[F1] Seizoen 2016 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 93 ... 101 Laatste
Acties:
  • 395.593 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Voor mij volledig onverstaanbaar filmpje maar alleen de plaatjes zijn ook wel aardig om te bekijken.

[YouTube: https://youtu.be/arG61oP4irk]

[ Voor 81% gewijzigd door hardware-lover op 04-05-2016 01:30 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:36

Hoogie2004

Whohooooo

Leuke animatie :) Komt ook wel goed overeen met dat filmpje van Ted op zijn fiets.

Heb wel het idee dat er in te halen moet zijn, mede door de langere rechte stukken. Ben benieuwd :)

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-10 16:45

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

En wat denken jullie? Vandaag de grote dag? :)

Poll: Krijgen we vandaag te horen of Max naar Redbull gaat?
Ja doh!! Kvyat heeft zijn kans gehad! *O*
Nee, RB komt te vroeg. Volgend seizoen!
Nee, Kvyat krijgt nog een ultimatum!
Nee, Max gaat volgend jaar naar Ferrari !! :P
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=396946&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Grimmie187 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 12:28:
Ik vind het eigenlijk wel een hele rare gedachte. Waarom zou je halverwege het seizoen gaan wisselen? Er is helemaal niemand die daar beter van wordt (Max niet, Kvyat overduidelijk niet en beide teams niet). Sterker nog: Max presteert in een STR nu het beste van alle 4 de autos.. Hij zou wel gek zijn om tijdens het seizoen alles om te gooien. Verder gebeuren dit soort rijderswissels tijdens het seizoen eigenlijk alleen als bij iemand het geld op is of iemand zijn been breekt.

Daarnaast lijkt mij begin 2017 juist het perfecte moment voor Max om naar RBR te gaan. De regel voorstellen zoals ze er nu liggen zijn op het lijf geschreven voor een team als RBR en ik verwacht (tenzij er nog grote regel wijzigingen komen) dat ze in 2017 weer mee kunnen doen voor de prijzen.
Nou ....................... gezien hoe weinig er nog getest mag worden zou het eigenlijk niet eens zo heel gek zijn. Moet Max wachten tot ná dit seizoen en dán nog een auto naar zijn hand zien te zetten, of zetten ze hem er nú al in, krijgt het team waardevolle input en krijgt Max voldoende testkilometers voor volgend seizoen?!?!?

Ook hierom vind ik dat een waanzinnig slechte regel. Testen moet gewoon kunnen! Zo krijgen rookies totaal geen kans en krijg je in de races van die gekke situaties ..

... ik denk dat ik het wel wist als ik RB zou runnen. De kans dat Max de RB naar het podium rijdt is minstens zo groot als bij Kvyat .. zelfs groter! We hebben allemaal gezien dat Max herhaaldelijk goede en verrassende acties doet exact het juiste moment .. van Kvyat zou je alleen de inhaalactie op Vettel de vorige race kunnen noemen ..

Ik denk dat het weinige testen wel eens de doorslag zou kunnen geven ..

De enige vraag voor mij is, of Jos het niet te vroeg zal vinden komen, maar nu ook hij gezien heeft wat Max kán in zo'n auto en de volwassenheid die hij inmiddels lijkt te hebben gekregen, denk ik dat hij de keus aan Max laat .. en financieel is het ook geen gekke keuze gok ik ;) .. maar dat zal niet de reden zijn!

[ Voor 8% gewijzigd door Alfa Novanta op 04-05-2016 09:12 ]

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:21

Player1S

Probably out in the dark

Ik mis de optie "ik denk te vroeg maar dat dacht ik vorig jaar ook al en toen had ik het fout".

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-08 13:00
Over Baku: Hoe bereiden de teams zich voor op een nieuw circuit? Hebben ze deze bijvoorbeeld al in de simulator zitten? Lijkt me lastig aangezien het asfalt nog wordt aangelegd as we speak.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:53
Ik denk dat als Red Bull serieuze plannen heeft om Max dit seizoen nog te promoveren (wat ik zelf niet denk), dat ze hem bij de komende testdagen al in de Red Bull zetten om te wennen.

Ik zag overigens gisteren het filmpje (een) van de eerste training(en) die Max reed in Brazilië en de briljante drift die hij daar neerlegde, machtig! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

kommop met die link dan! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-10 09:58
B-Real schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 09:34:
Ik denk dat als Red Bull serieuze plannen heeft om Max dit seizoen nog te promoveren (wat ik zelf niet denk), dat ze hem bij de komende testdagen al in de Red Bull zetten om te wennen.

