Lekker eten bij de GoT-kookclub - deel 2 Overzicht

Pagina: 1 ... 120 121 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-06 16:17
Vrouw wilde steak en friet. Ik ben inmiddels helemaal klaar met die droge zut uit de airfryer dus 2kg ossewit in een pan. Ik had wellicht beter nog verse aardappelen kunnen snijden, dubbel frituren enz maar een zak Aviko opafriet in ossewit is ook al een heel stuk beter en die tijdruimte heb ik toch niet met mini 1nsane erbij. Ribeye niet op de foto maar heb ik keurig om en om getikt in gietijzer. Doorgaans doe ik die kruiden met zout en knoflook en na bereiding met peper.

Wat groentjes erbij gedaan.

Was in elk geval smakelijk.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/maSGyTO6TTmHB2dUkhdtSpQxBsQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hNuTyaFM78EIw0u1dJ2ZzXja.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c4p263TFHJz1ClB7wj9O33VODyM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dGs73p1kb6fUAmiWNDiM5Mvl.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FkxOX4GYcYtUPeogh2Ftl0_OhqE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GQvPHbVMslMHxuvjGbQ45rYd.jpg?f=fotoalbum_tile
ik had in de schuur een andere pan die ik normaal voor frituren gebruik. Daar stond kennelijk een laagje vet nog in en dat leidde tot een situatie waardoor ik die pan toch maar ff niet gebruikt heb:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KUHJsCuvGtuJ5A1CQYtA1U1pD6E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ax6JGNUOPE5BNDur4PZvryf3.jpg?f=fotoalbum_large

Adjust non olet, plerumque...

• Uitvreter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-06 02:07

Uitvreter

Eet niet thuis vanavond

1nsane schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 19:46:
ik had in de schuur een andere pan die ik normaal voor frituren gebruik. Daar stond kennelijk een laagje vet nog in en dat leidde tot een situatie waardoor ik die pan toch maar ff niet gebruikt heb:

[Afbeelding]
Ik snap dat niet ...

Confit de canard wordt gezien als delicatesse maar confit de souris, daar haalt men zijn neus voor op? :9B

May clinging breasts always come to your aid in the kitchen!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Zondag, bakdag.
Dit keer pit-eruit-pit-erin. :)

Cupcakes, gemaakt met amandelmeel, amandelolie, stukjes gedroogde abrikozen (geweekt in Marillenlikör). En in ieder cakeje een halve abrikoos, abrikozenpit eruit en een amandel erin.

Dat levert dan dit op:
Afbeeldingslocatie: https://live.staticflickr.com/65535/55290153559_a7e021884e_c.jpg
ApricotAlmond1 by Erik Haak, on Flickr

Afbeeldingslocatie: https://live.staticflickr.com/65535/55289923236_d52ec510f5_c.jpg
ApricotAlmond2 by Erik Haak, on Flickr
:9

Mooie Plaatjes   

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:07
Gonadan schreef op zondag 15 juni 2025 @ 13:24:
[...]

Misschien als je langs kunt rijden wellicht maar de bekendere shops die ik wel eens langs ziet komen leveren bij mijn weten alles diepgevroren. Althans ik ben die optie nooit tegen gekomen.

[...]
Kleine reminder, seizoen is er weer. *O*
Vandaag een ezeltje opgepikt bij een winkeltje voor een zacht prijsje (25 eur/kg want houdbaarheid). Het ding heeft na een poosje graanvoer eten lekker 100 nachtjes in een zakje mogen rijpen en is niet diepgevroren geweest.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qDH-tFerC9zgtxtr_SdOVFWeXqE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sQjGHyxEswqWMDfsENxVXAeY.jpg?f=fotoalbum_large

Deze ligt nu nog een nachtje te vertoeven in m'n koelkast voordat ik 't in de oven affakkel met zout en knoflook.
Fwiw: bezorgen doen ze ook ongevroren.

- knip -

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Raymond P schreef op zondag 24 mei 2026 @ 16:23:
[...]

Kleine reminder, seizoen is er weer. *O*
Vandaag een ezeltje opgepikt bij een winkeltje voor een zacht prijsje (25 eur/kg want houdbaarheid). Het ding heeft na een poosje graanvoer eten lekker 100 nachtjes in een zakje mogen rijpen en is niet diepgevroren geweest.

