En gelukt?jg77 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 10:53:
[...]
Ik heb de instructies gevolgd, hij is nu aan het flashen. Op m'n oude x64 Windows 7 laptop was de HSUSB driver zo geinstalleerd..
fingers crossed
Voor diegene die moeite heeft de Qualcomm USB driver op Windows (7, 8, 10) correct te installeren, hier de tutorial die mij heeft geholpen: http://www.makeuseof.com/...s-adb-fix-it-three-steps/. Denk erom Miflash werkt helaas alleen op 64-bits WIndows.jg77 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 10:35:
Nee want miflash ziet m'n telefoon niet. Ik krijg die Qualcomm HS-USB QDLoader 9008 niet geinstalleerd. Daarom nu een ander systeem aan het proberen
Het is allemaal gelukt! Op m'n windows 7 x64 was de driver geen enkel probleem, op m'n windows 10 x64 blijkbaar wel. Vreemd, want ik had wel driver signature enforcement uitgeschakeld.
Ben nu heel blij met m'n telefoon zonder die custom Miui 7.1.99 erop.
Ben nu heel blij met m'n telefoon zonder die custom Miui 7.1.99 erop.
Woohoo! Inmiddels de 'testpoint' tutorial gevolgd, telefoon compleet uit elkaar gehaald (uitdaging!!) en tada.... hij werkt weer! Nu toch maar via de officiële weg een unlock gaan uitvoeren.The Source schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 08:31:
[...]
Ik heb die van mij ook uit elkaar gehaald.
Sommige hier zeggen dat dat niet nodig was, dus ik zou eerst goed verder zoeken.
Als je m uit elkaar gaat halen lees eerst diverse guides en fimples goed en zorg dat je goede tools hebt.
Ik was gewoon begonnen zonder goed in te lezen en zonder juiste tools. Uiteindelijk gelukt maar veel gaande weg geleerd. Stelt eindelijk niets voor, gewoon erg voorzichtig te werk gaan.
gisteren mijn redmi note 3 pro binnen gekregen van MInideal. android versie 5.11 LMY47V en MIUI versie 7.1.9.0(LHOCNCL). Kernel versie 3.10.73-perf-gc7d7acd. Alles werkt fijn. behalve het geluid. als ik de voice recorder gebruik dan valt het geluid om de 2 á 3 seconden weg.. Ik heb andere recorders uit de playstore geprobeerd die het zelfde effect hebben. Idem dito bij video opnamens zowel voor als achter camera het zelfde probleem. Het geluid valt weg om de zoveel seconden en de kwaliteit van het geluid veranderd van redelijk naar schel. Als ik op mijn telefoonbeantwoorder op mijn vaste lijn terug luister klinkt het alsof er een dikke deken over de mic zit en in vergelijking met een IPhone 4 is het gewoon slecht geluid. Is dit een een hardware fout of software. Ik had gisteren een akoestisch orkestje opgenomen en het geluid was niet om aan te horen, idem dito de video's zijn qua beeld fantastisch maar het geluid maakt ze onbruikbaar. Ik heb lopen zoeken of je de mic ergens kan configureren. zag alleen spraakvolume in instellingen en dat hielp niets. Ik heb even een opname op YouTube geplaatst. Voice met gitaar. : YouTube: Geluidsopnamen xiaomi redmi note 3 pro film Ik zie in de grafische weergave van het geluid dat het onregelmatig wegvalt naar 0.
Kwestie van software of terug sturen? heb lopen googlelen en niets kunnen vinden wat behulpzaan zou kunnen zijn.
Kwestie van software of terug sturen? heb lopen googlelen en niets kunnen vinden wat behulpzaan zou kunnen zijn.
[ Voor 2% gewijzigd door ram50 op 22-05-2016 12:32 . Reden: taalfoutje ]
Factory reset / andere rom, test againram50 schreef op zondag 22 mei 2016 @ 12:21:
gisteren mijn redmi note 3 pro binnen gekregen van MInideal. android versie 5.11 LMY47V en MIUI versie 7.1.9.0(LHOCNCL). Kernel versie 3.10.73-perf-gc7d7acd. Alles werkt fijn. behalve het geluid. als ik de voice recorder gebruik dan valt het geluid om de 2 á 3 seconden weg.. Ik heb andere recorders uit de playstore geprobeerd die het zelfde effect hebben. Idem dito bij video opnamens zowel voor als achter camera het zelfde probleem. Het geluid valt weg om de zoveel seconden en de kwaliteit van het geluid veranderd van redelijk naar schel. Als ik op mijn telefoonbeantwoorder op mijn vaste lijn terug luister klinkt het alsof er een dikke deken over de mic zit en in vergelijking met een IPhone 4 is het gewoon slecht geluid. Is dit een een hardware fout of software. Ik had gisteren een akoestisch orkestje opgenomen en het geluid was niet om aan te horen, idem dito de video's zijn qua beeld fantastisch maar het geluid maakt ze onbruikbaar. Ik heb lopen zoeken of je de mic ergens kan configureren. zag alleen spraakvolume in instellingen en dat hielp niets. Ik heb even een opname op YouTube geplaatst. Voice met gitaar. : YouTube: Geluidsopnamen xiaomi redmi note 3 pro film Ik zie in de grafische weergave van het geluid dat het onregelmatig wegvalt naar 0.
Maar klinkt als hardware fout, probleem komt hier totaal niet voor.
Net een factory reset gedaan. Het geluid blijft het zelfde. Durf er geen andere rom op te zetten. Ik ben een halve leek en bang dat Minideal moeilijk gaat doen als er een ander rom opstaat, als ik hem terug stuur.
Balen!
Balen!
Misschien kun je eerst nog een update binnenhalen, kijken of het dan is opgelost.
inderdaad, ik heb er gelijk de officiele global rom op gezet, was veel makkelijker dan ik dacht, was zo klaar ermee.ikdedinges schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 07:41:
[...]
Dat is geen officiële versie van miui.
Is waarschijnlijk een zelfgebouwde versie van de verkoper met allerlei shit ingebakken.
Ik hoef ook die unlock rechten niet eens te hebben, ik vind engelse systeem taal niet erg.
Echt wat een phone voor dat geld, ongeloofelijk, ik heb de 2 gb ram 16 rom versie, 32 gb sd kaartje erin gedaan, 3 gb ram zou voor mij geen toevoeging zijn, ik heb nooit meer dan 4 apps open staan.
