Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
Iemand geïnteresseerd in het officiële hoesje van Apple iPhone 5s, black
Ongebruikt en niet geopend, ik heb hem als vervanger gehad van mijn oude blauwe maar wil toch iets anders, de blauwe werd zo snel vies...

Zelf 39 euro voor betaald maar als jij 30 euro betaald heb je toch 9 euro korting... ;) verzending wil ik wel betalen.

Verder heeft iemand een tip voor mij qua hoesje waar echt geen vul tussen kan? Zoals deze van apple, maar ik vind hem toch net niet wat ik zoek.

Iemand al blijgemaakt hier.. :) 20 euro uiteindelijk.. :P

[ Voor 8% gewijzigd door Remko.me op 23-12-2013 00:01 ]

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tullepetaon
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-07 10:13
Vind dit wel een heel mooi hoesje, kun je een aantal foto's plaatsen, kan namelijk geen andere foto's vinden als die ene op de websiste van de leverancier?

Gaat de iPhone er bijvoorbeeld helemaal in en steek hij er niet uit? hoe lang is de levertijd ongeveer?

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:02

pdavie2311

Live life to the fullest..

Tullepetaon schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 17:54:
[...]

Vind dit wel een heel mooi hoesje, kun je een aantal foto's plaatsen, kan namelijk geen andere foto's vinden als die ene op de websiste van de leverancier?

Gaat de iPhone er bijvoorbeeld helemaal in en steek hij er niet uit? hoe lang is de levertijd ongeveer?

Gr.
Ik heb deze al een tijdje..Had hem voor mijn Iphone 5 en nu voor mijn Iphone 5s....De Iphone valt er mooi in en ook fijn onder de rand...denk 0,5 cm onder bovenste rand?

Zowel papiergeld als pasjes kan erin, moet wel zeggen dat pasje er moeilijk uitgaat als de Iphone in de hoes zit...Maar door dit hoesje ben ik geen portemonnee meer nodig.Kleingeld in andere broekzak of bij mijn kids in de spaarpot. ;-)

Levertijd weet ik helaas niet meer. Was niet erg lang dacht ik.

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tullepetaon
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-07 10:13
pdavie2311 schreef op zondag 29 december 2013 @ 21:20:
[...]

Ik heb deze al een tijdje..Had hem voor mijn Iphone 5 en nu voor mijn Iphone 5s....De Iphone valt er mooi in en ook fijn onder de rand...denk 0,5 cm onder bovenste rand?

Zowel papiergeld als pasjes kan erin, moet wel zeggen dat pasje er moeilijk uitgaat als de Iphone in de hoes zit...Maar door dit hoesje ben ik geen portemonnee meer nodig.Kleingeld in andere broekzak of bij mijn kids in de spaarpot. ;-)

Levertijd weet ik helaas niet meer. Was niet erg lang dacht ik.
Bedankt voor je reactie, heb net de zwarte uitvoering besteld. :P

Afbeeldingslocatie: https://img1.etsystatic.com/018/0/8199915/il_570xN.501216307_opml.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:02

pdavie2311

Live life to the fullest..

Leuk!! Die heb ik ook!

Afbeeldingslocatie: http://i1366.photobucket.com/albums/r778/pdavie2311/iphone5_zps48057b90.jpg

Foto, van toen ik mijn iPhone 5 verkocht. Desmay hardcase en dus dit mooie hoesje heb ik nog. Koper wou ze er niet bij..Beter!!!

[ Voor 141% gewijzigd door pdavie2311 op 30-12-2013 08:55 ]

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-07 10:58
Zojuist een originele Apple 5S lederen hoesje gekocht (zwart).
Nu lees ik echter dan veel mensen klagen over slechte kwaliteit van de hoesjes. Nu lees ik ook dat het bij de zwarte mee lijkt te vallen.

Ik ben op zoek gegaan naar filmpjes of foto's van 'beschadigde' hoesjes, maar ik lees alleen maar slechte reviews zonder foto's. Heeft iemand een linkje naar voorbeelden van beschadigde hoesjes?

Misschien kan ik hem nog terugbrengen.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Hier de mijne na 3 weken gebruik.

Afbeeldingslocatie: http://i130.photobucket.com/albums/p267/capactus/8206907E-CCA5-4A47-874C-0256162A415D_zpsbifv62wy.jpg

Enige nadeel vind ik dat de hoeken af en toe los komen in je broekzak. Maar dat heb ik met meerdere hoesjes gehad en volgens mij ben ik de enige doe daar problemen mee heeft :+

[ Voor 36% gewijzigd door BillSpaarbank op 02-01-2014 22:06 ]

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeareX
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Sinds kort ben ik ook in bezit van een 5s. Ben er erg blij mee en wilde er dan ook een mooi hoesje voor hebben. Ik had in eerste instantie de bruine leren Apple case gekocht, super fijn en erg mooi hoesje. Echter na twee weken gebruik al erg lelijk geworden. Ik was ermee terug naar de winkel gegaan en zij gaven aan dat er erg veel mensen mee terug kwamen. Ze waren wel zo vriendelijk om me een ander hoesje ervoor uit te laten kiezen, erg nette service!

M'n Apple hoesje zag er overigens zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://i104.photobucket.com/albums/m161/FeareX/Mobile%20devices/5DCD08B3-7122-482D-B587-FB98D55787B4_zpsygph73k0.jpg
Best lelijk voor een hoesje van €40 die twee weken voornamelijk in m'n broekzak heeft gezeten of op een tafel lag.

