Die suggestie was ik online ook al tegengekomen, maar er zit een redelijke overlap in genres binnen films waarbij iets bijvoorbeeld goed terecht kan onder zowel Horror als Thriller, om twee voorbeeld genres te noemen.BlueLed schreef op maandag 1 juni 2020 @ 20:36:
Je kunt, net als in Kodi als je dat kent, aparte mappen aanmaken. Die mappen kun je dat individueel toewijzen. Dus folder Horror, Comedy, etc...
In de webclient heb ik opvallend genoeg dan ook weer enige aanpassingsmogelijkheid? Zo heb ik nu gepinned staan recently released movies, top unplayed movies en recently played movies naast de initiele recently added movies.MacPoedel schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 00:08:
@psychodude Aan Plex clients kun je weinig veranderen. Er zijn ook wat verschillen tussen de verschillende clients, de Android app heeft bv een Home scherm waar je zaken op vast kunt pinnen (en zo zou je wel "top in action" daarop kunnen pinnen, als je alle genres een keertje ziet in het recommended scherm, ben je er). Het home scherm van de webclient is dan weer helemaal niet aan te passen.
Voor wat betreft de 'top movies in ...' kan ik die ook binnen de webclient als de android app pinnen, het resultaat in beiden is echter hetzelfde:
'Content unavailable'.
Maarja, dit lijkt allemaal dus gewoon een beperking in Plex te zijn helaas.