Heeft iemand "retourpinnen" wel eens geprobeerd met zijn/haar Bunq kaart. Tot mijn verbazing kwam ik er achter dat dit niet werkt. Niet bij mij, niet bij mijn vriendin. Bij 2 winkels het zelfde euvel.
ABN pas werkt wel prima. Reactie van support:
I checked your payment, the transaction was denied because at this moment we don't support direct transactions to our cards yet. This means that all transactions sent to the card won't be accepted. We recommend you to contact the sender and ask them to transfer the amount to your IBAN instead. You will be able to receive the money that way, without any issue!
p.s. mijn vraag was in het Nederlands, had namelijk geen idee wat "retourpinnen" is. Ik heb geen moeite met Engels maar vind het raar dat support dat niet in het Nederlands beantwoord (ik weet wel dat support voornamelijk in goedkopere landen zit maar toch).
Om dan nog even terug te komen op mijn Credit Card reservering issue.
Jay-v schreef op donderdag 22 april 2021 @ 08:44:
[...]
Inmiddels heb ik het geld op magische wijze terug en erkent de Bunq medewerker dat ze het inderdaad niet goed begrepen had. Waarom dit niet automatisch ging blijft denk ik een raadsel.
Toch maar even gevraagd waarom het zo lang geduurd heeft. Kreeg ik dit pareltje terug van support:
I have no idea. Delays happen because these things are not handles from one person. The most important thing is the money is with you now 🙌. Again, I wish you a lovely evening!🌈
Gaan mijn haren van rechtop staan. Nee, dat is voor mij niet het MOST important ding. Ik wil weten dat dit niet meer gaat gebeuren.
Bunq blijft een beetje haat/liefde voor me. Te veel unieke features die ik daadwerkelijk gebruik, maar support en hoe ze met klanten omgaan (ook op together trouwens).
[
Voor 35% gewijzigd door
Jay-v op 28-04-2021 10:03
]