[F1] Seizoen 2016 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 68 ... 101 Laatste
Acties:
  • 395.578 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

Ach, Herbert is sowieso een beetje naar bezig in de F1 paddock als je het mij vraagt. Die man zit gewoon te prikken overal. Dat geeft soms leuke televisie, en ongemakkelijke situaties zoals met Alonso van de week.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

RoyK schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:13:
Ach, Herbert is sowieso een beetje naar bezig in de F1 paddock als je het mij vraagt. Die man zit gewoon te prikken overal. Dat geeft soms leuke televisie, en ongemakkelijke situaties zoals met Alonso van de week.
Eens m.b.t. Herbert, maar Alonso had niet zo moeten reageren vind ik. Niet wereldkampioen waardig.
Aan de andere kant snap ik ook dat Alonso al geruime tijd gefrustreerd rondrijdt.
Hij wordt al lang gezien als de beste coureur van het veld, maar kiest elke keer de verkeerde auto en/of een verkeerd vertrekmoment. Zou ik ook gek van worden.

Anyway, Herbert maakt een beetje sensatienieuws bij Sky (past wel), dus een korreltje zout hier en daar is op zijn plaats inderdaad.

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10 11:32

Bosmonster

*zucht*

Alvanosa schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:07:
[...]

Mwa in een interview met Marca, dan gaat hij niet zeggen dat Max beter is.
Lekkere mening heb je dan, als je afhankelijk van het land/media ineens iets heel anders vindt. Zegt wederom genoeg over Herbert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:14

Wom

Als Monaco vorig jaar me iets geleerd heeft is het wel dat kwa race-intelligentie Max bij de beste hoort. En dat weet Herbert ook wel denk ik.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:04
Wom schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:23:
Als Monaco vorig jaar me iets geleerd heeft is het wel dat kwa race-intelligentie Max bij de beste hoort. En dat weet Herbert ook wel denk ik.
Bedoel je die Monaco waar Max een verkeerde beslissing nam en zichzelf uit de race keilde?

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 11-10 08:59
albino71 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:19:
[...]

Eens m.b.t. Herbert, maar Alonso had niet zo moeten reageren vind ik. Niet wereldkampioen waardig.
Aan de andere kant snap ik ook dat Alonso al geruime tijd gefrustreerd rondrijdt.
Hij wordt al lang gezien als de beste coureur van het veld, maar kiest elke keer de verkeerde auto en/of een verkeerd vertrekmoment. Zou ik ook gek van worden.

Anyway, Herbert maakt een beetje sensatienieuws bij Sky (past wel), dus een korreltje zout hier en daar is op zijn plaats inderdaad.
Hmm niet helemaal mee eens. Herbert doet dit soort uitspraken zoals je zegt willens en wetens in de media om een reactie uit te lokken. Als je dan opmerkingen maakt als: 'Alonso gebruikt zijn ongeluk in Melbourne als excuus om te stoppen' na zo'n heftig ongeluk vind ik het niet meer dan terecht dat je even op je plaats gezet wordt op live TV. Je hoeft ook niet alles te slikken als coureur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Devian schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:24:
[...]

Bedoel je die Monaco waar Max een verkeerde beslissing nam en zichzelf uit de race keilde?
Ik denk dat hij die race bedoelt inderdaad, dat het niet goed afliep maar Max smaakmaker nr1 was van de race. Die race, yes! En daar hoef je geen oranje bril voor te dragen hoor ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-10 07:57

iichel

Gazoooo

[...]

En heel mooi met de leiders meeglipte bij het inhalen van (voor de leiders) achterblijvers

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

iichel schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:36:
[...]

En heel mooi met de leiders meeglipte bij het inhalen van (voor de leiders) achterblijvers
Dit inderdaad. Dat is een actie die ik nog maar weinig gezien heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Grimmie187 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:27:
[...]

Hmm niet helemaal mee eens. Herbert doet dit soort uitspraken zoals je zegt willens en wetens in de media om een reactie uit te lokken. Als je dan opmerkingen maakt als: 'Alonso gebruikt zijn ongeluk in Melbourne als excuus om te stoppen' na zo'n heftig ongeluk vind ik het niet meer dan terecht dat je even op je plaats gezet wordt op live TV. Je hoeft ook niet alles te slikken als coureur..
Oke, reageren is dan wellicht niet erg, maar de manier waarop ("you're not even a worldchampion"), was niet erg wereld kampioen waardig m.i..
[...]

