[F1] Seizoen 2016 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 97 ... 101 Laatste
Acties:
  • 395.479 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:40
Staat niet bij dat het contract dat er al lag aangepast is. Ik verwacht daarom dat het oude contract gewoon nog van toepassing zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knol_02
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-05 09:48
naitsoezn schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 12:28:
[...]

100x een gerucht als waarheid brengen, maakt je nog geen waarzegger als één x dat gerucht daadwerkelijk waarheid wordt ;)
Ik was ook sceptisch maar ze waren wel degelijk goed ingelicht door een goede bron aangezien ze zelfs de details wisten over wanneer het wordt aangekondigd en de woordenwisseling op Twitter tussen hen en Frank Woestenburg over bronnen geeft dit ook weer.

F1Today komt op mij over als een website wat echt begonnen is als een zolderkamer website en door brutaal overal op af te stappen (Gezien op de nurburgring in 2014 mbt tot TR stoeltje) en publiceren zonder twijfel. Dit levert soms onjouste informatie maar kan een medium worden voor primeurs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Even een paar leuke gerelateerde feitjes...
- Jan Magnussen is in '98 bij Stewart halverwege het seizoen vervangen door.... Jos Verstappen.
- De licentie van Stewart is overgegaan van Jaguar naar, jawel, Red Bull Racing.
- Minardi is in 2006 voortgezet als Scuderia Toro Rosso.
- En wie reed er in 2003 voor Minardi? Jos Verstappen

Ik weet het, niet dezelfde teams jadajadajada, maar toch bekijk ik het toch wel zo. Voor mijn gevoel is die stamboom er wel. Net zoals dat Mercedes voor mij terugvoert naar Tyrell :P

The ramblings of an idiot

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ChrnmCgUkAECfk2.jpg

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:23
En nu Nico voorbij en WK worden ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neocon
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-04-2022
ATS schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 21:03:
[...]

Mooi dat hij Kvyat niet noemt 8)
Zou ook wel heel makkelijk worden als ie de huidige coureurs van TR zou noemen :P

Now Leaving Springfield - The Armpit of America's Butt-Crack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-07 16:04
Iemand al een idee hoe het nu met de banden keuze zit?

blijven de banden bij de coureur of bij de auto? Dat maakt hier nog wel wat uit.

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Ik moet het nog maar zien in de Red Bull, zoveel beter dan de Toro Rosso is die wagen toch niet dit seizoen? Volgens mij lagen de rondetijden tussen de STR en RB vorig jaar veel verder uit elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 15:32
powah33 schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 12:46:
Iemand al een idee hoe het nu met de banden keuze zit?

blijven de banden bij de coureur of bij de auto? Dat maakt hier nog wel wat uit.
Ik kan geen bron vinden maar ik lees op meerdere plekken dat die aan de coureur gebonden zijn. Terwijl ik zelf had verwacht aan de auto want wat doe je anders als een coureur vervangen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

Jackson6 schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 12:46:
Ik moet het nog maar zien in de Red Bull, zoveel beter dan de Toro Rosso is die wagen toch niet dit seizoen? Volgens mij lagen de rondetijden tussen de STR en RB vorig jaar veel verder uit elkaar.
Motor van RB wordt nog wel doorontwikkeld dit seizoen, die van STR niet. Verschillen zullen dus moeten gaan oplopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Polbeer91
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-08 13:00
F1 twittert vrolijk Verstappen z'n inhaalactie op Ricciardo vorig jaar in Maleisië. https://twitter.com/F1/status/728153728872685569

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
Jackson6 schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 12:46:
De RB is wel sneller en daar komen nog upgrades voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07:44

PauseBreak

derp!

Exocet schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 12:06:
Is het niet ook zo simpel dat ze bij RB/TR de data even naast elkaar leggen van de races en dan zien dat Max meer uit de auto haalt? Of kun je dat niet zo maar vergelijken?
Ze berekenen de theoretisch maximaal haalbare waarden van hun auto's en daarop worden de coureurs afgerekend.

Aangezien Sainz en Verstappen elkaar echt niet heel veel ontlopen qua rondetijden als ze een vrije baan hebben, gok ik dat Verstappen onder dat theoretisch maximum rijdt (dus sneller is dan ze verwachten) en dat Sainz er min of meer op rijdt.

Deze zet is natuurlijk erg interessant. Goed nieuws voor Verstappen, hopelijk doet hij het ook goed bij RBR. Ook goed nieuws voor ons als kijkers, want de interne strijd tussen Kvyat en Sainz wordt minstens zo interessant om te volgen.

