[F1] Seizoen 2016 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 49 ... 101 Laatste
Acties:
  • 395.577 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Sniffels schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 15:18:
[...]

Lang Lang geleden had Jos Verstappen een lap gereden in Grand Prix 2 (1995), en die ghost geupload zodat je tegen hem kon rijden.. na uuuuuuuren/weekenden proberen had ik eindelijk een snellere tijd :P
Van Micro Prose, dat was DE game toen inderdaad!
Er was volgens mij geen PC die hem met alle details aan kon draaien. :)

Als ik dat nu terugzie en het vergelijk, wat is het dan veel mooier en beter geworden.

BTW...dan ben je geen jonkie als je dat hebt gespeeld.
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 15:23:
[...]

Oefenen loont, maar dat wil uiteraard niet zeggen dat een sim-racer ook een fatsoenlijke coureur maakt. De kans is groot dat deze jongen ook zonder sim-rijden een prima coureur geweest was.

Tl;dr: de causaliteit is wat gammel :)
Dat zal wellicht zo zijn, maar niet voor niets simmen ze overal, thuis, maar ook bij de teams zelf.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-10 12:22
Lol, laf spel was dat. Je ronde van 1 minuut 40 kon rustig 3 minuten duren als je PC niet zo snel was. :+

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

albino71 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 15:27:
Dat zal wellicht zo zijn, maar niet voor niets simmen ze overal, thuis, maar ook bij de teams zelf.
Dat zeg ik toch ook? Als je een coureur bent of aanleg hebt, dan kan je je wel scherpen met een simulator. Dat wil echter geenszins zeggen dat iemand die goed rijdt in simulatoren, maar uitsluitend simulatoren, er ook maar iets van bakt in een echte auto. Andersom gok ik overigens dat het wel wat sluitender is.

Al willen alle virtuele helden natuurlijk graag denken dat ze dat in een echte auto ook zijn :+

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2016 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16:57
Leuke van de huidige sims racers zijn dat ik fouten maak op het circuit die je ze in het echt ook ziet maken.. tevroeg op het gas in een aantal bochten in Australie.. ik heb hem ook veelvoudig gemaakt en ook achterstevoren gestaan op het zelfde punt als max en rosberg. (erg cool vind ik dat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
kevlar01 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 14:40:
[...]

Vind dat Wehrlein er ook bij hoort, al heeft hij zijn auto natuurlijk niet mee.
Als ik naar zijn cv kijk ben ik het niet met je eens. Nee, eerst dit jaar eens afwachten met hem. Ik verwacht heel veel van Esteban Ocon. Wint 2 jaar geleden het F3 kampioenschap met een gigantisch goed veld ( Verstappen o.a) en in 2015 GP3 kampioenschap.

In potentie heel veel talent, veel meer dan een Wehrlein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:37
alwaysleft schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 15:34:
[...]

Als ik naar zijn cv kijk ben ik het niet met je eens. Nee, eerst dit jaar eens afwachten met hem. Ik verwacht heel veel van Esteban Ocon. Wint 2 jaar geleden het F3 kampioenschap met een gigantisch goed veld ( Verstappen o.a) en in 2015 GP3 kampioenschap.

In potentie heel veel talent, veel meer dan een Wehrlein.
Uiteraard wel in een beter team dan dat Verstappen in reed. Prema Powerteam vs Van Amersfoort Racing. Als ik me niet vergis was de VW motor van Van Amersfoort ook een klapje minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 15:32:
[...]

Dat zeg ik toch ook? Als je een coureur bent of aanleg hebt, dan kan je je wel scherpen met een simulator. Dat wil echter geenszins zeggen dat iemand die goed rijdt in simulatoren, maar uitsluitend simulatoren, er ook maar iets van bakt in een echte auto. Andersom gok ik overigens dat het wel wat sluitender is.

Al willen alle virtuele helden natuurlijk graag denken dat ze dat in een echte auto ook zijn :+
Ik denk dat de top Alien's uit simracingland een grote kans hebben om snel te zijn in het echt. Zeker niet allemaal uiteraard.

Je ziet het succes ook steeds meer toenemen van Simmers in het echt. Bentley heeft bijvoorbeeld Wolfgang Reip gekozen voor hun Blancpain campagne. Ik heb nog wel tegen hem gereden in iRacing en daar was hij (toen al, paar jaar terug) waanzinnig consistent en snel. Ordonez is ook een goed voorbeeld.

Atze Kerkhof was mega snel in de F3 van van Amersfoort etc etc.

De grote vraag is hoe je de financiële stap maakt van goedkoop simmen naar duur racen. Iemand zal het moeten financieren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
friggler schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 15:37:
[...]