Ja, misschien iets te gretig, maar (niet om de discussie weer te doen oplaaien!) ik vind het nog steeds een race incident en belachelijk dat hij er zo voor gestraft werd.

Er werd goddomme eindelijk weer eens echt geraced i.p.v. in de pits ingehaald.
Het lijkt zelfs wel of door zijn komst de rest ook weer wakker is geschud. 8) <- oranje glazen, maar dat zie je niet.

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:19
XyritZz schreef op woensdag 13 april 2016 @ 16:12:
[...]

Budapest was de afstand tussen tribune/scherm te groot waardoor je er alsnog weinig van mee kreeg. Tot de eerste serie stops gaat het dan goed ja, daarna is het overzicht weg.

Mij viel het vooral op hoe klein het verschil uiteindelijk is tussen de "middenmoot" en het toendertijd veel te trage Marussia. Op TV lijkt het een gigantisch verschil, naast de baan denk je goh zo veel is het toch niet :P.
Ben in Budapest bij de race geweest op Silver tribune met scherm en kon alles prima volgen. Zit dit jaar op Gold 3 Eau Rouge op Spa en daar hebben we ook scherm. Dan is het allemaal goed te volgen. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:48
Sniffels schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:03:
met 5 plaatsen straf voor Ham (hoe onterecht ook) had ook de nieuwe kwali wellicht ok geweest aangezien Ferrari nu natuurlijk een extra kans heeft
Nee hoor, grid penalties worden na de kwalificatie uitgereikt. Hij had dus nog steeds een pole kunnen trainen (en zo wordt dat ook verwerkt in de statistiek). De laatste pole van bv. Schumacher is dan ook Monaco 2012. Daarna ging de gridstraf eraf.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-10 19:14

Martinspire

Awesomeness

Herbert had nog wat te zeggen:
Herbert: Time is past for Fernando, Jenson and Kimi in F1

Johnny Herbert stands by his claim that Fernando Alonso’s days in Formula 1 are past and added more fuel to the blaze by stating that Jenson Button and Kimi Raikkonen are also past their sell-by date at the pinnacle of the sport.

Having written in a column that Alonso should use the occasion of his chest injuries to retire, former F1 driver Herbert was gatecrashed by the angry Spaniard live on British television during the Bahrain race weekend.

“You ended up a commentator because you were not world champion,” Alonso told him.

Herbert, 51, looked uncomfortable during the exchange, mumbling ‘Happy man’ as Alonso departed, but he now says he stands by his earlier comments.

He insists the incident did not “personally” affect him, “But I have to say that my wife didn’t think it was funny. She said that Alonso was a little impertinent.”

“I have to say I understand Alonso’s reaction, but my opinion is clear, as it was before,” the former Sauber and Jaguar driver told the Spanish sports daily Marca.

“I believe Fernando’s time in formula one has past. He is no longer the future, as with other drivers like Jenson Button and Kimi Raikkonen.

“The future belongs to Nico Rosberg, Lewis Hamilton, Sebastian Vettel and then Max Verstappen and Carlos Sainz,” Herbert added.

“After Alonso’s incident in Australia, my mind went back to the crash of Michael Schumacher in Singapore in 2012 – they were similar and to me it seems to be a loss of concentration and focus on formula one.”

Herbert said he thinks a good next move for Alonso would be endurance sports cars, including Le Mans.

“I think it would suit him perfectly,” he said. “The WEC would be a good place for him and he could even be champion, as Mark Webber did.”

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
"The World: Time is past for Herbert"

:O

[ Voor 4% gewijzigd door Smultie op 14-04-2016 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:02

Hoogie2004

Whohooooo

Nog geen nieuws over Alonso gelezen, ben wel benieuwd.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:27
Het lastige van Button en Alonso is dat het 2 coureurs zijn die al wat ouder zijn.

Je kunt dus niet goed meten of ze nog goed genoeg zijn, want je hebt geen vers talent ernaast die hen even om de oren rijdt.

Gebaseerd op Button's laatste jaren met Perez en Magnussen, is Button in ieder geval nog steeds goed genoeg om aanstormende talenten de baas te kunnen. Alonso heeft eigenlijk al een lange tijd wat meer ervaren teamgenoten. Maar gezien de wijze waarop hij Massa afdroogde nog vrij recentelijk, lijkt het me onwaarschijnlijk dat Alonso binnen 1,5 seizoen zijn mojo verloren heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-10 19:14

Martinspire

Awesomeness

This just in: Alonso mag rijden in China. Schijnen wel wat voorwaarden aan te zitten, maar later meer.

Edit:
Alonso gets provisional clearance to compete in China

Fernando Alonso has been declared provisionally fit to race in China this weekend following a thorough examination by the FIA medical team.

However, the McLaren driver will have to undergo further chec after Friday's first practice session in order to determine whether he will be passed to participate in the remainder of the Shanghai event.

Having been forced to sit out in Bahrain, Alonso's place on the China grid has been in doubt due to the nature of the lung and rib injuries he suffered in his massive crash in Australia.

Should he receive the go-ahead to race, the Spaniard will keep up his record of having competed in every Chinese Grand Prix since it joined the Formula One calendar in 2004. Alonso has won at the venue twice - the only man other than Lewis Hamilton to have triumphed more than once in Shanghai.

McLaren scored their first points of the season last time out in Bahrain, thanks to Alonso's replacement Stoffel Vandoorne - the reigning GP2 champion - finishing 10th on his Grand Prix debut.
Dus de kans dat Stoffel gaat rijden is minimaal, maar nog wel aanwezig

[ Voor 130% gewijzigd door Martinspire op 14-04-2016 13:01 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Martinspire schreef op donderdag 14 april 2016 @ 13:00:
This just in: Alonso mag rijden in China. Schijnen wel wat voorwaarden aan te zitten, maar later meer.

Edit:

[...]
Dus de kans dat Stoffel gaat rijden is minimaal, maar nog wel aanwezig
FIA clears Alonso to race in Chinese GP

After a day of discussion between McLaren and FIA officials the governing body has finally cleared Fernando Alonso to race in the Chinese GP.

There was an extensive debate today about the paperwork and also the regulatory framework related to a driver returning from injury.

Alonso will have to undergo a further examination after FP1 before being cleared to compete for the rest of the weekend. The FIA said: “He is instructed by the FIA Medical Delegate and Chief Medical Officer to undergo a further examination immediately following FP1 to determine his further eligibility to take part in the remainder of the Event.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:48
Alonso reageerde misschien wat overtrokken, maar ik kan wel begrijpen dat hij Herbert op zijn plek wilde zetten.
Herbert heeft zelf tot zijn 37e in de F1 gezeten. van 1989 tot 2001....
En de resultaten in die lange periode zijn nou niet bepaald te vergelijken met de resultaten van Alonso (of Button of Raikkonen)

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Ik vind het alleen een beetje raar om Fernando, Jenson en Kimi over één kam te scheren. Fernando komt nog goed mee en is 34. Terwijl Jenson en Kimi 2-3 jaar ouder zijn nog.

Fernando heeft echt nog wel 1 a 2 goede jaren in zich.

En het is grappig dat ie dan zegt "de toekomst ligt bij Hamilton". Die is ook al 31 en maar 3 jaar jonger dan Alonso :X

Ook trouwens bizar dat ie Alonso (34) vergelijkt met de return van Schumacher en het ongeval in 2012. Schumacher was toen wat? 43?

Herbert is het echt even helemaal kwijt...

[ Voor 45% gewijzigd door Bosmonster op 14-04-2016 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Puur omwille van het feit dat Alonso zo reageerde verteld mij dat er nog genoeg vuur in hem zit. En gelukkig maar, want is denk ik de meest complete coureur op dit moment op de grid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:02

Hoogie2004

Whohooooo

Ah, Alonso mag rijden :)

Hij word wel na de eerste training opnieuw gekeurd.

[ Voor 53% gewijzigd door Hoogie2004 op 14-04-2016 13:32 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:28

Destruction

(ex-)Automonteur

Alonso rijdt dus in elk geval FP1 en wordt daarna opnieuw onderzocht om te zien of-ie daadwerkelijk fit to race is. Spannende tijden, als je Stoffel Vandoorne heet :)

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11-10 16:57
Gelukkig en jammer tegelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 11-10 08:59
Ik vind dat Button het nobele moet doen: Triathlons lopen, Top Gear gaan presenteren en zijn stoeltje aan Stoffel geven.. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Grimmie187 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 13:40:
Ik vind dat Button het nobele moet doen: Triathlons lopen, Top Gear gaan presenteren en zijn stoeltje aan Stoffel geven.. ;)
Ik zag in zijn debuutrace best wat mooie manoeuvres, dus dat lijkt me een prima idee.
Ik vind wel dat een Button meer toevoegt aan de grid dan bijv. een Massa, maar dat is persoonlijk.

Niemand heeft er iets aan dat ik dit zeg, maar: Van mij mogen er iig best een paar plekjes worden vrijgegeven volgend seizoen.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

albino71 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 13:43:
[...]

Ik zag in zijn debuutrace best wat mooie manoeuvres, dus dat lijkt me een prima idee.
Ik vind wel dat een Button meer toevoegt aan de grid dan bijv. een Massa, maar dat is persoonlijk.

Niemand heeft er iets aan dat ik dit zeg, maar: Van mij mogen er iig best een paar plekjes worden vrijgegeven volgend seizoen.
Na het ongeluk van Massa vind ik hem sowieso minder. Hij heeft voor mij niet meer het nivo gehaald en is niet een coureur waarvoor ik F1 ga kijken. Moet wel zeggen dat hij wel regelmatig vooraan goed meedoet.

[ Voor 4% gewijzigd door RoyK op 14-04-2016 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
  • Laatst online: 11-10 19:55
Rivanov schreef op donderdag 14 april 2016 @ 11:19:
[...]

Ben in Budapest bij de race geweest op Silver tribune met scherm en kon alles prima volgen. Zit dit jaar op Gold 3 Eau Rouge op Spa en daar hebben we ook scherm. Dan is het allemaal goed te volgen. :)
Wij zaten op Silver 4, op het scherm was het lastig om de standen te zien. Maar gelukkig zat er iemand naast ons met een iPad en een Formula1 account, dus we konden de stand incl. alle verschillen goed volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Laatst online: 01:24
RoyK schreef op donderdag 14 april 2016 @ 13:45:
[...]

Na het ongeluk van Massa vind ik hem sowieso minder. Hij heeft voor mij niet meer het nivo gehaald en is niet een coureur waarvoor ik F1 ga kijken. Moet wel zeggen dat hij wel regelmatig vooraan goed meedoet.
Massa heb ik nog nooit interessant gevonden. Zit wat mij betreft in hetzelfde rijtje als Barrichello en Coulthard; weinig persoonlijkheid en qua prestaties niet herinnerbaar (wel goede prestaties, maar niet opvallend genoeg).

Button ben ik fan van, maar mag ook wel de sport uit, samen met Alonso en Kimi.

Nu ik er zo over nadenk mag Kimi ook wel in eerstgenoemd rijtje. Ik kan me echt niet zijn kampioenschap herinneren nog zijn andere prestaties.

Alonso maakt de ene foute overstap tussen teams, na de andere. Dan moet je op een gegeven moment ook zeggen; hij kan het misschien wel, maar zijn keuzes zijn belabberd waardoor hij het niet kan laten zien.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Ja erg zonde. Je kan het niet meer terug draaien en je wordt een keer te oud voor de sport. Kimi is meer een karakter, met regelmatig pech langs de weg of ongelukken. Het is zijn image dat hem maakt dat veel mensen hem wel mogen / gun factor. Het is natuurlijk een geweldige coureur. Afgelopen race heeft hij dat weer bewezen. Maar ik snap je punt ook wel.. wat kan je nog herinneren van Kimi. Dan valt het best tegen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

RoyK schreef op donderdag 14 april 2016 @ 14:15:
Kimi is meer een karakter, met regelmatig pech langs de weg of ongelukken. Het is zijn image dat hem maakt dat veel mensen hem wel mogen / gun factor.
Dat heb ik nooit gesnapt. Hij is altijd chagrijnig, heeft een zonnebril op, praat niet of nauwelijks en lacht echt nooit.

