@
tado Aangezien jullie een helpdesk een regelrechte hel is met allemaal werknemers die langs elkaar communiceren in twee talen en soms pas na 4 dagen reageren, plaats ik even mijn problemen hier:
Hoi Tado,
Ik wil niet al te negatief overkomen, maar ik word wel een beetje moe dat jullie systemen niet vlekkeloos werken.Op kantoor al eens het probleem gehad dat een unit verwarmt als het uit staat.
Jullie geven dan support via 3 manieren:
- Het motortje af te stellen op afstand
- Advies te geven de unit te resetten
- Advies te geven om de batterij te vervangen. Ook al geeft de applicatie "goed" weer
Nu dit zelfde gezeur gehad thuis, in de ruimte badkamer. Hij was gewoon aan het verwarmen als hij uit stond. Kom hier jammer genoeg pas achter nadat ik in maart de verwarming heb uitgezet. Ondertussen krijg je ik doodleuk elke maand een rapport dat je 40% hebt bespaart......... Op basis van wat?
Natuurlijk kan ik weer doodleuk alles resetten en al die instructies van jullie opvolgen. Alleen het deugt gewoon niet als je er niet op kan vertrouwen dat hij zo in de zomer ineens gaat verwarmen. Er is elke keer wel iets. Als ik morgen op vakantie ga, dan kan hij er de volgende dag ervoor kiezen om uit te vallen en vol te gaan stoken. Als dat op vrijdagavond zal plaatsvinden, dan zijn jullie op zijn vroegst ergens maandag beschikbaar....... In de applicatie hebben jullie ook niet een optie om met veel kracht van het motortje alles dicht te draaien tot ik weer thuis ben.
Het ligt niet aan de adapters. Ik heb voor alle units officiële adapters gekocht. Aangezien de plastic varianten van jullie van goedkoop plastic zijn en dat zorgt voor een slappe schroefdraad. Daarnaast heb ik hetzelfde gelazer gehad op kantoor waar ik andere plastic adapters moest gebruiken. Deze zijn ook vervangen door metalen varianten en daar hadden wij hetzelfde probleem dat de units aan het verwarmen zijn als het "uit" moest zijn.
Ik heb dit ook op de mail gezet naar jullie. Na een aantal dagen kreeg ik een reactie dat jullie het gingen onderzoeken en als ik nog wat extra feedback heb, dat ik het maar moet laten weten. Ik heb toen een mail teruggestuurd, dat ik ondertussen de unit heb gereset. Aangezien ik niet een week ga wachten met het onnodig stoken van een ruimte. Daarop reageren jullie:
Hello matthijs,
thank your for your feedback. Keep enjoying your tado° system!
Dit is weer door een andere werknemer. Je vraagt je dan af of je nog wel serieus wordt genomen?
Tenslotte, het is best een dure investering al die apparatuur van jullie. Het is dan vervelend dat je het niet kan vertrouwen en onnodig loopt te stoken. Jullie kunnen allemaal stappen ondernemen op afstand, zoals het motortje sterker af te stellen, maar is het dan niet redelijk om op jullie website te zetten: wij verkopen een oplossing waarbij u volledig afhankelijk bent van ons! Ik kan namelijk niet het motortje afstellen en als je op vakantie bent, ben je gewoon mooi de klos.
Kortom, jullie verkopen een systeem met een bijhorende applicatie dat erg beta aanvoelt. Wanneer gaan jullie eens die geplande features doorvoeren en ervoor zorgen dat wij als eindgebruiker niet zo afhankelijk zijn van jullie helpdesk?
[
Voor 4% gewijzigd door
isomis op 05-04-2018 10:53
]