Niks meer van over oei oei oei die geeft geluk
Die is er goed aan zeg... Gelukkig lijkt alles goed met Alonso.
"When you grow up your heart dies"
Goed dat beide coureurs elkaar direct omarmen, sllejezus wat een klap
Allemachtig
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Die zit wel heel flink in elkaar zeg
Flickr PSN ID= cheironnl
Holy shit...als je dat wrak ziet snap je niet dat Alonso er naast loopt..
Flinke strepen op die witte overal
Flinke strepen op die witte overal
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Dat ie er nog levend uitkomt als je naar die auto kijkt.

SOOOOO!!!!!!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ook sneu voor Guiterrez, die wordt meegenomen.
Die vloog een flink stuk zeg...
Die deed een Maxje
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wooow die herhaling, heeft echt geluk gehad
Morning...verslapen
en ik kom binnen met een flinke klapper van Alonso... pittig

Sowieso schrijf je zo!
Wat wil je nog meer als FIA.. wat een opening van het seizoen zo
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Dit was echt wel even wat heftiger dan Max hoor.Rivanov schreef op zondag 20 maart 2016 @ 06:35:
Die deed een Maxje
Alonso is klaar ben ik bang. Die heeft geen zin meer...
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Idd, sodemeknetters, echt een heftige klap, maar ziet er wel uit als een herhaling van Monaco vorig jaar, waarvoor Max destijds straf kreeg.
Beste klapper!!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Shit. Code rood.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Hoe hij achter op Guttierez reed bedoel ik dan.sjaool schreef op zondag 20 maart 2016 @ 06:36:
[...]
Dit was echt wel even wat heftiger dan Max hoor.
Alonso lijkt verrast te worden door het (vroege?) remmen van de Gutierrez en is vervolgens het Haasje
Too soon!Sleepie schreef op zondag 20 maart 2016 @ 06:37:
Alonso lijkt verrast te worden door het (vroege?) remmen van de Gutierrez en is vervolgens het Haasje
Ben blij dat Alonso eruit kon.
Wat als er een Halo was? Denk dat het lastiger was gegaan om eruit te klimmen
[ Voor 5% gewijzigd door Ryur op 20-03-2016 06:38 ]
Ja, daar heb je gelijk in. Alonso is niet meer zo scherp lijkt het.Rivanov schreef op zondag 20 maart 2016 @ 06:37:
[...]
Hoe hij achter op Guttierez reed bedoel ik dan.
Als er nu banden gewisseld mag worden zijn vettel en Ricciardo spekkoper. Heeft ric gratis vijf ronden op supersofts kunnen rijden.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Damn hoe is daar zo snel uitgekomen, dacht dat ie er nog inzat toen die in beeld kwam.
Waarom moet die stem van Jack Plooij zo slecht zijn? Het lijk expres zo blikkerig gemaakt, is namelijk technisch gezien nergens voor nodig. Heel irritant.
Mazzel voor HAM dit. Ik verwacht dat ie terug gaat naar een zachtere band nu.
Goed om te zien dat Alonso zelf weg kan lopen met al z'n ledematen. En dat beide coureurs elkaar even checken.
Alonso nog even zwaaien naar fans.. bizar
Alonso nog even zwaaien naar fans.. bizar
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Blij dat ALO goed en wel snel naast de auto stond... Dit had ook een andere afloop kunnen hebben
Maar hij zal er wel wat spierpijn aan over houden.

The ramblings of an idiot
Mogen toch geen banden gewisseld worden bij een rode vlagJvS schreef op zondag 20 maart 2016 @ 06:38:
Als er nu banden gewisseld mag worden zijn vettel en Ricciardo spekkoper. Heeft ric gratis vijf ronden op supersofts kunnen rijden.
Dat zou flinke competitievervalsing zijn.
Verwijderd
Dat was een beste klap. Dat is hopen dat Alonso inderdaad zo ongehavend is uitgestapt als dat het lijkt. Een mensenlijf kan op adrenaline nog een hoop doen.