Ik vraag me zelfs af of er veel verschil zit tussen de officiële global rom en de China rom, zeker als je Engels hebt ingesteld.
Vind Engels op zich ook niet zo'n probleem, maar root en apps in het Nederlands is toch wel handig. Ik mis de adblocker adaway.Vlizzjeffrey schreef op zondag 22 mei 2016 @ 18:41:
[...]
inderdaad, ik heb er gelijk de officiele global rom op gezet, was veel makkelijker dan ik dacht, was zo klaar ermee.
Ik hoef ook die unlock rechten niet eens te hebben, ik vind engelse systeem taal niet erg.
Echt wat een phone voor dat geld, ongeloofelijk, ik heb de 2 gb ram 16 rom versie, 32 gb sd kaartje erin gedaan, 3 gb ram zou voor mij geen toevoeging zijn, ik heb nooit meer dan 4 apps open staan.
Global zitten veel mibder chinese apps in en playstore enzo zit ingebouwdEleni schreef op zondag 22 mei 2016 @ 19:46:
Ik vraag me zelfs af of er veel verschil zit tussen de officiële global rom en de China rom, zeker als je Engels hebt ingesteld.
Playstore stond er wel op bij mij, wellicht door ibuygou geregeld.
De meeste chinese apps heb ik eraf gegooid, was geen probleem.
De meeste chinese apps heb ik eraf gegooid, was geen probleem.
darasta in "[Xiaomi Redmi Note 3/Kenzo/Qualcomm] Ervaringen en Discussie"
De handleiding is weer eens bijgewerkt.
Voor het flashen van de recovery kwam ik een manier tegen die vele malen gebruiksvriendelijker is: http://en.miui.com/thread-275244-1-1.html
Heeft iemand die hier al eens gebruikt?
Voor het flashen van de recovery kwam ik een manier tegen die vele malen gebruiksvriendelijker is: http://en.miui.com/thread-275244-1-1.html
Heb je wel een pre-rooted rom voor nodig.darasta schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:04:
darasta in "[Xiaomi Redmi Note 3/Kenzo/Qualcomm] Ervaringen en Discussie"
Zijn de standaard devroms van xiaomi geroot?
Als de bootlock eraf is, kun je in de security ROM root aanzetten. Dit werkt voor alle officiele DEV roms. (is de eerste stap in de handleiding van en.miui.com)ikdedinges schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:09:
[...]
Heb je wel een pre-rooted rom voor nodig.
Zijn de standaard devroms van xiaomi geroot?
Aan de ROM versie te zien, is het geen officiele ROM, maar eentje gemaakt door minideal.ram50 schreef op zondag 22 mei 2016 @ 13:18:
Net een factory reset gedaan. Het geluid blijft het zelfde. Durf er geen andere rom op te zetten. Ik ben een halve leek en bang dat Minideal moeilijk gaat doen als er een ander rom opstaat, als ik hem terug stuur.
Balen!
Probeer te zoeken naar updates met de updater app. Als je er geen vindt, dan draai je zeker niet op een originele ROM (en kan het probleem dus best in de software zitten)
Verwijderd
Ik heb vandaag het ook de Note 3 pro ontvangen. Ik heb voor de zekerheid de wereldwijde rom erop gezet. Echter nog geen Nederlands. Ik heb in dit Topic meerdere Roms voorbij zien komen, welke roms bieden welke voordelen. Toen ik de Jiayu S3 advanced had was in het desbetreffende Topic een overzichtje. Welke rom heeft Nederlands en welke voor- en nadelen heeft deze rom?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
De update app geeft aan dat er geen nieuwere versie is. Hij wil niet updatendarasta schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:14:
[...]
Aan de ROM versie te zien, is het geen officiele ROM, maar eentje gemaakt door minideal.
Probeer te zoeken naar updates met de updater app. Als je er geen vindt, dan draai je zeker niet op een originele ROM (en kan het probleem dus best in de software zitten)
Als je de nederlands wilt als taal moet je eerst unlock rechten hebben om je boatloader te unlocken, pas daarna kan je er een muiu versie opzetten met nederlandse taal erin.Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2016 @ 22:22:
Ik heb vandaag het ook de Note 3 pro ontvangen. Ik heb voor de zekerheid de wereldwijde rom erop gezet. Echter nog geen Nederlands. Ik heb in dit Topic meerdere Roms voorbij zien komen, welke roms bieden welke voordelen. Toen ik de Jiayu S3 advanced had was in het desbetreffende Topic een overzichtje. Welke rom heeft Nederlands en welke voor- en nadelen heeft deze rom?
Alvast bedankt!
Unlock rechten moet je aanvragen op de site van xiaomi, link is paar keer voorbygekomen in dit topic geloof ik.
Volledige uitleg is hier te vinden.Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2016 @ 22:22:
Alvast bedankt!
Er is een mogelijkheid om de originele ROM terug te zetten. zie hierram50 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 03:05:
[...]
De update app geeft aan dat er geen nieuwere versie is. Hij wil niet updaten
Wel voorzichtig mee zijn en goed doorlezen!!
Verwijderd
Een probleempje. Ik ontvang geen code. Ik heb gisteren ook al de code aangevraagd en niks gekregen. Ik ben niet in de mogelijkheid, om het via een ander buitenlands nummer aan te vragen.
darasta schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 13:01:
[...]
Volledige uitleg is hier te vinden.
[...]
Er is een mogelijkheid om de originele ROM terug te zetten. zie hier
Wel voorzichtig mee zijn en goed doorlezen!!
Dat ben je wel:Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 18:23:
Een probleempje. Ik ontvang geen code. Ik heb gisteren ook al de code aangevraagd en niks gekregen. Ik ben niet in de mogelijkheid, om het via een ander buitenlands nummer aan te vragen.
[...]
http://www.receive-sms-online.info/
Verwijderd
Thanks!
Nu wachten dat ik die van mij kan unlocken en dan een rom uitzoeken.
Is de MIUI EU rom een goede of adviseren jullie een andere?
Nu wachten dat ik die van mij kan unlocken en dan een rom uitzoeken.
Is de MIUI EU rom een goede of adviseren jullie een andere?
Momus schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 20:22:
[...]
Dat ben je wel:
http://www.receive-sms-online.info/
Xiaomi.eu roms zijn het meest geschikt om hier te gebruiken.
