[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 75 ... 82 Laatste
Acties:
  • 413.619 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:35

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Rivanov schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 22:44:
Top. VOD’s zijn nu ook beschikbaar in de Apple TV app. Hij is lekker actief bezig!
Vod’s?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:41
Video on Demand. Dus alle shows.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Jasphur schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 07:44:
Opzich mooie feature HDR beed via F1TV maar heb liever dat ze zich eerst focussen op stabiel 50fps :P

https://www.autosport.com...__twitter_impression=true
F1 TV krijgt geen HDR. Dit gaat over de normale broadcast.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
1: dan ga ik eens koffie pakken, want ik las het anders
2: alleen maar prima! F1TV heeft nog genoeg andere, meer basis, features om zich op de focussen

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:38

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Die F1TV Player werkt wederom perfect!
Vraagje: het zou toch hogere FPS dan 30 zijn?
Waarom zie ik dan 30 staan..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lYGNXpUhb8wLXJhX6vpods-pA5U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u0UwCAEI7OFKdxup57g6pA12.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door G_Dragon op 12-03-2021 08:03 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Ondersteunt F1 tv nog geen Chromecast? Dacht dat ze dat zouden toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fommas
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:19
@Wulfric92 ik vroeg het me ook al af. Ik zie de functie ook nog niet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Je kan via de videoplayer in de browser casten naar je CC. Maar ik heb ook het gevoel dat dan niet gebeurd met 50fps

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
G_Dragon schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 07:59:

[Afbeelding]
Enkel de website heeft 50fps ondersteuning op dit moment. De app nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
fommas schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 08:08:
@Wulfric92 ik vroeg het me ook al af. Ik zie de functie ook nog niet ...
Werkt alleen vanuit een browser, nog niet vanuit de app. Ben het nu aan casten via een laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightMare
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-09 15:35
Inderdaad, de Android app heeft die optie blijjkbaar nog niet maar als je de Chrome browser op een laptop gebruikt kun je gewoon naar Chromecast devices casten
Jasphur schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 08:17:
Je kan via de videoplayer in de browser casten naar je CC. Maar ik heb ook het gevoel dat dan niet gebeurd met 50fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Ook de iOS app heeft optie nog niet. Maar niet erg interessant. En laptop met Chrome is nooit ver weg hier.

Wat ik nog wel even moest doen bij mn Chromcast is de 50hz mode activeren via de Google Home app. Het beeld loopt nu wel echt veel vloeiender. Moest naast dit ook even in de web player de kwaliteit handmatig op het hoogste niveau zetten

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CZVbEfWdDRR-ywSfnai06yq215o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w0xpWRonUxFzGSYNIbUql0rw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:24
Ik snap niks van de F1 TV app. Het probleem had ik eind vorig jaar ook al en nu nog steeds.

Inloggen op mijn iPhone lukt, want het aantal actieve apparaten is bereikt.
Log ik vervolgens in op mijn hagelnieuwe werklaptop is er niets aan de hand. Terwijl het op de iPhone eerder toch altijd werkte en ik op deze laptop nog nooit heb ingelogd :?

App opnieuw installeren helpt ook niet. Op de iPad werkte het wel altijd gewoon, maar moet ik nu nog even checken (niet bij de hand).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:16

JB

Cédric roelt!

G_Dragon schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 07:59:

[Afbeelding]
Is dat een app die in de store van je tv staat ala Netflix?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

JB schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 08:29:
[...]

https://github.com/NoahFetz/F1AppleTV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:04
Missen jullie ook het audio commentaar bij f1tv? Ik zie dingetje staan praten maar hoor de heerlijke wagens alleen.

Edit: cache weggooien even en het werkt weer.

[ Voor 17% gewijzigd door mjjveldt op 12-03-2021 08:36 ]

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:30
mjjveldt schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 08:34:
Missen jullie ook het audio commentaar bij f1tv? Ik zie dingetje staan praten maar hoor de heerlijke wagens alleen.
Is alleen de engelse, en net met de man daar de jack van hun zeg maar hoorde ik niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
De Engelse doet het inderdaad gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:02
Eerder sideloade ik de f1tv apk op mijn android tv.

Echter krijg ik nu maar een randje beeld van de app te zien, waardoor ik niets kan selecteren/starten.

Heb al andere sideload apps geprobeerd en de laatste f1tv apk geinstalleerd. Helaas zonder succes.
Toevallig heeft mn tv onlangs een update gehad. Ben bang dat het daar mee te maken heeft.

Ik kijk nu via mijn laptop, merk dat de site erg voorloopt op de app op mijn telefoon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightMare
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-09 15:35
Dingetje??? ;)

Ted bedoel je, ja ik miste ook zijn geluid. Misschien is dat een Sky dingetje ?
mjjveldt schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 08:34:

Edit: cache weggooien even en het werkt weer.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 20:50
Race Control heb ik inmiddels aan de praat met de nieuw API, streams zijn dan inderdaad 1080p50. Vanavond of morgen zal ik een release uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09 20:42

RoyK

Hobby tekenaar

Voor het eerst dat ik nu live F1 kijk in de F1 TV :D ik denk dat er nu geen cockpit views zijn om uit te kiezen? Of een andere taal? ik zit even te rommelen hoe het allemaal werkt en vind nu deze opties niet. Misschien omdat het testdagen zijn.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr.Nono
  • Laatst online: 07:30

Dr.Nono

Hello there!

