[F1] Seizoen 2016 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 94 ... 101 Laatste
Acties:
  • 395.593 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-10 18:22
Ga ik Verstappen dan toch in een Red Bull meemaken aankomende GP zou wel heel vet zijn :o

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-10 12:41
Andrew Benson (BBC) bevestigd weer wat Motorsport zegt, de overweging is er https://twitter.com/andrewbensonf1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Hari-Bo schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 23:18:
Ga ik Verstappen dan toch in een Red Bull meemaken aankomende GP zou wel heel vet zijn :o
Jazeker, daar zit ie namelijk al een tijdje :)

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:32
Ik denk dat als ze Kvyat degraderen, ze dat na Spanje doen. Dan is namelijk één van de twee mid season testen. Dus Kvyat mag dan nog even Barcelona rijden en daarna stuurtje afgeven.

Maar goed, het blijven geruchten.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
asing schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 23:26:
Ik denk dat als ze Kvyat degraderen, ze dat na Spanje doen. Dan is namelijk één van de twee mid season testen. Dus Kvyat mag dan nog even Barcelona rijden en daarna stuurtje afgeven.

Denk ik ook, Max zal eerst gevoel willen krijgen in compleet andere F1 wagen. Max heeft nog geen enkele ronde gereden met de motor van Renault 2016 versie bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-10 20:16
alwaysleft schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 23:28:
[...]

Denk ik ook, Max zal eerst gevoel willen krijgen in compleet andere F1 wagen. Max heeft nog geen enkele ronde gereden met de motor van Renault 2016 versie bv.
Ik weet niet in hoeverre ze zoiets in de simulator kunnen reproduceren? Misschien kunnen ze dat wel zo echt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

alwaysleft schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 23:28:
[...]

Maar niet alleen de wagen telt, ook het team (of hij moet ook een deel van zijn toro team meenemen). Het lijkt mij een zeer slecht plan voor allen en ook wat ver gezocht. Enige reden om het te doen zou mijns inziens zijn dat red bull hem koste wat het kost 'm in de stal wil houden en dat zou duiden op grote ambities van Max, wat ook niet heel positief is in mijn ogen, hij rijdt fantastisch maar is nog steeds wel een rookie-ish driver. Don't push your luck en zo ;)

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:32
friggler schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 23:30:
[...]

Ik weet niet in hoeverre ze zoiets in de simulator kunnen reproduceren? Misschien kunnen ze dat wel zo echt krijgen.
Het blijft niet het echte ding, en hij krijgt er een race engineer en een pit crew bij. Dat is wel even schakelen.

Andere optie : Kvyat krijgt nog één kans, Barcelona. En dan rijdt hij natuurlijk naar plaats 4 ofzo en kan niemand hem meer wat maken.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
asing schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 23:26:

Zoals al eerder aangegeven, die testen zijn alleen voor nieuwe coureurs, Max mag daar sowieso niet aan meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazuzed
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-07-2024
Roamor schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 23:33:
[...]

Zoals al eerder aangegeven, die testen zijn alleen voor nieuwe coureurs, Max mag daar sowieso niet aan meedoen.
Weet je dat zeker dat zeker ?

Naar mijn weten is het 1 dag voor bestaande rijders en verplicht 1 dag voor nieuwe coureurs, tenminste, dat was vorig jaar zo en dan moeten ze dat dus verandert hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:10

pinda powerrr

Slow down...

Ik had gelezen dat Maldonado gaat testen?

Kijken of deze banden de auto ook de bandenstapel in kunnen krijgen :+

Waiting on the world to change

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
Opvallende uitspraak Horner opgedoken afgelopen weekend nog. Het is allemaal te obvious.

Hier is de uitspraak.

"We have a stable of four drivers and two are on loan to Toro Rosso. All drivers are exactly on the same contract and we have the ability at any point in time to move things round should we wish."

Tsja jongens, ik kijk er ook niet van op. Red Bull heeft dit al eens vaker gedaan in een seizoen van rijder wisselen.

Uhm, en het is nog vroeg in het seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
nazuzed schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 23:37:
[...]

Weet je dat zeker dat zeker ?

Naar mijn weten is het 1 dag voor bestaande rijders en verplicht 1 dag voor nieuwe coureurs, tenminste, dat was vorig jaar zo en dan moeten ze dat dus verandert hebben.
Nee, je hebt gelijk. ;)

Overigens denk ik dat Barcelona makkelijker debuteren is (zeker ook gezien de wintertesten) dan Monaco.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:53

AzzKickah

06-CENSORED

Als het nu dus wel waar blijkt te zijn, wil ik hier dus nooit meer iets lezen over dat F1Today geen betrouwbare site is.

