[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 74 ... 82 Laatste
Acties:
  • 413.613 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:42

RoyK

Hobby tekenaar

RobertMe schreef op maandag 8 maart 2021 @ 23:03:
[...]

Vandaag door FOM bekend gemaakt. App updates voor iOS en Android volgen in de eerste helft van het seizoen. Daarna komen Android TV en Apple TV, in de tweede helft van het seizoen.
Is dit nou iets dat heel ingewikkeld om toe te voegen? Ik vraag me dat met al mijn onkunde af. De optie om iets te streamen naar een ander device en dat hier een half jaar ontwikkeling voor nodig is.

Betekend dit nu dat ik de F1 op mijn laptop of tablet moet kijken en niet op mijn 65" TV?

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Morpheus2003 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 11:18:
[...]
Gaat dit om die app die ik op mijn Shield kan installeren?
"computer" says no... 😉

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beefhead
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:52
Ik heb nu ook voor het eerst een abbo genomen op F1TV en nu vroeg ik me af hoe jullie eigenlijk naar een race kijken :) ?

Kijken jullie naar de main stream of switchen jullie juist heel vaak tussen de verschillende streams?

En nog iets wat ik me afvraag: Loopt de real time data stream, met de sector- en rondentijden eigenlijk synchroon met de andere streams? Kan me voorstellen dat die toch iets afwijkt aangezien het alleen data is en geen video?

3 out of 4 people make up 75% of the population || 4 out of 3 people struggle with math

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuinigeRijder
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Met de nieuwe Firefox 86 is het mogelijk meerder picture in picture (PIP) beelden af te spelen. Dus ook meerdere keren de f1tv pagina openen en per pagina kiezen welk beeld af te spelen (pits channel, track, timing, on board). Bij 1 van de open pagina's alleen het geluid aanzetten. En dan deze pagina's als PIP afspelen, plaats en grootte aanpassen. Dus dan zijn meerdere streams mogelijk O-)
Alleen weet ik niet of het synchroniseren van de streams makkelijk gaat en of dat bij live uitzendingen automatisch goed gaat :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
Beefhead schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 11:30:
Ik heb nu ook voor het eerst een abbo genomen op F1TV en nu vroeg ik me af hoe jullie eigenlijk naar een race kijken :) ?

Kijken jullie naar de main stream of switchen jullie juist heel vaak tussen de verschillende streams?

En nog iets wat ik me afvraag: Loopt de real time data stream, met de sector- en rondentijden eigenlijk synchroon met de andere streams? Kan me voorstellen dat die toch iets afwijkt aangezien het alleen data is en geen video?
Ik cast de mainfeed naar mn ChromeCast. Soms als ik even iets gemist heb of de main feed is wat saai (bijvoorbeeld in het midden van de race), zet ik op mn iPad de live timing aan of loop ik een beetje door verschillende on-board cams te zappen. Ik heb eigenlijk nooit twee schermen tegelijk open staan, inderdaad vanwege timing die out-of-sync loopt

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:39
Morpheus2003 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 11:18:
[...]

Gaat dit om die app die ik op mijn Shield kan installeren?
Nee, dit is een fan-build app. Geen officiële.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04:35
RoyK schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 11:29:
[...]

Is dit nou iets dat heel ingewikkeld om toe te voegen? Ik vraag me dat met al mijn onkunde af. De optie om iets te streamen naar een ander device en dat hier een half jaar ontwikkeling voor nodig is.
F1TV is natuurlijk wel iets anders dan YouTube of zo. Omdat ze natuurlijk ook nog met authorisatie zitten en je niet zomaar als je de URL weet deze moet kunnen casten. Maarja, dat hoeft ook niet extreem spannend te zijn want er zijn genoeg streaming / IPTV platformen die ook gewoon kunnen casten en waarvoor je een account moet hebben.
Betekend dit nu dat ik de F1 op mijn laptop of tablet moet kijken en niet op mijn 65" TV?
Je moet uiteraard niks. En Chromecast werkt sinds kort dus, alleen moet je hem via de website / browser aan slingeren en kan dat nog niet vanuit de app. Gezien je andere jaren uberhaupt al of browser tabs moest casten, of HDMI kabels leggen, of 3th party apps, is dat dus al vooruitgang. En binnen nu en paar maanden kun je casten dus hopelijk vanuit de app starten, en paar maanden daarna heb je een Android TV en Apple TV app ("Moet ik dan een Android TV of Apple TV kastje kopen?" => Niks moet, maar ik kan mij indenken dat dat voorlopig de enige twee SmartTV platformen zullen zijn die ze supporten, naast Chromecast en Apple AirPlay).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

RobertMe schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 12:23:
[...]

