U kunt de thermostaat meenemen naar de kamer waar u bent.
U kunt hem ook gewoon aan de muur bevestigen in uw woonkamer.
Hou er rekening mee dat het verplaatsen van de thermostaat niet gelijk is aan individuele controle over elke kamer, daar heeft u echt een oplossing als Slimme Radiatorknoppen voor nodig.
robin5496 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 11:44:
@
tado Sinds deze week wordt de locatie van 1 telefoon in ons huishouden niet meer bijgewerkt, deze blijft op 'thuis' staan, zelfs als de telefoon uit staat. Ik heb de Tado sinds mid vorige week, de eerste paar dagen heeft dit gewoon goed gewerkt. Ik heb de app al opnieuw geïnstalleerd op deze telefoon en de permissions opnieuw ingesteld, evenals batterij besparing uitgeschakeld. Hebben jullie hier een oplossing voor?
Onze app werkt op de achtergrond om uw tado°-systeem bij te werken.
Uit ervaring weten we, dat de meeste problemen ontstaan als gevolg van onjuiste instellingen op het apparaat.
Lees alstublieft
dit artikel en controleer zorgvuldig of alle instellingen op uw apparaat correct zijn ingesteld. Zorg er ook voor dat u de tadoº-app heeft vrijgesteld van alle batterijbesparende functies of batterijbesparende apps die u gebruikt. Open de tado°-app minstens één keer na elke herstart van de telefoon.
Als de telefooninstellingen al zijn gecontroleerd en in overeenstemming zijn met ons Helpcentrum-advies, maar uw tado° niet naar de thuis / afwezigheidsmodus overschakelt zoals het zou moeten, kan dit mogelijk te wijten zijn aan de locatie van uw huis die niet goed is ingesteld op uw tado°-account. Controleer en corrigeer dit indien nodig:
- Meld u aan bij uw tado°-account via de browser (my.tado.com), niet via de mobiele app.
- Open de optie tado° **Instellingen**.
- Open de optie **Woningdetails**.
- Zorg ervoor dat uw **Thuisadres** correct is.
- Controleer of de blauwe punaise op de kaart precies op uw thuisadres staat. Als u de locatie wil wijzigen, gebruikt u de knop **Mijn thuislocatie handmatig wijzigen** knop onder de kaart en sleept u vervolgens de blauwe pin naar de juiste locatie.
- Bewaar de wijzigingen onderaan het scherm om ze toe te passen.
[
Voor 68% gewijzigd door
tado op 05-12-2018 12:43
]