Ik zie in de reddit link precies een melding en hij gebruikt een oude versie van plex server.
1. Gebeurd dit met elke media speler device die je gebruikt?
2. Embedded of losse subs?
3. Wat voor subs zijn het? SRT, SSA, PGS? veel spelers kunnen geen PGS aan en SSA wil ook niet altijd werken
4. Welke hardware gebruik je voor playback (speler gebbedoel ik de hardware die je gebruikt voor afspelen zoals je smart tv app (welke tv of externe speler?)
4. Welke instellingen heb je de media speler ingesteld voor de subs? (Burn Subtitles: auto?).
5. Waar staat de h264 maximum level op?
Ik zelf gebruik ook unRaid v7.1.4. en heb 0 issue met SRT en PGS en ook met v6.12.11 geen problemen, maar PGS die in remuxes zitten speel ik wel op de Shield Pro af en een Ugoos AM6B+
SRT subs speelt hier overal op af ook bij externe gebruikers.
Dus ik denk niet dat het aan de combinatie ligt maar zou evt aan de image kunnen liggen die je gebruikt, ik zelf gebruik voornamelijk de hotio images.
Net in tautulli geekeken hier een samsung tv 2018 en 2023 geen problemen met SRT subs
1. Gebeurd dit met elke media speler device die je gebruikt?
2. Embedded of losse subs?
3. Wat voor subs zijn het? SRT, SSA, PGS? veel spelers kunnen geen PGS aan en SSA wil ook niet altijd werken
4. Welke hardware gebruik je voor playback (speler gebbedoel ik de hardware die je gebruikt voor afspelen zoals je smart tv app (welke tv of externe speler?)
4. Welke instellingen heb je de media speler ingesteld voor de subs? (Burn Subtitles: auto?).
5. Waar staat de h264 maximum level op?
Ik zelf gebruik ook unRaid v7.1.4. en heb 0 issue met SRT en PGS en ook met v6.12.11 geen problemen, maar PGS die in remuxes zitten speel ik wel op de Shield Pro af en een Ugoos AM6B+
SRT subs speelt hier overal op af ook bij externe gebruikers.
Dus ik denk niet dat het aan de combinatie ligt maar zou evt aan de image kunnen liggen die je gebruikt, ik zelf gebruik voornamelijk de hotio images.
Net in tautulli geekeken hier een samsung tv 2018 en 2023 geen problemen met SRT subs
[ Voor 12% gewijzigd door TRaSH op 15-08-2025 21:35 . Reden: toegevoegd: dat het waarschijnlijk geen combinatie issue is maar waarschijnlijk een setting issue van de gebruiker. samsung geteste tv's ]
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
:strip_exif()/f/image/7Mbi7Mb5kvqiYaBvAuAGzMki.png?f=user_large)
/f/image/AgZXE6anBn4jC8lA4PgktC1Q.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ZQ4FAO29KkPdBCqhja6VXBdb.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/r8VFrKNKywfXZk983L2ErU0T.png?f=fotoalbum_large)