F1TV is natuurlijk wel iets anders dan YouTube of zo. Omdat ze natuurlijk ook nog met authorisatie zitten en je niet zomaar als je de URL weet deze moet kunnen casten. Maarja, dat hoeft ook niet extreem spannend te zijn want er zijn genoeg streaming / IPTV platformen die ook gewoon kunnen casten en waarvoor je een account moet hebben.

[...]

Je moet uiteraard niks. En Chromecast werkt sinds kort dus, alleen moet je hem via de website / browser aan slingeren en kan dat nog niet vanuit de app. Gezien je andere jaren uberhaupt al of browser tabs moest casten, of HDMI kabels leggen, of 3th party apps, is dat dus al vooruitgang. En binnen nu en paar maanden kun je casten dus hopelijk vanuit de app starten, en paar maanden daarna heb je een Android TV en Apple TV app ("Moet ik dan een Android TV of Apple TV kastje kopen?" => Niks moet, maar ik kan mij indenken dat dat voorlopig de enige twee SmartTV platformen zullen zijn die ze supporten, naast Chromecast en Apple AirPlay).
Thanks voor de uitleg. Mijn TV heeft een ingebouwde Apple TV dus dat moet goedkomen. En ik begrijp dat ik gewoon via de browser kan streamen naar de TV met een chromecast, die ik ook hier nog heb liggen. Komt goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 22:53
Beefhead schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 11:30:

Voor mij geld hetzelfde. Ook voor het eerst een abonnement.

Als ik het goed begrijp kan ik nog niet casten vanaf de iPhone app (ik zie geen icoon) naar mijn Shield. Als ik op mijn MacBook naar de F1 site ga en een video speel kan ik ook niet casten.
Vanaf mijn PC via Chrome kan ik wel naar de Shield casten maar vanaf MacBook met Safari niet.. Huh?

Dan blijft voor mij de één mogelijkheid over en dat is de onofficiële F1 app in de Shield.

[ Voor 5% gewijzigd door Morpheus2003 op 09-03-2021 13:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
@Morpheus2003 of voor het gebruik van F1TV een keertje Chrome op je Mac gebruiken :P

[ Voor 16% gewijzigd door Jasphur op 09-03-2021 13:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 22:53
Jasphur schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 13:14:
@Morpheus2003 of voor het gebruik van F1TV een keertje Chrome op je Mac gebruiken gebruiken :P
Haha ja dat heb ik nu maar gedaan :) Geen probleem natuurlijk maar ik verbaas me erover dat het enkel in bepaalde browsers werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Morpheus2003 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 13:17:
[...]

Haha ja dat heb ik nu maar gedaan :) Geen probleem natuurlijk maar ik verbaas me erover dat het enkel in bepaalde browsers werkt.
Nja, beetje Agile ontwikkelen. Eerst Chronium support dan later de rest. Ik kan mij voorstellen dat Safari support komt met de release van AppleTV ondersteuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Morpheus2003 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 13:17:
[...]

Doet Safari dan überhaupt Chromecast supporten? Ik had even getest met Firefox (op Linux en Windows). Maar Mozilla blijkt sowieso nogal stellig te zijn in "Chromecast is een proprietary product dus gaan we niet ondersteunen". En Apple heeft met Airplay natuurlijk hun eigen alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 23:44

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

RobertMe schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 13:28:
[...]

Doet Safari dan überhaupt Chromecast supporten? Ik had even getest met Firefox (op Linux en Windows). Maar Mozilla blijkt sowieso nogal stellig te zijn in "Chromecast is een proprietary product dus gaan we niet ondersteunen". En Apple heeft met Airplay natuurlijk hun eigen alternatief.
Dat weet ik niet precies, maar je kon op IOS vanuit Safari al Airplayen. Dat schijnt er nu uitgewerkt te zijn. Misschien kon je ook wel Chromecasten. Niet getest. En met een Apple TV kun je sowieso altijd alles casten/mirorren natuurlijk.

[ Voor 6% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 09-03-2021 13:32 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

RobertMe schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 12:23:
[...]

[knip] en paar maanden daarna heb je een Android TV en Apple TV app ("Moet ik dan een Android TV of Apple TV kastje kopen?" => Niks moet, maar ik kan mij indenken dat dat voorlopig de enige twee SmartTV platformen zullen zijn die ze supporten, naast Chromecast en Apple AirPlay).
Ik heb ook de aankondiging voor Fire TV voorbij zien komen, op zich niet zo heel onlogisch verwacht ik.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
hardware-lover schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 13:54:
[...]

Ik heb ook de aankondiging voor Fire TV voorbij zien komen, op zich niet zo heel onlogisch verwacht ik.
FireTV is toch een fork van Android TV? Dus ja, als het op Android TV werkt zal het ook op FireTV werken. Alleen heeft Amazon volgens mij een eigen store voor de FireTV dus moet FOM hem ook daarin uploaden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

RobertMe schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 14:16:
[...]
FireTV is toch een fork van Android TV? Dus ja, als het op Android TV werkt zal het ook op FireTV werken. Alleen heeft Amazon volgens mij een eigen store voor de FireTV dus moet FOM hem ook daarin uploaden.
Volgens mij is het een fork van Android, niet van Android TV, volgens hun info. Dat ze hun apps delen via hun eigen Store, dat is juist. Er zit soms ook een duidelijk verschil in gebruik van dezelfde app, geschikt voor Android TV en Fire TV.

Ze delen niet alles via hun Store, waardoor je soms toch ook met een alternatieve oplossing aan de slag moet.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• erik91
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-09 13:19
Nou dacht ook even gebruik te kunnen maken van de aanbieding. Blijkt F1tv pro niet meer te bestaan voor Duitsland, een of andere deal met Sky Deutschland |:(

Met de VPN naar NL geprobeerd, ik kan nog races terug kijken (huidige abbo loopt nog tot eind van deze maand). Kan ook F1tv pro kiezen maar dat werkt dan niet met een Duitse creditcard 8)7

Maar even aan moeders in Nederland vragen of het via haar kaart mag :P
Maar wat een gedoe, klote Sky :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:36

franssie

Save the albatross

@erik91 Opmerkelijk dat de interne markt dan niet geldt in DE. Je zou bijna een mailtje sturen naar je EU parlementariër om te vragen hoe dat zit. Je wordt immers best wel beperkt hierdoor? Andere kant werkt het met sat etc nu ook zo.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mef
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 21:45

Mef

erik91 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 17:43:
Nou dacht ook even gebruik te kunnen maken van de aanbieding. Blijkt F1tv pro niet meer te bestaan voor Duitsland, een of andere deal met Sky Deutschland |:(

Met de VPN naar NL geprobeerd, ik kan nog races terug kijken (huidige abbo loopt nog tot eind van deze maand). Kan ook F1tv pro kiezen maar dat werkt dan niet met een Duitse creditcard 8)7

Maar even aan moeders in Nederland vragen of het via haar kaart mag :P
Maar wat een gedoe, klote Sky :+
Heb ik ook gezien dat het daar gestopt is. Ik heb in het verleden (toen er in België nog geen Engels commentaar mogelijk was door een of andere deal met Telenet) tijdens een verlof bij familie ginder nog kunnen kijken in het Engels wat daar wel mogelijk was. Dus als ik hier in België een abonnement heb en ik ga op vakantie naar Duitsland kan ik ginder niet meer kijken via F1TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik91
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-09 13:19
Pff was natuurlijk net de kaart van moeders verlopen :D
Uiteindelijk via m'n neef is het toch gelukt :P

Jammer dat Paypal of Ideal ofzo niet werkt want dan had dit hele gebeuren niet gehoeven, maar goed we kunnen er weer een jaartje tegenaan (y)
franssie schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 18:16:
@erik91 Opmerkelijk dat de interne markt dan niet geldt in DE. Je zou bijna een mailtje sturen naar je EU parlementariër om te vragen hoe dat zit. Je wordt immers best wel beperkt hierdoor? Andere kant werkt het met sat etc nu ook zo.
Ik heb eigenlijk geen idee hoe dat allemaal in elkaar zit. De FOM (denk ik) heeft in ieder geval een deal met Sky Deutschland gesloten over het uitzenden van de F1. Mja Sky zendt meer uit dus is veel duurder dan puur F1TV pro
Mef schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 19:23:
Heb ik ook gezien dat het daar gestopt is. Ik heb in het verleden (toen er in België nog geen Engels commentaar mogelijk was door een of andere deal met Telenet) tijdens een verlof bij familie ginder nog kunnen kijken in het Engels wat daar wel mogelijk was. Dus als ik hier in België een abonnement heb en ik ga op vakantie naar Duitsland kan ik ginder niet meer kijken via F1TV?
Dat weet ik niet, ik geloof wel dat er verwacht wordt dat je in je thuisland kijkt. Ik meen me te herinneren dat je wel een enkele race vanuit het buitenland kunt kijken maar of dat (nog) klopt durf ik niet te zeggen. Met een VPN (niet alle blijkbaar volgens reddit, maar Proton werkt bij mij) werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
RoyK schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 12:56:
[...]