Spollie schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 08:45:
Race Control heb ik inmiddels aan de praat met de nieuw API, streams zijn dan inderdaad 1080p50. Vanavond of morgen zal ik een release uitbrengen.
Held! _/-\o_

My favourite roadsign of all time is: "Falling rocks". What am I meant to do with that information? They may as well just have a sign saying: "Random accidents ahead, life's a lotery, be lucky!"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

RoyK schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 08:47:
Voor het eerst dat ik nu live F1 kijk in de F1 TV :D ik denk dat er nu geen cockpit views zijn om uit te kiezen? Of een andere taal? ik zit even te rommelen hoe het allemaal werkt en vind nu deze opties niet. Misschien omdat het testdagen zijn.
Klopt, er is alleen de main feed en Engels commentaar of alleen racegeluiden tijdens de testdagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 20:45
B-Real schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 08:28:
Ik snap niks van de F1 TV app. Het probleem had ik eind vorig jaar ook al en nu nog steeds.

Inloggen op mijn iPhone lukt, want het aantal actieve apparaten is bereikt.
Log ik vervolgens in op mijn hagelnieuwe werklaptop is er niets aan de hand. Terwijl het op de iPhone eerder toch altijd werkte en ik op deze laptop nog nooit heb ingelogd :?

App opnieuw installeren helpt ook niet. Op de iPad werkte het wel altijd gewoon, maar moet ik nu nog even checken (niet bij de hand).
In de browser inloggen, daar kun je de gekoppelde apparaten zien/ verwijderen in je account instellingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:24
Nuevocasa schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 08:59:
[...]

In de browser inloggen, daar kun je de gekoppelde apparaten zien/ verwijderen in je account instellingen.
Thanks!
Weer wat geleerd, daar komen pc's/laptops dus niet tussen te staan en alleen de mobiele devices.
Oude telefoons verwijderd en nu werkt het weer d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Rivanov schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 08:20:
[...]

Enkel de website heeft 50fps ondersteuning op dit moment. De app nog niet.
Ah jammer!
JB schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 08:29:
[...]

Ja

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Word dan ook die in de play store geupdated?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Leg even uit hoe je dat hebt gedaan aan NoahFetz op Reddit. Ontwikkelaar van de Apple TV app. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickPR
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09 13:59
Rivanov schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:28:
[...]

Leg even uit hoe je dat hebt gedaan aan NoahFetz op Reddit. Ontwikkelaar van de Apple TV app. ;)
En ook aan BBsan/TheDevFreak op github voor het updaten van de Kodi F1 plugin ;) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Verkeerde topic...

[ Voor 91% gewijzigd door Wulfric92 op 12-03-2021 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TehNeo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 26-11-2024
Hoi, even een vraagje over F1 TV;

Ik heb geen internet via een "gebruikelijke" provider. Ofwel, voor een beetje TV kijken heb ik een los Ziggo TV abonnement van 20 euro per maand. Natuurlijk heeft Ziggo er alles aan gedaan om dit niet te promoten, dus de Android TV app werkt niet (want ziet geen Ziggo verbinding). En ik kan niet terugspoelen of terugkijken, dat is een serieuze beperking. het moeten streamen vanuit de app naar de chromecast functie van mijn nvidia Shield werkt omslachtig, maar aan gewend inmiddels.

Nu zoek ik een oplossing voor Formule 1, daar ik me zorgen maak dat ik straks iets mis loop (of dat ik net even te laat aanschuif bij de start en ff wil terug spoelen).
Ik wil best betalen voor een F1 TV, zo betaal ik ook voor Eurosport Player, voor MotoGP.

Concreet vraag;

- Kun je terugspoelen/terugkijken? Lees; start is om 15:00, ik ben even iets te laat, zit om 15:30 klaar, kan ik dan terug in de tijd?
- kan ik het eventueel ook s'avonds gewoon kijken?
- Is het te streamen naar je chromecast (op een manier via laptop desnoods ofzo?)
- Hoe is de FPS wanneer je dit doet? Ik merk aan ziggo go app dat dit niet super subtiel loopt ofzo.

Zijn er andere oplossingen voor mij die jullie weten?

Ik hoor graag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuinigeRijder
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Klopt het dat je de testdagen op F1TV Pro geen live timing kunt zien en dat je dit wel in formula1.com (en F1 app) kunt zien?

Hoe doen jullie dat? Beide openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-09 21:02

Mystikal

It never hurts to help!

Net ingelogd via Chrome (op pc) op f1tv.com. Behoorlijke stotter nog. Meer mensen last van?

Elke 2seconden een stutter.