Vandaag heb ik een ander hoesje uit gekozen. Plastic cases ben ik niet zo van in verband met krassen, en toen bleef er nog maar weinig over. Ik heb daarom gekozen voor een pouche, zo kan ik m'n telefoon kaal gebruiken en is'ie onderweg toch beschermd. In de winkel kon ik kiezen tussen een Decoded pouche of eentje van Mujjo. In eerste instantie kwam ik voor de Decoded, maar die bleek in het echt erg lelijk te zijn afgewerkt. De sticksels zaten scheef en het leer straalde weinig luxe uit. Daardoor was de keuze snel gemaakt; het werd de Mujjo! Het leuke is dat ik daar ook al een iPad sleeve van heb, deze passen erg mooi bij elkaar. Ik zou zeggen, oordeel zelf:

Afbeeldingslocatie: http://i104.photobucket.com/albums/m161/FeareX/Mobile%20devices/0AD234CD-3B91-40CE-ABA3-F01AB60DC4A3_zpsajfjqhlq.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i104.photobucket.com/albums/m161/FeareX/Mobile%20devices/6163D02B-7779-4D83-98EB-894FD4AB5FFD_zpsz1lwppeq.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i104.photobucket.com/albums/m161/FeareX/Mobile%20devices/C75D2345-CBBD-480A-8651-EED01D6FFD93_zpsh27atxqw.jpg

Ik ben er erg tevreden mee, de iPhone zit er erg goed in en zal er niet zomaar uit vallen. Daarnaast vind ik het minimalistische uiterlijk er wel mooi uit zien!

Mocht er toevallig nog iemand twijfelen over pouches, de Mujjo is zeker een aanrader!

Canon EOS R | Olympus OM-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:12
Dat 'felt' zoals ze het volgens mij in het Engels noemen, wordt nog wel viezer dan zo'n apple case. Goede keus om het leren hoesje te nemen ipv het 'felt' hoesje van mujjo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repi3
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ik zoek ook zo een 'zakje' waar je de 5s kan instoppen, maar ik heb er nu zo'n slim hardcase cover rond, en ik wil namelijk graag dat de 5s + hardcase in het 'zakje' past.

iemand voorstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeareX
  • Niet online
Word dat felt zo vies ja? Met m'n iPad hoes heb ik er in principe geen problemen mee, maar die gaat ook niet iedere dag mee op pad.

@Repi3, als je zo'n zakje zoekt waar je iPhone i.c.m. de hardcase in past, kan je ook naar een telefoonwinkel gaan en die universele hoesjes passen. Overigens denk ik dat in het Mujjo hoesje ook wel een iPhone incl. dunne hardcase zou passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 574799

Ik zat ook de lederen hoesjes van Apple zelf te overwegen, maar 40 euro voor een hoesje vond ik iets teveel van het goede. Ik heb uiteindelijk voor een hoesje gekozen die heel goed bevalt en betere bescherming biedt dan het hoesje van apple voor een veel goedkopere prijs.

Voor geinteresseerden:
http://www.digimobility.nl/zwarte-flipcase-iphone-5-5s.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-12-2024
De originele Apple hoes in het zwart gekocht op de dag dat de 5s gekocht werd
39 EUR, veel geld maar hij zit als gegoten , geen bol gebeuren , zit er super strak in en ziet er mooi uit, voelt goed aan etc etc

Jammer van de prijs en hoop verder dat de 5s hetzelfde materiaal is wat glaswerk betreft want m'n 4s had na 2 jaar intensief gebruik zonder screen protectie nagenoeg geen krasje

Dus blij met de aanschaf al is het toch net iets te duur nmi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmdeking
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07 17:15
Ik wil heel graag de Incipio Feather CF (black) kopen maar import van buiten de eu is tot 22,- en de case is 22,22 omgerekend met wisselkoersen.nl

Weet iemand een webshop in nederland of de EU die deze specifieke case verkoopt??

http://www.incipio.com/feather-cf-case-for-iphone-5s.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-06 17:27
jmdeking schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 13:23:
Ik wil heel graag de Incipio Feather CF (black) kopen maar import van buiten de eu is tot 22,- en de case is 22,22 omgerekend met wisselkoersen.nl

Weet iemand een webshop in nederland of de EU die deze specifieke case verkoopt??

http://www.incipio.com/feather-cf-case-for-iphone-5s.html
Spigen heeft bijna een soortgelijke case , op Amazon.co.uk staan die.

Ik was er best tevreden van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmdeking
Welke is dat dan precies? en soortgelijk is niet hetzelfde, ben best wel kieskeurig maar wil altijd even kijken. :)

[ Voor 13% gewijzigd door jmdeking op 04-02-2014 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-06 17:27
Ik had deze : http://www.amazon.co.uk/S...keywords=spigen+iphone+5s

Vriend van mij had deze : http://www.amazon.co.uk/S...keywords=spigen+iphone+5s

Er zijn er nog een paar andere soortgelijke , gewoon even ''Spigen Iphone 5s'' in de zoekbalk, weet wel niet of het je smaak is maar kan het maar voorstellen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmdeking
Hmm, ben niet zo heel wild van Spigen en vind de Incipio Feather CF Carbon er mooier uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:46

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik heb zelf een tijdje getwijfeld over een case, maar ben uiteindelijk gewoon voor de versie van Apple zelf gegaan. Tot nu toe ben ik daar erg tevreden over! Past goed, voelt goed aan :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik ben zelf erg fan van de Beyzacases hoesjes.

Gister de Slimline Stitches binnen gekregen ter vervanging van mijn Austin Martin slim tp versie.

Erg goeie pasvorm, mooi materiaal en redelijk slank. Voordeel van de Slimline Stitches is dat deze ook in de hoes op te laden is.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/601pnblIIuuiEpPTjXKwHV8j/medium.jpg

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:16
Hier ook even mijn ervaring met hoesjes de laatste 3 jaar. Op de iPhone 4 32GB had ik eerst de Speck Fitted Case, geweldige case, maar ging op den duur toch kapot, daarna een originele Apple Bumper gebruikt (grootste fout, de hele metalen rand beschadigd). Hierna heb ik de Valenta Neo Diamonds Black Pocket Case gehad, erg goede case! Nu heb ik een Samsung Galaxy S3, eerst met Genuine Samsung EFC-1G6LBEC Slip Leather Pouch Wallet, deze viel uit elkaar (retour gestuurd), nu een gewone Valenta Case Pocket er erg tevreden mee. Ik denk dus dat ik bij de iPhone 5S maar weer voor de Valenta Case Pocket ga, goede ervaringen mee!