Wel jammer dat het code rood is. De Mercedessen hadden het eindelijk moeilijk en ze krijgen nu een mooie tweede kans.
Wel jammer dat het code rood is. De Mercedessen hadden het eindelijk moeilijk en ze krijgen nu een mooie tweede kans.
Wow check Alonso ook ff casual naar dat wrak kijken
wat een enorme klapper, en hij loopt ook gewoon weg. Wat een baas, wat een techniek.
Kan niet stoppen met ontploffen!
Graag een rollende herstart nu dan.
[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 20-03-2016 06:40 ]
Die eerste klap tegen de boarding gaat toch wel onzinnig hard zeg

Dat mag wel.Krukar schreef op zondag 20 maart 2016 @ 06:38:
[...]
Mogen toch geen banden gewisseld worden bij een rode vlag![]()
Dat zou flinke competitievervalsing zijn.
Verwijderd
Dat viel mij ook op, maar kan aan veel dingen liggen. Niet goed afgestemd, of een constructie om overig geluid te weren die niet helemaal lekker uitpakt. Ik vermoed dat dat wel beter gaat worden.Barns schreef op zondag 20 maart 2016 @ 06:38:
Waarom moet die stem van Jack Plooij zo slecht zijn? Het lijk expres zo blikkerig gemaakt, is namelijk technisch gezien nergens voor nodig. Heel irritant.
Zou Alonso ook strafpunten krijgen net als Verstappen in Monaco vorig jaar? Soortgelijke crash.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Holy shit... dat is geen voertuig meer! En hij stapt uit alsof er niets aan de hand is!?
Beste klap!
Beste klap!
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Eigenlijk heel jammer...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Gutierez vraagt over de radio direct of Alonso oke is, sportief!
Het is toch wel mooi dat ze gelijk vragen of de ander ook okay is.
Je ziet in ieder geval dat rondvliegende wielen helemaal niet het issue zijn.. dat systeem werkt gewoon goedApache4u schreef op zondag 20 maart 2016 @ 06:39:
Zeg het maar.. Was Alonso er met zo'n halo ook zo makkelijk uit gekomen??
Eigen fout van Alonso denk ik.
VES heeft LOL.
Max voor Hamilton. Wat een race nu al. Max gaat volgend seizoen een top seat krijgen.
Mag echt niet hoor, heb het opgezocht:
41.4 Whilst the race is suspended:
- neither the race nor the timekeeping system will stop, however, in accordance with Article 5.3 the length of the race suspension will be added to the maximum two hour period;
- cars may be worked on once they have stopped on the grid or entered the pits but any such work must not impede the resumption of the race;
- only team members and officials will be permitted on the grid.
41.5 Cars may not enter the pit lane when the race is suspended.
Verwijderd
Ik vind die nog wel meevallen, gezien de energie die er daarna nog in zit. Alonso heeft vooral geluk gehad dat hij op zijn kont landde. Je moet er niet aan denken dat dat ondersteboven op de cockpit was gebeurd.Krukar schreef op zondag 20 maart 2016 @ 06:40:
Die eerste klap tegen de boarding gaat toch wel onzinnig hard zeg
Wel hele gave beelden om te zien... Al heb ik liever een mooie inhaalactie.
Max ook
Max ook
Ik ben benieuwd of Massa er nog op terug komt. As a 2 times world champion he should be penalised!Rivanov schreef op zondag 20 maart 2016 @ 06:35:
Die deed een Maxje
Z staan allemaal in de pit lane....Krukar schreef op zondag 20 maart 2016 @ 06:42:
[...]
- neither the race nor the timekeeping system will stop, however, in accordance with Article 5.3 the length of the race suspension will be added to the maximum two hour period;
- cars may be worked on once they have stopped on the grid or entered the pits but any such work must not impede the resumption of the race;
Precies.. Volgens mij brengt zo'n halo ook allerlei risico's met zich mee. Het lijkt me zoals het nu is wel prima.sanderb schreef op zondag 20 maart 2016 @ 06:42:
[...]
Je ziet in ieder geval dat rondvliegende wielen helemaal niet het issue zijn.. dat systeem werkt gewoon goed
Dat betekent, stam + t .
Holy fuck haha. Wat zijn die auto's dan goed beschermd als je hier gewoon uit kruipt.
Crash: https://streamable.com/u772
Waren de personenauto's maar zo goed beveiligd
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Ze zullen de data bekijken neem ik aan.Señor Sjon schreef op zondag 20 maart 2016 @ 06:41:
Zou Alonso ook strafpunten krijgen net als Verstappen in Monaco vorig jaar? Soortgelijke crash.
Voor mijn gevoel leek het alsof Alonso echt verrast werd door ofwel vroeg remmen ofwel lift-and-coast van Gutierrez.
Ik kom dus net binnen met de klapper... maar what happened met Hamilton (7)???
Sowieso schrijf je zo!
Ze mogen op de grid wisselen. Voorvleugel ook bijvoorbeeld. Laatste keer in Monaco een hele achtervleugel bij een McLaren meen ik.Krukar schreef op zondag 20 maart 2016 @ 06:42:
[...]
Dat is wel raar dan inderdaad, is die regel aangepast o.i.d.
Wie had gedacht dat Ferrari zo een racetrim zou hebben? Ik niet. Jongens, het kan best een mooi seizoen worden!!
Verwijderd
Niets. Slecht gestart en vervolgens een lichte touché met zijn teamgenoot, waardoor hij nog verder op de rem moest. Dat was het eigenlijk.nadroJ schreef op zondag 20 maart 2016 @ 06:43:
Die heeft de start verprutst en kon niet voorbij komen aan Max.nadroJ schreef op zondag 20 maart 2016 @ 06:43:
Dat is wel idioterij dan, is toch je reinste competitievervalsing? Gewoon verder zoals het was na die rode vlag!Erapaz schreef op zondag 20 maart 2016 @ 06:43:
[...]
Ze mogen op de grid wisselen. Voorvleugel ook bijvoorbeeld. Laatste keer in Monaco een hele achtervleugel bij een McLaren meen ik.
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2016 @ 06:44:
[...]
Niets. Slecht gestart en vervolgens een lichte touché met zijn teamgenoot, waardoor hij nog verder op de rem moest. Dat was het eigenlijk.
Aah oké, duidelijk. Thanks!sjaool schreef op zondag 20 maart 2016 @ 06:44:
[...]
Die heeft de start verprutst en kon niet voorbij komen aan Max.
Max op 5 verbaasde me enigszins, maar super nice!
[ Voor 29% gewijzigd door nadroJ op 20-03-2016 06:46 ]
Sowieso schrijf je zo!
Haha. Geweldig 😀sjaool schreef op zondag 20 maart 2016 @ 06:44:
[...]
Die heeft de start verprutst en kon niet voorbij komen aan Max.
Hamilton krijgt een nieuwe neus (op z'n auto, voordat jullie denken dat 'ie een verbouwing krijgt), die heeft wel veel voordeel van de code rood.
Erg mooi te zien dat de wielen afbreken maar niet los komen.
Bij loskomen waren de wielen in het publiek geland.
Bij vastblijven was de auto in het publiek geland.
Bij loskomen waren de wielen in het publiek geland.
Bij vastblijven was de auto in het publiek geland.
How do you save a random generator ?
Heerlijke zin: "kon niet voorbij komen aan Max"
Je zag Gutierrez een fractie naar links sturen en ik denk dat Alonso dat niet verwacht had.Sleepie schreef op zondag 20 maart 2016 @ 06:43:
[...]
Ze zullen de data bekijken neem ik aan.
Voor mijn gevoel leek het alsof Alonso echt verrast werd door ofwel vroeg remmen ofwel lift-and-coast van Gutierrez.
Wel bijzonder hoor dat Alonso gewoon wegloopt van zo'n klap. Er was echt niks over van die Mclaren
Moet je voorstellen Max in een Mercedes...BTFD schreef op zondag 20 maart 2016 @ 06:45:
Hamilton refereerde trouwens alleen aan "this guy" .. ;-)BTFD schreef op zondag 20 maart 2016 @ 06:45:
Dat betekent, stam + t .
Nou Kvyat, je kans om stiekem weer terug de race in te gaan
Flickr PSN ID= cheironnl
Dat heet verdedigen toch?soulcrusher schreef op zondag 20 maart 2016 @ 06:46:
[...]
Je zag Gutierrez een fractie naar links sturen en ik denk dat Alonso dat niet verwacht had.
Verwijderd
Nou, de eerste race is alvast de moeite waard. Mogen we maar het hele seizoen strakke acties, dikke klappers en mensen die zonder kleerscheuren (knocks on wood) weglopen hebben.
Hij weet waarschijnlijk alleen de naam van zijn teamgenoot.Apache4u schreef op zondag 20 maart 2016 @ 06:46:
[...]
Hamilton refereerde trouwens alleen aan "this guy" .. ;-)
Ze staan nu allemaal in de fastlane van de pits, dit wordt beschouwd als grid. Ze mochten niet stoppen bij de eigen boxKrukar schreef op zondag 20 maart 2016 @ 06:44:
[...]
Dat is wel raar dan inderdaad, is die regel aangepast o.i.d.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Verwijderd
Je mag één keer sturen, meer niet. Het is dus relevant wat hij precies deed. Zelf vind ik die regel maar niets, maar dat is hoe het is.ATS schreef op zondag 20 maart 2016 @ 06:47:
Dat heet verdedigen toch?
Ja, wat een eikel is het ook. Max weet dan ook exact hoe hij gebruik moet maken van alle mogelijkheden die hij heeft om de grootste eikel in het veld achter zich te houden.Apache4u schreef op zondag 20 maart 2016 @ 06:46:
[...]
Hamilton refereerde trouwens alleen aan "this guy" .. ;-)
Hij had al een verdedigende move naar rechts gedaan, je mag daarna niet nogmaals van je lijn veranderen.
Ja, dat ben ik met je eens. Maar qua strategie is het nu ook weer helemaal anders. Jammer, het was net spannend met 4 kanshebbers en Max er vlak bij.Krukar schreef op zondag 20 maart 2016 @ 06:45:
[...]
Dat is wel idioterij dan, is toch je reinste competitievervalsing? Gewoon verder zoals het was na die rode vlag!
Uiteraard niks mis mee! Maar Alonso zat er zo dicht achter dat hij niks kon doen. Jammer maar helaas.
Ja mag toch maar 1 keer van richting wisselen, niet 1 keer sturen?Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2016 @ 06:48:
[...]
Je mag één keer sturen, meer niet. Het is dus relevant wat hij precies deed. Zelf vind ik die regel maar niets, maar dat is hoe het is.
Daarbij; ik zie heel veel banden in beeld, weet iemand of er gewisseld is?
Flickr PSN ID= cheironnl
Nee dat heet 'the other car'Exocet schreef op zondag 20 maart 2016 @ 06:48:
[...]
Hij weet waarschijnlijk alleen de naam van zijn teamgenoot.
Even kijken hoe je daar langs kanMarc3l schreef op zondag 20 maart 2016 @ 06:49:
Hahaha HAM ff kijken bij Max zijn auto
Verwijderd
Guy is een stukje makkelijker dan Verstappen. Ik weet niet of dat opzettelijke dedain is. Hij was duidelijk wel iets gefrustreerd, maar dat is je goed recht. Als je niet fanatiek bent, dan hoor je niet in zo'n auto thuis.sjaool schreef op zondag 20 maart 2016 @ 06:48:
Ja, wat een eikel is het ook. Max weet dan ook exact hoe hij gebruik moet maken van alle mogelijkheden die hij heeft om de grootste eikel in het veld achter zich te houden.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Whodunnit: [F1 Poll] Wie was debet aan de clash RAI-VET-KVY
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Waar te kijken?
Racemangers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Whodunnit: [F1 Poll] Wie was debet aan de clash RAI-VET-KVY
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Waar te kijken?
Racemangers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016
IRC: http://irc.tweakers.net/f1