Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Voor €50 - €100? Die wil ik ook dan...

Heb thuis een MiBox S op de slaapkamer liggen, werkt prima en valt wel binnen die prijsklasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 21:05

TRaSH

koffie ?

2de hands misschien,
of gewoon wat bijleggen.
of even wachten tot je het wel bij elkaar hebt

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Hier Miibox S, speelt alles perfect.

Nog ook ergens liggen, Odroid c2, werkt ook perfect.

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
T95Z plus heb ik ook nog geen dingen mee ontdekt die die niet spelen wil vanuit plex

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
freakshock88 schreef op zondag 5 januari 2020 @ 18:58:
Heeft iemand een tip voor goedkope plex client hardware ( €50 - €100) die vrijwel alle videoformaten in direct play (dus zonder transcode) kan afspelen?
Google Chromecast Ultra
Amazon Fire TV Stick 4K
Roku Streaming Stick+
Drie goedkope clients, met officiele Plex apps, en up to date qua videoformaten (doen allemaal 4K HDR).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:08
Dreamvoid schreef op maandag 6 januari 2020 @ 19:33:
[...]

Google Chromecast Ultra
Amazon Fire TV Stick 4K
Roku Streaming Stick+
Drie goedkope clients, met officiele Plex apps, en up to date qua videoformaten (doen allemaal 4K HDR).
Maar doen ze ook directplay van bijvoorbeeld x265?
Mijn ervaring met chromecasts is bijzonder matig en ook roku hoor ik wisselende verhalen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Laatst online: 11-09 21:05

TRaSH

koffie ?

geen transcoding als je subs hebt ?
want ik hoor regelmatig dat dat een probleem is en dat de media speler het moet ondersteunen zodat je geen transcoding krijgt.

en persoonlijk vind ik dat een mediaspeler gewoon bedraad aangesloten moet worden,
echt 4k media streamen met evt HD audio via wifi is niet echt optimaal

[ Voor 32% gewijzigd door TRaSH op 06-01-2020 21:37 . Reden: bedraad ]

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Plex in kodi installeren en nog 0.0 trancoding.

Ter vergelijking, in originele plex app gaat die bij sommige hevc anime transcoden en via kodi nooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:56
SadisticPanda schreef op maandag 6 januari 2020 @ 22:07:
Plex in kodi installeren en nog 0.0 trancoding.

Ter vergelijking, in originele plex app gaat die bij sommige hevc anime transcoden en via kodi nooit...
De plex app op de Xbox One doet dit niet, zolang je maar zorgt dat je instellingen goed staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freakshock88
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-06 20:44
Dank voor de reacties.

Chromecast (Ultra geen ervaring mee) zal in mijn ervaring vrijwel altijd transcoden.
Ik weet inderdaad dat subs een grote rol kunnen spelen hierin. Ik gebruik altijd subs, dus het liefst moet die combinatie het ook doen zonder transcoding.

Ik wil inderdaad (betaalbare) client hardware + software die nooit transcode, zodat de load op mijn server lager is.
Zal eens een Pi proberen met de plex addon. Nog meer tips? :)

[ Voor 11% gewijzigd door freakshock88 op 07-01-2020 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
De enige twee welke ik zeker aan kan raden zijn de shield en de apple TV 4(k) (icm met infuse/mrmc/plex enhanced). Maar dat gaat in het gestelde budget niet gloednieuw, dan zul je op zoek moeten naar een tweedehandse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
freakshock88 schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 20:46:
Dank voor de reacties.

Chromecast (Ultra geen ervaring mee) zal in mijn ervaring vrijwel altijd transcoden.
Ik weet inderdaad dat subs een grote rol kunnen spelen hierin. Ik gebruik altijd subs, dus het liefst moet die combinatie het ook doen zonder transcoding.

Ik wil inderdaad (betaalbare) client hardware + software die nooit transcode, zodat de load op mijn server lager is.
Zal eens een Pi proberen met de plex addon. Nog meer tips? :)
Subs inbranden dan heb je dit probleem niet met transcoden, maar ik heb er ook niet altijd last van bij een srt.
Waarschijnlijk omdat mijn server sterk genoeg is denk ik.
( I5-3570K deze doet wonderen een een RX550 4GB )

ik heb wel een vraag, weet iemand hier of plex zelf de bandbreedte regeld als er meer users zijn ?
Of moet ik het echt instellen op bv 8Mbps ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Domino schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 07:38:
De enige twee welke ik zeker aan kan raden zijn de shield en de apple TV 4(k) (icm met infuse/mrmc/plex enhanced). Maar dat gaat in het gestelde budget niet gloednieuw, dan zul je op zoek moeten naar een tweedehandse.
Plex transcode toch ook nog bij Apple tv 4K voor het geluid dacht ik ? ( truehd, en Atmos )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Niet online
Als je image subs hebt als vobsub enzo, dat moet inderdaad ingebrand worden, maar standaard MP4 subs die worden door alles gewoon ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

ErwinJ schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 07:57:
[...]

Plex transcode toch ook nog bij Apple tv 4K voor het geluid dacht ik ? ( truehd, en Atmos )
Geluid transcoden is minder belastend dan beeld dus maakt op zich weinig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
SadisticPanda schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 17:32:
[...]

Geluid transcoden is minder belastend dan beeld dus maakt op zich weinig uit.
Dat weet ik, echter het gaat ten koste van je geluid als je hier op bent ingericht.
Dit is nog altijd de reden dat ik mijn Htpc rechtstreeks heb aangesloten op de TV en nog altijd PmP gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Ik heb nog nooit transcodes gehad op de atv4k icm Infuse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameIsBart
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Kan iemand mij helpen met mijn Plex setup? Ik heb een Nvidia Shield TV maar loop tegen het 'probleem' aan dat Plex de audio moet transcoden. Mijn server kan dit prima aan maar ik wil het liever voorkomen indien mogelijk. Ik weet dat Kodi bijna alles af kan spelen zonder dat de media getranscode moet worden maar mijn voorkeur gaat uit naar de native Plex app, dit is vooral de reden dat ik de Shield heb gekocht.

Het gaat om de volgende hardware:
- TV
- Soundbar
- Shield

De boel is simpel aangesloten:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bvXZPHy.jpg

Een voorbeeld van een serie die getranscode moet worden:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ML172JV.png

Ik weet dat de soundbar geen AAC begrijpt en dat bovenstaande noodzakelijk is maar zou de shield dit niet 'automatisch' moeten doen zodat er vanaf de server niks getranscode moet worden? Ik heb ook gespeeld met het in- en uitschakelen van audio passtrough maar dat endigt alsnog in transcoden of foutmeldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007

Grudgie

PSN: Grudgie7

@Psvtje10 en als je Audi pass through aanzet op de Nvidia shield? Ik heb die zelf namelijk wel aanstaan. Is dan het probleem niet opgelost?

Edit: nvm al geprobeerd lees ik net.

[ Voor 12% gewijzigd door Grudgie op 21-01-2020 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-09 12:06
Hi,

Vraagje, wat zijn nou instellingen die jullie gelijk uit/aan zetten in Plex zodra jullie Plex gingen gebruiken? Wat zijn echt "must" instellingen om te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameIsBart
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
@Grudgie Bedankt voor het meedenken. Ik had dat inderdaad al geprobeerd. Als ik het goed begrijp wil je de audio juist door de Shield laten verwerken en wil je het geluid dus niet zonder enige verwerking doorsturen naar de TV/soundbar. Als ik audio passtrough inschakel op de Shield komt het signaal onbewerkt bij de soundbar terecht en als 'ie het desbetreffende formaat niet ondersteund krijg je dus een foutmelding.