Thanks voor de uitleg. Mijn TV heeft een ingebouwde Apple TV dus dat moet goedkomen. En ik begrijp dat ik gewoon via de browser kan streamen naar de TV met een chromecast, die ik ook hier nog heb liggen. Komt goed :D
Je TV heeft AirPlay ingebouwd, geen Apple TV. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-09 08:26
Al jarenlang groot fan en kom er net achter dat ik via Ziggo ook een F1tv abbo kan nemen voor niks. Gelijk maar gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Weet iemand dit misschien: ons abonnement op F1TvPro loopt bijna af, is het mogelijk om een paar dagen voor het abo afloopt, het account te koppelen aan ons Ziggo account?
Of is dit niet mogelijk en moeten we wachten tot het F1TvPro abonnement daadwerkelijk verlopen is?

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiekert
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09 19:27
KillerBee schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 08:48:
Weet iemand dit misschien: ons abonnement op F1TvPro loopt bijna af, is het mogelijk om een paar dagen voor het abo afloopt, het account te koppelen aan ons Ziggo account?
Of is dit niet mogelijk en moeten we wachten tot het F1TvPro abonnement daadwerkelijk verlopen is?
Het koppelen zou moeten werken, omdat de ziggo koppeling als een maandelijks abonnement fungeert. die pakt f1tv dus als je vorige abonnement verloopt. *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

KillerBee schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 08:48:
Je kunt ze naast elkaar gebruiken, dus laat je het andere gewoon verlopen; https://www.ziggo.nl/entertainment/f1-tv-pro-activeren

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Sinds 2 dagen bezit ik nu F1 Pro en ben een beetje door de docu's en nieuws video's aan het bladeren. Al meerdere keren meegemaakt dat de video blijft hangen. Nu zelfs in een docu al een keer of 3 en stopt het gewoon. Kan ik de browser opnieuw refreshen om verder te kunnen. Begin me nu al zorgen te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:14
RoyK schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 11:03:
Sinds 2 dagen bezit ik nu F1 Pro en ben een beetje door de docu's en nieuws video's aan het bladeren. Al meerdere keren meegemaakt dat de video blijft hangen. Nu zelfs in een docu al een keer of 3 en stopt het gewoon. Kan ik de browser opnieuw refreshen om verder te kunnen. Begin me nu al zorgen te maken.
is wel een beetje standaard dat ze begin van het seizoen wat "opstartproblemen" hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 23:21

Arfman

Drome!

Ragnar9999 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 11:47:
[...]

is wel een beetje standaard dat ze begin van het seizoen wat "opstartproblemen" hebben
Niet als het seizoen nog niet eens begonnen is :P Denk dat ze nu vooral problemen hebben met het nieuwe platform waar ze op draaien. Dat gezegd hebbende, misschien toch maar 1 maand Ziggo sport afnemen, heb geen zin om de eerste race(s) te missen ...

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MYCm7kK.jpg
https://reddit.com/r/F1TV...e_to_wait_until_the_race/

[ Voor 47% gewijzigd door Rivanov op 10-03-2021 20:37 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
Awesome. Unofficial Apple TV app met ondersteuning voor nieuwe API! *O*

https://github.com/NoahFetz/F1AppleTV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Rivanov schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 20:40:

Hee tof, dus dit draait gewoon als app op je Apple TV? Geen airplay/mirrorscreen meer nodig etc?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 21:03:
[...]

Hee tof, dus dit draait gewoon als app op je Apple TV? Geen airplay/mirrorscreen meer nodig etc?
Klopt. Maar je moet ‘m wel “sideloaden” via xCode dus je hebt een Mac nodig.

