Dat denk ik wel, Boksen was vroeger populair in NL... jaren terug achter de decoder verdwenen en nu hoor/zie je er bijna niets meer van. Populariteit is volledig ingekakt. Ben bang dat zoiets ook met F1 gaat gebeuren; decoders vind ik een korte termijn visie, de fans die je hebt gaan betalen maar je bereikt geen nieuwe fans meer.Paulus07 schreef op maandag 18 april 2016 @ 09:35:
"tv-kijkers haken af". is dat niet gewoon omdat alles achter een decoder hangt?
Juist die nieuwe aanwas van fans is belangrijk lijkt me, zie ook wat Alonso heeft gedaan voor F1 in Spanje. Het was daar qua motorsport enkel MotoGP dat de moeite waard was qua toeschouwers. Alonso pakt het WK twee keer en sindsdien is F1 daar ook populair, als toen al alles een decoder had gezeten had het ook anders kunnen lopen.
Wat dat betreft hoop ik echt dat Bernie binnenkort een stapje terug doet. Hij ziet niets in internet, on demand of wat dan ook terwijl juist daar de toekomst ligt voor welke sport dan ook. Tenenkrommend dat je de mooiste inhaalacties niet terug kunt zien op Youtube bijv.
Goed verdedigend rijden hoeft niet beloond te worden? Trulli heeft eens het halve veld een halve race achter zich gehouden in Monaco. Toch ook knap?Quantor schreef op maandag 18 april 2016 @ 10:38:
DRS voorkomt het fenomeen Trulli trein, dus ik vind het niet eens zo slecht.
DRS in het DTM vond ik wat beter werken, niet voldoende om een makkelijke inhaalactie te plaatsen. Wel voldoende om het gat volledig dicht te rijden. Maar dat is ook al weer een paar jaar terug, afgelopen jaren geen DTM meer gekeken dus geen idee hoe het er nu voor staat daar.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)