[ Voor 14% gewijzigd door Mystikal op 12-03-2021 09:55 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 13:58

Pierre

Van nature lui!

PatrickPR schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:35:
[...]

En ook aan BBsan/TheDevFreak op github voor het updaten van de Kodi F1 plugin ;) O-)
Werkt deze op de nieuwe versie van Kodi (op de ShieldTV)?

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:29
Mystikal schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:54:
Net ingelogd via Chrome (op pc) op f1tv.com. Behoorlijke stotter nog. Meer mensen last van?

Elke 2seconden een stutter.
Geen last van. Chrome en AppleTV App werken erg goed

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:29
TehNeo schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:40:
Hoi, even een vraagje over F1 TV;

Ik heb geen internet via een "gebruikelijke" provider. Ofwel, voor een beetje TV kijken heb ik een los Ziggo TV abonnement van 20 euro per maand. Natuurlijk heeft Ziggo er alles aan gedaan om dit niet te promoten, dus de Android TV app werkt niet (want ziet geen Ziggo verbinding). En ik kan niet terugspoelen of terugkijken, dat is een serieuze beperking. het moeten streamen vanuit de app naar de chromecast functie van mijn nvidia Shield werkt omslachtig, maar aan gewend inmiddels.

Nu zoek ik een oplossing voor Formule 1, daar ik me zorgen maak dat ik straks iets mis loop (of dat ik net even te laat aanschuif bij de start en ff wil terug spoelen).
Ik wil best betalen voor een F1 TV, zo betaal ik ook voor Eurosport Player, voor MotoGP.

Concreet vraag;

- Kun je terugspoelen/terugkijken? Lees; start is om 15:00, ik ben even iets te laat, zit om 15:30 klaar, kan ik dan terug in de tijd?
- kan ik het eventueel ook s'avonds gewoon kijken?
- Is het te streamen naar je chromecast (op een manier via laptop desnoods ofzo?)
- Hoe is de FPS wanneer je dit doet? Ik merk aan ziggo go app dat dit niet super subtiel loopt ofzo.

Zijn er andere oplossingen voor mij die jullie weten?

Ik hoor graag...
Ik denk dat je alle antwoorden uit de laatste twee pagina's van dit Topic kunt halen. Maar vooruit.

1) Ja dat kan. Je kunt de stream terugzetten.
2) Ja.
3) Zie alle discussies over streaming in dit topic. Er komt een app vanuit F1tv voor Android en appleTV. Tot die tijd moet je op je laptop kijken of één van de unoffocial apps gebruiken
4) Stream is 1080p. Vorig jaar 30fps en dit jaar 50fps met de nieuwe api.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ook de Apple TV app zal ondersteuning kijgen vandaag.
NoahFetz
4 minutes ago
Thx for the info I‘m already working on it… Live sessions should be finished and working by midday :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-09 21:02

Mystikal

It never hurts to help!

GAEvakYD schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:56:
[...]

Geen last van. Chrome en AppleTV App werken erg goed
Net Edge geprobeerd. Zelfde. Lagere kwaliteit lost het ook niet op.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jens1130
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-08-2021
GAEvakYD schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:58:
[...]

Ik denk dat je alle antwoorden uit de laatste twee pagina's van dit Topic kunt halen. Maar vooruit.

1) Ja dat kan. Je kunt de stream terugzetten.
2) Ja.
3) Zie alle discussies over streaming in dit topic. Er komt een app vanuit F1tv voor Android en appleTV. Tot die tijd moet je op je laptop kijken of één van de unoffocial apps gebruiken
4) Stream is 1080p. Vorig jaar 30fps en dit jaar 50fps met de nieuwe api.
Ik heb nog nergens iets gelezen over een ingebouwde app voor Samsung smart tv’s. Ik vermoed dat hier een externe Chromecast de enige optie zal zijn op termijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spollie
  • Laatst online: 22-09 20:50
G_Dragon schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:22:
[...]

Word dan ook die in de play store geupdated?
Niet in de play store, wel in de Microsoft store ;)

Zo jammer dat ik ook nog echt werk heb anders had ik hem vanmiddag al klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPR
Pierre schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:55:
[...]

Werkt deze op de nieuwe versie van Kodi (op de ShieldTV)?
De laatste versie van de plugin (0.1.7) werkt goed op de laatste versie van Kodi voor de Raspberry Pi, maar dat is Kodi 18.9. Op Kodi 19 heb ik het nog niet geprobeerd. De grootste hobbel is begin dit jaar genomen toen Kodi naar Python 3 ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zawaponga
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
jens1130 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:02:
[...]

Ik heb nog nergens iets gelezen over een ingebouwde app voor Samsung smart tv’s. Ik vermoed dat hier een externe Chromecast de enige optie zal zijn op termijn?
Ja, ik heb een LG tv en sinds de update van laatst kan ik F1TV niet meer streamen. Heb een Chromecast gekocht en dat werkt tot nu toe best goed. Je moet dan wel chrome gebruiken om te casten en van die browser ben ik geen fan. Als @Spollie de nieuwe versie van zijn app heeft uitgebracht dan ga ik daar op over, daar zit volgens mij ook cc support in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Spollie schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:04:
[...]

