Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-06 21:46
Lothiriel schreef op maandag 9 mei 2016 @ 15:11:
Heb het officiële hoesje van Apple gehaald. Nieuwe aanslag op m'n rekening (45 euro is echt wauw) maar ben er zo op het eerste zicht heel blij mee. Ziet er heel goed uit. Heb het Midnight Blue-kleurtje genomen, eens wat anders dan gewoon zwart.
Heb zelf gisteren ook de Midnight Blue leather case voor de SE gekocht, maar de volumeknopjes en powerbutton waren extreem moeilijk om in te drukken. Vond ik heel vreemd voor een case van 45 euro. Dus heb het terug gestuurd voor een nieuwe, hoop dat deze wel goed in te drukken is.

Hoe waren de knopjes van jouw case? Zelfde vraag geldt ook voor anderen die dezelfde case hebben gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lothiriel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 05-07 16:55
emreorhan schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:47:
[...]

Heb zelf gisteren ook de Midnight Blue leather case voor de SE gekocht, maar de volumeknopjes en powerbutton waren extreem moeilijk om in te drukken. Vond ik heel vreemd voor een case van 45 euro. Dus heb het terug gestuurd voor een nieuwe, hoop dat deze wel goed in te drukken is.

Hoe waren de knopjes van jouw case? Zelfde vraag geldt ook voor anderen die dezelfde case hebben gekocht.
Het is normaal dat het leer in het begin nog wat stijf is, maar zo stijf als jij beschrijft was bij mij niet het geval. Het kostte ook wat moeite maar dat was na een weekje of 2 intensief gebruik eigenlijk al helemaal anders (het leer was al "zachter" geworden).

Ongevraagde aanvulling: Achteraf gezien vind ik het de 45 euro die ik toen betaald heb niet waard geweest. Mooi hoesje maar voor de helft vind je vanalles wat net zo goed is, bij wijze van spreken. Neemt niet weg dat het een prima hoesje is :).

MacBook Air 13' M1 |  iPad mini 2022 |  iPhone 14 Pro | Watch S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Lothiriel schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 00:56:
[...]

Het is normaal dat het leer in het begin nog wat stijf is, maar zo stijf als jij beschrijft was bij mij niet het geval. Het kostte ook wat moeite maar dat was na een weekje of 2 intensief gebruik eigenlijk al helemaal anders (het leer was al "zachter" geworden).

Ongevraagde aanvulling: Achteraf gezien vind ik het de 45 euro die ik toen betaald heb niet waard geweest. Mooi hoesje maar voor de helft vind je vanalles wat net zo goed is, bij wijze van spreken. Neemt niet weg dat het een prima hoesje is :).
Je hebt er natuurlijk ook Apple garantie op van een jaar, dat is ook weer een meerwaarde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder68
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12:19
Sinds 3 weken heb ik de Spigen Neo Hybrid, ben er zeer tevreden over. Ligt goed in de hand, telefoon wordt er wel iets dikker van maar heeft verder de uitstraling van de SE. Erg tevreden. Weet zeker dat hij prima beschermt tegen vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Update: De omgeruilde case is gelukkig wat beter. De knopjes zijn makkelijker in te drukken. Dus het kan inderdaad per case verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-06 06:16
Heb op mijn SE een 9H screenprotector en ben op zoek naar een dun TPU hoesje, mag ook hardcase zijn.
Omdat de telefoon iets dikker wordt door de protector passen sommige hoesjes niet meer lekker.

Kan iemand mij een fatsoenlijk hoesje aanraden die goed de telefoon omsluit zonder problemen met de protector?

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

Slapen is een hobby

kaos- schreef op maandag 6 februari 2017 @ 10:39:
Heb op mijn SE een 9H screenprotector en ben op zoek naar een dun TPU hoesje, mag ook hardcase zijn.
Omdat de telefoon iets dikker wordt door de protector passen sommige hoesjes niet meer lekker.

Kan iemand mij een fatsoenlijk hoesje aanraden die goed de telefoon omsluit zonder problemen met de protector?
Tech21? Of ze een screen protector in de weg zitten zou je uit de video's op hun website wel kunnen zien

De rest is vrije tijd. Breathe in breathe out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder68
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12:19
kaos- schreef op maandag 6 februari 2017 @ 10:39:

Ik heb er ook een sceenprotector op, de Spigen NeomHybrid past perfect!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GilbertvH
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-07 21:48
thunder68 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 16:05:
Sinds 3 weken heb ik de Spigen Neo Hybrid, ben er zeer tevreden over. Ligt goed in de hand, telefoon wordt er wel iets dikker van maar heeft verder de uitstraling van de SE. Erg tevreden. Weet zeker dat hij prima beschermt tegen vallen.
Ik heb inmiddels ook deze Spigen Neo Hybrid. Fantastisch hoesje. Sluit goed aan en voelt solide. Erg tevreden hierover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Ik wordt aankomen weekend trotse eigenaar van een Iphone SE space grey.

Ik heb een mooie dunne case op het oog via amazon. Maar op de foto van amazon hebben ze de zeikanten en onder en boven kanten van de iphone ook matt zwart. Helaas is het orgineel zilver/grijs. Zijn er ergens via amazon oid stickers/decals te krijgen voor de onder boven en zeikanten?

Ik heb zelf al wat zitten zoeken maar geen idee onder welke naam ik het zou moeten vinden.

Gaat overgens om deze case op amazon: The Veil iPhone SE/5s Premium Ultra Thin iPhone Case (Wisp Black)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Wellicht een linkje naar wat je bedoeld? En het zijn zijkanten, geen zeikanten :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Han schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 12:47:
Wellicht een linkje naar wat je bedoeld? En het zijn zijkanten, geen zeikanten :)
Op de 2e en 3e foto is te zien dat de zijkanten en onderkant (mat) zwart zijn

https://www.amazon.com/gp...?smid=A9EX74NKTK2X8&psc=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no_way_today
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-06 12:50
JaxTeller schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:47:
[...]

Ik heb deze nu een jaar in gebruik en hij is stuk helaas. De screenprotectors gaan ook stuk door het hoesje. Wanneer je hoesje valt dan maakt de rand een barst in de protector. Eigenlijk een hoesje waar je net zo voorzichtig mee moet zijn als de telefoon! Maar wel de mooiste moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuuk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 06-05-2024
Ik heb een Tech 21 Evo Mesh voor mijn iPhone SE. Prima case. Stevig en zorgt voor voldoende grip, zoals ik eigenlijk van dat merk gewend ben. Minpuntje is wel dat ik mijn iPhone niet met hoesje in mijn dock kan plaatsen, terwijl ik hiervoor hoesjes heb gehad waarbij dat zonder problemen ging.

https://www.apple.com/nl/...h-hoesje-voor-iphone-5-5s
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste