Eens m.b.t. Herbert, maar Alonso had niet zo moeten reageren vind ik. Niet wereldkampioen waardig.RoyK schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:13:
Ach, Herbert is sowieso een beetje naar bezig in de F1 paddock als je het mij vraagt. Die man zit gewoon te prikken overal. Dat geeft soms leuke televisie, en ongemakkelijke situaties zoals met Alonso van de week.
Aan de andere kant snap ik ook dat Alonso al geruime tijd gefrustreerd rondrijdt.
Hij wordt al lang gezien als de beste coureur van het veld, maar kiest elke keer de verkeerde auto en/of een verkeerd vertrekmoment. Zou ik ook gek van worden.
Anyway, Herbert maakt een beetje sensatienieuws bij Sky (past wel), dus een korreltje zout hier en daar is op zijn plaats inderdaad.
Lekkere mening heb je dan, als je afhankelijk van het land/media ineens iets heel anders vindt. Zegt wederom genoeg over Herbert.Alvanosa schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:07:
[...]
Mwa in een interview met Marca, dan gaat hij niet zeggen dat Max beter is.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Bedoel je die Monaco waar Max een verkeerde beslissing nam en zichzelf uit de race keilde?Wom schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:23:
Als Monaco vorig jaar me iets geleerd heeft is het wel dat kwa race-intelligentie Max bij de beste hoort. En dat weet Herbert ook wel denk ik.
https://wren.co/join/Devian
Hmm niet helemaal mee eens. Herbert doet dit soort uitspraken zoals je zegt willens en wetens in de media om een reactie uit te lokken. Als je dan opmerkingen maakt als: 'Alonso gebruikt zijn ongeluk in Melbourne als excuus om te stoppen' na zo'n heftig ongeluk vind ik het niet meer dan terecht dat je even op je plaats gezet wordt op live TV. Je hoeft ook niet alles te slikken als coureur..albino71 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:19:
[...]
Eens m.b.t. Herbert, maar Alonso had niet zo moeten reageren vind ik. Niet wereldkampioen waardig.
Aan de andere kant snap ik ook dat Alonso al geruime tijd gefrustreerd rondrijdt.
Hij wordt al lang gezien als de beste coureur van het veld, maar kiest elke keer de verkeerde auto en/of een verkeerd vertrekmoment. Zou ik ook gek van worden.
Anyway, Herbert maakt een beetje sensatienieuws bij Sky (past wel), dus een korreltje zout hier en daar is op zijn plaats inderdaad.
Ik denk dat hij die race bedoelt inderdaad, dat het niet goed afliep maar Max smaakmaker nr1 was van de race. Die race, yes! En daar hoef je geen oranje bril voor te dragen hoorDevian schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:24:
[...]
Bedoel je die Monaco waar Max een verkeerde beslissing nam en zichzelf uit de race keilde?
En heel mooi met de leiders meeglipte bij het inhalen van (voor de leiders) achterblijversDevian schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:24:
[...]
Bedoel je die Monaco waar Max een verkeerde beslissing nam en zichzelf uit de race keilde?
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Dit inderdaad. Dat is een actie die ik nog maar weinig gezien heb.iichel schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:36:
[...]
En heel mooi met de leiders meeglipte bij het inhalen van (voor de leiders) achterblijvers
Oke, reageren is dan wellicht niet erg, maar de manier waarop ("you're not even a worldchampion"), was niet erg wereld kampioen waardig m.i..Grimmie187 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:27:
[...]
Hmm niet helemaal mee eens. Herbert doet dit soort uitspraken zoals je zegt willens en wetens in de media om een reactie uit te lokken. Als je dan opmerkingen maakt als: 'Alonso gebruikt zijn ongeluk in Melbourne als excuus om te stoppen' na zo'n heftig ongeluk vind ik het niet meer dan terecht dat je even op je plaats gezet wordt op live TV. Je hoeft ook niet alles te slikken als coureur..
Ja, misschien iets te gretig, maar (niet om de discussie weer te doen oplaaien!) ik vind het nog steeds een race incident en belachelijk dat hij er zo voor gestraft werd.Devian schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:24:
[...]
Er werd goddomme eindelijk weer eens echt geraced i.p.v. in de pits ingehaald.
Het lijkt zelfs wel of door zijn komst de rest ook weer wakker is geschud.