Op dat gedrag plakken ze dan het labeltje "Iceman", maar persoonlijk vind ik het gewoon een oersaai en oninteressant karakter.

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 14-04-2016 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-10 15:53
Bosmonster schreef op donderdag 14 april 2016 @ 14:30:
[...]

Dat heb ik nooit gesnapt. Hij is altijd chagrijnig, heeft een zonnebril op, praat niet of nauwelijks en lacht echt nooit.

Op dat gedrag plakken ze dan het labeltje "Iceman", maar persoonlijk vind ik het gewoon een oersaai en oninteressant karakter.
Ik moet toegeven dat ik het ook minder interessant vind worden. Met name zijn 'goede jaren' bij Ferrari en bij Lotus vond ik hem wel interessant, toen was hij behoorlijk snel ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11-10 16:57
[...]

Het is zijn droogheid, vind juist omdat het zo'n karakter is die korte antwoorden geeft en recht voor zn raap echt een pracht-vent en heeft zeker mijn gun-factor (helemaal bij de boordradios) nog wel weinig van dit jaar trouwens

[ Voor 3% gewijzigd door Sniffels op 14-04-2016 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-10 15:53
Herbert gaat maar door: http://www.grandprix247.c...do-jenson-and-kimi-in-f1/
Herbert: Time is past for Fernando, Jenson and Kimi in F1
Alonso is een jaar of 2 jonger dan Button en Räikkonen en kan qua skills ook volgens mij nog prima mee.
Zoals eerder ook genoemd, is Alonso helemaal niet zo heel veel ouder dan bijvoorbeeld een Hamilton (31) en Rosberg (bijna 31).

Snap niet waar hij heen wil met al deze uitspraken. Laat de teambazen en coureurs dat zelf lekker bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[...]

Dry iceman dus? ;)

Afbeeldingslocatie: http://whateverblog.dallasnews.com/files/2012/10/COOL_061194_28250451-584x568.jpg

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06:16
[...]

Hij kan wel lachen... :D

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Kimi is wel een held hoor (in mijn ogen). Juist omdat hij zo droog is.. Zoek ook maar eens die boordradio compilatie terug op youtube, erg grappig :)

Vwb Massa: sinds hij VES vorig jaar zwartmaakte dat hij 'penalized' moet worden, vind ik hem een beetje een ouwe zure vent... (ook oranje bril misschien maar toch).

In de races is Bottas vaak stukken beter (Massa vaak één of meerdere plekken achter hem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 10:18
Iemand nog interesse om het team van Max te komen versterken? :)

https://portal.tororosso....ViewJobOpportunities.aspx

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• SpaceAce
Ah kijk, ze zoeken nog een Strategy Engineer, kan volgens mij het halve forum hier solliciteren als de comments hier af en toe lees ;) .

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

De engine cover van de Toro Rosso is nu asymetrisch:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cf_J6NaW4AAPQFo.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img1.auto-motor-und-sport.de/Toro-Rosso-GP-China-Shanghai-Donnerstag-14-4-2016-fotoshowBigImage-3f22e9e0-942380.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img3.auto-motor-und-sport.de/Toro-Rosso-GP-China-Shanghai-Donnerstag-14-4-2016-fotoshowBigImage-bf846877-942379.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img2.auto-motor-und-sport.de/Toro-Rosso-GP-China-Shanghai-Donnerstag-14-4-2016-fotoshowBigImage-af4d2dab-942378.jpg

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:31

ATS

trion75 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 17:07:
De engine cover van de Toro Rosso is nu asymetrisch:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Apart... Waar zou dat voor zijn?

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-10 11:52
ATS schreef op donderdag 14 april 2016 @ 17:45:
[...]

Apart... Waar zou dat voor zijn?
Voor die derde plek natuurlijk :)

Thx trion75 for the piccas _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door MaXeRs op 14-04-2016 17:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

Ik las ergens dat het waarschijnlijk is omdat links heter is, maar is ook maar een gok van iemand.

Overigens is de achtervleugel ook nieuw:
Afbeeldingslocatie: http://img2.auto-motor-und-sport.de/Toro-Rosso-GP-China-Shanghai-Donnerstag-14-4-2016-fotoshowBigImage-176b91f1-942457.jpg

Uiteraard allemaal voor die 3e plek inderdaad :D

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

Wat doet Carlos in de wagen van Max?

