Maar ricciardo ligt wel voor verstappen helaas.
Hij had ook gewoon Max kunnen zeggen natuurlijk.Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2016 @ 06:50:
[...]
Guy is een stukje makkelijker dan Verstappen. Ik weet niet of dat opzettelijke dedain is. Hij was duidelijk wel iets gefrustreerd, maar dat is je goed recht. Als je niet fanatiek bent, dan hoor je niet in zo'n auto thuis.
"When you grow up your heart dies"
Verwijderd
Je mag ook meerdere keren van richting wisselen, maar we hebben het over hetzelfdecheiron schreef op zondag 20 maart 2016 @ 06:49:
Ja mag toch maar 1 keer van richting wisselen, niet 1 keer sturen?
Daarbij; ik zie heel veel banden in beeld, weet iemand of er gewisseld is?
Ja door deze onzin dat je banden mag wisselen bij een rode vlag dusMalt007 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 06:50:
Maar ricciardo ligt wel voor verstappen helaas.

Gaat helemaal nergens over.
Degenen die nog niet hadden gepit hebben nu een onzinnig voordeel gehad.
[ Voor 12% gewijzigd door Krukar op 20-03-2016 06:52 ]
Volgens mij zijn er geen banden gewisseld tijdens deze vlagsituatie. Want dit mag niet!
Enige wat ik zie dat de bandenwarmers eroverheen zitten, maar geen wisseling.
Ah, ok. Had hem dan niet helemaal scherp.Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2016 @ 06:51:
[...]
Je mag ook meerdere keren van richting wisselen, maar we hebben het over hetzelfdeEén verdedigende beweging van de natuurlijke lijn af, verder niet, zelfs niet terug naar je racelijn.
Vraag mij wel af wat dit voor Vettel op zn supersofts betekent.
Flickr PSN ID= cheironnl
Straf voor Alonso neem ik aan.
In mijn ogen identiek aan Max zijn crash in Monaco vorig jaar.
In mijn ogen identiek aan Max zijn crash in Monaco vorig jaar.
Basement Bios ---- Exo-S
Volgens mij heeft Jack Plooi gewoon een mobieltje of zoiets...
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Mag dus blijkbaar wel, maar niet in de pit. Op de grid mogen ze blijkbaar de hele auto uit elkaar halen en weer in elkaar zetten, Hamilton heeft zelfs een nieuwe neus erop gekregenRyur schreef op zondag 20 maart 2016 @ 06:52:
Volgens mij zijn er geen banden gewisseld tijdens deze vlagsituatie. Want dit mag niet!

Was wel mooi de twee TR's die door het veld naar voren kwamen net na de eerste pitstops net. Ook jammer dat we daar nu het gevolg van hebben gemist.
Volgens Sky wel.Ryur schreef op zondag 20 maart 2016 @ 06:52:
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Sainz dus ook dik voordeel met verse banden weer vlak achter max.Erapaz schreef op zondag 20 maart 2016 @ 06:53:
Was wel mooi de twee TR's die door het veld naar voren kwamen net na de eerste pitstops net. Ook jammer dat we daar nu het gevolg van hebben gemist.
Lijkt het wel op ja... Wat klinkt dat ... Brak ...ATS schreef op zondag 20 maart 2016 @ 06:53:
Sainz ging toch eerder naar binnen dan Max? Of heeft ie al 2x gewisseld?Malt007 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 06:54:
[...]
Sainz dus ook dik voordeel met verse banden weer vlak achter max.
Dat betekent, stam + t .
Ik zie die Renault op medium wegrijden, terwijl op de live timing te zien is dat hij op soft stond.Ryur schreef op zondag 20 maart 2016 @ 06:52:
Gelukkig weet Max wat verdedigen betekend..Malt007 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 06:54:
[...]
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
edit:Malt007 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 06:54:
[...]
Max ook nieuwe banden
[ Voor 10% gewijzigd door Barfman op 20-03-2016 06:57 ]
Ricciardo inderdaad gewisseld naar medium. Hij is de winnaar van deze onderbreking.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Vergeet niet dat het extreem lastig is om een betrouwbare en kwalitatief goede draadloze verbinding op te zetten die én weinig latency heeft én niet gestoord wordt door al het draadloze verkeer daar.ATS schreef op zondag 20 maart 2016 @ 06:53:

Kan niet stoppen met ontploffen!
Mercedes niet meer naar binnen. Rosberg wint dus.
[ Voor 19% gewijzigd door alwaysleft op 20-03-2016 06:56 ]
Max geen vers rubber?
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Vettel en Raikkonen op een vers setje softs ook zo te zien.
Vind het een hele rare regel dat dit mag ... op sommige punten moet de F1 toch eens een kijkje nemen bij de Amerikaanse race klasses.
Vind het een hele rare regel dat dit mag ... op sommige punten moet de F1 toch eens een kijkje nemen bij de Amerikaanse race klasses.
Gelukkig een rollende start zoals ik al zei.
Daar gaan we weer!!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Als ik het goed begrijp hebben ze weer mogen wisselen. Dus die 8 rondes voordeel van max zijn weg. Ricc en ham spekkoper met mediums. Die gaan wellicht proberen de race uit te rijden.Apache4u schreef op zondag 20 maart 2016 @ 06:55:
[...]
Sainz ging toch eerder naar binnen dan Max? Of heeft ie al 2x gewisseld?
HAM heeft z'n auto gejat, z'n alarm gaat af....
Hamilton piept over een alarm in zijn cockpit en het team mag niet zeggen hoe hij het uit kan zetten, hahahaha!
Hij zei ooit toch drive like you stole it?Juncto schreef op zondag 20 maart 2016 @ 06:57:
HAM heeft z'n auto gejat, z'n alarm gaat af....
Haha geweldig jamasterslave schreef op zondag 20 maart 2016 @ 06:58:
Hamilton piept over een alarm in zijn cockpit en het team mag niet zeggen hoe hij het uit kan zetten, hahahaha!
Hij is al druk aan het bladeren in de cockpitmasterslave schreef op zondag 20 maart 2016 @ 06:59:
RTFM Lewis!
The ramblings of an idiot
Doet bij jullie die ene livetiming site het ook niet meer?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ben nu wel benieuwd of die supersofts op de Ferraris het lang genoeg uithouden om genoeg winst te pakken voor die extra pitstop.
Balen voor de Ferrari's die het juist moesten hebben van de voorsprong op de supersofts...
...Wat wellicht goed uit gaat komen voor de Toro Rosso's
...Wat wellicht goed uit gaat komen voor de Toro Rosso's
Misschien bedenkt hij er nog wel een leuk nummer, op het ritme van het alarm.
Ik heb echt ff gemist hoe RIC ineens voor de beide Toro Rosso's kwam
Waiting on the world to change
Volgens mij moest RIC nog pitten.pinda powerrr schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:00:
Hangt er vanaf welke. Die van mij doet het nog wel.Rivanov schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:00:
Doet bij jullie die ene livetiming site het ook niet meer?
Eerder gestoptpinda powerrr schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:00:
Door die rode vlag, beide TR's hadden gepit en kwamen achter RIC eruit, RIC heeft tijdens de rode vlag banden gewisseld en dus niet gepit.pinda powerrr schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:00:
Die ging naar SS en door de stops van STR kwamen ze achter hem terechtpinda powerrr schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:00:
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Come on VES!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Die rookt/vlamt best zeg.
[ Voor 13% gewijzigd door sjaool op 20-03-2016 07:03 ]
It's a dragon!!
Mooie vlam uit due luchthapper
Die renault van ricc ploft zo ook nog wel en die 2016 ferrari hopelijk ook nog :-)
Max 4de, nog een uitvaller aub
Zo wil je ook geen podium als alles voor je weg crashed
Overigens, Hamilton kan niet gewisseld zijn, hij had maar 1 set mediums besteld als ik het goed heb. Bij meerdere auto's die niet lang ervoor zijn gestopt, hebben ze niet de banden gewisseld, ondanks dat de graphics dat wel aangeven.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Die RB loopt wel hard uit op die TR van VES hoor, ben benieuwd of Max nog in de top5 kan finishen als die mercs niet meer hoeven te pitten....
Natuurlijk wel!rolandos582 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:03:
Flickr PSN ID= cheironnl
Not sure if serious..rolandos582 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:03:
Een podium is een podiumrolandos582 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:03:
Weet iemand bij de banden het verschil tussen een geel rondje met een zwarte S en een zwart rondje met een gele S?
Je hebt t alleen verdiend als je laatste start en iedereen inhaalt....
Doe mij maar een mooie win met goede inhaalslagen.
Gebruikte of nieuwe band geloof ik. Dicht is nieuwe en open is gebruikt.Polbeer91 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:04:
Weet iemand bij de banden het verschil tussen een geel rondje met een zwarte S en een zwart rondje met een gele S?
Flickr PSN ID= cheironnl
Geel met zwart is nieuwe band. Zwart met geel is oude band.Polbeer91 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:04:
Nieuwe VS gebruikte bandenPolbeer91 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:04:
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Zwart met kleur is gebruikt.Polbeer91 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:04:
Volledig gekleurd is new
Een zwart rondje betekent dat het gebruikte banden zijn.Polbeer91 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:04:
Nu kan HAM niet voorbij SAI
Echt prachtig dit!
Echt prachtig dit!
Als Sainz Hamilton nu even lekker lang ophoudt kan Max een mooie voorsprong opbouwen
Deze plaatst behouden is toch ook al een prestatie toch? Dus waarom dan niet met een beetje geluk een podium halen..rolandos582 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:05:
[...]
Doe mij maar een mooie win met goede inhaalslagen.
TR laat zien dat ze een prima auto gebouwd hebben!
Waiting on the world to change
Is Max banden aan her sparen? Hij kan Ricciardo niet bijhouden...
Denk dat die RB gewoon zoveel sneller is helaas.Erapaz schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:08:
Is Max banden aan her sparen? Hij kan Ricciardo niet bijhouden...
Dat zeker maar hij heeft nog niet veel laten zien waarom hij hem ook echt verdiend.BTFD schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:07:
[...]
Deze plaatst behouden is toch ook al een prestatie toch? Dus waarom dan niet met een beetje geluk een podium halen..
Maar je weet het niet.
DRIVE THROUGH PENALTY FOR CAR 9 (ERI) - WORKING ON THE CAR AT THE 15 SECONDS SIGNAL
Wat een prutsers bij dat team ook.
Wat een prutsers bij dat team ook.
Haha in een gp na 27 ronden 4e rijden kan nket zonder het te verdienen hoor.rolandos582 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:09:
[...]
Dat zeker maar hij heeft nog niet veel laten zien waarom hij hem ook echt verdiend.
Maar je weet het niet.
Die supersofts gaat niet goed uitpakken voor Vettel
Hij heeft maar 3 seconden op Rosberg. Hopen dat Rosberg ook nog ene keer moet pitten, anders is het wel klaar.

Andere banden toch ook?Krukar schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:09:
[...]
Denk dat die RB gewoon zoveel sneller is helaas.
Boeit dat? Het enige wat telt is het aantal punten die je hebt aan het einde van de rit. Over 10 jaar telt alleen de plek waar je geëindigd bent in de boeken, niet hoe.rolandos582 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:09:
[...]
Dat zeker maar hij heeft nog niet veel laten zien waarom hij hem ook echt verdiend.
Maar je weet het niet.
Je leest niet. Hij heeft nog niet laten zien waarom hij een podium verdiend. Bovendien zitten er snellere auto's voor hem en loopt uit.Malt007 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:09:
[...]
Haha in een gp na 27 ronden 4e rijden kan nket zonder het te verdienen hoor.
Hamilton jouw uitlaatgassen laten opsnuiven in een TR is toch al een leuk beginrolandos582 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:09:
[...]
Maar je weet het niet.
Volgens mij rijden ze allebei op mediums, weet niet zeker.
Het zou toch briljant zijn als er ook nog wat regen in de mix zou komen.
[ Voor 8% gewijzigd door Saffie_time op 20-03-2016 07:13 ]
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Correct maar wel vreemd. Snellere auto maar komt er niet voorbij. Slechte race voor ham atmBTFD schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:11:
[...]
Hamilton jouw uitlaatgassen laten opsnuiven in een TR is toch al een leuk beginmaar we zullen het gaan zien ja!
Tjongejonge... haal je P5 in de quali en in de race doe je het gewoon erg goed en als je dan vervolgens op het podium zou kunnen komen heb je niet genoeg laten zien waarom je het verdient? Raarrrrr....rolandos582 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:11:
[...]
Je leest niet. Hij heeft nog niet laten zien waarom hij een podium verdiend. Bovendien zitten er snellere auto's voor hem en loopt uit.
Wat ik bedoel is dat je absoluut laat zien wat je verdiend met de plek waar je eindigd. In zo'n competetief veld, met wereldkampioenen, miljoenbudgetten op die plek eindigen is het gewoon verdienen. Als anderen sneller zijn en ploffen hebben ze teveel risico genomen met de motor bijv.rolandos582 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:11:
[...]
Je leest niet. Hij heeft nog niet laten zien waarom hij een podium verdiend. Bovendien zitten er snellere auto's voor hem en loopt uit.
Erg gevoelige aero denk ik. Supersnel in vrije lucht, geen downforce in de vuile lucht.rolandos582 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:13:
[...]
Correct maar wel vreemd. Snellere auto maar komt er niet voorbij. Slechte race voor ham atm
[ Voor 11% gewijzigd door ATS op 20-03-2016 07:14 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Whodunnit: [F1 Poll] Wie was debet aan de clash RAI-VET-KVY
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Waar te kijken?
Racemangers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Whodunnit: [F1 Poll] Wie was debet aan de clash RAI-VET-KVY
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Waar te kijken?
Racemangers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016
IRC: http://irc.tweakers.net/f1