Om de minuut reclame met geluid op stand 180%.. dan maar niet kijken
Jammer van Alonso hoor. Dit gun ik hem niet. Alhoewel, hij is er nog steeds goed van afgekomen gezien de die crash. Ben wel heel nieuwsgierig naar Stoffel! Maakt de race toch direct nog een stukje leuker om naar te kijken.
Die Persco is overigens wel van brakke kwaliteit zeg, geluid maar wat hoger hier
Die Persco is overigens wel van brakke kwaliteit zeg, geluid maar wat hoger hier
[ Voor 15% gewijzigd door Ayazis op 31-03-2016 15:44 ]
Nog geen kans om te kijken, maar deze schijnt beter te zijn: YouTube: F1 2016 Bahrain GP - Drivers Press ConferenceSniffels schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 15:39:
Om de minuut reclame met geluid op stand 180%.. dan maar niet kijken
Stukken beter, bedanktRacierox schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 15:52:
[...]
Nog geen kans om te kijken, maar deze schijnt beter te zijn: YouTube: F1 2016 Bahrain GP - Drivers Press Conference
Alonso komt dus wel weer terug, die heeft er zin in. Maar hij wil ook leren hoe het er verder aan toe gaat in de F1 buiten dat stoeltje. 
Het Max/Sainz gedoe is alweer bijna vergeten zo te zien.
Het woord hybrid is al gevallen in elk geval
Het Max/Sainz gedoe is alweer bijna vergeten zo te zien.
Het woord hybrid is al gevallen in elk geval
Vervelend voor Alonso en supermooi voor Vandoorne. Echter:
Is er verder niemand die vraagtekens stelt bij de timing van Alonso's uitsluiting voor deze race? Hoe kan het in hemelsnaam zijn dat er nu pas duidelijkheid is over zijn gebroken rib en klaplong? Direct na de crash zal hij toch gecheckt zijn en bv. de dag erna kan dit toch al geconstateerd zijn lijkt mij? Het resultaat is (zo lijkt het uit de persberichten althans) dat Vandoorne last-minute notice krijgt en halsoverkop vanuit Japan moet komen. Lekkere voorbereiding dan, terwijl hij net zo goed bijna twee weken hiervoor had kunnen hebben.
Riekt m.i. weer naar een vies politiek spelletje van Alonso. De bestbetaalde coureur in de F1 heeft er natuurlijk weinig baat bij als een (goedkope) rookie ineens weinig tot niks onder doet voor zijn eigen kunnen.
Is er verder niemand die vraagtekens stelt bij de timing van Alonso's uitsluiting voor deze race? Hoe kan het in hemelsnaam zijn dat er nu pas duidelijkheid is over zijn gebroken rib en klaplong? Direct na de crash zal hij toch gecheckt zijn en bv. de dag erna kan dit toch al geconstateerd zijn lijkt mij? Het resultaat is (zo lijkt het uit de persberichten althans) dat Vandoorne last-minute notice krijgt en halsoverkop vanuit Japan moet komen. Lekkere voorbereiding dan, terwijl hij net zo goed bijna twee weken hiervoor had kunnen hebben.
Riekt m.i. weer naar een vies politiek spelletje van Alonso. De bestbetaalde coureur in de F1 heeft er natuurlijk weinig baat bij als een (goedkope) rookie ineens weinig tot niks onder doet voor zijn eigen kunnen.
Dat is onzin. Alonso hoopt natuurlijk zelf te kunnen rijden, maar merkt dat de pijn niet weggaat en besluit toch
nog maar eens naar de dokter te gaan .. en helaas blijkt er meer aan de hand. Dan houdt het op en wordt plan B uit de kast gehaald.
nog maar eens naar de dokter te gaan .. en helaas blijkt er meer aan de hand. Dan houdt het op en wordt plan B uit de kast gehaald.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Kan het niet gewoon zo zijn dat ze aangekeken hebben hoe het herstel zou gaan en daardoor pas vandaag uitsluitsel hebben gegeven?
McLaren Honda heeft een flinke stap gemaakt deze winter, maar in Melbourne stonden ze nog steeds 12 en 13 in Qualifying.handige_harrie schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 19:03:
Met de huidige McLaren zal het verschil tussen wereldkampioenen Alonso en Button en rookie Stoffel sowieso niet zo groot zijn.
Als Stoffel die auto voor Button op de grid weet te plaatsen doet ie gewoon een wereldjob.
Ik geloof niet dat dit een bewuste sabotage is van Alonso. een gebroken rib klinkt heftig, maar een scheurtje is ook al een gebroken rib. Daar kun jij misschien mee naar je werk gaan, maar om dan in een F1 race te stappen is wat veel gevraagd volgens de artsen.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Meestal is het struikelpunt "wat als hij nog een crash meemaakt?". Zeker bij hoofdletsel (niet in dit geval) is een 2e klap iets wat de artsen zeker willen vermijden.sanderb schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 19:17:
[...]
Daar kun jij misschien mee naar je werk gaan, maar om dan in een F1 race te stappen is wat veel gevraagd volgens de artsen.
Zwellingen maken het soms erg lastig om zoiets te zien op scans en foto's. Dat er ribben gebroken waren was al langer bekend. Dat de FIA hem heeft uitgesloten zal intern vast ook al wel langer dan 1 dag bekend zijn geweest.handige_harrie schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 19:03:
Vervelend voor Alonso en supermooi voor Vandoorne. Echter:
Nee, merp!
Dan weten we dat ook weer...
Het was dus wel Sainz z'n eigen beslissing om naar binnen te gaan...
...kilo's popcorn inslaan, dat gaat nog leuk worden.Sainz said there was an agreement ahead of the start of the season not to implement team orders unless the two drivers are on different strategies.
"Obviously we have our meetings in January and we decided that whenever we are on the same strategy, on the same compound, more or less on the same stop lap, there are no team orders. We are free to fight and we are free to do whatever we want, respectfully. Obviously, because we are team-mates.
http://www.espn.co.uk/f1/...ro-rosso-not-carlos-sainz
Het was dus wel Sainz z'n eigen beslissing om naar binnen te gaan...
“It's not ideal to have someone saying 'Oh I'm much faster, let me by' because it's not true,” he said. “I was forced to switch strategies. If I had done one lap more on that set I would have lost two seconds because already my in-lap was a disaster from that point of view.
“I was defending from Hamilton in to Turn 13 on that lap so I was already going to lose a lot of time and I was going to start to be slower than the medium runners. So that's why I decided to pit without knowing what Max was going to do but I said 'I have to pit otherwise I will start losing too much race time'.”
http://www.crash.net/f1/n...outburst-unnecessary.html
[ Voor 38% gewijzigd door nazuzed op 31-03-2016 19:45 ]
Verwijderd
Vergeet de ribben ook niet. Een riem die een al gammele rib echt breekt en je longen, een ader of zelfs je hart in duwt is geen pretje.Roamor schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 19:24:
Meestal is het struikelpunt "wat als hij nog een crash meemaakt?". Zeker bij hoofdletsel (niet in dit geval) is een 2e klap iets wat de artsen zeker willen vermijden.
Zou kunnen, maar dan had ik als Alonso zijnde me wel op woensdag laten checken en uitsluitsel geven.Boinkie schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 19:16:
Kan het niet gewoon zo zijn dat ze aangekeken hebben hoe het herstel zou gaan en daardoor pas vandaag uitsluitsel hebben gegeven?
Nu zit ie daar om zich heen te kijken in die zandbak. Jottem, zal ie wel denken.
Dat is preies mijn punt! Zeker gezien Alonso's crash tijdens de pre-season test in 2015 zou hij bijzonder goed moeten worden nagekeken na zo'n klapper, en dan niet pas anderhalve week later (notabene is er door zo'n nalatigheid een F1 coureur overleden in het verleden, ben even de naam kwijt). Dat door zwellingen dingen moeilijker te zien zijn zou natuurlijk kunnen, daar kan ik niks over zeggen.Alfa90_Buttje schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 19:16:
Dat is onzin. Alonso hoopt natuurlijk zelf te kunnen rijden, maar merkt dat de pijn niet weggaat en besluit toch
Ik ben er niet van overtuigd dat de heer Alonso die zelf zo lang mogelijk onder de pet heeft willen houden omdat:
A. Hij liefst zelf rijdt en
B. Als hij niet zelf kan rijden dan is een korte voorbereidingstijd voor Vandoorne alleen maar in zijn voordeel.
Dat dus.Boinkie schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 19:16:
Creating my own hero.
Je bedoelt Ronnie Peterson op Monza in 78? Niet echt vergelijkbaar qua blessure, maar wel een soort van nalatigheid misschien. Hij is uiteindelijk overleden aan een embolie (beenmerg in het bloed wegens de vele botbreuken).handige_harrie schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 20:30:
[...]
Dat is preies mijn punt! Zeker gezien Alonso's crash tijdens de pre-season test in 2015 zou hij bijzonder goed moeten worden nagekeken na zo'n klapper, en dan niet pas anderhalve week later (notabene is er door zo'n nalatigheid een F1 coureur overleden in het verleden, ben even de naam kwijt). Dat door zwellingen dingen moeilijker te zien zijn zou natuurlijk kunnen, daar kan ik niks over zeggen.
...
Nee, hij bedoelt denk ik die dame die voor Marussia testrijder was: http://www.bnr.nl/nieuws/...-dood-gevonden-in-sevilla
Edit:
Edit:
Bron: Wikipedia: María de VillotaOverlijden
Rond 7:30 uur in de ochtend van 11 oktober 2013 werd De Villota op 33-jarige leeftijd dood gevonden in haar hotelkamer in Sevilla. Pogingen om haar te reanimeren mochten niet meer baten.[2] Uit forensisch onderzoek bleek dat neurologische gevolgen van het ongeluk in juli 2012 de vermoedelijke doodsoorzaak zijn geweest.[3]
[ Voor 61% gewijzigd door friggler op 31-03-2016 21:29 ]
Verwijderd
Dat had niet veel met onontdekte verwondingen of slordigheid te maken.friggler schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 21:28:
Nee, hij bedoelt denk ik die dame die voor Marussia testrijder was: http://www.bnr.nl/nieuws/...-dood-gevonden-in-sevilla
Ik had mijn post ge-edit met wat meer info, waarin wordt aangegeven dat het waarschijnlijk wel te maken had met gevolgen van dat ongeluk.Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 21:34:
[...]
Dat had niet veel met onontdekte verwondingen of slordigheid te maken.
Exact wat ik zeg, blijkbaar heb je iets niet helemaal begrepen, laat maar.....Bosmonster schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 21:52:
[...]
Volgens mij rijden ze ook al tientallen jaren op die baan en is algemeen bekend dat inhalen op Melbourne erg lastig is. Hetzelfde geldt voor inhalen in een treintje. Tenminste, dat zeggen de rijders en experts, maar wie zijn zij als we MrOrleo hebben die al 30 jaar de F1 volgt.
Als je dat soort mededelingen volstellig doet, moet je niet gek opkijken als mensen je niet zo "bloedserieus" meer nemen.
erutangiS
Verwijderd
Zoveel is duidelijk, maar meer dan een jaar na dato kan je niet meer spreken van slordigheid of onontdekte verwondingen. Dat is meer een lijf dat zo op zijn donder heeft gehad dat het uiteindelijk opgeeft. Van de nalatigheid waar het om ging is geen sprake.friggler schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 21:37:
Ik had mijn post ge-edit met wat meer info, waarin wordt aangegeven dat het waarschijnlijk wel te maken had met gevolgen van dat ongeluk.
Dat ze neurologische schade had was duidelijk, het was dan ook een bijzonder naar ongeluk.
Inderdaad, thanksGrimmie187 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 21:25:
[...]