Ga deze morgen installeren op één van m’n Apple TV’s. Ben benieuwd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:50
Rivanov schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 20:40:

Ik kan dan wel geen Swift, maar deze werkt nog gewoon op de oude API. Ik heb gisteren al wat stappen gezet om Race Control op de nieuwe API te krijgen. Valt nog niet mee maar moet uiteindelijk wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Rivanov schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 21:06:
[...]

Klopt. Maar je moet ‘m wel “sideloaden” via xCode dus je hebt een Mac nodig.

Ga deze morgen installeren op één van m’n Apple TV’s. Ben benieuwd.
Ik heb een Mac. Ik ben nu Xcode aan het downloaden uit de App Store maar dat is eh... traag... dus. Nou ja, we komen er wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Spollie schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 21:13:
[...]

Ik kan dan wel geen Swift, maar deze werkt nog gewoon op de oude API. Ik heb gisteren al wat stappen gezet om Race Control op de nieuwe API te krijgen. Valt nog niet mee maar moet uiteindelijk wel lukken.
Dit houdt in: geen 50 fps? -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05:30
Fan-tas-tisch. Ze willen blijkbaar mijn centen niet.

Via de website accepteren ze mijn (transfer)wise kaartgegevens niet... want het is een Brits uitgegeven kaart en dat vinden ze (met hele onduidelijke) foutmeldingen niet cool. (Vorig jaar via support bevestigd gekregen)
Ik kan wel via Google play - waar nota bene dezelfde kaartgegevens aan hangen, maar tenzij ik iets mis dan kan ik daar geen kortingscode invoeren...

En dat wordt het gewoon een principe kwestie... 8)7 :w |:(

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 10:30
Mijn lukt het in ieder geval niet om mijn AppleTv's te koppelen aan mijn Xcode. Het zou dus op deze manier moeten werken:
https://eolian.home.blog/...le-tv-4k-to-xcode-on-mac/

Echter krijg ik deze foutmelding. Op internet lees ik dat dit soort problemen al meerdere jaren bestaan.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4SBFOyFGQjPvRamwK0bSmTA0AGs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sYaelLqeTDnnfazoeX8f4O0N.png?f=fotoalbum_large

Ik ben nu maar Xcode 12.5 beta 3 aan het downloaden om te kijken of het probleem daar opgelost is.

Lokaal werkt de app in debug modus wel heel erg lekker zeg. Super mooi gemaakt door de maker. Hopelijk krijg ik die connectie met de AppleTV nog opgelost.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/90xV0yJtAuwEXzdjpzUogadp6p0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UPWyCTN09ffErAx8R8AtsaUA.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door GAEvakYD op 10-03-2021 22:06 ]

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ronald schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 21:22:
Fan-tas-tisch. Ze willen blijkbaar mijn centen niet.

Via de website accepteren ze mijn (transfer)wise kaartgegevens niet... want het is een Brits uitgegeven kaart en dat vinden ze (met hele onduidelijke) foutmeldingen niet cool. (Vorig jaar via support bevestigd gekregen)
Ik kan wel via Google play - waar nota bene dezelfde kaartgegevens aan hangen, maar tenzij ik iets mis dan kan ik daar geen kortingscode invoeren...

En dat wordt het gewoon een principe kwestie... 8)7 :w |:(
Volgens mij kan het gewoon ook direct via de IOS/Android app, dan gebruik je de normale betaalmethode van je appstore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 21:25:
[...]

Volgens mij kan het gewoon ook direct via de IOS/Android app, dan gebruik je de normale betaalmethode van je appstore.
Zie mijn bericht: daar wordt geen korting op geboden... Dus dan mag ik meer aftikken omdat zij een rotbeleid voeren. Vandaar: principe kwestie.

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:51

tha_crazy

Mafketel

Probeer hier F1TV af te slutien met de creditcard van mijn vriendin, maar krijg continu de melding
"An error occurred while processing your payment instrument. Please try again."

Mastercard, van de KBC in belgië terwijl wij op een nederlands adres wonen..... (belgische partner)
Helaas is mijn vers aangevraagde mastercard nog niet binnen, gaat dus lekker 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ronald schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 21:31:
[...]

Zie mijn bericht: daar wordt geen korting op geboden... Dus dan mag ik meer aftikken omdat zij een rotbeleid voeren. Vandaar: principe kwestie.
Oh ja, Google Play is de appstore, sorry, iets te snel gelezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 23:21

Arfman

Drome!