* AzzKickah rent weg.

Ik heb er verder eigenlijk wel een goed gevoel over... Ik zie het wel gebeuren!! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar rook is, is vuur. Lijkt nu toch allemaal wel erg concreet voor een 'gerucht'. Volgens 1Limburg zou Max deze week zijn stoeltje gaan passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazuzed
Roamor schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 23:40:
[...]

Nee, je hebt gelijk. ;)

Overigens denk ik dat Barcelona makkelijker debuteren is (zeker ook gezien de wintertesten) dan Monaco.
Dat weet ik zo net nog niet. Als Max eerst 100+ ronden kan testen in de Red Bull wagen dan zou dat beter wezen dan alleen VT Barcelona waar hij gelijk moet gaan afstellen. Ik acht de swap voor Monaco dan ook waarschijnlijker mochten ze het doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 23:43:
Waar rook is, is vuur. Lijkt nu toch allemaal wel erg concreet voor een 'gerucht'. Volgens 1Limburg zou Max deze week zijn stoeltje gaan passen.
Die nemen ook letterlijk alle info van F1today over. Maar Motorsport.com meldt het ook al dat het zou kunnen.

Dat Max in 2017 gaat naar Red Bull, staat na vandaag trouwens vast lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-10 23:12
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 23:43:
Ik denk dat ze gewoon Max inderdaad in de test inzetten en daarom het stoeltje passen. Dan kan Sainz bij TR rijden en voor de andere dagen Gasly en welke rookie nog meer?

Gewoon de druk bij Kvyat erop zetten nu door dit spelletje en kijken hoe hij ermee om gaat. Want zijn podium in China was wel een uitschieter dit seizoen tot nu toe...volgens mij begon het allemaal met het niet halen van de qualifier top 10 bijna elke race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

alwaysleft schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 23:48:
[...]

Die nemen ook letterlijk alle info van F1today over. Maar Motorsport.com meldt het ook al dat het zou kunnen.

Dat Max in 2017 gaat naar Red Bull, staat na vandaag trouwens vast lijkt me.
Die waren het eerste maar zeggen niet dat het al het geval is?

Red Bull could swap Verstappen-Kvyat as early as Spanish GP Motorsport.com 21:51

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
Ik heb GPupdate.nl ook eens gemaild (hele betrouwbare F1 site). Dit was hun reactie.

Beste Alwaysleft,

Bedankt voor je mailtje. Wij hebben deze berichten ook gezien, maar betwijfelen ten zeerste of het klopt dat het rond is. Om die reden hebben we nog niets hierover online gezet. We hebben contact met management van Max en zodra we iets kunnen melden, doen we dat zo snel mogelijk.

Met vriendelijke groet,

GPUpdate.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:43

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Alleen discussie of het rond is dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:43
Heb nog wel snel ff een screenshot gemaakt ;) :

Afbeeldingslocatie: http://i1143.photobucket.com/albums/n629/alexbl69/Screenshot_20160504-231248_zpsodjjexgh.png

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

MikeyMan schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 00:02:
Nee, het is ter sprake gekomen als een van de opties. En dan nog is dat een gerucht.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-10 22:20

RoyK

Hobby tekenaar

Ik hou GPupdate ook aan als een veel betrouwbare F1 nieuws locatie. Misschien weten we morgen meer :)

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nazuzed
MikeyMan schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 00:02:
Motorsport.com schrijft een artikel eerder vandaag dat het overwogen wordt, F1Today.net komt later met een stukje dat zegt dat ze bronnen hebben die het bevestigen, Jonathan Noble de schrjver van het Motorsport.com artikel vraagt naar aanleiding daarvan aan Andrew Benson (BBC) of het klopt, en Andrew Benson zegt dat hij zelf ook bronnen heeft die er op wijzen maar dat hij het nog niet 100% kan bevestigen...

https://twitter.com/andrewbensonf1/status/727970721591377920

...en verder zijn we dus nog niet, er is in ieder geval nog geen officiële bevestiging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:58
Het is al op het journaal :P

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
Serieus? Het moet niet gekker worden met een gerucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
friggler schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 00:30:
[...]

Serieus? Het moet niet gekker worden met een gerucht.
Op NED1 net, maarja de NOS neemt de laatste tijd wel vaker klakkeloos nieuws over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:01
Ik hoop dat het niet waar is. Het zou RBR niet sieren om zo'n jonge onervaren rijder te ditchen na een paar mindere races en een fout. Geeft niet echt vertrouwen dat Max de tijd krijgt om zich te settlen of om wat fouten door jeugdigheid te maken.