Je bedoelt Ronnie Peterson op Monza in 78? Niet echt vergelijkbaar qua blessure, maar wel een soort van nalatigheid misschien. Hij is uiteindelijk overleden aan een embolie (beenmerg in het bloed wegens de vele botbreuken).
Zal je even helpen, je eigen geheugen laat je klaarblijkelijk in de steek.MrOleo schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 21:47:
[...]
Exact wat ik zeg, blijkbaar heb je iets niet helemaal begrepen, laat maar.....
Als verstappen zo veel beter en sneller is had hii misschien gewoon sainz in moeten halen, hij kreeg herhaaldelijk toestemming, maar zeuren op de radio was zijn keus. Ach ja leermomentje, accepteren, analyseren, les uit trekken, sterker terugkomen de volgende race.
Inhalen is overigens erg makkelijk op die baan, zie ook hoe hamilton verstappen en sainz zo voorbij was.
Daaruit moet je toch wel halen dat het sarcasme is toch, of heb je de race niet gezien?
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
In het licht van zijn opmerkingen ervoor en erna kon ik dat niet sarcastisch meer opvatten nee. Nu is het inmiddels wel een beetje uit context ja, dus laten we er maar over ophouden...trion75 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 22:21:
[...]
Daaruit moet je toch wel halen dat het sarcasme is toch, of heb je de race niet gezien?
Als ik hem goed begrijp gaat-ie van de kans gebruik maken om te leren hoe het er buiten de auto aan toe gaat tijdens een race(weekend). Een gebroken rib en een klaplong, da's toch niet niks en als-ie al met al de volgende GP wel weer rijdt is dat een snel herstel. Mijn vader heeft een klaplong gehad en die was toen langer uit de running (heeft alleen al een week in het ziekenhuis gelegen). En dat was dan met een kantoorbaan.AzzKickah schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 20:11:
[...]
Zou kunnen, maar dan had ik als Alonso zijnde me wel op woensdag laten checken en uitsluitsel geven.
Nu zit ie daar om zich heen te kijken in die zandbak. Jottem, zal ie wel denken.
Ik denk en hoop dat Stoffel al eerder voorbereid werd op een mogelijk F1 debuut nav de crash van Alonso. Heb z'n verdere carriere niet gevolgd, ken hem alleen van naam. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen, wie weet gaat het Alonso wel bevallen aan de pitmuur, als sidekick van Dennis
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Misschien kan je nog ergens wat GP2 races van vorig jaar boven water krijgen, dan heb je vrij snel in de gaten wat Stoffelke aan rijders-kwaliteiten in huis heeft.Destruction schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 00:07:
[...]
[knip]
Ik denk en hoop dat Stoffel al eerder voorbereid werd op een mogelijk F1 debuut nav de crash van Alonso. Heb z'n verdere carriere niet gevolgd, ken hem alleen van naam. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen, wie weet gaat het Alonso wel bevallen aan de pitmuur, als sidekick van Dennis
Testing, one, two ...
Mischien van voor jullie tijd, maar ben ik nu de enige die telkens als hij "Stoffel" leest glimlachend moet terug denken aan die schildpad in ze'n scootmobiel van de Fabeltjeskrant?

Ik hoop dat hij zich goed in de kijker rijdt dit weekend, gaat een leuke race worden denk ik zo....
Ik hoop dat hij zich goed in de kijker rijdt dit weekend, gaat een leuke race worden denk ik zo....
[ Voor 14% gewijzigd door The_Butler op 01-04-2016 06:15 ]
at your service
Dus toch ....
Max Verstappen-to-Ferrari
By Matthew Walthert , Featured Columnist Apr 01, 2016
The Scuderia announced they had assigned Max Verstappen for next season. The move was nowhere surprising, given Verstappen's impressive results in 2015, he was able to get comfortable with the car and outperform Carlos Sainz. Next season, he has to outshone Ferrari's latest saviour, Sebastian Vettel. Perhaps that is the reason, though. Vettel might want a team-mate he is confident he can beat, after spending 2014 in Ricciardo's shadow.
It was just two months ago that Ferrari team principal Maurizio Arrivabene told La Gazzetta dello Sport (h/t Planet F1) how much interest he had in Raikkonen's potentially vacant seat. "The Ferrari is the car everyone dreams of driving," he continued.
Follow me on Twitter for updates when I publish new articles and for other (mostly) F1-related news and banter:
bron: http://bleacherreport.com...max-verstappen-to-ferrari
Laat 2017 maar snel komen

The Scuderia announced they had assigned Max Verstappen for next season. The move was nowhere surprising, given Verstappen's impressive results in 2015, he was able to get comfortable with the car and outperform Carlos Sainz. Next season, he has to outshone Ferrari's latest saviour, Sebastian Vettel. Perhaps that is the reason, though. Vettel might want a team-mate he is confident he can beat, after spending 2014 in Ricciardo's shadow.
It was just two months ago that Ferrari team principal Maurizio Arrivabene told La Gazzetta dello Sport (h/t Planet F1) how much interest he had in Raikkonen's potentially vacant seat. "The Ferrari is the car everyone dreams of driving," he continued.
Follow me on Twitter for updates when I publish new articles and for other (mostly) F1-related news and banter:

Turbo-Puppy schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 08:18:
Apr 01, 2016
Je weet welke datum het is?Turbo-Puppy schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 08:18:
Dus toch ....![]()
![]()
![]()
What a fine day for Science! | Specs

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ik mis een beetje de tekst input mogelijkheden; dat gaat nog lastig tweeten worden. Of is hij ook uitgerust met Siri of Cortana ofzo? En hoe zit het met de beperkingen op communicatie tussen de auto en de buitenwereld? Mag Ric wel zelf tweeten maar geen tweets ontvangen of zoiets?
Ik weet de datum ja.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Deze grap had Olav Mol al een keer met Jos gemaakt (was het de GP van Brazilië?)Turbo-Puppy schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 08:18:
Dus toch ....![]()
![]()
![]()
Vincere Per Belli
had eerder lewis verwacht als $user
jaaaah van weekend weer racen
Klopt, zelfs management van Verstappen & Ferrari zaten in het complot.peeth schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 08:41:
[...]
Deze grap had Olav Mol al een keer met Jos gemaakt (was het de GP van Brazilië?)
Was 2001 als ik het me goed herinner, dus zo gek was de grap nog niet, race ervoor reed verstappen toch die wereldrace in Sepang?
Kan soms lang duren ja! Maar dit weekend mogen de pootjes weer hoog en hopelijk genieten van wat mooie prestaties!..himlims_ schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 08:49:
[...]jaaaah van weekend weer racen
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Dit was al langer bekend bij Alonso. Alonso kennende had hij waarschijnlijk gewoon instapt. Echter moet je na zo'n klap als van Alonso de volgende race eerst goed gekeurd worden door een arts van de FIA voordat je weer in mag stappen, en die heeft hem afgekeurd.handige_harrie schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 19:03:
Ik heb zelf trouwens mee gemaakt dat een breuk in pas zichtbaar was na 2 weken wachten en 4 röntgen foto's, en dat was maar een klein snowboard ongeluk.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Gelukkig heeft Jos Max wel duidelijk gemaakt dat het kan wat hij deed in Australie:
http://www.verstappen.nl/...lvr.it&utm_medium=twitter
Mooi verhaal!Exocet schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 09:22:
Gelukkig heeft Jos Max wel duidelijk gemaakt dat het kan wat hij deed in Australie:
Inderdaad. Hand in eigen boezem.
Goed dat Jos aanhaalt dat Max fouten heeft gemaakt en dat het onderdeel is van de leercurve.
Fouten maken is niet erg, als je er maar van leert. Vooral in de fase van de carrière waar Max nu in zit.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Erg mooi om te lezen inderdaad. Precies de coaching die die nodig heeft en geeft aan dat het wat dat betreft echt wel goed zit met zijn ontwikkeling.Exocet schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 09:22:
Best netjes inderdaad, moet ik toch mijn mening over Jos en zijn rol in de carrière van Max een beetje bijstellen. Ik was hier vorige week best kritisch over maar dit vind ik een hele nuchtere, correcte manier om met de zaak om te gaan.
Je merkt dat Jos heeft geleerd van de fouten die hij zelf heeft gemaakt en die gebruikt voor het coachen van MaxGrimmie187 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 09:48:
Best netjes inderdaad, moet ik toch mijn mening over Jos en zijn rol in de carrière van Max een beetje bijstellen. Ik was hier vorige week best kritisch over maar dit vind ik een hele nuchtere, correcte manier om met de zaak om te gaan.
Was inderdaad je al aan het opzoeken om je hierop te wijzenGrimmie187 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 09:48:
Dit excuus past overigens ook wel in de lijn met uitspraken die hij over Vettel heeft gedaan, mbt. de verhouding tussen coureur en het team.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Ze zijn hier ook niet voor 1 gat te vangen heh ...20 minuten voor niets zitten klooien op de telefoon.JPM85 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 08:50:
[...]
Klopt, zelfs management van Verstappen & Ferrari zaten in het complot.
Was 2001 als ik het me goed herinner, dus zo gek was de grap nog niet, race ervoor reed verstappen toch die wereldrace in Sepang?

Iets subtieler volgend jaar...Turbo-Puppy schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 10:10:
[...]
Ze zijn hier ook niet voor 1 gat te vangen heh ...20 minuten voor niets zitten klooien op de telefoon.
Warwick die alvast een waarschuwing aan Max uitdeelt had misschien nog wel gewerkt.
Wel grappig dat net dit bericht er achter aan komt...Turbo-Puppy schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 10:10:
[...]
Ze zijn hier ook niet voor 1 gat te vangen heh ...20 minuten voor niets zitten klooien op de telefoon.
Ferrari admits Verstappen ‘interesting’ for future
Wel interessant dat ze Kvyat dan terug zouden willen zetten naar Toro Rosso, dan zijn ze dus helemaal niet zo overtuigd van Gasley en Sainz.He currently drives for Toro Rosso, so if his paymasters want to keep him at the secondary team, Verstappen may become a free agent.
Indeed, Finland’s Ilta Sanomat newspaper claims Red Bull is planning to free up a seat for Verstappen by relegating Daniil Kvyat to Toro Rosso for 2017.
That is because not only Mercedes but also Ferrari has a potential seat open for 2017, as Kimi Raikkonen’s deal runs out this year.
“There are several interesting guys and he is one of them,” team boss Maurizio Arrivabene, referring to Verstappen, told Corriere della Sera newspaper in Bahrain.
http://www.inautonews.com...en-interesting-for-future
Nouja, ik ben ook zeer zeker niet overtuigd van Gasley! Gezien wat hij afgelopen jaar in de GP2 heeft gedaan viel hij mij enorm tegen. Zeker als je het vergeleek met zijn (toenmalige) teamcollege Alex Lynn!nazuzed schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 11:06:
[...]
Wel interessant dat ze Kvyat dan terug zouden willen zetten naar Toro Rosso, dan zijn ze dus helemaal niet zo overtuigd van Gasley en Sainz.
Ansicht verbaasd het niet betreffende Sainz. Wat en waar zou Sainz heen moeten? Hij is verder een prima coureur, maar blinkt niet uit. Alle mogelijke stoeltjes voor 2017 is in principe een kandidaat voor en zelfs die stoeltjes zijn onder het voorbehoud dat alle kandidaten verschuiven.
Sainz zal of bij STR blijven... Heel misschien Renault??
Rbr, Fer, Merc, Wil, Manor, Sauber, McLaren en Haas kunnen we uitsluiten mijns inziens.
Missen we nog FI, maar ook die zie ik gewoon doorgaan met deze coureurs. Die hebben geen aanleiding om te wisselen ook mijns inziens.
De grote stoelendans zal gaan tussen Bottas, Raikonen, Rosberg,Riciardo en Verstappen... Misschien Alonso en Massa nog?
Rbr, Fer, Merc, Wil, Manor, Sauber, McLaren en Haas kunnen we uitsluiten mijns inziens.
Missen we nog FI, maar ook die zie ik gewoon doorgaan met deze coureurs. Die hebben geen aanleiding om te wisselen ook mijns inziens.
De grote stoelendans zal gaan tussen Bottas, Raikonen, Rosberg,Riciardo en Verstappen... Misschien Alonso en Massa nog?
Er is simpelweg niet veel plaats in de hoogst-haalbare stoeltjes, zolang de beste mensen er ook maar in zitten ipv betalende coureurs.
Ik denk dat velen zullen zeggen dat het een klap in het gezicht van Kvyat is wanneer hij terug moet naar Toro Rosso, maar hij zou de eerste zijn die dan een 4e jaar krijgt in plaats van er uitgeknikkerd te worden. Ik zou het als Kvyat zijnde dan ook zien als een klopje op de schouder, dat hij achter de hand wordt gehouden mocht of Ricciardo of Verstappen iets later toch weggaan.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 11:26:
Ansicht verbaasd het niet betreffende Sainz. Wat en waar zou Sainz heen moeten? Hij is verder een prima coureur, maar blinkt niet uit. Alle mogelijke stoeltjes voor 2017 is in principe een kandidaat voor en zelfs die stoeltjes zijn onder het voorbehoud dat alle kandidaten verschuiven.
Ik zie niet in hoe dat dan weer positief is voor een Sainz.
Ik denk dat ze bij Ferrari eerst afwachten of ze hun handen nog op een Ricciardo of Max kunnen krijgen, en zo niet, dan komt Bottas waarschijnlijk in beeld.
Hoe zit het trouwens met de motoren van stoffel?
Geld dat als de auto van Fernando of begint hij met 5 motoren?
Motoren gaan per auto niet per coureur. Telt er dus gewoon bij.Martin0 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 11:36:
Hoe zit het trouwens met de motoren van stoffel?
Z'n vermoeden had ik al, maar ieder geval veel dank!perpixel schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 11:37:
[...]
Motoren gaan per auto niet per coureur. Telt er dus gewoon bij.
Ik ben impressed met Jos, (zie het eerder genoemde artikel hierbove). Een korte quote:
Hopelijk kan hij in komende wedstrijden beter omgaan met (onterechte) tegenslag!
His remarks were a result of his frustration and anger on how the race was progressing and decisions made by the team, but I am, in no way, condoning the way he reacted. It was the first time Max did something like that and I spoke extensively with him about it. He knows very well that something like that is not appropriate and not done. It is also not professional for a Formula 1-driver. Criticism, you keep to yourself and after the race, you talk about it. Indoors, with the team. And not through the media.
Echt mooi om te zien dat Jos als mentor van Max 100% anders is dan hij zelf als coureur was. Hij had zelf als coureur ook wel een handje van. Fijn om te lezen dat Jos en Max het incident besproken hebben en Jos Max adviseerd om niet meer zo los te gaan. Ik denk dat dit advies precies is wat Max nodig heeft.Formula 1 is not only about driving real fast and finishing as high as possible, but also about motivating people and shaping a team. Max has obviously heard this and that about the commotion his radio messages brought about, but he realizes that he was the one responsible, so he needs suffer the consequences and above all, learn from it.
Hopelijk kan hij in komende wedstrijden beter omgaan met (onterechte) tegenslag!
VT2 vandaag is de training waar het om gaat i.v.m. de temperaturen, VT1 & VT3 zullen weinig zeggend zijn in Bahrein.
Weet je dat zeker ?Sniffels schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 11:46:
Het miezert in Bahrein ..
http://www.yr.no/kart/#la...a=nedb%C3%B8r&proj=900913
Nog even naar een andere radar gekeken, het lijkt inderdaad nu een heel klein beetje te regenen, maar het het zou met VT2 eigenlijk wel droog moeten zijn, en dat is toch de training waarin alles moet gebeuren.
http://www.accuweather.com/en/bh/national/satellite
[ Voor 35% gewijzigd door nazuzed op 01-04-2016 12:05 ]
Kvyat en Sainz vinden wel hun plek, mochten ze weg moeten bij de Red Bull stal. Er gaan genoeg mensen vertrekken, tenminste dat mag ik hopen dit jaar. De vraag is alleen waar Toro Rosso de stoeltjes mee gaat opvullen als Verstappen en Sainz weg gaan. Volgens mij zijn er aardig wat Red Bull coureurs in lagere klassen, maar springt er nog niet echt iemand uit die de stap echt moet gaan maken.
Verder denk ik dat Max er goed aan doet om nog even de boot af te houden om te zien hoe de teams zich verbeteren dit jaar, zodat je beter weet welk team geschikt is om overwinningen mee te behalen. Als Red Bull geen fatsoenlijke motor kan krijgen voor 2017, dan zou ik daar niet gaan zitten. En stel dat McLaren ineens grote stappen maakt, dan kan dat team juist weer wel interessant zijn. Al hoop ik wel dat eerst Button en Alonso aangeven te vertrekken, net als Massa, Raikkonen en misschien nog een paar. Zodat we de stoelendans al eerder dit jaar kunnen beginnen.
Verder denk ik dat Max er goed aan doet om nog even de boot af te houden om te zien hoe de teams zich verbeteren dit jaar, zodat je beter weet welk team geschikt is om overwinningen mee te behalen. Als Red Bull geen fatsoenlijke motor kan krijgen voor 2017, dan zou ik daar niet gaan zitten. En stel dat McLaren ineens grote stappen maakt, dan kan dat team juist weer wel interessant zijn. Al hoop ik wel dat eerst Button en Alonso aangeven te vertrekken, net als Massa, Raikkonen en misschien nog een paar. Zodat we de stoelendans al eerder dit jaar kunnen beginnen.
Zoveel plek is er niet om zo maar te denken dat een Kvyat of een Sainz overal wel even terecht kunnen, tenzij de oude garde er inderdaad mee ophoudt, maar die lijken nog vol vuur te zitten.Martinspire schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 12:20:
Kvyat en Sainz vinden wel hun plek, mochten ze weg moeten bij de Red Bull stal.
Verder denk ik dat Max er goed aan doet om nog even de boot af te houden om te zien hoe de teams zich verbeteren dit jaar, zodat je beter weet welk team geschikt is om overwinningen mee te behalen.
Ik weet niet of Kvyat wel zo makkelijk goede sponsors achter zich heeft met hoe het er economisch aan toegaat nu in Rusland, en een zelfde verhaal is er voor Sainz. Nasr, Ericsson, Massa, Haryanto en Perez hebben allemaal sponsors achter zich.
Ik denk dan ook dat rijders zoals Sainz en Kvyat er bij gebaat zijn om meer ervaring te krijgen en hoe dan ook in F1 te kunnen blijven zodat ze nog interessant zijn wanneer de "oudjes" echt het veld ruimen...redelijk ervaren rijders die er 1 of 2 jaar tussen uit zijn geweest hebben nog een kans, maar langer dan dat zie je het meestal niet.
Voor Max is het lastig kiezen, ook i.v.m. de nieuwe regels van volgend jaar, als het maar een top team is dan is het al prima, die heeft nog tijd zat.
Deze race bedoel je?JPM85 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 08:50:
[...]
Klopt, zelfs management van Verstappen & Ferrari zaten in het complot.
Die was verreden op 18 maart, terwijl de Braziliaanse GP op 1 april werd verreden destijds. Dus het resultaat daar zal ongetwijfeld invloed hebben gehad op de grap van dat jaar
Nee, merp!
Bij sky zeggen ze nu dat Williams vannacht een nieuwe neus invliegt voor de rest van het weekend. Ben benieuwd wat ze hebben aangepast
Dat is volgens mij hun ultra-ultra-ultra short nose waarmee ze zoveel moeite hebben gehad om die door de crashtests te krijgen.Polbeer91 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 13:29:
Bij sky zeggen ze nu dat Williams vannacht een nieuwe neus invliegt voor de rest van het weekend. Ben benieuwd wat ze hebben aangepast
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Zou zeer goed kunne, ze hadden het inderdaad over dat die pas door de crashtest was. Ben alleen zelf niet genoeg op de hoogte dat ik wist waar ze mee bezig waren. Thanks voor de info! Ben zeer benieuwdXyritZz schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 13:45:
[...]
Dat is volgens mij hun ultra-ultra-ultra short nose waarmee ze zoveel moeite hebben gehad om die door de crashtests te krijgen.
Het gat wat Mercedes momenteel trekt wekt weinig vertrouwen voor de rest van het weekend. Tis nog vroeg, iknow, maar 1,8 seconden zonder moeite is wel een hoop!
Max de wagen uit, lijkt een technisch issue te zijn.
edit: Riciardo loopt wat in op de Mercs.
Max de wagen uit, lijkt een technisch issue te zijn.
edit: Riciardo loopt wat in op de Mercs.
[ Voor 23% gewijzigd door MikeyMan op 01-04-2016 13:58 ]
Precies mijn gedachte.. wilde het net posten.MikeyMan schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 13:54:
Het gat wat Mercedes momenteel trekt wekt weinig vertrouwen voor de rest van het weekend. Tis nog vroeg, iknow, maar 1,8 seconden zonder moeite is wel een hoop!
Kan je ergens ook zien op welke banden ze rijden? Want met die rondetijden is dat best interessant natuurlijk. Ik heb geen sky sports ofzo dus heb alleen de live timing voor mijn neus..
Edit: kvyat en hulkenberg komen ook in de buurt.
De rest van de top 10 zit overigens flink bij elkaar qua tijden
[ Voor 15% gewijzigd door Ayazis op 01-04-2016 14:02 ]
De tijden die nu gereden zijn waren allemaal op soft.
Ondertussen is het verschil al kleiner geworden, maar dat kan overal aan liggen natuurlijk.
Ondertussen is het verschil al kleiner geworden, maar dat kan overal aan liggen natuurlijk.
Iemand bij Haas een paar schroefjes vergeten
Wat een grap die haryanto
[ Voor 6% gewijzigd door Boinkie op 01-04-2016 14:36 ]
Dat Mercedes zogenaamd dezelfde motoren aan de andere teams zou leveren geloof ik eerlijk gezegd niet.
Er zit wel absurd veel verschil in tussen Mercedes en bijv Williams etc, ik kan me niet voorstellen dat die andere teams zo'n absurd slecht chassis zouden hebben.

Sterker nog... Toto heeft bevestigd dat zelfs de software, nadrukkelijk degene die de motor dus aanstuurt identiek is. Om eerlijk te zijn zakt mijn broek er ook vanaf. Je kunt zeker wel een mega goed chassis en aero pakket hebben, maar dit is wel tegen het belachelijke aan. De FI en Manor zijn niet veel bijzonders en de Williams is ook maar mwah mwah... Alleen dat "mwah mwah" is nog steeds verre van slecht. De Wiliams acht ik toch wel het 5na beste chassis te hebben en acceptabele aerodynamica die in ieder geval voorin de middenmoot thuis hoort.Bart-Willem schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 14:44:
Dat Mercedes zogenaamd dezelfde motoren aan de andere teams zou leveren geloof ik eerlijk gezegd niet.Er zit wel absurd veel verschil in tussen Mercedes en bijv Williams etc, ik kan me niet voorstellen dat die andere teams zo'n absurd slecht chassis zouden hebben.
Ik heb ook zo me vraagtekens bij het zien van sommige verschillen.
Als je kijkt naar de speedtraps lijkt er in ieder geval niet heel veel verschil in te zitten tussen Mercede works en klanten teams?
Dan kun je nog stellen dat Mercedes met veel meer downforce rijdt en dus met een krachtigere motor alsnog redelijke topsnelheden behaalt.
Logischer lijkt mij dat Mercedes optimaal gebruikmaakt van de synergie tussen hun eigen engine en aero department. Doordat de aero en engine dept goed samenwerken, kun je als fabrieksteam de motor veel optimaler packagen.
Williams, Manor en FI krijgen gewoon een sheet met de dimensies en cooling requirements en moeten het daarmee doen. Mercedes works kan veel beter samenwerken met engine department voor optimalisatie in dit gebied. Hier schijnt echt heel veel winst in te zitten.
Dan kun je nog stellen dat Mercedes met veel meer downforce rijdt en dus met een krachtigere motor alsnog redelijke topsnelheden behaalt.
Logischer lijkt mij dat Mercedes optimaal gebruikmaakt van de synergie tussen hun eigen engine en aero department. Doordat de aero en engine dept goed samenwerken, kun je als fabrieksteam de motor veel optimaler packagen.
Williams, Manor en FI krijgen gewoon een sheet met de dimensies en cooling requirements en moeten het daarmee doen. Mercedes works kan veel beter samenwerken met engine department voor optimalisatie in dit gebied. Hier schijnt echt heel veel winst in te zitten.
Vorig jaar liepen de Mercedes powered teams ook achter op het Mercedes team, en Pat Symonds gaf toen zelf aan tijdens een Sky midweek uitzending, dat als Mercedes het tijd vond om ook hen van de laatste krachtbron te voorzien, het dan wel zou gaan gebeuren (vreemde reactie als je op het podium wil eindigen in een race). Dus waarom zou het dit seizoen anders zijn? En bij Ferrari zal het verhaal niet veel anders zijn verwacht ik.Bart-Willem schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 14:44:
Dat Mercedes zogenaamd dezelfde motoren aan de andere teams zou leveren geloof ik eerlijk gezegd niet.Er zit wel absurd veel verschil in tussen Mercedes en bijv Williams etc, ik kan me niet voorstellen dat die andere teams zo'n absurd slecht chassis zouden hebben.
Testing, one, two ...
Dat niet kunnen zien van de gebruikte banden in de leaderboards is erg irritant. Ook dat er niet even een overzicht tussendoor komt van de gebruikte banden bij de tijden is een groot gemis. Stoffel had uiteindelijk zijn beste tijd op medium banden gezet, waardoor ie ergens onderaan bungelde, wat zo op het eerste gezicht een verkeerd beeld geeft.
Maar goed, dit is de eerste die ik kan vinden:

Ik vond vooral het verschil bij de manors indrukwekkend en hoe makkelijk de Red Bulls onder de Mercedessen bleven hangen, met daarbij wel de melding dat er enorm veel tijd tussen zit.
Maar goed, dit is de eerste die ik kan vinden:

Ik vond vooral het verschil bij de manors indrukwekkend en hoe makkelijk de Red Bulls onder de Mercedessen bleven hangen, met daarbij wel de melding dat er enorm veel tijd tussen zit.
[ Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 01-04-2016 15:20 ]
Misschien domme vraag maar hoe kan je aan dat schema zien op welke band ze hun beste tijd hebben gereden. Bij vandoorne zie ik ook soft en supersoft (denk ik). Hoe kan je zien met welke band de snelste tijd gereden is?
Of heb je dat van een andere bron ?
edit : de opgevulde bolletjes zullen waarschijnlijk niet soft en supersoft betekenen
edit : de opgevulde bolletjes zullen waarschijnlijk niet soft en supersoft betekenen
[ Voor 14% gewijzigd door Kenhas op 01-04-2016 15:27 ]
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 212 en 215
Haas is ook gewoon reteknap hoor. Zitten er gewoon lekker bij. Die Rio gaat op deze manier het seizoen niet afmaken nee.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Een opgevuld bolletje geeft aan dat het een nieuwe set banden was.Kenhas schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 15:25:
Misschien domme vraag maar hoe kan je aan dat schema zien op welke band ze hun beste tijd hebben gereden. Bij vandoorne zie ik ook soft en supersoft (denk ik). Hoe kan je zien met welke band de snelste tijd gereden is?
Vind het altijd bijzonder hoe ze dit soort sheets maken. Het is sowieso duidelijker als er een kolom is met de band waar de snelste ronde op is gereden.
Het gat met Mercedes is in P1 wel flink. Met het handje vol rondjes dat ze hebben gereden. Beloofd niet veel goeds. Goed om Raikonen weer in het bovenste lijstje te zien. Het blijft een geweldige coureur, maar het zijn niet zijn jaren. Wat zit TR lekker dicht op de Redbulls. Met een goede bocht hier en daar kunnen ze er zomaar voor duiken. 6 en 8 autos in dezelfde seconde... (34 en 35) zit het na Mercedes echt leuk bij elkaar. Jammer dat het verschil naar de eerste rij zo flink is. Op naar P2 vanavond. Misschien dat het daar iets serieuzer gaat worden.
Bahrein is wel ook een circuit wat de Mercedes echt enorm goed ligt.RoyK schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 15:40:
Het gat met Mercedes is in P1 wel flink. Met het handje vol rondjes dat ze hebben gereden. Beloofd niet veel goeds. Goed om Raikonen weer in het bovenste lijstje te zien. Het blijft een geweldige coureur, maar het zijn niet zijn jaren. Wat zit TR lekker dicht op de Redbulls. Met een goede bocht hier en daar kunnen ze er zomaar voor duiken. 6 en 8 autos in dezelfde seconde... (34 en 35) zit het na Mercedes echt leuk bij elkaar. Jammer dat het verschil naar de eerste rij zo flink is. Op naar P2 vanavond. Misschien dat het daar iets serieuzer gaat worden.
We zullen maar weer moeten hopen op een goede start van de Ferrari's zondag zodat Mercedes achter de ferrari's komt te liggen. Toch iets meer spanning.
Laten we het hopen, Ferrari heeft clutch deployment volgens mij wel goed voor elkaar. Maar ik ben bang dat Mercedes niet zo'n grote flater meer gaat slaan als dat ze in Australie deden.XNL073 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 15:44:
We zullen maar weer moeten hopen op een goede start van de Ferrari's zondag zodat Mercedes achter de ferrari's komt te liggen. Toch iets meer spanning.
Vorig jaar zagen we ook al dat Mercedes moeite had met de nieuwe clutch regels in Belgie.
Volgens mij lijkt het er op dat ze nu de enkele koppeling ook iets moeilijker onder de knie krijgen.
kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)
Bahrein is eigenlijk al sinds 2014 extreem gunstig voor Mercedes. Dan ga je je afvragen waar dit voordeel dat groter dan normaal is, aan ligt.
Vermoedelijk niet aan de temperatuur, of de hoeveelheid zandkorrels. Eerder zal het liggen aan de lay-out van de baan.
In welk opzicht is Bahrein vlgs jullie anders dan andere circuits? Dan weten we direct waar de grootste kracht van het Mercedes pakket ligt.
Vermoedelijk niet aan de temperatuur, of de hoeveelheid zandkorrels. Eerder zal het liggen aan de lay-out van de baan.
In welk opzicht is Bahrein vlgs jullie anders dan andere circuits? Dan weten we direct waar de grootste kracht van het Mercedes pakket ligt.
Veel lange rechte stukken na een langzame bocht.Requiem19 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 16:01:
Bahrein is eigenlijk al sinds 2014 extreem gunstig voor Mercedes. Dan ga je je afvragen waar dit voordeel dat groter dan normaal is, aan ligt.
Zou Alonso voor deze race weer zijn stoeltje bij zich hebben?

Racen hoeft hij niet, dus tijd genoeg
Racen hoeft hij niet, dus tijd genoeg
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
soulcrusher schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 16:04:
[...]
Veel lange rechte stukken na een langzame bocht.

4 (1, 4, 8, 10) langzame bochten, 4 rechte stukken
Veel sweeping corners. Eigenlijk geen haakse bochten
Ik denk dat Mercedes gewoon nergens echt te kort komt, en ze hebben een streepje bij op raw power.
Ferrari kan ik weinig over zeggen. Zou het een tekort aan power zijn? of van alles een beetje?
Red bull heeft een goed chassis maar verliest het op de rechte stukken
Williams verliest het in de medium bochten (11, 12, 13) en dus ook op de rechte stukken erna.
Ze beweren dat ze het dit jaar beter voor elkaar hebben.
[ Voor 14% gewijzigd door kid1988 op 01-04-2016 16:24 ]
kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)
Kijk eens andersom naar het verschil tussen Renault en Red Bull. Ja, een goed chassis maakt zoveel verschil. Veel meer nog dan een slecht chassis met de beste motor uit het veld.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 15:05:
[...]
Sterker nog... Toto heeft bevestigd dat zelfs de software, nadrukkelijk degene die de motor dus aanstuurt identiek is. Om eerlijk te zijn zakt mijn broek er ook vanaf. Je kunt zeker wel een mega goed chassis en aero pakket hebben, maar dit is wel tegen het belachelijke aan. De FI en Manor zijn niet veel bijzonders en de Williams is ook maar mwah mwah... Alleen dat "mwah mwah" is nog steeds verre van slecht. De Wiliams acht ik toch wel het 5na beste chassis te hebben en acceptabele aerodynamica die in ieder geval voorin de middenmoot thuis hoort.
Ik heb ook zo me vraagtekens bij het zien van sommige verschillen.
En dan kun je ook objectiever naar kwaliteiten gaan kijken. Manor is en blijft een prutsteam, ze kunnen gewoon geen fatsoenlijke auto bouwen. Terwijl Haas een ongelofelijk goede start heeft gemaakt met hun eerste chassis. Ja ze rijden misschien maar op het randje van de punten, maar dan realiseer je je hoe goed die prestatie is. En dan daagt het ook beter hoe _bizar_ goed het Red Bull chassis is en waarom Mercedes en Ferrari daar echt liever geen motor in wilden stoppen.
[ Voor 23% gewijzigd door Bosmonster op 01-04-2016 16:37 ]
http://www.motorsport.com...new-f1-qualifying-683555/
Als de eliminatie Q eruit gaat wil hij lootje trekken of succestijdballast.
I give up.

Als de eliminatie Q eruit gaat wil hij lootje trekken of succestijdballast.

I give up.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Hoe is het met die kikker?Señor Sjon schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 16:38:
![]()
Als de eliminatie Q eruit gaat wil hij lootje trekken of succestijdballast.![]()
I give up.
Jesus idd... Het wordt echt tijd dat mij met pensioen gaat, want hij heeft ze echt niet meer op een rijtje..Señor Sjon schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 16:38:
![]()
Als de eliminatie Q eruit gaat wil hij lootje trekken of succestijdballast.![]()
I give up.
Voor de mensen met Ziggo/Horizon GO, ik kan zonder abo Ziggo Sport Select (dalijk vrije training) en Ziggo Sport Voetbal kijken. Wel alleen op GO, niet op televisie. Wellicht ben ik niet de enige?
Ha same here, thanks!RHPJS schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 16:44:
Voor de mensen met Ziggo/Horizon GO, ik kan zonder abo Ziggo Sport Select (dalijk vrije training) en Ziggo Sport Voetbal kijken. Wel alleen op GO, niet op televisie. Wellicht ben ik niet de enige?
@discussie hierboven.. begrijp ik het nu goed dat andere teams met EXACT dezelfde motor rijden als Mercedes zelf rijden, en afstelling en aero dynamica voor het verschil maakt...?
Ff gegoogled, dat blijkt hieruit dan ook wel uit:
'But Williams, Force India and new Mercedes runner Manor Racing will get the up-to-date engine from the outset in 2016.'
http://www.autosport.com/news/report.php/id/122882
Dat wist ik echt niet.. ben helemaal verbaasd hierover nu
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Whodunnit: [F1 Poll] Wie was debet aan de clash RAI-VET-KVY
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Waar te kijken?
Racemangers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Whodunnit: [F1 Poll] Wie was debet aan de clash RAI-VET-KVY
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Waar te kijken?
Racemangers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016
IRC: http://irc.tweakers.net/f1