Toch misschien een hele gele livery bij renault
https://twitter.com/f1wri...oto/1?ref_src=twsrc%5Etfw
https://twitter.com/f1wri...oto/1?ref_src=twsrc%5Etfw
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Zeker leuk om te lezen. Dat zou ook wellicht wat meer verklaren over de IR camera's die Mercedes tijdens de test op de banden had gericht en waarbij Sky aangaf dat die hoogstwaarschijnlijk niet tijdens de races aanwezig zullen zijn.Pyr0_ schreef op zondag 28 februari 2016 @ 14:36:
Interessante analyse van motorsport.com over de samenwerking met Qualcomm, zeker voor ons tweakers een leuk artikel om te lezen:
http://www.motorsport.com...advantage-in-2016-676175/
Dat zou betekenen dat je alleen kritische informatie naar de pits mag sturen. Een stream van de sensoren/camera's op de banden hoort daar niet bij."Methods to limit the telemetry channels sent in real-time from the car to the pits will be investigated," said the sport's governing body in a letter sent to all the teams.
"The objective will be to restrict real-time data flow to signals essential to run the car. Any 'monitoring' or non-essential channels should only be logged to on-car memory."
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Komt het door mijn mono-werk-headset dat ik weinig verschil hoor?hardware-lover schreef op zondag 28 februari 2016 @ 13:59:
[...]
Je houdt van deze generatie F1 geluiden? Bij deze ook wat andere krachtbronnen.
[video]
[video]
Er kan natuurlijk door teams gezegd worden dat banden informatie kritisch is vanwege veiligheid.sanderb schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:23:
[...]
[...]
Dat zou betekenen dat je alleen kritische informatie naar de pits mag sturen. Een stream van de sensoren/camera's op de banden hoort daar niet bij.
Ik weet niet wat de reglementen nu zeggen. Volgens mij mag er nog steeds vanaf de auto naar de pits worden gestuurd, maar niet meer de andere richting op.
Maar zelfs als ze dit systeem ombouwen, waarbij de coureur realtime informatie over de banden op zijn display krijgt is dat van enorme waarde.
Is er ergens vastgelegd welke sensoren/systemen toegestaan zijn?
Niet als alle overige teams het niet hebben lijkt me.Axente schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:34:
[...]
Er kan natuurlijk door teams gezegd worden dat banden informatie kritisch is vanwege veiligheid.
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
Hattrick: Thorgal Eagles
En Maldonado mag ook wegbregweb schreef op maandag 29 februari 2016 @ 13:36:
Kunnen de Manor rijders nog even van een naam en plaatje worden voorzien in de OP?
ik zal het van de week even bijwerken, ik ben nu niet thuis.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Ik verwacht van niet...Sniffels schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:30:
[...]
Komt het door mijn mono-werk-headset dat ik weinig verschil hoor?
Testing, one, two ...
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
6 November '15Mercedes is said to have a significant advantage, just on the ICE, of 10-15bhp over Ferrari and as much as 50-70bhp over Renault.
Arai has said he believes Honda's ICE is in the region of 20-25bhp more powerful than Renault's. Other engineers say that the two are very close, that Honda was perhaps marginally ahead before an upgrade in July moved Renault back in front by about 25bhp.
Adding the 700bhp Mercedes is reputed to develop from its ICE, to the regulated 160bhp of MGU-K power and the extra 'free' electrical energy from the MGU-H of as much as 30-40bhp, gives a total Mercedes power output in the region of 890-900bhp.
http://www.bbc.com/sport/formula1/34208407
25 Februari '16The ICE (Honda) alone is believed to be in the region of 30bhp down on the Mercedes following an upgrade that was introduced at the US Grand Prix.
Far more significant is the shortfall in the hybrid system, which cannot harvest sufficient energy runs out of deployment well before the end of the longer straights.
In total, this means the Honda engine at its best is at least 80bhp down on Mercedes and at its worst, when the hybrid boost shuts down part-way along the straights, in the region of 250bhp down.
Mercedes currently has a small power advantage over Ferrari of about 10-15bhp. Renault is in the region of 60bhp behind Mercedes.
http://www.bbc.com/sport/formula1/34722698
27 Februari '16However, Renault does appear to have made significant progress with its engine over the winter. The word on the street is that it is as much as 50bhp more powerful. That's a very useful upgrade and would take Renault up to around the magic 900bhp figure.
That's probably something like 50bhp short of where Mercedes will be, with Ferrari somewhere in between and probably closer to Mercedes' 950bhp than Renault's 900bhp.