Hij snapt zeker niet goed waarom Max sneller is en denkt dat zijn wagen anders is?

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CgATMAgWQAAGzbw.jpg

Edit: Estrella een nieuw sponsor? of had ik daar overheen gekeken tot nu toe?

[ Voor 17% gewijzigd door trion75 op 14-04-2016 18:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

trion75 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 18:11:

Hij snapt zeker niet goed waarom Max sneller is en denkt dat zijn wagen anders is?

[afbeelding]

Zat er al op :)
Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/fom-website/en/latest/features/2016/3/saturday-in-melbourne---team-by-team/_jcr_content/featureContent/manual_gallery_6/image1.img.640.medium.jpg

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

De Spaanse Buckler. :+

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[knip]
Zou mij niet verbazen als de 33 ineens stil gaat vallen het komend weekend, mark my words! 😜

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

hardware-lover schreef op donderdag 14 april 2016 @ 18:50:
[...]

Zou mij niet verbazen als de 33 ineens stil gaat vallen het komend weekend, mark my words! 😜
Zo aan je neus te zien lieg je er op los :+

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999

[afbeelding]

Als dat Carlos is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

albino71 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 19:52:
[...]
Zo aan je neus te zien lieg je er op los :+
Nooit 😇

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06:17
[...]

Als Schumacher niks zei was hij arrogant, als Kimmi niks zegt is hij Cool. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Arjantje72 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 21:04:
[...]

D'r zijn nog wel wat meer verschillen tussen beiden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Laatst online: 13-10 19:01

AzzKickah

06-CENSORED

De laatste paar jaar vind ik Kimi toch echt niks meer aan. Chagrijnige vent die er eigenlijk helemaal geen zin in heeft en het ook allemaal niet zo boeit.

Die gast in die auto van Max lijkt wel op Carlos idd zo vanuit die hoek, met die wenkbrauwen :P

Massa en Kimi mogen van mij wel plaats maken volgend jaar. Button en Alonso zie ik beiden graag nog wel zeker 1 seizoen doorgaan na 2016. Met daarbij dat die Honda dan meedoet vooraan. En dan echt vooraan, met de Mercs en de Ferrari's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Arjantje72 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 21:04:
[...]

Wat een rare vergelijking..... Als Messi drie wedstrijden niet scoort is ie uit vorm, als een willekeurige keeper drie wedstrijden niet scoort zou hij zomaar een held kunnen zijn :/ Oftewel: Er is meer in het leven dan één eigenschap ;)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

naitsoezn schreef op donderdag 14 april 2016 @ 21:25:
[...]

Wat een rare vergelijking..... Als Messi drie wedstrijden niet scoort is ie uit vorm, als een willekeurige keeper drie wedstrijden niet scoort zou hij zomaar een held kunnen zijn :/ Oftewel: Er is meer in het leven dan één eigenschap ;)
Wat een rare vergelijking... Praten is voor zover ik weet niet een van de kerneigenschappen van de sport F1. Scoren wel van voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Bosmonster schreef op donderdag 14 april 2016 @ 21:32:
[...]

Wat een rare vergelijking... Praten is voor zover ik weet niet een van de kerneigenschappen van de sport F1. Scoren wel van voetbal.
offtopic:
Neehoor, ik heb nog nooit een keeper afgerekend zien worden op z'n aantal goals die ie gemaakt heeft ;) Zo'n kerneigenschap is het niet dus van een willekeurige voetballer. Bovendien ging het niet om kerneigenschappen van de sporter volgens mij, tenzij arrogantie een kerneigenschap van een F1-coureur is.