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 07-02-2014 14:00 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:26

JB

Cédric roelt!

Jumpman schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 13:55:
Hier ook even mijn ervaring met hoesjes de laatste 3 jaar. Op de iPhone 4 32GB had ik eerst de Speck Fitted Case, geweldige case, maar ging op den duur toch kapot, daarna een originele Apple Bumper gebruikt (grootste fout, de hele metalen rand beschadigd). Hierna heb ik de Valenta Neo Diamonds Black Pocket Case gehad, erg goede case! Nu heb ik een Samsung Galaxy S3, eerst met Genuine Samsung EFC-1G6LBEC Slip Leather Pouch Wallet, deze viel uit elkaar (retour gestuurd), nu een gewone Valenta Case Pocket er erg tevreden mee. Ik denk dus dat ik bij de iPhone 5S maar weer voor de Valenta Case Pocket ga, goede ervaringen mee!
Hier al jaren Mobiparts fan, dezelfde case als die Valenta van jou. Meeste hoezen zijn genaaid zodat ze onderhand 2x zo groot zijn dan de iPhone zelf :P

Afbeeldingslocatie: http://www.telecomtelecom.nl/image/show/1/23415.jpg

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirod
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-05 11:33
Ik ben sinds vorige week de trotse eigenaar van een 5s. Nu ben ik op zoek naar een mooie backcover voor mijn telefoon, bij voorkeur transparant zodat het design van de iPhone nog te zien is. Een pouch of bookcase etc. vind ik niet echt een optie. Echter lees ik ook verhalen van mensen waarbij de cover juist schade heeft veroorzaakt. Zoals hier http://www.pdashop.nl/pro...one-5-5s-transparant.html

Ik ben niet een type dat z'n telefoon snel laat vallen en ik ga er voorzichtig mee om. Het gaat me er vooral om dat er geen krassen op het toestel komen. Wie kan me adviseren welke backcover (of anders) te gebruiken en evt. welke screenprotector? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeareX
  • Niet online
Stof en rommel onder een hard case kan krassen veroorzaken inderdaad. Als je dat risico niet wilt lopen dan kan je beter een rubberen case pakken. Apple zn eigen hoesje is zacht bekleed van binnen waardoor de kans op krassen erg klein is, helaas word dat hoesje zelf snel vuil :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04-04 14:35
Heeft er iemand een goede tip voor een iPhone 5S flip case? Ik zoek er eentje met een snap in case waar de iPhone in vastgezet dient te worden, en welke dan om de hele rand van de telefoon zit (zoals de decoded flip case voor de iPhone 5). Ik heb er zelf natuurlijk al redelijk veel gevonden op het internet, maar ik ben vaak bang dat de snap in cases de rand van de iPhone zal beschadigen. Zijn er hier bijvoorbeeld mensen die de decoded flip case al een lange tijd om de iPhone hebben zitten? Ik ben benieuwd of de rand van de iPhone beschadigd is geraakt door vuil in de snap in case. Ook ben ik benieuwd of de snap case in dit hoesje tegen een stootje kan als ik de telefoon ooit laat vallen (dat is een van de redenen dat ik graag een snap in case in de flip case wil zien).

Alvast bedankt!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Ik ben daar ook bang voor. Ik zit er over te denken om de randen te bestickeren. Dan in een case en dan in een leren etui. :)

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

• Nipje
kevinl schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 09:00:
Ik ben daar ook bang voor. Ik zit er over te denken om de randen te bestickeren. Dan in een case en dan in een leren etui. :)
Lijkt me wel een gedoe om de randen te bestickeren, maar het is een oplossing inderdaad. Er moeten echter toch ook wel flip cases zijn waarbij is nagedacht over het bekrassen van de randen :'(

• kevinl

kevinl

Yellow van

Die stickers kosten geen drop op Ebay. Maar als je je toestel bestickert hebt, dan nog moet je om de zoveel tijd kijken of die sticker nog goed is en dat niet een zandkorrel door de sticker heen geschuurd is.

• Nipje
Ja ik koop ook niet graag een hoesje om de telefoon er vervolgens elke week uit te moeten halen zodat hij niet zal beschadigen. Misschien dan toch maar naar pouches gaan kijken. Nadeel daarvan is dat hij tegen vallen niet goed beschermd zal zijn =)

• kevinl

kevinl

Yellow van

1) Een Iphone met een Switcheasy Nudie en een Valente nepleren pouch.
2) Een Iphone met een Speck bumpercase (Apple actie) en een Valente nepleren pouch.

Result na 2 jaar bij 1) = gruwelijk lelijke randen en wat afgebrokkelde randjes op de Nudie, maar telefoon is nog heel.

Result na 2 jaar bij 2) = telefoon is krasvrij en nog nooit gevallen.

Conclusie:
Neem een Nudie en sticker je phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06-07 11:56
Ik heb nu zelf de Neo hybrid van Spigen SGP en de Glas.tR Nano slim op me iPhone 5s en ik moet zeggen het zit top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237253

hier ook de neo hybrid, top case!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirod
Ik ben voor de Spigen Ultra Hybrid gegaan, besteld via Amazon. Ben benieuwd:)
Iemand verder nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-Nikon
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-07 12:13
Ik heb gekozen voor de dbramante1928 Leather Pouch.
Afbeeldingslocatie: http://static.webshopapp.com/shops/021578/files/008102437/dbramante1928-leather-cover-with-pocket-iphone-5-5.jpg

Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Camo schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 10:53:
Ik heb nu zelf de Neo hybrid van Spigen SGP en de Glas.tR Nano slim op me iPhone 5s en ik moet zeggen het zit top!
Is de binnenkant van deze case een beetje in orde zodat de iphone niet meteen bekrast raakt wanneer er vuil tussen komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirod
Camo schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 10:53:
Is dit echt een backcover? Ik zag dat er ook een Neo Hybrid als bumper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camo
mirod schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 20:15:
[...]