But more power is not the same as enough power. Fixing the deployment will be a massive boost, especially in races. But the Honda is reputed to be as much as 100bhp down on the Mercedes - and seeing the McLaren rooted to the bottom of the speed-trap times suggests that's probably not far wrong.
http://www.bbc.com/sport/formula1/35663546
....want dat zou betekenen dat de '16 Renaultmotor beter is dan de '15 Ferrarimotor, die volgens de Mercedes motor klanten net zo goed was als de '15 Ferrarimotor.“There’s a difference,” said Palmer. “It’s not as powerful as the Mercedes engine, you can feel that.
“There are obvious benefits in that the driveability is good. The Renault engine guys have been working really well. We’ve been working with them over the winter.
“They’ve a good handle on procedures, and as I say the driveability of the engine, but at the moment they are definitely behind Mercedes on power.”
http://www.thecheckeredfl...behind-mercedes-on-power/
[ Voor 10% gewijzigd door Turbo-Puppy op 29-02-2016 21:44 ]
Zijn die pk's die jij noemt niet de theoretische maximum output van de power unit? (Dus op de dyno)Turbo-Puppy schreef op maandag 29 februari 2016 @ 19:51:
Renault heeft zelf al aangeven dat de update (875pk) die in Brazilië zou komen nu hopelijk in Melbourne gerealiseerd wordt.
bron: http://www.f1fanatic.co.u...als-rs16-in-black-livery/
Daarmee zouden ze dus gelijk staan met Honda zoals hierboven vermeld. Die claim stond al even en kwam van Honda zelf. (bron inmiddels toegevoegd)
http://www.autosport.com/news/report.php/id/120561
De Ferrari 2015 motor 059/4 laatste specificatie levert 880pk Dat is geen geheim meer. Onbekend is wel of dit de Abu Dhabi specificatie is, of de specificatie waar men de laatste 4 tokens aan besteed heeft, maar niet mee gereden heeft, Feit is wel dat uit alle data en ervaring bleek dat die motor in de SF15-T niet onder deed voor de Mercedes powered teams.
De 2016 Ferrari wordt op gespeculeerd. Ferrari heeft als doel gehad 50pk extra te genereren t.o.v. de 2015 motor. Het is op dit moment niet in te schatten of dat gelukt is.
Dit is wat er rond gaat op het f1technical forum en strookt bijna 1:1 met bovenstaande post van "Nazuzed"
I5 12600KF | CM Hyper 212 BE | MSI MAG B660M Mortar WiFi DDR4 | Kingston Fury 32GB DDR4 3600 CL16 | EVGA GeForce GTX 1070 FTW ACX 3.0 | Samsung 860 EVO 500GB | Samsung 870 EVO 2TB | WD20EZRX 2TB | Antec P280 | Seasonic G-series 550 Watt PCGH
[ Voor 12% gewijzigd door Turbo-Puppy op 29-02-2016 21:59 ]
[ Voor 30% gewijzigd door Axente op 01-03-2016 08:20 ]
Testing, one, two ...
The ramblings of an idiot
Ik vind em wel strak. Weinig sponsoring lijkt me?
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Dat vooral ja, die mist op de neus en die bedekte de volledige achtervleugel dus dat valt wel op.Axente schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 08:29:
Cespa is ook helemaal weg.
Als team mag je niet met verschillende liveries rondrijden. BAR heeft dat ook geprobeerd met een 555 en een Lucky Strike versie, maar dat feest ging niet doorAxente schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 08:39:
Mooie zou zijn als ze dan cola voor Max gebruiken en dan voor Sainz de Red/Yellow edition pakken.
[ Voor 15% gewijzigd door Axente op 01-03-2016 08:42 ]
En Sapinda?Axente schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 08:42:
Eigenlijk is dus alleen pirelli een niet RB sponsor op de wagen?
edit @mcboom jammer
[ Voor 39% gewijzigd door MikeyMan op 01-03-2016 08:47 ]
[ Voor 54% gewijzigd door Axente op 01-03-2016 08:49 ]
Vond ik ook, vooral de 555 vond ik een hele mooie livery:Axente schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 08:42:
edit @mcboom jammer
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
Wanneer loopt dat contract met Ajax af? Komen de Rotterdammers weer terug als abonnee en kunnen ze dat geld inzetten om Verstappen persoonlijk te sponsoren, als dan niet als logo op de auto. “Je gaat het pas zien als je het doorhebt.”MikeyMan schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 08:47:
Ik had inderdaad ook gehoopt op een flink Ziggo logo en wat oranje. Helaas
[knip]
Testing, one, two ...
ja, alleen rijden ze in een nieuwe auto deze weekMikeyMan schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:30:
Ze hebben er al vier dagen op zitten
Daarnaast; de computermodellen zullen inmiddels best aardig in de buurt komen.
[ Voor 23% gewijzigd door MikeyMan op 01-03-2016 10:37 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Tralapo op 01-03-2016 10:49 ]
De nieuwe versnellingsbak zorgt toch voor een grote verandering. Naast de bak zelf is er een grote verandering op aerodynamisch gebied. Er zit veel ruimte onder de versnellingsbak:MikeyMan schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:37:
Ja, de versnellingsbak, de verf en wat stukken carbon. De auto is vrijwel gelijk gebleven.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/122976
En da's weer mooi: dan kun je of minder vleugel achter zetten (= minder luchtweerstand) of meer druk met evenveel luchtweerstand. Het voordeel van vlakke bodemplaat + diffuser t.o.v. vleugel is namelijk dat vlakke bodemplaat + diffuser veel minder luchtweerstand geeft bij evenveel downforce.SpaceAce schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:43:
[...]
De nieuwe versnellingsbak zorgt toch voor een grote verandering. Naast de bak zelf is er een grote verandering op aerodynamisch gebied. Er zit veel ruimte onder de versnellingsbak:
[afbeelding]
Blijkbaar kunnen ze hierdoor meer lucht richting de diffuser krijgen wat voor meer downforce zorgt op de achterkant.
[ Voor 19% gewijzigd door Plague op 01-03-2016 10:50 ]
Verwijderd
Klinkt wel een beetje als een rotaryVerwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:53:
Honda 2016 PU, nu al het mooiste geluid van dit seizoen.![]()
![]()
https://twitter.com/f1writers/status/704594635763613696
Volgens de Gazetto dello Sport gaat de Renault F1 er zo uitzien:
Het hele achter-bodywork, inclusief achtervleugel, lijkt er in ieder geval flink anders uit te zien dan hetgeen vorige week op de baan te bewonderen viel?MikeyMan schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:37:
Ja, de versnellingsbak, de verf en wat stukken carbon. De auto is vrijwel gelijk gebleven.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/122976
Testing, one, two ...
Dat zet ik een paar post boven je al neer....SpaceAce schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:43:
[...]
De nieuwe versnellingsbak zorgt toch voor een grote verandering. Naast de bak zelf is er een grote verandering op aerodynamisch gebied. Er zit veel ruimte onder de versnellingsbak:
[afbeelding]
Blijkbaar kunnen ze hierdoor meer lucht richting de diffuser krijgen wat voor meer downforce zorgt op de achterkant.
Waar Nova Chemicals een plekje had kan straks mooi Ziggo komen te staanTralapo schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:43:
Ziggo Sport zette ze even makkelijk onder elkaar. Echt kaal. Siemens is ook weg.
Realiseerde me nu trouwens pas dat de velgen zwart zijn. Zonde.
[afbeelding]
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Yep. Dit is het b package met nog een paar onderdelen meer deze week. Max zijn tijden zien er gewoon goed uit.hardware-lover schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 11:01:
[...]
Het hele achter-bodywork, inclusief achtervleugel, lijkt er in ieder geval flink anders uit te zien dan hetgeen vorige week op de baan te bewonderen viel?
Net als vorig jaar herken je 'm met gemak als de Honda. Ik hou ervan.Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:53:
Honda 2016 PU, nu al het mooiste geluid van dit seizoen.![]()
![]()
https://twitter.com/f1writers/status/704594635763613696
Voor mii apart is hij roze, zolang het max maar naar het podium brengtvhal schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:06:
Vond men het nou echt zo handig om 2 twee teams te voorzien met Red Bull stickers op de sidepods? Eerlijk gezegd vind ik de 'nieuwe' livery maar tegen vallen...
Ach, het is maar een laagje wat heel snel vervangen kan worden door iets totaal anders v.w.b. aanzien. Hoewel snel? Ze hebben schijnbaar niet voldoende tijd gehad om de stier aan beide zijden van een staart te voorzienvhal schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:06:
Vond men het nou echt zo handig om 2 twee teams te voorzien met Red Bull stickers op de sidepods? Eerlijk gezegd vind ik de 'nieuwe' livery maar tegen vallen...
Testing, one, two ...
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
volgens mij rijden ze gewoon met 110% brandstof; zodat we de illusie hebben dat de voorsprong niet zo gigantisch is. straks 1e race, komt hamilton na 10 rondjes de eerste achterblijvers alweer voorbij
Verwacht dat dit jaar wel iets minder, vooral als Manor iets meer in de buurt rijdt nu.himlims_ schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:27:
[...]
volgens mij rijden ze gewoon met 110% brandstof; zodat we de illusie hebben dat de voorsprong niet zo gigantisch is. straks 1e race, komt hamilton na 10 rondjes de eerste achterblijvers alweer voorbij
http://www.f1today.net/nl...e-testdag-van-tweede-test die gebruik ikRobsta86 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:37:
Welke site gebruiken jullie om de live timing te volgen? Ik had vorige week een mooie NL talige site waar ze ook continue de rondes van Max lieten zien, maar kan hem niet meer vinden (Vergeten op te slaan)
geplofte motor boeit qua verdeling van de motoren tijdens de races niets. Alleen wat imago-schadeIthric schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:32:
[...]
Verwacht dat dit jaar wel iets minder, vooral als Manor iets meer in de buurt rijdt nu.
Wie zegt trouwens dat Ferrari nu voluit rijdt?
Denk dat iedereen nog wel een beetje verstoppertje speeld, al is het maar om niet de test nu al klaar te zijn met een geplofte motor.
Die was ik dus ook al aan het zoeken. Maar het lijkt alsof iedereen alleen maar aandacht heeft voor de snelste rondes per persoon. Eindresultaat was dat de enige tijden die ik zo kon vinden, een paar 1:25ers waren van middenmoot teams.Malt007 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:45:
Weet iemand nog wat de snelste tijden van de andere teams waren op softs? Dus niet de super- of ultrasofts.
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
draai daarvoor het volgend script: ---ff juiste link zoekenRobsta86 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:37:
Welke site gebruiken jullie om de live timing te volgen? Ik had vorige week een mooie NL talige site waar ze ook continue de rondes van Max lieten zien, maar kan hem niet meer vinden (Vergeten op te slaan)
[ Voor 17% gewijzigd door himlims_ op 01-03-2016 12:59 ]
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Creating my own hero.
Testing, one, two ...
De verhoudingen aan de kop blijven exact hetzelfde. Mercedes nog steeds paar tiende per ronde sneller.Malt007 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:59:
Nja, Mercedes is dus op het moment 3 tienden langzamer dan Vettel op 2 gradaties zachtere banden. Zegt natuurlijk niks als je niets weet van hoeveelheid brandstof en hoe hard er gepushed is. Maar toch... :-)
Sick dat je dat weet!hardware-lover schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 13:16:
[...]
Ah, "ogenblik" komt uit de intro van Sky voor het 2016 seizoen zag ik
https://vimeo.com/157105206
1.25.2 op soft. Dat is niet echt geweldig hoor. Vergeleken bij voorgaande dagen en de baantemperatuur op dit moment zelfs helemaal niet. Nou denk ik wel dat als die Honda het blijft doen, hij ook wel een klap sneller kan dat dit.Fasterinside schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 13:15:
Of misschien een low-fuel run, hij zette snelle tijden neer. Droog laten lopen.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Om afstelling te testen wil je zoveel mogelijk in dezelfde omstandigheden rijden. Kijk maar naar mercedes rijden ook alleen maar op medium voor 95% van de tijd. Anders zijn je banden nog een variable in je data. En je kunt langere stints rijden.Roamor schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 15:46:
Waarom rijdt Toro Rosso zoveel op de medium band? Gezien de verschuiving naar zachtere banden met de introductie van de Ultra, zou je toch zeggen dat de normale soft gedurende het seizoen de meest gebruikte band zal worden?
Waarom? Het feit dat er 1 zachtere band is betekend nog niet dat de andere banden minder hard slijten.Roamor schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 15:46:
Waarom rijdt Toro Rosso zoveel op de medium band? Gezien de verschuiving naar zachtere banden met de introductie van de Ultra, zou je toch zeggen dat de normale soft gedurende het seizoen de meest gebruikte band zal worden?
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Goed punt, tnxAxente schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 15:50:
[...]
Om afstelling te testen wil je zoveel mogelijk in dezelfde omstandigheden rijden. Kijk maar naar mercedes rijden ook alleen maar op medium voor 95% van de tijd. Anders zijn je banden nog een variable in je data. En je kunt langere stints rijden.
Ik denk omdat ze nu vooral veel rondjes willen rijden. Met een zachtere compound moet je vaker naar binnen, wisselen, etc. Ook zoals ik in een eerdere post al schreef: je wilt altijd variëren met 1 variabele om het verschil tussen 2 settings te meten. Misschien zijn ze nu met hele andere zaken bezig en vinden ze banden nu niet het meest interessant. Ik verwacht wel dat ze de komende dagen nog wel naar softs en super softs gaan, maar ook in Melbourne hebben ze nog 2 ochtenden om te testen natuurlijk. Daar wordt die bandenkeuze veel boeiender, omdat ze dan de strategie zoals pitstops etc. moeten bepalen. Dan wordt 0,4 danwel 0,6 seconde per rondje sneller interessant, omdat dat het verschil kan maken tussen een 2- of 3-stops strategie. Maar dat is dus helemaal afhankelijk van de omstandigheden tegen die tijd. Dát de softs sneller zijn is duidelijk. Hoeveel is nu niet interessant.Roamor schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 15:46:
Goed punt, die kwalificatie. Maar daarmee kan het dus een tactische band zijn. Op sommige circuits is inhalen moeilijk, dus wil je verder naar voren kwalificeren en een voorsprong opbouwen in de eerste 10 rondjes, waarna je moet wisselen en voor een lange stint op de softs kunt gaan, om af te sluiten met super softs bijvoorbeeld.Turbo-Puppy schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 15:55:
Dat er nu Ultrasoft is, is eigenlijk niets anders dan het al was. Dit is een band die uitsluitend in de kwalificatie gebruikt zal worden, en zelfs dat is nog maar de vraag. Ik voorzie niet dat we in Monaco of Hongarije dee band in de race gaan zien. Zelfs de Supersoft zie ik in het beste geval voor 1 stint in de race gebruikt worden. De medium is zoals Axente zegt een prima band om op te testen. Weinig variabelen, minimale degradatie. De teams kunnen tot 100-sten nauwkeurig doorrekenen wat de tijd was geweest met een soft of supersoft aan hand van de tijden op de medium. ;-)
Volgens mij moet een team kiezen welke 2 compounds ze gebruiken, dus starten op ultrasoft, dan soft, en daarna supersoft gaat niet werken.Plague schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:00:
[...]
Goed punt, die kwalificatie. Maar daarmee kan het dus een tactische band zijn. Op sommige circuits is inhalen moeilijk, dus wil je verder naar voren kwalificeren en een voorsprong opbouwen in de eerste 10 rondjes, waarna je moet wisselen en voor een lange stint op de softs kunt gaan, om af te sluiten met super softs bijvoorbeeld.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Nee, Pirelli selecteert van de 13 sets 2 sets met verschillende compount + ultrasofts. 3 sets liggen dus vast door Pirelli. De overige 10 sets kunnen ze naar eigen inzicht bestellen, 8 - 14 weken van tevoren. ;-)BM schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:04:
[...]
Volgens mij moet een team kiezen welke 2 compounds ze gebruiken, dus starten op ultrasoft, dan soft, en daarna supersoft gaat niet werken.
Pirelli neemt er 3 mee, en teams kiezen er daar 2 van. Toch?
[ Voor 62% gewijzigd door hardware-lover op 01-03-2016 16:16 ]
Testing, one, two ...
Bedankt voor de antwoorden, ik snap dat je consistentie wilt om instellingen te monitoren.Plague schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 15:54:
[...]
Ik denk omdat ze nu vooral veel rondjes willen rijden. Met een zachtere compound moet je vaker naar binnen, wisselen, etc.
De auto is nog nieuw, waarom zou je dan nu al aan de kwalificatie gaan werken?Roamor schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:10:
[...]
Bedankt voor de antwoorden, ik snap dat je consistentie wilt om instellingen te monitoren.
Maar ze hebben 8 testdagen, waarvan ze er nu 5 aan dezelfde band hebben besteed. Zeker in het compacte middenveld lijkt mij de kwalificatie een erg belangrijk deel van het weekend, en die rij je (tenzij de medium de zachtste compound is) nooit met de medium.
Ze hebben er vast goede redenen voor, maar ik vind het nogal opvallend.
Dat klopt, maar het kost wel tijd/geld.Adlermann schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:44:
[...]
geplofte motor boeit qua verdeling van de motoren tijdens de races niets. Alleen wat imago-schade
[ Voor 19% gewijzigd door Ithric op 01-03-2016 16:22 ]
Ik vind het ook opvallend...Roamor schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:10:
[...]
Bedankt voor de antwoorden, ik snap dat je consistentie wilt om instellingen te monitoren.
Maar ze hebben 8 testdagen, waarvan ze er nu 5 aan dezelfde band hebben besteed. Zeker in het compacte middenveld lijkt mij de kwalificatie een erg belangrijk deel van het weekend, en die rij je (tenzij de medium de zachtste compound is) nooit met de medium.
Ze hebben er vast goede redenen voor, maar ik vind het nogal opvallend.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq