Hoe zit met de tax bij customs? hebben jullie geluk gehad in deze, via iBuyGou?
Ik heb het voor (volgens mij) een euro of 15 afgekocht bij ze, mochten ze hem dan pakken, dan betalen ze het je terug. Vervolgens hebben ze hem als gift verstuurd (geen ibuygou logo en zelfs de telefoon zelf ingepakt in inpakpapier in het pakketje) en is hij er gewoon doorheen gekomen zonder problemen. Ik had hem na een week binnen met DHL.DaYwaLkUr schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 11:27:
Hoe zit met de tax bij customs? hebben jullie geluk gehad in deze, via iBuyGou?
Ik heb het ook via iBuyGou besteld, zoals bigbass had ik het ook afgekocht. Volgens mij kostte dat 10 dollar (correct me if I'm wrong). Via DHL verstuurd en zonder problemen doorheen gekomen.
Ik heb hem besteld via dealxtreme. Iemand hier goede ervaringen mee? Duurt waarschijnlijk wel een week of 2 voor ik hem binnen heb..
Besteld bij Spemall op 30/11 en ontvangen op 10/12 (verzonden met EU Express waardoor je geen risico loopt op invoertaxen)
Kun je er wat over vertellen? Hoe bevalt ie?Vin87 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 23:56:
Net de eerste OTA ontvangen. Draai nu 7.0.16.0
Ik kreeg een melding op mn telefoon dat er een update beschikbaar was. Zo nu en dan kijk ik op forum van miui.com of er een multilanguage rom beschikbaar is.
Ik merk dat het opladen ongelooflijk traag gaat. Ik had het toestel afgelopen nacht aan de lader gehangen rond 03:00 uur met 20% batterij. Na bijna 7 uur laden staat hij op 89%. Ik had al het idee dat het laden erg traag ging voor het slapen. Ervaart iemand anders dit probleem ook? Ik ga vandaag een andere lader proberen.
Ik merk dat het opladen ongelooflijk traag gaat. Ik had het toestel afgelopen nacht aan de lader gehangen rond 03:00 uur met 20% batterij. Na bijna 7 uur laden staat hij op 89%. Ik had al het idee dat het laden erg traag ging voor het slapen. Ervaart iemand anders dit probleem ook? Ik ga vandaag een andere lader proberen.
De mijne is met een ruim uur vol (2A lader), probeer dus eens een andere lader of kabel.
OTA komt gewoon als melding binnen. In mijn enthousiasme gelijk geïnstalleerd, nu ben ik dus ROOT kwijt .. 7.0.16.0 is nog niet te rooten.
Multi language is in de maak, maar nog niet beschikbaar.
OTA komt gewoon als melding binnen. In mijn enthousiasme gelijk geïnstalleerd, nu ben ik dus ROOT kwijt .. 7.0.16.0 is nog niet te rooten.
Ik ga het zeker eens testen met een andere lader. Is je dpi nu terug naar het origineel nu je geen root meer hebt?Vin87 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 10:03:
De mijne is met een ruim uur vol (2A lader), probeer dus eens een andere lader of kabel.
[ Voor 7% gewijzigd door OnderDeMotorkap op 16-12-2015 11:15 ]
Ja. Die staat weer op 480 dus ik kan m'n bril thuislaten.. Zucht.. Er is een rooted versie beschikbaar, maar ik vind flashen zonder TWRP eigenlijk te riskant. Al gaat het nu wel kriebelen..
Ziet er goed uit deze telefoon. Ook geschikt voor Vodafone 4G? Zie geen 800 band, dus niet geschikt?
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Ik merk sinds vandaag dat er een aantal klrine krasjes aan de bovenkant van mijn scherm zijn gekomen. Ik heb er niks raara mee gedaan of bij scherpe voorwerpen in de buurt gehad. Krast hij gewoon zo snel of heb ik wat raars gedaan?
Dat is mooi balen, wellicht zat er wat zand in je zak? Om deze reden installeer ik altijd een tempered screen protector, ookal heeft het apparaat Gorilla glass oid (geen idee of de Note 3 dit heeft). Vandaag kwam mijn Nillkin protector binnen, past perfect, mooi strak uitgesneden. Installatie was zo gedaan. Als je niet weet dat er een protector op zit, zie je hem echt niet.

Omdat ik een pola filter gebruik op de camera lijkt de protector wat dof, dat is absoluut niet het geval. De protector is mooi glad en glashelder.
Gekocht op eBay en met 1,5 week in huis.
Edit: Root is ook weer beschikbaar voor de laatste OTA
Omdat ik een pola filter gebruik op de camera lijkt de protector wat dof, dat is absoluut niet het geval. De protector is mooi glad en glashelder.
Gekocht op eBay en met 1,5 week in huis.
Edit: Root is ook weer beschikbaar voor de laatste OTA
[ Voor 67% gewijzigd door Vin87 op 16-12-2015 21:35 ]
Hallo,
Ik wil waarschijnlijk ook deze telefoon kopen.
Waar kan ik dat het beste doen? Dit ivm met service, leveringstijden en betrouwbaarheid
(Ik heb al verschillende topics doorgelezen en op internet gekeken, maar eg wisselende ervaringen bij chinese webshops) Ik heb $50 dollar korting bij gearbest, banggood en everybuying. Welke raden jullie mij aan?
(Nieuw op forum dus mischien niet in goede topic, maar hoop dat jullie mij kunnen helpen.)
Groeten JA
Ik wil waarschijnlijk ook deze telefoon kopen.
Waar kan ik dat het beste doen? Dit ivm met service, leveringstijden en betrouwbaarheid
(Ik heb al verschillende topics doorgelezen en op internet gekeken, maar eg wisselende ervaringen bij chinese webshops) Ik heb $50 dollar korting bij gearbest, banggood en everybuying. Welke raden jullie mij aan?
(Nieuw op forum dus mischien niet in goede topic, maar hoop dat jullie mij kunnen helpen.)
Groeten JA
Hoe is de beeldkwaliteit van de Redmi Note3 eigenlijk? Op dit moment gebruik ik naar tevredenheid een Nexus 5 en daar is de beeldkwaliteit ruim voldoende van.
Beeldkwaliteit is voor mij: contrast (diep zwart), kleurweergave (geen fletse kleuren) en kijkhoeken. Ik heb het scherm het liefst zo gedimd mogelijk staan. Natuurlijk is een OLED-display dan de beste keuze maar het is maar een telefoon en dan is elke euro zonde van het geld vind ik
De foto die gepost is door Vin87 geeft goede hoop
Beeldkwaliteit is voor mij: contrast (diep zwart), kleurweergave (geen fletse kleuren) en kijkhoeken. Ik heb het scherm het liefst zo gedimd mogelijk staan. Natuurlijk is een OLED-display dan de beste keuze maar het is maar een telefoon en dan is elke euro zonde van het geld vind ik
De foto die gepost is door Vin87 geeft goede hoop
Beeldkwaliteit is echt goed, en dat had ik niet verwacht van een $200 toestel. Kleurweergave is goed(niet Amoled overdreven), kijkhoeken zijn goed, zwart is wat grijs (want geen Amoled). Ik vind het scherm mooier dan mijn Oneplus One, en die vond ik gelijk aan mijn Nexus 5. Ik kan wat foto's naast de Nexus 5X en 5 maken, maar foto's van schermen vertekenen altijd wat.
True, maar als ze dan allemaal gelijk vertekenen heb je toch een beeldVin87 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 09:24:
Beeldkwaliteit is echt goed, en dat had ik niet verwacht van een $200 toestel. Kleurweergave is goed(niet Amoled overdreven), kijkhoeken zijn goed, zwart is wat grijs (want geen Amoled). Ik vind het scherm mooier dan mijn Oneplus One, en die vond ik gelijk aan mijn Nexus 5. Ik kan wat foto's naast de Nexus 5X en 5 maken, maar foto's van schermen vertekenen altijd wat.
Kwam de volgende review tegen, compleet met wat benchmarks en mooie foto's:Ruud schreef op donderdag 17 december 2015 @ 09:26:
[...]
True, maar als ze dan allemaal gelijk vertekenen heb je toch een beeld. Nee wat mij betreft niet nodig. De omschrijving is voor mij voldoende.
http://www.pcadvisor.co.u...mi-note-3-review-3632081/
Hier wordt het scherm ook besproken
A full-HD screen is still not something you can reasonably expect to find in a smartphone of this price, and at 5.5in the 1920x1080 resolution equates to a crystal clear 403ppi. The screen is bright and with realistic colours and great viewing angles, making the Note 3 an ideal mobile device on which to enjoy video. To get exactly the display you want you can switch between warm, standard and cool screen colours, and choose between standard, automatic and increased contrast. The Note 3 also supports Sunlight display, making it easier to view in direct sunlight, plus a Reading mode.
Goede link! Ik zie nu op de afbeeldingen ook wat het gevolg is van het hoge aantal pixels per inch
Dat mag wel iets omlaag ja!
Ik had mijn Redmi Note 3 geroot, met de titanium backup app verschillende apps verwijderd. Vervolgens telefoon uitgezet, maar nu wilt het toestel niet meer aangaan. Hij blijft vasthangen bij het bootscherm.
Als ik recovery mode wil enteren (met powerknop + volumedown) dan komt er 'Fastboot' te staan, vervolgens doet het toestel niet.
Als ik powerknop + volumeup knoppen ingedrukt houd, dan krijg ik een afbeelding te zien waar het toestel aan de lader/usb moet worden gehangen. Kan nu dus niets met het toestel. Is dit een soort beveiliging?
Als ik recovery mode wil enteren (met powerknop + volumedown) dan komt er 'Fastboot' te staan, vervolgens doet het toestel niet.
Als ik powerknop + volumeup knoppen ingedrukt houd, dan krijg ik een afbeelding te zien waar het toestel aan de lader/usb moet worden gehangen. Kan nu dus niets met het toestel. Is dit een soort beveiliging?
Voor dit soort vragen hebben we een apart subforum, Mobile Aankoopadviesforum
Daar mag je een nieuw topic aanmaken voor dit soort dingen. Meer informatie = betere reacties
Veel plezier hier
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Dit was voor mij een goede videoreview. Reviewer is beetje onzeker maar zijn methode is goed vind ik.
YouTube: 7 Monsters on Show- Which One is the Best? Lemon X3? S6 Edge? Meizu Metal?
Vergelijk beeldscharmen en GPS ontvangst gevoeligheid. (en wat fotos)
Enjoy!
ps: de redmi is de middelste telefoon
YouTube: 7 Monsters on Show- Which One is the Best? Lemon X3? S6 Edge? Meizu Metal?
Enjoy!
[ Voor 7% gewijzigd door procyon op 17-12-2015 13:08 ]
Je hebt waarschijnlijk een systeem app verwijderd, dat vindt Miui niet zo leuk. Enige oplossing lijkt mij het opnieuw flashen van de firmware, tutorial is te vinden op en.miui.com. Recovery is standaard helaas afgeschermd..OnderDeMotorkap schreef op donderdag 17 december 2015 @ 12:34:
Ik had mijn Redmi Note 3 geroot, met de titanium backup app verschillende apps verwijderd. Vervolgens telefoon uitgezet, maar nu wilt het toestel niet meer aangaan. Hij blijft vasthangen bij het bootscherm.
Ik heb al het één en het ander erover gevonden op het forum. Jammer dat de multilanguage rom nog niet beschikbaar is. Had me wat werk gescheeld. Maargoed, zo doe ik alvast een ervaring op. Thanks voor je reactie btw.
Al eerder gevraagd, maar is er niemand ie hem tot dusver bij dealxtreme heeft besteld? Heb hem 11 december besteld, maar heb er sindsdien nog niks over gehoord..
Hij staat daar bij Dealextreme nog echt als 'voorverkoop'. Dus denk niet dat je hem dit jaar nog krijgt (met de kerstdrukte bij de post in acht genomen.
Die van mij is inmiddels ook binnen! Lijkt tot zo ver een prachtig toestel. Dit weekend mijn SIM maar eens bij laten knippen.
Aaah das balen. Toen ik hem bestelde stond er nog dat hij binnen 5 tot 7 dagen verstuurd zou worden. Inmiddels staat er uitverkocht.procyon schreef op donderdag 17 december 2015 @ 15:48:
Hij staat daar bij Dealextreme nog echt als 'voorverkoop'. Dus denk niet dat je hem dit jaar nog krijgt (met de kerstdrukte bij de post in acht genomen.
Hoelang zou het duren voor ik mn geld binnen heb als ik hem annuleer? Kan hem misschien beter ergens anders bestellen...
Met de coupon '32Note3' is de 32GB versie voor € 157,46 te bestellen bij Everbuying.net (zie http://www.everbuying.net...e&utm_campaign=shareasale)
Zelfs inclusief verzendkosten. Iemand ervaring met deze toko?
[ Voor 3% gewijzigd door Mark383 op 17-12-2015 18:13 ]
Raar.. ik ga naar de site en geef de code in, en krijg ipv 178€ 223€ ?Mark383 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 18:11:
Met de coupon '32Note3' is de 32GB versie voor € 157,46 te bestellen bij Everbuying.net (zie http://www.everbuying.net...e&utm_campaign=shareasale)
Leuk filmpje, maar schermen vergelijken en dan het matte en doffe folie op de Redmi Note 3 laten zitten (incl bubbels), dan kan je in mijn ogen net zo goed geen beeldschermen vergelijken ..procyon schreef op donderdag 17 december 2015 @ 12:50:
Dit was voor mij een goede videoreview. Reviewer is beetje onzeker maar zijn methode is goed vind ik.
Enjoy!

GPS test is dan wel weer erg leuk gedaan.
tsja, voor mij was de conclusie dat het scherm een oede middenmoter is. echt prima voor de prijs.Vin87 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 22:25:
[...]
Leuk filmpje, maar schermen vergelijken en dan het matte en doffe folie op de Redmi Note 3 laten zitten (incl bubbels), dan kan je in mijn ogen net zo goed geen beeldschermen vergelijken ..![]()
GPS test is dan wel weer erg leuk gedaan.
De SG s6 is verreweg de beste met het amoled scherm. maar die stond weer erg donker afgesteld.
Allemaal niet zo handig inderdaad.
Maar vind het opvallend dat de samsung zo'n slechte gps ontvangst had (of alle andere telefoons gewoon goed, ben benieuwd of dit andere resultaten zou geven als de telefoons rechtop gestonden hadden.
Anyway, prima ding onze note 3
Ik moet zeggen dat een GPS fix soms wat lang lijkt te duren op onze Note. Had verwacht dat die slechter uit de test zou komen. Denk dat dat vooral aan Miui ligt dat nogal agressief alles op de achtergrond killed incl locatie
Vind het een beetje lastig om tussen de note 3 en note 2 te kiezen, neig naar de 3 maar het feit dat de batterij niet removable is maakt dit een lastige keuze.
Hoe reset je bijvoorbeeld het toestel als deze vastloopt?
Of is er iets ingebouwd met de power knop net als bij de computer?
Kom zelf van een toestel met een verwisselbare batterij en dat ding eruitknikken is praktisch hetzelfde als uitzetten op de harde manier.
http://i.snag.gy/zcB0D.jpg
Met de EB points die je krijgt van de registratie gaat er nog eens 1.81 vanaf voor een whopping 155,65.
Hoe reset je bijvoorbeeld het toestel als deze vastloopt?
Of is er iets ingebouwd met de power knop net als bij de computer?
Kom zelf van een toestel met een verwisselbare batterij en dat ding eruitknikken is praktisch hetzelfde als uitzetten op de harde manier.
Je hebt een account nodig.nickstje84 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 21:05:
[...]
Raar.. ik ga naar de site en geef de code in, en krijg ipv 178€ 223€ ?
http://i.snag.gy/zcB0D.jpg
Met de EB points die je krijgt van de registratie gaat er nog eens 1.81 vanaf voor een whopping 155,65.
[ Voor 30% gewijzigd door Thomg op 17-12-2015 23:40 ]
"The promotion code has expired..".. Das snel !

Note 2 of 3 is ook een lastige keuze, want het zijn bijna dezelfde toestellen met eigen plussen en minnen. Power knop vasthouden is inderdaad reset, dit is op alle Android toestellen zo. Ik heb de Note 3 gekozen vanwege de vingerafdruk, metalen behuizing, ontwerp, 3gb intern en grote accu. Ik heb al jaren geen micro SD slot meer op telefoons en 32 gb is voor mij meer dan genoeg.
Dang, nouja, je hebt nog de 10% kortingscode bij registratie. Nu kost het 190€....
Uiteindelijke prijs is nu iets van 200€, nog steeds minder dan verwacht. Wel zuur dat de code niet meer werkt.
O wauw, ik zie nu net dat ze de 198.99$ hebben teruggezet naar 208.79$ in de order, stelletje *#&@*#@
Vraag het verschil terug en als ze niet meegeven cancel ik mijn order.
Shady business die ze daar doen, zou er niemand aanraden te shoppen.
http://support.appinthest...248b2e89666dc522fcaeb.png
http://support.appinthest...0daa45e01b259cc5d9b20.png
Uiteindelijke prijs is nu iets van 200€, nog steeds minder dan verwacht. Wel zuur dat de code niet meer werkt.
O wauw, ik zie nu net dat ze de 198.99$ hebben teruggezet naar 208.79$ in de order, stelletje *#&@*#@
[ Voor 57% gewijzigd door Thomg op 18-12-2015 08:52 ]
Dat is ook wat je terugleest in reviews over de shop. 50% is positief, 50% negatief.Thomg schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 08:16:
Dang, nouja, je hebt nog de 10% kortingscode bij registratie. Nu kost het 190€....
Dit is wel erg onverwachts, zo blatant* heb ik het nog nooit gehad.
*Kan hier niet 1, 2, 3 een nederlandse vertaling op verzinnen.
*Kan hier niet 1, 2, 3 een nederlandse vertaling op verzinnen.
Anoniem: 612239
Ik heb 8 december de zwart/grijze Redmi Note 3 16GB besteld op Everbuying.net voor 131 euro incl. normale verzending en extra verzekering dmv. de code "16note3". Ik had verwacht dat hij geannuleerd zou worden omdat er voor mijn gevoel te veel korting vanaf ging, maar wonderbaarlijk genoeg werd hij geaccepteerd en 9 december verzonden. Hij is nu onderweg naar Nederland.
Wel lees ik veel op het internet dat Everbuying niet helemaal te vertrouwen is, maar gezien het feit dat ik een track & trace nummer en een foto van het pakketje toegezonden heb gekregen van Everbuying, lijkt het er tot nu toe op dat alles correct verloopt. Ik ben de gok aangegaan en zal het daarom hier binnenkort melden als hij is binnengekomen (of niet).
Wel lees ik veel op het internet dat Everbuying niet helemaal te vertrouwen is, maar gezien het feit dat ik een track & trace nummer en een foto van het pakketje toegezonden heb gekregen van Everbuying, lijkt het er tot nu toe op dat alles correct verloopt. Ik ben de gok aangegaan en zal het daarom hier binnenkort melden als hij is binnengekomen (of niet).
De mijne werkt inmiddels weer.
Nu is het wachten op de multilanguage rom.
Wat ik trouwens raar vind is dat de lader nu naar behoren werkt. Dus mensen; schrik niet als het laden de eerste keer erg langzaam gaat. Laat 'm aan de lader, dan komt het (waarschijnlijk) goed.
Wat ik trouwens raar vind is dat de lader nu naar behoren werkt. Dus mensen; schrik niet als het laden de eerste keer erg langzaam gaat. Laat 'm aan de lader, dan komt het (waarschijnlijk) goed.
Exactly this. GPS wilt er soms lang over doen. Eenmaal gevonden werkt het wel goed. Ik heb het met verschillende apps geprobeerd, maar het duurt soms bijna een halve minuut voordat mijn locatie gevonden wordt. Het komt ook wel eens voor dat het binnen enkele seconden gevonden wordt.Vin87 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 23:09:
Ik moet zeggen dat een GPS fix soms wat lang lijkt te duren op onze Note. Had verwacht dat die slechter uit de test zou komen. Denk dat dat vooral aan Miui ligt dat nogal agressief alles op de achtergrond killed incl locatie
[ Voor 53% gewijzigd door OnderDeMotorkap op 19-12-2015 00:45 ]
Multi language is uit
Vanavond maar even flashen.
http://en.miui.com/thread-194174-1-1.html
Edit: Geen Nederlands, maar wel zonder alle chineze rommel apps. Loopt prima
[ Voor 28% gewijzigd door Vin87 op 20-12-2015 19:01 ]
thanks, net even geflashed. Lijkt inderdaad goed te werkenVin87 schreef op zondag 20 december 2015 @ 15:23:
Multi language is uitVanavond maar even flashen.
En heerlijk makkelijk en snel te flashen
[ Voor 5% gewijzigd door bigbass op 21-12-2015 10:39 ]
Draai nu een dagje die rom en ben er best content mee. Blij met de GApps en eindelijk van de rommel af. Maaaar, even een vraagje voor de andere gebruikers: Ik had op mijn vorige rom al dat zo nu en dan mijn vingerafdrukscan het niet deed. Gezien een reboot dit probleem verhielp dacht ik softwarematig en ik wacht wel even tot een nieuwe rom.
Nu heb ik gisteren de multi-language rom geflasht en nog nergens last van gehad maar vandaag deed mn scan het weer niet. Heeft iemand hier ook last van gehad?
Nu heb ik gisteren de multi-language rom geflasht en nog nergens last van gehad maar vandaag deed mn scan het weer niet. Heeft iemand hier ook last van gehad?
Ik draai dezelfde rom al meer dan een dag, draait als een zonnetje. Ik heb 1x gehad dat de vingerprintscanner niet wilde werken. Even 'handmatig' geunlocked, vervolgens deed hij het weer.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik het moest rebooten om het weer werkende te krijgen.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik het moest rebooten om het weer werkende te krijgen.
Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat ik weer moest rebooten.
Ben overigens terug gegaan naar de v1b rom (gebasseerd op 7.0.16.0), omdat ik die qua ui een stuk mooier vind. Zo is de notificatiescherm achtergrond mooi helder, deze was op v1c heel donker. Ook heb ik de theme engine weer teruggezet naar Chinees, omdat de Chinese theme engine veel meer thema's heeft, de global theme store is maar saai. Aanpassen gaat door wat simpele verandering in de build.prop (cust_variant etc).
Ben overigens terug gegaan naar de v1b rom (gebasseerd op 7.0.16.0), omdat ik die qua ui een stuk mooier vind. Zo is de notificatiescherm achtergrond mooi helder, deze was op v1c heel donker. Ook heb ik de theme engine weer teruggezet naar Chinees, omdat de Chinese theme engine veel meer thema's heeft, de global theme store is maar saai. Aanpassen gaat door wat simpele verandering in de build.prop (cust_variant etc).
Heb hem ook binnen :):) besteld op 30 november via fastcardtech voor 224 inclusief hoesje en screenprotector en verzekering tegen aanvullende kosten
.
Helaas kreeg ik het hoesje en de screenprotector niet .. maar gelukkig wel de telefoon.
nu vlug upgraden naar de nieuwe rom.
Maar indruk is in eerste instantie erg positief voelt erg degelijk
Helaas kreeg ik het hoesje en de screenprotector niet .. maar gelukkig wel de telefoon.
nu vlug upgraden naar de nieuwe rom.
Maar indruk is in eerste instantie erg positief voelt erg degelijk
M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12
Anoniem: 565137
Ik zit er over na te denken om deze telefoon aan te schaffen, maar ik vroeg me af of iemand zou kunnen vertellen over zijn ervaringen met 4g. Ik ben bereid om over te stappen naar een andere provider, dus welke provider zou ik het beste kunnen kiezen om een stabiele 4g-verbinding te hebben?
Wanneer heb jij hem nou uiteindelijk binnen gekregen? Zit er een beetje over te denken om hem te annuleren bij dealxtreme en hem ergens anders te bestellen...procyon schreef op donderdag 17 december 2015 @ 22:46:
[...]
tsja, voor mij was de conclusie dat het scherm een oede middenmoter is. echt prima voor de prijs.
De SG s6 is verreweg de beste met het amoled scherm. maar die stond weer erg donker afgesteld.
Allemaal niet zo handig inderdaad.
Maar vind het opvallend dat de samsung zo'n slechte gps ontvangst had (of alle andere telefoons gewoon goed, ben benieuwd of dit andere resultaten zou geven als de telefoons rechtop gestonden hadden.
Anyway, prima ding onze note 3
Met t-mobile hier in oost nederland prima bereik 
Net even alles aan het installeren gegaan, kom er alleen achter dat je geen certificaten kan installeren krijg dan een error
(Unable to start activity ComponentInfo{com.android.certinstaller/com.android.certinstaller.CertInstallerMain}
Dus nu krijg ik mijn werkmail niet aan de praat op het toestel. Iemand suggesties?
verder ging alles qua installeren top.
De vingerafdrukscanner werkt ook super
Net even alles aan het installeren gegaan, kom er alleen achter dat je geen certificaten kan installeren krijg dan een error
Dus nu krijg ik mijn werkmail niet aan de praat op het toestel. Iemand suggesties?
M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12
Het is me opgevallen dat de software standaard redelijk veel ram in beslag neemt nadat ik het heb geflasht naar de multilanguage rom. Na een reboot houd ik 1,8/1,9 ram over. Na enkele uren daalt dat naar 1,3gb ram, terwijl alle apps gesloten zijn. Met de vorige rom lag dit altijd boven de 1,6gb beschikbare ram.
Voor de rest ervaar ik geen lag of wat dan ook. De software draait nog altijd soepel.
Voor de rest ervaar ik geen lag of wat dan ook. De software draait nog altijd soepel.
Ik kreeg mijn certificaat er ook niet in dus gewoon credentials gebruikt. Morgen maar eens inlezen waar dat aan kan liggen.bokkie11 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 11:11:
Net even alles aan het installeren gegaan, kom er alleen achter dat je geen certificaten kan installeren krijg dan een error(Unable to start activity ComponentInfo{com.android.certinstaller/com.android.certinstaller.CertInstallerMain}
Heeft deze ook multi-language dan? Ik dacht alleen Vietnamees. Ik gok van wel haha anders zou je die waarschijnlijk niet draaien maar gek dat dat er niet bij staat.Vin87 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 12:50:
Ben overigens terug gegaan naar de v1b rom (gebasseerd op 7.0.16.0)
Anoniem: 16697
Hmm, ik krijg net mijn voorraad Note 3 toestellen binnen en ik start er 1 op om te testen en is gewoon 100% in het Nederlands.
Hoe kan het dat niemand anders dat hier heeft?
ROM:
MIUI 77. | Stable
77.0.11.0 (LHNCNCJ)
ROM:
MIUI 77. | Stable
77.0.11.0 (LHNCNCJ)
Dat is een custom rom van één van de verkopers, de rom is nergens te downloaden.
Vanuit Xiaomi zelf is de taal alleen Chinees/Engels
Vanuit Vietnam is er een custom rom 'Sphinx' met een hoop talen, máár geen Nederlands
En dan is er die 7.00.11.0, wordt geinstalleerd door sommige handelaren. die op sommige toestellen staat, die heeft Nederlands, maar krijgt geen OTAs
Vanuit Xiaomi zelf is de taal alleen Chinees/Engels
Vanuit Vietnam is er een custom rom 'Sphinx' met een hoop talen, máár geen Nederlands
En dan is er die 7.00.11.0, wordt geinstalleerd door sommige handelaren. die op sommige toestellen staat, die heeft Nederlands, maar krijgt geen OTAs
[ Voor 6% gewijzigd door Vin87 op 24-12-2015 14:07 ]
Ik ben ook terug naar v1b. Xposed werkt en ik ben helemaal blij alleen mn vingerscan is een beetje meh..
Inmiddels de Redmi Note 3 ontvangen van Everbuying.
11-12-2015 06:10:13 Item is announced / bpost received the information
12-12-2015 00:01:00 Item is ready for transport
12-12-2015 13:00:00 Arrival at export hub
23-12-2015 06:22:22 Departure to country of destination
23-12-2015 16:15:30 Your shipment has arrived at the postal operator of the country of destination and will be delivered in the coming days.
En vandaag de 24e dus ontvangen. Geweldig hoe snel dit is gegaan, Everbuying is dus zeker te vertrouwen.
23-12-2015 16:15:30 Your shipment has arrived at the postal operator of the country of destination and will be delivered in the coming days.
En vandaag de 24e dus ontvangen. Geweldig hoe snel dit is gegaan, Everbuying is dus zeker te vertrouwen.
Anoniem: 16697 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 13:43:
Hmm, ik krijg net mijn voorraad Note 3 toestellen binnen en ik start er 1 op om te testen en is gewoon 100% in het Nederlands.
Voorraad? Vertel.. Verkoop je die dingen?
ROM:
MIUI 77. | Stable
77.0.11.0 (LHNCNCJ)
Anoniem: 16697
Inderdaad, maar ga (en mag) hier geen schaamteloze reclame maken.
Mocht je interesse hebben, kijk even in mijn signature voor de links of stuur een PM.
Ik heb het gezien... Ik wacht nog wel even tot mn order via dx binnenkomt.. Daar kost ie me €200,-.Anoniem: 16697 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 21:54:
[...]
Inderdaad, maar ga (en mag) hier geen schaamteloze reclame maken.
Mocht je interesse hebben, kijk even in mijn signature voor de links of stuur een PM.
Anoniem: 569388
Op Everbuying is nog steeds de 16GB versie met code 16note3 te krijgen voor slechts $141,17.
De code 32note3 krijg ik echter niet meer werkend, jullie wel?
[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 569388 op 25-12-2015 01:35 ]
Mooi om te horen! Nog bij moeten betalen?Anoniem: 612239 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 15:55:
Nee hoefde niks bij te betalen, ze hadden ook 22usd waarde op het pakketje geplaatst. De telefoon werkt overigens uitstekend en kwam met de playstore en Nederlandse taal voorgeïnstalleerd.Anoniem: 569388 schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 01:43:
[...]
Mooi om te horen! Nog bij moeten betalen?
Ik wacht al sinds 30 november op mijn 32 gb black model. (Geekbuying) Ze gaan de Nederlandse uitleveren kreeg ik via de klantenservice te horen. Hierdoor duurde het iets langer. Geen punt van gemaakt daar ik tot de 6e op wintersport ben
ze verwachten daar de unit te verschepen per de 31e december.
Is de NL talige ROM al ergens te downloaden? Vreemd namelijk dat de Multi language rom nog geen nl ondersteund, terwijl er dus wel een Nederlands talige rom beschikbar is...procyon schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 12:42:
Ik wacht al sinds 30 november op mijn 32 gb black model. (Geekbuying) Ze gaan de Nederlandse uitleveren kreeg ik via de klantenservice te horen. Hierdoor duurde het iets langer. Geen punt van gemaakt daar ik tot de 6e op wintersport benze verwachten daar de unit te verschepen per de 31e december.
Probeer eens de app "more locale2" te installeren en te draaien, deze kan je rom omzetten naar het Nederlands, ik heb mijn note 3 in bestelling en kan het nog niet proberen, maar daarmee zou het moeten lukken..
Rom omzetten is een groot woord, alle apps, die het ondersteunen, draaien dan inderdaad in het Nederlands, maar de Miui onderdelen (telefoon, instellingen etc) niet. En je hebt Root nodig.
En de bootloader moet unlocked zijn voor het installeren van andere roms volgens members....Vin87 schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 21:01:
Rom omzetten is een groot woord, alle apps, die het ondersteunen, draaien dan inderdaad in het Nederlands, maar de Miui onderdelen (telefoon, instellingen etc) niet. En je hebt Root nodig.
Er zijn al een aantal 'custom' roms beschikbaar die met een speciale Mediatek flashtool te flashen zijn. Maar een custom recovery etc is inderdaad nog niet mogelijk vanwege de bootloader lock
Tnx voor de tip. 16note3 werkt inderdaad nog, maar alleen via de mobiele site. Net besteld dus voor ca €130,-.Anoniem: 569388 schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 01:29:
Op Everbuying is nog steeds de 16GB versie met code 16note3 te krijgen voor slechts $141,17.
Is het probleem inmiddels opgelost met de enkele imei? Waardoor je 2 simkaarten van dezelfde provider niet kan gebruiken.
Money isn't rellevant..... who you are is.....
heb inmiddels een oplossing gevonden in touchdown mail app, hier kan ik het certificaat wel inladen.bokkie11 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 11:11:
Net even alles aan het installeren gegaan, kom er alleen achter dat je geen certificaten kan installeren krijg dan een error(Unable to start activity ComponentInfo{com.android.certinstaller/com.android.certinstaller.CertInstallerMain}
Wel jammer dat ik dus nu 2 mail apps heb..
Verde krijg ik de rabobank bankieren app niet aan de praat... mensen hier ook problemen mee?
Even wat info voor toekomstige kopers: Antelife zegt op de site dat deze op stock zijn, doch na 8 dagen melden ze via mail dat ze er nog steeds op wachten van vendor.. Voor het geval iemand hoopte op snelle levering via hen
Er zijn al verschillende tools om de bootloader te unlocken, bijv: http://en.miui.com/thread-199580-1-1.htmlVin87 schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 00:08:
Er zijn al een aantal 'custom' roms beschikbaar die met een speciale Mediatek flashtool te flashen zijn. Maar een custom recovery etc is inderdaad nog niet mogelijk vanwege de bootloader lock
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd.
Heeft iemand Xposed draaien? Ik baal een beetje van dat alles nog vrij gesloten is. Ik activeerde een Xposed module die blijkbaar niet werkt met deze rom, bam bootloop. Omdat er geen framework uninstaller is of een fatsoenlijke recovery kan ik alles weer opnieuw gaan flashen.
Zo kom ik mn dag wel door.
Ja .. daarom heb ik nog geen Xposed draaien, puur omdat bij elke 'misstap' je weer helemaal opnieuw kan beginnen. Bootloader unlock werkt alleen voor een aantal mensen (heeft waarschijnlijk met mi account te maken), de rest (zoals ik) moeten in het Chinees een formulier invullen en krijgen binnen 10 dagen bericht...
Voor wat het waard is. Er schijnt een Note 3 te komen met een Snapdragon 808 en ondersteuning voor FDD LTE en WCMDA.
http://www.gizchina.com/2...tted-with-snapdragon-808/
http://www.gizchina.com/2...tted-with-snapdragon-808/
Heeft iemand hier ervaring met Valuebasket.nl?
http://www.valuebasket.nl...atQ_7_0TeJzrhkRoC9nTw_wcB
Hij schijnt daar op voorraad te zijn, maar kan niet echt normale reviews vinden over deze webshop..
Het wachten bij Dealextreme duurt me nou wel erg lang, dus zit er over te denken om hem ergens anders te gaan bestellen..
http://www.valuebasket.nl...atQ_7_0TeJzrhkRoC9nTw_wcB
Hij schijnt daar op voorraad te zijn, maar kan niet echt normale reviews vinden over deze webshop..
Het wachten bij Dealextreme duurt me nou wel erg lang, dus zit er over te denken om hem ergens anders te gaan bestellen..
Kan iemand aangeven wat ik moet doen als ik het toestel binnen heb? Moet ik eerst een multirom flashen? En klopt het dat die niet in het Nederlands beschikbaar is? Heb de pagina's doorgenomen, maar wordt ook veel gesproken over unlocken van bootloader etc.
En enig idee waarom standard shipping duurder is dan expedited shipping?
http://imgur.com/ccvKHWd
[ Voor 16% gewijzigd door Untouchablezz20 op 28-12-2015 21:15 ]
Ik heb deze ROM geflashed, werkt soepel, niet in het NL, maar google keyboard werkt wel fatsoenlijk, net als de Play Store enz. http://en.miui.com/thread-194174-1-1.htmlUntouchablezz20 schreef op maandag 28 december 2015 @ 20:46:
Kan iemand aangeven wat ik moet doen als ik het toestel binnen heb? Moet ik eerst een multirom flashen? En klopt het dat die niet in het Nederlands beschikbaar is? Heb de pagina's doorgenomen, maar wordt ook veel gesproken over unlocken van bootloader etc.
Over een paar weken kijk ik wel verder of er een goede unlock is.
Welke shipping method heb je geselecteerd? Standard of Expedited?Anoniem: 612239 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 15:55:
Ik weet niet of het jou echte adres is, maar als ik jou was zou ik deze eruit halenUntouchablezz20 schreef op maandag 28 december 2015 @ 20:46:
Oeps! Bedankt.theduke1989 schreef op maandag 28 december 2015 @ 23:49:
[...]
Ik weet niet of het jou echte adres is, maar als ik jou was zou ik deze eruit halen
Weet iemand waarom er niets over dit toestel op de website van Xiaomi te vinden is? Ik bedoeld dan mi.com
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
Mi.com laat alleen de Internationale toestellen zien. De Chinese versie daarentegen :
http://www.mi.com/note3/
http://www.mi.com/note3/
Er is zat te vinden op mi.com. Moet je wel de goede taal / regio pakken. De Engelse site is zeer achterhaald (oude producten / niet compleet). Logisch want dat is niet hun grootste markt.50Miles schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 09:04:
Weet iemand waarom er niets over dit toestel op de website van Xiaomi te vinden is? Ik bedoeld dan mi.com
Op de India site is wel veel te vinden in het Engels en meer up to date: http://www.mi.com/in/
[ Voor 10% gewijzigd door Kenzi op 29-12-2015 10:23 ]
De Gmail app ondersteunt ook exhange na installatie van dit bestand (*Knip*. Linken naar APK bestanden is niet toegestaan). Dit is standaard aanwezig op de Nexus toestellen. Wellicht lukt het toevoegen van een certificaat hier wel mee? Ik gebruik de Gmail app zelf ook voor zakelijke email (maar geen certificaat nodig)bokkie11 schreef op maandag 28 december 2015 @ 10:21:
[...]
heb inmiddels een oplossing gevonden in touchdown mail app, hier kan ik het certificaat wel inladen.
Wel jammer dat ik dus nu 2 mail apps heb..
Verde krijg ik de rabobank bankieren app niet aan de praat... mensen hier ook problemen mee?
Rabobank loopt helaas vast op alle Miui firmware, is een bekend probleem.
[ Voor 8% gewijzigd door rens-br op 25-10-2016 15:00 ]
die van mij is eindelijk verzonden via dx.com
Voor mensen die goedkope maar goeie hoesjes en screenprotectors zoeken, ik heb ze via xiaomidevices.net besteld. Heb alles inmiddels binnen en het ziet er goed uit, en heb er bijna niks voor betaald..
Voor mensen die goedkope maar goeie hoesjes en screenprotectors zoeken, ik heb ze via xiaomidevices.net besteld. Heb alles inmiddels binnen en het ziet er goed uit, en heb er bijna niks voor betaald..
Gewoon standard shipping, werd verzonden met Bpost. Misschien ook fijn om erbij te vermelden dat de deze van Everbuying werd geleverd met de Google Playstore, Nederlandse taal en een gratis Europese stekkeradapter.Untouchablezz20 schreef op maandag 28 december 2015 @ 22:53:
[...]
Welke shipping method heb je geselecteerd? Standard of Expedited?
Oke, ik heb namelijk voor Expedited gekozen. Kon zo snel niet vinden wat het verschil was, alleen dat het sneller zou zijn, maar ook goedkoper (wat ik vreemd vond). Zou fijn zijn als ik hetzelfde kreeg als jou.
Trouwens krijgt de redmi note 3 ook een update naar marshmallow?
Misschien niet officieel in het begin, maar dan heb je nog wel een aantal tweakers die het gaan proberen.Untouchablezz20 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 19:07:
Oke, ik heb namelijk voor Expedited gekozen. Kon zo snel niet vinden wat het verschil was, alleen dat het sneller zou zijn, maar ook goedkoper (wat ik vreemd vond). Zou fijn zijn als ik hetzelfde kreeg als jou.
Moet wel zeggen dat ze niet altijd even stabiel zijn.
Ik had dit probleem met ZTE Nubia Z9 MiniVin87 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 23:45:
[...]
De Gmail app ondersteunt ook exhange na installatie van dit bestand *Knip*. Dit is standaard aanwezig op de Nexus toestellen. Wellicht lukt het toevoegen van een certificaat hier wel mee? Ik gebruik de Gmail app zelf ook voor zakelijke email (maar geen certificaat nodig)
Rabobank loopt helaas vast op alle Miui firmware, is een bekend probleem.
[ Voor 9% gewijzigd door rens-br op 25-10-2016 14:59 ]
Heb je ook een link, want ik kan de website niet vinden?!?powermarcel10 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 11:17:
die van mij is eindelijk verzonden via dx.com
Oops, haalde 2 websites door elkaar..Anoniem: 569388 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 23:14:
[...]
Heb je ook een link, want ik kan de website niet vinden?!?
Hier is de link!
http://www.xiaomidevice.com/redmi-note-3.html
Mooi dat het goede producten zijn maar een beetje zoeken op chinaprices.us geeft goedkopere alternatieven. Tempered glass screen protector bv voor een dollar bij Ali en een hoesje voor $3,99 bij BGpowermarcel10 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 23:35:
[...]
Oops, haalde 2 websites door elkaar..
Hier is de link!
http://www.xiaomidevice.com/redmi-note-3.html
Helaas dit mocht ook Niet helpen..theduke1989 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 21:14:
[...]
Ik had dit probleem met ZTE Nubia Z9 Miniecht weird, maar ook al veranderde je de ROM alsnog bleef het. Nooit echt kunnen oplossen...
Anoniem: 722620
Helaas pindakaas.OnderDeMotorkap schreef op zondag 29 november 2015 @ 12:30:
Ik wil de 32gb variant (zo snel mogelijk) hebben. Ik heb nooit eerder een telefoon uit China besteld, dus vraag ik me af waar ik het beste kan bestellen. Wie heeft hier ervaring mee? Ik heb inderdaad op verschillende webwinkels gezien dat hij nu te pre orderen is, maar ik zou 'm dus graag zo snel mogelijk hebben. Iemand ervaring met Spemall.com? Bij voorbaat dank guys!

Het is nogal een procedure door de gelockte bootloader, maar iniddels is er ondersteuning vanuit Xiaomi.eu voor de Note 3.
Dat houdt dus in dat er zowel stabiele releases als wekelijkse versies met Multi-language (NL taal?) en andere optimalisaties voor gebruik in Europa verschijnen.
http://xiaomi.eu/community/threads/5-12-31.29247/
Dat houdt dus in dat er zowel stabiele releases als wekelijkse versies met Multi-language (NL taal?) en andere optimalisaties voor gebruik in Europa verschijnen.
http://xiaomi.eu/community/threads/5-12-31.29247/
Ik heb voor een collega, toen hij net uit was, de Redmi Note 3 besteld. Op het begin werkt alles perfect. De fingerprint is ook erg snel. Miui zoals gewoonlijk erg fijn in gebruik (hij ging van Samsung naar MIUI).
Sinds vandaag pakt hij ineens beide simkaarten niet meer? Terwijl ze het voorheen wel beide deden. Iemand bekend met dit euvel?
Sinds vandaag pakt hij ineens beide simkaarten niet meer? Terwijl ze het voorheen wel beide deden. Iemand bekend met dit euvel?
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Bestellen, levertijd en prijzen: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
- Rooten & Custom ROM's: Het grote MIUI custom-ROM-topic
- Unlocken van de Bootloader: [Centrale topic] Xiaomi Bootloader unlocken
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Bestellen, levertijd en prijzen: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
- Rooten & Custom ROM's: Het grote MIUI custom-ROM-topic
- Unlocken van de Bootloader: [Centrale topic] Xiaomi Bootloader unlocken