Aardig maar ik zou het veel nuttiger vinden als de temperatuur bij afwezigheid ook verlaagd zou kunnen worden. Met zo'n minimum kan ie alleen verhoogd worden, niet verlaagd.tado schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:48:
Voor tweakers is vooral de toevoeging van een minimum away temperatuur handig. Zodat u zelf kunt instellen hoever tado de temperatuur in huis mag laten afzakken.
Als wij ons nu de hele dag op zeg 5 km van huis bevinden, dan gaat de doeltemperatuur in de stand 'Balance' misschien 1,5 graden omlaag; ik zou willen kunnen instellen dat dat meer was.
In stand 'Eco' wordt de doeltemperatuur wel lager maar wordt er bijna niet voorverwarmd als we naar huis gaan (of is dat nu beter?); dat is ook niet fijn.
Helemaal mooi zou zijn als je ook zou kunnen instellen dat ie al gaat verwarmen als je onderweg naar huis lijkt te zijn. Bijvoorbeeld als de afstand tot huis 40% kleiner geworden is. Nu gaat de doeltemperatuur wel wat omhoog, maar dat is ook ik de stand 'Balance' vaak niet voldoende.