Ik kreeg ook geen code via SMS, totdat ik via m'n Mi Account m'n telefoon geactiveerd had. Daarna opnieuw geprobeerd en toen kwam de SMS binnen enkele seconden binnen. Gewoon via m'n KPN nummer.Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 18:23:
[...]
Hoe krijg je eigenlijk bericht dat je unlock aanvraag geaccepteerd is?
Ik heb de aanvraag met een buitenlands nummer aangevraagd, dus ik kan de sms'jes die daar naar gestuurd worden niet lezen..
Ik heb de aanvraag met een buitenlands nummer aangevraagd, dus ik kan de sms'jes die daar naar gestuurd worden niet lezen..
[XBO/PSN: BroedersKolk]
Verwijderd
Download de unlocktool, wanneer het erdoorheen is (kan 10 dagen duren). Kan je je toestel ermee unlocken. Dit programma controleert of je toestemming hebt op de server van Xiaomi.
jooncheez schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 17:10:
Je kan ook naar http://en.miui.com/unlock en dan kiezen voor unlock now. Wanneer je kan unlocken krijg je de optie om de unlock tool te downloaden.jooncheez schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 17:10:
Bij mij duurde het 7 dagen totdat het werd verwerkt. Als reden had ik xiaomi.eu geschreven bij de aanvraag.
Ik sta op het punt om de Note 3 Pro te bestellen van aliexpress. Ik heb gekozen voor een seller die de importkosten kan vermijden. Deze seller biedt 2 verschillende roms aan. Welke is het beste om te kiezen?
http://www.aliexpress.com/store/product/Original-Xiaomi-Redmi-Note-3-Pro-Prime-32GB-ROM-Official-Global-Firmware-Mobile-Phone-Snapdragon-650/311331_32672119908.html?spm=2114.12010108.1000023.2.Igqkke
"MIUI 7, Official Global Firmware,support OTA update"
http://www.aliexpress.com/store/product/Original-Xiaomi-Redmi-Note-3-Pro-Prime-32GB-ROM-Metal-Body-Fingerprint-Mobile-Phone-Snapdragon-650/311331_32598227866.html?aff_platform=data-feeds&sk=JYJQJYByj%3A&cpt=1464386788421&aff_trace_key=03d76980e06c46e088b69da5bf9d2e58-1464386788421-08647-JYJQJYByj
"MIUI 7, Custom ROM (Change from official rom,Add Multilang,delete chinese APPs,bulti-in Google Play Store),NOT support OTA update"
http://www.aliexpress.com/store/product/Original-Xiaomi-Redmi-Note-3-Pro-Prime-32GB-ROM-Official-Global-Firmware-Mobile-Phone-Snapdragon-650/311331_32672119908.html?spm=2114.12010108.1000023.2.Igqkke
http://www.aliexpress.com/store/product/Original-Xiaomi-Redmi-Note-3-Pro-Prime-32GB-ROM-Metal-Body-Fingerprint-Mobile-Phone-Snapdragon-650/311331_32598227866.html?aff_platform=data-feeds&sk=JYJQJYByj%3A&cpt=1464386788421&aff_trace_key=03d76980e06c46e088b69da5bf9d2e58-1464386788421-08647-JYJQJYByj
"MIUI 7, Custom ROM (Change from official rom,Add Multilang,delete chinese APPs,bulti-in Google Play Store),NOT support OTA update"
Ik raad je aan de originele global erop te laten zetten.rupsmans schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 18:22:
Ik sta op het punt om de Note 3 Pro te bestellen van aliexpress. Ik heb gekozen voor een seller die de importkosten kan vermijden. Deze seller biedt 2 verschillende roms aan. Welke is het beste om te kiezen?
Wil je er nederlands op, dan kun je dan gemakkelijk de xiaomi.eu ROM erop zetten, die Nederlands ondersteund en elke week wordt geupdate.
Je moet namelijk de bootloader unlocken voordat je er een goede custom rom op kan zetten. Dit kan alleen vanaf originele firmware.
Daarnaast weet je nooit wat er meegebakken is met die ROM van de verkoper.
Er staat een uitgebreide handleiding op pagina 11 van dit topic.
Ik ben vanmiddag tegen de punt van een tafel gelopen, terwijl mijn telefoon in mijn broekzak zat.. in eerste instantie, geen probleem. Echter nu werkt de fingerprintscanner niet meer. Zojuist alle prints verwijderd, maar ipv een false vibratie oid te geven, doet de scanner niets meer. Hij wil ook geen prints meer inlezen.
Ik ben op het moment een update voor de rom aan het downloaden.... maar ik verwacht hier niets van. Het toestel had na de botsing een klein deukje tussen de flitser en de scanner... deze heb ik voorzichtig met een schroevendraaier uit kunnen halen.
Update;
Rom geüpdatet, toestel gaat zelf terug uit fingerprint menu, toestel open gehad, kabel overnieuw bevestigd, scanner los gehaald en schoon gemaakt....... geen resultaat, dus maar een nieuwe scanner besteld.... Over een maand weten we meer.
Ik ben op het moment een update voor de rom aan het downloaden.... maar ik verwacht hier niets van. Het toestel had na de botsing een klein deukje tussen de flitser en de scanner... deze heb ik voorzichtig met een schroevendraaier uit kunnen halen.
Update;
Rom geüpdatet, toestel gaat zelf terug uit fingerprint menu, toestel open gehad, kabel overnieuw bevestigd, scanner los gehaald en schoon gemaakt....... geen resultaat, dus maar een nieuwe scanner besteld.... Over een maand weten we meer.
[ Voor 17% gewijzigd door fvandenreek op 29-05-2016 20:38 ]
Money isn't rellevant..... who you are is.....
Ik lees in de handleiding van Darasta dat je twrp met flashify kunt flashen mits je de bootloader unlocked hebt en een pre-rooted developer rom draait. Zijn alle developer roms pre-rooted? Of alleen de chinese versie?
[ Voor 7% gewijzigd door Kasj op 30-05-2016 09:17 ]
Ik heb eindelijk mijn bootloader kunnen unlocken en root kunnen verkrijgen. Ik draai nu de Global Developer Rom. Nederlandse taal hoef ik niet.
Weet iemand of je in dit geval nog steeds OTA updates kan uitvoeren? Eventueel met achteraf weer Root activeren?
Weet iemand of je in dit geval nog steeds OTA updates kan uitvoeren? Eventueel met achteraf weer Root activeren?
[XBO/PSN: BroedersKolk]
Verwijderd
Bah, wanneer komt er een update voor de global stable?
