Die roadmap is leuk voor de consument om te zien wat er eventueel allemaal nog aan zit te komen, maar Tado is niet verplicht om daar datums aan vast te hangen.
Eve Systems (oude Elgato) kondigt op beurzen ook wel eens nieuwe producten aan, waarvan sommigen ook weer gecanceled zijn (Bluetooth extender bv) en waarbij Eve Systems ook NOOIT uitspraken doet wanneer een product gereleased wordt naar de eindgebruiker.
Dus kortom, met de roadmap is Tado niks verplicht in mijn ogen, omdat vele bedrijven ook hun lippen stijf op elkaar houden, omtrent nieuwe features/producten om de concurrentie niet op ideeën te brengen.
Maar helaas krijg je daarbij wel het effect dat deze roadmap nieuwe gebruikers overhaalt om voor Tado te kiezen, terwijl deze nieuwe features al 2 jaar op zich laten wachten...

Je bent één van de velen naast mij in Europa, die nu met argus ogen kijkt naar ALLE Tado ontwikkelingen van de afgelopen 2 maanden, waarin er TE VEEL beleidswijzigingen zijn geweest in een TE KORTE tijd en waarbij de informatie voorziening op alle platformen (Social Media, Tado website) al diverse keren niet duidelijk was of informatie teruggedraaid/aangepast werd
Maar goed, zolang mijn huidige overjarige Tado systeem blijft voort pruttelen met DEZELFDE functionaliteit en voorwaarden zoals het de afgelopen 2 jaren gedaan heeft en waarbij ik van dit systeem in de toekomst OOK onder dezelfde functionaliteit/voorwaarden nog steeds iets kan vervangen/uitbreiden, hoor je mij niet klagen omdat het systeem gewoon probleemloos werkt. Tado heeft uitgesproken dat dit voor huidige V2/V3 gebruikers ook het geval zal zijn, maar de toekomst zal het leren
Voor de nieuwe gebruikers..... tja die hebben nu gewoon pech.... Tis nu een nieuwe tijd met nieuwe producten en als ze hun vooronderzoek niet gedaan hebben..... jammer dan... Het kan je nu jaarlijks geld kosten als je dat vooronderzoek niet zorgvuldig genoeg gedaan hebt, waarbij klagen daarover nutteloos is, omdat het je eigen schuld is met de vele informatie die sinds 31 augustus voorhanden is, hier maar ook in de vele website/shop reviews