TBH, vind ik de nieuwe betaalknop juist prettiger. De betaalknop op het homescreen gebruikte ik vrijwel nooit, ging altijd via een rekening. En met de plaats onder het plusje ipv bovenin, is de app veel beter met één hand te bedienen.Zr40 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 13:57:
[...]
Figuurlijk onvindbaar natuurlijk.
In V2 had je een duidelijke "Pay" knop:
[Afbeelding]
In V3 heb je géén Pay knop op je Me scherm, en je moet maar weten dat je de + knop in het sub-account scherm moet hebben.
En dit is dan toevallig een functie die wél onder de + knop zit. Waar vind je nu bijvoorbeeld je kaart CVC? Niet onder een + knop, maar onder een van de bollen bij de kaart.
Andere functies zitten weer onder een ... knop, achter een long-press, of zelfs in de verkeerde tab.
Maar goed, als jij daar geen problemen mee hebt, wie ben ik om dat voor jou te bepalen?
Het passen overzicht is wel helemaal bout idd. Al is het wel fijn dat je nu per rekening kunt zien welke passen eraan gekoppeld zijn.
Al met al vind ik het (voornamelijk door die instagram pagina en bomentellers) ook een achteruitgang t.o.v. V2, maar als ze ooit tot inzicht komen dat ze die eruit moeten slopen zou ik het voor de rest een verbetering vinden.