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald
tha_crazy schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 21:44:
Probeer hier F1TV af te slutien met de creditcard van mijn vriendin, maar krijg continu de melding
"An error occurred while processing your payment instrument. Please try again."

Mastercard, van de KBC in belgië terwijl wij op een nederlands adres wonen..... (belgische partner)
Helaas is mijn vers aangevraagde mastercard nog niet binnen, gaat dus lekker 8)7
Dan heb je hetzelfde 'probleem' als ik... Ze accepteren geen kaart uit een ander land dan waar je het abbo voor afsluit en waar je bent. Via Apple appstore of Google play gaat het wel, maar dan dus geen korting... (iig via Google niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:51

tha_crazy

Mafketel

Ronald schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 22:29:
[...]

Dan heb je hetzelfde 'probleem' als ik... Ze accepteren geen kaart uit een ander land dan waar je het abbo voor afsluit en waar je bent. Via Apple appstore of Google play gaat het wel, maar dan dus geen korting... (iig via Google niet)
Oh das fijn.
Enig idee of de Bunq travelcard er wel op werkt?
Want dan zou dat nog even uitkomst kunnen bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

GAEvakYD schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 21:23:
Mijn lukt het in ieder geval niet om mijn AppleTv's te koppelen aan mijn Xcode. Het zou dus op deze manier moeten werken:
https://eolian.home.blog/...le-tv-4k-to-xcode-on-mac/

Echter krijg ik deze foutmelding. Op internet lees ik dat dit soort problemen al meerdere jaren bestaan.
[Afbeelding]

Ik ben nu maar Xcode 12.5 beta 3 aan het downloaden om te kijken of het probleem daar opgelost is.

Lokaal werkt de app in debug modus wel heel erg lekker zeg. Super mooi gemaakt door de maker. Hopelijk krijg ik die connectie met de AppleTV nog opgelost.
[Afbeelding]
Hier wel de connectie kunnen maken. Alleen met het draaien van de boel in Xcode krijg ik een error:
Failed to register bundle identifier
en
No profiles for 'ch.fetz-gr.F1A-TV' were found

Ik ben totaal geen ontwikkelaar, maar ik ben tot hier gekomen met wat Googlen. Nu begin ik wel vast te lopen helaas. Morgen verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 22:51:
[...]

Hier wel de connectie kunnen maken. Alleen met het draaien van de boel in Xcode krijg ik een error:
Failed to register bundle identifier
en
No profiles for 'ch.fetz-gr.F1A-TV' were found

Ik ben totaal geen ontwikkelaar, maar ik ben tot hier gekomen met wat Googlen. Nu begin ik wel vast te lopen helaas. Morgen verder.
Dit krijg je opgelost door in de projectsettings bij signing de bundle identifier aan te passen naar iets willekeurigs.
Dan past Xcode dat ook direct aan bij projectsettings->Build settings. Dan kun je als het goed wel een build maken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KoxcxMRN_TMnM32MmND8TWD2ylo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dzo3IFltFlCNtLq6ue8vuoKz.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OnTPrEkjvjlFA7ksD3R8ySuKpug=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Igd4iXrtNFkf1eW9nPj6MPw5.png?f=fotoalbum_large
Ik krijg hem goed gebouwd maar de connectie met mijn Apple TV loopt hier moeilijk te doen. Grmbl opzicht fijn dat Apple redelijk gesloten is en minder rommel apps heeft, maar op dit soort moment vervloek ik ze. >:)

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

GAEvakYD schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 23:11:
[...]

Dit krijg je opgelost door in de projectsettings bij signing de bundle identifier aan te passen naar iets willekeurigs.
Dan past Xcode dat ook direct aan bij projectsettings->Build settings. Dan kun je als het goed wel een build maken.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik krijg hem goed gebouwd maar de connectie met mijn Apple TV loopt hier moeilijk te doen. Grmbl opzicht fijn dat Apple redelijk gesloten is en minder rommel apps heeft, maar op dit soort moment vervloek ik ze. >:)
Top, dat werkt! Hij komt al een heel stuk verder, tot hier:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tYIEAZasjhcZ7zVS9ep6j07Kgug=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/YtYLC3YtGbX6tc9mubPIF9k4.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 23:28:
[...]