Is dit echt een backcover? Ik zag dat er ook een Neo Hybrid als bumper is.
Deze bestaat uit 2 delen je hebt de 'cover' waar hij in ligt wat van een harde stof is en daarnaast klik je daarna het frame erover heen wat wel wat moeilijker gaat.
Heb hem nog niet getest qua laten vallen :+ maar die achterkant is wel fijn opzich.

[ Voor 10% gewijzigd door Camo op 15-02-2014 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-07 14:21
Ik ben op zoek naar een nederlandse verkoper van de Boxwave Keyboard Buddy. Ik zou 'm ook wel bij hun website willen bestellen, maar ik krijg een SSL certificate error op het moment dat ik een checkout wil doen van het mandje, dus ik vertrouw het niet helemaal. Iemand enig idee waar ik deze in nederland zou kunnen bestellen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Vorige week heb ik een bookcase van iErnest gekocht:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TjuuBT5eapyufDEFFVsiwkp6/full.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7ctHRExXXsao7wqgP92d2tc9/full.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gCkCTZ8LarMpHBG3CkgsJ1q1/full.jpg

Mooie kwaliteit soepel leer, goed afgewerkt en alle aansluitingen bereikbaar. Ik was al langer op zoek naar een bookcase, deze is wel vrij prijzig, maar ik ben er erg blij mee. De rode Apple Case die ik drie maanden heb gebruikt, ligt nu in de la. Dat was zeker geen slechte case maar ik miste bescherming van het scherm.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Canaria schreef op maandag 17 februari 2014 @ 12:15:
Vorige week heb ik een bookcase van iErnest gekocht:

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

Mooie kwaliteit soepel leer, goed afgewerkt en alle aansluitingen bereikbaar. Ik was al langer op zoek naar een bookcase, deze is wel vrij prijzig, maar ik ben er erg blij mee. De rode Apple Case die ik drie maanden heb gebruikt, ligt nu in de la. Dat was zeker geen slechte case maar ik miste bescherming van het scherm.
Ziet er goed uit! Ik zoek ook al een tijdje een goede flip/book case. Hoe is de snap case in dit hoesje? Enig idee of daar snel vuil tussen komt en of de iPhone dus beschadigd zal raken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

De houder is van zacht plastic en eigenlijk is de pasvorm niet optimaal. Ik ben een Apple Case gewend die veel beter aansloot. Toch blijft de iPhone goed zitten.
Ik heb geen ervaring met vuil bij mijn iPhone. Stof verwijder ik van het scherm en een paar keer per week haal ik de iPhone uit de case om stof tussen de randen weg te halen. De reden dat ik een bookcase heb gekozen is dat ik screenprotectors lelijk vind en toch een bescherming voor het scherm wil.

Mijn iPhones zijn altijd erg gewild in V&A omdat ze er echt als nieuw uitzien :P

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Ik ben opzoek naar een rubberen case die van de binnenkantzacht is. Ik heb met andere telefoons gehad dat ondanks een rubberen tpu case er toch nog stof en dingen tussen komen die zorgen dat de telefoon beschadigingen.

Ik zat eerst te kijken naar deze case http://www.appelhoes.nl/S...case-iPhone5-5S-Gun-Metal

Vooral vanwege zijn looks. Maarja ik weet zeker dat het weer een aanslag op de telefoon is.

Iemand een idee? Anders maar de originele apple case...

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl

kevinl

Yellow van

http://www.padandquill.co...book-for-iphone-5-5s.html

Je randen raken zeker niet beschadigd hierdoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Denzis schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 14:34:
Ik ben opzoek naar een rubberen case die van de binnenkantzacht is. Ik heb met andere telefoons gehad dat ondanks een rubberen tpu case er toch nog stof en dingen tussen komen die zorgen dat de telefoon beschadigingen.

Ik zat eerst te kijken naar deze case http://www.appelhoes.nl/S...case-iPhone5-5S-Gun-Metal

Vooral vanwege zijn looks. Maarja ik weet zeker dat het weer een aanslag op de telefoon is.

Iemand een idee? Anders maar de originele apple case...
Wellicht is dit een optie:
http://www.appelhoes.nl/S...rid-iPhone-5-5S-Dante-Red

Hier zit het tweede deel van het hoesje rondom de rand van de iPhone en wellicht sluit het daardoor aan de randen ook strakker aan. Dan komt er uiteindelijk minder vuil tussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:49
Nipje schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 15:07:
[...]

Hier zit het tweede deel van het hoesje rondom de rand van de iPhone en wellicht sluit het daardoor aan de randen ook strakker aan. Dan komt er uiteindelijk minder vuil tussen :)
Ik heb deze ook, bij mij komt er alleen vuil bij de lightning connector en bij de schakelaar van het geluid. Verder bevalt hij mij prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
larsiey schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 16:12:
[...]

Ik heb deze ook, bij mij komt er alleen vuil bij de lightning connector en bij de schakelaar van het geluid. Verder bevalt hij mij prima. :)
Dus totaal geen krassen door vuil tussen het hoesje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camo
Nipje schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 15:07:
[...]

Die heb ik ook in combinatie met een Spigen Glass screen protector de Glas tR Nano slim hij bevalt me nu echt prima.

• mirod
Ik heb een Spigen Ultra Hybrid, toch wil ik graag een screenprotector op de voor en achterkant. Iemand een advies?