Maar dat is dus het geval als ik het goed begrijp en ik weet niet of dat nu het geval is. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Frid0 schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 13:52:
Hi,

Vraagje, wat zijn nou instellingen die jullie gelijk uit/aan zetten in Plex zodra jullie Plex gingen gebruiken? Wat zijn echt "must" instellingen om te doen?
Wat mijn instellingen zijn, hoeven natuurlijk niet de jouwe te zijn ;)
Wat ik je adviseer om te doen, is om gewoon even de instellingen langs te lopen, en aan te zetten wat je zelf handig vindt. Waar je wel even (goed) naar moet kijken zijn de Agents. En je realiseren dat die informatie ophalen op basis van tags en filename.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:43
Weet iemand of en hoe je de lijst met talen bij het downloaden van subs in de plex Windows app (niet de store variant) kan aanpassen? Aan Nederlands en Engels heb ik zat, en als ie nu soms niks vindt in het Nederlands moet ik me wezenloos scrollen naar Engels. Een snelle Google levert niks op helaas.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-08 21:19
Zo af en toe komt wel eens een aanbieding voorbij met Plex Pass voor lifetime.
Nu wilde ik laatst op zo'n aanbieding ingaan, alleen had ik problemen met de betaling.

Creditcard heb ik niet en wil ik ik niet / heb ik niet nodig. Paypal account had ik aangemaakt en kon ik "opwaarderen" met ideal of koppelen met lokale bankrekening nr. Maar wanneer ik de betaling wil doen krijg ik de melding dat ik een creditcard moet koppelen aan mijn paypal account. Is betaling op een andere manier mogelijk of iets van een eenvoudige prepaid creditcard voor een tijdelijke koop?

Ik ben niet de enige:
https://forums.plex.tv/t/plex-pass-no-creditcard/128574

[ Voor 6% gewijzigd door user_tweakers op 27-01-2020 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
@user_tweakers Volgens mij een eis van paypal wanneer het om een "subscription" gaat. Als je geen creditcard hebt, dan kun je denk ik het beste een N26 rekening openen. Beetje omslachtig, maar die rekening is geheel gratis en komt inclusief een Mastercard met gunstige wisselkoers (geen koersopslag). Die heb ik zelf ook gekoppeld aan PayPal en op die manier een Plex Pass betaalt in Australische dollars. Scheelde bijna 10 euro met de prijs hier. Mocht je een referral willen, dan stuur maar een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-08 21:19
Freakster86 schreef op maandag 27 januari 2020 @ 22:11:
@user_tweakers Volgens mij een eis van paypal wanneer het om een "subscription" gaat. Als je geen creditcard hebt, dan kun je denk ik het beste een N26 rekening openen. Beetje omslachtig, maar die rekening is geheel gratis en komt inclusief een Mastercard met gunstige wisselkoers (geen koersopslag). Die heb ik zelf ook gekoppeld aan PayPal en op die manier een Plex Pass betaalt in Australische dollars. Scheelde bijna 10 euro met de prijs hier. Mocht je een referral willen, dan stuur maar een DM.
Oke dus als ik het goed begrijp:
1. Een bankaccount + creditcard (debetcard) aanvragen op https://get.n26.com/
2. Paypal account maken en de creditcard koppelen met paypal account
3. Geld op de paypal zetten d.m.v. iDEAL
4. Lifetime pass kopen in valuta naar keuze met Paypal (al dacht ik de paypal valuta wisselkoersen nooit zo goed waren?)

Of handiger om paypal niet te gebruiken maar direct met de n26 kaart betalen of zijn daar de fees veel hoger?

Zou die creditcard verder nog functioneel/handig kunnen zijn bij het boeken van een hotel, of op een vakantie? Uiteraard wel van te voren opwaarderen dan.
Andere korte vraag, wordt misschien wel wat offtopic, maar waarom kosten die creditcards overal veel geld, maar n26 bied het gratis aan? Zit daar niet iets achter?
En lijkt me dat je met een prepaid kaart nooit schulden kan maken?

Alvast bedankt voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
user_tweakers schreef op maandag 27 januari 2020 @ 22:49:
[...]

Oke dus als ik het goed begrijp:
1. Een bankaccount + creditcard (debetcard) aanvragen op https://get.n26.com/
2. Paypal account maken en de creditcard koppelen met paypal account
3. Geld op de paypal zetten d.m.v. iDEAL naar N26 rekening overmaken (bij 100+ euro kun je gelijk ook een pinpas aanvragen ;)
4. Lifetime pass kopen in valuta naar keuze met Paypal (al dacht ik de paypal valuta wisselkoersen nooit zo goed waren?) en afrekenen met de CC van N26
Je kunt PayPal vergeten. Je kunt rechtstreeks betalen met je CC bij Plex. Onder "country" even het land wijzigen naar welke valuta je wilt gebruiken. Meestal is Australië het goedkoopst.

Dit gaat inderdaad een beetje off topic. Hier vind je het antwoord op al je vragen: Discussie over & Ervaringen met N26 en je mag uiteraard ook een DM sturen. Kort samengevat: de CC is een debet kaart, dus je moet inderdaad opwaarderen. Je kunt alleen uitgeven wat er op je bankrekening staat. Reserveringen e.d. gaan (tijdelijk) van je saldo af. Vanwege het ontbreken van een wisselkoers opslag is het handig om betalingen in andere valuta via deze kaart te laten lopen. Als je de CC koppelt aan PayPal heb je het beste van twee werelden. Betalen met PayPal (aankoopbescherming) die op zijn beurt het geld afschrijft bij je CC (en dan dus de wisselkoers van de CC kiezen bij het afrekenen).

[ Voor 3% gewijzigd door Freakster86 op 27-01-2020 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdbruin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-08 14:47
Zijn er hier meer mensen die last hebben dat de Plex server (draaiend via Docker) blijft hangen in combinatie met de laatste iOS versie van de Plex app en afspelen via Chromecast? Na het afspelen van een aantal (meestal 2 of 3) afleveringen (verschillende series geprobeerd, geen verschil) hangt de server zichzelf op en kan ik niet meer switchen naar een volgende aflevering of een andere serie of film. Dit is pas begonnen nadat ik de laatste versie van de Plex app heb geinstalleerd.

Ik heb al geprobeerd om de versie van de Plex docker image een versie terug te zetten maar dat heeft niet geholpen. Zal vanavond eens kijken of het via Android niet gebeurd en ook eens kijken of ik de Plex app een versie terug kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

kdbruin schreef op maandag 3 februari 2020 @ 11:20:
Zijn er hier meer mensen die last hebben dat de Plex server (draaiend via Docker) blijft hangen in combinatie met de laatste iOS versie van de Plex app en afspelen via Chromecast? Na het afspelen van een aantal (meestal 2 of 3) afleveringen (verschillende series geprobeerd, geen verschil) hangt de server zichzelf op en kan ik niet meer switchen naar een volgende aflevering of een andere serie of film. Dit is pas begonnen nadat ik de laatste versie van de Plex app heb geinstalleerd.

Ik heb al geprobeerd om de versie van de Plex docker image een versie terug te zetten maar dat heeft niet geholpen. Zal vanavond eens kijken of het via Android niet gebeurd en ook eens kijken of ik de Plex app een versie terug kan zetten.
Heb je server versie 1.18.5.2309 draaien? Hierin zitten wat Docker fixes.

Note: There still exists an issue with non-standard / specialized containers. These will be resolved in the upcoming release(s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdbruin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-08 14:47
mickjuh schreef op maandag 3 februari 2020 @ 12:40:
Heb je server versie 1.18.5.2309 draaien? Hierin zitten wat Docker fixes.

Note: There still exists an issue with non-standard / specialized containers. These will be resolved in the upcoming release(s).
Ja, maar ook met de versie daarvoor gaat het mis. Maar het is pas op gaan treden nadat ik volgens mij vrijdag de laatste versie van de Plex app heb geinstalleerd.