Ik zou niet echt een hoge pet hebben van RBR als ze dat doen en ik zou het erg zuur voor kvyat vinden.

[ Voor 17% gewijzigd door aicaramba op 05-05-2016 00:40 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
aicaramba schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 00:37:
Ik hoop dat het niet waar is. Het zou RBR niet sieren om zo'n jonge onervaren rijder te ditchen na een paar mindere races en een fout. Geeft niet echt vertrouwen dat Max de tijd krijgt om zich te settlen of om wat fouten door jeugdigheid te maken.

Ik zou niet echt een hoge pet hebben van RBR als ze dat doen en ik zou het erg zuur voor kvyat vinden.
Hoeveel fouten heeft Max nu buiten Monaco vorig jaar echt gemaakt? Niet veel hoor...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• powah33
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-07 16:04
Misschien moet je het anders bekijken.

Het grote RB wat niet goed presteert ziet max met zijn TR steeds voorin rijden.
Misschien denken ze wel van...Nu een wissel en dan kunnen we zien of het aan de coureur ligt of aan de bolide.

Ik denk wel dat max aan Ric een zwaardere dobber heeft als aan carlos.
Maar ik zie het wel graag gebeuren...liever dit seizoen al aan het team wennen en dan volgend seizoen gewoon WRC worden met RB.

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazuzed
*knip* doe eens niet.

[ Voor 95% gewijzigd door gambieter op 05-05-2016 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

powah33 schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 00:43:
Ik denk wel dat max aan Ric een zwaardere dobber heeft als aan carlos.
Maar ik zie het wel graag gebeuren...liever dit seizoen al aan het team wennen en dan volgend seizoen gewoon WRC worden met RB.
Jos Verstappen heeft ook te vroeg een goede auto gehad in zijn carrière. Was hij daar conservatiever te werk gegaan, dan was het misschien anders gelopen. Max doet het heel goed, maar hij moet niet te snel willen meedraaien met die paar grote teams. Als hij dan niet gelijk meekomt, kan het ook zomaar afgelopen zijn. Terug naar Toro Rosso is eigenlijk uitgesloten.

Hij zit nu in een auto die steevast behoorlijk scoort. Geen top, maar wel een solide subtop. Daar kan je veel ervaring opdoen en je laten zien, zonder dat fouten extreem duur zijn.

WRC? World Rally Champion?

*knip*

[ Voor 10% gewijzigd door gambieter op 05-05-2016 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mensen, niet happen als iemand gaat trollen of compleet offtopic gaat, gewoon TR plaatsen :)

[ Voor 14% gewijzigd door gambieter op 05-05-2016 01:14 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:53

Martinspire

Awesomeness

De enige reden dat Verstappen Kvyat zou vervangen die ik kan bedenken is als Kvyat een bepaalde "laatste waarschuwing" heeft gehad of dat er een bepaalde target gehaald MOEST worden en dat ze daardoor besluiten om Verstappen neer te zetten. Dat het podium wel even fijn was voor hem, maar dat het alsnog close was. Ik vraag me echter af of ze hem dan wel weer bij Toro Rosso willen gaan zetten, of dat ie gewoon helemaal weg mag gaan. Ik kan me niet voorstellen dat ze hem daar dan nog willen hebben en dat ie dan nog goede resultaten gaat behalen.

Of hebben ze een ander talent weten te strikken voor het stoeltje van Max? Misschien Stoffel er gewoon in? :+

Ik lees ook dat ie wat ruzie heeft met Helmut Marko. Zou kunnen dat die nogal snel van stof is en hem er dan gewoon uit wil werken. Vraag is alleen wat er dan gaat gebeuren.

[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 05-05-2016 01:20 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

aicaramba schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 00:37:

In mijn optiek lag het 'falen' van papa Verstappen meer aan het feit dat hij tweede coureur was, niet zozeer aan de Benetton waar hij toen ik reed. Ik ben er heilig van overtuigd dat Jos als eerste rijder in de Benetton of Ferrari van die tijd had meegestreden om het podium.

Hij kan echt wel een potje sturen. Nog steeds legendarisch, DE regenrace:

https://m.youtube.com/watch?v=njAqOXdgT5I

_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Helaas zijn er ook filmpjes waar de ouwe verstappen zijn emotie de overhand liet overnemen en dus in het grind belande. Genoeg te vinden ook over vechtpartijen buiten en op het kart circuit dus ja hij kan sturen maar nee hij is geen F1 rijder (ook al heeft ie in een auto een race F1 gereden).

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

Russian GP: Daniil Kvyat oversteps the Marko

http://www.bbc.com/sport/formula1/36183513

Afbeeldingslocatie: http://ichef.bbci.co.uk/onesport/cps/624/cpsprodpb/B255/production/_89535654_kvy-vst.png

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

franssie schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 01:26:
Helaas zijn er ook filmpjes waar de ouwe verstappen zijn emotie de overhand liet overnemen en dus in het grind belande. Genoeg te vinden ook over vechtpartijen buiten en op het kart circuit dus ja hij kan sturen maar nee hij is geen F1 rijder (ook al heeft ie in een auto een race F1 gereden).
Wat een alinea vol lariekoek zeg, weet jij wat er loos was, was je er bij?....

Ja, hij heeft op en naast de baan vast de nodige fouten gemaakt, ongetwijfeld, maar om zijn rijders kwaliteiten op deze manier in twijfel te trekken getuigd mijns inziens van weinig kennis van zaken.

Jos was een topper die soms teveel uit slechte auto's probeerde te persen, maar ook vaak briljante dingen liet zien in een rampenbak.
Daar zijn er niet zoveel van die dat laatste kunnen.

Schumacher was niet voor niets doodsbang voor Jos, en vandaar dat Jos na '94 meteen weg mocht bij Benetton.

Ik ben er ook van overtuigd dat manager Huub Rothengatter niet de beste keus was, maar goed....

Anyway, laten we de historie voor iedereen laten, en kijken of de laatste geruchten geen geruchten zijn......

Veel interessanter....

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

albino71 schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 01:39:
[...]
<>
Schumacher was niet voor niets doodsbang voor Jos, en vandaar dat Jos na '94 meteen weg mocht bij Benetton.<>
:+ 8)7 ...

[ Voor 17% gewijzigd door franssie op 05-05-2016 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knol_02
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-05 09:48
Aan mijn eerdere posts te zien geloofde ik niet dat het vanaf Spanje al zou gaan gebeuren, nu zie ik toch de mensen die normaal wachten op een officiële bevestiging of betrouwbaare bron (Bas van Bodegraven bijvoorbeeld) ook dingen los laten. Hieruit begrijp ik dat er morgen een persconferentie of pers bericht komt. Tot die tijd "moet" iedereen de lippen stijf houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19:29
Ik denk dat zijn vader Max wel behoeden zal voor zulk soort abrupt instappen in een nieuwe wagen/team.

Wat mij veel waarschijnlijker lijkt is dat Max gevraagd word om te rijden voor RBR tijdens de beperkte testdagen in zoverre dat mogelijk is.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Dat Red Bull trouwens geen commentaar geeft aan Motorsport.com zegt ook wel wat. Je kunt zo een verhaal namelijk dan gelijk ontkrachtigen.

Als Max echt volgende race al in die Red Bull zit dan wordt het dit weekend bekend, anders blijft het verhaal zo zweven in de pers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hier wordt wel gesproken dat er een betrouwbare bron is.
https://twitter.com/andrewbensonf1/status/727970721591377920
Bekijk de reacties van Benson hierin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:43

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tsjah, ik blijf erbij, áls ze het gaan doen is Barcelona ideaal. Dat circuit kan ie inmiddels dromen. Dus kan ie volledig richten op de auto.

En daarnaast, als je ziet wat Stoffel presteerde, krijg ik het idee dat voor een beetje coureur de huidige auto's redelijk simpel naar de limiet te brengen zijn. Zeker een auto met een chassis als Red Bull.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:56
Zou de overstap van Torro Rosso naar het Red Bull team echt zo groot zijn? Die stap lijkt me kleiner dan de stap die Max anderhalf jaar geleden maakte toen hij naar de F1 ging.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
De enige reden om te geloven dat er een kern van waarheid in zit, is het feit dat het nog niet ontkend is door Max of Red Bull.
Lijkt me dat het vandaag wel ontkend (of bevestigd) wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:53
En misschien heeft Max wel een clausule in z'n contract staan, dat mocht hij bvb X keer uitvallen door technisch malheur hij naar een ander team mag.

En is dit een wanhoopsdaad van RedBull om Max te behouden...;)

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-10 18:22
hardware-lover schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 23:22:
[...]

Jazeker, daar zit ie namelijk al een tijdje :)
Grappenmaker je weet precies wat ik bedoel ;)
Van Torro Rosso naar Red Bull.

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Barfman
Misschien is het dan toch waar :p

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ChpXmtMUUAAstwK.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-10 22:51
Als dit waar is ! B)

Dan voorspel ik dat Max 4de wordt in Espana en dat de glimlach van Ricciardo langzaam achter de maan verdwijnt ! :)

[ Voor 30% gewijzigd door MaXeRs op 05-05-2016 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33
albino71 schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 01:39:
[...]

Wat een alinea vol lariekoek zeg, weet jij wat er loos was, was je er bij?....

Ja, hij heeft op en naast de baan vast de nodige fouten gemaakt, ongetwijfeld, maar om zijn rijders kwaliteiten op deze manier in twijfel te trekken getuigd mijns inziens van weinig kennis van zaken.

Jos was een topper die soms teveel uit slechte auto's probeerde te persen, maar ook vaak briljante dingen liet zien in een rampenbak.
Daar zijn er niet zoveel van die dat laatste kunnen.

Schumacher was niet voor niets doodsbang voor Jos, en vandaar dat Jos na '94 meteen weg mocht bij Benetton.

Ik ben er ook van overtuigd dat manager Huub Rothengatter niet de beste keus was, maar goed....

Anyway, laten we de historie voor iedereen laten, en kijken of de laatste geruchten geen geruchten zijn......

Veel interessanter....
Precies!!

Ik heb ooit een filmpje gezien waarin ze aan schumacher vroegen wat Jos Verstappen moest veranderen.
Daarop antwoorde de duitser: zijn manager.

En Jos zijn carriere vergelijken met een overstap van max naar RB is een lachertje.
Jos stapte in als 2de rijder (naast schumacher) en moest zich zijn hele carriere nog bewijzen.
Zoals al eerder was aangegeven..en heeft daar vaak te ver gepushed met een crappy bolide om te presteren.

Max ik bij wijze opgegroeid op de racebaan..en zit nu toch al best warm....die hoeft geen gekke dingen meer te doen om volgend jaar een zitje te bemachtigen.
Ik blijf erbij...geef hem een RB bolide en hij rijd nog podium dit jaar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Zijn er ook niet een hoop geruchten dat de Benetton van Schumager wat extra's had tov die van Jos?
Stukje sjoemelsoftware ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11:02
Zou het voor max überhaupt verstandig zijn om over te stappen midden in een seizoen? Die RB wagen zal compleet anders aanvoelen dan de RB ben ik bang. Dat zorgt ervoor dat hij consequent achter Rico zal eindigen, aangezien hij daar al jaren zit een precies weet hoe die wagen zich gedraagd. Daarnaast moet je alles en iedereen leren kennen binnen dat team en dat terwijl de kalender nog nooit zo vol is geweest....

Volgend jaar kan hij gedurende de testdagen in Barcelona oneindig testen met die bak. Dit jaar kan hij gewoon zijn ding doen en vol zelfvertrouwen blijven scheuren in die TR om mooie dingen te laten zien.

Het kan twee kanten op gaan, maar ik betwijfel of een overstap wel goed zou zijn voor max...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Lekker Ventje schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 07:44:
Zou de overstap van Torro Rosso naar het Red Bull team echt zo groot zijn? Die stap lijkt me kleiner dan de stap die Max anderhalf jaar geleden maakte toen hij naar de F1 ging.
Het budget van RB is ruim drie keer zo groot. Wat natuurlijk wel helpt. Torro Rosso is een supertof team dat veel uit weinog weet te presteren. Maar het is en blijft met al het respect een B team met een beperkt budget en een motor die niet mee ontwikkeld dit jaar.

http://www.cityam.com/237...-best-bang-for-their-buck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11:02
Wordt nu wel heel erg concreet zo...

http://www.f1today.net/nl...panje-bij-red-bull-racing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:15

McBoom

Broem

De aannames van F1Today zijn géén bron.

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
Allemaal speculatie op basis van een artikel van John Noble.

Die jongens zijn gewoon wat eerder naar bed gegaan en hebben dus alle hype want meer is het niet ,gemist.

[ Voor 7% gewijzigd door MaXeRs op 05-05-2016 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 01:12:
[...]

In mijn optiek lag het 'falen' van papa Verstappen meer aan het feit dat hij tweede coureur was, niet zozeer aan de Benetton waar hij toen ik reed. Ik ben er heilig van overtuigd dat Jos als eerste rijder in de Benetton of Ferrari van die tijd had meegestreden om het podium.

Hij kan echt wel een potje sturen. Nog steeds legendarisch, DE regenrace:

https://m.youtube.com/watch?v=njAqOXdgT5I

_/-\o_ _/-\o_
Vergeet ook niet dat de 2de Benetton veel minder was dan de auto van Schumacher. Toen waren de auto's binnen een team nog niet zo gelijkwaardig als tegenwoordig.

De NOS had er ook al een artikel aan gewijd, maar dat is inmiddels weer offline: http://nos.nl/artikel/210...t-kvyat-bij-red-bull.html.

[ Voor 10% gewijzigd door Erapaz op 05-05-2016 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-10 19:20

Racing_Reporter

Contentmaker

Martinspire schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 01:12:
De enige reden dat Verstappen Kvyat zou vervangen die ik kan bedenken is als Kvyat een bepaalde "laatste waarschuwing" heeft gehad of dat er een bepaalde target gehaald MOEST worden en dat ze daardoor besluiten om Verstappen neer te zetten. Dat het podium wel even fijn was voor hem, maar dat het alsnog close was. Ik vraag me echter af of ze hem dan wel weer bij Toro Rosso willen gaan zetten, of dat ie gewoon helemaal weg mag gaan. Ik kan me niet voorstellen dat ze hem daar dan nog willen hebben en dat ie dan nog goede resultaten gaat behalen.

Of hebben ze een ander talent weten te strikken voor het stoeltje van Max? Misschien Stoffel er gewoon in? :+

Ik lees ook dat ie wat ruzie heeft met Helmut Marko. Zou kunnen dat die nogal snel van stof is en hem er dan gewoon uit wil werken. Vraag is alleen wat er dan gaat gebeuren.
Wanneer heeft Marko geen ruzie met die rijders? Alguersuari werd er ook te snel uitgegooid na een akkefietje in Korea of India, waar hij Vettel in de weg reed en er een woordenwisseling ontstond. Tot op de dag van vandaag denk ik dat dit de druppel was die de emmer over deed lopen en volgens mij heeft Marko daar vaker last van, dat hij voor eigen rechter gaat spelen en carrièreslopende adviezen gaat geven. Het zou zomaar kunnen dat Kvyat hetzelfde probleem heeft. Hij wordt daar volgens mij erg hard onder druk gezet om te presteren, wat de crashes in Japan, USA en dit jaar in Rusland in de hand heeft kunnen werken. China pakte goed uit, maar het was een move die op het randje was.

[ Voor 10% gewijzigd door Racing_Reporter op 05-05-2016 09:23 ]

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Het gaat echt gebeuren. Dacht eerst het zal wel maar Joe Saward een bekende F1 journalist die al sinds 1988 het bij het goede eind heeft, schrijft het nu ook.

Die man heeft altijd bronnen bij Red Bull gehad.

Jongens het gaat het seizoen worden voor Max zijn eerste podium en wie weet meer. Wow https://joesaward.wordpre.../verstappen-for-red-bull/

Bron: https://joesaward.wordpre.../verstappen-for-red-bull/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joe bevestigd het inmiddels ook. Een persbericht van RBR brengt het van 99% naar 100% zekerheid.

https://joesaward.wordpre.../verstappen-for-red-bull/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 09:25:
Joe bevestigd het inmiddels ook. Een persbericht van RBR brengt het van 99% naar 100% zekerheid.

Yep zie hierboven. Het is wachten op persbericht Red Bull deze dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

hype is real

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-10 19:20

Racing_Reporter

Contentmaker

Ik vraag me af waarom kamp Verstappen hier in mee zou gaan. Zouden ze moeten, vanwege het contract? Het lijkt me dat Verstappen hier weinig te winnen heeft, OF ze moeten vinden dat Max niets meer kan leren bij STR. Dat hij bij Red Bull z'n handen volkrijgt aan Ricciardo, mag absoluut zeker zijn.

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Racing_Reporter schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 09:29:
[...]

Ik vraag me af waarom kamp Verstappen hier in mee zou gaan. Zouden ze moeten, vanwege het contract? Het lijkt me dat Verstappen hier weinig te winnen heeft, OF ze moeten vinden dat Max niets meer kan leren bij STR. Dat hij bij Red Bull z'n handen volkrijgt aan Ricciardo, mag absoluut zeker zijn.
Max gaat het weer waar maken. Als Max dat grote talent is en dan is hij, rijdt hij binnen enkele races op hetzelfde niveau als Ricciardo. Maak me geen zorgen daarover.

F1today zegt op Twitter 100% zeker te weten dat het persbericht vandaag gaat komen met dit brekende nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:05
Ik zie het zo gebeuren dat als dit waar is en Max presteert niet voldoende dat hij al snel weer afzakt naar een lager team.

Hoop voor hem dat ie de druk aan kan, tot nu toe lijkt het daar wel meestal op maar hij blijft erg jong.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catmandos
  • Laatst online: 20-10 18:10
wow wat begon als een droom is nu waarheid MAX naar RB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-10 00:27

Bullet NL

Eigen Wijs

Volgens mij doen velen veel te spastisch over de overstap, een TR is natuurlijk een andere auto dan een RB, maar Max hoeft niet in eens te leren vliegen i.p.v. zwemmen.