[Afbeelding]

Deze ligt nu nog een nachtje te vertoeven in m'n koelkast voordat ik 't in de oven affakkel met zout en knoflook.
Fwiw: bezorgen doen ze ook ongevroren.
Ik ben wat sceptisch als een shop gewoon even wat claimt, maar laat ik die neiging even terzijde schuiven. Maar rijpen in vacuüm? Dat is toch hetzelfde als 'rijpen' van foliekaas? :?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Raymond P
Gonadan schreef op zondag 24 mei 2026 @ 16:42:
[...]

Ik ben wat sceptisch als een shop gewoon even wat claimt, maar laat ik die neiging even terzijde schuiven. Maar rijpen in vacuüm? Dat is toch hetzelfde als 'rijpen' van foliekaas? :?
Ik heb er al eerder wat gehaald, vers is vers (en op=op) en anders staat het erbij. :)
De hele keten is gekoeld tot max -1 en wordt hier (door de shops) pas diepgevroren indien nodig. Er zijn er wel meer die vers leveren als de doorloop hard genoeg gaat.

Het wet agen werkt gewoon voor enzymatische vemalsing, al vind ik het zelf wel lekkerder om ná wet agen nog wat dagen te dry agen in m'n koelkast voor de smaak.
(Met dit stukje ga ik dat niet doen, want risico/houdbaarheid.)

Edit: rundvlees vriest pas bij -2, onder 1c rem je de bacteriële groei enorm waardoor je gevacumeerd van max 60 dagen naar 120 kan rekken.

[ Voor 8% gewijzigd door Raymond P op 24-05-2026 16:59 ]

- knip -

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Raymond P schreef op zondag 24 mei 2026 @ 16:54:
[...]

Ik heb er al eerder wat gehaald, vers is vers (en op=op) en anders staat het erbij. :)
De hele keten is gekoeld tot max -1 en wordt hier (door de shops) pas diepgevroren indien nodig. Er zijn er wel meer die vers leveren als de doorloop hard genoeg gaat.

Het wet agen werkt gewoon voor enzymatische vemalsing, al vind ik het zelf wel lekkerder om ná wet agen nog wat dagen de dry agen in m'n koelkast voor de smaak.
(Met dit stukje ga ik dat niet doen, want risico/houdbaarheid.)

Edit: rundvlees vriest pas bij -2, onder 1c rem je de bacteriële groei enorm waardoor je gevacumeerd van max 60 dagen naar 120 kan rekken.
Voor mijn gevoel heb je het dan gewoon over het besterven van het vlees. Iets wat sowieso moet gebeuren na de slacht, maar dat noemen ze nu al rijpen begrijp ik?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Raymond P
@Gonadan Tussen slacht en verwerking zit een paar dagen, het heeft dus ook nog 'gewoon' traditioneel gehangen.

Afaik is het al zeker een jaar of 20 normaal niet de gebruikelijke 10-14 dagen te hangen als je nat gaat vacumeren om verder te rijpen (ivm houdbaarheid).
Je mist een stukje smaakontwikkeling vergeleken met het droog rijpen, maar het rijpen gaat dus (deels) gewoon door in een zakje <1c.
Je kunt, als je voldoende rek hebt in houdbaarheid, het proces prima splitsen in nat en droog.

Of je het dan hangen, rijpen of besterven noemt, of een leenwoord gebruikt maakt verder geen verschil in het proces. :)

- knip -

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Nou ja het maakt in zoverre uit dat de marketing afdelingen van de barbecue shops er allerlei mooie termen aan proberen te hangen terwijl het in feite niets bijzonders is.
Oh wacht, mijn skepsis borrelt weer op. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Raymond P
:+ Nee joh, die switch was er ruim voordat die shops er waren.
De consument wilt geen oud vlees, het moet vers zijn. En het mag zeker niet gestorven zijn.
Zo werd bestorven gerijpt. En dat kan nat of droog.

Ik kan mijn bejaarde paardenslager >25 jaar geleden nog herinneren die daar niet mee om kon gaan en absoluut geen interesse had om jongere mensen een beetje educatie mee te geven. :p

- knip -

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Dan klopt het dus toch dat het niets bijzonders is. Hoef ik me alleen nog maar te ergeren aan alle marketing omtrent herkomst en rassen waar iedereen vol in tuint. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Dry aging werd hip, maar is kostbaarder (ander apparaat, veel verlies in gewicht) dat ze maar zijn gaan wet agen en hopen dat mensen denken dat het bijna hetzelfde is.

