Goedemorgen!
Hopelijk kunnen jullie mij adviseren;
Situatie: Intergas Xtreme 36 ketel. In nieuwe woning op de begane grond vloerverwarming met een eigen slimme Tado thermostaat. Op de 1ste/zolder radiatoren met een eigen (draadloze) Tado thermostaat. Om de thermostaat op de eerste werkend te krijgen heb ik de extensie module van Tado aangeschaft samen met 5 slimme radiatorknoppen zodat ik per radiator de temperatuur kan regelen. Mijn CV ketel ondersteunt dit.
Van de helpdesk van Tado de handleiding voor het aansluiten van de extensie kit voor mijn CV ketel ontvangen. Zojuist ging ik de aan slag en ik loop tegen het volgende aan;
Bovenstaande is het elektra deel van mijn CV ketel zoals t is opgeleverd vanuit de bouw.
Volgens de handleiding van Tado moet ik de extensie kit aansluiten op X13 poort 1 en 2. Dit gaat echter niet want daar zit al e.e.a. aangesloten (wrs van de woonkamer). X12 is exact hetzelfde (zie plaatjes).
Kortom, ik ga op X12 poort 1 en 2 aansluiten. Nu loop ik er echter tegen aan dat het meegeleverde 'aansluitding' om de draden op aan te sluiten niet past;
Een stuk naar rechts, zie foto 1 naast blauwe/bruine draden, zit nog zo'n 'aansluitding' met 3 aansluitingen waar niks op aangesloten is. Weet iemand of ik deze zou kunnen gebruiken?
Of moet ik misschien de huidige bedrading bij X13 verwijderen?
Alvast bedankt.
Ps. heb ook Tado gemaild maar wil t zo graag afmaken

Ps2. als iemand weet hoe zo'n 'aansluitding' heet dan ben ik heel blij