Update: gisteren met de laatste versie van de Plex docker image in combinatie met de Android app gekeken maar geen enkel probleem. Zag dat er ook een nieuwe versie van de Plex app voor iOS is, dus die morgen maar eens proberen.

[ Voor 19% gewijzigd door kdbruin op 04-02-2020 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slooffmaster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-07 23:39
Anderen ook problemen met remote/app logins? Ik zie op de status pagina dat ze een serieus probleem hebben:
https://status.plex.tv/

plex.tv - Authentication issue
Investigating - We are experiencing slow response time on our authentication service after the deployment of a new version.
We are currently rolling back to the last stable version.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slooffmaster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-07 23:39
slooffmaster schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 21:34:
Anderen ook problemen met remote/app logins? Ik zie op de status pagina dat ze een serieus probleem hebben:
https://status.plex.tv/

plex.tv - Authentication issue
Investigating - We are experiencing slow response time on our authentication service after the deployment of a new version.
We are currently rolling back to the last stable version.
Uiteindelijk heeft de outage 1,5 uur geduurd, in die periode kon ik op geen enkele manier Plex gebruiken zelfs niet lokaal via een browser...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:51
Ah hier hadden 2 familieleden van mij ook last van gisteren.

@kdbruin bij was gisteren ook ineens Plex vastgelopen op mijn Synology nas (ik draai hem niet in een docker maar de Synology versie. Opniew gestart en het werkte weer.

Heb wel een ander probleem waar ik alleen last van leek te hebben:

- Synology DS718+
- Plex op synology gedownload als SPK van de de site van Plex (ik krijg een melding als ik in Plex ben ingelogd, kan ik dan zonder problemen Plex updaten?)

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/SRDzmPG1/Screenshot-2020-01-09-09-32-49-855-com-plexapp-android.png

Het gebeurd op mijn Xiaomi Mi 9T Pro vrijwel altijd dat ik dit scherm krijg. Maar gisteren zei een familielid tegen mij dat hij had ook had op zijn telefoon en op de Chromecast. Terwijl streamen via Chromecast bij mij zonder problemen gaat.
Soms helpt het als je even de ondertiteling uitzet en weer aanzet (de ondertiteling is een los srt bestand die bij de film of serie staat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Binnetie schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 09:37:
Ah hier hadden 2 familieleden van mij ook last van gisteren.

@kdbruin bij was gisteren ook ineens Plex vastgelopen op mijn Synology nas (ik draai hem niet in een docker maar de Synology versie. Opniew gestart en het werkte weer.

Heb wel een ander probleem waar ik alleen last van leek te hebben:

- Synology DS718+
- Plex op synology gedownload als SPK van de de site van Plex (ik krijg een melding als ik in Plex ben ingelogd, kan ik dan zonder problemen Plex updaten?)

[Afbeelding]

Het gebeurd op mijn Xiaomi Mi 9T Pro vrijwel altijd dat ik dit scherm krijg. Maar gisteren zei een familielid tegen mij dat hij had ook had op zijn telefoon en op de Chromecast. Terwijl streamen via Chromecast bij mij zonder problemen gaat.
Soms helpt het als je even de ondertiteling uitzet en weer aanzet (de ondertiteling is een los srt bestand die bij de film of serie staat).
Ik heb hetzelfde met vobsub ondertitels (van oude animé).
Op de mobile devices en in je browser krijg je dan die artifacts.
als je vanaf je laptop de plex app gebruikt, ga je zien dat de ondertitels niet laden en je serie afspeelt.

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:51
Maar je zou toch verwachten dat het afspelen van media over het internet met srt file toch gewoon zou moeten kunnen anno 2020?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:16

Sharky

Skamn Dippy!

slooffmaster schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 07:48:
[...]

Uiteindelijk heeft de outage 1,5 uur geduurd, in die periode kon ik op geen enkele manier Plex gebruiken zelfs niet lokaal via een browser...
Ah daarom wilde het gisteren niet werken op m'n PS4. Op m'n Android telefoon trouwens nog wel ...

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Laatst online: 05-09 08:39

DeFeCt

je wéét toch

Omdat ik mijn desktop pc niet meer 24/7 aan wil laten staan om als Plex Server te fungeren heb ik (o.a.) een NVidia Shield gekocht. Nu werkt dat prima, maar waar ik niet helemaal uit kom is hoe ik plugin's installeer op de Plex Server die nu op mijn Shield draait, en dan specifiek de Sub-Zero Subtitle plugin.... Ik vind geen Library/Application Support/Plex Media Server/Plug-ins/ folder. Iemand die mij iets wijzer zou kunnen maken?

Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 20:11
DeFeCt schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 18:16:
Omdat ik mijn desktop pc niet meer 24/7 aan wil laten staan om als Plex Server te fungeren heb ik (o.a.) een NVidia Shield gekocht. Nu werkt dat prima, maar waar ik niet helemaal uit kom is hoe ik plugin's installeer op de Plex Server die nu op mijn Shield draait, en dan specifiek de Sub-Zero Subtitle plugin.... Ik vind geen Library/Application Support/Plex Media Server/Plug-ins/ folder. Iemand die mij iets wijzer zou kunnen maken?
Je moet kiezen voor het opslaan van de Plex config op External Storage als ik me niet vergis. Dit kan in de configuratie van de Plex Media Server. Vervolgens zal je Library te vinden zijn op je sd kaart onder Android/com.plex oid.
slooffmaster schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 07:48:
[...]

Onder andere de reden dat ik ben overgestapt naar Emby, en nu een maand geleden op de opensource variant Jellyfin. Alles blijft lokaal, alleen als mijn Raspberry Pi er mee ophoudt zal ik maatregelen moeten treffen ;)

[ Voor 23% gewijzigd door thecompany op 12-02-2020 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Niet online
DeFeCt schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 18:16:
Plugin support is toch al een tijdje terug uit Plex verwijderd, draaide je nog een oude versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Laatst online: 05-09 08:39

DeFeCt

je wéét toch

Dreamvoid schreef op zondag 16 februari 2020 @ 09:45:
[...]

Plugin support is toch al een tijdje terug uit Plex verwijderd, draaide je nog een oude versie?
Ik update altijd braaf en dit werkt bij mij "gewoon"?

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik zit te denken om hardware transcoding beter te gebruiken in mijn HP DL380P (2U), met ESXI.
Ik draai Plex binnen Xpenology (DSM). Maar ik geloof niet dat het zo simpel is om er een Quadro in te rammen gezien Xpenology dat waarschijnlijk niet gaat gebruiken.

Ik zou dan een VM voor Plex kunnen opzetten, iemand ervaring met welke host en welke Quadro? Zoek grootste bang voor de buck.

https://developer.nvidia....decode-gpu-support-matrix
Een P2000 zou ideaal zijn denk ik, maar geen ervaring of die in een server past, of dat het gaat werken.
Ook zou de Plex library + users gemigreerd moeten worden, geen geheel makkelijke klus begreep ik.

[ Voor 26% gewijzigd door Kecin op 16-02-2020 21:12 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 00:42
Zijn er meer mensen die BSOD's krijgen als ze een update installeren van de PMS of the PMP? Heb al een tijdje geleden een draadje (zie daar ook voor meer info) gestart op het Plex forum, maar krijg geen reactie...

Daarom nu besloten om hier hulp vandaan te krijgen. Hopelijk krijg ik hier meer response...

Mocht het niet de bedoeling zijn om mijn probleem in dit draadje te spammen, dan hoor ik het graag en begin ik een nieuw draadje. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
Ik heb een DS118 van Synology en Plex Pass.
64 bit versie handmatig geinstalleerd, maar waar kan ik de hardware acc aanzetten?
  • Open the Plex Web app.
  • Navigate to Settings > Server > Transcoder to access the server settings.
  • Turn on Show Advanced in the upper-right corner to expose advanced settings.
  • Turn on Use hardware acceleration when available.
  • hwaccel.png
  • Click Save Changes at the bottom
.

De CPU van de DS118 wordt officieel ondersteund nu, maar ik zie de optie gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Iemand ervaring met Plex DVR?

Hoe zit het met live TV, is dit een geschikte vervanger voor het standaard Ziggo abbo bijv.?

Als ik op https://www.plex.tv/tv/ kijk zie ik niet eens Nederland in de dropdown staan, betekent dat dat ik geen Nederlandse zenders kan kijken?

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sp33dFr34k schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 15:16:

Hoe zit het met live TV, is dit een geschikte vervanger voor het standaard Ziggo abbo bijv.?

Als ik op https://www.plex.tv/tv/ kijk zie ik niet eens Nederland in de dropdown staan, betekent dat dat ik geen Nederlandse zenders kan kijken?
Ik ken het ziggo pakket niet maar je weet wat er word bedoelt met OTA?

Die kan je met de juiste hardware nu ook gewoon ontvangen. Verschil is dan alleen dat je de zenders dan in Plex zelf kan bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 15:24:
[...]

Ik ken het ziggo pakket niet maar je weet wat er word bedoelt met OTA?

Die kan je met de juiste hardware nu ook gewoon ontvangen. Verschil is dan alleen dat je de zenders dan in Plex zelf kan bekijken.
Daar had ik ff overheen gekeken, OTA is inderdaad niet zo interessant. Ik zie bijvoorbeeld wel een tutorial hier staan waarbij je alle zenders in Plex kan binnentrekken, ziet er alleen vrij gecompliceerd uit...

https://eye-vision.homeip...erun-met-ziggo-smartcard/

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheMystery
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:33
Sp33dFr34k schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 15:16:

Ik heb plex dvr gekoppeld aan mijn enigma2 ontvanger hierop is een plugin geinstalleerd die ongeveer hdhomerun simuleert.
De gids moet via xml ingelezen worden, eerst ging dit via plex zelf, dus dit is nu wat lastiger.
Zap tijden bedragen bij mij 10sec wat ik erg lang vind, ik heb kodi namelijk ook geconnecteerd met de enigma2 ontvanger en daar zijn de zap tijden normaal. Maar de traagheid kan natuurlijk ook door mijn nas komen waar plex op draait al transcode hij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 20:13
Deleted, dubbel post

[ Voor 93% gewijzigd door Spacewide op 25-04-2020 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
Na twee jaar mijn Plex bakje nog eens opgestart. Hij was goed gevuld met H264 rips en omwille van plaatsgebrek nu aangevuld met H265 rips. Maar h265 geeft heel wat haperingen in het beeld (direct play).
LG van 2013 zwart beeld en goede audio.
Xbox one S veel haperingen, goede audio zelfs h264 is niet al te best.

Intel G3220 dual core, 8GB ram.

Welke hardware vraagt nodig en upgrade of zie ik een setting over het hoofd. :> Ik gok dat mijne oude tv en de Xbox het gewoonweg niet ondersteunen, maar mijn dual core nog prima voort kan.

Edit: ik rip wel gewoon in H264 voortaan.
Zonde dat deze mooie recente codering zo powerhungry is.

[ Voor 28% gewijzigd door Spacewide op 25-04-2020 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spacewide schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 00:00:
Na twee jaar mijn Plex bakje nog eens opgestart. Hij was goed gevuld met H264 rips en omwille van plaatsgebrek nu aangevuld met H265 rips. Maar h265 geeft heel wat haperingen in het beeld (direct play).

Welke hardware vraagt nodig en upgrade of zie ik een setting over het hoofd. :> Ik gok dat mijne oude tv en de Xbox het gewoonweg niet ondersteunen, maar mijn dual core nog prima voort kan.

Hardware encoding aangezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 11:40:
[...]

Hardware encoding aangezet?
Heb je daar geen Plex Pass voor nodig? Ik heb er ooit over nagedacht en nu weer eigenlijk. Voorlopig uitkijken naar de 75USD aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spacewide schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 14:54:
[...]

Heb je daar geen Plex Pass voor nodig? Ik heb er ooit over nagedacht en nu weer eigenlijk. Voorlopig uitkijken naar de 75USD aanbieding.
Yup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-07 19:12
Edit

[ Voor 98% gewijzigd door Chadi op 27-04-2020 10:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MacPoedel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-09 22:34
Spacewide schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 00:00:

Is toch vrij logisch dat een televisie geen codec ondersteunt die datzelfde jaar nog maar gepubliceerd werd? Wikipedia: High Efficiency Video Coding

Op je Xbox One S zou HEVC wel moeten werken maar dan moet je afspelen met Direct Play en het h265 bestand moet in MKV of MP4 container zijn met AAC of AC3 audio en max 6 kanalen. Mogelijk voldeed je bestand niet en moest Plex daarom toch aan het transcoderen.
https://forums.plex.tv/t/hevc-support-on-xbox-one/96491/7

HEVC gebruikt meer resources dan h264 ja, het is dan ook een meer efficiënte compressie omdat je voor 4K met h264 ook 4 keer meer bandbreedte nodig hebt ten opzichte van FHD, en bandbreedte is een grotere bottleneck voor onder andere streaming diensten dan encoding/decoding snelheid en voor UHD Bluray spelers (h264 Bluray 4K schijf zou wel heel veel lagen nodig hebben). Een client die HEVC hardwarematig kan decoderen kost helemaal niet veel meer en verbruikt daarbij ook niet meer energie dan wanneer die een H264 bestand moet decoderen.

Volgens de documentatie bij Plex is je G3220 maar net voldoende voor een 1080p h264 stream (ze raden een PassMark score van 200 2000 aan, die G3220 haalt 1900), dus h265 zal er nooit op lukken. Met Plex Pass hardwarematig transcoderen gaat je ook niet helpen, hardware decoding/encoding gaat bij de Quicksync versie van Haswell CPU's tot H264.

Het gemakkelijkste is zorgen dat je clients h265 ondersteunen of h264 blijven gebruiken. Anders moet je je server upgraden. De Core i7 4790 in mijn mediaserver kan nog min of meer softwarematig een h265 FHD bestand transcoderen.

Nog even terzijde, op welke instelling heb je de transcodeerkwaliteit in Plex staan? Je zou ook kunnen proberen die te verlagen. Maar al bij al komt het er op neer dat je Xbox wel h265 kan maar dat je bestanden aan voorwaarden moeten voldoen.

EDIT: Passmark score van 2000 aangeraden voor transcoding van FHD h264 stream, niet 200 zoals er oorspronkelijk stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
@MacPoedel

Ik heb wat tests gedaan met de G3220.
Deze CPU beschikt over Quick Sync, maar Plex zou geen gebruik maken van Quick Sync bij Celerons (rip :F ).

Bestandinfo: H265
AAC 6kanaals
1080p

Naar de Xbox via directplay
cpu belasting 7-15%
Alles prima dus, maar zodra ik pauzeer of wat verder/terug ga dan begint die gekke hapering (stutter).

Naar een andere computer via powerline adapters
Plex verkoos hier om hier te transcoden naar H264 komende van H265
cpu belasting 100%
Prima beeld, maar waarom dat gebeurde weet ik nog niet.

In ieder geval heeft jou berichtje wel stof doen opwaaien en ben ik het kullen beu.
Zonde dat ik mijn 3770K voor een eitje verkocht heb destijds.