Dit is gewoon een gevallete marketing, Kvyat zorgt voor heel veel negatieve stemming (met name in de media) om RB heen. Ook vorig jaar hebben ze een ramzalig seizoen gehad op dit vlak, denk aan de openlijke ruzie met Renault over de motor, dit willen ze niet meer.

Max is gewoon een manier om van iets negatiefs iets positiefs te maken... Marketing... Formule1 is naast een autosport namelijk 100% marketing.

[ Voor 17% gewijzigd door Bullet NL op 05-05-2016 09:37 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Laatst online: 13:53
Whaaaaaa

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Yes bevestigd 😀😀😀😀😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:05
Wauw. Ik had het echt niet verwacht of durven dromen. Nu worden de gp weekenden nog een tandje spannender.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
Racing_Reporter schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 09:29:
[...]

Waarom niet ? Is sowieso een goede training voor het komende seizoen en Red bull leert zo ruim van te voren om de wagen naar de hand te zetten voor Max in 2017. En laten we eerlijk zijn Red bull doet op deze manier het merk eer aan "bold" "young" "fresh" "no rulez" fuck it !! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:48
Poeh... Mixed feelings hier. Geweldig dat hij al gepromoot wordt maar eerlijk gezegd had Max ook gewoon dit seizoen af moeten maken bij TR. Ik hoop dat de druk nu niet te groot wordt op hem en dat ie gewoon gaat vlammen samen met RIC. En nu maar hopen dat KYV niet een rage race driver wordt en nu zijn zinnen op VES heeft gezet om van de baan te rijden :D

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Max gaat zijn eerste race winnen dit jaar😀😀

Zet ik al mijn geld op. Vanaf Canada is de Red Bull een vaste podium kandidaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

renzo4000 schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 09:38:
Poeh... Mixed feelings hier. Geweldig dat hij al gepromoot wordt maar eerlijk gezegd had Max ook gewoon dit seizoen af moeten maken bij TR. Ik hoop dat de druk nu niet te groot wordt op hem en dat ie gewoon gaat vlammen samen met RIC. En nu maar hopen dat KYV niet een rage race driver wordt en nu zijn zinnen op VES heeft gezet om van de baan te rijden :D
Waarom had Max moeten blijven? Teamleiding van TR en RB zijn echt niet dom, die zien gewoon dat Max aan de max zit bij TR.

Natuurlijk zit er een risico voor Max in, maar aan de andere kant... Niet zeuren, hij wil races winnen, laat hem dan maar presteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-10 08:48
Wat is Olav Mol op Twitter aan het doen???

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powah33
Prachtig nieuws!!

Misschien schuift RIC in 2017 wel naar Ferrari en gebruikt RBR deze swap ook als meetlat tussen carlos en danii voor het 2de zitje naast max voor 2017.

Ik kan niet wachten op de volgende race

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Catmandos
Ik denk dat dit ook veel beter word voor sainz.. geen max die continu hem voorbij gaat. denk ook dat dat een overweging is geweest voro Marko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17:29
Joster schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 09:42:
Wat is Olav Mol op Twitter aan het doen???
Niks? Het bericht bevestigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
powah33 schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 09:42:
Prachtig nieuws!!

Misschien schuift RIC in 2017 wel naar Ferrari en gebruikt RBR deze swap ook als meetlat tussen carlos en danii voor het 2de zitje naast max voor 2017.

Ik kan niet wachten op de volgende race
Ik hoop echt dat Ricciardo blijft. Super sterk rijderspaar en beste van de grid Ricciardo en Verstappen.
Alonso vindt dat ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Ok Max ; 1 tip; for fucks sake ram Vettel er niet in de eerste bocht af. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
Ik zou niet weten waarom deze overstap moeilijk zou moeten zijn voor Max. Lijkt me makkelijker dan vanuit een andere klasse in een Torro Rosso in te stappen en dat ging prima voor Max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Benotti schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 09:44:
Ik zou niet weten waarom deze overstap moeilijk zou moeten zijn voor Max. Lijkt me makkelijker dan vanuit een andere klasse in een Torro Rosso in te stappen en dat ging prima voor Max.
geen zin om stats op te zoeken, ik meen dat ene seb hetzelfde heeft gedaan (als enige)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

F1 Today zat er toch niet naast. Is zo slecht nog niet.. Al word ik wel keer op keer teleurgesteld als ik in de reacties aan het scrollen ben aldaar (eeuwige gebash op Sainz).

Zou gaaf zijn voor Max, hoop eigenlijk dat hij ook zijn engineer Xevi mee zou kunnen nemen. Ik kan die gast wel waarderen, denk dat hij en Max sowieso goed op elkaar ingespeeld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Ricciardo zal in het begin van de races voor hem liggen gezien de matige starts van Verstappen. Dan hoofd koel houden en Ricciardo op racetempo verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Als dit maar niet het einde van een veelbelovende carriere is.

Riccisrdo is andere koek dan Sainz. Plus, Verstappen heeft 0,0 ervaring met de RB. Duurt toch even voor je begrijpt hoe een andere auto werkt qua rijden, de miljoen knopjes op het stuur, hoe je de banden heel houdt, hoe je de koffie juffrouw aanspreekt, hoe je samenwerkt met je engineers, etc etc.

Zijn er voorbeelden uit de geschiedenis waarbij dit goed uitpakte? Ik denk even terug aan Fisichella die in 2009 van Force India naar Ferrari ging midden in het seizoen, maar echt geen deuk in een pakje boter reed.

Zou me dan ook niet verbazen als Max na 4 races weer braaf terug mag naar TR.

Maarrrrrr, Max verbaast ons eigenlijk keer op keer, ook met z'n snelle overstap naar F1 en hoe hij het oppakte. Wie weet nu wel weer! Ik zou nog meer impressed zijn als hij het Ric moeilijk maakt :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19:29
kevlar01 schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 09:45:

Zou gaaf zijn voor Max, hoop eigenlijk dat hij ook zijn engineer Xevi mee zou kunnen nemen. Ik kan die gast wel waarderen, denk dat hij en Max sowieso goed op elkaar ingespeeld zijn.
Mark Webber had bij Max zijn eerste GP (aus) geen goed woord over voor Xevi en stelde dat het een zegen voor Max zou zijn als hij zo snel mogelijk van engineer wisselt.

Webber had Xevi een tijd als enigineer bij Williams volgens mij.

[ Voor 14% gewijzigd door Lasmibalsingh op 05-05-2016 09:50 ]

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

alwaysleft schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 09:46:
Ricciardo zal in het begin van de races voor hem liggen gezien de matige starts van Verstappen. Dan hoofd koel houden en Ricciardo op racetempo verslaan.
Zegt toch helemaal niets... Kan maar zo zijn dat de start vanuit een RB "makkelijker" is...
Dit zijn naar mijn mening allemaal van die halve analyses zonder naar de omstandigheden te kijken.

Hartstikke mooi een gaaf voor hem, Hoewel Mercedes en Ferrari duidelijk beter zijn dan Red Bull op dit moment heeft Max meer kansen in een RB om voor het podium te gaan dan in een TR.

Max wil tussen de grote boys mee rijden, dan moet hij vanaf nu nog meer presteren. Velen (die er verstand van hebben) zien dat in hem.... Nou laat het hem nu maar waar maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
Grand Prix radio zegt dat Horner het bevestigd heeft:

http://grandprixradio.nl/...aar-grand-prix-van-spanje

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Awesome! Haha cool dat F1Today het goed had. Waar zijn de zakken zout nu? ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barfman
Rivanov schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 09:51:
Awesome! Haha cool dat F1Today het goed had. Waar zijn de zakken zout nu? ;)
Ze hebben gegokt en gelijk gekregen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Die zakken zout zijn toch logisch? Het is een zeer heftig besluit imo. Hoe graag ik Max ook in een RB ziet rijden. Zolang er geen bevestiging is / was van Red Bull, is een pak zout naast een dergelijk bericht zo gek nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catmandos
Barfman schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 09:53:
[...]

ze hebben inderdaad gegokt of hun bron gelijk had en blijkbaar hadden ze nu een goede.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
Barfman schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 09:53:
[...]

Als je het zo zeker meld heb je bronnen gehad binnen het team. Knap werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Max mag zijn punten toch houden in het kampioenschap? En de teams ook?

Krijg je straks de situatie dat de punten van de twee rijders opgeteld niet evenveel is als het team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-10 08:48
Hoyden schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 09:43:
[...]

Niks? Het bericht bevestigen ;)
Toen het al 10 minuten bevestigd was liep ie nog te zeveren dat het nog niet officieel was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

maar even serieus mensen... Dit is wel echt AWESOME!!!!

Pagina: 1 ... 94 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Whodunnit: [F1 Poll] Wie was debet aan de clash RAI-VET-KVY

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Waar te kijken?
Racemangers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016

IRC: http://irc.tweakers.net/f1