De ontvangst is om te huilen.
Edge/3g/4g en dan valt verbinding weg...
Kan je eigenlijk terug naar een vorige build via de updater app? Vond de 7.2.5.0 veel beter
De ontvangst is om te huilen.
Edge/3g/4g en dan valt verbinding weg...
Kan je eigenlijk terug naar een vorige build via de updater app? Vond de 7.2.5.0 veel beter
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2016 21:00 ]
De laatste versie van MIUI 7 is vorige week uitgekomen. De eerstvolgende versie die uit zal komen is MIUI 8. https://xiaomi.eu/community/threads/6-5-26-last-miui-7.31811/
sorry delete
[ Voor 93% gewijzigd door The Source op 31-05-2016 18:12 ]
Verwijderd
Na lang wachten mijn unlock recht gekregen, dan toch maar eens proberen.
Krijg ik de wel gekende error van 'Couldn't verify device, Current account is different from the account info on the device'
Krijg ik de wel gekende error van 'Couldn't verify device, Current account is different from the account info on the device'
Je hebt een dev rom nodig om te unlocken, zelf heb ik de global dev gebruikt en werkte perfectVerwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 17:15:
Na lang wachten mijn unlock recht gekregen, dan toch maar eens proberen.
Verwijderd
Bij mij werkt dat niet. Krijg dezelfde melding.Ik heb een buitenlands nummer gebruikt. Kan het hieraan liggen?
Dangerous_Dave schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:43:
[...]
Je hebt een dev rom nodig om te unlocken, zelf heb ik de global dev gebruikt en werkte perfect
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2016 19:49 ]
Je moet alleen de code aanvragen met een buitenlands nummer he, niet je hele account aanmaken op dat nummer. Die gewoon met je eigen credentials.
In ieder geval moet het account waar je de unlock mee aanvraagt en het account op je toestel gelijk zijn.
In ieder geval moet het account waar je de unlock mee aanvraagt en het account op je toestel gelijk zijn.
Verwijderd
Ik had blijkbaar twee account, waarvan ik gebruik maakte. Ik heb de telefoon kunnen unlocken.
Als ik de unlock opnieuw probeer. Zegt het programma, dat de unlock niet nodig is voor mijn toestel. Maar het acces geven via Security krijg ik niet, zoals wel op de screenshots te zien is.
Update: http://en.miui.com/thread-275244-1-1.html de stappen die hier staan werken niet, terwijl mijn smartphone is geunlocked via Miunlock. Maar ik kan niet verder et Flashify. Wat doe ik verkeerd? Overigens zie ik dat eerste plaatje ook niet verschijnen.dutchgio schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 19:55:
Je moet alleen de code aanvragen met een buitenlands nummer he, niet je hele account aanmaken op dat nummer. Die gewoon met je eigen credentials.
Als ik de unlock opnieuw probeer. Zegt het programma, dat de unlock niet nodig is voor mijn toestel. Maar het acces geven via Security krijg ik niet, zoals wel op de screenshots te zien is.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2016 20:56 ]
"Dat eerste plaatje"? Je bedoelt die met root access?Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 19:58:
Ik had blijkbaar twee account, waarvan ik gebruik maakte. Ik heb de telefoon kunnen unlocken.
[...]
Update: http://en.miui.com/thread-275244-1-1.html de stappen die hier staan werken niet, terwijl mijn smartphone is geunlocked via Miunlock. Maar ik kan niet verder et Flashify. Wat doe ik verkeerd? Overigens zie ik dat eerste plaatje ook niet verschijnen.
Verwijderd
Ja die bedoel ik, zodat ik toegang kan geven aan de apps.

Ik kan mijn telefoon namelijk niet opnieuw unlocken:

Wat is er fout gegaan?

Wat is er fout gegaan?
Momus schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 20:56:
[...]
"Dat eerste plaatje"? Je bedoelt die met root access?
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2016 21:10 ]
Volgens mij moet je een developer rom draaien voor die root Access. Waarschijnlijk draai je een stable?Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 20:57:
Ja die bedoel ik, zodat ik toegang kan geven aan de apps.
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat is er fout gegaan?
[...]
Verwijderd
Ik heb express, voordat ik dat deed de Developerrom erop gezet:
MIUI 7 Global 6.5.19 Beta staat er bij telefoongegevens. Moet ik anders de Chinese Developerrom eropzetten?
MIUI 7 Global 6.5.19 Beta staat er bij telefoongegevens. Moet ik anders de Chinese Developerrom eropzetten?
Kasj schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 21:15:
[...]
Volgens mij moet je een developer rom draaien voor die root Access. Waarschijnlijk draai je een stable?
Nee, je moet naar de security app en Root Access verlenen.Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 21:25:
Ik heb express, voordat ik dat deed de Developerrom erop gezet:
[...]
Verwijderd
Dat is juist het probleem. Ik ga naar Security-> Permissions en daar staat die knop niet voor de Root acces verlenen.
Momus schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 21:59:
[...]
Nee, je moet naar de security app en Root Access verlenen.
Je moet Root Access eerst aanzetten, voor je in Permissions die Root Access per app kunt regelen.Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 22:02:
Dat is juist het probleem. Ik ga naar Security-> Permissions en daar staat die knop niet voor de Root acces verlenen.
[...]
Verwijderd
De Root acces zet je aan door? Deze aan te vragen bij Xiaomi en deze te activeren door een bepaald programma. Of mis ik een stap?
Momus schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 22:04:
[...]
Je moet Root Access eerst aanzetten, voor je in Permissions die Root Access per app kunt regelen.
Verwijderd
Maar hoe zet ik die optie dan aan? Er staat namelijk al een Developerrom op.....
Momus schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 22:12:
Nee, dat is onderdeel van de DEV Rom.
Oh, Global DEVs zijn tegenwoordig niet meer pre rooted.
China DEV wel.
China DEV wel.
Verwijderd
Hoe kan ik overstappen van de Global naar de China DEV? Via de update manier werkt het niet.
Momus schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 22:55:
Oh, Global DEVs zijn tegenwoordig niet meer pre rooted.
China DEV wel.
Daar staan echt 100 instructies voor in deze topic. MiFlash is je vriend.
Hey allemaal!
Ook hier gepost: http://en.miui.com/thread-288707-1-1.html
Helaas heb ik nogal pech met mijn Redmi Note 3 PRO (Snapdragon)
Direct toen ik hem aanzette bleef deze hangen op het MI logo, ik denk dat de verkoper een fout heeft gemaakt met het flashen naar de global rom.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hello Mi friends!
