[F1] Seizoen 2016 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 69 ... 101 Laatste
Acties:
  • 395.578 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:30
Zijn de tijden van Bahrain :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-10 02:03

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Hoe, race is om 7 uur 's ochtends voor jullie? Op Zondag?

Dat betekend dat het voor mij zaterdagavond is! :D

Ik loop voor. Niet achter. Dus 7 's avonds op zondag it is.

[ Voor 23% gewijzigd door Firesphere op 15-04-2016 11:16 ]

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13-10 23:19
hmm opmerkelijk weinig commentaar hier nav de trainingen...? Wat denken jullie ligt dit circuit ferrari zo goed of kunnen we nog weinig zeggen aangezien dit alleen maar de training is.

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kid1988
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-10 13:45
We weten natuurlijk niet precies wat iedereen aan stragetie heeft gereden, maar over het algemeen doet men op vrijdag de race-setup e.d. Dus het is niet zo dat het helemaal niets uit maakt waar je op vrijdag staat.

Aan de andere kant, in de training valt niets te winnen, en wellicht heeft Mercedes een afwijkende strategie
ben vooral benieuwd naar de kwalificatie. Daar valt enigsinds wat te winnen.

Wat me wel opvalt is dat grosjan er niet zo goed bij zit. Denk niet dat het een power issue is want ze kwamen op bahrein aardig mee. wellicht high speed stability?

kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10 11:32

Bosmonster

*zucht*

Snowhite0901 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 10:19:
hmm opmerkelijk weinig commentaar hier nav de trainingen...? Wat denken jullie ligt dit circuit ferrari zo goed of kunnen we nog weinig zeggen aangezien dit alleen maar de training is.
De eerste twee trainingen zeggen altijd zo verschrikkelijk weinig. Het is best leuk om te kijken, maar ik trek er nooit conclusies uit.

De derde training kun je nog iets mee misschien, omdat ze dan de setups en long runs vaak wel gehad hebben en wat meer focussen op kwalificatie. Maar goed, paar uur later is de echte kwalificatie, dus wat moet je daar dan weer mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Firesphere schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 10:17:
Hoe, race is om 7 uur 's ochtends voor jullie? Op Zondag?

Dat betekend dat het voor mij zaterdagavond is! :D
Euh... jij loopt 10 uur voor op ons, dus zondagmiddag dan lijkt me?
Volgens mij zit jij in dezelfde tijdzone als china ongeveer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Firesphere
  • Laatst online: 13-10 02:03

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Tleilaxu schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 11:16:
[...]

Euh... jij loopt 10 uur voor op ons, dus zondagmiddag dan lijkt me?
Volgens mij zit jij in dezelfde tijdzone als china ongeveer?
Net geupdated ;) Klopt. Het is voor mij inderdaad begin van de avond.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:54
Lowe gaf al aan dat er wel eens flink verschillende strategieën konden worden gebruikt deze GP

Ik weet niet welke banden er in FP1 gebruikt zijn, maar zo te zien heeft Max al 2 setjes M gebruikt in FP2. Dan heeft ie nog maximaal 1 setje over voor de race.
Q waarschijnlijk op de SS, maar daar heb je weer kans op regen..
Vorig jaar was de eerste stint op Softs ongeveer 14 rondes..

De hele top 8 in FP2 heeft lange runs gemaakt op de SS. Sainz heeft ook 2 lange stints op Softs gedraaid. Lijkt erop dat STR met beide coureurs maximaal data probeert te verzamelen.
Vorig jaar gingen de STR's op verschillende strategieën weg, terwijl ze vlak bij elkaar startten.
Het ziet er naar uit dat ze dit jaar verder vooraan starten en Q3 kunnen halen....en dus op SS weg mogen.

Ik denk dat het in deze trainingen nog vooral veel zoeken is naar de mogelijkheden voor de bandenstrategie, met tussendoor 1 stintje om te kijken waar iedereen staat.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online

Hoogie2004

Whohooooo

sanderb schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 11:24:

Ik weet niet welke banden er in FP1 gebruikt zijn, maar zo te zien heeft Max al 2 setjes M gebruikt in FP2. Dan heeft ie nog maximaal 1 setje over voor de race.
Volgens mij heeft hij dan nog 2 sets nieuwe. 1 van de 3 die hij zelf uitzocht, en 1 van Pirelli (ze nomineerden de Soft en Medium volgens mij).