Althans, dat is mijn aluhoedje verklaring

• Raymond P
Gonadan schreef op zondag 24 mei 2026 @ 17:34:
Dan klopt het dus toch dat het niets bijzonders is. Hoef ik me alleen nog maar te ergeren aan alle marketing omtrent herkomst en rassen waar iedereen vol in tuint. :+
Klopt, het 'speciale' is dan vooral dat dit een niet bevroren deeltje van fatsoenlijke kwaliteit is.
Je hebt wel een minimum periode dat het nodig heeft in zo'n zakje. Volgens mij is dat 2x de reguliere hangtijd bij 3-7c.
De gangbare 21 dagen is dus echt kantje boord, en om heel eerlijk te zijn heb ik die liever niet.
Laat je die gangbare te lang liggen dan wordt het vaak wat zurig, daar moet je van houden.

Waar het verder vandaan komt zal mij een worst wezen. Ik kijk naar de kleur van het vet en marmering door de spier heen, maar uiteindelijk bepaalt m'n tong icm mondgevoel wat ik ervan vind.
De utopische moralen laat ik daarbij bewust aan een ander over.

Ik ga zelf ook zeker niet meer betalen voor zo'n stukje als dat ik zou doen voor hetzelfde stukje van een fatsoenlijke melkkoe die hier een stukje verderop meuk heeft gegeten.
Mja, daar grijp ik zo vaak mis, of het is ingevroren en/of kort bestorven...
En de stukjes smaakloze stier wat net voldoende rood is om geen kalf meer genoemd te worden heb ik ook niet altijd toepassing voor.

- knip -

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-06 13:43
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KXygi7kkbgy018wpyDk21aIQ5S0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fIgrXI42lN8IHon2GqaIiyCn.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N6RwBxpjjObdFY9IP0eVWlX1RBY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CgzD3uuDA1rgj9yGpjOuTI38.jpg?f=fotoalbum_tile
Heerlijk deze knapperige sushi. Rechthoekige rijstvellen zijn zoveel prettiger dan ronde rijstvellen :) .
YouTube: Eat these CRISPY snacks

Het zal jullie vast niet ontgaan zijn dat er in bepaalde kruiden verboden pesticiden zijn gevonden.
Waar halen jullie biologische kruiden?

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Niet. Kruiden en specerijen komen van de tropische supermarkt, die hebben het gewoon uit bulk in van die kleine bakjes.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Boudewijn
  • Niet online
walterworld schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 11:27:
[Afbeelding][Afbeelding]
Heerlijk deze knapperige sushi. Rechthoekige rijstvellen zijn zoveel prettiger dan ronde rijstvellen :) .
YouTube: Eat these CRISPY snacks

Het zal jullie vast niet ontgaan zijn dat er in bepaalde kruiden verboden pesticiden zijn gevonden.
Hoe komt iemand erop om sushi in de oven te stoppen? :P

Ik koop geen biologische kruiden.

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:00

franssie

Save the albatross

Boudewijn schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 15:16:
[...]

Hoe komt iemand erop om sushi in de oven te stoppen? :P
Als het in de frituur kan, dan de oven toch ook wel :9 :+
Ik koop geen biologische kruiden.
Ik ook niet, nou ja verse wel dan (voornamelijk uit eigen tuin of soms zo een plantje waar je voor 2x de aanschafwaarde aan voedingstoffen aan moet toeven om 'm langer dan 36 uur in leven te houden)

I´d rather be a hypocrite than the same person forever (Yauch)| 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:02

Dennis1812

Amateur prutser

Ik heb kruiden in mijn tuin, geen idee of die van origine bio waren. Zijn hier gekomen als zaad.
De rest bestel ik online, geen keurmerken of iets.

Ik maak mij er niet zo druk om.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

• Tomatoman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:48

Tomatoman

Fulltime prutser

walterworld schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 11:27:
offtopic:
Nergens. Ik laat mijn leven niet dicteren door paniekzaaiers. Lees het artikel nog maar eens goed, dan zul je zien dat er nergens expliciet wordt beweerd dat de hoeveelheden bestrijdingsmiddelen die zijn aangetroffen gevaarlijk zouden zijn.