Ik zag overigens gisteren het filmpje (een) van de eerste training(en) die Max reed in Brazilië en de briljante drift die hij daar neerlegde, machtig! _/-\o_
Was die een-na-laatste bocht voor het rechte stuk.. hoe kom je daar opeens op? was het bij de ziggo-F1 napraat kelder?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• B-Real
Puur toeval dat ik die gisteren tijdens wat YouTube filmpjes kijken voorbij zag komen.

Deze was het:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:54
Haha die reactie van Vergne. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Mag dat wel? Sauber zegt die test af zogenaamd omdat ze geen junior driver hebben. Nu moeten we hun berichten met een lading zout nemen maar dat lijkt wel te suggereren dat het junior drivers moeten zijn en ik betwijfel of ze er mee weg komen door Max er in te zetten.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-10 10:30

Bosmonster

*zucht*

Alfa90_Buttje schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 08:52:
En wat denken jullie? Vandaag de grote dag? :)
Wat is er zo bijzonder aan vandaag dan?

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 04-05-2016 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:16

Wom

Bosmonster schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:27:
[...]

Wat is er zo bijzonder aan vandaag dan?
Kvyat moet op het matje komen bij Red Bull omwille van zijn rijkunsten afgelopen weekend. Maar denk dat dit groter gemaakt wordt dan dat het is ;)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:38

iichel

Gazoooo

Ik denk dat het meer een gebaar is tegen de rest van de F1, iets in de trend van 'Ja wij als RBR vinden ook niet dat dit gedrag helemaal 100% wenselijk is en we zullen onze coureur erop aanspreken.'

Maar dan op de RBR manier in de media gebracht. Net als toen ze niet zo blij waren met de performance van Renault.

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Denk nog niet eens direct voor de buitenwereld. Zelf zullen ze er ook niet vrolijk van worden dat ie z'n eigen races vergalt en mogelijk die van z'n teamgenoot en junior teamgenoten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Er veranderd niets in de RB lineup voor beide teams de komende tijd. Daar is ook niet echt een werkelijke reden voor. Een aankondiging halverwege het seizoen zal er misschien wel gaan komen maar Kvyat wordt nu echt niet uit die auto gezet per direct. Voor hetzelfde geld rijd ie volgende race weer top 5 en dan is alles weer koek en ei.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Wom schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:30:
[...]

Kvyat moet op het matje komen bij Red Bull omwille van zijn rijkunsten afgelopen weekend. Maar denk dat dit groter gemaakt wordt dan dat het is ;)
Ah idd dan..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-10 20:24

derx666

mecker ende blaet

Button misschien naar Williams in 2017: http://www.f1today.net/nl...n-in-het-vizier-voor-2017

Nice... Ik ben wel voorstander van Button. Ik weet dat ie al "oud" is, maar hij heeft echt een prachtige rijstij, en lijkt ook nog best een leuke gast te zijn. Heeft als coureur wel het nadeel dat ie een auto nodig heeft met een nagenoeg perfecte balans, als de Williams dat kan bieden zou hij nog best leuke dingen kunnen laten zien. Voordeel is dat er meteen een stoeltje voor Stoffel vrijkomt.
Bij Williams lopen de contracten van zowel Bottas als Massa eind dit seizoen af, dus ik zeg, allebei eruit en Button en (als hij zich goed ontwikkeld) Alex Lynn erin.

Om nog maar even door te speculeren: Max naar RB, Gasly naar TR. Palmer bij Renault eruit en Ocon erin.
Dan zouden we volgend jaar een mooi jong veld hebben met Max, Stoffel, Sainz, Ocon, Gasly en Lynn :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:20

Komende testdagen zijn toch alleen maar voor onervaren coureurs, Sainz/Verstappen mogen dan niet eens testen.

Ik weet niet of dit al voorbij is gekomen: http://www.motorsport.com...-on-safe-settings-733350/

Als dat zo is...Nou dan zit ferrari er echt niet zo dicht op als mercedes altijd zegt :)

en wat een deugniet die max verstappen

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HpTsNS1.png

[ Voor 21% gewijzigd door Adlermann op 04-05-2016 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Ieder team mag 1 wagen laten rijden met een onervaren coureur. Dus geen rijders die opgesteld zijn voor een seizoen.

Mclaren komt waarschijnlijk met Vandoorne, Renault waarschijnlijk met Ocon. Dit soort rijders moet je aan denken.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-10 16:24

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Adlermann schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 12:59:
[...]

Ik weet niet of dit al voorbij is gekomen: http://www.motorsport.com...-on-safe-settings-733350/

Als dat zo is...Nou dan zit ferrari er echt niet zo dicht op als mercedes altijd zegt :)

en wat een deugniet die max verstappen

[afbeelding]
Gezien het grote gat tussen Rosberg en de rest geeft dat al aan. Je rijdt vooraan zo hard als je moet rijden om comfortabel te leiden, maar niet harder. Dus ook al was er een gapend gat, dat is nooit het maximale gat, al moest het gas er een beetje op omdat even leek alsof Hamilton anders nog in de buurt kon komen, maar zonder de directe concurrentie van een teamgenoot, is het op de cruise control en chillen naar de finish. Relatief gezien dan natuurlijk :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

JackBol schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:02:
Ieder team mag 1 wagen laten rijden met een onervaren coureur. Dus geen rijders die opgesteld zijn voor een seizoen.

Mclaren komt waarschijnlijk met Vandoorne, Renault waarschijnlijk met Ocon. Dit soort rijders moet je aan denken.
Ocon komt komende FP1 in Spanje in ieder geval al aan de bak.

Betreffende het hoe wie wat waar voor coureurs voor 2017; The driver market in 2017

Allemaal gebakken lucht op dit moment, maar daar lijkt de halve wereld ook om te draaien, dus.... ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

hardware-lover schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:15:
[...]

Ocon komt komende FP1 in Spanje in ieder geval al aan de bak.
Een uurtje sturen of twee dagen sturen is nogal een verschil :)
Verder wel mooi om te zien, inderdaad. Zou Palmer al klamme handjes hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

Nieuwe Jumbo reclame:

Max zit niet in z'n Renault Clio, maar in een VW Golf, ik zeg bevestiging dat Red Bull achter de schermen nog bezig is met een sjoemel VW motor voor 2017 :D

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
trion75 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:33:
Max zit niet in z'n Renault Clio, maar in een VW Golf, ik zeg bevestiging dat Red Bull achter de schermen nog bezig is met een sjoemel VW motor voor 2017 :D
Moest lachen om de reclame. Sowieso wel een leuk idee dat weekend trouwens.
Heeft hij z'n Clio nog wel eigenlijk? Hij zou een Ferrari moeten krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Laatst online: 22:38

iichel

Gazoooo

Hoezo een Clio? RBR en STR hebben toch helemaal geen renault blokken meer? :+

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Nieuwe Jumbo reclame:
[video]

Of bij Red Bull vonden ze het niet zo'n goed idee dat Max in een Renault zit terwijl er een Ferrari blok achterin ligt ;) VW is dan een makkelijke auto die je veel ziet? Of ze willen gewoon dat mensen hierover gaan speculeren... Pfff :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-10 15:50

TommyGun

Stik er maar in!

Nieuwe Jumbo reclame:
[video]

http://www.rtvnh.nl/nieuw...amespot-gestolen-in-weesp

"Golf GTI is gestolen tussen de 2 draaidagen door. Als noodverbandje is er de audi gebruikt voor de laatste opnames. Mvg de eigenaar van de subaru"

Was me zelf niet eens opgevallen :D

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:36

PauseBreak

derp!

Tralapo schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:56:
[...]

Moest lachen om de reclame. Sowieso wel een leuk idee dat weekend trouwens.
Heeft hij z'n Clio nog wel eigenlijk? Hij zou een Ferrari moeten krijgen :+
Nee, die Clio RS was een sponsorauto, dus die is ingeleverd. Zijn eigen wagen is een Mercedes-AMG C63 S volgens zijn instagram :P

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
TommyGun schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 14:00:
[...]

http://www.rtvnh.nl/nieuw...amespot-gestolen-in-weesp

"Golf GTI is gestolen tussen de 2 draaidagen door. Als noodverbandje is er de audi gebruikt voor de laatste opnames. Mvg de eigenaar van de subaru"

Was me zelf niet eens opgevallen :D
Ik snap niet helemaal waar je quote nu vandaan komt, die kan ik nergens terugvinden?
Het moment waar ze de boodschappen inladen zie je inderdaad wel dat het een Audi is en geen Golf :P Maar dat moet je wel net even weten.
PauseBreak schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 14:14:
[...]
Nee, die Clio RS was een sponsorauto, dus die is ingeleverd. Zijn eigen wagen is een Mercedes-AMG C63 S volgens zijn instagram :P
Zijn Instagram? Waar dan?

[ Voor 24% gewijzigd door Tralapo op 04-05-2016 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Dat hij in een Mercedes rijdt.....had wel een Ferrari van 2015 verwacht :)

Btw, wij mogen gewoon uitgebreid speculeren hier hè, want zelfs de insiders zitten er regelmatig naast!

De halve wereld (incl. zo'n beetje alle BBC en Sky commentatoren van nu) vond het maar een vreemde stap dat Lewis naar Mercedes vertrok en de o zo succesvolle McLaren toko verliet. Dat kon niet verstandig zijn.

We weten inmiddels allemaal welke kant dat op is gegaan.

Ik was 'm vergeten, maar kwam deze ook weer tegen....

08 SEP 2014 Mercedes-baas over Verstappen: 'F1 is geen speeltuin'
http://www.telegraaf.nl/a...is_geen_speeltuin___.html

Ook der Toto zit er dus wel eens faliekant naast en moet zichzelf het afgelopen jaar al flirtend corrigeren.

Het kan verkeren in de F1, zo blijkt elke keer.

We kunnen met z'n allen (incl. de door zichzelf benoemde 'echte' kenners) wel denken dat we het weten, maar F1 is zo onvoorspelbaar als een .......... (zelf invullen). ;)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Niet online
albino71 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 14:29:
Dat hij in een Mercedes rijdt.....

Btw, wij mogen gewoon uitgebreid speculeren hier hè, want zelfs de insiders zitten er regelmatig naast!

De halve wereld (incl. zo'n beetje alle BBC en Sky commentatoren van nu) vond het maar een vreemde stap dat Lewis naar Mercedes vertrok en de o zo succesvolle McLaren toko verliet. Dat kon niet verstandig zijn.

We weten inmiddels allemaal welke kant dat op is gegaan.

Ik was 'm vergeten, maar kwam deze ook weer tegen....

Mercedes-baas over Verstappen: 'F1 is geen speeltuin'
http://www.telegraaf.nl/a...is_geen_speeltuin___.html

Ook der Toto zit er dus wel eens faliekant naast en moet zichzelf het afgelopen jaar al flirtend corrigeren.

Het kan verkeren in de F1, zo blijkt elke keer.

We kunnen met z'n allen (incl. de door zichzelf benoemde 'echte' kenners) wel denken dat we het weten, maar F1 is zo onvoorspelbaar als een .......... (zelf invullen). ;)
Ik zag laatst een oudere Top Gear episode terug met Hamilton, waarbij Clarkson als trotse Brit echt zoiets had van "Waarom verruil je het fantastische McLaren, dat 200 overwinningen heeft, voor Mercedes, dat er maar een paar heeft? Ben je gek geworden?" (vrij vertaald uit mijn hoofd).
Hamilton grijnsde en liet zich niet echt gek maken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:50
Petjes volk rijden toch altijd VW Golf :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Heel interessant om nog eens te bekijken van bovenaf de cockpits, de start van afgelopen race van diverse rijders.

http://www.formula1.com/c...d-videos-unseen-best.html

Jumpstart van Alonso? Nope, exact weg bij het uitgaan van de lampen.

Brute slinger van Verstappen bij de Hulk staat er duidelijker op zo (Palmer view), dat had ook helemaal verkeerd af kunnen lopen, ruim voor die 2e bocht.

[ Voor 33% gewijzigd door hardware-lover op 04-05-2016 19:04 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nou, nou. Open brief van Mercedes dat ze Rosberg niet bevoordelen. De Hamilton huilies kunnen duidelijk niet tegen hun verlies...

Toen alles meezat met Hamilton hoorde je ze niet.

[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 04-05-2016 15:18 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Zoooo, die is opgeschoond :D Was een foto van hem en zijn vriendin in zijn eigen auto (en dat was dus een C63 S), maar goed, die vriendin is Audi ambassadrice, dus dat zal wel niet heel tof gevonden zijn door Audi :+

Kwam op reddit voorbij een tijd terug. Ik geloof nog voordat dit seizoen weer begon.

Nee, merp!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Hij heeft nooit onder stoelen of banken gestoken dat ie die Clio maar matig vond. Dus zelf heeft ie van z'n eerste salaris gelijk die dikke Merc gekocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Op je 18e zelf een C63 AMG kopen, das toch wel mooi hè :P

Z'n pa heeft jaren een RS6 (eerste model) gereden volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
PauseBreak schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 15:24:
[...]
Zoooo, die is opgeschoond :D Was een foto van hem en zijn vriendin in zijn eigen auto (en dat was dus een C63 S), maar goed, die vriendin is Audi ambassadrice, dus dat zal wel niet heel tof gevonden zijn door Audi :+

Kwam op reddit voorbij een tijd terug. Ik geloof nog voordat dit seizoen weer begon.
Ah, vandaar. Vind 'm sowieso stilletjes geworden op social media dit seizoen, af en toe een fotootje van de race en wat 'ie er van vond. Jammer. Was voorheen inderdaad veel meer actief.

En hij post bijna geen foto's meer met z'n vriendin, wat nog wel het ergste is :+ O-)

[ Voor 13% gewijzigd door Tralapo op 04-05-2016 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Tralapo schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 15:36:
[...]

Ah, vandaar. Vind 'm sowieso stilletjes geworden op social media dit seizoen, af en toe een fotootje van de race en wat 'ie er van vond. Jammer. Was voorheen inderdaad veel meer actief.

[RTLBoulevard-modus]Wat betreft die vriendin: zou dat nog wat zijn? Zie ze nooit meer samen eigenlijk. Ook op haar social kanalen niet.[/RTLBoulevard-modus]
Paar weken geleden was er nog een foto waar ze in de RB8 zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Tralapo schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 15:36:
[...]

En hij post bijna geen foto's meer met z'n vriendin, wat nog wel het ergste is :+ O-)
Ja, ik las laatst op reddit (dus neem het met een trucklading zout :+) dat zijn social media kanalen tegenwoordig gerund worden door Red Bull's PR-afdeling. Er van uitgaande dat dat klopt is het ook wel logisch dat er zoveel minder te zien is van zijn leven buiten F1.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
JackBol schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 15:38:
[...]

Paar weken geleden was er nog een foto waar ze in de RB8 zat.
Ja, realiseerde ik me ook net, had het alweer even aangepast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:31

ATS

Marc3l schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 14:53:
[...]

Petjes volk rijden toch altijd VW Golf :+
F1 coureurs is toch petjes volk? Ik ze in elk geval altijd met zo'n ding op de kop (en blijf het een belachelijk gezicht vinden.)

Edit: omdat het niet duidelijk genoeg was kennelijk: ;)

[ Voor 8% gewijzigd door ATS op 04-05-2016 16:00 ]

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 16-10 15:50

TommyGun

Stik er maar in!

Tralapo schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 14:29:
[...]

Ik snap niet helemaal waar je quote nu vandaan komt, die kan ik nergens terugvinden?
Het moment waar ze de boodschappen inladen zie je inderdaad wel dat het een Audi is en geen Golf :P Maar dat moet je wel net even weten.
Comments op YT

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
gambieter schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 15:18:
Nou, nou. Open brief van Mercedes dat ze Rosberg niet bevoordelen. De Hamilton huilies kunnen duidelijk niet tegen hun verlies...

Toen alles meezat met Hamilton hoorde je ze niet.
Als Lewis dit jaar Monaco wint en Rosberg door een pitstop/strategische fout of autopech z`n voorsprong heeft moeten inleveren, zal ik toch de conclusie moeten trekken dat Lewis dit jaar in de 2e auto zit. :P

How do you save a random generator ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• neocon
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-04-2022

Leuk gedaan.
Vooral het antwoord op de laatste vraag is super :)

Now Leaving Springfield - The Armpit of America's Butt-Crack

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Laatst online: 00:15

AzzKickah

06-CENSORED

Hahaha, onze Max 'Quite Positive' Verstappen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-10 22:20

RoyK

Hobby tekenaar

Verder weinig nieuws voorbij zien komen over Kvyat en zijn bezoek aan de hoge baas.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neocon
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-04-2022
Bosmonster schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 15:31:
Hij heeft nooit onder stoelen of banken gestoken dat ie die Clio maar matig vond. Dus zelf heeft ie van z'n eerste salaris gelijk die dikke Merc gekocht :P
YouTube: 2015 FIA Prize Giving - Max Verstappen Interview

Blijkbaar is er niet heel veel geld voor sponsorauto's in F1, dan moet je zelf maar een mooie kopen toch :P

Now Leaving Springfield - The Armpit of America's Butt-Crack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

mijn excuses, maar normaal update hij zelf met er zijn nieuwe post, ik zag niks nieuws en hij stond bij mij dus niet in beeld.

Dus ik snap je reactie, maar ik zie hem pas nadat ik hem gepost hebt

dus ehmm ja nogmaals excuses

[ Voor 86% gewijzigd door trion75 op 04-05-2016 20:17 ]

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:45

Bergie

Lekker belangrijk...

trion75 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 20:14:
Grill the Grid - Max Verstappen
[video]
Kom op, kijk eens een paar posts boven je ipv gewoon een filmpje neer te plempen.. :|

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
RoyK schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 19:24:
Verder weinig nieuws voorbij zien komen over Kvyat en zijn bezoek aan de hoge baas.
Een reprimande, meer niet gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:31

ATS

neocon schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 19:04:
[video]

Leuk gedaan.
Vooral het antwoord op de laatste vraag is super :)
Mooi dat hij Kvyat niet noemt 8)

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Hier zie je Max volgens mij net Kvyat ontwijken:

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Nieuwe bandjes voor 2017 bolide?

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ChoYbIPWMAALplD.jpg:large

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Gaaf! 70s ballonbanden. Als ook de drifts meekomen ben ik helemaal voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:38

Edd

Echt met een hele grote korrel zout nemen:
http://www.f1today.net/nl...panje-bij-red-bull-racing

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Red Bull could swap Verstappen-Kvyat as early as Spanish GP

A seat swap between Daniil Kvyat and Max Verstappen as early as the Spanish Grand Prix has emerged as one of the options being considered by Red Bull after its Russian Grand Prix ‘disaster’, sources have suggested.

The Milton Keynes-based outfit has been evaluating what to do in response to Kvyat’s double collision with Sebastian Vettel on the opening lap at the Russian Grand Prix.

The incident – which also involved Daniel Ricciardo who was hit by Vettel at Turn 2 as part of the chain reaction – cost Red Bull dearly as it failed to score any points on an afternoon when main constructors’ rivals Ferrari and Williams finished well.

It has left Red Bull 19 points adrift of Ferrari and now just six points ahead of Williams.
Marko angry

That outcome left Red Bull motorsport advisor Helmut Marko furious, and he made it clear after the race that Kvyat would be summoned for talks.

“Braking too late once and hitting another car would be acceptable in front of his home crowd, but this doesn't apply for the second crash,” said Marko.

“It's a pity because he did not only ruin Vettel's race and [Daniel] Ricciardo's race, but also his own race. He had to do an extra stop. It was a day of disaster for Red Bull.”

He added: “Let's cool down a bit. During the week we will talk about this.”
Red Bull’s options

With Red Bull well aware that it cannot lose any more ground in the constructors' championship, it is possible that Red Bull will simply warn Kvyat that he can afford no repeat of the Russia dramas in forthcoming races if he is to keep his seat.

If there was fresh disappointment with his performance at the Spanish Grand Prix, then Verstappen could be drafted in for mileage in the Red Bull car at the post-Barcelona test before being moved across.

However, it has emerged that one idea being evaluated is an immediate seat swap – which would mean Verstappen getting promoted from the Toro Rosso team, with Kvyat moving to Toro Rosso.

This could be for just a single race to allow Kvyat to regain his confidence, or for a longer period of time.

One issue that Red Bull is believed to be mindful of though is that after investing heavily in Kvyat's career, it does not want to do anything that would immediately jeopardise his career and leave him out of F1 completely.

A switch to Toro Rosso could allow him to remain in competitive machinery and rebuild his reputation, but would also give Red Bull a golden opportunity to evaluate Verstappen at its main team to help it make a firm decision later in the year about its 2017 plans.

Red Bull did not respond to requests to comment on the Kvyat situation when contacted on Wednesday.
http://www.motorsport.com...rly-as-spanish-gp-733475/

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-10 10:51

pinda powerrr

Slow down...

Wow....speechless eigenlijk...idd grote schep zout er bij, maar wat als het echt zo is?

Zoals iemand eerder in dit topic meldde, het kan of héééél goed zijn voor hem, of slecht uitpakken. Andere auto, ander team en RIC om te "verslaan".

Toch, stiekem hoop ik van wel :)

Waiting on the world to change

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Whoaa.... zou het echt...? Als dit vanavond nog bevestigd wordt sta ik hier te juichen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:26

Destruction

(ex-)Automonteur

Even plat gezegd: Geloof er geen reet van.

Maar als het wel zou gaan gebeuren, wil ik Kvyat vs. Sainz wel eens zien. Als Sainz dan ineens rondjes om Kvyat heen gaat rijden, is dat wel heel kut voor Kvyat :P

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:47
Als je er nu op Googled of op Twiiter kijkt moet je in ieder geval concluderen dat de verschillende sites elkaar heel snel quoten ;) . Nog even en het wordt trending op Twitter.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:16
Destruction schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 22:24:

Maar als het wel zou gaan gebeuren, wil ik Kvyat vs. Sainz wel eens zien. Als Sainz dan ineens rondjes om Kvyat heen gaat rijden, is dat wel heel kut voor Kvyat :P
Als dat gebeurt zegt dat ook veel over Vettel en Ricciardo, want Kvyat doet qua pure snelheid niet (veel) onder voor Ricciardo en Ricciardo was weer sneller dan Vettel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
Vettel was ook niet top toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
friggler schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 22:25:
[...]
...en Ricciardo was weer sneller dan Vettel.
Was een 'kut'-jaar voor Vettel, dus die vergelijking is niet helemaal eerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Dat scenario zie ik ook nog wel gebeuren dan. We geven hier graag (met onze oranje bril) af op Sainz, maar hij is wel een hele goede coureur, die dicht op Max rijdt. Als KVY gedwongen een stap terug moet doen, dan zou wel eens de motivatie weg kunnen zijn en wordt het dubbel zo moeilijk om Sainz te verslaan.

Maar voor nu, eerst even wat officiële bronnen afwachten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-10 12:41
Volgens Frank Woestenburg van de Telegraaf is het niet waar: https://twitter.com/FrankWoest/status/727954610133020673

Telegraaf zit vaak toch wel goed met het nieuws, wisten ook als eerste te melden dat Verstappen voor STR ging rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Taki Inoue zit mijn links te jatten op Twitter :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023

Nee hoor, daar kun je geen conclusies aan verbinden. Kvyat moet aan een andere wagen en ander team wennen. Zou Sainz geen rondjes om Kvyat rijden dan zegt dat wel iets.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazuzed
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-07-2024
StevoMark10 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 22:29:
Volgens Frank Woestenburg van de Telegraaf is het niet waar: https://twitter.com/FrankWoest/status/727954610133020673

Telegraaf zit vaak toch wel goed met het nieuws, wisten ook als eerste te melden dat Verstappen voor STR ging rijden
Olaf zegt op Twitter dat hij het niet weet...
..lijken te gokken. RedBull zegt nog niks. Niemand heeft een echte bron. De bronnen die ik gevraagd heb zwijgen. het is afwachten dus.

https://twitter.com/Olav_...27958686174466048?lang=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Sorry hoor maar dit is echt clickbait..
Als je gewoon goed leest geeft motorsport.com alleen wat opties weer:
Red Bull's options ( aldus de schrijver)

With Red Bull well aware.....
If...
Could...
Gewoon speculaas :+

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Besef dat we nu natuurlijk ons begeven in de grotten van de RTL Boulevards van de F1. Dus doe jezelf een plezier en kiep er een kg zout overheen. En als het wel waar is, horen we het snel genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
nazuzed schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 22:41:
[...]

Olaf zegt op Twitter dat hij het niet weet...

[...]
Klopt, en F1Today is nog niet vaak een erg betrouwbare bron gebleken... (helaas :P )

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Badeend
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-10 00:34
Idd, maar ze zijn nu echt zo stellig dat ze zichzelf nu echt compleet belachelijk maken als dit verhaal niet klopt :P

Normaal kom ik daar dagelijks wel ff langs voor wat nieuwtjes, maar in dat geval gaat die site toch echt uit m'n favorietenlijstje...

En btw, deze is van toepassing:

Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/91/fd/16/91fd1692f61dc246f35d92d64f056a8b.jpg

:+

[ Voor 58% gewijzigd door Badeend op 04-05-2016 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazuzed
StevoMark10 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 22:43:
[...]

Klopt, en F1Today is nog niet vaak een erg betrouwbare bron gebleken... (helaas :P )
Ze waren het wel met de Ferrari motor voor Toro Rosso, lang voordat de officiële bevestiging kwam hadden zij het al gemeld, en niet als een gerucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
nazuzed schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 22:48:
[...]

Ze waren het wel met de Ferrari motor voor Toro Rosso, lang voordat de officiële bevestiging kwam hadden zij het al gemeld, en niet als een gerucht.
Dat wel. Al wisten ze anderhalf jaar terug ook te melden dat Frijns voor Marussia zou gaan rijden...

Wat Olav zegt
Zou best grappig zijn als 'bronnen'de Telegraaf overslaan en 'n website gaat tippen over overstap. http://Motorsport.com schetst 'possible

https://twitter.com/Olav_Mol/status/727962569672167424

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Twitter gaat in ieder geval helemaal los :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-10 14:41

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-10 08:57

McBoom

Broem

The ramblings of an idiot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:26

Destruction

(ex-)Automonteur

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

NOS neemt F1 today over? Het gesprek wat erbij staat is ook niet sluitend dus...

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Jeetje.. roddels worden nu al klakkeloos overgenomen door onze staats omroep :P Met een slag om de arm dat website x dit meld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:20

Racing_Reporter

Contentmaker

NEE. F1TODAY IS GEEN BRON EN ZAL DAT OOK NOOIT WORDEN.

Zo. Nu afkoelen.

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-10 14:41
Ghehe we wachten rustig af, max komt er wel. Nu of volgend jaar maakt allemaal niks uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:20

Racing_Reporter

Contentmaker

CrazyFool schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 23:00:
Ghehe we wachten rustig af, max komt er wel. Nu of volgend jaar maakt allemaal niks uit.
Eigenlijk wel. Ik kan het me domweg niet voorstellen dat een move omhoog in het midden van het seizoen goed is voor hem, ook al lijkt hij wel buitencategorie te worden op de zondagen. Ergens heb ik het idee dat het zelfs voor de Schumachers, Alonso's en Hamiltons van deze wereld tegen zou vallen als ze midden in het seizoen ergens anders in moeten stappen.

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Haha de complete media gaat los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Op dit moment is het nog geen RBR maar RBS.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:16

Wom

Zou het liever niet zien gebeuren eerlijk gezegd.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5dKzaeP.jpg

:P

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Vond teletekst altijd wel een betrouwbare bron: http://nos.nl/teletekst#612

Edit: seconde later alweer weggehaald 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door alexbl69 op 04-05-2016 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Laatst online: 23:10
Dit moet je niet met een korrel zout nemen maar ....

Afbeeldingslocatie: http://www.alders-transport.be/img/ladingen/22_3.jpg

En ik hoop dat dat genoeg is :9

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knol_02
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-05 09:48
Wauw, Facebook en Twitter ontploft door een gerucht. Mij zou het niet verbazen als Helmut Marko een ultimatum heeft gesteld aan Kvyat, Komende x Grand Prix een x aantal punten halen of terug naar Toro Rosso of iets dergelijks.

Hoe gaaf het mij ook lijkt denk ik niet dat ze na een podium hem afschrijven op 1 slechte race. Dat zou dan betekenen dat ze het puur als excuus gebruiken om Max in een RB te krijgen.

Offtopic: Door dit gerucht en topic ben ik erachter gekomen dat Frank Woestenburg mij heeft geblokkeerd op Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
De NOS heeft ondertussen alle berichten verwijderd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 23:35
Het zou beter zijn om dit jaar af te maken bij TR. Hier kan hij nog genoeg mooie dingen laten zien en foutjes maken die bij RBR minder snel door de vingers worden gezien. Daarnaast zal het lastiger zijn om zijn teammate "eruit te rijden" aangezien RIC van een ander caliber is dan Sainz. But then again, Max heeft al mooie dingen laten zien dus waarom niet meteen bij RBR?

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

AD kopt nog steeds met:
Verstappen vanaf volgende week bij Red Bull Racing
Met een link naar die (ver)heerlijk(t)e vertaling van het origineel |:(

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazuzed
renzo4000 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 23:14:
Het zou beter zijn om dit jaar af te maken bij TR. Hier kan hij nog genoeg mooie dingen laten zien en foutjes maken die bij RBR minder snel door de vingers worden gezien. Daarnaast zal het lastiger zijn om zijn teammate "eruit te rijden" aangezien RIC van een ander caliber is dan Sainz. But then again, Max heeft al mooie dingen laten zien dus waarom niet meteen bij RBR?
Hij hoeft Ricciardo er helemaal niet uit te rijden, als hij maar behoorlijk dicht op 'm zou zitten zou het al prima wezen voor nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Zie ook niet in waarom ze Kvyat terug zouden zetten naar TR als ze zo ontevreden zijn dat ze hem mid-season weg doen. TR is een opleidingsteam, geen afvalputje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-10 17:39
It just ain't gonna happen

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Pagina: 1 ... 93 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Whodunnit: [F1 Poll] Wie was debet aan de clash RAI-VET-KVY

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Waar te kijken?
Racemangers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016

IRC: http://irc.tweakers.net/f1