Nu eens diggen in een AMD processor met aparte GPU of Intel met iGPU build en met oog op een nieuwe 4K TV.
Nog even terzijde, op welke instelling heb je de transcodeerkwaliteit in Plex staan? Je zou ook kunnen proberen die te verlagen. Maar al bij al komt het er op neer dat je Xbox wel h265 kan maar dat je bestanden aan voorwaarden moeten voldoen.
Niet veel keuze hierin. Ik kan de snelheid van transcoding selecteren, maar daar merk ik niks verschil in. Dat zal wel allemaal met die CPU te maken hebben.

[ Voor 18% gewijzigd door Spacewide op 28-04-2020 21:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:54
Ik gebruik Plex al jarenlang met plezier alleen heb ik ook nog enkele Raspberry Pi's in de roulatie met een fossiele versie van Raplex uit 2018. Sinds dat project dood is wat is een alternatief? Ik zoek een client die ook lokaal transcoding ondersteund, en daar liep het met overstappen in het verleden op stuk. Heeft iemand hiervoor een alternatief?

[ Voor 5% gewijzigd door Hari-Bo op 28-04-2020 14:22 ]

Bos Stern Service Onafhankelijke Mercedes-Benz dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice. ECU en tuning alle merken welkom. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacPoedel
Spacewide schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 14:07:
@MacPoedel

Ik heb wat tests gedaan met de G3220.
Deze CPU beschikt over Quick Sync, maar Plex zou geen gebruik maken van Quick Sync bij Celerons (rip :F ).
Ben je daar zeker van? Ik vind daar bij Plex niets van terug, zou geen verschil mogen maken of je een Celeron of Core i7 hebt. En je bent zeker dat je geen Sandy Bridge of Ivy Bridge model hebt (dus Pentium G2000 of Celeron G1000), want die 3770K waar je het verder over hebt, past niet op het 1150 socket van een G3220, en de Pentiums/Celerons van de Sandy Bridge/Ivy Bridge generaties hadden effectief geen Quicksync, de lagere modellen hebben het pas sinds Haswell. De kwaliteit van Quicksync was bij die generatie ook niet geweldig overigens. Weet ook niet hoe de ondersteuning is op Linux.

Ook nog even terzijde, ik moest hardware transcoding uit zetten om met mijn Core i7 4790 h265 video te kunnen transcoderen, anders wilt die gewoon niet afspelen. Al mijn eigen clients ondersteunen h265, maar bij het buiten het netwerk streamen, gaat mijn server wel transcoden om de bandbreedte te beperken.
Bestandinfo: H265
AAC 6kanaals
1080p

Naar de Xbox via directplay
cpu belasting 7-15%
Alles prima dus, maar zodra ik pauzeer of wat verder/terug ga dan begint die gekke hapering (stutter).
Speel je vaak met Plex op die Xbox One S af? Ik heb er zelf geen, maar één van mijn gebruikers wel, en toen ik het daar opzette, mocht je ook nauwelijks pauzeren of skippen, met h264 video. Het werkte op Xbox One beter met Kodi en de PlexKodiConnect addon. Maar dat was dus buiten het netwerk. Met een PS4 heb ik bij een andere user buiten netwerk veel betere ervaring.
Naar een andere computer via powerline adapters
Plex verkoos hier om hier te transcoden naar H264 komende van H265
cpu belasting 100%
Prima beeld, maar waarom dat gebeurde weet ik nog niet.

In ieder geval heeft jou berichtje wel stof doen opwaaien en ben ik het kullen beu.
Zonde dat ik mijn 3770K voor een eitje verkocht heb destijds.

Nu eens diggen in een AMD (aparte GPU) of Intel (iGPU) build met oog op een nieuwe 4K TV.
De pricewatch: AMD Ryzen 5 2400G Boxed in mijn HTPC speelt probleemloos h265 video af, zou het ook hardwarematig kunnen transcoderen. Een pricewatch: AMD Athlon 3000G Boxed zou ook volstaan als het alleen hardwarematig transcoderen is. Maar als je een nieuwe 4K TV koopt, zul je ook niet meer moeten transcoderen dus zou je server kunnen blijven zoals die is, of je moet nog ergens anders op willen afspelen. Beperk je je voor GPU tot AMD omdat je Linux draait? Met Windows zou een Nvidia GT 1030 wel een goede transcodeer GPU zijn. Maar heb je ook weinig aan zonder Plex Pass.

@Hari-Bo
Hoe bedoel je lokaal transcoderen? Denk niet dat een Raspberry Pi daar snel genoeg voor is. Voor Raspberry Pi zou je LibreElec en de PlexKodiConnect addon kunnen gebruiken, maar dan moet je transcoderen op de PMS of zorgen dat al je media compatibel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:54
@MacPoedel Transcoding op een RPI tot 1080P werkt prima icm Rasplex.

Bos Stern Service Onafhankelijke Mercedes-Benz dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice. ECU en tuning alle merken welkom. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Weet iemand hoe je alle Trakt.tv watch statussen kunt importeren naar Plex?

De plugin methode is dood en Plex Scrobbler werkt volgens mij alleen van Plex naar Trakt. Maar het moet dus eerst andersom... Kan geen duidelijke oplossing vinden voor dit probleem. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-09 14:45
Freakster86 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 11:01:
Weet iemand hoe je alle Trakt.tv watch statussen kunt importeren naar Plex?

De plugin methode is dood en Plex Scrobbler werkt volgens mij alleen van Plex naar Trakt. Maar het moet dus eerst andersom... Kan geen duidelijke oplossing vinden voor dit probleem. Iemand een idee?
Als je een VIP-account hebt, kan je een CSV downloaden van je history maar in Plex zie ik geen mogelijkheid om dit te importeren.
Ook in Tautulli zie ik geen mogelijkheid om dit te importeren.
Het makkelijkste wat je kan doen, is in Plex zelf markeren wat je al hebt gezien. Dit kan ook voor hele series en seizoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
VirinR schreef op woensdag 29 april 2020 @ 12:08:
[...]

Als je een VIP-account hebt, kan je een CSV downloaden van je history maar in Plex zie ik geen mogelijkheid om dit te importeren.
Ook in Tautulli zie ik geen mogelijkheid om dit te importeren.
Het makkelijkste wat je kan doen, is in Plex zelf markeren wat je al hebt gezien. Dit kan ook voor hele series en seizoenen.
Dat is een hele opgave met zoveel media :P

Ik bedacht me net het volgende: Kodi draaien met plextokodi en daarnaast de trakt.tv addon. Trakt synct dan toch alles via Kodi naar Plex? Lijkt voor de hand te liggen, maar lees het nergens. Dus ik zie mogelijk iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-09 14:45
Freakster86 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 12:22:
[...]

Ik bedacht me net het volgende: Kodi draaien met plextokodi en daarnaast de trakt.tv addon. Trakt synct dan toch alles via Kodi naar Plex? Lijkt voor de hand te liggen, maar lees het nergens. Dus ik zie mogelijk iets over het hoofd?
Ik heb geen ervaring met Kodi dus ik weet niet hoe dat zal werken. Je kan het proberen maar de setup zal ook aardig wat tijd kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freakster86 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 12:22:
[...]

Je kan per serie aangeven of je iets al hebt gezien. Ongeacht hoeveel media je hebt kan ik mij niet voorstellen dat je langer las een uurtje bezig bent.
door de films ren je ook zo heen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iklucas
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:44
Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2020 @ 12:53:
[...]

