magician2000 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 21:48:
Wacht niet op een recovery aanbod. Dat zul je namelijk niet krijgen, maar dat wil je eigenlijk ook helemaal niet.
Volgens mij schrijf jij mij voor wat ik wel of niet wil, precies zoals een niet nader te noemen bank dat doet. Je kunt moeilijk een ander verwijten wat je zelf ook doet.magician2000 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 22:56:
[...]
Nu val je mij aan over wat ik zeg? Omdat ik concludeer dat je daar niet meer terug wilt en daar een advies aan plak vanuit mijn oogpunt?
En dat is gewoon naar mijn idee FUD. Geld is geen seconde onveilig bij bunq, of je moet met risicovol bedoelen dat ze zwalkend beleid of een twijfelachtig prijsmodel hebben. Laten we wel bij de feiten blijven.magician2000 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 22:56:
Vooral ook zelf weten wat je wel of niet doet, maar bunq heeft ondertussen bewezen een risicovolle bank te zijn en juist een bank is iets waar je (tot op zekere hoogte) om moet kunnen vertrouwen.
Ik vertrek bij bunq omdat ik het aanbod geen € 8 per maand waard vind, ik heb gemerkt dat ik in de praktijk weinig aan bunq.me heb en ik heb de € 500 extra maandelijkse omzet op mijn creditcard in ieder geval in 2020 ook niet meer nodig. Incasso's e.d. heb ik nooit via bunq laten lopen.
Omstandigheden kunnen veranderen en dan kan ik altijd het aanbod opnieuw evalueren, al dan niet als speciaal aanbod voor terugkeerders. Ik vind het altijd gevaarlijk om bedrijven categorisch uit te sluiten