Uiteraard wel in een beter team dan dat Verstappen in reed. Prema Powerteam vs Van Amersfoort Racing. Als ik me niet vergis was de VW motor van Van Amersfoort ook een klapje minder.
Maar dan nog moet je het doen. De teamgenoten van Ocon en Verstappen bakten er bv. niks van. En Ocon kan echt wel een potje sturen, dat heeft hij door 2 titels te pakken achter mekaar wel bewezen. Wehrlein een redelijk cv tot nu toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
Nee, hij is ook absoluut een goede coureur, ik wilde alleen even een kleine nuance aanbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Requiem19 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 15:39:
Ik denk dat de top Alien's uit simracingland een grote kans hebben om snel te zijn in het echt. Zeker niet allemaal uiteraard.

Je ziet het succes ook steeds meer toenemen van Simmers in het echt. Bentley heeft bijvoorbeeld Wolfgang Reip gekozen voor hun Blancpain campagne. Ik heb nog wel tegen hem gereden in iRacing en daar was hij (toen al, paar jaar terug) waanzinnig consistent en snel. Ordonez is ook een goed voorbeeld.

Atze Kerkhof was mega snel in de F3 van van Amersfoort etc etc.
Het lijkt er dan ook op dat die jongens ook zonder simmen wel snel geweest waren in een auto. Dat talent zich toont bij simmen betekent niet dat iedereen die een beetje kan simmen ook talent voor echte auto's heeft :)

Dat iemand die veel talent heeft ook snel is in een simulator is niet heel verwonderlijk. Ik denkt echter dat veel simmers zichzelf bedriegen door te denken dat een snelle ronde in een simulator ook snel in het echt betekent. Er komt bij echt rijden zoveel meer kijken, al is het maar dat de meeste mensen veel minder hard durven rijden in een echte auto en dat fouten veel harder afgestraft worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:22

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 15:44:
[...]

Het lijkt er dan ook op dat die jongens ook zonder simmen wel snel geweest waren in een auto. Dat talent zich toont bij simmen betekent niet dat iedereen die een beetje kan simmen ook talent voor echte auto's heeft :)

Dat iemand die veel talent heeft ook snel is in een simulator is niet heel verwonderlijk. Ik denkt echter dat veel simmers zichzelf bedriegen door te denken dat een snelle ronde in een simulator ook snel in het echt betekent. Er komt bij echt rijden zoveel meer kijken, al is het maar dat de meeste mensen veel minder hard durven rijden in een echte auto en dat fouten veel harder afgestraft worden.
De andere kant op kan ik me ook voorstellen dat er zaken zijn die in een sim moeilijker zijn dan in het echt, door gebrek aan feedback.
Maar we gaan inmiddels wel heel erg off-topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sniffels
We kunnen dan ook niet 2 weken praten over hoe Max het anders had moeten doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeyMan schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 15:46:
De andere kant op kan ik me ook voorstellen dat er zaken zijn die in een sim moeilijker zijn dan in het echt, door gebrek aan feedback.
Die zullen er vast zijn, maar iemand die met droge ogen beweert dat simracen moeilijker zou zijn is wel zo ongeveer de definitie van een toetsenbordheld _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

[...]

Ik heb geen idee of het zo is, maar iets zegt me dat jij er ook geen studie van hebt gemaakt...

Anders zie ik graag aangetoond dat er geen verband is.
Hoe dan ook, bron? :9

Interessanter is wellicht of een echte racer ook snel is achter het beeldscherm.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:22

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 15:49:
[...]

Die zullen er vast zijn, maar iemand die met droge ogen beweert dat simracen moeilijker zou zijn is wel zo ongeveer de definitie van een toetsenbordheld _O-
Helemaal mee eens natuurlijk. Maar het voelen van wat de auto doet is volgens mij, zeker met afstellingszaken, een belangrijk component.
Zie het vooral heel erg terug als ik voor het eerst iemand achter het stuur zet. Kunnen met een auto prima uit de voeten, maar hangen de eerste paar uur alleen maar in de hekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
albino71 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 15:49:
[...]

Ik heb geen idee of het zo is, maar iets zegt me dat jij er ook geen studie van hebt gemaakt...

Oftwel, bron? :9

Interessanter is wellicht of een echte racer ook snel is achter het beeldscherm.
Max heeft zich een tijd terug aangesloten bij een SIM team en was direct snel.
http://www.gpupdate.net/n...opteam-uit-simracewereld/

Overigens staat in deze bron niet dat hij direct snel was, maar dat had ik ergens anders weer vernomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

albino71 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 15:49:
Dat is zo. Dat hebben onder andere formule 1-coureurs al zo vaak laten zien.

Hoe dan ook, bron? :9
Kijk naar GT Academy. Dat zijn dan al extreem snelle simracers die we op dat vlak gerust getalenteerder dan de meeste mensen kunnen noemen. Toch maken die in het begin erg veel fouten in echte auto's. Pas na veel intensieve training op echte circuits van echte coaches worden ze ook snel in echte auto's.

Als dat je niet overtuigt raad ik je aan Ferrari even te bellen en te vragen of je vijf willekeurige simracers in hun auto mag zetten om te zien hoe die het doen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
MikeyMan schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 15:51:
[...]