Niet in de play store, wel in de Microsoft store ;)

Zo jammer dat ik ook nog echt werk heb anders had ik hem vanmiddag al klaar.
Oke en wie update die app in de playstore? :)
Weet namelijk niet wie die heeft gemaakt, maar zou fijn zijn als die ook hogere FPS kan krijgen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

PatrickPR schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:05:
[...]

De laatste versie van de plugin (0.1.7) werkt goed op de laatste versie van Kodi voor de Raspberry Pi, maar dat is Kodi 18.9. Op Kodi 19 heb ik het nog niet geprobeerd. De grootste hobbel is begin dit jaar genomen toen Kodi naar Python 3 ging.
Op Kodi 18.9 (Leia) werkte deze plugin zonder problemen, op de nieuwe versie van Kodi (Matrix) werkt hij niet meer, vanmorgen Kodi 18.9 weer terug gezet maar dan werkt hij ook niet meer.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPR
Pierre schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:24:
[...]

Op Kodi 18.9 (Leia) werkte deze plugin zonder problemen, op de nieuwe versie van Kodi (Matrix) werkt hij niet meer, vanmorgen Kodi 18.9 weer terug gezet maar dan werkt hij ook niet meer.
Ik merk het, heb zojuist Kodi 19 op Windows geïnstalleerd en krijg dan een foutmelding bij het installeren van de F1 plugin.

Kodi 18.9 weer geïnstalleerd en daar werkt de plugin wel weer. Zelfs de 2021 pre-season test stream werkt, zij het niet echt stabiel lijkt het.

Heb je in de Kodi settings bij de add-on settings wel het schuifje bij "onbekende bronnen" aangezet?
Hopelijk nemen ze Kodi 19 compatibiliteit mee bij het updaten van de plugin naar de nieuwe API.

[ Voor 6% gewijzigd door PatrickPR op 12-03-2021 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:10
Misschien ben ik echt scheel maar kun je vanuit de app (apple ipad of iphone) niet streamen naar Chromecast?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickPR
bakkie1985 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:33:
Misschien ben ik echt scheel maar kun je vanuit de app (apple ipad of iphone) niet streamen naar Chromecast?
Nee, casten naar Chromecast vanuit android/ios app komt in de eerste helft van dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jens1130
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-08-2021
Zawaponga schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:07:
[...]

Ja, ik heb een LG tv en sinds de update van laatst kan ik F1TV niet meer streamen. Heb een Chromecast gekocht en dat werkt tot nu toe best goed. Je moet dan wel chrome gebruiken om te casten en van die browser ben ik geen fan. Als @Spollie de nieuwe versie van zijn app heeft uitgebracht dan ga ik daar op over, daar zit volgens mij ook cc support in.
Kan je casten vanuit een wired dekstop of moet deze wireless verbinding identiek aan die van de chromecast hebben?

Vanuit de app gaat nog niet zoals hier staat, mobile chrome versie op IOS ook niet neem ik aan? (is zelfs niet mogelijk om te streamen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Op de audio issues na aan het begin, heb ik tot nu toe geen enkel probleem gehad met F1TV vandaag. Begonnen met streamen iets voor 8 uur. Iets later opnieuw begonnen ivm de 50hz modes activeren op mn chromecast en alles werkt nog steeds naar wens.

Ik cast van uit de website videoplayer via chrome op een windows 10 machine naar een gen3 chromecast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

PatrickPR schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:31:
[...]
Heb je in de Kodi settings bij de add-on settings wel het schuifje bij "onbekende bronnen" aangezet?
Ja zeker dat staat aan, net nog even gecheckt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPR
Pierre schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:39:
[...]

Ja zeker dat staat aan, net nog even gecheckt.
Okay, misschien als je een uninstall doet en tijdens uninstall het vinkje om het profiel ook te verwijderen aan zet? En dan weer 18.9 installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:34
jens1130 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:36:
[...]

Kan je casten vanuit een wired dekstop of moet deze wireless verbinding identiek aan die van de chromecast hebben?

Vanuit de app gaat nog niet zoals hier staat, mobile chrome versie op IOS ook niet neem ik aan? (is zelfs niet mogelijk om te streamen)
Vanaf desktop moet gewoon werken, maar je moet wel Chrome gebruiken. Chrome zoekt op het netwerk naar Chromecast devices (via mDNS) en stuurt vervolgens de URL die kant op. Komt niet meer bij kijken. En als die eenmaal loopt kun je PC waarschijnlijk ook weer uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

PatrickPR schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:41:
[...]

Okay, misschien als je een uninstall doet en tijdens uninstall het vinkje om het profiel ook te verwijderen aan zet? En dan weer 18.9 installeren.
Kan dat op een ShieldTV daar heb ik namelijk Kodi op geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:34
Pierre schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:50:
[...]