Het label ’biologisch’ biedt geen enkele garantie dat de leveranciersketen zich daarbij wél aan alle regels houdt. Sterker nog: voor biologische telers in Nederland geldt dat als hun oogst in gevaar dreigt te komen, ze bestrijdingsmiddelen mogen gebruiken die voor ‘gewone’ boeren onder alle omstandigheden verboden zijn. Je leest het goed: een biologisch product mag onder bepaalde omstandigheden met stevige bestrijdingsmiddelen worden behandeld. Zo is dat nu eenmaal wettelijk geregeld.

Een goede grap mag vrienden kosten.

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Ja biologisch geeft ook geen 100% garantie, maar daar wordt het niet preventief gedaan en er zijn veel minder middelen toegestaan (met name natuurlijke).
Dus nee, het is zeker niet perfect maar als je de minste kans op bestrijdingsmiddelen wilt is die kans bij biologische producten simpelweg wel groter.

Of je daar waarde aan hecht en hoe wantrouwend je bent naar een keten of boer is iets persoonlijks. Dat moet ieder voor zich weten. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• duvekot
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:05
Of ze moeten "biologische kruiden voor babies" gaan verbouwen 😁. Dan zijn de regels wel in eens heel streng.

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Tja... is dat biologische label/keurmerkje te vertrouwen? Dat is en blijft soms discutabel.

Let ik er op? Soms wel, soms niet. Hangt er een beetje vanaf welk product en waarvoor ik het gebruik.
Zo had ik voor deze kokos/amandel kwartaart citroenrasp en sinaasappelrasp/-sap nodig. Ja, dan koop ik wel biologisch fruit. Weet ik in ieder geval dat de schil wat minder bedenkelijke coatings zou moeten bevatten.

Afbeeldingslocatie: https://live.staticflickr.com/65535/55303701793_31f9b8e7b0_c.jpg
CoconutAlmond1 by Erik Haak, on Flickr

Spullen zoals tuinkruiden, die komen uit onze eigen tuin. Zaken als basilicum, tijm, rozemarijn, salie, oregano, bieslook, knoflook, bosui, dille, speciale slasoorten, palmkool, eetbare bloemen, etc. Hooguit de plaatselijke Nederlandse PFAS neerslag. Maar die valt toch niet te vermijden. ;)

En zaken als gerookt paprikapoeder, nootmuskaatnoot, peper, kaneel, sojasaus en dat soort exotische dingen, daar probeer ik dan wel de biologische variant van te pakken te krijgen. In de hoop dat er minder bedenkelijk residu op/in zit.

Mooie Plaatjes   

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:40

aerofreak

Steve Jobs

Vers vanille roomijs :9~

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/epN-0X03ro9xQd38E7I2tAz5aC4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gBVnrGfMBt5sH4zoeYau7MpL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A7ST8jufp6WlIMmCIK8IfRcHG0k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/t5Nt18Bg2lloPmjjAbwJUc9x.jpg?f=fotoalbum_large

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

• Boudewijn
  • Niet online

• Boudewijn
  • Niet online
. ;)

En zaken als gerookt paprikapoeder, nootmuskaatnoot, peper, kaneel, sojasaus en dat soort exotische dingen, daar probeer ik dan wel de biologische variant van te pakken te krijgen. In de hoop dat er minder bedenkelijk residu op/in zit.
Probeer tomasu eens voor je sojasaus. En Nederlands product, en erg lekker. Dit als vervanging van de lichte zoute sojasaus.

Nadeel is wel dat het niet gratis is. Soit.

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:40

aerofreak

Steve Jobs

Boudewijn schreef op zondag 31 mei 2026 @ 15:50:
[...]

Probeer tomasu eens voor je sojasaus. En Nederlands product, en erg lekker. Dit als vervanging van de lichte zoute sojasaus.

+1 voor Tomasu

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

[...]

Ik gebruik altijd deze:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NaRCaP5IEV6Mr203EbA6_BkpAzc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Ql5Kl9cda8tWxQxErFnimd8j.png?f=fotoalbum_large

(niet op tarwe basis)
He? Geen enkele sojasaus is toch gratis?

