Nieuwe grafieken voor de Slimme Radiatorknoppen komen er nog aan:Sander schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 08:41:
Ik heb inmiddels ook de slimme knoppen aangesloten, ging ook weer vrij makkelijk (hoewel het pairen 3 pogingen nodig had). Wat me opvalt is dat in vergelijking met mijn Alecto 433Mhz metertje de slimme knoppen toch wel structureel een graad hoger aangeven op dezelfde plek. Daarnaast is het ook jammer dat de knoppen geen decimalen ondersteunen, met name omdat bij het controleren van de betrouwbaarheid je al vrij snel met afrondingen zit.
Tot slot zou ik het ook handig vinden als ik zou kunnen zien wanneer een zone gestookt heeft (achteraf), het valt me op dat de grafiek met stook uren alleen kijkt naar de thermostaat, niet de knoppen. Toch maar uitlezen met een scriptje dus, of mis ik ergens iets?
https://support.tado.com/...-the-Development-Roadmap-
Er is gekozen voor 1 graad nauwkeurigheid omdat u zelf al heeft gemerkt dat de temperatuurmeting direct naast de radiator in principe toch een afwijking kan hebben ten opzichte van de kamertemperatuur.
U kunt ervoor kiezen om een slimme thermostaat toe te voegen als draadloze sensor. Dan kunt u weer per 0.1 graad instellen.
[ Voor 14% gewijzigd door tado op 24-01-2017 15:06 ]