Dat is natuurlijk onzin. Een bank moet betalen zo makkelijk mogelijk maken en niet ingewikkeld. Je moet voor je iets gaat kopen al bedenken of je dat wil hebben en niet pas aan de kassa bij de winkel.magician2000 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 02:16:
Dat "net iets meer werk" geeft je ook nog gelegenheid om nogmaals na te denken of die aankoop nu echt wel zo zinvol is misschien...
Als ik ga winkelen kan het best zijn dat ik uit verschillende categorieën spullen ga halen. Ik noem maar wat: Kleding, kado, gadget. De volgorde is dan niet altijd op voorhand duidelijk (vooral bij kleding) dus ik weet pas in de winkel zelf of ik daar wat ga kopen. Dan moet je dus wel op dat moment je betaalkaart omhangen (of zoals nu: geld overmaken). Dan is het niet handig dat dit bij bunq een tijdje duurt voor het gedaan is. Ze hadden dit veel sneller kunnen maken door in het scherm om te betalen een mogelijkheid te maken de bankrekening om te zetten.
Volgens jouw redenatie zou een bankapp beter zijn als het eerst 30 seconden duurt eer je kan inloggen want dan heb je meer tijd om na te denken? Of dat iedereen bij het pinnen altijd 60 seconden de tijd krijgt om alsnog af te breken? Dat wordt dan lekker lang wachten in de supermarkt.