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-10 12:46
Gaat de Kwalificatie eigenlijk wel door als het (hard) regent? Of tellen dan de tijden uit FP3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Nu online
Bigfoot schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 12:12:
Gaat de Kwalificatie eigenlijk wel door als het (hard) regent? Of tellen dan de tijden uit FP3?
Wordt er veel regen voorspelt dan voor de kwalificatie?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
Gynnad schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 12:13:
[...]

Wordt er veel regen voorspelt dan voor de kwalificatie?
Kans begint langzaam aan groter te worden. http://www.myweather2.com...ional-Circuit.aspx?sday=1

Als dit klopt zal het echter niet heel veel zijn. Intermediate maximaal, echt hard regenen zie ik het nog niet doen.
Bigfoot schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 12:12:
Zie US GP vorig jaar, toen hebben ze de kwalificatie zondagochtend gedaan.
In eerste instantie zullen ze het proberen iets uit te stellen, als dat niet lukt op een ander tijdstip.
Geen idee wat er gebeurt als dat ook niet lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Laatst online: 09-10 20:30

Bergie

Lekker belangrijk...

Dan zullen ze denk ik inderdaad kijken naar de trainingstijden of de stand in het kampioenschap misschien. Maar kan me niet herinneren dat een kwalificatie niet doorgegaan is in de laatste 20 jaar.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-10 16:58
Hoogie2004 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 12:12:
[...]

Volgens mij heeft hij dan nog 2 sets nieuwe. 1 van de 3 die hij zelf uitzocht, en 1 van Pirelli (ze nomineerden de Soft en Medium volgens mij).
Max had voor dit weekend maar 1 setje Mediums, deze heeft hij in FP 1 gebruikt en later in FP2 nogmaals(stond specifiek bij dat het used mediums waren) als hij deze gebruikt in de race zullen deze al wel wat rondjes hebben gereden en niet meer puntgaaf zijn.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Nu online

Hoogie2004

Whohooooo

Martin0 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 12:50:
[...]

Max had voor dit weekend maar 1 setje Mediums, deze heeft hij in FP 1 gebruikt en later in FP2 nogmaals(stond specifiek bij dat het used mediums waren) als hij deze gebruikt in de race zullen deze al wel wat rondjes hebben gereden en niet meer puntgaaf zijn.
Volgens de chart van Pirelli heeft hij er 3 uitgekozen:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cf3CUOZWEAAMrDy.jpg:large

Buiten de sets in deze grafiek krijg hij van Pirelli:
1 set Supersoft (voor Q3)
1 set Soft (Race)
1 set Medium (Race)

De race in Bahrein had hij maar 1 set op zijn keuzelijst staan (en toen had hij er dus 2 in totaal, vanwege een extra set die Pirelli toewees).

#Edit:
Ik zie net dat deze chart het totaal laat zien, dus incl. de sets die Pirelli uitdeelt.

[ Voor 6% gewijzigd door Hoogie2004 op 15-04-2016 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Laatst online: 13-10 16:58
Hoogie2004 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 13:09:
[...]

Volgens de chart van Pirelli heeft hij er 3 uitgekozen:
[afbeelding]

Buiten de sets in deze grafiek krijg hij van Pirelli:
1 set Supersoft (voor Q3)
1 set Soft (Race)
1 set Medium (Race)

De race in Bahrein had hij maar 1 set op zijn keuzelijst staan (en toen had hij er dus 2 in totaal, vanwege een extra set die Pirelli toewees).
Oh excuses dan had ik het verkeerd in mijn hoofd zitten, dan mag je mijn opmerking over dat hij er maar 1 had wegdenken echter had hij in fp2 wel used mediums er onder geschroeft

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Nu online

Hoogie2004

Whohooooo

Martin0 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 13:10:
[...]

Oh excuses dan had ik het verkeerd in mijn hoofd zitten, dan mag je mijn opmerking over dat hij er maar 1 had wegdenken echter had hij in fp2 wel used mediums er onder geschroeft
Zie ook mijn edit, ik zag over het hoofd dat de Pirelli grafiek alle sets liet zien. Dus hij heeft er 3 in totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muffinn
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-10 21:27
Martin0 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 13:10:
[...]

Volgens dit heeft hij wel nieuwe mediums gebruikt in FP2:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EL2LEsg.jpg?1

In FP1 heeft hij ook 1 set medium gebruikt, dus hij heeft nog 1 nieuwe set mediums over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-10 19:55
Muffinn schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 13:20:
[...]

Volgens dit heeft hij wel nieuwe mediums gebruikt in FP2:
[afbeelding]

In FP1 heeft hij ook 1 set medium gebruikt, dus hij heeft nog 1 nieuwe set mediums over.
Klopt, nieuwe banden die erop geschroeft zijn:
- FP1: 1 x medium en 1 x supersoft
- FP2: 1 x medium en 1 x supersoft

Dat zou betekenen dat er nog 1 x medium / 5 x soft / 3 x supersoft (waarvan één enkel in Q3 gebruikt mag worden?) over zou moeten zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-10 12:28

Racing_Reporter

Contentmaker

http://www.dailymotion.co...-2016-fp2-highlights_auto

FP2 highlights met Rick Winkelman ;)

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muffinn
  • Registratie: Juli 2011
SpaceAce schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 13:29:
[...]

Klopt, nieuwe banden die erop geschroeft zijn:
- FP1: 1 x medium en 1 x supersoft
- FP2: 1 x medium en 1 x supersoft

Dat zou betekenen dat er nog 1 x medium / 5 x soft / 3 x supersoft (waarvan één enkel in Q3 gebruikt mag worden?) over zou moeten zijn.
In FP1 gebruikte hij soft i.p.v. supersoft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:08

Martinspire

Awesomeness

Die staan ook gewoon bij ziggosporttotaal.nl als vrij te kijken video's: http://www.ziggosporttotaal.nl/video/22-racing/

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-10 08:59
Wat betreft de tijden in VT2 zou ik niet te veel conclusies trekken idd.

De (race)pace van Ferrari zal tot Barcelona niet drastisch wijzigen. Ik las dat het probleem met de vibraties in de turbo pas in Mei zal worden opgelost, tot die tijd rijden ze met minder vermogen om de boel heel te houden. Zou op het moment zelfs 0.5s per ronde schelen, wat weer perspectief biedt zodra het wordt opgelost!

Bronvermelding zal ik er indien gewenst vanavond even bijzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
Grimmie187 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 15:11:
Ik las dat het probleem met de vibraties in de turbo pas in Mei zal worden opgelost, tot die tijd rijden ze met minder vermogen om de boel heel te houden.
Geldt dat knijpen dan ook voor Sauber en Haas?
Sauber heeft het al moeilijk genoeg lijkt het... en Haas doet het juist erg goed.
Hoe dan ook goed nieuws voor de STR en RBR boys.
(Behalve Kvyat...die lijkt de weg naar een snelle ronde kwijt te zijn)

Deze race heeft toch wel de potentie van een goed resultaat voor Max:
- HAM die 5 plekken naar achteren moet
- KVY die niet lekker in zijn vel lijkt te zitten.
- Ferrari met betrouwbaarheidsproblemen.
- STR die er goed bij lijkt te zitten vooralsnog.
- Misschien regen in de kwalificatie

Alles moet op zijn plek vallen voor een podium dit jaar. Maar in de aanloop gaat dat vooralsnog goed.
Een natte kwalificatie met een Max op P3 of P4?
1 Ferrari die stuk gaat... HAM die uit frustratie met iemand eraf gaat ... KVY die zich stuk bijt op Sainz. Het zou niet gek zijn :9 >:)

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:31

ATS

sanderb schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 15:50:
[...]

Sauber heeft het al moeilijk genoeg lijkt het... en Haas doet het juist erg goed.

Alles moet op zijn plek vallen voor een podium dit jaar. Maar in de aanloop gaat dat vooralsnog goed.
1 Ferrari die stuk gaat... HAM die uit frustratie met iemand eraf gaat ... KVY die zich stuk bijt op Sainz. Het zou niet gek zijn :9 >:)
Tuurlijk, zou leuk zijn. Maar ik hoop er gewoon niet te hard op. Eigenlijk is consistent top 8 finishen een prima plek momenteel denk ik; alles daar boven is zeer mooi meegenomen. En ja, ook wil Max graag op het podium zien finishen, maar het zou wel meer geluk dan wijsheid zijn denk ik. De omstandigheden moeten precies goed zijn, en anderen moeten wat pech hebben. Maar het is wel de kunst om de kansen die dat soort situaties scheppen te pakken natuurlijk, dus kom maar op! :9

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-10 08:59
[...]

Ik gun het Max van harte, maar laat die Ferraris alsjeblieft heel blijven deze race! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
Op hopen kan altijd, de kans is zoals we het met elkaar eens zullen zijn: heel klein.
Maar als er ergens een kans is, is het hier wel. Vorig jaar wist hij zich ook twee keer naar een 4e plek te rijden, terwijl plek 8-10 eigenlijk de plek van de auto was. Af en toe moet je geluk hebben, hopelijk is dat dit weekend :)

Ik verwacht dat plek 6 haalbaar is en realistisch gezien mogelijk moet zijn, alles hoger is al een topprestatie!

[ Voor 15% gewijzigd door Racierox op 15-04-2016 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Laatst online: 08-10 21:16

fynrd1

Fooled by Randomness

[...]

Mercedes en eveneens Ferrari zijn op dit moment van een hele ander niveau tov de rest van het veld. Zelfs als ze buiten de top 10 zouden starten, hebben ze alsnog genoeg pace in huis om een top 4 positie binnen te slepen. Qua betrouwbaarheidsproblemen bij Ferrari zou ik me niet al teveel druk maken, we hebben hier een moment opname gehad die er op het oog natuurlijk niet goed uitzag. Dan is RedBull momenteel samen met Haas de koploper van het middenveld, zeker op racepace. STR heeft gewoon een hele goede dag + geluk nodig om zich hier tussen te wringen. Frequent top 8 rijden zou gewoon een klasse prestatie zijn voor STR. In de regen is trouwens Sainz sneller dan Verstappen heb ik begrepen.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

trion75 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 18:11:
Wat doet Carlos in de wagen van Max?

Hij snapt zeker niet goed waarom Max sneller is en denkt dat zijn wagen anders is?

[afbeelding]

Edit: Estrella een nieuw sponsor? of had ik daar overheen gekeken tot nu toe?
Wel tof om te zien hoe groot een F1 bolide eigenlijk is! Zo met een persoon erin zonder helm.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
fynrd1 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 16:11:
[...]

Mercedes en eveneens Ferrari zijn op dit moment van een hele ander niveau tov de rest van het veld. Zelfs als ze buiten de top 10 zouden starten, hebben ze alsnog genoeg pace in huis om een top 4 positie binnen te slepen.
"I can't get past this guy!!" :>
Het probleem van de hedendaagse F1 is dat inhalen gewoon verdomde lastig is. Tel daarbij op dat HAM de afgelopen keren ook nog eens niet lekker van zijn plek kwam...en voor je het weet ligt hij op P10.. Tuurlijk..als hij wel goed wegkomt staat ie ook zo weer op P 2 of 3. Als hij vast komt te zitten verder naar achteren wordt het gewoon ook voor hem lastig.
In de regen is trouwens Sainz sneller dan Verstappen heb ik begrepen.
Sainz heeft vorig jaar laten zien ook een beest te zijn in de regen. In de FP zelfs snelste...maar in de kwalificatie een crash. Wie van de twee de betere is in de regen? Laten we hopen dat we het na dit weekend weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Laatst online: 08-10 21:16

fynrd1

Fooled by Randomness

sanderb schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 16:35:
[...]

"I can't get past this guy!!" :>
Het probleem van de hedendaagse F1 is dat inhalen gewoon verdomde lastig is. Tel daarbij op dat HAM de afgelopen keren ook nog eens niet lekker van zijn plek kwam...en voor je het weet ligt hij op P10.. Tuurlijk..als hij wel goed wegkomt staat ie ook zo weer op P 2 of 3. Als hij vast komt te zitten verder naar achteren wordt het gewoon ook voor hem lastig.

[...]

Sainz heeft vorig jaar laten zien ook een beest te zijn in de regen. In de FP zelfs snelste...maar in de kwalificatie een crash. Wie van de twee de betere is in de regen? Laten we hopen dat we het na dit weekend weten :)
Stel dat DRS niks oplevert voor hun, dan maken ze alsnog enorme stappen in de undercut. Ze rijden hier werkelijk secondes van het veld af.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
sanderb schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 16:35:
[...]
Max ook een keer de snelste op een opdrogende baan (Mexico). Sainz is erkend snel, maar maakt ook regelmatig een fout (idd kwalificatie US).

Maar vergeet ook niet waarom Max door Red Bull werd binnengehaald; maar dan een seconde per ronde weglopen (op een circuit met 5 bochten):

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Max is heel snel in de regen. Zie Austin vorig jaar op een opdrogende baan.

Dan laten de echte coureurs zich zien 😉.

Mocht Max zijn carriëre toch mislukken, kan hij altijd nog een boygroep beginnen.

Take Hat https://instagram.com/p/BEOYSIyK5yQ/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

alwaysleft schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 18:56:
Max is heel snel in de regen. Zie Austin vorig jaar op een opdrogende baan.
wat de STR doet in de regen is nog afwachten; max zal vast wel het mannetje staan, maar hoe de bolide presteerd is nog afwachten. ze hebben geloof ik 1x 10-15min geproeft op totaal andere baan dan china

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Wat is dit? 0 commentaar op FP3?

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Hoe laat begint de kwalificatie btw

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-10 12:28
09:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
ATS schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 07:22:
Zit net de tijden te bekijken. Wat een gatenkaas, sneeuwde het of zo :)?

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-10 21:57

Smarron

The bend

ATS schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 07:22:
Tja, beetje testen voor de meesten denk ik. Er werden op zowel de wet als de intermediate goede tijden neergezet. Mercedes liet het afweten. Toro Rosso prima vooraan. Max hield het in de laatste 10 minuten ook voor gezien, anders was hij ongetewijfeld sneller gaan rijden. Magnussen nog steeds niet gereden.

Als het weer nat is tijdens de kwalificatie, verwacht ik TR op plek 6 en 7, net als in FP2 achter Mercedes, Ferrari en Ricciardo.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 12:51
Carmen Jorda. <3

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

Wehrlein or Wehrleinen?

haha die Carlos :D Whatever :D

https://twitter.com/Gianludale27/status/721190727850532864

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:55

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Blijft toch droog in de quali?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:46
En een rode vlag. Wehrlein die op het rechte stuk er af klapt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Pfffff, nou alweer een rode vlag....

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Goed begin....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

rode vlag door wherlein of wherleinen?

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Gewoon op het rechte stuk ook nog....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:38

sjaool

Every life should have 9 cats

Natte plekken, super softs en DRS open geloof ik... tja... Jammer.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
En een klein heuveltje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Denk dat die erg echt weinig aan kon doen.

Mag hij nu in een andere auto's stappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Komt door die overkappingen. Twee natte plekken van 20 meter.

Maar ja, hoe los je dit op? Verplichten om allemaal een paar rondjes op de intermediates te rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Laatst online: 13-10 19:32

Osxy

Holy crap on a cracker

PWM schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 09:08:

Nope, t-cars zijn er al jaren niet meer.
Dus kwalificatie is voorbij voor hem en het word kwestie van repareren voor de race.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Er zijn helaas geen reserve auto's meer... dus nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
Welke andere auto? Ze hebben er allebei maar eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-10 02:30
Duurt wel lang zeg. Auto staat nou niet echt heel moeilijk geparkeerd...

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harrie
  • Laatst online: 08:25

Harrie

NederVlaming

PWM schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 09:08:

Nee, de reserve wagen zoals ze vroeger hadden bestaat niet meer.. Verkeerde F1 budget cuts :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Best wel balen, ik had hem net opgesteld in F1 teammanager. Nu maar hopen dat het in de race beter doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Nu online
nadroJ schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 09:10:
Duurt wel lang zeg. Auto staat nog niet echt heel moeilijk geparkeerd...
Ze willen Lewis de tijd geven om z'n PU te fiexen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Ik verwacht een peleton Chinezen met bladblazers op die 2 plekken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Bladblazers erop nu? Wat gaan ze doen joh?

[ Voor 35% gewijzigd door MikeyMan op 16-04-2016 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Man wat een amateurs zeg.... :/

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ouderwets dweilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Baan ziet er daar niet echt lekker uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:42
Komen daar al 12 jaar en die marshalls kloten nog steeds maar wat aan. Geen idee wie wat moet doen en vooral heel veel rondlopen en elkaar in de weg lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Zou een Zamboni misschien een oplossing zijn voor de Chinezen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ja, daar is ie al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Fix gewoon die hobbel en scheuren daar even...

Waarom gaan ze niet gewoon rijden ipv kutten met bezems en waterzuigers?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:17

Phydomir

Dennis

Gewoon Amerikaanse praktijken invoeren. Big ass truck met twee straalmotoren erop.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie

Bergie

Lekker belangrijk...

Wat een gedoe. Zeg gewoon tegen die coureurs dat ze aan de linkerkant moeten gaan rijden. Daar lijkt het droog genoeg te zijn

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 13-10 21:57
Bergie schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 09:17:
Wat een gedoe. Zeg gewoon tegen die coureurs dat ze aan de linkerkant moeten gaan rijden. Daar lijkt het droog genoeg te zijn
En daar is de hobbel veel minder diep. Maar laat de coureurs dat zelf maar uitzoeken. Ze hebben allemaal over de baan gelopen.

[ Voor 13% gewijzigd door alwind op 16-04-2016 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Ze weten nu dat het nat is. Het zijn toch geen watjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:42
ATS schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 09:18:
Ze weten nu dat het nat is. Het zijn toch geen watjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Edd

Zal je zien.. Maken ze het droog, gaan ze weer rijden en 5 minuten daarna begint het weer te regenen :+

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Tijd voor een gedoe plensbui nu... Dan is gewoon de hele baan weer nat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Edd schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 09:21:
Zal je zien.. Maken ze het droog, gaan ze weer rijden en 5 minuten daarna begint het weer te regenen :+
Als deze onderbreking betekent dat we tegen het einde terug regen kunnen verwachten Is het allemaal zo erg niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Zo... maar even broodjes gesmeerd voor de boys, wat een traag gedoe man.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bergie

Bergie

Lekker belangrijk...

Leuk dat oude kwalificatie format ; zien we nog steeds geen auto rijden :+

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Nou, daar gaan we weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

OMG... :X de plastic red bull blikjes op de auto van Ricciardo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

WTF iz deze! :D 8)7

Staat daar gewoon een pickup naast de baan.

[ Voor 55% gewijzigd door max op 16-04-2016 09:33 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Iedereen op supersofts tot nu toe... Wel opvallend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Het gaat weer lekker met Lewis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
Lijkt erop dat HAM onder zijn gridpenalty uitkomt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Nu online
HAM gaat het niet meer redden.

Wel een kutstreek om VES zo te hinderen als je toch de pit in rijdt.

[ Voor 55% gewijzigd door alexbl69 op 16-04-2016 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

There are no Eureka moments... lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Vervelend weekend voor Hamilton zo...

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Max is ook nog niet vol bezig. Max op 11 en Carlos op 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Ham is klaar. Start van achter dan dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Wel leuk voor de sport \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 12:51
sjaool schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 09:38:
Max is ook nog niet vol bezig. Max op 11 en Carlos op 4.
Had last van HAM.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
Ik ben benieuwd of hij daar nog voor gestraft gaat worden. Dit is gewoon hinderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knol_02
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-05 09:48
max schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 09:32:
WTF iz deze! :D 8)7

Staat daar gewoon een pickup naast de baan.
Vond ik ook erg bijzonder

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ATS

ATS

5 plaatsen straf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

tlpeter schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 09:40:
Ik ben benieuwd of hij daar nog voor gestraft gaat worden. Dit is gewoon hinderen
I just passed this guy... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
Erbij :-)
Maar hij start al van achteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

tlpeter schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 09:41:
Dan maar over op strafpunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

tlpeter schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 09:41:
No shit Sherlock...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
Vind ik ook. Hamilton klaagt als eerste wanneer het bij hem gebeurd maar snapt blijkbaar niet dat hij zelf ook door bezig is.
Pagina: 1 ... 69 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Whodunnit: [F1 Poll] Wie was debet aan de clash RAI-VET-KVY

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Waar te kijken?
Racemangers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016

IRC: http://irc.tweakers.net/f1