Malt007 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 12:12:
Grappig dat het zoveel los maakt, de in mijn ogen prachtige actie van kvyat. Je ziet ook duidelijk dat alleen ferrari fans zich hier druk over maken. Als verstappen de actie van kvyat had gemaakt zou het fantastisch zijn geweest, als er 2 saubers naast hadden gezeten had niemand het hier over gehad uberhaubt.
Roekeloos of niet, als je als coureur een dergelijk gat niet pakt dan is het tijd om te stoppen met racen. Zeker in de eerste ronde gaat het wat minder clean en Vettel's reactie vind ik ronduit triest, heat of the moment of niet. Hij zou juist degene zijn die in kvyat's plaats dezelfde manoeurve zou hebben gemaakt.
Over de Mercedes/Red Bull fans maar niet te spreken dan?
Want KVY doet niks fout volgens de regels/beelden toch?
Grappig hoe zoiets uitpakt dan toch?
Mensen die alles aangeven wat er gebeurd worden hiermee mooi weggezet omdat er geen zinnig antwoord meer te vinden is.
De beelden zijn duidelijk, allemaal konden ze er wat aan doen, het was een race incident klaarr.
Ieder ziet het in zijn beleving en voor alles is wel wat te zeggen.
EDIT: Volgens mij willen mensen VET even terecht zetten om zijn commentaar achteraf.
Terecht of onterecht voor zijn gevoel kwam KVY ombesuisd langszij, achteraf geeft hij daarover een andere reactie. (misschien gedwongen door Ferrari, misschien niet dat weet je nooit)
Liever zoon reactie dan iemand die met een zuur gezicht op en stoel een petje naar zich gegooid krijgt.
De eerste race viel iedereen over Max heen, alles gebeurd met veel adrenaline in het lijf, kom op het zijn geen robots.
[
Voor 17% gewijzigd door
Ithric op 20-04-2016 13:12
]