• Camo
mirod schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 16:24:
Ik heb een Spigen Ultra Hybrid, toch wil ik graag een screenprotector op de voor en achterkant. Iemand een advies?
Mocht je wat meer willen uitgeven:
Spigen SGP Glas tR Nano Slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-07 18:58
Camo schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:32:
[...]

Mocht je wat meer willen uitgeven:
Spigen SGP Glas tR Nano Slim.
Hoe lastig zijn deze aan te brengen? Ik vind het zonde om 1 keer mis te plakken en 40 euro te verspillen.
Overigens vind ik wel dat die 5s belachelijk snel krassen. Met mn 4s zonder protector nooit een kras gehad. Nu al een aantal terwijl ik net zo voorzichtig ben. Te bizar. Ik baal echt ontzettend :(

Uncomfortable silence can be so loud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl

kevinl

Yellow van

erickov schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 14:54:
[...]

Hoe lastig zijn deze aan te brengen? Ik vind het zonde om 1 keer mis te plakken en 40 euro te verspillen.
Overigens vind ik wel dat die 5s belachelijk snel krassen. Met mn 4s zonder protector nooit een kras gehad. Nu al een aantal terwijl ik net zo voorzichtig ben. Te bizar. Ik baal echt ontzettend :(
Had je gelijk moeten doen toen je 5s uit de doos haalde. Als je nog geen protector hebt. Laat ik de originele bescherming nog op zitten totdat ik de protector heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
[...]

Vrij lastig ik zou gewoon de eBay varianten gebruiken zijn rond de 3 euro kan je er meerdere bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirod
Denzis schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 15:53:
[...]

Vrij lastig ik zou gewoon de eBay varianten gebruiken zijn rond de 3 euro kan je er meerdere bestellen
Die zijn dan niet van glas neem ik aan? Heb je mischien een link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
mirod schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 16:33:
[...]

Die zijn dan niet van glas neem ik aan? Heb je mischien een link?
Uiteraard!

Deze heb ik nu er dus op zitten. Helaas wel wat stofjes onder gekomen dus heb er gelijk maar 2 bij besteld.

http://www.ebay.com/itm/3..._trksid=p3984.m1439.l2649

Overigens heb ik ook laatst twee hoesjes besteld van spigen via amazon.co.uk

Afbeeldingslocatie: http://lghttp.16708.nexcesscdn.net/80849A/spigen/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/i/p/iphone_5s_case_tough_armor-smooth_white.jpg

en

Afbeeldingslocatie: http://images.mobilefun.nl/graphics/productgalleries/42104/b.jpg

Schade voor de hoesjes was in totaal 29 euro incl verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirod
Ik heb ook dezelfde (2e foto) van Spigen. Heb je ook nog een screenprotector/folie op de achterkant van de telefoon? En zo ja, welke? Ik ben bang dat er zand/rommel in de case kan komen zodat de achterkant alsnog beschadigd. Bedankt voor de link trouwens, niet duur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
mirod schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 19:26:
Ik heb ook dezelfde (2e foto) van Spigen. Heb je ook nog een screenprotector/folie op de achterkant van de telefoon? En zo ja, welke? Ik ben bang dat er zand/rommel in de case kan komen zodat de achterkant alsnog beschadigd. Bedankt voor de link trouwens, niet duur!
Ik heb hem nog niet eens binnen! Maar, nee screen protector voor de achterkant ook gewoon via ebay besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaaikeO
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-06 21:52
In mijn iPhone 4 tijd gebruikte ik ook al de cases van SGP, tegenwoordig Spigen. Na een flop het afgelopen jaar qua android, daarna BB z10 heb ik weer een week een iPhone. Vandaag de Spigen linear blitz om de iPhone geklikt.

Wordt dikker en zwaarder, maar het frame vormt zich mooi om de randen en het scherm. De binnenkant van de aluminium plaat is mooi afgewerkt. Alles sluit perfect af. Alleen jammer dat er in de nieuwe versies geen backcover mee meegeleverd wordt. Zojuist geprobeerd om te kijken wat er aan vuil aan de achterkant verzameld, maar ik krijg met geen mogelijkheid beweging in de case dus het zit er wel mega strak omheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camo
[...]

Ze gaan er erg goed op moet ik zeggen, helaas heb ik wel één stof (lijkt wel een mini haartje er onder maar zie je alleen als de achtergrond wit is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Ri
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-07 22:55
mirod schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 19:26:
De Spigen SGP Ultra Hybrid is een eerste klas, kut case kan ik je alvast melden.
Heb nu 2 weken de case, en de achterkant van binnenuit zit al vol met krassen!!! :( Ook op mijn Iphone nu 1 klein krasje:(
Kan elke dag de case schoonmaken, en sluit niet goed aan de onderkant. Zit te veel speling bij de lightning connector.
Evengoed maar weer een screen protector besteld voor de achterkant nu.
Nu nog een nieuwe case!!!
Iemand die me wel een goede case kan aanraden?
De SGP Neo Hybrid die meerdere malen gemeld is al? Las dat je de bumper er omheen kon klikken? Nadat je de eerste hoes erop hebt gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camo
T-Ri schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 00:25:
[...]