Kan dat op een ShieldTV daar heb ik namelijk Kodi op geïnstalleerd.
Je kunt ook de F1 TV Player app installeren. Werkt hier al de hele morgen goed op mijn SHIELD. Gebruikt als het goed is ook de nieuwe API en dus 50fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

noo schreef op maandag 8 maart 2021 @ 09:09:
[...]

Ik heb hetzelfde gedaan vorig jaar maar krijg dezelfde error als @Jasphur. Mijn abo (automatisch verlengen reeds lang geleden uitgezet) loopt nog tot de 26e.

Ik probeer het als de looptijd < 2 weken is nog wel een keer; (@Dr.Nono 's abo verloopt nl. over minder dan 2 weken, @Jasphur 's en de mijne over meer dan 2 weken dus wellicht zit daar nog wat in. De volle mep betalen kan altijd nog)
Update: gezien de berichten dat de kortingscode maar t/m 14 maart zou gelden heb ik het bovenstaande plan om de 15e mijn hypothese te testen maar gecancelled en gewoon een nieuw account met een ander emailadres gemaakt om die 25% korting te scoren. Sorry, de wetenschap verliest deze keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:54
RobertMe schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:53:
[...]

Je kunt ook de F1 TV Player app installeren. Werkt hier al de hele morgen goed op mijn SHIELD. Gebruikt als het goed is ook de nieuwe API en dus 50fps.
Die android app? Daar is volgens mij geen recente significante update van geweest, dus geloof niet dat die de nieuwe API gebruikt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

RobertMe schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:53:
[...]

Deze bedoel je F1TV Player Die werkt ook inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPR
Pierre schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:02:
[...]

Maar dat is dan de app die via Android Play Store op de Shield te installeren is? Of werkt die ook op de één of andere manier als Kodi addon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

[...]

Wie onderhoud deze app? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

PatrickPR schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:17:
[...]

Maar dat is dan de app die via Android Play Store op de Shield te installeren is? Of werkt die ook op de één of andere manier als Kodi addon?
Deze app werkt, je moet inloggen met je account van F1TV, alleen met deze app kan ik geen oude races terug kijken (of ik doe iets verkeerds) je kan bv naar 2010 gaan, dan springt die daarna terug naar het hoofdmenu. Met de Kodi addon werkte dat namelijk wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zawaponga
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Jasphur schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:38:
Op de audio issues na aan het begin, heb ik tot nu toe geen enkel probleem gehad met F1TV vandaag. Begonnen met streamen iets voor 8 uur. Iets later opnieuw begonnen ivm de 50hz modes activeren op mn chromecast en alles werkt nog steeds naar wens.

Ik cast van uit de website videoplayer via chrome op een windows 10 machine naar een gen3 chromecast
Wat bedoel je met 50hz modes activeren op je chromecast? Ik doe hetzlefde als jij, maar heb verder niks ingesteld.
RobertMe schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:47:
[...]

Vanaf desktop moet gewoon werken, maar je moet wel Chrome gebruiken. Chrome zoekt op het netwerk naar Chromecast devices (via mDNS) en stuurt vervolgens de URL die kant op. Komt niet meer bij kijken. En als die eenmaal loopt kun je PC waarschijnlijk ook weer uit zetten.
Nee dat lukt helaas niet, als ik chrome op mijn laptop sluit, dan stopt het casten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
@Zawaponga deze
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CZVbEfWdDRR-ywSfnai06yq215o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w0xpWRonUxFzGSYNIbUql0rw.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZF8mD9zf7cllxscfTHIx5cnE7nU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3XY9dxLuxKZkfHGapxS1iZ8p.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 32% gewijzigd door Jasphur op 12-03-2021 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
Maar 50hz heeft toch verder niet zo verschrikkelijk veel te maken met het aantal fps? Het kan een fix zijn voor bepaalde problemen hoor, maar is niet zo dat je altijd het aantal hz moet syncen met het aantal fps van de content die je kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Ongetwijfeld, heb daar geen verstand van. Maar op mn oude lcd samsung werd het beeld beduident vloeiender dan toen het nog uit stond :)

[ Voor 11% gewijzigd door Jasphur op 12-03-2021 11:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Admin
https://github.com/leonardoxh/race-control-tv

"F1 has now (on Google Chrome) a native cast button, that works pretty decent, and also works with the new APIs (witch this app currently does not support"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
[...]

Hij werkt ook wel, maar niet met de nieuwe API dus niet met 50fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

The_Admin schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:49:
[...]

https://github.com/leonardoxh/race-control-tv

"F1 has now (on Google Chrome) a native cast button, that works pretty decent, and also works with the new APIs (witch this app currently does not support"
Ja klopt, maar betekend dit dat de Race control app vanuit de playstore nu de juiste fps heeft?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Admin
G_Dragon schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:53:
[...]

Ja klopt, maar betekend dit dat de Race control app vanuit de playstore nu de juiste fps heeft?
Nope, dat is nl die app van die github pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

The_Admin schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:54:
[...]

Nope, dat is nl die app van die github pagina.
Oke :) Dan wacht ik even op een 50FPS update voor de app.
Hij werkt verder erg goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-09 17:54
Is jammer dat er geen Android tv app is voor de shield, nu werkt casten prima en in 50fps/hz maar moet dan chrome open laten.

Op 1 of ander manier pakt hij running in background niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
devil-strike schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 12:32:
Is jammer dat er geen Android tv app is voor de shield, nu werkt casten prima en in 50fps/hz maar moet dan chrome open laten.

Op 1 of ander manier pakt hij running in background niet.
Je moet niet de Tab casten, maar de casting vanuit de player zelf gebruiken. Dan zou je je computer gewoon af kunnen sluiten normaliter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickPR
Rivanov schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 12:35:
[...]

Je moet niet de Tab casten, maar de casting vanuit de player zelf gebruiken. Dan zou je je computer gewoon af kunnen sluiten normaliter.
Dit werkt ook niet. Zodra ik chrome browser afsluit, stopt ook de chromecast met afspelen. Zojuist getest met de pre season test van vanochtend. In de player op cast gedrukt, dus niet de tab. Maar aan het castmenu in chrome browser te zien, het enige wat het knopje in de player doet is het initiëren van het casten van de tab.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/51pxJhu.jpg?1

Het beeld is met 50fps enabled op de chromecast trouwens wel echt heel vloeiend. Goeie upgrade op het platform van F1TV.

Edit:
Hmm, blijkbaar werkt het met een Youtube video wel om de browser af te sluiten en de stream via de chromecast door te laten lopen.

[ Voor 22% gewijzigd door PatrickPR op 12-03-2021 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-09 17:54
[...]

Dat doe ik ook, maar dat werkt op 1 of ander manier niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
De Apple TV app ondersteunt nu ook de nieuwe API met 50fps. Update staat in TestFlight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

[...]

Zo heb ik het vanmorgen ook getest. Je moest de stream wel 3 keer opstarten voordat die ging casten, maar daarna heb ik de chrome sessies gewoon afgesloten en bleef de stream doorlopen op de Chromecast.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:19
Noob vraagje: ik heb net voor de eerste keer een chromecast op de tv aangesloten en geconfigureerd, maar ik zie geen stream. Op het scherm staat F1TV met daaronder ready to cast. En dan? Hoe start ik de stream op de tv?
De stream komt vanaf de pc met daarop chrome browser. Daarop werkt de stream prima, er staat ook een chromecast icoontje en als ik daarop druk, komt de melding dat de stream nu op de tv te zien is.

[ Voor 4% gewijzigd door grun93 op 12-03-2021 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highfive95
  • Registratie: April 2014
  • Nu online
grun93 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 14:34:
De stream komt vanaf de pc met daarop chrome browser. Daarop werkt de stream prima, er staat ook een chromecast icoontje en als ik daarop druk, komt de melding dat de stream nu op de tv te zien is.
Input van je tv wijzigen naar je chromecast? Dus andere HDMI selecteren. Ik heb een Mi stick, maar moet eerst andere input selecteren alvorens de stream op tv zichtbaar wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:19
Highfive95 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 14:48:
Input van je tv wijzigen naar je chromecast?
De source staat gewoon op chromecast, en op het moment dat ik in de browser op het chromecast icoontje druk, verschijnt er op de tv ook meteen de melding F1TV ready to cast. De stream begint alleen niet.

In de systeemsettings op de tv heb ik ook nog iets gevonden over Anynet+ HDMI-CEC, die staat aan. Bij de source staat die HDMI-CEC ook met chromecast er achter. De source lijkt me goed anders zou ik ook niet die melding krijgen, lijkt me.
De tv is een full HD Samsung uit 2014.

[update] Na wat prutsen bleek dat ik in de Google Home app de HDMI modus op 50Hz moest zetten, default stond dat uit. Hij doet het nu prima, blij mee.

[ Voor 38% gewijzigd door grun93 op 12-03-2021 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mef
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22-09 21:45

Mef

Mef schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 19:23:
[...]

Heb ik ook gezien dat het daar gestopt is. Ik heb in het verleden (toen er in België nog geen Engels commentaar mogelijk was door een of andere deal met Telenet) tijdens een verlof bij familie ginder nog kunnen kijken in het Engels wat daar wel mogelijk was. Dus als ik hier in België een abonnement heb en ik ga op vakantie naar Duitsland kan ik ginder niet meer kijken via F1TV?
Om even op mijn eigen vraag te antwoorden:
Deze middag dacht ik van op het werk tijdens de middagpauze even te kijken (iets wat vorig jaar wel lukte). Ik was ingelogd op f1tv (en f1.com in het algemeen) maar zag geen stream. Ook geen live timing, wel de melding dat ik moest subscription nemen voor live timing. Mijn subscription loopt nochtans tot juni. Klikte ik op die subscription nemen dan kwam ik op het venster waar je de soort abonnement kon nemen. Blijkbaar zat de werkpc ergens geconnecteerd op een server in UK dus kon de abonnementen in de UK kiezen: enkel access mogelijk en geen pro in de UK. Geen beeld mogelijk. Dus ik vermoed dat als ik op reis in Duitsland ben hetzelfde zal ervaren en niets zal zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Admin
Mef schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 18:05:
[...]

