50% van het huishouden wil nu alleen maar vegetarisch eten, 4 maand terug was er nog 100% vleeseters hier in huis. Oh boy...
Ik moet het nog even allemaal goed uitzoeken voor mijn dochter met voedingsstoffen. Ze is al zo'n lastige eter. Nu sta ik vaak om 06.50 in de ochtend eieren te bakken omdat ik meen dat eieren goed zijn voor vegetariers en ik geef haar steeds een bakje nootjes.
Had wel wat vegetarische kookboeken gehaald, maar dat waren allemaal van die vreemde gerechten die mijn dochter echt niet gaat eten, ik krijg er niet eens een pompoensoep in , laat staan wat allemaal in die kookboeken staat.
Binnenkort maar even verder uitzoeken, er blijken inmiddels al 8 meiden in de klas (groep 5) vegetarier te zijn geworden, dus ik ga even bij de deskundigen informeren. Ze is dikke vriendinnen met een meid waar het hele gezin vegetarisch eet, zal daar even langs ipv de boeken erop na te slaan.
Voor mijzelf heb ik 4 halve zalmen besteld die gerookt gaan worden door hobbyroker hier in de buurt, ga ik samen met mijn overbuurman opeten
Leuke vent, had vroeger naast het werk een cateringbedrijf en gaat nu geregeld op vakantie naar verre landen, neemt elke keer kruiden en wat al niet meer mee voor mij.
Hij heeft ook een geniale drankkast laten maken in Thailand en laten verschepen (3 maanden duurde dat). Hij liet die kast zien, oh boy, ik zal binnenkort eens foto;'s maken (al is het hier geen dranktopic), als je die kast ziet dan valt je mond open en wil je hem ook. Allemaal geheime knopjes om stukken uit de kast uit te schuiven waarin extreem lekkerer whiskey's in verborgen zitten, mooi zo'n overbuurman in de straat