Je kan per serie aangeven of je iets al hebt gezien. Ongeacht hoeveel media je hebt kan ik mij niet voorstellen dat je langer las een uurtje bezig bent.
door de films ren je ook zo heen.
Of je kunt een scriptje schrijven die dit voor je doet uiteraard:) Dit kan vrij makkelijk als je een csv of iets dergelijks hebt van series/films die je al hebt gezien.
Je kunt via de plex api aangeven of je iets hebt gezien of niet, zie: https://forums.plex.tv/t/api-to-set-watched-status/224448/3

Waarom een uurtje bezig zijn om iets handmatig te doen als je ook een paar uur bezig kan zijn om iets automatisch te doen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
iklucas schreef op woensdag 29 april 2020 @ 14:30:
[...]
[...]
Waarom een uurtje bezig zijn om iets handmatig te doen als je ook een paar uur bezig kan zijn om iets automatisch te doen _/-\o_
Haha, daar komt het vaak wel op neer ja :+ Het is jammer dat Plex geen Trakt.tv integratie heeft, maar goed. Ik ga e.e.a. eens proberen en laat het nog wel weten of het is gelukt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Freakster86 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 14:48:
[...]

Haha, daar komt het vaak wel op neer ja :+ Het is jammer dat Plex geen Trakt.tv integratie heeft, maar goed. Ik ga e.e.a. eens proberen en laat het nog wel weten of het is gelukt ;)
https://github.com/Taxel/PlexTraktSync

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
Nog even en de tiende generatie van Intel komt uit. Ik heb besloten om toch een voor Quick Sync te kiezen en dan kan ik later indien echt nodig nog een GPU bij plaatsen.

nieuws: Gerucht: Intel introduceert Comet Lake-desktopprocessors op 30 april

En wat is het moeilijk om een kleine case te vinden. Ik zoek iets waarin 3 tot 4 3.5" drives passen.

Ik ga vast voor de Seagate Firewolf 8tb.
WD red 5400rpm

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Spacewide schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 22:11:
Nog even en de tiende generatie van Intel komt uit. Ik heb besloten om toch een voor Quick Sync te kiezen en dan kan ik later indien echt nodig nog een GPU bij plaatsen.

nieuws: Gerucht: Intel introduceert Comet Lake-desktopprocessors op 30 april

En wat is het moeilijk om een kleine case te vinden. Ik zoek iets waarin 3 tot 4 3.5" drives passen.

Ik ga vast voor de Seagate Firewolf 8tb.

Groeten
Speciaal voor een nieuwe Intel gaan kan natuurlijk maar ik zou aangezien je al een setje hebt zou ik voor een losse gpu gaan.
Ik heb mijn game pc I5 3570K omgezet als Htpc en er een RX550 4gb gpu ( passief gekoeld ) in geplaats, deze kaart kan alles gewoon aan zonder problemen.
Ik draai al jaren Plex en mijn eerdere sets waren amd apu’s, net zoals de ryzen loop je uiteindelijk tegen een beperking aan. Mijn ervaring is nu dat een processor zonder gpu en een losse gpu kaart je meer power geeft om alles af te spelen of transcoderen en meer streams te kunnen hebben.
En voor de mensen die over stroomverbruik beginnen, dit valt reuze mee alleen jij krijgt zo een setje natuurlijk niet goed in een heel klein kastje.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Spacewide schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 14:54:
[...]

Code USETHEFOURTH en afrekenen in Australische Dollars, kom je uit op ~78 euro ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Freakster86 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 16:05:
[...]

Code USETHEFOURTH en afreken in Australische Dollars, kom je uit op ~78 euro ;)
Lol thanks, heb dit net gedaan, klopt inderdaad. Je ziet van tevoren niet hoeveel euro's je afrekent, maar 133AUD is volgens de ongunstige PayPal koers wel €82 ipv €78. Evengoed een leuke discount dacht ik zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Sp33dFr34k schreef op maandag 4 mei 2020 @ 16:32:
[...]

Lol thanks, heb dit net gedaan, klopt inderdaad. Je ziet van tevoren niet hoeveel euro's je afrekent, maar 133AUD is volgens de ongunstige PayPal koers wel €82 ipv €78. Evengoed een leuke discount dacht ik zo.
Tip voor de volgende keer; koppel een CC zonder opslagkoers aan PayPal en laat daar het bedrag door PayPal van afschrijven. Dan omzeil je die PayPal boeven tax ;)

Indien je er nog geen hebt; gratis via N26 of Revolut. Check daarvoor het gratis banken topic anders :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Freakster86 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 16:47:
[...]

Tip voor de volgende keer; koppel een CC zonder opslagkoers aan PayPal en laat daar het bedrag door PayPal van afschrijven. Dan omzeil je die PayPal boeven tax ;)

Indien je er nog geen hebt; gratis via N26 of Revolut. Check daarvoor het gratis banken topic anders :)
Ah kak, goeie. Ik heb een CC, maar eens in verdiepen dan thanks.

Nu nog kijken hoe ik hardware acceleratie aan de praat krijg in Plex, heb een Linuxserver container draaien en daar het argument --device=/dev/dri:/dev/dri aan toegevoegd, maar nog geen joy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacewide
[...]

Code USETHEFOURTH en afrekenen in Australische Dollars, kom je uit op ~78 euro ;)
Ik zag op Pepper wat passeren, maar de comments niet gelezen. Je bent bedankt _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Streamert
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 09:02
Werkt nog steeds. Bedankt!
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:28
Wat is dan de "must have" feature die ik mis bij plex zonder de pass? Ik mis geloof ik helemaal niks met de gratis versie. (buiten het steunen van de ontwikkeling)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
ppeterr schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 17:58:
Wat is dan de "must have" feature die ik mis bij plex zonder de pass? Ik mis geloof ik helemaal niks met de gratis versie. (buiten het steunen van de ontwikkeling)
Kunt op de telefoon kijken. Maar goed dat kan ook als je de app koopt. Verder kunt je met pass leeftijden instellen (ideaal bij gezinnen met jonge kinderen)

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobbyTown schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 18:18:
[...]

Kunt op de telefoon kijken. Maar goed dat kan ook als je de app koopt. Verder kunt je met pass leeftijden instellen (ideaal bij gezinnen met jonge kinderen)
Dat is wel wat summier. Grootste voordeel is toch wel hardware transcoding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Beide bovengenoemde punten hebben voor mij geen toegevoegde waarde. Maar kan natuurlijk voor anderen zeer waardevol zijn.

Wat ik ook zie, en misschien weten jullie daar meer over. Zit de TIDAL bibliotheek nou ook bij een plex pass ?

edit
Ah excuses - zie het al. Denk dat het een extra is bovenop de plex pass. Anderzijds, ik vind dat wel interresant.

[ Voor 19% gewijzigd door ppeterr op 05-05-2020 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:01
Spullen offline beschikbaar maken, bijv mobiel is ook een plex pass feature meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streamert
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 09:02
ppeterr schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 17:58:
Goeie vraag ik mezelf ook al een tijdje stelde. Een aantal extra's die ikzelf handig vind:
- User accounts aanmaken, handig als je bijv. (een deel van) jouw collectie wilt delen
- Ondertiteling live via OpenSubs downloaden
- Trailers bekijken tijdens het browsen door je collectie
...

[ Voor 48% gewijzigd door Streamert op 06-05-2020 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Streamert schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 10:36:
[...]

Goeie vraag ik mezelf ook al een tijdje stelde. Een aantal extra's die ikzelf handig vind:
- User accounts aanmaken, handig als je bijv. (een deel van) jouw collectie wilt delen
...
Ja dat user accounts, daar had ik bijna een pass voor genomen. Maar was dus niet nodig want dat kan gewoon bij de gratis versie :) Ondertiteling dat gaat hier ook practisch vanzelf.

Maar goed, ik ben wel dusdanig tevreden met plex dat ik het gewoon eens een jaartje ga proberen, dan ondervind ik vanzelf of het buiten de support die je de ontwikkelaars geeft een plex pass meerwaarde heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-09 20:14
Ik gebruik inmiddels een tijdje Plesk. Bij films/series ben ik er achter dat de nummering/naamgeving essentieel is om ze juist door Plex te laten indexeren.