Om even op mijn eigen vraag te antwoorden:
Deze middag dacht ik van op het werk tijdens de middagpauze even te kijken (iets wat vorig jaar wel lukte). Ik was ingelogd op f1tv (en f1.com in het algemeen) maar zag geen stream. Ook geen live timing, wel de melding dat ik moest subscription nemen voor live timing. Mijn subscription loopt nochtans tot juni. Klikte ik op die subscription nemen dan kwam ik op het venster waar je de soort abonnement kon nemen. Blijkbaar zat de werkpc ergens geconnecteerd op een server in UK dus kon de abonnementen in de UK kiezen: enkel access mogelijk en geen pro in de UK. Geen beeld mogelijk. Dus ik vermoed dat als ik op reis in Duitsland ben hetzelfde zal ervaren en niets zal zien.
Ik mis het punt denk ik een beetje... Wat je beschrijft is gewoon precies hoe geoblocking werkt en is de reden dat ik geen BBC of Channel 4 online content hier in Nederland kan kijken, of bepaalde NPO Gemist content in het buitenland niet werkt. Dat heeft F1TV ook voor de landen waar ze de dienst niet aanbieden (Engeland, Duitsland), dus is een 'works as designed' wat dat betreft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-09 16:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

The_Admin schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:40:
Maar 50hz heeft toch verder niet zo verschrikkelijk veel te maken met het aantal fps? Het kan een fix zijn voor bepaalde problemen hoor, maar is niet zo dat je altijd het aantal hz moet syncen met het aantal fps van de content die je kijkt.
Jasphur schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:44:
Ongetwijfeld, heb daar geen verstand van. Maar op mn oude lcd samsung werd het beeld beduident vloeiender dan toen het nog uit stond :)
Ja het heeft ook wel met elkaar te maken. 50fps gaat om het bronmateriaal. 50Hz gaat om de verversingssnelheid van het scherm. Als dat gelijk is (of een 2x, 3x, 4x, etc aantal) past élk frame van de bron precies in één (of twee of drie) verversingen van het beeld en dat voorkomt 'judder' in het beeld.

Dus 50fps zorgt dus voor vloeiend beeld, simpelweg door meer frames per seconden. Zowel op een 60hz als een 50hz paneel is het gewoon (veel) beter. Maar 50fps EN 50hz zorgt ook voor meer souplesse doordat de frames altijd lekker passen :). Met gamen krijg je dan (ook) tearing, met video krijg je frame timings die niet helemaal lekker zijn en dat noem je judder.

Ik zette mijn windows op de htpc ook op 50hz als ik F1TV keek vroeger, want dan was de 25fps net een beetje minder slecht aan te zien :). Mijn mediaplayer zet de verversingssnelheid automatisch op die van het videosignaal ook. Helemaal perfect (soort van G-sync voor films :))

[ Voor 12% gewijzigd door JvS op 12-03-2021 20:26 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

JvS schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 20:20:

Ik zette mijn windows op de htpc ook op 50hz als ik F1TV keek vroeger, want dan was de 25fps net een beetje minder slecht aan te zien :). Mijn mediaplayer zet de verversingssnelheid automatisch op die van het videosignaal ook. Helemaal perfect (soort van G-sync voor films :))
Ik had zelfs de refresh rate van de TV op 25 Hz staan, voor mijn gevoel was dat nog net iets vloeiender dan 50 Hz. :p

En dan later weer afvragen waarom de uitzending van de IMSA zo schokkerig was, omdat die weer Amerikaans 60 fps had. :F

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 20-09 20:15
Ik heb een Rabobank creditcard maar als ik een abonnement wil afsluiten op F1 tv dan kan dat niet welke creditcard werkt wel op F1 tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
Formula one schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 20:42:
Ik heb een Rabobank creditcard maar als ik een abonnement wil afsluiten op F1 tv dan kan dat niet welke creditcard werkt wel op F1 tv
waarschijnlijk heb je gewoon iets van mastercard(of visa) op je credit card staan van de rabo.
Dus die optie kan je dan selecteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
The_Admin schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 20:10:
[...]

Ik mis het punt denk ik een beetje... Wat je beschrijft is gewoon precies hoe geoblocking werkt en is de reden dat ik geen BBC of Channel 4 online content hier in Nederland kan kijken, of bepaalde NPO Gemist content in het buitenland niet werkt. Dat heeft F1TV ook voor de landen waar ze de dienst niet aanbieden (Engeland, Duitsland), dus is een 'works as designed' wat dat betreft.
Het punt is dat wanneer je hier in Nederland een abonnement afsluit je dit binnen de hele EU zou moeten kunnen gebruiken. Dus in Duitsland kun je het misschien niet afsluiten maar als Nederlander zou je het wel moeten kunnen kijken in Duitsland. De UK is natuurlijk geen EU meer, dus zal dat ook niet meer gelden denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Formula one schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 20:42:
Ik heb hem hier deze week gewoon afgesloten met de Rabo Visa kaart.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Die AppleTV test flight app werkt prima zeg. Heerlijk om zo naar F1 te kijken.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Nuevocasa schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 20:50:
[...]
Het punt is dat wanneer je hier in Nederland een abonnement afsluit je dit binnen de hele EU zou moeten kunnen gebruiken. Dus in Duitsland kun je het misschien niet afsluiten maar als Nederlander zou je het wel moeten kunnen kijken in Duitsland. De UK is natuurlijk geen EU meer, dus zal dat ook niet meer gelden denk ik.
Bij de F1TV Pro faq staat te lezen dat, indien de service niet beschikbaar is voor dat land, het voor jou eveneens het geval is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yhWDhqmDiHklswmmixmhtP6xZ9E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rKy8dv9l4EicVVYjZ4wHeWF4.png?f=fotoalbum_large

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
hardware-lover schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 22:11:
[...]

Bij de F1TV Pro faq staat te lezen dat, indien de service niet beschikbaar is voor dat land, het voor jou eveneens het geval is.

[Afbeelding]
Dat is toch tegen de regels van de EU!? Content van een KPN of Ziggo kun je ook alleen hier afsluiten maar in de hele EU bekijken.

https://europa.eu/youreur...ntent-abroad/index_nl.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:43
JohanKupers schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:23:
[...]

Ik heb hem hier deze week gewoon afgesloten met de Rabo Visa kaart.
Ja hier ook vanmiddag. Je moet wel een extra authenticatie doen via de Rabo app, wat nieuw is sinds dit jaar.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
Nuevocasa schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 22:19:
[...]

Dat is toch tegen de regels van de EU!? Content van een KPN of Ziggo kun je ook alleen hier afsluiten maar in de hele EU bekijken.

https://europa.eu/youreur...ntent-abroad/index_nl.htm
Is dat ooit echt regelgeving geworden dan? Ik wist wel dat het een ooit een idee was, maar net zoiets als met de universele telefoonladers dacht ik dat het nooit tot regelgeving was gekomen. Zie het ook bij meer diensten dan alleen F1TV, en mogelijk komen zij er makkelijk onderuit als Brits bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mef
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22-09 21:45

Mef

hardware-lover schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 22:11:
[...]

[Afbeelding]
Bedankt. Dat maakt het duidelijk en daar maak ik dus inderdaad een denkfout. Vandaag werkte het inderdaad niet vanwege dat ik geconnecteerd was in UK en was dus even vergeten dat dat niet meer tot de EU behoort, dus enkel Access. Als ik deze zomer naar Duitsland reis (als covid het toelaat tenminste) dan moet ik dus wel degelijk naar die 2-3 GP's dat ik anders zou missen, moeten kunnen kijken want binnen de EU zou ik dezelfde content hebben als ik thuis heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nuevocasa
The_Admin schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 22:48:
[...]

Is dat ooit echt regelgeving geworden dan? Ik wist wel dat het een ooit een idee was, maar net zoiets als met de universele telefoonladers dacht ik dat het nooit tot regelgeving was gekomen. Zie het ook bij meer diensten dan alleen F1TV, en mogelijk komen zij er makkelijk onderuit als Brits bedrijf.
Ja volgens mij wel. Dat het een Brits bedrijf is heeft er niets mee te maken. Ze bieden in Nederland content aan en dat moeten wij dus binnen heel Europa dus kunnen zien. Dat bijvoorbeeld Netflix en Disney Nederlandse content toevoegen is ook één van die regels vanuit de EU dat ze x% lokale content aan moeten bieden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:59:
Die AppleTV test flight app werkt prima zeg. Heerlijk om zo naar F1 te kijken.
En bizar hoe makkelijk het toch kan. Vanmiddag even geprobeerd tijdens de test, binnen 2 minuten geregeld.
Werkt echt top.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
De Apple TV app wordt met de dag mooier en beter. Nu nog meer ondersteuning vanuit de nieuwe API. Ook de replays van de testing gisteren is 50fps volgens mij.

/edit: Yep, alles in de Featured tab is momenteel 1080/50. De ontwikkelaar is nog bezig om de rest over te zetten. :)

[ Voor 27% gewijzigd door Rivanov op 13-03-2021 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

.

[ Voor 98% gewijzigd door noo op 13-03-2021 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Deden ze dat gisteren ook al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

Rivanov schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 08:12:
[...]

Deden ze dat gisteren ook al?
Nah, dooie mus, de stream is alleen de eerste 15 minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
noo schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 08:19:
[...]

Nah, dooie mus, de stream is alleen de eerste 15 minuten
Vond het ook al opmerkelijk dat ze dit nu gratis via YouTube zouden doen. :+

Pagina: 1 ... 75 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Voor de F1TV gebruikers met inlogproblemen, deze directe link werkt misschien. :)
https://f1tv.formula1.com/dr/index.html