De Spigen SGP Ultra Hybrid is een eerste klas, kut case kan ik je alvast melden.
Heb nu 2 weken de case, en de achterkant van binnenuit zit al vol met krassen!!! :( Ook op mijn Iphone nu 1 klein krasje:(
Kan elke dag de case schoonmaken, en sluit niet goed aan de onderkant. Zit te veel speling bij de lightning connector.
Evengoed maar weer een screen protector besteld voor de achterkant nu.
Nu nog een nieuwe case!!!
Iemand die me wel een goede case kan aanraden?
De SGP Neo Hybrid die meerdere malen gemeld is al? Las dat je de bumper er omheen kon klikken? Nadat je de eerste hoes erop hebt gedaan?
Ja precies, je hebt eerst dat harde kunststof ofzo?
En daarna klik je die bumper er overheen wat wel wat moeilijker gaat je zit dan alleen nog wel met al dat stof dat bij de connector en oortjes plug komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirod
Ik vind de Ultra Hybrid prima:)
Je kunt op Amazon ook iets bestellen om in de connectors te doen trouwens.
Heeft er iemand een tip voor een goede en goedkope screenprotector voor de achterkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-Nikon
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-07 12:13
Zijn er mensen die wat besteld hebben bij iHoesjes.nl ?
Ik krijg niks binnen. Geen antwoord via mail of Facebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajvs
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-07 14:13
iemand ervaring met:
Bella Fino voor iPhone ® 5/5S en 5C

Afbeeldingslocatie: http://www.padandquill.com/media/catalog/product/cache/1/image/685x480/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/b/e/bellafino-choco-closed.jpg

http://www.padandquill.co...r-iphone-5-5s-and-5c.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSonus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 11:36
Denzis schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 19:29:
[...]

Ik heb hem nog niet eens binnen! Maar, nee screen protector voor de achterkant ook gewoon via ebay besteld!
Bedankt voor je link naar Ebay, heb de screenprotector besteld, welke heb jij voor de achterkant besteld? Ik zoek iets doorzichtigs, wil gewoon de iPhone kunnen zien maar moet wel beschermd worden. Ik vond deze, maar ik heb geen idee of deze past als ook die screenprotector er straks op zit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Corleone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 19:55
Lijkt mij een kruising tussen een SurfacePad een BookBook, beide van Twelve South.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen797
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:39
Zo, na 3 jaar met een iPhone 4 zonder case of dergelijke rond te hebben gelopen en nu al 5 maanden met mijn 5S heb ik toch maar eens besloten om een hoesje aan te schaffen.

Was eerst van plan om de lederen Apple case te nemen, maar vond deze in het echt niet mooi. Heb daarom voor een Calandra S cover van Maserati (34 euro excl. verzendkosten à 10 of 14 euro). Hij houd lekker vast (achterkant is gedeeltelijk van alcantara en rubber en maakt de iPhone niet veel dikker (ik schat 2/3 mm). Kwam hem hier in het topic nog niet tegen, dus foto's:

Calandra S 1

Calandra S 2

Hij is wat lichter dan de productfoto (al lijkt mij op mijn foto wel weer erg ligt), maar ben zelf zeer tevreden.

• kevinl

kevinl

Yellow van

pfranze schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 15:42:
[...]

Lijkt mij een kruising tussen een SurfacePad een BookBook, beide van Twelve South.
Jammer dat de hoek van de back camera niet beschermd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Laatst online: 13:00
Hoi ik heb sinds dinsdag een flipcase om m'n iphone 5s zitten alleen ik vind hem zo dik met typen is dat wennen? Hoe denken jullie hierover, is het ook mogelijk om een backcover om je iphone te doen en dat geheel in een sleeve te steken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
Ik krijg deze week (via werk) mijn Iphone 5s binnen.
Aangezien ik nogal onhandig ben, wil ik perse een flip cover, maar helaas zijn er weinig die aan mijn criteria voldoen.

Ik zoek een flip cover (geen voorkeur voor materiaal), die een magneet sluiting heeft en daarnaast de telefoon vrijwel volledig (op de home knop na) omsluit (zie plaatje).

Ik neig naar de Element Soft-Tec Leather Wallet (afbeelding). Deze is echter rond de 69 euro..

Afbeeldingslocatie: http://media.gadgetsin.com/2013/10/element_case_soft_tec_wallet_leather_iphone_5s_case_2.jpg

Weet iemand misschien nog goedkopere alternatieven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Laatst online: 13:00
BladePHQ schreef op maandag 03 maart 2014 @ 00:17:
Ik krijg deze week (via werk) mijn Iphone 5s binnen.
Aangezien ik nogal onhandig ben, wil ik perse een flip cover, maar helaas zijn er weinig die aan mijn criteria voldoen.

Ik zoek een flip cover (geen voorkeur voor materiaal), die een magneet sluiting heeft en daarnaast de telefoon vrijwel volledig (op de home knop na) omsluit (zie plaatje).

Ik neig naar de Element Soft-Tec Leather Wallet (afbeelding). Deze is echter rond de 69 euro..

[afbeelding]

Weet iemand misschien nog goedkopere alternatieven ?
Ik gebruik deze : http://www.dixons.nl/tele...a-black.html#.UxQ_IZK9KSN

Zit goed ingepakt, waaronder waar je de oplader insteekt, 40 euro en handgemaakt leer wat dus zeer goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
Het is uiteindelijk de Element Case Soft-Tec Mobile Wallet for iPhone 5/5s - BLACK/RED geworden.

Afbeeldingslocatie: http://www.cheapiphoneipad.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/3/7/370c6f1592f646d4b09e347251c36e97.jpg

39 euro ongeveer, maar ik had nog een bon van mijn werk van 25 euro, dus ben er 14 euro aan kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-07 22:37
Iemand die ervaring heeft met ARTWIZZ iPhone 5/5S Seejacket Folio Case Zwart, deze case ziet er goed uit maar ik lees wisselende verhalen over snelle slijtage van het plastic cover.

Bos Stern Service Onafhankelijke Mercedes-Benz dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice. ECU en tuning alle merken welkom. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajvs
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-07 14:13
Iemand ervaring met: Sena - Magia Wallet

http://www.iphone-cases.n...allet-iphone-5-black.html

Keer rond gekeken op youtube, hij niet muur vast zit door magneet hij wel verplaatst / verschuift...

en deze:

http://www.pdashop.nl/pro...le-iphone-5-5s-black.html

XQISIT WALLET CASE APPLE IPHONE 5 / 5S BLACK

[ Voor 30% gewijzigd door ajvs op 04-03-2014 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenbr
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:02
Hendrikje1 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:23:
[...]

