Gelukkig kan je bijna alles bij bunq zelf regelen en kunnen verreweg de meeste vragen/verzoeken die dan overblijven echt wel wachten, ook 2 dagen. Liever 2 dagen wachten en goed antwoord krijgen, dan binnen 5 min een nietszeggende reactie
Toch kan ik situaties bedenken waarin een snelle reactie echt wel gewenst is, gaat immers over je geld. En zeker in die zeldzame situaties moet ook kunnen vertrouwen dat je bank snel kan handelen. Meerdere dagen is dan echt te lang.
Als ik naar mezelf kijk, ben ik misschien ook teveel gewend dat bedrijven snel reageren. bunq staat absoluut nu niet bovenaan dat lijstje. Sommige andere banken kun je idd 24x7 bereiken, maar bereikbaar is wat anders dan ook goede service krijgen
bunq stond aantal jaar geleden toch echt wel eenzaam aan de top in de industrie waar het ging om klantenservice. Pijl snel, inhoudelijk sterk en extreem vriendelijk. Maar to be fair, de app was toen ook eenvoudiger en was bunq nog niet zo groot. Leven was eenvoudiger en overzichtelijker

. Toch hoop ik dat het weer meer die kant opgaat. En geloof me, dat wil bunq ook. Momenteel drukker dan normaal door diverse oorzaken, maar komt vast wel goed. Het nieuwe bijkantoor in Rotterdam (aka de echte hoofdstad) gaat daar wellicht bij helpen.