Nu kreeg ik recent een paar luisterboeken (mp3) en die bevatten 1 map met hierin tig 'afleveringen' van het luisterverhaal. Alles is als volgt genummerd: 101, 102 en vervolgens 201, 202 etc.

Ik heb de mappen via de categorie 'Music' geimporteerd (op HDD ook in mapje 'Music'). Nu toont de Library een wirwar van namen en bestanden, vaak zonder thumb en soms alleen een nummer als '01' oid (terwijl niet niet in het bestand voorkomt).

Heeft iemand tips hoe ik het geheel beter kan tonen/aanroepen binnen Plex? Bijvoorbeeld toch alles via Playlists sorteren? Wel omslachtig geheel, want nu zitten meerdere bestanden van 1 luisterverhaal verspreid over meerdere mappen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GustavSan schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 10:40:
Ik gebruik inmiddels een tijdje Plesk. Bij films/series ben ik er achter dat de nummering/naamgeving essentieel is om ze juist door Plex te laten indexeren.

Nu kreeg ik recent een paar luisterboeken (mp3) en die bevatten 1 map met hierin tig 'afleveringen' van het luisterverhaal. Alles is als volgt genummerd: 101, 102 en vervolgens 201, 202 etc.

Ik heb de mappen via de categorie 'Music' geimporteerd (op HDD ook in mapje 'Music'). Nu toont de Library een wirwar van namen en bestanden, vaak zonder thumb en soms alleen een nummer als '01' oid (terwijl niet niet in het bestand voorkomt).

Heeft iemand tips hoe ik het geheel beter kan tonen/aanroepen binnen Plex? Bijvoorbeeld toch alles via Playlists sorteren? Wel omslachtig geheel, want nu zitten meerdere bestanden van 1 luisterverhaal verspreid over meerdere mappen etc.
Luisterboeken in Plex? Dat gaat dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppeterr schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 10:41:
[...]

Ja dat user accounts, daar had ik bijna een pass voor genomen. Maar was dus niet nodig want dat kan gewoon bij de gratis versie :) Ondertiteling dat gaat hier ook practisch vanzelf.

Maar goed, ik ben wel dusdanig tevreden met plex dat ik het gewoon eens een jaartje ga proberen, dan ondervind ik vanzelf of het buiten de support die je de ontwikkelaars geeft een plex pass meerwaarde heeft.
Totdat je een user hebt die de boel niet zelf kan transcoderen en je server op 1 stream staat te hameren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 14:07
Streamert schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 10:36:
[...]

...
De eerste 2 kun je eigenlijk ook zonder een Plex Pass.
- Je kunt een gebruiker inviten en toevoegen aan een library (bijv films)
- Ondertiteling wordt bij mij automatisch gedownload in Engels en Nederlands.

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 10:42:
[...]

Totdat je een user hebt die de boel niet zelf kan transcoderen en je server op 1 stream staat te hameren.
Dat zou toch niet veel anders zijn dan met een plex pass? En dan nog de Shield hier verbaas ik mij over hoe goed dat nog gaat. Moet wel zeggen dat hij meestal maar 1 user tegelijk heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppeterr schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 15:35:
[...]

Dat zou toch niet veel anders zijn dan met een plex pass? En dan nog de Shield hier verbaas ik mij over hoe goed dat nog gaat. Moet wel zeggen dat hij meestal maar 1 user tegelijk heeft.
Jawel, want met een Plex pass kan je serverside Hardware transcoding aanzetten waardoor je videokaart het zware werk op zich neemt of je cpu met Intel Quicksync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 15:46:
[...]

Jawel, want met een Plex pass kan je serverside Hardware transcoding aanzetten waardoor je videokaart het zware werk op zich neemt of je cpu met Intel Quicksync.
Aha, ik dacht eigenlijk dat het al het geval was op de shield.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8q9nGH52eBr30PFDeWBFpEj3JsA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/M8vK6nj9jVOfwa8S6lkjs732.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppeterr schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 15:50:
[...]

Aha, ik dacht eigenlijk dat het al het geval was op de shield.

[Afbeelding]
Ah ja. Voor de Shield had je daar geen pass voor nodig. Das waar ook. Ieder ander apparaat wat je inzet als server wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MacPoedel
Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 10:41:
[...]

Hier toch iemand die het gedaan heeft: https://forums.plex.tv/t/audiobook-guide/205963

Ik zou het zelf ook niet doen want wil muziek en audioboeken of podcasts liever niet door elkaar, in de zin van ik wil er echt een dedicated app voor. Gebruik Plex ook nauwelijks voor muziek, alleen video.

Dus @GustavSan zie link hierboven. En ja de bestandsnaam en tags zijn heel belangrijk ook voor audio. Je moet je bestanden gestructureerd opslaan en met een vast systeem waar Plex mee overweg kan benoemen, zeker als je het zoals met audioboeken wilt gebruiken voor iets waar het niet voor gemaakt is.

[ Voor 7% gewijzigd door MacPoedel op 13-05-2020 17:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 10:41:
[...]

Mwah... ik heb mijn eigen films/series keurig gescheiden staan van die van Jester-JR. Ze staan in aparte mappen op mijn server en ik heb ze dus ook los laten indexeren door Plex. Het lijkt me geen (groot) probleem om ook voor audioboeken of padcasts Plex te gebruiken.
GustavSan schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 10:40:
(...)

Twee voorwaarden:
  • Zorg dat de bestanden in een aparte folder staan, zodat ze apart geindexeert kunnen worden (dus niet in een sub-map van je muziek-directory)
  • Plex gebruikt voor muziek de ID3-tags van je mp3-bestanden. Die zullen dus op orde moeten zijn.
Nou heb ik een grondige afkeer van audioboeken, maar dat is persoonlijk. Ik heb wel een redelijke muziekcollectie. Daarmee komt de nodige ervaring met taggen.
Je zult ervoor moeten zorgen dat je per boek netjes een artiest opgeeft (bijvoorbeeld de auteur) en een albumtitel (de titel van het boek lijkt me passend). De hoofdstukken (tracks) zijn in principe optioneel, zolang je de tracknummers maar invult.
Welk pakket je hiervoor gebruikt is naar eigen inzicht. In principe kan dit via een rechtsklik op het bestand in je Windows Verkenner, maar een dedicated mp3-tagger is handiger ;)
Houdt er rekening mee dat er voor muziek allerlei handige databases en plugins zijn. Gezien mijn gebrek aan ervaring met audioboueken durf ik niet te zeggen of zulke databases ook beschikbaar zijn voor audioboeken... maar hou bij voorbaat rekening met handwerk...

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:35
Ikzelf ben bezig om de oude lekturama bandjes van mp3 in plex te zetten.
Heb alle boeken digitaal (alle bandjes en van internet de mp3 bestanden).
De boeken zelf hebben we ook.

Had gehoopt dat het in musicbrainz stond, maar moet het zelf fixen.
Die audioboek link is wel handig denk ik voor ons doel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-09 20:14
MacPoedel schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 17:41:
[...]

Hier toch iemand die het gedaan heeft: https://forums.plex.tv/t/audiobook-guide/205963

Ik zou het zelf ook niet doen want wil muziek en audioboeken of podcasts liever niet door elkaar, in de zin van ik wil er echt een dedicated app voor. Gebruik Plex ook nauwelijks voor muziek, alleen video.

Dus @GustavSan zie link hierboven. En ja de bestandsnaam en tags zijn heel belangrijk ook voor audio. Je moet je bestanden gestructureerd opslaan en met een vast systeem waar Plex mee overweg kan benoemen, zeker als je het zoals met audioboeken wilt gebruiken voor iets waar het niet voor gemaakt is.
Dank voor de tips. Ga ik even goed na. Mijn kinderen gebruiken de Mi Box S en Plex om regelmatig even een luisterboek te luisteren.
Jester-NL schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 18:31:
[...]

Mwah... ik heb mijn eigen films/series keurig gescheiden staan van die van Jester-JR. Ze staan in aparte mappen op mijn server en ik heb ze dus ook los laten indexeren door Plex. Het lijkt me geen (groot) probleem om ook voor audioboeken of padcasts Plex te gebruiken.

[...]

Twee voorwaarden:
  • Zorg dat de bestanden in een aparte folder staan, zodat ze apart geindexeert kunnen worden (dus niet in een sub-map van je muziek-directory)
  • Plex gebruikt voor muziek de ID3-tags van je mp3-bestanden. Die zullen dus op orde moeten zijn.
Nou heb ik een grondige afkeer van audioboeken, maar dat is persoonlijk. Ik heb wel een redelijke muziekcollectie. Daarmee komt de nodige ervaring met taggen.
Je zult ervoor moeten zorgen dat je per boek netjes een artiest opgeeft (bijvoorbeeld de auteur) en een albumtitel (de titel van het boek lijkt me passend). De hoofdstukken (tracks) zijn in principe optioneel, zolang je de tracknummers maar invult.
Welk pakket je hiervoor gebruikt is naar eigen inzicht. In principe kan dit via een rechtsklik op het bestand in je Windows Verkenner, maar een dedicated mp3-tagger is handiger ;)
Houdt er rekening mee dat er voor muziek allerlei handige databases en plugins zijn. Gezien mijn gebrek aan ervaring met audioboueken durf ik niet te zeggen of zulke databases ook beschikbaar zijn voor audioboeken... maar hou bij voorbaat rekening met handwerk...
Ook goede input. Hartelijk dank!
Arunia schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 18:42:
Ikzelf ben bezig om de oude lekturama bandjes van mp3 in plex te zetten.
Heb alle boeken digitaal (alle bandjes en van internet de mp3 bestanden).
De boeken zelf hebben we ook.

Had gehoopt dat het in musicbrainz stond, maar moet het zelf fixen.
Die audioboek link is wel handig denk ik voor ons doel.
Een beter voorbeeld had je niet kunnen geven, dit is namelijk exact waar het (mijn kinderen) om gaat :)

[ Voor 57% gewijzigd door GustavSan op 13-05-2020 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@GustavSan Haha, dat is dan ook toevallig.
Die bestanden kijken me echt al heel lang aan. Pas begonnen met hernoemen. Ze zijn ook gesplitst per verhaal en in de map van het boek.

Als ik ze hernoemd heb moet ik ook de metadata nog aan gaan passen als ik die link zo begreep. We gaan het meemaken. Mijn vrouw zegt dat ik dat ook echt moet doen want anders dan is het zonde. :P
Alleen geen tijd haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik zie toevallig dat er op eBay Plex passes aan worden geboden voor weinig. :P Iemand toevallig een idee of dat betrouwbaar is? Uiteraard heb ik gezocht, maar op wat positieve reviews na (wat verder dus niets zegt) vind ik er verder niets over.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eggda
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-09 17:41
pven schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 15:43:
Ik zie toevallig dat er op eBay Plex passes aan worden geboden voor weinig. :P Iemand toevallig een idee of dat betrouwbaar is? Uiteraard heb ik gezocht, maar op wat positieve reviews na (wat verder dus niets zegt) vind ik er verder niets over.
When you order you will instantly be sent the email and password of an account with a Plex Pass Premium subscription. This is not a code and cannot be applied to existing accounts.

Lijkt me niet helemaal kosjer. Je krijg iemand anders z'n account gegevens. Als je al een account wilt delen, zou ik het met een bekende doen, niet een wildvreemde van ebay....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@GustavSan Gisteren heb ik de Agent geïnstalleerd en het werkt wel.
Loop er alleen tegenaan dat Plex net een map teveel heeft waardoor ik geen plaatjes zie per mp3 ofwel per verhaal voor Lekturama.
Daar moet ik nog wat aan doen, want anders heeft mijn dochter er weinig aan totdat ze gaat lezen, of ze moet tellen welk verhaal ze heeft en welke audiofile er bij hoort (tracknummers heb ik overigens aangegeven).

Het scheelt wel een stap als ik los de mappen per boek toevoeg aan de bibliotheek en niet de Lekturama hoofdmap. Het is bewerkelijk in eerste instantie, maar voor 39 mappen is het ook weer niet zo boeiend om klaar te zetten. Dan zou ik een diepere map kunnen maken met elk verhaal een eigen map en een plaatje. Eens zien of dat gaat werken.

Wat niet werkt. Om één of ander reden ziet hij toch de inhoud alsof het in de zelfde map staat. hmm.

[ Voor 35% gewijzigd door Arunia op 23-05-2020 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 21:44
Op dit moment bezig om mijn Blu-ray collectie te digitaliseren. Na zoveel jaar, honderden films en een diversiteit aan series verder blijft de kwaliteit van Blu-ray voor mij te verkiezen boven dat van bijvoorbeeld Netflix of Disney+. Gebruiksgemak laat echter wat te wensen over. En nu per 1TB nog maar slechts zo'n 3 tientjes wordt betaald is de prijs van opslag redelijk te overzien.

Omdat Plex vrij makkelijk te draaien is vanaf mijn NAS' kwam ik al snel hier op uit. De eerste indruk is goed. Werkt eigenlijk vrij vlekkeloos tot nu toe.

Voor wat betreft de client interface vroeg ik mij alleen af of de gedane categorie suggesties, e.g. 'Top movies in action' aan te passen is? En zo ja, hoe?

Idealiter zou ik bijvoorbeeld zoals Netflix gewoon per categorie een overzicht van films willen zien op de Recommended pagina. Maar dit lijkt Plex in ieder geval niet automatisch te doen. Het beperkt zich tot één categorie, zet er vervolgens één film in. En na het toevoegen van enkele nieuwe films wijzigt de categorie zo nu en dan voor een ander, en staat er weer slechts één film.

Of anderszins om categorie search resultaten op het home scherm te plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueLed
  • Laatst online: 27-08 13:27
Je kunt, net als in Kodi als je dat kent, aparte mappen aanmaken. Die mappen kun je dat individueel toewijzen. Dus folder Horror, Comedy, etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacPoedel
@psychodude Aan Plex clients kun je weinig veranderen. Er zijn ook wat verschillen tussen de verschillende clients, de Android app heeft bv een Home scherm waar je zaken op vast kunt pinnen (en zo zou je wel "top in action" daarop kunnen pinnen, als je alle genres een keertje ziet in het recommended scherm, ben je er :+). Het home scherm van de webclient is dan weer helemaal niet aan te passen.

Als je nu Kodi met Plex als backend zou draaien (PlexKodiConnect), kun je wel totaal loos gaan met aanpassen van de skin. Maar het hangt er dus sterk vanaf waar jij Plex op probeert te bekijken of dat een optie is. Op een smart TV is dat bv geen optie, behalve Android TV. Maar ik zou ook geen Kodi met add-ons aanraden op een doorsnee underpowered Android TV, wel op een Shield TV.

Ik gebruik eigenlijk nooit het recommended scherm, gewoon het bibliotheek scherm. Plex onthoudt ook wanneer je dat als laatste heb geselecteerd. En in de bibliotheek kun je wel filteren op genre.

Ben het wel met je eens dat het vrij bizar is dat het recommended scherm maar één genre tegelijk suggereert.

@BlueLed Lijkt me niet werkbaar omdat films en series meerdere genres hebben.
Pagina: 1 ... 25 ... 42 Laatste