Normaal gesproken wil ik ook een case of bumper die je bijna niet ziet zitten. Op me 4S heb ik er een van SwitchEasy .Nu wou ik eens iets anders proberen. Mocht ik het niets vinden, dan kijk ik naar een andere. Waarschijnlijk zal dat dan de Spigen ultra thin air worden. Daar zou je ook naar kunnen kijken. :)
Er zullen ondertussen wel meer mensen zijn die deze hebben, vandaar: hoe bevalt jullie de Spigen SGP Ultra Thin Air Case voor de 5S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
Ik ben toch maar voor de PixelSkin HD for iPhone 5s gegaan icm screenprotector. Gebruik deze al jaren voor mijn Ipad en ben daar zeer tevreden over.

Bos Stern Service Onafhankelijke Mercedes-Benz dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice. ECU en tuning alle merken welkom. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Corleone
  • Laatst online: 07-07 19:55
kevinl schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:23:
[...]

Jammer dat de hoek van de back camera niet beschermd wordt.
Dat is bij de SurfacePad ook niet zo, plus de randen zijn ook niet zo goed beschermt. Daarom heb ik een BookBook gekocht.

SurfacePad:
Afbeeldingslocatie: http://www.twelvesouth.com/assets/made/a72a05f26d1078eea1b851fd88c5fbd157043620.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-03 08:49
Voor de mensen die een bookbook case mooi vinden van Twelve South:
http://www.groupactie.nl/...dbbb42cc8ebeef47465aa6cce

Mooie aanbieding moet ik zeggen ;) heb er gelijk 2 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
Bedankt !!

Heb er voor dat geld ook maar eentje besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basjuuh
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-04 09:54
Een goedemiddag beste,

Recent heb ik een aantal maanden gebruik gemaakt van de Speck Candyshell grip en wil deze even aanbevelen aan een ieder hier op het forum! Echt heel erg fijn.
Het betreft het deze case:
https://www.google.nl/sea...+grip+blue+white&tbm=isch

Echter, ben ik nu op zoek naar een vernieuwing. De grip heeft zijn beste tijd gehad, vooral omdat ik hem zat ben. Functionaliteit is gewoon nog steeds top!

Heeft er iemand ingevingen voor een gelijkwaardige om misschien wel betere vervanger? Prijs zo rond de 25 euro mag als richtlijn gehouden worden, met een speling van een tientje!
Daarnaast heb ik in het begin gebruik gemaakt van een Speck PixelskinHD, ook heel erg lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26353

Dr.Root schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 08:59:

Is dit niet het oude type?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marco
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-07 13:02
Als je op de bestelknop drukt kun je voor diverse soorten kiezen :) Of bedoel je dat niet?

[ Voor 5% gewijzigd door -Marco op 12-03-2014 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:44
Sinds enkele dagen de officiele Apple iPhone 5s case, erg fijne kwaliteit en de binnenkant is gevoerd.
Ook fijn dat het toestel een beetje verzonken in het hoesje ligt zo kun je hem met het scherm naar beneden ergens opleggen zonder dat ie beschadigt.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Dr.Root schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 08:59:

Weten we zeker dat het echt is? Er wordt nergens aangeven dat ie van twelvesouth is. En deze sites staan bekend om chineze rip offs en 14 dagen levertijd geeft me toch een vaag vermoeden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
Denzis schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 07:03:
[...]

Weten we zeker dat het echt is? Er wordt nergens aangeven dat ie van twelvesouth is. En deze sites staan bekend om chineze rip offs en 14 dagen levertijd geeft me toch een vaag vermoeden
Dat weet ik inderdaad niet, dus een terechte vraag.

Echter vraag ik mijzelf wel af hoe jij aan de informatie komt dat deze sites bekend staan om haar Chineese rip-offs? Wij bestellen hier vaker spullen en dat zijn wel de ''echte'' merken. Bij sites als VenteExclusive heb je het zelfs over 30 dagen levertijd, het gaat daar ook om de ''echte'' merken, niks raars aan. Zoiets noem je dropshipments / faillisements op verkoop en doorverkoop voor lagere prijzen.

Wat mij een vermoeden geeft op een replica, is dat de merknaam inderdaad niet genoemd wordt. Dat vindt ik dubieus, niet de levertijd. Heb hier stomweg overheen gelezen. Maar als het echt leer is en het hoesje voelt solide aan, wie ben ik dan om te bepalen dat het echte merk beter zou zijn voor deze prijs :)

Ik heb ooit eens replica Nike schoenen gehad, deze waren veel sterker dan de ''echte''. Ook waren ze van echt leer en wat het prijsverschil een kleine 80 euro :D

[ Voor 65% gewijzigd door Dr.Root op 13-03-2014 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Dr.Root schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 08:42:
[...]

Dat weet ik inderdaad niet, dus een terechte vraag.

Echter vraag ik mijzelf wel af hoe jij aan de informatie komt dat deze sites bekend staan om haar Chineese rip-offs? Wij bestellen hier vaker spullen en dat zijn wel de ''echte'' merken. Bij sites als VenteExclusive heb je het zelfs over 30 dagen levertijd, het gaat daar ook om de ''echte'' merken, niks raars aan. Zoiets noem je dropshipments / faillisements op verkoop en doorverkoop voor lagere prijzen.