En als ik eerlijk ben, denk ik dat deze zet mede is ingegeven doordat Ricciardo volgend jaar niet meer bij RBR rijdt en ze Max nog wel willen laten profiteren van zijn kennis en ervaring. Ik denk dat de strijd tussen Kvyat en Sainz bij TR dit jaar gaat bepalen wie volgend jaar als tweede rijder naast Verstappen in de RBR mag instappen.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
alwind schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 12:49:
[...]

De RB is wel sneller en daar komen nog upgrades voor.
Dat is wel waar ja, ik kijk normaal de q en race maar ga nu ook zeker de FP1, 2 en 3 kijken zien hoe Max het gaat doen. Zou toch wat zijn als hij RIC de vernieling in rijdt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Op Twitter zie ik Russen voorbij komen die niet heel erg blij zijn _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-07 16:04
alwind schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 12:48:
[...]

Ik kan geen bron vinden maar ik lees op meerdere plekken dat die aan de coureur gebonden zijn. Terwijl ik zelf had verwacht aan de auto want wat doe je anders als een coureur vervangen wordt.
Good point!
Het moet eerst maar uitwijzen of de bandenkeuze van de coureur dus wel bij een bepaalde bolide passen.
Je zou Inderdaad eerder denken dat die aan de auto gebonden zijn.

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwind
McBoom schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 12:54:
Op Twitter zie ik Russen voorbij komen die niet heel erg blij zijn _O-
Die hebben allemaal redbull merchandise gekocht afgelopen race en moeten het nu al weer vervangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Ik denk dat er wel een mouw aan te passen is qua banden. We zijn nog een week voor Spanje en ik denk dat er best nog wel mee geschoven mag en kan worden in een situatie zoals deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

asing schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 11:50:
[...]

Je vergeet iets heel belangrijks. Ieder team zit er voor de punten. Punten is meer vooraan in de pitstraat, meer geld van de FIA en meer van andere dingen.

Kvyat verpeste in Rusland niet alleen de race van Vettel en zijn eigen, maar ook die van Ricciardo. Als Max steady op P6 rond kan rijden en daar ook zou finishen was zijn tor niet gaan ploffen, en beide RBRs zitten door alle acties hopeloos buiten de top 10, dan is dat niet goed.

Met andere woorden : RBR denkt met de line up van Ricciardo en Max een betere eindklassering te kunnen halen en dat is veel waard.
Daarom zei ik al: Ricciardo is de betere van de twee (en daarmee doelde ik op het ondermaats presteren van Kvyat). Maar vergeet niet dat RBR graag ook TR binnen de top-5 van teams wil hebben omdat ze dan meer inspraak hebben, plus dat het financieel beter voor ze is. Om die redenen zou het logischer zijn om Verstappen juist weer bij TR te houden. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-09 11:38
alwind schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 12:57:
[...]

Die hebben allemaal redbull merchandise gekocht afgelopen race en moeten het nu al weer vervangen :)
Inderdaad, ik ben ook boos, nu moet ik ook een nieuw petje kopen. :( ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Toewan schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 13:00:
[...]

Inderdaad, ik ben ook boos, nu moet ik een nieuw petje kopen. :( :'(
Heb het van de week nog overwogen, gelukkig niet gedaan :P Z'n eigen petje is wel langer houdbaar als je op Safe wilt spelen haha: http://www.verstappenshop.../max-verstappen/dutch-cap

Motorsport.com heeft wel een mooi artikel geschreven met wat meer achtergrond over deze move van Red Bull: http://www.motorsport.com...ssian-gp-disaster-733584/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06:19

Quad

Doof

Allemaal leuk en aardig dat promoveren van Max, maar ik vind het wel beetje ver gaan dat Kvyat nu al terug gezet wordt. Heeft zelfs podium gereden in China.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
Quad schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 13:03:
Allemaal leuk en aardig dat promoveren van Max, maar ik vind het wel beetje ver gaan dat Kvyat nu al terug gezet wordt. Heeft zelfs podium gereden in China.
Dat podium gaf een erg vertekend beeld hoor, Ricciardo zat alweer vlak achter 'm. Zie ook het stuk van Motorsport.com: http://www.motorsport.com...ssian-gp-disaster-733584/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Alle STR-Verstappen mechandise is natuurlijk nu wel retro :P Net zoals ik laatst iemand zag met een Benetton-Ford rugzak :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

Wow was toch best wel verrast vanmorgen. Dacht dat de geruchten gewoon met bergen zout dienden te worden genomen, maar niets bleek minder waar. Ik kan niet wachten op de aankomende race :9 !

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14-09 19:53

Kiwi

Gadgetfreak

Toewan schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 13:00:
[...]