Ben in Budapest bij de race geweest op Silver tribune met scherm en kon alles prima volgen. Zit dit jaar op Gold 3 Eau Rouge op Spa en daar hebben we ook scherm. Dan is het allemaal goed te volgen.XyritZz schreef op woensdag 13 april 2016 @ 16:12:
[...]
Budapest was de afstand tussen tribune/scherm te groot waardoor je er alsnog weinig van mee kreeg. Tot de eerste serie stops gaat het dan goed ja, daarna is het overzicht weg.
Mij viel het vooral op hoe klein het verschil uiteindelijk is tussen de "middenmoot" en het toendertijd veel te trage Marussia. Op TV lijkt het een gigantisch verschil, naast de baan denk je goh zo veel is het toch niet.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nee hoor, grid penalties worden na de kwalificatie uitgereikt. Hij had dus nog steeds een pole kunnen trainen (en zo wordt dat ook verwerkt in de statistiek). De laatste pole van bv. Schumacher is dan ook Monaco 2012. Daarna ging de gridstraf eraf.Sniffels schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:03:
met 5 plaatsen straf voor Ham (hoe onterecht ook) had ook de nieuwe kwali wellicht ok geweest aangezien Ferrari nu natuurlijk een extra kans heeft
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Herbert: Time is past for Fernando, Jenson and Kimi in F1
Johnny Herbert stands by his claim that Fernando Alonso’s days in Formula 1 are past and added more fuel to the blaze by stating that Jenson Button and Kimi Raikkonen are also past their sell-by date at the pinnacle of the sport.
Having written in a column that Alonso should use the occasion of his chest injuries to retire, former F1 driver Herbert was gatecrashed by the angry Spaniard live on British television during the Bahrain race weekend.
“You ended up a commentator because you were not world champion,” Alonso told him.
Herbert, 51, looked uncomfortable during the exchange, mumbling ‘Happy man’ as Alonso departed, but he now says he stands by his earlier comments.
He insists the incident did not “personally” affect him, “But I have to say that my wife didn’t think it was funny. She said that Alonso was a little impertinent.”
“I have to say I understand Alonso’s reaction, but my opinion is clear, as it was before,” the former Sauber and Jaguar driver told the Spanish sports daily Marca.
“I believe Fernando’s time in formula one has past. He is no longer the future, as with other drivers like Jenson Button and Kimi Raikkonen.
“The future belongs to Nico Rosberg, Lewis Hamilton, Sebastian Vettel and then Max Verstappen and Carlos Sainz,” Herbert added.
“After Alonso’s incident in Australia, my mind went back to the crash of Michael Schumacher in Singapore in 2012 – they were similar and to me it seems to be a loss of concentration and focus on formula one.”
Herbert said he thinks a good next move for Alonso would be endurance sports cars, including Le Mans.
“I think it would suit him perfectly,” he said. “The WEC would be a good place for him and he could even be champion, as Mark Webber did.”
Je kunt dus niet goed meten of ze nog goed genoeg zijn, want je hebt geen vers talent ernaast die hen even om de oren rijdt.
Gebaseerd op Button's laatste jaren met Perez en Magnussen, is Button in ieder geval nog steeds goed genoeg om aanstormende talenten de baas te kunnen. Alonso heeft eigenlijk al een lange tijd wat meer ervaren teamgenoten. Maar gezien de wijze waarop hij Massa afdroogde nog vrij recentelijk, lijkt het me onwaarschijnlijk dat Alonso binnen 1,5 seizoen zijn mojo verloren heeft.
Edit:
Dus de kans dat Stoffel gaat rijden is minimaal, maar nog wel aanwezigAlonso gets provisional clearance to compete in China
Fernando Alonso has been declared provisionally fit to race in China this weekend following a thorough examination by the FIA medical team.
However, the McLaren driver will have to undergo further chec after Friday's first practice session in order to determine whether he will be passed to participate in the remainder of the Shanghai event.
Having been forced to sit out in Bahrain, Alonso's place on the China grid has been in doubt due to the nature of the lung and rib injuries he suffered in his massive crash in Australia.
Should he receive the go-ahead to race, the Spaniard will keep up his record of having competed in every Chinese Grand Prix since it joined the Formula One calendar in 2004. Alonso has won at the venue twice - the only man other than Lewis Hamilton to have triumphed more than once in Shanghai.
McLaren scored their first points of the season last time out in Bahrain, thanks to Alonso's replacement Stoffel Vandoorne - the reigning GP2 champion - finishing 10th on his Grand Prix debut.