Helemaal mee eens natuurlijk. Maar het voelen van wat de auto doet is volgens mij, zeker met afstellingszaken, een belangrijk component.
Zie het vooral heel erg terug als ik voor het eerst iemand achter het stuur zet. Kunnen met een auto prima uit de voeten, maar hangen de eerste paar uur alleen maar in de hekken :)
Vooral het driften ah-la Dirt is totaal anders dan in het echt.. veel minder grip gevoel/connectie in het stuur dan dat je met je Force-Feedback hebt (vond ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
[...]

Oh, ik denk absoluut dat deze jongens zonder simmen ook snel waren geweest. Probleem van autosport is dat de talentenpool heel beperkt is, omdat 99% van de mensen niet genoeg geld heeft om te racen in het echt.

Er lopen 10-tallen nieuwe Ayrton Senna's rond op deze aardbodem, die nooit in een race auto zullen zitten. Ze zullen wel voetballen op een pleintje in een derde-wereld land, of misschien zelfs wel een computer aanraken. Simmen is - imo - gewoon een extra bron waar slimme F1 teams talenten kunnen spotten.

Ik ben overigens zelf wel een goed voorbeeld. Zeer goed in sims (incl. enkele wereldrecords in o.a. iRacing), maar toen ik tegen de GOT iRacers ging karten was ik nergens en verloor ik van heel veel mensen die ik virtueel makkelijk kon hebben >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Requiem19 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 16:03:
Er lopen 10-tallen nieuwe Ayrton Senna's rond op deze aardbodem, die nooit in een race auto zullen zitten. Ze zullen wel voetballen op een pleintje in een derde-wereld land, of misschien zelfs wel een computer aanraken. Simmen is - imo - gewoon een extra bron waar slimme F1 teams talenten kunnen spotten.
Dat is inderdaad ongeveer wat ik met mijn eerdere verhaal bedoelde :Y
Ik ben overigens zelf wel een goed voorbeeld. Zeer goed in sims (incl. enkele wereldrecords in o.a. iRacing), maar toen ik tegen de GOT iRacers ging karten was ik nergens en verloor ik van heel veel mensen die ik virtueel makkelijk kon hebben >:)
De toetsenbordheldencup is in ieder geval van jou :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 16:09:
[...]

Dat is inderdaad ongeveer wat ik met mijn eerdere verhaal bedoelde :Y

[...]

De toetsenbordheldencup is in ieder geval van jou :+
Zeg, echt simmen doen we met een stuurtje he... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Vergeet niet dat je met simmen gewoon mee kan doen zonder je nek dagelijks te trainen, en met een lengte van 2.05 m en 120 kilo een race kan winnen.
Dat kun je in de F1 wel vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevlar01 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 16:14:
Vergeet niet dat je met simmen gewoon mee kan doen zonder je nek dagelijks te trainen
Niet alleen je nek. Ik heb toevallig pas nog uitgezocht wat een formule 1-coureur tijdens een race verbrandt: 1500 kcal. Daarvoor moet een gewone sterveling een uur of 4,5 hardlopen. Men verbrandt zittend in een auto meer calorieën dan zelfs veel topsporters.

Nog even los van het fietsen, lopen, zwemmen en noem maar op dat men verder als standaardtraining doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10 00:03
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 16:20:
[...]

Niet alleen je nek. Ik heb toevallig pas nog uitgezocht wat een formule 1-coureur tijdens een race verbrandt: 1500 kcal. Daarvoor moet een gewone sterveling een uur of 4,5 hardlopen. Men verbrandt zittend in een auto meer calorieën dan zelfs veel topsporters.

Nog even los van het fietsen, lopen, zwemmen en noem maar op dat men verder als standaardtraining doet.
Ideaal dus voor mensen die 120 kilo wegen en denken dat ze daardoor kansloos zijn in de F1: Ze zijn de kilo's zo kwijt! :Y)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
Maar even weer OT: Ben benieuwd hoeveel keer Lewis zijn (proef)start gaat oefenen met de FP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10 00:03
Sniffels schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 16:38:
Maar even weer OT: Ben benieuwd hoeveel keer Lewis zijn (proef)start gaat oefenen met de FP
Hopelijk hebben beide Ferrari's weer top starts zodat het tenminste interessant kan worden. Vorig jaar Bahrein was snel duidelijk dat één van de Mercs zou winnen. Wat een enorm gat was dat toen zeg.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:38
HAM had gewoon een slechte start, maar ik ga er vanuit dat dat een foutje was. Daar gaat ie echt niet manisch op zitten trainen in de FP.... Als het echter nog een keer zo slecht gaat..tsja..

Ik hoop ook dat het deels in de Ferrari zit. Als ze gewoon sneller van de lijn komen, kan het dit jaar nog leuk worden. Beide Mercedes coureurs hebben vorig jaar tegen elkaar en dit jaar zelfs met STR bewezen dat inhalen nog niet zo makkelijk is..
Helaas lijken Ferrari en Mercedes wel voor een andere strategie te gaan, dus al zit HAM/ROS er in het begin toch achter, achter ze na een stop vrije ruimte hebben kunnen ze alsnog er voorbij.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• friggler
Ik erger me overigens dood aan die koppen die RaceXpress gebruikt. Alleen maar clickbaits en reclame.

Enkele voorbeelden:
Symphatie en medelijden voor Nico Rosberg: "Hij doet het goed, maar.."
Vergelijken en onderschatting in de F1: "Niet verwacht dat Toro Rosso..."
Dagelijks veel nieuwe aanbiedingen tegen zeer scherpe prijzen: pak de koopjes!
Kimi Raikkonen moet paar probleempjes oplossen: "Zie niet in waarom het..."

Deze koppen vind ik hier: http://www.newsnow.co.uk/h/Sport/F1/F1+in+Dutch~Nederlands en alleen al doordat ze dat soort koppen gebruiken klik ik er niet op. Het zou mooi zijn als iedereen zo zou denken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

friggler schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 16:54:
Ik erger me overigens dood aan die koppen die RaceXpress gebruikt. Alleen maar clickbaits en reclame.
Ja ik had er al een hele discussie over op het verstappen forum, iemand poste een link van raceexpress met de volgende kop:

andere-f1-motoren-voor-het-renault-formule-1-team-dan-voor-red-bull

En dan had ik al geen zin meer om het te lezen aangezien ze beide dezelfde motor hebben, maar kreeg het verwijt dat ik het artikel niet heb gelezen, maar met een kop die zegt dat ze andere motoren hebben kan je geen verhaal maken waarin ze dezelfde hebben.

Racexpress boycot ik dus helemaal, alleen maar sensatie koppen en oude uitspraken verdraaien voor een nieuw artikel.

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-10 14:02
soulcrusher schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 16:22:
[...]

Ideaal dus voor mensen die 120 kilo wegen en denken dat ze daardoor kansloos zijn in de F1: Ze zijn de kilo's zo kwijt! :Y)
Het gewicht is echt een issue. Zo was er ooit een top-gear aflevering met Usain Bolt die echt bizar snel was, maar gewoon veel en veel te groot en zwaar is om serieus te kunnen racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:31
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 16:59:
[...]

De schattingen die je online vindt lopen nogal uiteen, waarvan sommige bijzonder optimistisch zijn als je ze afzet tegen wat topsporters aangeven te verbranden. Ik heb daarom wat moeite met dergelijke claims :)
Nou ja, geen enkele methode is perfect, maar 1500 echt niet veel kcal verbruik.

Maar, een goede benadering is wel het opgenomen vermogen te meten, dit is niet perfect, maar laat wel duidelijk zien hoeveel energie er uit een lichaam is gekomen.

Hoe effectief dat lichaam dan het voedsel omzet in energie is dan een ander vraagstuk, maar dat is geen factor 2 meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Max Verstappen mag morgen aanschuiven bij de persconferentie van de FIA. Hij zal veel vragen krijgen van de journalisten over het gedoe met Sainz, goede testcase voor hem. Handelt die dit goed, is het een echte topper 👌🏻👍

[ Voor 5% gewijzigd door alwaysleft op 30-03-2016 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:25
F1 coureurs zitten niet twee uur stil. Het sturen is niet meer zo zwaar als vroeger maar nog steeds zwaar als je dit zolang niet doen. Ook remmen is met gemiddeld 160 trap kracht zwart te noemen.
De meeste formule 1 coureurs zijn top fit en echt niet omdat ze het trainen zo leuk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tlpeter schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 18:31:
F1 coureurs zitten niet twee uur stil. Het sturen is niet meer zo zwaar als vroeger maar nog steeds zwaar als je dit zolang niet doen. Ook remmen is met gemiddeld 160 trap kracht zwart te noemen.
De meeste formule 1 coureurs zijn top fit en echt niet omdat ze het trainen zo leuk vinden.
Je gaat het vanzelf leuk vinden vanuit een stukje zelfbescherming :P Button staat er bijvoorbeeld om bekend dat hij een fanatieke triatleet is. Jos Verstappen zat ook vaker op de fiets dan in een auto.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2016 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:25
Ja dat klopt, uiteindelijk vind je het lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Schakers trainen tegenwoordig ook feel fysiek. Puur omdat een goede conditie meehelpt met het behouden van concentratie, focus.

Daarnaast is sporten ook goed voor hand-oog coördinatie. Ook best belangrijk in F1.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Terugkomend op HCCI ... hij zit in ieder geval reeds in de pitpost met de belofte dat hij de uitzending gaat halen. Hopen dat dit forum ook vermeld wordt, want ik heb vrij nadrukkelijk aangegeven dat het een gedachte was die hier gebroeid heeft....mocht ik/we er dan naast zitten dan treft het ook geen blaam. ;)

vanaf minuut 13:50 ongeveer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Het klinkt misschien bizar maar formule 1 gaat met hele snelle auto's die brandstof verbranden en niet met de benenwagen en de verbranding van calorieën. Probeer daar in het vervolg iets mee in dit topic. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Laatst online: 21:45
Turbo-Puppy schreef op zondag 27 maart 2016 @ 14:16:
[...]

Ik vraag me af of je de race wel daadwerkelijk hebt gezien, of je echt iets van F1 begrepen hebt en of dit een grap is of een troll. Het gaat al helemaal verkeerd wanneer je zeg "een paar tiende per rondje sneller" nou en... 58 rondjes, 0.2 sneller betekend ruim 11 seconden per race!!! Dat is wat Vettel te kort kwam ol de winst (en die zat niet eens in de buurt) en daarmee werd je 7e of 13e afgelopen race.

Ik neem dus aan dat het je verhaal als grap bedoeld is, anders heb ik echt je te doen... alle onzin na voornoemde stelling heb ik niet eens meer gelezen. 8)7
Bloedserieus, maar vooral objectief, redelijk neutraal verhaal, na kleine 30 jaar volgen hoop ik de F1 wel door te hebben, in ieder geval beter dan de gemiddelde mens.

Die paar tienden staat in relatie tot een teamorder in de eerste race van het seizoen, waar zo een verschil zeker geen reden voor een teamorder is, zonder de voorste coureur direct af te schrijven, ik mis de relevantie van je verhaal. Je voorbeelden zijn helaas meer van het 8)7 niveau dan mijn reactie, gezien het verloop van de race.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

MrOleo schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 21:32:
[...]

Bloedserieus, maar vooral objectief, redelijk neutraal verhaal, na kleine 30 jaar volgen hoop ik de F1 wel door te hebben, in ieder geval beter dan de gemiddelde mens.

Die paar tienden staat in relatie tot een teamorder in ...etc
Akkoord, houden we het daarbij. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-10 11:40

Bosmonster

*zucht*

MrOleo schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 21:32:
[...]

Volgens mij rijden ze ook al tientallen jaren op die baan en is algemeen bekend dat inhalen op Melbourne erg lastig is. Hetzelfde geldt voor inhalen in een treintje. Tenminste, dat zeggen de rijders en experts, maar wie zijn zij als we MrOrleo hebben die al 30 jaar de F1 volgt.

Als je dat soort mededelingen volstellig doet, moet je niet gek opkijken als mensen je niet zo "bloedserieus" meer nemen.

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 30-03-2016 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
DaniëlWW2 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 21:30:
[mbr]Het klinkt misschien bizar maar formule 1 gaat met hele snelle auto's die brandstof verbranden en niet met de benenwagen en de verbranding van calorieën. Probeer daar in het vervolg iets mee in dit topic. ;) [/mbr]
Dit hoort naar mijn idee toch ook echt bij formule 1 joh ;)

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:12

AzzKickah

06-CENSORED

iantje31 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 23:17:
[...]

Dit hoort naar mijn idee toch ook echt bij formule 1 joh ;)
Dat misschien wel, maar niet hoeveel kilometer iedereen in dit topic loopt in hoeveel tijd maal X aantal kcal's etc. etc.

Open daar dan anders even een apart topic voor :+ *O* :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
AzzKickah schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 23:32:
[...]

Dat misschien wel, maar niet hoeveel kilometer iedereen in dit topic loopt in hoeveel tijd maal X aantal kcal's etc. etc.

Open daar dan anders even een apart topic voor :+ *O* :>
Ik zie toch echt niemand praten over hoeveel kilometer ze lopen?

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Laatst online: 09-10 19:25

derx666

mecker ende blaet

Over simracers gesproken die in een star mazda (denk vergelijkbaar met F3/GP3) wordt gezet. Het was jammer dat hij grieperig was, anders was ik wel benieuwd geweest wat er mogelijk was geweest.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

iantje31 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 23:39:
[...]

Ik zie toch echt niemand praten over hoeveel kilometer ze lopen?
Dat komt omdat ik alles heb weggehaald. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:09
Toch nog een kort bericht over fysieke training van F1 coureurs, omdat het lekker actueel is:
http://www.1limburg.nl/ma...n-boksen?context=topstory

Verder las ik afgelopen week nog dat Ecclestone weer iets had geroepen over Monza, de race zou er mogelijk wegvallen om vervangen te worden door een race in Las Vegas. Lijkt mij een slecht plan, Monza is wat mij betreft toch wel historisch gezien een van de meest kenmerkende circuits/races in het F1 seizoen.

Hoe dan ook, weer zin in het komende F1 weekend. Al moet ik zeggen dat ik eigenlijk nooit de vrije trainingen en kwalificatie volg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
Kimi gaat met dezelfde motor rijden als vorige race alleen de turbo is vervangen maar de rest had geen schade opgelopen.

http://www.autosport.com/...se-saved-raikkonen-engine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Afbeeldingslocatie: http://d2d0b2rxqzh1q5.cloudfront.net/sv/1.67/dir/dd7/image/dd741a0e2ef231e57ea445f93d2e5634.jpg

http://www.autosport.com/...e-design-concept-revealed

.... jah techniesch wel leuk voor de teams die hier actief aan meewerken, maar voor toeschouwers? kan me niet voorstellen [..]

[ Voor 25% gewijzigd door himlims_ op 31-03-2016 11:07 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09-10 20:54
himlims_ schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:06:
[afbeelding]

http://www.autosport.com/...e-design-concept-revealed

.... jah techniesch wel leuk voor de teams die hier actief aan meewerken, maar voor toeschouwers? kan me niet voorstellen [..]
OMG, sorry val zowat van mijn stoel.
Wat een gedrocht.... :D

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Wasdatnouweer? Nee, dat is het punt dat ik toch echt ga afhaken met kijken. Dat zijn batmobile's 2.0.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-10 16:03
Dat lijkt me meer iets voor het 1-aprilgrappen 2016 draadje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

owjah, dat geneuzel hebben we ook nog; zal dat wel zijn :+

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
Zijn jullie de getrapte/slappe pik neus nu al vergeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-10 15:09
Hoewel het inderdaad een 1 april grap zal zijn lijkt het me toch wel leuk om te zien waar de techniek tot in staat is gegeven complete vrijheid wanneer er geen rekening gehouden hoeft te worden met de fysieke beperkingen van een coureur.

Resultaat zal dan echter waarschijnlijk een auto zijn die zo hard gaat dat 'ie enkel op een oval ooit op topsnelheid komt.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Axente schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 10:27:
Kimi gaat met dezelfde motor rijden als vorige race alleen de turbo is vervangen maar de rest had geen schade opgelopen.

http://www.autosport.com/...se-saved-raikkonen-engine
Hebben ze goed gedaan bij Ferrari, meteen geblust via de luchtinlaat.
Dit telt volgens mij ook niet als een complete engine swap, in tegenstelling tot Alonso die uiteraard al een nieuwe motor moet gebruiken (logischerwijs veel meer beschadigd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

XyritZz schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:35:
Resultaat zal dan echter waarschijnlijk een auto zijn die zo hard gaat dat 'ie enkel op een oval ooit op topsnelheid komt.
Wel eens die Red Bull vliegers gezien en wat die aan kunnen?
F1 wordt te onveilig misschien wanneer de G-krachten hoger worden, maar het kan gewoon hoor.

ff wennen :)
kevlar01 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:36:
[...]

Dit telt volgens mij ook niet als een complete engine swap, in tegenstelling tot Alonso die uiteraard al een nieuwe motor moet gebruiken (logischerwijs veel meer beschadigd)
Was een marshall dacht ik, geen Ferrari medewerker.

[ Voor 34% gewijzigd door albino71 op 31-03-2016 11:38 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
[...]

Het werkt nog steeds met 4 straffeloze elementen per auto. Hij zal nu dus turbo 2 erop schroeven. Bij turbo 5 krijg je straffen.

Ik zou het veel beter vinden als het team constructeurpunten in aftrek kreeg voor dit soort dingen in plaats van dat gesleutel aan de grid.

[ Voor 12% gewijzigd door Señor Sjon op 31-03-2016 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-10 15:39
albino71 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:37:
Was een marshall dacht ik, geen Ferrari medewerker.
Volgens mij ook en gezien daar de vlammen uit kwamen zou dat ook mijn eerste reactie zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Señor Sjon schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:42:
[...]

Het werkt nog steeds met 4 straffeloze elementen per auto. Hij zal nu dus turbo 2 erop schroeven. Bij turbo 5 krijg je straffen.

Ik zou het veel beter vinden als het team constructeurpunten in aftrek kreeg voor dit soort dingen in plaats van dat gesleutel aan de grid.
Was dat niet 5 geworden dit jaar? Of geldt dat alleen voor de motor/PU?

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Geen idee. Ik vind het sowieso een k*tregel. Eigenlijk alles voorbij de 1-motor/weekend vind ik al teveel geneuzel. Nu maken ze 20-30 blokken en rijden met de 4-5 beste. Toen maakten ze er 100 en werden ze ook gebruikt. Qua totale kosten is er geen cent bespaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baumans
  • Laatst online: 21:32
albino71 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:52:
[...]

Was dat niet 5 geworden dit jaar? Of geldt dat alleen voor de motor/PU?
Omdat er dit jaar 21 races zijn mogen er van alle onderdelen 5 gebruikt worden zonder straffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Brekend nieuws. Alonso mag niet rijden, dus Stoffel Vandoorne maakt zijn debuut waarschijnlijk in de F1 dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Bevestigd. We hebben een Belg erbij dit weekend. Yeah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:23
Stoffel! :D
Een extra reden om de race te kijken

Ik zit morgen om 1 uur er klaar voor :D

[ Voor 30% gewijzigd door Ryur op 31-03-2016 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catmandos
  • Laatst online: 18:07
alwaysleft schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 12:31:
Brekend nieuws. Alonso mag niet rijden, dus Stoffel Vandoorne maakt zijn debuut waarschijnlijk in de F1 dit weekend.
Bron??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
alle websites zo'n beetje ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baumans
  • Laatst online: 21:32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:18
http://www.formula1.com/c...e-on-medical-grounds.html

Edit: Dus dat... zoals hierboven gezegd

[ Voor 7% gewijzigd door frankyboy707 op 31-03-2016 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Gaaf! Nu hopen dat die wat potten kan breken en de McLaren hem niet in de steek laat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Ben ik de enige die het vreemd vind?

Niks gebroken, zegt zich goed te voelen....

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adlermann
albino71 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 12:51:

Nee, is niet vreemd. Je kan niet zien / voelen met het blote oog wat de inwendige schade is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
Go Stoffel. Na Max en Sainz weer een veelbelovend coureur die mag laten zien wat hij waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Adlermann schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 12:52:
[...]

Nee, is niet vreemd. Je kan niet zien / voelen met het blote oog wat de inwendige schade is.
Dit dus, zo kon men een complexe breuk bij m'n vrouw ook pas na 5 maanden zien. :X Op de röntgen was niets te zien, mede dankzij de zwellingen.

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

showed insufficient resolution of the signs to allow him to compete

Ik las resolution als resolutie, maar het is..

"onvoldoende verdwijning van de zwellingen"

Duidelijke reden dan wellicht.

Moet wel direct denken aan Lauda die behoorlijk snel na zijn ongeluk weer instapte.
Ik snap dat de tijden veranderd zijn, maar de beslissingen zijn soms op z'n minst erg voorzichtig te noemen.

Ik denk nog steeds dat hij er mee stopt en dat dat de hoofdreden is, die gecamoufleerd wordt met dit statement.

[ Voor 12% gewijzigd door albino71 op 31-03-2016 13:01 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11:27
albino71 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 12:51:

Was het vorig jaar of het jaar daarvoor niet ongeveer hetzelfde verhaaltje toen Alonso in de Barcelona test een hevige crash had en in Melbourne niet mocht starten?

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Laatst online: 06-10 03:58
albino71 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 12:59:
showed insufficient resolution of the signs to allow him to compete

Ik las resolution als resolutie, maar het is..

"onvoldoende verdwijning van de zwellingen"

Duidelijke reden dan wellicht.

Moet wel direct denken aan Lauda die behoorlijk snel na zijn ongeluk weer instapte.
Ik snap dat de tijden veranderd zijn, maar de beslissingen zijn soms op z'n minst erg voorzichtig te noemen.

Ik denk nog steeds dat hij er mee stopt en dat dat de hoofdreden is, die gecamoufleerd wordt met dit statement.
De FIA laat zich daarvoor niet gebruiken, dan was dit statement er niet gekomen.
Bovendien is McLaren niet vies van het spinnen van dit soort dingen, die hadden zelf wel een vaag persbericht de deur uitgedaan als hij zou stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juncto
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-10 16:01
Klopt, dat was begin 2015, toen heeft hij Melbourne gemist i.v.m. het vreemde testongeval. Dit zal weer extra voer zijn voor de mensen die erop speculeren dat hij sneller gaat stoppen dan aanvankelijk gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:10
Hoeveel pech kun je hebben als Alonso. Of krijgen we de volgende race te horen dat ie zijn carrière dan toch aan de wilgen hangt... Jammer dat hij er niet bij is.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

[...]

Nee, dit telt inderdaad als turbo wissel, waarvan je er ook 5 mag gebruiken. ;)

Overigens zit er tussen turbo en air-intake nog een filter ....zou die in de fik gestaan hebben?

Afbeeldingslocatie: http://i.cubeupload.com/PgpY1t.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:29

Wom

Leuk voor Stoffel dit, al zijn de omstandigheden niet zoals je zou willen is het wel zijn kans om zich voor het eerst te laten zien :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
Extra leuk weekendje dus ! Go Stoffel (achter Max natuurlijk ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Laatst online: 09-10 10:25
Turbo-Puppy schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:21:
[...]

Nee, dit telt inderdaad als turbo wissel, waarvan je er ook 5 mag gebruiken. ;)

Overigens zit er tussen turbo en air-intake nog een filter ....zou die in de fik gestaan hebben?

[afbeelding]
99 van de 100 keer dat een turbo kapot gaat lekt er olie, combineer dat met het feit dat een turbo makkelijk 60 graden warm wordt denk ik nog steeds aan een olie brandje. De rook achter de auto leek ook op brandende olie.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

SnowDude schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:36:
[...]

99 van de 100 keer dat een turbo kapot gaat lekt er olie, combineer dat met het feit dat een turbo makkelijk 60 graden warm wordt denk ik nog steeds aan een olie brandje. De rook achter de auto leek ook op brandende olie.
true...weet je wat me trouwens wel opviel .... zolang de auto rijdt, draait de turbo, dus zuigt de motor lucht aan...de vlammen werden de air-intake uitgeblazen. Dat staat haaks op wat je zou verwachten..al zouden de comp/as/turbi wielen niet eens meer in staat zijn te draaien , dan zuigt de motor steeds lucht aan door dat gat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Vervelend voor Alonso (al denkt ie daar zelf misschien wel anders over), en meer dan gerechtigheid voor Stoffel. Nu nog even Button de oren wassen komend weekend en dan kan die ook fulltime gaan zwemmen/fietsen/lopen.

Zit er voor Button eigenlijk ook al een Mclaren opvolger in de pijplijn met behoorlijke rijkwaliteiten? En dan bedoel ik geen de Vries, die gaat het F1 niveau niet halen ben ik bang.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Laatst online: 09-10 10:25
Turbo-Puppy schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:42:
[...]

true...weet je wat me trouwens wel opviel .... zolang de auto rijdt, draait de turbo, dus zuigt de motor lucht aan...de vlammen werden de air-intake uitgeblazen. Dat staat haaks op wat je zou verwachten..al zouden de comp/as/turbi wielen niet eens meer in staat zijn te draaien , dan zuigt de motor steeds lucht aan door dat gat.
Volens mij kwamen de vlammen pas de inlaat uit nadat de motor uit werd geschakeld.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

SnowDude schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:47:
[...]
Volgens mij kwamen de vlammen pas de inlaat uit nadat de motor uit werd geschakeld.
Zo dacht ik het ook gezien te hebben, en ze waren na de stop aan de voor- en achterzijde aan het blussen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Bij het inrijden van de pits zag je ze al, toen hij stopte kwamen ze ook buiten de intake. ...zal even foto filmpje zoeken.

vanaf 10 seconden.

[YouTube: https://youtu.be/lLwNk_0Y3SQ]

[ Voor 35% gewijzigd door Turbo-Puppy op 31-03-2016 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Dus zoals SnowDude terecht opmerkte, vanaf het moment van stoppen pas uit de luchtinlaat. Kimi had de motor al eerder uitgezet, je ziet de vlammen net voor stoppen ook aan de achterzijde onder de kap.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smurf_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-10 16:24
Wanneer je het filmpje stilzet op 12 -14 seconden zie je de eerste vlammetjes al komen, de kracht van de binnenstromende lucht wordt dan te laag om de vlammen tegen te houden. De temperatuur van het filter wat daartussen zit zal dan zo hoog geweest zijn in combinatie met eventueel wat olie dat het dan uiteindelijk kan ontbranden

Edit, typo

[ Voor 4% gewijzigd door smurf_nl op 31-03-2016 14:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

Gaaf dat Stoffel mee kan rijden aankomende race! Heb er nu nog meer zin in gekregen :D

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baviaan
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
  • Laatst online: 05-10 18:19
Persconferentie van vandaag met Max, Alonso, Rosberg, Wehrlein en Romain -he hit me, he hit me!- Grosjean:
YouTube: F1 2016 Bahrain GP Drivers Press Conference

Wel grappig dat één van de eerste woorden van Alonso "obviously" is, stopwoord nummer 1.

[ Voor 17% gewijzigd door SpaceAce op 31-03-2016 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 18:28
SpaceAce schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 14:55:
Persconferentie van vandaag met Max, Alonso, Rosberg, Wehrlein en Romain -he hit me, he hit me!- Grosjean:
YouTube: F1 2016 Bahrain GP Drivers Press Conference

Wel grappig dat één van de eerste woorden van Alonso "obviously" is, stopwoord nummer 1.
Mag hij van de dokter niet mee doen aan de GP, moet hij wel bij de persconferentie gaan zitten.. :+

Ik zou als ik Fernando was het vliegtuig pakken en lekker ergens op het strand gaan liggen met zijn Russische schone! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Duidelijk dat ze bij STR de vuile was binnen willen houden :)
Verder geen vragen voor Max. Niet zoveel interesse bij de internationale pers.

[ Voor 39% gewijzigd door JackBol op 31-03-2016 15:27 ]

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:07

Arfman

Drome!

Ik kan nu niet kijken, wat zei Max zo ongeveer? :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:18

PauseBreak

derp!

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Arfman schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 15:27:
Ik kan nu niet kijken, wat zei Max zo ongeveer? :)
Hij geeft aan dat ze teleurgesteld waren over Australie maar hij geeft niet aan waarom dat gebeurd is.
Ze hebben er lessen uit getrokken maar hij zegt niet welke.
Daarnaast zijn ze blij met de pace van de wagen.

Verder geen Q's voor Max in de PersCo.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Pagina: 1 ... 49 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Whodunnit: [F1 Poll] Wie was debet aan de clash RAI-VET-KVY

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Waar te kijken?
Racemangers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016

IRC: http://irc.tweakers.net/f1