Mooie Plaatjes   

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:02

Dennis1812

Amateur prutser

Vanmiddag met de kinderen een appel kruimeltaart gebakken.

Had nog een zakje kruidnoten liggen. Die verkruimeld en door de kruimel topping vermengd.
Dikke prima!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0B9a7J51a-iHRQl6q_ftHFcszTk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Lmymg43tGmPo1aJbD0BeSFea.jpg?f=fotoalbum_large

Foto beetje raar gemaakt. Iets met zelf vergeten en gemaakt door partner.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

• Boudewijn
  • Niet online
ehtweak schreef op zondag 31 mei 2026 @ 17:35:
[...]

Ik gebruik altijd deze:

[Afbeelding]

(niet op tarwe basis)

[...]

He? Geen enkele sojasaus is toch gratis?
Ik probeer daarmee te zeggen dat hij duurder is dan de gemiddelde sojasaus. Persoonlijk vind ik het erg lekker en dus het geld waard, maar ik kan niet in eenieders portemonnaie kijken. Reken op 20-25€ voor 350mL , uit mijn hoofd.200mL voor 25€. Dat is 125€/liter. Andere prijsklasse dan kikkoman.

[ Voor 15% gewijzigd door Boudewijn op 31-05-2026 19:18 ]

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:48

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Boudewijn schreef op zondag 31 mei 2026 @ 19:17:
[...]

Ik probeer daarmee te zeggen dat hij duurder is dan de gemiddelde sojasaus. Persoonlijk vind ik het erg lekker en dus het geld waard, maar ik kan niet in eenieders portemonnaie kijken. Reken op 20-25€ voor 350mL , uit mijn hoofd.200mL voor 25€. Dat is 125€/liter. Andere prijsklasse dan kikkoman.
Best goede soja inderdaad, kreeg destijds een flesje gratis bij zo'n Wagyu bestelling bij Grutto (koop een koe).

Maar toch is het echte Japanse spul nog wel een stapje beter, misschien moeten we maar weer eens een keer gaan shoppen bij die winkel in Buitenveldert... ;)

Specs

• franssie

franssie

Save the albatross

@bvk die in het Gelderlandplein ? Of welke?

I´d rather be a hypocrite than the same person forever (Yauch)| 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:48

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

franssie schreef op zondag 31 mei 2026 @ 21:11:
@bvk die in het Gelderlandplein ? Of welke?
Nee, deze was het geloof ik: https://www.atariyafoods.nl/

Kastelenstraat dus, wel daar vlakbij.

Specs

• franssie

franssie

Save the albatross

bvk schreef op zondag 31 mei 2026 @ 21:25:
[...]

Nee, deze was het geloof ik: https://www.atariyafoods.nl/

Kastelenstraat dus, wel daar vlakbij.
Deze kende ik nog niet, leuk!

• Boudewijn
  • Niet online
Ik ben daar ooit met @bvk geweest. Wellicht combineren met gedrieën doen en daarna wat vloeibare boterhammetjes consumeren?

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-06 13:43
[...]

Mix een scheutje door bovenstaande vanille ijs, krijg je een soort van zeezout karamel ijs. Heerlijk :9 :*)

• Boudewijn
  • Niet online
Haha smaken verschillen gelukkig :)

• 1nsane
[...]

Tomasu is inderdaad fijn spul. Ik gebruik het wél vooral bijvoorbeeld bij Sushi of gerechten waar je de saus "puur" consumeert. Als het bij wijze van spreken één van de ingrediënten is in een marinade voor kipsaté, pak ik gewoon Kikkoman of zo'n 750ml fles van de toko. Daar vind ik inderdaad Tomasu iets te duur voor :)

• Boudewijn
  • Niet online
Neuh dat is wel zonde. Pearl River bridge is daarvoor mijn favoriet. Of echt lichte Thaise.

• 1nsane
Boudewijn schreef op maandag 1 juni 2026 @ 10:13:
Neuh dat is wel zonde. Pearl River bridge is daarvoor mijn favoriet. Of echt lichte Thaise.
Pearl River Bridge is inderdaad wat hier exact ook in de kast staat voor dergelijke toepassingen.

Pagina: 1 ... 120 121 Laatste