[ Voor 130% gewijzigd door Martinspire op 14-04-2016 13:01 ]
FIA clears Alonso to race in Chinese GPMartinspire schreef op donderdag 14 april 2016 @ 13:00:
This just in: Alonso mag rijden in China. Schijnen wel wat voorwaarden aan te zitten, maar later meer.
Edit:
[...]
Dus de kans dat Stoffel gaat rijden is minimaal, maar nog wel aanwezig
After a day of discussion between McLaren and FIA officials the governing body has finally cleared Fernando Alonso to race in the Chinese GP.
There was an extensive debate today about the paperwork and also the regulatory framework related to a driver returning from injury.
Alonso will have to undergo a further examination after FP1 before being cleared to compete for the rest of the weekend. The FIA said: “He is instructed by the FIA Medical Delegate and Chief Medical Officer to undergo a further examination immediately following FP1 to determine his further eligibility to take part in the remainder of the Event.
Testing, one, two ...
Herbert heeft zelf tot zijn 37e in de F1 gezeten. van 1989 tot 2001....
En de resultaten in die lange periode zijn nou niet bepaald te vergelijken met de resultaten van Alonso (of Button of Raikkonen)
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Fernando heeft echt nog wel 1 a 2 goede jaren in zich.
En het is grappig dat ie dan zegt "de toekomst ligt bij Hamilton". Die is ook al 31 en maar 3 jaar jonger dan Alonso

Ook trouwens bizar dat ie Alonso (34) vergelijkt met de return van Schumacher en het ongeval in 2012. Schumacher was toen wat? 43?
Herbert is het echt even helemaal kwijt...
[ Voor 45% gewijzigd door Bosmonster op 14-04-2016 13:29 ]
Hij word wel na de eerste training opnieuw gekeurd.
[ Voor 53% gewijzigd door Hoogie2004 op 14-04-2016 13:32 ]
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Ik zag in zijn debuutrace best wat mooie manoeuvres, dus dat lijkt me een prima idee.Grimmie187 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 13:40:
Ik vind dat Button het nobele moet doen: Triathlons lopen, Top Gear gaan presenteren en zijn stoeltje aan Stoffel geven..
Ik vind wel dat een Button meer toevoegt aan de grid dan bijv. een Massa, maar dat is persoonlijk.
Niemand heeft er iets aan dat ik dit zeg, maar: Van mij mogen er iig best een paar plekjes worden vrijgegeven volgend seizoen.
Na het ongeluk van Massa vind ik hem sowieso minder. Hij heeft voor mij niet meer het nivo gehaald en is niet een coureur waarvoor ik F1 ga kijken. Moet wel zeggen dat hij wel regelmatig vooraan goed meedoet.albino71 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 13:43:
[...]
Ik zag in zijn debuutrace best wat mooie manoeuvres, dus dat lijkt me een prima idee.
Ik vind wel dat een Button meer toevoegt aan de grid dan bijv. een Massa, maar dat is persoonlijk.
Niemand heeft er iets aan dat ik dit zeg, maar: Van mij mogen er iig best een paar plekjes worden vrijgegeven volgend seizoen.
[ Voor 4% gewijzigd door RoyK op 14-04-2016 13:45 ]
Wij zaten op Silver 4, op het scherm was het lastig om de standen te zien. Maar gelukkig zat er iemand naast ons met een iPad en een Formula1 account, dus we konden de stand incl. alle verschillen goed volgen.Rivanov schreef op donderdag 14 april 2016 @ 11:19:
[...]
Ben in Budapest bij de race geweest op Silver tribune met scherm en kon alles prima volgen. Zit dit jaar op Gold 3 Eau Rouge op Spa en daar hebben we ook scherm. Dan is het allemaal goed te volgen.
Massa heb ik nog nooit interessant gevonden. Zit wat mij betreft in hetzelfde rijtje als Barrichello en Coulthard; weinig persoonlijkheid en qua prestaties niet herinnerbaar (wel goede prestaties, maar niet opvallend genoeg).RoyK schreef op donderdag 14 april 2016 @ 13:45:
[...]
Na het ongeluk van Massa vind ik hem sowieso minder. Hij heeft voor mij niet meer het nivo gehaald en is niet een coureur waarvoor ik F1 ga kijken. Moet wel zeggen dat hij wel regelmatig vooraan goed meedoet.
Button ben ik fan van, maar mag ook wel de sport uit, samen met Alonso en Kimi.
Nu ik er zo over nadenk mag Kimi ook wel in eerstgenoemd rijtje. Ik kan me echt niet zijn kampioenschap herinneren nog zijn andere prestaties.
Alonso maakt de ene foute overstap tussen teams, na de andere. Dan moet je op een gegeven moment ook zeggen; hij kan het misschien wel, maar zijn keuzes zijn belabberd waardoor hij het niet kan laten zien.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Dat heb ik nooit gesnapt. Hij is altijd chagrijnig, heeft een zonnebril op, praat niet of nauwelijks en lacht echt nooit.RoyK schreef op donderdag 14 april 2016 @ 14:15:
Kimi is meer een karakter, met regelmatig pech langs de weg of ongelukken. Het is zijn image dat hem maakt dat veel mensen hem wel mogen / gun factor.
Op dat gedrag plakken ze dan het labeltje "Iceman", maar persoonlijk vind ik het gewoon een oersaai en oninteressant karakter.
[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 14-04-2016 14:31 ]
Ik moet toegeven dat ik het ook minder interessant vind worden. Met name zijn 'goede jaren' bij Ferrari en bij Lotus vond ik hem wel interessant, toen was hij behoorlijk snel ook.Bosmonster schreef op donderdag 14 april 2016 @ 14:30:
[...]
Dat heb ik nooit gesnapt. Hij is altijd chagrijnig, heeft een zonnebril op, praat niet of nauwelijks en lacht echt nooit.
Op dat gedrag plakken ze dan het labeltje "Iceman", maar persoonlijk vind ik het gewoon een oersaai en oninteressant karakter.
Het is zijn droogheid, vind juist omdat het zo'n karakter is die korte antwoorden geeft en recht voor zn raap echt een pracht-vent en heeft zeker mijn gun-factor (helemaal bij de boordradios) nog wel weinig van dit jaar trouwensBosmonster schreef op donderdag 14 april 2016 @ 14:30:
[...]
Dat heb ik nooit gesnapt. Hij is altijd chagrijnig, heeft een zonnebril op, praat niet of nauwelijks en lacht echt nooit.
[ Voor 3% gewijzigd door Sniffels op 14-04-2016 14:34 ]
Alonso is een jaar of 2 jonger dan Button en Räikkonen en kan qua skills ook volgens mij nog prima mee.Herbert: Time is past for Fernando, Jenson and Kimi in F1
Zoals eerder ook genoemd, is Alonso helemaal niet zo heel veel ouder dan bijvoorbeeld een Hamilton (31) en Rosberg (bijna 31).
Snap niet waar hij heen wil met al deze uitspraken. Laat de teambazen en coureurs dat zelf lekker bepalen.
Dry iceman dus?Bosmonster schreef op donderdag 14 april 2016 @ 14:30:
[...]

Testing, one, two ...
Bosmonster schreef op donderdag 14 april 2016 @ 14:30:
[...]
Hij kan wel lachen...
Vwb Massa: sinds hij VES vorig jaar zwartmaakte dat hij 'penalized' moet worden, vind ik hem een beetje een ouwe zure vent... (ook oranje bril misschien maar toch).
In de races is Bottas vaak stukken beter (Massa vaak één of meerdere plekken achter hem).
https://portal.tororosso....ViewJobOpportunities.aspx
Ah kijk, ze zoeken nog een Strategy Engineer, kan volgens mij het halve forum hier solliciteren als de comments hier af en toe leesCFC-Mathijs schreef op donderdag 14 april 2016 @ 16:38:
Iemand nog interesse om het team van Max te komen versterken?
https://portal.tororosso....ViewJobOpportunities.aspx

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
Apart... Waar zou dat voor zijn?trion75 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 17:07:
De engine cover van de Toro Rosso is nu asymetrisch:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Voor die derde plek natuurlijk
Thx trion75 for the piccas
[ Voor 9% gewijzigd door MaXeRs op 14-04-2016 17:55 ]
Overigens is de achtervleugel ook nieuw:

Uiteraard allemaal voor die 3e plek inderdaad
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
Hij snapt zeker niet goed waarom Max sneller is en denkt dat zijn wagen anders is?

Edit: Estrella een nieuw sponsor? of had ik daar overheen gekeken tot nu toe?
[ Voor 17% gewijzigd door trion75 op 14-04-2016 18:14 ]
Zat er al optrion75 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 18:11:
Wat doet Carlos in de wagen van Max?
Hij snapt zeker niet goed waarom Max sneller is en denkt dat zijn wagen anders is?
[afbeelding]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Zou mij niet verbazen als de 33 ineens stil gaat vallen het komend weekend, mark my words! 😜trion75 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 18:11:
[knip]
Testing, one, two ...
Zo aan je neus te zien lieg je er op loshardware-lover schreef op donderdag 14 april 2016 @ 18:50:
[...]
Zou mij niet verbazen als de 33 ineens stil gaat vallen het komend weekend, mark my words! 😜
Als dat Carlos is..trion75 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 18:11:
[afbeelding]
Als Schumacher niks zei was hij arrogant, als Kimmi niks zegt is hij Cool.Bosmonster schreef op donderdag 14 april 2016 @ 14:30:
[...]

D'r zijn nog wel wat meer verschillen tussen beidenArjantje72 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 21:04:
[...]
Als Schumacher niks zei was hij arrogant, als Kimmi niks zegt is hij Cool.
Die gast in die auto van Max lijkt wel op Carlos idd zo vanuit die hoek, met die wenkbrauwen
Massa en Kimi mogen van mij wel plaats maken volgend jaar. Button en Alonso zie ik beiden graag nog wel zeker 1 seizoen doorgaan na 2016. Met daarbij dat die Honda dan meedoet vooraan. En dan echt vooraan, met de Mercs en de Ferrari's.
Wat een rare vergelijking..... Als Messi drie wedstrijden niet scoort is ie uit vorm, als een willekeurige keeper drie wedstrijden niet scoort zou hij zomaar een held kunnen zijnArjantje72 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 21:04:
[...]
Als Schumacher niks zei was hij arrogant, als Kimmi niks zegt is hij Cool.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Wat een rare vergelijking... Praten is voor zover ik weet niet een van de kerneigenschappen van de sport F1. Scoren wel van voetbal.naitsoezn schreef op donderdag 14 april 2016 @ 21:25:
[...]
Wat een rare vergelijking..... Als Messi drie wedstrijden niet scoort is ie uit vorm, als een willekeurige keeper drie wedstrijden niet scoort zou hij zomaar een held kunnen zijnOftewel: Er is meer in het leven dan één eigenschap
Bosmonster schreef op donderdag 14 april 2016 @ 21:32:
[...]
Wat een rare vergelijking... Praten is voor zover ik weet niet een van de kerneigenschappen van de sport F1. Scoren wel van voetbal.
Neehoor, ik heb nog nooit een keeper afgerekend zien worden op z'n aantal goals die ie gemaakt heeft
Point being: Iedereen heeft z'n eigen trucjes en kenmerken, die niet per se in coolness uitwisselbaar zijn. Daar is imho niets vreemds aan
Edit:
Nog verder offtopic maar: Nee, dank je. Ik zit goed waar ik zit. Je kan er zelf ook wat van trouwens, met woorden verdraaien
[ Voor 26% gewijzigd door naitsoezn op 14-04-2016 22:16 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Scoren is geen kerneigenschap van voetbal dus, want een keeper hoeft niet te scoren. Je moet de politiek in!naitsoezn schreef op donderdag 14 april 2016 @ 21:37:
[...]
Neehoor, ik heb nog nooit een keeper afgerekend zien worden op z'n aantal goals die ie gemaakt heeftZo'n kerneigenschap is het niet dus van een willekeurige voetballer.
naitsoezn schreef op donderdag 14 april 2016 @ 21:37:
[...]
offtopic:
Nog verder offtopic maar: Nee, dank je. Ik zit goed waar ik zit. Je kan er zelf ook wat van trouwens, met woorden verdraaien
edit: oops, was bedoeling dat dat in mn vorige post kwam. Tijd voor bed.
[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 14-04-2016 22:20 ]
https://twitter.com/ScarbsTech/status/720597119422361600
Tja, wellicht dan toch.. Wel goed geschoren weer dan -:)trion75 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 22:26:
toch geloof ik wel dat het echt Carlos is die in Max z'n auto zit:
https://twitter.com/ScarbsTech/status/720597119422361600
http://www.espn.co.uk/f1/...culous-17-way-driver-bill
Blijkbaar moest de rekening door 17 gedeeld worden
"We are not very well organized," the Australian said. "But it was good. It was Italian, so we are in China eating Italian! But I am never going to turn down Italian.
Max inspireert in ieder geval met zijn Nederlandse invloedenBosmonster schreef op donderdag 14 april 2016 @ 22:31:
Nog wat achtergrond info over het dinertje:
http://www.espn.co.uk/f1/...culous-17-way-driver-bill
Blijkbaar moest de rekening door 17 gedeeld worden
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=YEtvdrBd_ag]

http://www.365daysofmotoring.com/showonthisday/article/833
Waarschijnlijk een uitvoering dat zorgt voor minder luchtweerstand op de lange rechte stukken in Shanghai.trion75 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 17:49:
Ik las ergens dat het waarschijnlijk is omdat links heter is, maar is ook maar een gok van iemand.
Overigens is de achtervleugel ook nieuw:
[afbeelding]
Uiteraard allemaal voor die 3e plek inderdaad
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Verwijderd
Nog een keer. Het lijkt erop dat de vloer niet goed is.Hippocampus schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 04:19:
MAS een plofband. Komt er goed mee weg.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2016 04:56 ]
Inderdaad, dat is wel apart.
Edit: MAG nu ook een kapotte band (links achter) en code rood.
[ Voor 14% gewijzigd door Hippocampus op 15-04-2016 04:57 ]
http://www.formula1.com/c...red-to-race-in-china.htmlMcLaren’s Fernando Alonso has been cleared to take part in the remainder of the race weekend in China after successfully coming through a further examination by the FIA medical team following Friday morning’s first practice.
En lekker lang nagloeien ook zegCFC-Mathijs schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 08:08:
Mooi beeld bij Gutierrez. Beide achterremmen in de fik!
[ Voor 30% gewijzigd door Boinkie op 15-04-2016 08:22 ]
Geen hd foto, maar zo krijg je ook wel een mooie indruk:

Jammer voor Stoffel natuurlijk. Die had vast gehoopt weer F1 te kunnen racen dit weekend.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Ik kan daar zo snel niets over vinden alleen de lijst van 3 compounds en hoeveel elke rijder van elke band heeft meegenomen.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Wat een pech heeft die gast. Als iemand het verdient is hij het.. maar hij vist telkens achter het net.ATS schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 08:42:
[...]
Jammer voor Stoffel natuurlijk. Die had vast gehoopt weer F1 te kunnen racen dit weekend.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Er zijn toch geen twee compounds verplicht zolang je maar van de 3 compounds 2 verschillende gebruikt in de race toch? Of heb ik dit nu echt helemaal verkeerd...Lasmibalsingh schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 08:51:
Kan iemand mij vertellen welke twee bandencompounds verplicht in de race gebruikt moeten worden in Sjanghai?
Ik kan daar zo snel niets over vinden alleen de lijst van 3 compounds en hoeveel elke rijder van elke band heeft meegenomen.
Volgens mij was het idee dat ze er verplicht 2 van die 3 moeten gebruiken.Lasmibalsingh schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 08:51:
Kan iemand mij vertellen welke twee bandencompounds verplicht in de race gebruikt moeten worden in Sjanghai?
Ze moeten iig minimaal op 2 verschillende bandencompounds racen.
Bedankt voor de informatie, ik ben tegenwoordig blijkbaar niet meer zo op de hoogte van alles in F1. Was vroeger wel anders
Dit helpt waarschijnlijk welLasmibalsingh schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 08:56:
@stijn1309 & @Oaquasis
Bedankt voor de informatie, ik ben tegenwoordig blijkbaar niet meer zo op de hoogte van alles in F1. Was vroeger wel anders.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=nNQde0feS0w]
Als kvyat zo doorgaat mag ie halverwege het jaar al plaatsmaken lijkt me?
[ Voor 15% gewijzigd door MikeyMan op 15-04-2016 09:15 ]
Haas gaat wel stukje minder goed op dit circuit tot dus ver.
(of is het pits straat?)
[ Voor 22% gewijzigd door Hippocampus op 15-04-2016 09:35 ]

[ Voor 7% gewijzigd door Rivanov op 15-04-2016 09:43 ]
[ Voor 16% gewijzigd door ATS op 15-04-2016 09:44 ]
Race is om 8:00 's ochtends.
kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)
7:00h voorbeschouwing
8:00h race
10:00h nabeschouwing
Nee is gewoon een foutje want dit kreeg ik te zien op Ziggo Sport Totaal Select kanaal.kid1988 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 09:44:
De race is inderdaad in de ochtend. Wellicht is er tennis op ziggo zondagmorgen?
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Whodunnit: [F1 Poll] Wie was debet aan de clash RAI-VET-KVY
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Waar te kijken?
Racemangers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016
IRC: http://irc.tweakers.net/f1