Wat mij een vermoeden geeft op een replica, is dat de merknaam inderdaad niet genoemd wordt. Dat vindt ik dubieus, niet de levertijd. Heb hier stomweg overheen gelezen. Maar als het echt leer is en het hoesje voelt solide aan, wie ben ik dan om te bepalen dat het echte merk beter zou zijn voor deze prijs :)

Ik heb ooit eens replica Nike schoenen gehad, deze waren veel sterker dan de ''echte''. Ook waren ze van echt leer en wat het prijsverschil een kleine 80 euro :D
Klopt. Misschien een vooroordeel. Ik ben gewoon gewend van sites zoals groupon etc dat ze vaak ''gratis'' spullen weggeven die gewoon rechtstreeks uit china komen. Denk aan laders en hoesjes etc. Ik ga er nog even over na denken wie weet bestel ik er ook wel één.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
Denzis schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 09:35:
[...]

Klopt. Misschien een vooroordeel. Ik ben gewoon gewend van sites zoals groupon etc dat ze vaak ''gratis'' spullen weggeven die gewoon rechtstreeks uit china komen. Denk aan laders en hoesjes etc. Ik ga er nog even over na denken wie weet bestel ik er ook wel één.
Ja ik ben bang dat ik de hoesjes over enige tijd binnen krijgt en dan zal de actie al verlopen zijn..

Maar ik zal sowieso foto's maken van de ''unboxing'' ^^ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-07 10:41

pino85

Im just a Bird in the Sky

Zoals het er uit ziet heb ik vanmiddag ook mijn 5s. Ik denk er over om 1 van deze te bestellen als bescherming:

http://www.telecomtelecom...se-apple-iphone-55s-brown?
http://www.bol.com/nl/p/s...l-slate/9200000022867138/

Iemand ervaringen met 1 van deze producten? of andere opties?

Alvast bedankt!

[ Voor 87% gewijzigd door pino85 op 13-03-2014 15:20 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
Ik heb een screenprotector van Belkin en een simpel rubber hoesje. Naar mijn idee krassen metalen cases te veel met opzetten en afhalen. Sommige metalen/alumium cases hebben een soort rubber/zacht matje in de case liggen die dit moet voorkomen. Nu heb ik een Twelve South bookbook case aangeschaft die binnenkort binnen moet gaan komen. Ik vind het fijn dat mijn scherm een screenprotector heeft en straks ook haar Glas beschermd is door de boek-case. Kan er ook nog me ID en bankpasje in kwijt dus ben helemaal happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik ben geïnteresseerd in een flipcase. Vooral handig met pasjes. Alleen voordat ik een flipcase van hoge kwaliteit ga kopen ben ik benieuwd of het concept mij bevalt. Daarom heb ik deze gekocht op eBay:

http://www.ebay.nl/itm/NE...ash=item5af8ceb976&_uhb=1

Kut kwaliteit natuurlijk maar zal deze paar maanden gebruiken en als het concept mij bevalt ben ik van plan om een 'premium' flipcase te kopen uit de Apple Store. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:18
Je kon ook de action binnenhuppelen en dezelfde kopen voor 2,69 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Wat is die action dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-07 10:41

pino85

Im just a Bird in the Sky

http://www.action.nl/ denk dat hij dit bedoeld.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Daar zie ik een hoesjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YorgoB
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 21:20
Dr.Root schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 10:09:
[...]

Ja ik ben bang dat ik de hoesjes over enige tijd binnen krijgt en dan zal de actie al verlopen zijn..

Maar ik zal sowieso foto's maken van de ''unboxing'' ^^ _/-\o_
Zo te zien niet de echte.
De echte heeft een rood vlak op de zijkant.
Maar heb er toch ook ééntje besteld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:18
Je moet ook langs de winkel gaan... Action is geen webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Goed, wist niet eens van het bestaan van Action af. Volgende keer ga ik wel even langs als ik elcheapo spullen wil hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
Ik heb net mijn Speck screenprotector binnen, maar er zit een uitsparing tussen de camera en microfoon. Zijn er ook screenprotector welke wel volledig dekken zonder uitsparing of alleen voor de camera ipv een open deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:44
SgtElPotato schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 23:12:
Sinds enkele dagen de officiele Apple iPhone 5s case, erg fijne kwaliteit en de binnenkant is gevoerd.
Ook fijn dat het toestel een beetje verzonken in het hoesje ligt zo kun je hem met het scherm naar beneden ergens opleggen zonder dat ie beschadigt.
Enige nadeel van dit hoesje is het stof wat zich verzamelt bij de camera, volumeknoppen en lightning connector, maar volgens mij heb je daar last van met elk hoesje.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-07 10:58
SgtElPotato schreef op zondag 16 maart 2014 @ 11:45:
[...]

Enige nadeel van dit hoesje is het stof wat zich verzamelt bij de camera, volumeknoppen en lightning connector, maar volgens mij heb je daar last van met elk hoesje.
+ dat alleen de zwarte hoes mooi blijft omdat je de beschadigingen en vuiligheid niet ziet.

Mijn vriendin heeft de beige variant voor haar 5S. Na 2 dagen zag dat hoesje er al niet meer uit.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeareX
  • Niet online
Sinds kort heb ik een nieuwe hoesje van ebay binnen en ik ben er erg enthousiast over. Het hoesje waar ik het over heb kan je op de volgende pagina vinden: http://www.ebay.com/itm/2..._trksid=p3984.m1497.l2649 .

Het verzenden duurde enkele weken, maar het resultaat is een erg fijn hoesje voor weinig geld. De achterkant is van hard plastic, de kleur-rand is zachter waardoor je je iPhone erin kan krijgen. De rand loopt, net als bij de officiële Apple case, helemaal rondom en ligt net iets boven het scherm. Op de achterkant zitten kleine rubberen dopjes waardoor zelfs het hoesje nog beschermd blijft wanneer je deze neerlegt.

Hieronder nog wat foto's:
Afbeeldingslocatie: http://i104.photobucket.com/albums/m161/FeareX/image_zps2de6d59d.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i104.photobucket.com/albums/m161/FeareX/image_zps81fbda9d.jpg

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste