John Do NL schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 08:47:
[...]
Wat suggereer je precies hier? Dat bunq positieve reviews koopt? Of wat verwacht je dan van bunq?
En wat verwacht je van ACM? En wie zegt dat er ook niet een berg negatieve review fake zijn? Maar daar steekt niemand zijn vinger over op
ACM gaf begin dit jaar aan meer onderzoek te doen naar.. en op te treden tegen fake reviews. Echter, dat gaat over reviewplatforms en bedrijven die review diensten aanbieden (bv kopen van reviews).
Ja, daar lijkt het sterk op. Het zijn in ieder geval een hoop bots. Dat is duidelijk wanneer je kijkt naar de tijdspanne waarin de reviews geplaatst zijn (alle 5* komen binnen een paar uurtjes). Zijn ze gekocht door Bunq? Ali prive? Of misschien wel een over enthousiaste gebruiker? Dat is natuurlijk speculeren, maar er zijn weinig andere partijen die er baat bij zullen hebben.
Er zitten zeker verbeteringen in v3, vooral voor klanten die meerdere accounts hebben. Maar gebruikers zijn terecht kritisch. Op together worden alle posts verborgen met als reden: "Plaats dat SVP in het v3 topic" , echter komen de posts binnen dat topic weer niet naar voren in de search. Het is dus onmogelijk te vinden of er iets reeds gemeld is of niet.
Daarnaast is het enorm vervelend dat de focus compleet shift van banking naar hip zijn. Er staan een hoop nuttige suggesties op together (zoals multi select acties).
That said, ik ga niet weg. Ik gebruik een combinatie van functies die alleen Bunq heeft. Sommige dingen krijg je ook elders, maar lang niet alles op 1 plek.
p.s. je reacties hebben altijd een behoorlijk Bunq sausje, zowel op Twitter, Together als hier. Krijg je er wat voor terug? Op zijn minst een gratis abo? Of is mod zijn op together volledig vrijwillig? Ik ben eigenlijk heel benieuwd omdat alle mods nogal mee lijken te gaan in de "guidance" of censuur die wordt toegepast op together.
[
Voor 9% gewijzigd door
Jay-v op 08-07-2020 11:05
]