Point being: Iedereen heeft z'n eigen trucjes en kenmerken, die niet per se in coolness uitwisselbaar zijn. Daar is imho niets vreemds aan ;)

Edit:
offtopic:
Nog verder offtopic maar: Nee, dank je. Ik zit goed waar ik zit. Je kan er zelf ook wat van trouwens, met woorden verdraaien _/-\o_

[ Voor 26% gewijzigd door naitsoezn op 14-04-2016 22:16 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

naitsoezn schreef op donderdag 14 april 2016 @ 21:37:
[...]
Neehoor, ik heb nog nooit een keeper afgerekend zien worden op z'n aantal goals die ie gemaakt heeft ;) Zo'n kerneigenschap is het niet dus van een willekeurige voetballer.
Scoren is geen kerneigenschap van voetbal dus, want een keeper hoeft niet te scoren. Je moet de politiek in! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

naitsoezn schreef op donderdag 14 april 2016 @ 21:37:
[...]

offtopic:
Nog verder offtopic maar: Nee, dank je. Ik zit goed waar ik zit. Je kan er zelf ook wat van trouwens, met woorden verdraaien _/-\o_
:>

edit: oops, was bedoeling dat dat in mn vorige post kwam. Tijd voor bed.

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 14-04-2016 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

toch geloof ik wel dat het echt Carlos is die in Max z'n auto zit:

https://twitter.com/ScarbsTech/status/720597119422361600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
Tja, wellicht dan toch.. Wel goed geschoren weer dan -:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Nog wat achtergrond info over het dinertje:

http://www.espn.co.uk/f1/...culous-17-way-driver-bill

Blijkbaar moest de rekening door 17 gedeeld worden :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

En dat niet alleen, Ricciardo bevestigd in dat verhaal dat hij naar Ferrari gaat :+
"We are not very well organized," the Australian said. "But it was good. It was Italian, so we are in China eating Italian! But I am never going to turn down Italian.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 21:16

fynrd1

Fooled by Randomness

Bosmonster schreef op donderdag 14 april 2016 @ 22:31:
Nog wat achtergrond info over het dinertje:

http://www.espn.co.uk/f1/...culous-17-way-driver-bill

Blijkbaar moest de rekening door 17 gedeeld worden :')
Max inspireert in ieder geval met zijn Nederlandse invloeden :+

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

de press conferentie van vandaag:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=YEtvdrBd_ag]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:09

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Lekker shot ook... Wat een chagrijnige lui zeg :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

87 jaar geleden vandaag op 14 april 1929 was de 1e GP van Monaco

Afbeeldingslocatie: http://www.365daysofmotoring.com/motoring_images/570fdd2b707b1.jpg

http://www.365daysofmotoring.com/showonthisday/article/833

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-10 18:28
trion75 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 17:49:
Ik las ergens dat het waarschijnlijk is omdat links heter is, maar is ook maar een gok van iemand.

Overigens is de achtervleugel ook nieuw:
[afbeelding]

Uiteraard allemaal voor die 3e plek inderdaad :D
Waarschijnlijk een uitvoering dat zorgt voor minder luchtweerstand op de lange rechte stukken in Shanghai.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-10 23:51

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

MAS een plofband. Komt er goed mee weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hippocampus schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 04:19:
MAS een plofband. Komt er goed mee weg.
Nog een keer. Het lijkt erop dat de vloer niet goed is.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2016 04:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 04:55:
[...]

Nog een keer. Is daar meer aan de hand?
Inderdaad, dat is wel apart.

Edit: MAG nu ook een kapotte band (links achter) en code rood.

[ Voor 14% gewijzigd door Hippocampus op 15-04-2016 04:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanVanHaaren
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-10 16:44
McLaren’s Fernando Alonso has been cleared to take part in the remainder of the race weekend in China after successfully coming through a further examination by the FIA medical team following Friday morning’s first practice.
http://www.formula1.com/c...red-to-race-in-china.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 10:18
Mooi beeld bij Gutierrez. Beide achterremmen in de fik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

CFC-Mathijs schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 08:08:
Mooi beeld bij Gutierrez. Beide achterremmen in de fik!
En lekker lang nagloeien ook zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-10 19:13
Daar wil ik wel een paar hd pics van hebben!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Dat ging wel hard ja!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JLnFOcw.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Nu online
Wat een onbalans in die Williams bij Bottas zeg.. Hij blijft maar corrigeren in die bochten.

[ Voor 30% gewijzigd door Boinkie op 15-04-2016 08:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Haha, RAI aan het vloeken over de radio.

Geen hd foto, maar zo krijg je ook wel een mooie indruk:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/MqC9OVttTTuqrGAijhq4VCvm/full.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Nu online
SAI en VES zetten een knappe vierde en vijfde tijd neer op SS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Jammer voor Stoffel natuurlijk. Die had vast gehoopt weer F1 te kunnen racen dit weekend.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Nu online
Vettel zet snelste tijd neer! Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Nu online
Raikonnen vlamt daar nog even hard overheen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Kan iemand mij vertellen welke twee bandencompounds verplicht in de race gebruikt moeten worden in Sjanghai?

Ik kan daar zo snel niets over vinden alleen de lijst van 3 compounds en hoeveel elke rijder van elke band heeft meegenomen.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
ATS schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 08:42:
[...]

Jammer voor Stoffel natuurlijk. Die had vast gehoopt weer F1 te kunnen racen dit weekend.
Wat een pech heeft die gast. Als iemand het verdient is hij het.. maar hij vist telkens achter het net.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-10 15:57
Lasmibalsingh schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 08:51:
Kan iemand mij vertellen welke twee bandencompounds verplicht in de race gebruikt moeten worden in Sjanghai?

Ik kan daar zo snel niets over vinden alleen de lijst van 3 compounds en hoeveel elke rijder van elke band heeft meegenomen.
Er zijn toch geen twee compounds verplicht zolang je maar van de 3 compounds 2 verschillende gebruikt in de race toch? Of heb ik dit nu echt helemaal verkeerd... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oaquasis
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-10 16:33
Lasmibalsingh schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 08:51:

Volgens mij was het idee dat ze er verplicht 2 van die 3 moeten gebruiken.
Ze moeten iig minimaal op 2 verschillende bandencompounds racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
@stijn1309 & @Oaquasis

Bedankt voor de informatie, ik ben tegenwoordig blijkbaar niet meer zo op de hoogte van alles in F1. Was vroeger wel anders :p.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oaquasis
  • Laatst online: 13-10 16:33
Lasmibalsingh schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 08:56:
@stijn1309 & @Oaquasis

Bedankt voor de informatie, ik ben tegenwoordig blijkbaar niet meer zo op de hoogte van alles in F1. Was vroeger wel anders :p.
Dit helpt waarschijnlijk wel :)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=nNQde0feS0w]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Even de oranje bril op:

Als kvyat zo doorgaat mag ie halverwege het jaar al plaatsmaken lijkt me?

[ Voor 15% gewijzigd door MikeyMan op 15-04-2016 09:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

Kvyat mist z'n meldonium geloof ik haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Wat als die TR een 2016 motor had gehad... wat als...

Haas gaat wel stukje minder goed op dit circuit tot dus ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Nu online
Toch lekker als dit de kwalificatie uitslag wordt. Hamilton naar 9 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

VET gumt nog even z'n banden kapot bij het inrijden van de pit straat :P

(of is het pits straat?)

[ Voor 22% gewijzigd door Hippocampus op 15-04-2016 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Sowieso flink wat setjes opgerookt op het einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Volgens mij kloppen de tijden voor de zondag niet Ziggo. :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/i8E4Z9Y.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Rivanov op 15-04-2016 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Kloppen die aangekondigde tijden bij Ziggo? Morgen 8:45 qualli en dan zondag om 17:00h de race? Meestal zitten die twee qua tijd veel dichter bij elkaar toch? En 17h hier is midden in de nacht in China. Lijkt me sterk...

[ Voor 16% gewijzigd door ATS op 15-04-2016 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Nee die kloppen niet. ;)
Race is om 8:00 's ochtends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kid1988
  • Laatst online: 08-10 13:45
De race is inderdaad in de ochtend. Wellicht is er tennis op ziggo zondagmorgen?

kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Ah, gewoon vanaf 7:00h dus.

7:00h voorbeschouwing
8:00h race
10:00h nabeschouwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
kid1988 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 09:44:
De race is inderdaad in de ochtend. Wellicht is er tennis op ziggo zondagmorgen?
Nee is gewoon een foutje want dit kreeg ik te zien op Ziggo Sport Totaal Select kanaal.

Pagina: 1 ... 68 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Whodunnit: [F1 Poll] Wie was debet aan de clash RAI-VET-KVY

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Waar te kijken?
Racemangers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016

IRC: http://irc.tweakers.net/f1