krijg en dan het pakketje weer verder wordt verstuurd?
Je krijgt geen nota, de vervoerder betaald de kosten voor je (tegen kosten uiteraard die je moet betalen als ze het pakketje komen afleveren). Duurt meestal een weekje ofzo. Ligt eraan of je pakketje al dan niet gecontroleerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is dit forum een weekje kwijt...tussen 7 en 13 november...

Ik had daar een opmerking en een antwoord, die ik nu niet meer kan vinden?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:53
De Desmay slight zit wel heel strak rond de telefoon.

Ik heb trouwens ook nog de SGP Spigen slim armor in Gun metal besteld, zal wel mooi passen bij de space grey iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WR.
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 20:25

WR.

Kan iemand misschien opmeten hoe breed, hoog en dik de 5s inclusief de orginele cover van apple is?
Dit omdat hij er dik lijkt uit te zien en dus twijfel om dan toch een andere (dunnere) te nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneSixthRoy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-06 20:17
WR. schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 00:00:
Kan iemand misschien opmeten hoe breed, hoog en dik de 5s inclusief de orginele cover van apple is?
Dit omdat hij er dik lijkt uit te zien en dus twijfel om dan toch een andere (dunnere) te nemen...
9.5mm dik
62mm breed
127mm hoog

super tevreden over, voelt lekker aan, luxe uitstraling, goede bescherming en door de zachte binnenkant erg weinig kans op krassen door frictie van de cover.

[ Voor 18% gewijzigd door OneSixthRoy op 16-11-2013 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WR.

WR.

Roy Visser schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 18:18:
[...]

9.5mm dik
62mm breed
127mm hoog

super tevreden over, voelt lekker aan, luxe uitstraling, goede bescherming en door de zachte binnenkant erg weinig kans op krassen door frictie van de cover.
Oke dank je wel voor de moeite, ik zal het in de overweging me nemen ! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
WR. schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 19:02:
[...]

Oke dank je wel voor de moeite, ik zal het in de overweging me nemen ! :*)
Het leer word wel snel vies.
Dit komt omdat het aniline-leder is.

“Dit type leder is bijzonder gevoelig voor vuil, vet, vocht, transpiratie en hoofdvetten, waardoor het noodzakelijk is dit type leder goed te beschermen”, schrijft een fabrikant van verzorgingsproducten.

http://www.iphoneclub.nl/...s-lederen-iphone-5s-case/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WR.

WR.

larsiey schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 19:26:
[...]

Het leer word wel snel vies.
Dit komt omdat het aniline-leder is.

“Dit type leder is bijzonder gevoelig voor vuil, vet, vocht, transpiratie en hoofdvetten, waardoor het noodzakelijk is dit type leder goed te beschermen”, schrijft een fabrikant van verzorgingsproducten.

http://www.iphoneclub.nl/...s-lederen-iphone-5s-case/
Ik had dat stukje toevallig ook gelezen :D , zijn er nog leuke alternatieven verder? Dus een silicone, rubber, leer als het maar geen hard plastic is en niet te dik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
WR. schreef op maandag 18 november 2013 @ 22:04:
[...]

Ik had dat stukje toevallig ook gelezen :D , zijn er nog leuke alternatieven verder? Dus een silicone, rubber, leer als het maar geen hard plastic is en niet te dik...
Ik heb zelf deze besteld: http://www.spigen.com/bra...5-5s-case-neo-hybrid.html

Met deze screenprotector: http://www.spigen.com/bra...-5-glas-tr-nano-slim.html

Is vandaag eindelijk door de douane gekomen. :)
Nu nog maar even wachten tot dat ik hem krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Iemand hier ervaring met de SwitchEasy nude? En dan vooral of er zand in de case kan komen? Ik heb bij mijn 4S een hoesje gehad waar dus zand tussen kwam wat de hele zijkanten heeft bekrast.

[ Voor 11% gewijzigd door Decennia op 19-11-2013 18:21 ]

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
Me glasshield screenprotector van Perfectfit is inmiddels ook binnen. Zonder extra kosten, gelukkig. Net zoals bij de 4S bevalt deze voor de 5S me ook weer prima. _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Hendrikje1 op 20-11-2013 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 08:36
Ik heb deze besteld vandaag BodyGuardz iPhone 5S UltraTough Full Body via appelhoes, ben benieuwd, nooit zon feest geweest met van die sticker dingen, maar ga geen echte case eromheen doen ivm het design. En de prijs was leuk zeker omdat er 2 sets in zitten en we hebben allebei een 5S :)

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• tslh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 02:22
Hendrikje1 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:08:
Daarnet de Glasshield screen protector besteld.

Vul bij stap twee de volgende code in voor 20% korting: 'HOW20' :)
Bedankt voor de code! Zojuist gebruikt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiele87
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 13:03
Zojuist gebruik gemaakt van de volgende aanbieding:
https://stacksocial.com/s...rotection-kit-from-spigen

De aanbieding is nog maar 5 uur geldig, dus enige haast om te beslissen is nodig voor degene die nog wakker is ;). De aanbieding van spigen omvat:
- Tough armor case champagne
- Extra metal cover
- Glas t. slim screen protector
- reinigingsset

Normale prijs 80 dollar, nu voor 40 dollar. Verzendkosten naar nl zijn 18 dollar.
-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:33
tiele87 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:55:
Zojuist gebruik gemaakt van de volgende aanbieding:
https://stacksocial.com/s...rotection-kit-from-spigen

De aanbieding is nog maar 5 uur geldig, dus enige haast om te beslissen is nodig voor degene die nog wakker is ;). De aanbieding van spigen omvat:
- Tough armor case champagne
- Extra metal cover
- Glas t. slim screen protector
- reinigingsset

Normale prijs 80 dollar, nu voor 40 dollar. Verzendkosten naar nl zijn 18 dollar.
-
Thx was nog net op tijd :)

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiele87
Blijkbaar is de actie met de Spigen Tough Armor bundle voor de Iphone 5 (s) verlengd, de sale eindigt over 7 dagen geeft ie nu aan. Misschien wel handig om het volgende te weten:
- Je doet de aankoop bij stacksocial, daar krijg je een code
- Je gaat met die code naar de actiepagina op Spigen.com, die code vul je hier in
- Je vult je gegevens en ziet dat je nog zo'n 18 dollar verzendkosten betaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Laatst online: 30-08 13:24

4bit

Onward, to futility!

Iemand die mij een mooie en goede lederen flipcase kan aanraden?
Had al Vaja case gezien, maar deze zijn wel echt duur. Amazon staat natuurlijk vol, maar geen idee welke daarvan te vertrouwen zijn.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
tiele87 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:54:
Blijkbaar is de actie met de Spigen Tough Armor bundle voor de Iphone 5 (s) verlengd, de sale eindigt over 7 dagen geeft ie nu aan. Misschien wel handig om het volgende te weten:
- Je doet de aankoop bij stacksocial, daar krijg je een code
- Je gaat met die code naar de actiepagina op Spigen.com, die code vul je hier in
- Je vult je gegevens en ziet dat je nog zo'n 18 dollar verzendkosten betaald
En daarna betaal je nog een x bedrag aan inklaringskosten en btw.
Wat bij mij 23 euro was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-02-2019
Vandaag ook de Spigen Neo Hybrid besteld, collega had hem en zag er goed uit. Via Amazon.de €21,- incl verzendkosten :) Heb voor nu een setje cheap-ass screenprotectors voor €3,- erbij besteld omdat ik nog niet weet welke screenprotector ik uiteindelijk op mijn 5s wil hebben. Heb altijd met veel tevredenheid de bodyguardz op mijn 4s gehad, maar ben wel nieuwsgierig naar de screenprotectors van spigen en dan voornamelijk de Glas Tr die jij (Larsley) ook hebt besteld. Alleen vraag ik mij af of de prijs wel te rechtvaardigen is?

Zie dus graag een kleine review van je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiele87
larsiey schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:36:
[...]

En daarna betaal je nog een x bedrag aan inklaringskosten en btw.
Wat bij mij 23 euro was.
Hmm, hier had ik geen rekening mee gehouden, is ook mijn eerste bestelling vanuit VS. Ik hoop dat deze extra kosten mee gaan vallen. Dan komt het er dus op neer dat de verzending en extra kosten meer zijn dan de verkoopprijs zelf. Ik dacht dat die extra kosten pas gaan gelden vanaf hogere bedragen. Dan zal het uiteindelijk voordeel maar weinig zijn, maar iig wel weer wat geleerd.

[ Voor 19% gewijzigd door tiele87 op 03-12-2013 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

miniinthebox.com/nl is misschien ook nog een optie.. hebben ze ontelbaar veel hoesjes voor iphones!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
Xolon schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:54:
Vandaag ook de Spigen Neo Hybrid besteld, collega had hem en zag er goed uit. Via Amazon.de €21,- incl verzendkosten :) Heb voor nu een setje cheap-ass screenprotectors voor €3,- erbij besteld omdat ik nog niet weet welke screenprotector ik uiteindelijk op mijn 5s wil hebben. Heb altijd met veel tevredenheid de bodyguardz op mijn 4s gehad, maar ben wel nieuwsgierig naar de screenprotectors van spigen en dan voornamelijk de Glas Tr die jij (Larsley) ook hebt besteld. Alleen vraag ik mij af of de prijs wel te rechtvaardigen is?

Zie dus graag een kleine review van je!
Komt er in het weekend aan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
waar kan ik een goede, niet te dure screenprotector bestellen? ik heb er 5 uit china laten komen, maar die krassen zo snel en maken het beeld zo lelijk dat ik toch maar wat meer ga uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FZ6
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:43

FZ6

JimmyJoness schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:34:
waar kan ik een goede, niet te dure screenprotector bestellen? ik heb er 5 uit china laten komen, maar die krassen zo snel en maken het beeld zo lelijk dat ik toch maar wat meer ga uitgeven.
Ik heb die van mij bij de HEMA gehaald, 5 euro.

Vast niet de beste op de markt, maar ik ben er tevreden mee.
Zit er nu 'n maand op en nog altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:55
JimmyJoness schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:34:
Heb er 3 voor 7,95 van belkin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
@Xolon

Ik ondervind kleine probleempjes met de screenprotector.
Rechtsboven in de hoek zit een stukje waar nog lucht onder zit en wat ik er niet onder weg kan krijgen.
Foto: http://imageshack.com/a/img11/6814/cjny.jpg

Ook heb ik als ik het beeldscherm helemaal schoon heb een streep zie, idk wat dat precies is in ieder geval geen lucht. xd
Ik heb hier een foto van gemaakt en de streep rood gemaakt want anders kan je het zien.
Foto: http://imageshack.com/a/img41/4314/zfd3.jpg

Ik heb over deze problemen contact opgenomen met Spigen, het is niet mogelijk om de screen protector er opnieuw op te zetten om het lucht eronder weg te halen. Dan zou het effect niet meer het zelfde zijn als dat het was.

Gelukkig heb ik nog garrantie. Citaat: "Luckily, you are still covered under the 30 day no questions asked warranty."

Normaal vragen ze om het defecte product terug te sturen maar omdat ik god ben, mag ik een foto sturen dat ik hem doormidden heb gebroken zodat ik de boel niet bedrieg en daarna sturen ze mij een nieuwe op. :)

Prima service vind ik zelf.
Hij bevalt verder goed, eigenlijk heb ik geen last van de streep en het lucht. Maar aangezien ik hier een fors bedrag hiervoor neer heb gelegd heb ik hier maar contact over opgenomen.
De screen protector i.c.m. TouchID werkt perfect. Gewoon precies het zelfde alleen het kuiltje is ietsjes dieper door het glaasje natuurlijk, maar daar merk je weinig van.

Ik hoop dat je hier genoeg aan hebt, en anders hoor ik het wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-02-2019
Bedankt voor je snelle review.

Ik denk dat ik binnenkort die Spigen Glass er ook op heb zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Spigen Neo Hybrid. Gun Metal dinges kleur geloof ik. Blauwish. Nu sinds de 5s op de markt kwam en ben erg tevreden. Al ben ik nog zoekende naar de perfecte case waar ook pasjes in kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben opzoek naar een goedkoop tasje (hij moet iig dichtkunnen, Max. 20 euro), waar de iphone in past met een case erom heen,

Verwijderd

paar dagen geleden binnen gekregen, http://www.spigen.com/bra...5-5s-case-neo-hybrid.html

met dank aan larsiey ;-)

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 13:08

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Een vraagje voor de bezitters/gebruikers van de Apple iPhone 5s case:
hebben jullie ook zo'n spatie tussen het plastic voor de lightning poort en de voorkant van je iPhone?

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/124y3jt.jpg

moeilijk om een foto te maken met een iPad in de ene hand en de iPhone in de andere hand.
In de spatie die ik bedoel zie je twee groene stukjes (is een plant).

Nanoreview: ik ben hoesjes zoals de slight van Desmay gewend, de case van Apple is wat dikker, maar het irriteert niet. Het leer en het vilt is netjes verwerkt en de grip is heel fijn.

Verwijderd

Ja dat heb ik ook, even gekeken. Zag er licht doorheen komen.
Vind het een mooi hoesje, heb hem oas 2 dagen. Maar hij bevalt goed.

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

randje schreef op donderdag 12 december 2013 @ 19:16:
Een vraagje voor de bezitters/gebruikers van de Apple iPhone 5s case:
hebben jullie ook zo'n spatie tussen het plastic voor de lightning poort en de voorkant van je iPhone?

[afbeelding]

moeilijk om een foto te maken met een iPad in de ene hand en de iPhone in de andere hand.
In de spatie die ik bedoel zie je twee groene stukjes (is een plant).

Nanoreview: ik ben hoesjes zoals de slight van Desmay gewend, de case van Apple is wat dikker, maar het irriteert niet. Het leer en het vilt is netjes verwerkt en de grip is heel fijn.
Ik heb dat niet, tenzij ik er voorzichtig met mijn vinger tegenaan duw.

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

ik heb wel een iPhone 5 en geen 5s, maar dat zou toch niet mogen uitmaken?

hier nog een foto van hoe het spleetje tussen mijn iPhone en m'n case is:
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/3537134.jpg
[onder de homeknop]

edit:
mvdam heef het ook, zie zijn eerdere post in dit topic
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/41147445

[ Voor 21% gewijzigd door randje op 12-12-2013 21:29 ]

Verwijderd

Zo duidelijk is het bij mij niet, heb zelf wel de 5s.

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2d7hd2r.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/qnvknl.jpg

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2013 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

ik moet toch even kwijt dat het hoesje van Apple niet zo 'snug fitted' is zoals overal wordt aangeprezen.

in de middenstukjes van alle vier de zijkanten (ook te zien op de foto's van LoveToYou hierboven) zie je toch dat de randen een beetje 'bol' staan.
Ze komen niet geheel strak tegen de boven-, onder-, en zijkanten aan.

zit je screenprotector er al op btw? (rechtsonder op je foto's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee heb geen screenprotector. Dat was die sticker die erop zat toen hij nieuw was.

Hoesje zit na mijn idee wel echt tegen de rand van de telefoon. Hoesje voelt wel stevig aan vind ik.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2013 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Zo te zien kan er vuil tussen komen.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:17:
Nee heb geen screenprotector. Dat was die sticker die erop zat toen hij nieuw was.