Inderdaad, ik ben ook boos, nu moet ik ook een nieuw petje kopen. :( ;)
De Red Bull vlag is al besteld als opvolger van de STR vlag :+
Vorige week voor mijn verjaardag alleen een STR Verstappen shirt gekregen, maar die blijft er sowieso in, bij Red Bull lijkt er haast geen merchandise voor de coureurs te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

knol_02 schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 12:26:
Eerlijk is eerlijk, credits naar F1Today ze hadden een hele mooie primeur door dit als eerste te melden.
wist je dat f1today bestaat uit voormalig 'land van ooit' medewerkers? hele dag sprookjes vertellen, kon UWV zo plaatsen

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

himlims_ schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 13:10:
[...]

wist je dat f1today bestaat uit voormalig 'land van ooit' medewerkers? hele dag sprookjes vertellen, kon UWV zo plaatsen
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knol_02
Mid-season transfers die iets anders uitpakten dan die van Fisichella:

Michael Schumacher - Jordan -> Benetton
Sebastian Vettel - BMW -> Toro Rosso

Dat zijn mannen die records hebben die Max graag wil verbreken. Ik kijk dan ook liever naar dit soort voorbeelden als Fisichella of De La Rosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:39
Z'n Twitter bio is al netjes bijgewerkt. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
Rivanov schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 13:15:
Z'n Twitter bio is al netjes bijgewerkt. ;)
Sterker nog, z'n naam staat al op de wagen ;) https://twitter.com/redbullracing/status/728180390767251456

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Freaking epic om te zien. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

knol_02 schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 13:14:
Mid-season transfers die iets anders uitpakten dan die van Fisichella:

Michael Schumacher - Jordan -> Benetton
Sebastian Vettel - BMW -> Toro Rosso

Dat zijn mannen die records hebben die Max graag wil verbreken. Ik kijk dan ook liever naar dit soort voorbeelden als Fisichella of De La Rosa
Idd, daarom vond ik het apart dat Racing_reporter dat van Schumacher niet eens noemde. Dat zou 'ie toch moeten weten met zo'n nickname. :P

Het meest grappige vond ik nog wel het verhaal hoe Schumacher halverwege het seizoen bij Jordan terecht kwam: Gachot zat in de cel en Jordan moest dus asap een andere coureur regelen voor de GP @ Spa. Dus hij belde Schumacher met de vraag of hij Spa kent (Jordan wilde perse een coureur hebben die geraced heeft op Spa zodat die niet voor verrassingen kwam te staan). Dus Jordan vroeg telefonisch aan Schumacher: "Ken je Spa?" Schumacher kon niet zo goed Engels op dat moment, zegt gewoon "Ja" en dacht dat Jordan gewoon bedoelde of hij ooit ervan gehoord had, en niet dat Jordan iemand zocht die er ooit al gereden had. :P Kennelijk had Weber ook gezegd dat Schumacher "volgens hem er al tig keer gereden heeft ofzo" (maar nooit geverifieerd). Had Schumacher het goed begrepen en verteld dat ' ie nooit op Spa geraced had, dan had hij nooit in de Jordan gezeten. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knol_02
himlims_ schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 13:10:
[...]

C'mon dit is zeuren om het zeuren. Ere wie ere toekomt, zoals gezegd had ik ook nooit een hoge pet van ze op. Dit hebben ze netjes gedaan, goede mondiale publiciteit gekregen door de copycats, goede bronnen. Chapeu! Nu is het aan hun om te focussen op minder clickbait en (nog) meer van dit soort primeurs. Dan krijgen ze een serieuze reputatie, in mijn ranglijst staan ze boven de Telegraaf momenteel die op F1 vlak eerder altijd betrouwbaar en snel zo niet de eerste waren.

Nu kan ik daar niet heel goed over oordelen omdat ik van de generatie ben die de alleen de Arrows en Minardi periode herinnerd van senior en dus ben opgegroeid met GPupdate e.d. qua F1 nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Nu de shop nog...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pV4qNqy.png

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Voor diegene die de Duitse taal begrijpelijk kan lezen?

Helmut Marko exklusiv: "Es ist keine Hinrichtung von Kwjat!"

Ik vind dit wel een leuk stukje;

Frage: "Am Sonntagmorgen vor dem Rennen in Sotschi gab es ein Gespräch zwischen Ihnen und Max Verstappen..."
Marko: "Da sehen Sie mal, wie oberflächlich die Leute sind!"

Frage: "War das nur Frühstück?"
Marko: "Nein. Es war ein konkretes Gespräch, weil am Red-Bull-Ring die Kart-Situation nicht zufriedenstellend ist. Die Strecke befindet sich in der ehemaligen Schikane, ein Provisorium mit Reifenstapeln. Wir suchen eine Lösung für die Zukunft, um dort eine adäquate Kartstrecke zu haben. Verstappen kennt sich aus, er kennt alle Kartstrecken Europas. Er hat für mich recherchiert und unter anderem Unterlagen und Fotos von verschiedenen Strecken gebracht. Das war unser Gespräch."

[ Voor 59% gewijzigd door hardware-lover op 05-05-2016 13:34 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-09 15:44

pinda powerrr

Slow down...

Zo, ff 15+ pagina's bij gelezen sinds gisteravond. Kon al lastig slapen door de geruchten :+

Ik ben er wel blij mee en denk dat VES snel door heeft hoe deze auto rijdt en er resultaten mee kan halen. Ik hoop alleen, dat de media rustig blijven als in een van de komende drie races het even minder gaat.

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
De internationale reacties zijn behoorlijk negatief, RB wordt redelijk afgemaakt vanwege de beslissing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Wilde het Toro Rosso jack kopen maar ga nu mooi voor de Red Bull Racing jacket. :)

Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/screenshot2016-05-05a5mswz.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Goede move voor Max. Ik had al het gevoel dat hij dit jaar tegen de limieten van de STR zou aanlopen. Hiernaast moet hij ook wel doorstromen als hij records als jongste podium finish en jongste winnaar wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-09 15:44

pinda powerrr

Slow down...

Mijn telefoon ging zowat over de zeik van het aantal pop-ups en extra pagina's die werden geopend!
Geen fijne pagina!

Waiting on the world to change

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

hardware-lover schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 13:30:

Frage: "Am Sonntagmorgen vor dem Rennen in Sotschi gab es ein Gespräch zwischen Ihnen und Max Verstappen..."
Marko: "Da sehen Sie mal, wie oberflächlich die Leute sind!"

Frage: "War das nur Frühstück?"
Marko: "Nein. Es war ein konkretes Gespräch, weil am Red-Bull-Ring die Kart-Situation nicht zufriedenstellend ist. Die Strecke befindet sich in der ehemaligen Schikane, ein Provisorium mit Reifenstapeln. Wir suchen eine Lösung für die Zukunft, um dort eine adäquate Kartstrecke zu haben. Verstappen kennt sich aus, er kennt alle Kartstrecken Europas. Er hat für mich recherchiert und unter anderem Unterlagen und Fotos von verschiedenen Strecken gebracht. Das war unser Gespräch."
Dit dus idd ook:
Romain Grosjean war früher in einer ähnlichen Situation und hatte dann Crash auf Crash. Das wollten wir vermeiden. Auf der anderen Seite gab es eine ziemliche Unruhe bei Toro Rosso zwischen Verstappen und Sainz. Wir haben damit intern mehrere Probleme erledigt.

[ Voor 6% gewijzigd door Help!!!! op 05-05-2016 13:37 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knol_02
Bart-Willem schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 13:23:
[...]

Idd, daarom vond ik het apart dat Racing_reporter dat van Schumacher niet eens noemde. Dat zou 'ie toch moeten weten met zo'n nickname. :P

Het meest grappige vond ik nog wel het verhaal hoe Schumacher halverwege het seizoen bij Jordan terecht kwam: Gachot zat in de cel en Jordan moest dus asap een andere coureur regelen voor de GP @ Spa. Dus hij belde Schumacher met de vraag of hij Spa kent (Jordan wilde perse een coureur hebben die geraced heeft op Spa zodat die niet voor verrassingen kwam te staan). Dus Jordan vroeg telefonisch aan Schumacher: "Ken je Spa?" Schumacher kon niet zo goed Engels op dat moment, zegt gewoon "Ja" en dacht dat Jordan gewoon bedoelde of hij ooit ervan gehoord had, en niet dat Jordan iemand zocht die er ooit al gereden had. :P Kennelijk had Weber ook gezegd dat Schumacher "volgens hem er al tig keer gereden heeft ofzo" (maar nooit geverifieerd). Had Schumacher het goed begrepen en verteld dat ' ie nooit op Spa geraced had, dan had hij nooit in de Jordan gezeten. :P
Dat wist ik niet, erg leuk om te horen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

hardware-lover schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 13:30:

>>blablabla<<
wat staat er inhoudelijk?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

pinda powerrr schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 13:33:
[...]
Mijn telefoon ging zowat over de zeik van het aantal pop-ups en extra pagina's die werden geopend!
Geen fijne pagina!
Nou, dan is het nu blijkbaar eens positief om een W10M telefoon te hebben, in Edge zijn er geen problemen met die pagina. Iedereen oVerstappen naar Windows 10 Mobile ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hjs schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 08:40:
Zijn er ook niet een hoop geruchten dat de Benetton van Schumager wat extra's had tov die van Jos?
Stukje sjoemelsoftware ofzo?
Ja, zat een hulpmotortje in, net als bij die wielrenners tegenwoordig 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Kort gezegd, Marko vind dat Kvyat op het moment teveel druk op zichzelf legt en ze zijn bang dat dit tot meer fouten/crashes kan leiden (zoals vroeger bij Grosjean). Ook was hij drie tot vijf tienden langzamer dan Ricciardo, terwijl dit vorig jaar niet het geval was. Door de wissel zou Kvyat zichzelf dus weer moeten herpakken, met als voordeel dat ze Sainz en Verstappen uit elkaar halen die toch niet helemaal de beste vriendjes meer zijn. Plus ze krijgen nu een mooi overzicht hoe de verschillende coureurs het tenopzichte van elkaar doen.

[ Voor 6% gewijzigd door Goron op 05-05-2016 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

himlims_ schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 13:40:
[...]
wat staat er inhoudelijk?
Probeer het anders eens via Google Vertaal als je het niet in het Duits kunt lezen?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

pinda powerrr schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 13:33:
[...]

Geen fijne pagina!
Opera Mini gebruiken! Heeft een ingebouwde adblocker die echt prima werkt 8)

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 13:42:
[...]

Ja, zat een hulpmotortje in, net als bij die wielrenners tegenwoordig 8)7
Nee, launch control en traction control... in jaren dat het verboden was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NiaX schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 13:52:
[...]

Nee, launch control en traction control... in jaren dat het verboden was.
Die geruchten heb ik inderdaad ook gelezen. Is dat ooit bewezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
  • Laatst online: 20:52
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 14:04:
[...]

Die geruchten heb ik inderdaad ook Geleen. Is dat ooit bewezen?
Niet bewezen, maar Jos heeft wel meerdere keren aangeduid dat er toch iets niet helemaal gelijk was aan de twee wagens.

Edit: dit bijvoorbeeld http://www.autoblog.nl/jo...l-schumacher-speelde-vals

[ Voor 13% gewijzigd door friggler op 05-05-2016 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 14:04:
[...]

Die geruchten heb ik inderdaad ook gelezen. Is dat ooit bewezen?
Uit mijn hoofd gezegd is er wel bewezen dat die mogelijkheid en software in de auto zat, maar dat ze niet konden aantonen dat het ook daadwerkelijk gebruikt was.
Volgens Benneton waren ze vergeten die software weg te halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Kan het zo zijn dat Ric al een contract heeft bij een ander team (Fer) en al heeft aangegeven dat hij er volgend jaar niet bij is. Daarom willen ze bij RB in ieder geval geen twee nieuwe coureurs volgend jaar en omdat Kvy al discutabel was en op de planning stond om deze te vervangen dat ze dat nu gezien de ontwikkelingen bij Kvy dit naar voren hebben getrokken om zo in ieder geval Verstappen als bekende in het team te hebben voor 2017?

Zo maar een idee hoor...

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

Tjah, ik zou haast zeggen dat alles mogelijk is in F1. Maar hierover speculeren heeft denk ik weinig zin ;p

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:50

Arfman

Drome!

Het zou kunnen maar ik zie RIC niet snel naar Ferrari gaan als VET daar nog rijdt.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Gé Brander schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 14:23:
Kan het zo zijn dat Ric al een contract heeft bij een ander team (Fer) en al heeft aangegeven dat hij er volgend jaar niet bij is. Daarom willen ze bij RB in ieder geval geen twee nieuwe coureurs volgend jaar en omdat Kvy al discutabel was en op de planning stond om deze te vervangen dat ze dat nu gezien de ontwikkelingen bij Kvy dit naar voren hebben getrokken om zo in ieder geval Verstappen als bekende in het team te hebben voor 2017?

Zo maar een idee hoor...
Pure speculatie, Ferrari heeft een doorlopend contract met Vetel, Raikonnen zijn stoeltje zou vrij kunnen komen. Maar waarom zou je Daniel Ricciardo nemen als je Max ook zou kunnen nemen. (Althans, tot voor vandaag)

Overigens, vergeet Renault voor volgend jaar niet, natuurlijk zijn ze dit jaar aan het overleven, maar ik geloof dat ze volgend jaar best de aansluiting met Ferrari en Red Bull kunnen krijgen. Een overstap van Ricciardo naar Renault zou dan ook helemaal niet raar zijn.

Williams heeft het wel lastig, qua kwalificatie zitten ze in de sup-top, maar qua racepace net achter de Ferrari en Red Bull, Williams heeft gewoon de pech dat het een onafhankelijk team is, wanneer daar een grote fabrikant in zou stappen denk ik dat je redelijk veel kans op succes hebt.

Hmmm,

Mercedes - Mercedes
Ferrari - Ferrari
Renault - Renault
Mclaren - Honda

Red-Bull - Audi?
Williams terug met BMW?
Force India - Lexus?
Haas - Ford?
Torro Rosso ....
Manor ....

Echt een WK constructeurs met namen die er toe doen...

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

hardware-lover schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 12:10:
[...]

Shit, da's waar ook, ik moet ook aan de bak en het achtergrondje van mijn telefoon up to date brengen :+
Gewoon die 3 van Ricciardo knippen en twee keer plakken, klaar. :+

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 15:18

Croga

The Unreasonable Man

Bullet NL schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 14:45:
Pure speculatie, Ferrari heeft een doorlopend contract met Vetel, Raikonnen zijn stoeltje zou vrij kunnen komen. Maar waarom zou je Daniel Ricciardo nemen als je Max ook zou kunnen nemen. (Althans, tot voor vandaag)
Omdat RB eerste keus had voor Max. Max' contract kon alleen maar open gaan als hij geen stoeltje bij RB kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Bullet NL schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 14:45:
[...]

Overigens, vergeet Renault voor volgend jaar niet, natuurlijk zijn ze dit jaar aan het overleven, maar ik geloof dat ze volgend jaar best de aansluiting met Ferrari en Red Bull kunnen krijgen. Een overstap van Ricciardo naar Renault zou dan ook helemaal niet raar zijn.

Williams heeft het wel lastig, qua kwalificatie zitten ze in de sup-top, maar qua racepace net achter de Ferrari en Red Bull, Williams heeft gewoon de pech dat het een onafhankelijk team is, wanneer daar een grote fabrikant in zou stappen denk ik dat je redelijk veel kans op succes hebt.

Hmmm,

Mercedes - Mercedes
Ferrari - Ferrari
Renault - Renault
Mclaren - Honda

Red-Bull - Audi?
Williams terug met BMW?
Force India - Lexus?
Haas - Ford?
Torro Rosso ....
Manor ....

Echt een WK constructeurs met namen die er toe doen...
Renault is bezig om een motordeal voor 2017 rond te krijgen met RBR omdat ze een benchmark willen hebben voor hun eigen chassis (dat van RBR wordt gezien als het beste chassis op het veld op dit moment).

Verder wordt Williams gerund als bedrijf, dus die zullen hoogstwaarschijnlijk niet verkopen. Zeker niet zolang Frank nog leeft.

Manor is de facto het B-team van Mercedes-Benz, omdat Mercedes-Benz door heeft gekregen dat het wel handig is om coureurs die je graag wilt hebben een stoeltje te kunnen garanderen (dat is ook de reden dat Max nu bij RBR rijdt; MB kon geen stoeltje garanderen in de F1, RBR wel middels TR).

En als je andere constructeurs betrokken wilt krijgen zal je altijd tegen de dominantie van Ferrari aanlopen en de hoge aanloopkosten. Vergeet niet dat Ferrari en Mercedes-Benz alleen al voor de ontwikkeling van de huidige PUs meerdere miljarden hebben uitgegeven. Daar zal dus iets moeten veranderen.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

MegaTronics schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 14:50:
[...]
Gewoon die 3 van Ricciardo knippen en twee keer plakken, klaar. :+
Toro Rosso vervangen door Red Bull Racing natuurlijk, geen 33 als achtergrond.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/4178219/RBR%20STR.png

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 00:17

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Goron schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 11:26:
Wat de echte reden is: YouTube: Vettel with Horner after crash with Kvyat in Russian GP 2016

Vettel: 'Kvyat must go'
Horner: 'Well Seb you don't work here anymo..'
Vettel: 'No Christian! No well! He's gone before Barcelona or you sleep with the fishes'

Vettel: Put Max in that car! Kvyat is an idiot!
Horner: it's all been taken care off, don't worry

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knol_02
De arm van Tost vorige week om Max na het uitvallen krijgt ook ineens een andere betekenis aangezien het mij logisch lijkt dat beide partijen het toen al lang en breed wisten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Toch nog niet gedeeld hier? Zo ja, mijn excuses.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

Net wakker daar of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
Mooie analyse van Motorsport.com over het hoe en waarom. Of het helemaal klopt laat ik even in het midden en mag ieder voor zichzelf uitmaken ;p

http://nl.motorsport.com/...-over-russische-gp-733606

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Heeft zich gisteravond lekker vol laten gieten. ;)
Nee hij was vanochtend al in Milton Keynes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
hardware-lover schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 15:03:
[...]

Toro Rosso vervangen door Red Bull Racing natuurlijk, geen 33 als achtergrond.

[afbeelding]
Heb je de RBR versie high-res voor iPhone 6? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=7t0EbbguXgo]

max kan ook goed grasmaaien :+ wel grappig dat t filmpje niks te maken heeft met de titel....

[ Voor 25% gewijzigd door spartacusNLD op 05-05-2016 15:49 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Zou hij zijn Aston Martin al opgehaald hebben? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 13:32:
Wilde het Toro Rosso jack kopen maar ga nu mooi voor de Red Bull Racing jacket. :)

[afbeelding]
150 euro 8)7

Met een Toro Rosso-jasje laat je natuurlijk wel zien een fan te zijn van het eerste uur :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
P2 komende race 😎😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 15:57:
[...]

150 euro 8)7

Met een Toro Rosso-jasje laat je natuurlijk wel zien een fan te zijn van het eerste uur :Y
Maar om nu 150 euro te betalen voor een achterhaalt jasje. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
Rivanov schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 15:59:
[...]

Ik vind persoonlijk dat je sowieso van de pot gerukt bent als je 150 euro voor een jasje betaalt. Of het nu een achterhaald jasje is of niet. Maar dat geheel terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
spartacusNLD schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 15:48:
[video]

max kan ook goed grasmaaien :+ wel grappig dat t filmpje niks te maken heeft met de titel....
Wat zouden ze nu met al die Max vs Sainz filmpjes doen? Volgens mij hebben ze die in 1x opgenomen voor het seizoen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 15:59:
Die jasjes kan je binnenkort nooit meer kopen, het nieuwe spul als het even meezit nog jaren.

Sowieso is het redelijk zinloos altijd achter het nieuwste aan te lopen in plaats van een keuze maken om wat het is, want dan blijf je achter de feiten aanlopen. Net als van die figuren die boos worden als er te snel nieuwe hardware uitkomt _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knol_02
[...]

150 euro 8)7

Toen ik dat voor het eerst zag dacht ik ook wat een gekkenwerk voor een zomerjas, 2 weken terug op zoek geweest naar een "gewone" zomer/herfst/lente jas maar dan ben je voor een beetje kwaliteit wat er degelijk uit ziet ook al gauw €90 tot €140 kwijt.

Deze jas van Red Bull is denk ik van uitstekende kwaliteit en persoonlijk vind ik het niet erg om volgend jaar hierin te lopen als ze dan weer een nieuwe collectie hebben. Nu Max gepromoveerd is ga ik er waarschijnlijk wel 1 bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
Een hele praktische vraag: hoe werkt dit nou met punten? Ik neem aan dat Max 'zijn' punten mee mag nemen naar Red Bull en de constructeurspunten wel gewoon bij Toro Rosso blijven? En andersom voor Kvyat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
Tralapo schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 16:06:
Een hele praktische vraag: hoe werkt dit nou met punten? Ik neem aan dat Max 'zijn' punten mee mag nemen naar Red Bull en de constructeurspunten wel gewoon bij Toro Rosso blijven? En andersom voor Kvyat.
Klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Die vraag is pas 30 keer gesteld. Maar aangezien dit topic ook 100 paginas langer is geworden zal ik toch het antwoord nog maar een keer geven.

Max en Kvyat nemen hun punten voor het WDC mee, terwijl de punten voor het WCC bij de wagen blijven.
De WDC punten die Vandoorne bijv. heeft gehaald tellen ook niet bij Alonso op. Dit is de reden dat er twee competities zijn.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knol_02
Ja Coureurs en Constructeurs zijn gescheiden competities, normaliter is het aantal constructeurs punten: punten coureur A + punten coureur B (+ evt coureur C zoals bij McLaren)

Max en Daniil hun punten houden hun punten en de punten die ze nu scoren worden daarbij opgeteld voor het coureurs kampioenschap.

Toro Rosso houdt ook de punten zoals ze gister stonden, alles wat Daniil vanaf nu scoort wordt daarbij opgeteld aangezien hij in een STR rijdt. Dit zelfde geldt voor RBR met Max.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Nu eens kijken of Verstappen het onderstaande niet gaat overkomen? :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
hardware-lover schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 16:12:
Nu eens kijken of Verstappen het onderstaande niet gaat overkomen? :+

[video]
Haha dat zou wat zijn inderdaad. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
[...]

150 euro 8)7

Ik besloot vorig jaar de 1:43 schaalmodellen van Max te gaan sparen, toen de special edition met echtheidscertificaat op de markt kwam.

Ik hoop eigenlijk dat er zowel van Toro Rosso als van Red Bull dit jaar nog een schaalmodel van Max komt, maar wat die eerste betreft vrees ik het ergste :'(

[ Voor 5% gewijzigd door Tralapo op 05-05-2016 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:40
Tralapo schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 16:20:
[...]

Ik besloot vorig jaar de 1:43 schaalmodellen van Max te gaan sparen, toen de special edition met echtheidscertificaat op de markt kwam.

Ik hoop eigenlijk dat er zowel van Toro Rosso als van Red Bull dit jaar nog een schaalmodel van Max komt, maar wat die eerste betreft vrees ik het ergste :'(
Daar is zoveel geld mee te verdienen dat die er echt wel komen hoor ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 06:36

ATS

Rivanov schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 15:52:
Zou hij zijn Aston Martin al opgehaald hebben? :+
Krijgt hier ook het 2e handsje van Kvyat ;)

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
How about de bandenkeuze? Moet Max nu de keuze van Kvyat overnemen? Dat was bij Stoffel wel het geval toen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knol_02 schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 16:06:
Deze jas van Red Bull is denk ik van uitstekende kwaliteit
Tsja, daar hangt het dan toch voornamelijk op. Die jasjes verkopen natuurlijk voornamelijk vanwege het logo dat erop staat en dan zou ik toch erg bang zijn kwaliteit niet in de buurt komt van een even dure jas in de winkel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

friggler schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 16:23:
How about de bandenkeuze? Moet Max nu de keuze van Kvyat overnemen? Dat was bij Stoffel wel het geval toen namelijk.
Ja, banden zijn gekoppeld aan de auto. Dus Max neemt Kvyats banden over en andersom.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

PauseBreak schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 16:28:
[...]
Ja, banden zijn gekoppeld aan de auto. Dus Max neemt Kvyats banden over en andersom.
Klopt. Het team selecteert de banden, niet de rijder. Een rijder kan zijn voorkeur wel kenbaar maken aan het team, maar dat lijkt me logisch.

The choices made by each team can vary for each of its cars: so each driver within a team can have a different allocation.

The teams must inform the FIA of their nominations no less than eight weeks before the start of each European race and fourteen weeks before the start of each event held outside Europe, meaning they effectively have a week in which to decide on their allocation after hearing which compounds will be made available at each race.

[ Voor 4% gewijzigd door hardware-lover op 05-05-2016 16:31 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knol_02
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 16:24:
[...]

Tsja, daar hangt het dan toch voornamelijk op. Die jasjes verkopen natuurlijk voornamelijk vanwege het logo dat erop staat en dan zou ik toch erg bang zijn kwaliteit niet in de buurt komt van een even dure jas in de winkel.
Uiteraard, dezelfde reden waarom een voetbalshirt voor €70 euro in de winkel hangt. Toch krijg ik bij de duurdere jassen in Red Bull shop juist het idee dat het niet veel onder doet voor bijvoorbeeld Gaastra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knol_02 schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 16:34:
Uiteraard, dezelfde reden waarom een voetbalshirt voor €70 euro in de winkel hangt. Toch krijg ik bij de duurdere jassen in Red Bull shop juist het idee dat het niet veel onder doet voor bijvoorbeeld Gaastra.
Als een idee je 150 euro waard is dan is het een goede koop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knol_02
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 16:34:
[...]

Als een idee je 150 euro waard is dan is het een goede koop :+
Haha ik denk er nog over na, vind een erg mooi ding. Mocht het niet zijn wat ik dacht kan ik me altijd beroepen op de wet koop op afstand en het retourneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
Ik vind de kleding vaak ook mooi, maar ga er toch niet in lopen. Zeker een jas niet, vind ik toch niet mooi in dagelijks gebruik. Nog los van de prijs inderdaad.

Ik kies dan toch vaak liever voor wat accessoires.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 21:21

iichel

Gazoooo

MAX, WE NEED YOU TO SWAP CARS WITH DANIIL

-YES!

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06:01

vhal

ಠ_ಠ

Het halve internet valt momenteel wel over RB en Verstappen...bizar :/ Ik moet het allemaal maar zien in Barcelona...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
vhal schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 16:41:
Het halve internet valt momenteel wel over RB en Verstappen...bizar :/ Ik moet het allemaal maar zien in Barcelona...
Wat moet je precies zien in Barcelona?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:42

Edd

friggler schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 16:42:
[...]

Wat moet je precies zien in Barcelona?
Dat Max op P3 eindigt ;)

-

Pagina: 1 ... 97 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Whodunnit: [F1 Poll] Wie was debet aan de clash RAI-VET-KVY

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Waar te kijken?
Racemangers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016

IRC: http://irc.tweakers.net/f1