This week I receieved my Redmi Note 3 PRO (Snapdragon edition) but it's stuck in the MI logo when I turn it on. I'm afraid the reseller made a mistake when flashing the International ROM and Play Store. I can't enter EDL mode by ADB because the phone doesn't boot into android and when I go into Fastboot mode (VOL - and Power) I can't boot to EDL from there there too I think?
I can't open the back and mess with cables since I still have warantly but I'd rather not send it back all the way to China since it takes a long time, shipping costs and again the risk of paying taxes. Is there something I can do to fix this stuck boot?
I tried to fully decharge my phone, but when I connect the Micro USB cable from my PC to the phone and at the same time press VOL + and VOL - it seems to be too empty to be able to boot to EDL. The LED starts quickly blinking in red but the computer doens't recognize it at all, I think it didn't boot to EDL and the light is blinking because of the low battery, can that be?
Any help would be GREATLY appreciated!
Thank you so much in advance and have a good day all!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het toestel is nu nagenoeg leeg qua batterij maar ik krijg hem met VOL + en VOL - niet in EDL mode, ik denk omdat de batterij te leeg is?
Het toestel wil ik liever echt niet open maken gezien de garantie.
Heeft iemand een idee / tips?
Heel graag! Thanks alvast!
Ook hier gepost: http://en.miui.com/thread-288707-1-1.html
Helaas heb ik nogal pech met mijn Redmi Note 3 PRO (Snapdragon)
Direct toen ik hem aanzette bleef deze hangen op het MI logo, ik denk dat de verkoper een fout heeft gemaakt met het flashen naar de global rom.
Hello Mi friends!
This week I receieved my Redmi Note 3 PRO (Snapdragon edition) but it's stuck in the MI logo when I turn it on. I'm afraid the reseller made a mistake when flashing the International ROM and Play Store. I can't enter EDL mode by ADB because the phone doesn't boot into android and when I go into Fastboot mode (VOL - and Power) I can't boot to EDL from there there too I think?
I can't open the back and mess with cables since I still have warantly but I'd rather not send it back all the way to China since it takes a long time, shipping costs and again the risk of paying taxes. Is there something I can do to fix this stuck boot?
I tried to fully decharge my phone, but when I connect the Micro USB cable from my PC to the phone and at the same time press VOL + and VOL - it seems to be too empty to be able to boot to EDL. The LED starts quickly blinking in red but the computer doens't recognize it at all, I think it didn't boot to EDL and the light is blinking because of the low battery, can that be?
Any help would be GREATLY appreciated!
Thank you so much in advance and have a good day all!
Het toestel is nu nagenoeg leeg qua batterij maar ik krijg hem met VOL + en VOL - niet in EDL mode, ik denk omdat de batterij te leeg is?
Het toestel wil ik liever echt niet open maken gezien de garantie.
Heeft iemand een idee / tips?
Heel graag! Thanks alvast!
Ik zou hem even opladen.
[ Voor 4% gewijzigd door Momus op 02-06-2016 14:20 ]
Goed idee
haha, maar als ik hem oplaad krijg ik hem daarna niet meer uit, als ik de power knop vasthoud dan gaan hij herstarten i.p.v. uit. Ik kan hem toch alleen in EDL mode krijgen wanneer hij uit staat toch?
Thanks voor je reactie!
Thanks voor je reactie!
Je houdt - en + ingedrukt en plugt hem vervolgens in de pc?
Dit is de guide om hem te unbricken iig.
http://en.miui.com/thread-235865-1-1.html
Dit is de guide om hem te unbricken iig.
http://en.miui.com/thread-235865-1-1.html
[ Voor 42% gewijzigd door Momus op 02-06-2016 14:42 ]
Ja klopt, ik krijg dus wel de blinking red light maar mijn PC detecteert hem niet. Ik vrees dus dat hij niet naar EDL mode gaat maar gewoon knippert omdat hij te leeg is? Opladen is geen oplossing gezien ik het toestel dan niet meer uit krijg (wanneer het toestel bijvoorbeeld 5% accu lading heeft en ik hou de power knop ingedrukt om hem uit te schakelen dan herstart het toestel i.p.v. uit te gaan)
EDL mode?
Ik zou het op een andere manier proberen, die guide van hierboven bijvoorbeeld.
Ik zou het op een andere manier proberen, die guide van hierboven bijvoorbeeld.
EDL is de mode die je krijgt wanneer je VOL+ en VOL- ingedrukt houdt en de USB kabel aansluit, dis is conform de guide.
Kun je wel nog in de Stock Recovery mode? En herkent je PC dan de telefoon m.b.v. Mi Suite?Android16 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 15:16:
EDL is de mode die je krijgt wanneer je VOL+ en VOL- ingedrukt houdt en de USB kabel aansluit, dis is conform de guide.
Of eventueel Mi Suite icm de fastboot mode?
En heb je de juiste drivers al op je PC geïnstalleerd? Je PC zou altijd iets van een Device moeten tonen zou je zeggen.
Verwijderd
Global Stable of een DEV of een EU rom gaan geen verschil maken voor mijn ontvangst probleem neem ik aan?
Dan heeft het ook geen zin, even wachten op de volgende OTA en anders een nieuw toestel zoeken.
Dan heeft het ook geen zin, even wachten op de volgende OTA en anders een nieuw toestel zoeken.
Als je het niet probeert, weet je het ook niet.Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 08:49:
Global Stable of een DEV of een EU rom gaan geen verschil maken voor mijn ontvangst probleem neem ik aan?
Verwijderd
Ik vind nergens info dat er effectief iets zou verschillen...ik vind ook wel niks die het tegenspreektMomus schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 09:16:
[...]
Als je het niet probeert, weet je het ook niet.
Ik wacht nog even af tot eind juni, tegen dan zal er wel al een nieuwe OTA zijn voor de global stable denk ik.
edit: heel wat mensen op het forum hebben problemen, ik denk niet dat ze dit gaan blijven negeren.
Afwachten op MIUI 8 zeg ik dan maar.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2016 09:25 ]
Hey Kasj, ik kom ook niet in de stock recovery, ik las dat dit komt doordat het toestel een gelockte bootloader heeft. In de Mi Suite wordt het toestel niet herkent omdat deze blijft hangen op het Mi logo maar als ik de fastboot mode start (met volume - en power) en vervolgens fastboot devices invoer dan zie ik hem er tussen staan. Maar alles wat ik met fastboot probeerd strand aangezien het toestel gelocked is. Als ik ADB mode zou kunnen krijgen dan zou het denk ik wel moeten lukken. Heb jij of iemand anders nog tips?Kasj schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 20:45:
[...]
Kun je wel nog in de Stock Recovery mode? En herkent je PC dan de telefoon m.b.v. Mi Suite?
Of eventueel Mi Suite icm de fastboot mode?
En heb je de juiste drivers al op je PC geïnstalleerd? Je PC zou altijd iets van een Device moeten tonen zou je zeggen.
Hartelijk dank!
Unlock rechten aanvragen en dan met de unlock tool in fastboot mode de bootloader unlocken?Android16 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 10:32:
[...]
Hey Kasj, ik kom ook niet in de stock recovery, ik las dat dit komt doordat het toestel een gelockte bootloader heeft. In de Mi Suite wordt het toestel niet herkent omdat deze blijft hangen op het Mi logo maar als ik de fastboot mode start (met volume - en power) en vervolgens fastboot devices invoer dan zie ik hem er tussen staan. Maar alles wat ik met fastboot probeerd strand aangezien het toestel gelocked is. Als ik ADB mode zou kunnen krijgen dan zou het denk ik wel moeten lukken. Heb jij of iemand anders nog tips?
Hartelijk dank!
Weet je zeker dat je device niet in de hardware lijst verschijnt?
Hoe zit het met dual Sim?
Ben je bereikbaar op 2 nummers? Ik ben 35 pagina's doorgelopen, echter kan ik weinig terug vinden over dual Sim.
Als ik met 1 van de 2 kan bellen ja prima, alleen ik moet op beide nummers bereikbaar zijn.
Ik denk dat ik hem hier ga bestellen:
http://m.aliexpress.com/i...-qbyZzJAI6&aff_platform=y
En dan vragen voor de Global rom? Ik blijf hem toch in het Engels draaien, ik wil hem niet in NL.
Ben je bereikbaar op 2 nummers? Ik ben 35 pagina's doorgelopen, echter kan ik weinig terug vinden over dual Sim.
Als ik met 1 van de 2 kan bellen ja prima, alleen ik moet op beide nummers bereikbaar zijn.
En dan vragen voor de Global rom? Ik blijf hem toch in het Engels draaien, ik wil hem niet in NL.
Je bent op beide nummers bereikbaar, tenzij je op de ene in gesprek bent, dan ben je op de ander niet bereikbaar.DaYwaLkUr schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 22:49:
Hoe zit het met dual Sim?
Voor het unlocken van de bootloader moet je op een werkende dev ROM draaien, waarbij je ingelogd bent met je MI account.Kasj schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 21:08:
[...]
Unlock rechten aanvragen en dan met de unlock tool in fastboot mode de bootloader unlocken?
Weet je zeker dat je device niet in de hardware lijst verschijnt?
Je telefoon zou uit moeten schakelen nadat je een x aantal seconden de powerknop ingedrukt houdt. (probeer iets van 30 seconden) daarna kun je deze in download modus zetten en dan met deze guide via edl er een nieuwe ROM opzetten.
Blijf je haken op het mi-logo of op het milogo met onderin het scherm 3 puntjes?
[
[/quote]
Heb hem ook daar gekocht en gevraagd om de unsealed box te krijgen.
Hebben ze ook gedaan. Was 5 dagen verwerkingstijd en eenmaal verzonden was hij 2 dagen later al in de bus via DHL
[/quote]
Heb hem ook daar gekocht en gevraagd om de unsealed box te krijgen.
Hebben ze ook gedaan. Was 5 dagen verwerkingstijd en eenmaal verzonden was hij 2 dagen later al in de bus via DHL
Hoe zijn de hoesjes? Omdat 5,5" toch best groot is? Iemand een aanrader?
Ipaky case, mooi en functioneel, aliexpress.com
Verwijderd
Goed, ik heb besloten om de Redmi Note 3 Pro Prime (what’s in a name) te bestellen, de gouden versie. Deze is het goedkoopst en goud vind ik wel een keer leuk. Ik heb de keus teruggebracht tot twee aanbieders op AliExpress:
Fantacy
HK Goldway
HK Goldway heb ik eerder al besteld en is een zeer betrouwbare store. Fantacy ook als ik de waarderingen mag geloven.
Volgens mij installeren ze beiden een custom multi-language ROM, maar ik ben redelijk handig en kan er toch op flashen wat ik wil (xiaomi.eu versie)? Volgens mij komt 17 juni MIUI 8 alpha ook voor de Note 3 Pro beschikbaar.
Bij HK Goldway kun je via DHL bestellen zonder invoerkosten, maar is $27 duurder. Fantacy verstuurt per Singapore Post maar claimt dat er een kleine kans is op invoerkosten. Is dit gewoon gok de goals en kans van 1 op 3 dat je er uit gepikt wordt en +/- €40 bijbetalen?
Hoesjes:
Simpel doorzichtig plastic hoesje met grip
Plastic S-line hoesje met grip
Ipaky
Voordeel van die plastic hoesjes is dat het over de randen gaat, Ipaky ziet er wat beter uit maar minder bescherming?
Tips/opmerkingen/aanmerkingen/aanbevelingen zijn welkom!
Fantacy
HK Goldway
HK Goldway heb ik eerder al besteld en is een zeer betrouwbare store. Fantacy ook als ik de waarderingen mag geloven.
Volgens mij installeren ze beiden een custom multi-language ROM, maar ik ben redelijk handig en kan er toch op flashen wat ik wil (xiaomi.eu versie)? Volgens mij komt 17 juni MIUI 8 alpha ook voor de Note 3 Pro beschikbaar.
Bij HK Goldway kun je via DHL bestellen zonder invoerkosten, maar is $27 duurder. Fantacy verstuurt per Singapore Post maar claimt dat er een kleine kans is op invoerkosten. Is dit gewoon gok de goals en kans van 1 op 3 dat je er uit gepikt wordt en +/- €40 bijbetalen?
Hoesjes:
Simpel doorzichtig plastic hoesje met grip
Plastic S-line hoesje met grip
Ipaky
Voordeel van die plastic hoesjes is dat het over de randen gaat, Ipaky ziet er wat beter uit maar minder bescherming?
Tips/opmerkingen/aanmerkingen/aanbevelingen zijn welkom!
Ik zou gewoon voor HK Goldway gaan. Zoals je al aangegeven hebt betrouwbaar, je hebt er al eerder besteld.
Je kunt altijd vragen voor een 'sealed box' of geen custom rom. Qua flashen hebben ze tegenwoordig een bootloader lock, maar het is tegenwoordig vrij makkelijk om je bootloader te unlocken. Je kunt nu al een account aanmaken en de toestemming aanvragen .
Verder heb je hem van HK Goldway dan in ieder geval erg snel via DHL en ook al is het wat duurder, geen kans op iets extra's.
Qua case kan ik de Ipaky aanbevelen, die gebruik ik al vanaf dat ik de Note 3(mtk versie) heb en is echt een goed hoesje. Die beschermt ook erg goed, achter en aan de zijkanten volledige bescherming, zit echt om de telefoon heen. Ook een opstaand randje bij het scherm.
Je kunt altijd vragen voor een 'sealed box' of geen custom rom. Qua flashen hebben ze tegenwoordig een bootloader lock, maar het is tegenwoordig vrij makkelijk om je bootloader te unlocken. Je kunt nu al een account aanmaken en de toestemming aanvragen .
Verder heb je hem van HK Goldway dan in ieder geval erg snel via DHL en ook al is het wat duurder, geen kans op iets extra's.
Qua case kan ik de Ipaky aanbevelen, die gebruik ik al vanaf dat ik de Note 3(mtk versie) heb en is echt een goed hoesje. Die beschermt ook erg goed, achter en aan de zijkanten volledige bescherming, zit echt om de telefoon heen. Ook een opstaand randje bij het scherm.
Verwijderd
Ik dacht op de foto's te kunnen zien dat er geen bescherming om de randen zat, maar nu ik beter kijk zie ik een rubber rand. Dank voor je input!dutchgio schreef op zondag 05 juni 2016 @ 13:40:
Pas op dat je van de ipaky hoesjes njet alle laders kunt gebruiken. Omdat sommige micro-usb ladere een kortere input hebben. Deze ervaring heb ik nu met meerdere ipaky.Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2016 @ 13:44:
[...]
Ik dacht op de foto's te kunnen zien dat er geen bescherming om de randen zat, maar nu ik beter kijk zie ik een rubber rand. Dank voor je input!
Verwijderd
Bedankt voor de tip. Gelukkig heb ik meerdere/verschillende USB kabels. Ik heb ook een versie met extra lange connector (zodat ik met hoesje kan laden) van deze magnetisch USB kabel/connector. Dit omdat de micro USB ingang van mijn Xiaomi's uiteindelijk altijd kapot gaan. Zo blijft de USB ingang/uitgang beschermd en hoef ik niet iedere keer dat kabeltje erin te frotten.theduke1989 schreef op zondag 05 juni 2016 @ 20:16:
[...]
Pas op dat je van de ipaky hoesjes njet alle laders kunt gebruiken. Omdat sommige micro-usb ladere een kortere input hebben. Deze ervaring heb ik nu met meerdere ipaky.
Steekt dat niet uit, die lange connector, ook met hoesje?Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2016 @ 21:08:
[...]
Bedankt voor de tip. Gelukkig heb ik meerdere/verschillende USB kabels. Ik heb ook een versie met extra lange connector (zodat ik met hoesje kan laden) van deze magnetisch USB kabel/connector. Dit omdat de micro USB ingang van mijn Xiaomi's uiteindelijk altijd kapot gaan. Zo blijft de USB ingang/uitgang beschermd en hoef ik niet iedere keer dat kabeltje erin te frotten.
Anders wel een interessante optie.
[ Voor 79% gewijzigd door dutchgio op 05-06-2016 22:25 ]
Verwijderd
Uiteindelijk dan toch kunnen unlocken, TWRP erop en root.
Draai nu de 6.5.26 EU Multi.
Zoals verwacht geen verbetering in de netwerk, heb wel de NL taal nu
Draai nu de 6.5.26 EU Multi.
Zoals verwacht geen verbetering in de netwerk, heb wel de NL taal nu
Verwijderd
Bij mij komt het toevallig precies uit, is natuurlijk afhankelijk van dikte hoesje en diepte ingang USB. Als je het bestelt zou ik de "lange" versie kiezen en als extra een "normale" reserve connector (bij Tinydeal).dutchgio schreef op zondag 05 juni 2016 @ 22:25:
[...]
Steekt dat niet uit, die lange connector, ook met hoesje?
Anders wel een interessante optie.
Let op van HK Goldway, dit bericht gekregen:Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2016 @ 13:19:
Hi, friend ,
Regarding to the tax issue, We will declare it low price to help avoid tax.but if some time the parcel got randomly strict inspect by custom, you still need to pay tax. (it will happen, normally, the rate is 1%), Please understand.
Thanks
Li
Verwijderd
Ja, maar voor $20 extra kun je het via DHL laten versturen. Het wordt dan eerst naar de UK verstuurd en vervolgens naar jou. Zo heb je gegarandeerd geen extra kosten. Top One (AE) biedt dit ook aan.DaYwaLkUr schreef op maandag 06 juni 2016 @ 13:02:
[...]
Let op van HK Goldway, dit bericht gekregen:
Hi, friend ,
Regarding to the tax issue, We will declare it low price to help avoid tax.but if some time the parcel got randomly strict inspect by custom, you still need to pay tax. (it will happen, normally, the rate is 1%), Please understand.
Thanks
Li
Ik krijg 3 opties:Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2016 @ 13:50:
[...]
Ja, maar voor $20 extra kun je het via DHL laten versturen. Het wordt dan eerst naar de UK verstuurd en vervolgens naar jou. Zo heb je gegarandeerd geen extra kosten. Top One (AE) biedt dit ook aan.
AliExpress Standard Shipping 15-45 days Free Shipping
DHL 3-8 days US $12.44
Seller's Shipping Method 28 days US $20.00
Gewoon voor DHL gaan?
Heren,
De Cyanogenmod 13 (UNOFFICIAL) is gereleased van het weekend met een werkende Fingerprint scanner.
http://forum.xda-develope...flash-cm13-build-t3391839
http://forum.xda-develope...omi-redmi-note-3-t3350656
Zelf nog niet geprobeerd. Draai momenteel op de laatste MIUI weekly release van xiaomi.eu.
Zie youtube video:
YouTube: cyanogenmod 13 xiaomi redmi note 3 pro
De Cyanogenmod 13 (UNOFFICIAL) is gereleased van het weekend met een werkende Fingerprint scanner.
Zelf nog niet geprobeerd. Draai momenteel op de laatste MIUI weekly release van xiaomi.eu.
Zie youtube video:
[ Voor 29% gewijzigd door ReTechNL op 06-06-2016 15:14 ]
Verwijderd
Optie 1 is normaal, kans op extra kostenDaYwaLkUr schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:25:
[...]
Ik krijg 3 opties:
AliExpress Standard Shipping 15-45 days Free Shipping
DHL 3-8 days US $12.44
Seller's Shipping Method 28 days US $20.00
Gewoon voor DHL gaan?
Optie 2 is DHL, bijna zeker kans op extra kosten
Optie 3 is geen extra kosten
Kijk even onder Description, daar wordt optie 3 uitgelegd!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2016 15:19 ]
Je had gelijk, stond er heel duidelijk! heb hem besteld voor 211 USD. Gevraagd voor een Sealed box en de Official ROM (No custom ROM).Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:42:
[...]
Optie 1 is normaal, kans op extra kosten
Optie 2 is DHL, bijna zeker kans op extra kosten
Optie 3 is geen extra kosten
Kijk even onder Description, daar wordt optie 3 uitgelegd!
Nu nog een hoesje en een tempered glass protector
Even deze topic volgen, blijkbaar heeft mijn vriendin die nu in China is deze telefoon gekregen. Als ik de TS zo lees heeft de telefoon gewoon WCDMA enzo en moet het gewoon goed werken hier in NL. Of hebben de telefoons die verkocht worden in China zelf (i.p.v. telefoons die aan buitenland verkocht worden) andere hardware? Ik heb namelijk weleens gelezen dat het niet aan te raden is om mobieltjes in de winkel in China te kopen.
Ik heb vroeger namelijk weleens meegemaakt dat vader thuis kwam met een Nokia zonder Wifi module
, terwijl de Europese versie wel gewoon Wifi had.
Ik heb vroeger namelijk weleens meegemaakt dat vader thuis kwam met een Nokia zonder Wifi module
Het zou kunnen dat je MTK variant hebt:xileS schreef op maandag 06 juni 2016 @ 16:35:
Even deze topic volgen, blijkbaar heeft mijn vriendin die nu in China is deze telefoon gekregen. Als ik de TS zo lees heeft de telefoon gewoon WCDMA enzo en moet het gewoon goed werken hier in NL. Of hebben de telefoons die verkocht worden in China zelf (i.p.v. telefoons die aan buitenland verkocht worden) andere hardware? Ik heb namelijk weleens gelezen dat het niet aan te raden is om mobieltjes in de winkel in China te kopen.
Ik heb vroeger namelijk weleens meegemaakt dat vader thuis kwam met een Nokia zonder Wifi module, terwijl de Europese versie wel gewoon Wifi had.
[Xiaomi Redmi Note 3 / Mediatek] Ervaringen en Discussie
Maar qua werking zou het hier gewoon prima moeten kunnen. Zolang het geen ''TD-SCMA"(China-specifiek netwerk, heb je in NL alleen 2/3g ) heet zit je goed.
Ah verrek, reageer in de verkeerde topic ook nog waarschijnlijk dan. Maar goed om te horen, dat alles gewoon waarschijnlijk zal werken.dutchgio schreef op maandag 06 juni 2016 @ 16:43:
[...]
Het zou kunnen dat je MTK variant hebt:
[Xiaomi Redmi Note 3 / Mediatek] Ervaringen en Discussie
Maar qua werking zou het hier gewoon prima moeten kunnen. Zolang het geen ''TD-SCMA"(China-specifiek netwerk, heb je in NL alleen 2/3g ) heet zit je goed.
Verwijderd
Ik wacht nog even met het gebruik van de ROM. Ik lees, dat mensen bepaalde klachten ondervinden met slechte verbinding en slechte videokwaliteit.
ReTechNL schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:33:
Heren,
Zie youtube video:
iemand de snapdragon camera app al geprobeerd?
http://en.miui.com/thread-287814-1-1.html
hier het installatie bestand voor mensen die geen xiaomi account hebben of geen credits hebben
https://drive.google.com/...uOHByNDg/view?usp=sharing
installeren via TWRP
hier het installatie bestand voor mensen die geen xiaomi account hebben of geen credits hebben
installeren via TWRP
Thanks, heb m besteld. Ga het wel zien.Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2016 @ 08:18:
[...]
Bij mij komt het toevallig precies uit, is natuurlijk afhankelijk van dikte hoesje en diepte ingang USB. Als je het bestelt zou ik de "lange" versie kiezen en als extra een "normale" reserve connector (bij Tinydeal).
Verwijderd
De mijne komt van spemall.comdutchgio schreef op zondag 05 juni 2016 @ 13:40:
Ik zou gewoon voor HK Goldway gaan. Zoals je al aangegeven hebt betrouwbaar, je hebt er al eerder besteld.
EU express verzending gekozen en 2 jaar EU garantie. Wordt vanuit Spanje verstuurd, dus geen douane of andere kosten.
Dat mag ook wel wat minderikdedinges schreef op maandag 06 juni 2016 @ 20:01:
iemand de snapdragon camera app al geprobeerd?
installeren via TWRP
[ Voor 11% gewijzigd door 13art op 07-06-2016 20:31 ]
Verwijderd
Bedankt voor de tip. Dit is momenteel de goedkoopste aanbieder, of je nu gaat voor gewone verzending uit China, of de invoerkosten afkosten afkoopt via verzending uit Spanje. De mogelijke keuze voor twee jaar EU garantie is ook mooi. Met couponcode UTSPE3% trouwens 3% dus ca. $5 korting!Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 09:47:
[...]
De mijne komt van spemall.com
EU express verzending gekozen en 2 jaar EU garantie. Wordt vanuit Spanje verstuurd, dus geen douane of andere kosten.
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Bestellen, levertijd en prijzen: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
- Rooten & Custom ROM's: Het grote MIUI custom-ROM-topic
- Unlocken van de Bootloader: [Centrale topic] Xiaomi Bootloader unlocken
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Bestellen, levertijd en prijzen: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
- Rooten & Custom ROM's: Het grote MIUI custom-ROM-topic
- Unlocken van de Bootloader: [Centrale topic] Xiaomi Bootloader unlocken