Hoesje zit na mijn idee wel echt tegen de rand van de telefoon. Hoesje voelt wel stevig aan vind ik.
kijk eens naar de ruimte tussen de schuine rand en het hoesje bij de vier zwarte onderbrekingen (rechts-, linksboven, en -onder)
en vergelijk dit eens met de ruimte tussen de schuine rand en het hoesje bij bijvoorbeeld links naast Notities of rechts naast Game Center.

bij mijn eigen telefoon zie ik verschil in de ruimte tussen deze plekken en dit meen ik op je foto's ook te zien.

Ondanks dat voelt het hoesje wel stevig aan inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassie90
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-07 14:37
Ook ik heb de Apple case voor iphone 5 (s) en had er ook last van de de zijkanten bol stonden. Dit simpel opgelost door telefoon uit het hoesje te halen en de zijkanten naar binnen te buigen. Nu sluit het hoesje perfect aan.

Ik denk dat dit aan de onderkant ook mogelijk is zoals te zien op jou foto randje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

randje schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:33:
[...]

kijk eens naar de ruimte tussen de schuine rand en het hoesje bij de vier zwarte onderbrekingen (rechts-, linksboven, en -onder)
en vergelijk dit eens met de ruimte tussen de schuine rand en het hoesje bij bijvoorbeeld links naast Notities of rechts naast Game Center.

bij mijn eigen telefoon zie ik verschil in de ruimte tussen deze plekken en dit meen ik op je foto's ook te zien.

Ondanks dat voelt het hoesje wel stevig aan inderdaad.
Ja dat is inderdaad zo, maar toch heb ik niet het idee dat het er erg los zit. Maar nog wel aardig tegen de rand aan.

Overigens zit ik nu op mijn ipad, die de hoes van Apple zelf heeft en die heeft ook een beetje ruimte aan de bovenkant zie ik nu..

Ik vraag me wel af, stel dat die hoes echt strak zat, zou je hem er dan nog afkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Bassie90 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:35:
Ook ik heb de Apple case voor iphone 5 (s) en had er ook last van de de zijkanten bol stonden. Dit simpel opgelost door telefoon uit het hoesje te halen en de zijkanten naar binnen te buigen. Nu sluit het hoesje perfect aan.

Ik denk dat dit aan de onderkant ook mogelijk is zoals te zien op jou foto randje!
ik ben bang dat als ik dat doe dat de case opeens *KNAP* zegt.
Weet niet of het van dat keiharde plastic is (a la SwitchEasy Nude) of dat het wat taaier plastic is (a la Desmay Slight).

Aangezien het bij jou gelukt is door het naar binnen te duwen gok ik op het laatste.

opzicht... ik zeur wel over het bol staan en de spaties ertussen, maar uiteindelijk ben ik wel tevreden met de case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

randje schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 17:11:
[...]

ik ben bang dat als ik dat doe dat de case opeens *KNAP* zegt.
Weet niet of het van dat keiharde plastic is (a la SwitchEasy Nude) of dat het wat taaier plastic is (a la Desmay Slight).

Aangezien het bij jou gelukt is door het naar binnen te duwen gok ik op het laatste.

opzicht... ik zeur wel over het bol staan en de spaties ertussen, maar uiteindelijk ben ik wel tevreden met de case.
Hij is geheel van leer toch? Of zeg ik nu iets heel raars? Dat zou niet moeten breken.

• wheeler
Heb inmiddels een dikke week het hoesje van Elago outfit Matrix en ik kan niet anders zeggen dat het voelt alsof het ooit anders is geweest. Materiaal is echt top en pasvorm op milimeter goed.

Afbeeldingslocatie: http://www.politics.be/static/img/shoppingcart.gif Mocht iemand interesse hebben in een Elago dark grey hoesje, ik heb er 2 ontvangen vanuit VS dus eentje is in de verkoop.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste