Ik vind het zo hard voor kvyat.RoyK schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 09:53:
Die zakken zout zijn toch logisch? Het is een zeer heftig besluit imo. Hoe graag ik Max ook in een RB ziet rijden. Zolang er geen bevestiging is / was van Red Bull, is een pak zout naast een dergelijk bericht zo gek nog niet
Max houdt de punten die hij heeft gehaald en TR behoudt de punten die Max heeft gehaald.TripleQ schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 09:54:
Max mag zijn kunnen toch houden in het kampioenschap? En de teams ook?
Krijg je straks de situatie dat de punten van de twee rijders opgeteld niet evenveel is als het team?
huh.. wat.. hier snap ik niets van
maar wel dik awesome!
Begin maar ff met het teruglezen hier... op zoek naar uitleg=p
Begin maar ff met het teruglezen hier... op zoek naar uitleg=p
Natte droom wordt werkelijkheid: Max in super snelle auto met veel downforce door de straten van Monaco.
Als RB ergens goed kan presteren is het daar wel
. Let's hope Dat Max heeellll snel went in Spanje :-D
Als RB ergens goed kan presteren is het daar wel
Stel Max heeft wat aanpassingsproblemen in de RB, dan geven ze hem daar gewoon de tijd voor. RB kan het niet nog een keer maken om in 1 seizoen een rijder te wisselen. Vergeet niet, Max is naast een rijder met talent ook een markering instrument. Jonge gast, net droog achter de oren, die in de knetterharde F1 wereld met de besten mee kan.Requiem19 schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 09:50:
Als dit maar niet het einde van een veelbelovende carriere is.
Riccisrdo is andere koek dan Sainz. Plus, Verstappen heeft 0,0 ervaring met de RB. Duurt toch even voor je begrijpt hoe een andere auto werkt qua rijden, de miljoen knopjes op het stuur, hoe je de banden heel houdt, hoe je de koffie juffrouw aanspreekt, hoe je samenwerkt met je engineers, etc etc.
Zijn er voorbeelden uit de geschiedenis waarbij dit goed uitpakte? Ik denk even terug aan Fisichella die in 2009 van Force India naar Ferrari ging midden in het seizoen, maar echt geen deuk in een pakje boter reed.
Zou me dan ook niet verbazen als Max na 4 races weer braaf terug mag naar TR.
Maarrrrrr, Max verbaast ons eigenlijk keer op keer, ook met z'n snelle overstap naar F1 en hoe hij het oppakte. Wie weet nu wel weer! Ik zou nog meer impressed zijn als hij het Ric moeilijk maakt :-).
Wanneer Marko het tallent Max Verstappen na een paar races in de ban doet maakt hij zich zelf compleet belachelijk, feitelijk heeft nu niemand zekerheid in de F1, maar als Marko dit nogmaals zal doen maakt hij het team belachelijk.
Max heeft in de F1 gewoon veel meer exposure dan Kvyat, Dit maakt Max gewoon waardevoller.
Cogitationis poenam nemo patitur
Kvyat heeft ook ruim een jaar de tijd gekregen. Max zal hoogstens een paar races nodig hebben om top te presteren.
Nu is het wel opletten voor Max waar hij zijn blikje RB neerzet ,de arm van Poetin (polonium 210) is lang.
http://www.gpupdate.net/n...innige-kans-bij-red-bull/
"Deze volgende stap in mijn nog prille Formule 1-carrière is een waanzinnige kans en ik ben Red Bull Racing en Dr. Helmut Marko dan ook zeer dankbaar voor het in mij gestelde vertrouwen", zegt Verstappen op zijn eigen website over de overstap naar Red Bull. "Het betekent voor mij een nieuwe uitdaging, waarbij ik snel veel kan opsteken in de omgeving van het topteam Red Bull Racing. Daarnaast kijk ik er enorm naar uit om samen te werken met en te leren van een ervaren en bewezen teamgenoot zoals Daniel Ricciardo is."
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Is het nu echt waar Max
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Als je andere bronnen gaat herhalen die geruchten noemen, betekent dat niet dat er zout nodig isRivanov schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 09:51:
Awesome! Haha cool dat F1Today het goed had. Waar zijn de zakken zout nu?
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
Als je 1 dingen leert van zo'n 10 jaar Red Bull is het dat Helmut Marko alle beslissingen kan en durft te maken die niemand verwacht. Die man geeft niet om zn reputatie. Hij is bikkelhard. Niet presteren = foetsie.Bullet NL schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 09:56:
[...]
Stel Max heeft wat aanpassingsproblemen in de RB, dan geven ze hem daar gewoon de tijd voor. RB kan het niet nog een keer maken om in 1 seizoen een rijder te wisselen. Vergeet niet, Max is naast een rijder met talent ook een markering instrument. Jonge gast, net droog achter de oren, die in de knetterharde F1 wereld met de besten mee kan.
Wanneer Marko het tallent Max Verstappen na een paar races in de ban doet maakt hij zich zelf compleet belachelijk, feitelijk heeft nu niemand zekerheid in de F1, maar als Marko dit nogmaals zal doen maakt hij het team belachelijk.
Max heeft in de F1 gewoon veel meer exposure dan Kvyat, Dit maakt Max gewoon waardevoller.
Max heeft ongetwijfeld wat races om op snelheid te komen, maar als hij na 8 races Q2 niet haalt, zit hij snel weer in de TR.
The pressure is on Max. Heerlijk.
Nu zelfs op de officiële Red Bull website. Heerlijk.
Gevalletje KWW. Maar vorig jaar was ik ook sceptisch.
Voor zowel Kvyat als Sainz een behoorlijke aanslag op het zelfvertrouwen. Sainz zou wel even laten zien dat ie minstens zo goed was en nu na een paar races is Max al gepromoveerd.
Voor zowel Kvyat als Sainz een behoorlijke aanslag op het zelfvertrouwen. Sainz zou wel even laten zien dat ie minstens zo goed was en nu na een paar races is Max al gepromoveerd.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Als je in de RB Q2 niet haalt heb je sowieso weinig in de F1 te zoeken volgens mij.Requiem19 schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 10:00:
[...]
Als je 1 dingen leert van zo'n 10 jaar Red Bull is het dat Helmut Marko alle beslissingen kan en durft te maken die niemand verwacht. Die man geeft niet om zn reputatie. Hij is bikkelhard. Niet presteren = foetsie.
Max heeft ongetwijfeld wat races om op snelheid te komen, maar als hij na 8 races Q2 niet haalt, zit hij snel weer in de TR.
The pressure is on Max. Heerlijk.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Echt fantastisch nieuws! Blij dat ik nog geen Toro Rosso jack heb gekocht 
Kan nu mooi een Red Bull jack kopen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat zeker. Nu mogen Sainz en Kvyat het gaan uitvechten. Wat ik namelijk denk is dat er een tweede Red Bull-stoeltje op komst is. Hoewel ze beweren dat Ricciardo's contract waterproof is, zijn contracten in F1 niks waard (zoals je ook hier ziet met Kvyat). Het zou me niet verbazen dat de beste van de twee alsnog mag aansluiten bij Red Bull als blijkt dat Ricciardo de benen neemt.L1nt schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 10:01:
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
Even kalm ja, ik ben net wakker dus ja ik weet hetIthric schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 10:03:
[...]
Nee, het wordt enkel de hele pagina besproken.![]()
![]()
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Weet iemand hoe het zit met het motorenregelement? Als de Ferrari motor van Max zijn STR, die in Rusland stuk ging, terminaal is (en daar ga ik wel van uit), mag Max dan een Renault motor minder gebruiken?
Wel een auw-momentje voor Sainz dit, maar zou leuk zijn dat die ook nog bij RB terechtkomt als die wat meer ervaring heeft.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
die zijn aan een auto gekoppeld dus kyvat neemt max zijn motors overdennisfr schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 10:05:
Weet iemand hoe het zit met het motorenregelement? Als de Ferrari motor van Max zijn STR, die in Rusland stuk ging, terminaal is (en daar ga ik wel van uit), mag Max dan een Renault motor minder gebruiken?
Zet niet voor niksPierre schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 10:05:
[...]
Even kalm ja, ik ben net wakker dus ja ik weet het

Het motorreglement hoort bij de auto zelf en niet bij de coureur.dennisfr schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 10:05:
Dat denk ik ook. En ik vermoed dat er twijfel was of ze daarvoor Sainz of Kvyat moeten nemen. Nu kunnen ze een goede afweging maken.Racing_Reporter schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 10:04:
[...]
Dat zeker. Nu mogen Sainz en Kvyat het gaan uitvechten. Wat ik namelijk denk is dat er een tweede Red Bull-stoeltje op komst is. Hoewel ze beweren dat Ricciardo's contract waterproof is, zijn contracten in F1 niks waard (zoals je ook hier ziet met Kvyat). Het zou me niet verbazen dat de beste van de twee alsnog mag aansluiten bij Red Bull als blijkt dat Ricciardo de benen neemt.
Plus dat ze ook gezien hebben dat Max een betere race pace heeft dan Kvyat en Sainz. En minder fouten maakt.
Wel ook een geweldige boost voor de motorsport in Nederland. Hoe druk zal die Familiedag op Zandvoort wel niet worden nu zeg.

Holy shit! Krijg ik en vele anderen toch even vet ongelijk haha 
Heel vet voor Max natuurlijk!
Heel vet voor Max natuurlijk!
Slim ook om Max al bij de GP van Spanje in de RB te zetten. Die baan kennen ze allemaal als hun broekzak, dus daar zal het niet aan liggen.
Zal deze beslissing misschien ook beïnvloed zijn door de mogelijke belangstelling van Ferrari en Mercedes?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Haha +1, zat net begin van de week door de Fanshop te klikken om eens te kijken voor zo'n STR HoodieRivanov schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 10:04:
Echt fantastisch nieuws! Blij dat ik nog geen Toro Rosso jack heb gekocht
Hoe lang zou Max zelf dit nieuws al weten? Misschien was er wel aan het begin van het seizoen tegen hem gezegd: "als één van onze coureurs niet genoeg presteert, dan zit jij vanaf Spanje in onze auto"
Als totale F1 noob, wat zijn de gevolgen voor Max precies? Gaat het met name over de bolide? Zijn de RB bolides gewoon een stuk sneller en is het team professioneler etc? Kan iemand me even bijpraten wat nu de grote verschillen zijn en de mogelijkheden die nu open liggen?
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
Maar goed nieuws! Ben wel benieuwd hoe ver Max nog van het niveau RIC is. Als ie in de rest van dit seizoen dezelfde progressie maakt als vorig seizoen tov Sainz, dan staat ie na de zomer (minimaal) on par met RIC
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Je zegt precies de juiste dingen.Sjoerd schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 10:10:
Als totale F1 noob, wat zijn de gevolgen voor Max precies? Gaat het met name over de bolide? Zijn de RB bolides gewoon een stuk sneller en is het team professioneler etc? Kan iemand me even bijpraten wat nu de grote verschillen zijn en de mogelijkheden die nu open liggen?
Bizar nieuws, erg onverwacht in mijn ogen. Maar nu moet hij het maar laten zien ook.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Motor die nog ontwikkeld wordt. Mega goed chassis (beste van het veld?) en natuurlijk een groter team met meer budget en hopelijk ook nog meer begeleiding.Sjoerd schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 10:10:
Gelukkig zijn de simulators van tegenwoordig behoorlijk realistisch. Dus de eerste meters op Barcelona zal hij nu al aan het maken zijn om de auto te leren kennen.
achterhoeker? #kiekenwatwutL1nt schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 10:01:
Ik zou het doen!
Zit ik in m'n torro rosso shirt.. 
Ik zag op twitter langskomen dat Jos vanmorgen bij Giel 3Fm in de uitzending was, iemand dit gehoord?
Ik zag op twitter langskomen dat Jos vanmorgen bij Giel 3Fm in de uitzending was, iemand dit gehoord?
Angry Rabbit
Weg
[ Voor 95% gewijzigd door Pierre op 05-05-2016 10:17 ]
Dit is toch even heel goed nieuws! Hopelijk kan Max wel zijn stijgende lijn doorzetten. Het overstappen naar een ander team lijkt mij niet eenvoudig. Je zult toch moeten wennen aan de nieuwe auto, maar ook de mensen om je heen en de wijze van werken.
Ongelooflijk, en dan op vrijdag de 13e je RBR debuut gaan maken
nu zal Sky hem wel weer de nodige aandacht gaan geven verwacht ik. Dat Red Bull is toch wel meedogenloos in de omgang met zijn rijders, dat zal wel weer de nodige discussies op gaan leveren. Jammer van die verschrikkelijke overal, auto is vet, pakje niet, maar who cares!
Testing, one, two ...
Wtf...geen woorden voor, bizar. Geweldig voor Max en de F1 in Nederland! Wel ook een valkuil, hij moet geen Kvyat'je doen.
Tjongejonge.. Echt wel gaaf dit hoor. Ik wist niet eens dat dit kon. Maar lees van Red Bull zelf al dat ze de vrijheid hebben om met hun 4 coureurs wat te jongleren tussen RBR en TR...
Al die reacties over pressure voor Max zijn wel terecht.. Al is mijn inschatting dat Max veekrachtig en flexibel genoeg is om zo'n overstap (no pun intented) goed aan te kunnen..
Misschien moet ie ff wennen inderdaad, maar ik schat in dat hij zijn plek snel genoeg heeft gevonden daar bij RBR..
Al die reacties over pressure voor Max zijn wel terecht.. Al is mijn inschatting dat Max veekrachtig en flexibel genoeg is om zo'n overstap (no pun intented) goed aan te kunnen..
Iemand al ergens een reactie van Kvyat of Sainz gehoord over dit nieuws?
Hoe zit het met de bandenkeuzes: gekoppeld aan auto of aan persoon? Volgens mij hebben voor Barcelona Kvyat en Verstappen andere aantallen bandensets gekozen?
Damn spannend 
Niet alleen max vs ric ... maar ik denk dat carlos ...het danii vies moeilijk gaat maken...
Ik zie Dannii dan ook in 2018 vakken vullen in een russian appie hein. Ben bang dat die niet lang gaat blijven hangen.
Niet alleen max vs ric ... maar ik denk dat carlos ...het danii vies moeilijk gaat maken...
Ik zie Dannii dan ook in 2018 vakken vullen in een russian appie hein. Ben bang dat die niet lang gaat blijven hangen.
https://f1manager.info/ranking/4605
Verstappen naar Red Bull per direct!
Edit: spuit 11
Edit: spuit 11

[ Voor 23% gewijzigd door ATS op 05-05-2016 10:24 ]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
No shit!ATS schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 10:21:
no shit... waar?ATS schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 10:21:

Zoals Mol zegt

Wel een goede vraag, omdat dit wel per coureur altijd weergegeven wordt. Toch vermoed ik dat dit aan de auto is gekoppeld.. lijkt mij logischer iig.luappul schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 10:21:
Hoe zit het met de bandenkeuzes: gekoppeld aan auto of aan persoon? Volgens mij hebben voor Barcelona Kvyat en Verstappen andere aantallen bandensets gekozen?
Bron?ATS schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 10:21:
Woon er nu een paar jaar maar ben rasechte Tukker
google :
https://www.google.nl/sea...rome.1.69i57j0l5.4239j0j7
[ Voor 36% gewijzigd door Catmandos op 05-05-2016 10:23 ]
Inderdaad, voor hem is het bekend terrein; datzelfde hoorde hij toen hij meteen vanuit karting naar Euro F3 ging, en toen meteen door naar TR.Ayazis schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 10:19:
Al die reacties over pressure voor Max zijn wel terecht.. Al is mijn inschatting dat Max veekrachtig en flexibel genoeg is om zo'n overstap (no pun intented) goed aan te kunnen..Misschien moet ie ff wennen inderdaad, maar ik schat in dat hij zijn plek snel genoeg heeft gevonden daar bij RBR..
Als je niet in het water springt, weet je nooit of je kunt zwemmen.
Ik ben zo blij dat ik alleen maar zinnen in mijn hoofd heb zoals.
Het zijn de overstap weken.
Daniël you need To swap posissions NO Daniël just do it.
Het zijn de overstap weken.
Daniël you need To swap posissions NO Daniël just do it.
Nog meer onder een vergrootglas liggen dan vorig jaar toen hij als 17 jarige het veld in kwam..?? Max laat al lang zien goed met de druk om te kunnen gaan en heeft een stijle leercurve.. Dat moet hij vasthouden en voor de rest (positief als dat hij is) positief blijven
Jenson button heeft ook wel weer gelijk:
'Really? one bad race and Kyvat's dropped, what about the podium in the previous race? #Shortmemories'
https://twitter.com/JensonButton/status/728134163606339584
'Really? one bad race and Kyvat's dropped, what about the podium in the previous race? #Shortmemories'
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Het was een grapje, het bericht staat al sinds gisteren op F1today (hoewel niet bevestigd). Vanmorgen werd het door Red Bull zelf bevestigd dus de laatste berichten hier gaan er al over
Red Bull zocht gewoon een excuus... Ze willen gewoon max in het stoeltje hebben.
Life is what happens while you're busy making other plans
Het is wel hopen dat Verstappen ver voor Kyvat kwalificeert in Spanje. Kyvat heeft niks te verliezen meer en heeft bewezen goed de achterkant van een auto te kunnen scheppen
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Aantallen bandensets:Ayazis schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 10:22:
[...]
Wel een goede vraag, omdat dit wel per coureur altijd weergegeven wordt. Toch vermoed ik dat dit aan de auto is gekoppeld.. lijkt mij logischer iig.
hard medium zacht
kvyat: 2 - 4 - 7
Verstappen: 1 - 6 - 6
Ik ben benieuwd, keuze hangt natuurlijk sterk af van hoe je auto ermee omgaat.
Karun Chandhok op Twitter:Kees schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 10:25:
Also not convinced RB swap is only to do with Russian GP incidents. In China, Daniel got a puncture & still finished within 7 secs of Kvyat
https://twitter.com/karunchandhok/status/728134423888072704
wat gebeurt er eigenlijk met de punten die max gescoord heeft? neemt hij zijn punten mee, en houdt STR de punten voor de constructeurstitel?
3ds fc: 4270-0926-7440
Zal Max ondertussen ook al niet de nodige uren in de simulator hebben gezeten op standje Red Bull ipv Toro Rosso... ?
Zou me niks verbazen als dat zelfs al langer het geval is en ze op die manier al Daniil en Max hebben kunnen vergelijken. Al is een sim anders dan RL.
Zou me niks verbazen als dat zelfs al langer het geval is en ze op die manier al Daniil en Max hebben kunnen vergelijken. Al is een sim anders dan RL.
Dat is al genoemd. TR houdt de punten van MAx. Max neemt zijn punten mee naar RBR. Evenzo voor Kvyat ofcourse.Unigo schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 10:27:
wat gebeurt er eigenlijk met de punten die max gescoord heeft? neemt hij zijn punten mee, en houdt STR de punten voor de constructeurstitel?
ik denk dat RB kyvat een ultimatum hebben gegeven dat hij meer zijn best moest gaan doen na australie en dat zag je zeker in china en rusland (in china was het risico in het zijn voordeel) maar rusland had RB zo van we willen niet nog meer slechte publiciteit, dus swap maar....frumper schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 10:26:
Red Bull zocht gewoon een excuus... Ze willen gewoon max in het stoeltje hebben.
Meh, ben ik niet met je (en Jensen) eens.... 'k Vond Kvyat vorig seizoen al telkens in de schaduw staan van RIC (ondanks dat ie in punten voor hem eindigde). Ben eerlijk gezegd nooit zo'n fan van hem geweest. Maar that said: Dit is idd wel 'harsh'... Had het ook echt niet verwacht.Kees schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 10:25:
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Red Bull heeft het al op hun eigen officiële website staan, nog meer bronnen aandragen (die de offficiële kanalen alleen maar kopiëren) is volgens mij niet meer nodig.........
ik denk dat je nu meer moeite hebt naar bronnen zoeken die zeggen dat het niet waar is
Als je 'bronnen' wil noemen dan kun je beter de enige bron pakken; het team zelf: http://www.redbullracing.com/article/new-line-spain
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Op twitter gaat het verhaal dat Kvyat volgend jaar het stoeltje van massa overneemt.
Misschien dat dat ook meespeelde?
Misschien dat dat ook meespeelde?

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Verwijderd
Was mijn gedachte ik. Blijf maar ver uit de buurt van Kvyat in de eerste bocht. Hoewel, nog zo'n race als afgelopen weekend en Kvyat kan helemaal gaan wyberen lijkt me.wontcachme schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 10:26:
Het is wel hopen dat Verstappen ver voor Kyvat kwalificeert in Spanje. Kyvat heeft niks te verliezen meer en heeft bewezen goed de achterkant van een auto te kunnen scheppen
MAX VERSTAPPEN: "IK BEN RED BULL DANKBAAR VOOR HET VERTROUWEN"
[ Voor 27% gewijzigd door spartacusNLD op 05-05-2016 10:34 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Natuurlijk, Jenson heeft ook een punt, alleen weet hij ook wel dat de F1 een aparte (eigen)wereld is, beetje raar om je als deelnemer je daar druk om te maken. Red Bull is misschien wel een van de hardste teams in de Formule 1, ze doen om één reden mee in de F1 en dat is marketing.... Ze hoeven geen auto's te verkopen, ze hebben geen motorsport belang (Ferrari) o.i.d.Kees schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 10:25:
Het gaat knetter hard om de pegels, maximale exposure voor zo min mogelijk geld.
1 ding moet je Max dan ook na geven, hij levert gewoon waar voor het gene wat hij kost.
Max mag nu laten zien!
Natuurlijk ligt er nu wat meer druk op zijn schouders. Maar als ik Max zo heb mogen leren kennen van TV en van zijn interviews, en wat ik heb kunnen zien aan documentaires over zijn jeugd, hoe hij zijn vrije tijd besteed.. is deze jongen gewoon van binnen tot buiten een racer en heeft hij heel helder, cristal clear kenbaar gemaakt wat zijn motief is. Meervoudig kampioen worden en alle records verbreken. Deze badgast is niet zomaar aan een missie bezig, dit is gewoon wat hij is. Ik hoop, dat hij gewoon net zo relaxed in een RB stapt als dat hij voor het eerst rondjes reeds in een TR!
Neemt Verstappen zijn 33 ook mee naar Red Bull of is dat nummer gekoppeld aan de auto ?
Smiling as the shit comes down...
Je nummer heb je voor het leven.ScrooLoose schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 10:36:
Neemt Verstappen zijn 33 ook mee naar Red Bull of is dat nummer gekoppeld aan de auto ?
Dit is lekker wakker worden op 5 mei.
das een goeie... denk dat hij hem mag meenemen wegens dat de nummers tegenwoordig meer aan de rijder zijn gekoppeldScrooLoose schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 10:36:
Ik ben het helemaal met je eens hoor, er is maar een gevaar, dat hij zijn kop niet verliest als het even niet gaat.... In zeker zin hoop ik dat hij het temperamentje waar zijn vader om bekend stond (zeker na zijn race carrière) niet heeft mee gekregen.RoyK schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 10:34:
Natuurlijk ligt er nu wat meer druk op zijn schouders. Maar als ik Max zo heb mogen leren kennen van TV en van zijn interviews, en wat ik heb kunnen zien aan documentaires over zijn jeugd, hoe hij zijn vrije tijd besteed.. is deze jongen gewoon van binnen tot buiten een racer en heeft hij heel helder, cristal clear kenbaar gemaakt wat zijn motief is. Meervoudig kampioen worden en alle records verbreken. Deze badgast is niet zomaar aan een missie bezig, dit is gewoon wat hij is. Ik hoop, dat hij gewoon net zo relaxed in een RB stapt als dat hij voor het eerst rondjes reeds in een TR!
Talent heeft hij, dat is ook wel bewezen. Nu hopen dat hij samen met het team aan gezonde toekomstplanning blijft doen.
Kan wel eens leuk worden als ze Verstappen en Kvyat in de eerst volgende persconferentie op laten draven
Smiling as the shit comes down...
eerste rij volgende week donderdag Max, Kvyat en Sainz naast elkaar
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
Zeg dat wel. Ik had echt niet verwacht dat ze vroeg in het seizoen een switch zouden maken.Axente schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 10:37:
[...]
Je nummer heb je voor het leven.
Dit is lekker wakker worden op 5 mei.
Ik heb er vertrouwen in dat Max de auto snel onder controle krijgt. Ben heel benieuwd naar de strijd met Ricciardo. Ik verwacht dat ze erg aan elkaar gewaagd zijn.
Sowieso schrijf je zo!
Als je de reacties globaal ziet is het een beetje mixed feelings. Wat ik wel kan begrijpen eerlijk gezegd. Ook het enthousiasme van de Nederlanders is goed merkbaar, haha.
Neemt Max nu de bandenstrategie van Kvyat inderdaad over?
Neemt Max nu de bandenstrategie van Kvyat inderdaad over?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ze hebben ze volgens mij allemaal alweer gehad, dus ze zouden beiden zomaar eens aanwezig kunnen zijn ja.ScrooLoose schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 10:39:
Kan wel eens leuk worden als ze Verstappen en Kvyat in de eerst volgende persconferentie op laten draven
Testing, one, two ...
Ik gok dat Kyvat daar niet zo heel veel trek in heeft, logisch ook... Hij heeft nou niet echt een promotie onder de rug.... Wat kan hij zeggen? Ik voelde me als een vis in het water bij RB, ik ben blij dat ik de kans krijg om bij een minder team te rijden?ScrooLoose schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 10:39:
Nee, dat zou niet fair zijn, laat hem nu maar eerst een paar races in de TR rijden.... Denk dat iedereen daar wel begrip voor heeft.
denk geen sainz ik heb nooit 2 rijders van hetzelfde team tegelijk gezien bij de perscon.trion75 schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 10:40:
eerste rij volgende week donderdag Max, Kvyat en Sainz naast elkaar
Zo dat gaat snel. Het voelt als gisteren dat ik Max volgde dmv de livetiming van de florida winterseries
En ze moeten Sainz ook niet vergetenScrooLoose schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 10:39:
The ramblings of an idiot
Het kan ook meewegen dat Marko de verstandhouding tussen Max en Carlos niet meer gezond vond, zeker niet na wat er in Australië gebeurd was.
Overigens zullen Ricciardo met #3 en Max zijn #33 ook wel voor wat verwarring zorgen op de live timing voor ons
.
Overigens zullen Ricciardo met #3 en Max zijn #33 ook wel voor wat verwarring zorgen op de live timing voor ons
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Officieel: Max Verstappen is eruit geschopt bij Toro Rosso:
http://www.scuderiatororo...ticle/welcome-back-daniil
Dat niet, maar ik herinner me wel die wheelbanging finish uit die tijdgrolle schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 10:42:
Zo dat gaat snel. Het voelt als gisteren dat ik Max volgde dmv de livetiming van de florida winterseries
Testing, one, two ...
Nou ja, het is gewoon nog waar ook. Dit topic ook echt meteen 5 pagina's in een uur 
Max Verstappen zit gewoon binnen 1.5 jaar in een Newey auto. Echt insane. Geweldig, gewoon kans op podium dit jaar.
Toch weet ik niet hoe goed de move nou is, om midden in het jaar ineens van team te switchen. Max is nog superjong, hij hoeft zich niet te haasten in z'n carriere. Als het bij de grote Red Bull ineens minder gaat dan gaat Helmut Marko alweer gekke dingen roepen. Ricciardo heeft wel Vettel eraf gereden in zijn eerste seizoen, dat is echt geen koekenbakker. En Max komt daar nu ineens tussen met een onbekend team en een voor hem nieuwe auto.
Ook verbazingwekkend dat Toro Rosso gewoon een coureur gedumpt krijgt. 'Niet goed genoeg voor ons, nemen jullie hem maar' Geef dan nieuw talent weer een kans ipv Kvyat. Zal een lekkere motivatie geven aan de mensen in de garage daar
Max Verstappen zit gewoon binnen 1.5 jaar in een Newey auto. Echt insane. Geweldig, gewoon kans op podium dit jaar.
Toch weet ik niet hoe goed de move nou is, om midden in het jaar ineens van team te switchen. Max is nog superjong, hij hoeft zich niet te haasten in z'n carriere. Als het bij de grote Red Bull ineens minder gaat dan gaat Helmut Marko alweer gekke dingen roepen. Ricciardo heeft wel Vettel eraf gereden in zijn eerste seizoen, dat is echt geen koekenbakker. En Max komt daar nu ineens tussen met een onbekend team en een voor hem nieuwe auto.
Ook verbazingwekkend dat Toro Rosso gewoon een coureur gedumpt krijgt. 'Niet goed genoeg voor ons, nemen jullie hem maar' Geef dan nieuw talent weer een kans ipv Kvyat. Zal een lekkere motivatie geven aan de mensen in de garage daar

Tja, die PR manager van STR zal niet veel inspiratie hebben gehad voor dat persberichtje....Badeend schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 10:44:
Officieel: Max Verstappen is eruit geschopt bij Toro Rosso:
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Whodunnit: [F1 Poll] Wie was debet aan de clash RAI-VET-KVY
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Waar te kijken?
Racemangers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Whodunnit: [F1 Poll] Wie was debet aan de clash RAI-VET-KVY
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Waar te kijken?
Racemangers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016
IRC: http://irc.tweakers.net/f1