Top, dat werkt! Hij komt al een heel stuk verder, tot hier:

[Afbeelding]
Welke versie van Xcode gebruik je? Klinkt alsof je een verouderde Xcode hebt. Ik kan de code prima bouwen met Xcode 12.4

[ Voor 4% gewijzigd door GAEvakYD op 10-03-2021 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:33
Klopt het dat F1TV Pro niet met een debitcard af te sluiten is of is anderen het wel gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

6killer schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 23:35:
Klopt het dat F1TV Pro niet met een debitcard af te sluiten is of is anderen het wel gelukt?
Als ik zo de berichten lees in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? dan klopt dat.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
@BeQuietAndDrive en @GAEvakYD post jullie ervaringen ook hier even:

https://reddit.com/r/F1TV...pletv_app_agin_i_updated/

Dat is het topic van de ontwikkelaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald
tha_crazy schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 22:44:
[...]

Oh das fijn.
Enig idee of de Bunq travelcard er wel op werkt?
Want dan zou dat nog even uitkomst kunnen bieden.
Zou kunnen, bunq heeft een eigen Nederlandse bank licentie. Maar zo te zien eenmaal €10, en komt dan waarschijnlijk te laat. Maar ik ga er toch geen gebruik van maken... Geen zin extra werk te doen omdat een bedrijf idiote keuzes maakt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov
BOEM! It works! De F1 app op m'n Apple TV! *O*

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/yCyPukR.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/n7ErMjS.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Wauw wat ziet die app er goed uit! _O_

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/a7D0Wih.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wFwNTth.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZYrv1c9.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAEvakYD
Rivanov schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 07:55:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Nice. Volgens mij kan F1.com beter deze jongen wat geld geven en die app opkopen. In debug / simulator mode vind ik de app er hier ook erg goed uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Mooi icon. 8)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Ir7Kq66.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
Installatie was trouwens erg makkelijk. Ging in één keer goed.
Let wel; als je tvOS Beta 14.5 draait dan moet je ook Xcode Beta gebruiken.

- Vervolgens ga je op de Apple TV naar Settings > Remotes & Devices > Remote App and Devices
- Open Xcode en ga bovenin naar Window > Devices and Simulators
- Koppel hier je Apple TV die daar verschijnt

- In Xcode doe je vervolgens Clone an existing project
- Vul dan de URL in van de Github repository: https://github.com/NoahFetz/F1AppleTV.git

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xIMDBx2.png

En uiteindelijk klik je bovenin op RUN (het Play icoontje)

[ Voor 5% gewijzigd door Rivanov op 11-03-2021 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:48

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Wauw wat ziet dat er goed uit zeg!
Ik ga duimen dat die f1tv viewer in de Android play store ook zoiets gaat worden _/-\o_

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov
Wat een held. Geen xcode meer nodig. Hij heeft ‘m toegevoegd aan TestFlight!

https://testflight.apple.com/join/NRswe1IZ

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Ter info

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xOCJDww.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 20:36

Pierre

Van nature lui!

Als dit nou ook eens werkt op een Nvidia Shield met de officiële app van F1TV dan wordt ik ook blij :)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:40

The Legend

*Plop*

Heeft iemand met Ziggo en Vodafone al geprobeerd wat er gebeurd als je als het gekozen gratis zender pakket Sport Totaal koppelt aan F1TV en daarmee de Pro versie gratis krijgt, en daarna Sport Totaal switcht voor een ander pakket? Stopt F1TV dan ook weer per direct? Afgelopen seizoen had ik een abo op F1TV en meestal het Kids pakket als gratis zender pakket. Nu zal het dus vaker wisselen worden (kan BabyTV niet missen 8)7), ben benieuwd of dat goed gaat aan de F1TV kant.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22
The Legend schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 08:42:
Heeft iemand met Ziggo en Vodafone al geprobeerd wat er gebeurd als je als het gekozen gratis zender pakket Sport Totaal koppelt aan F1TV en daarmee de Pro versie gratis krijgt, en daarna Sport Totaal switcht voor een ander pakket? Stopt F1TV dan ook weer per direct? Afgelopen seizoen had ik een abo op F1TV en meestal het Kids pakket als gratis zender pakket. Nu zal het dus vaker wisselen worden (kan BabyTV niet missen 8)7), ben benieuwd of dat goed gaat aan de F1TV kant.
Toen ik (door verhuizing) ziggo opgezegd had was f1tv ook zo gecancelled. Dus ik denk dat daar wel een periodieke check op loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

GAEvakYD schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 23:33:
[...]

Welke versie van Xcode gebruik je? Klinkt alsof je een verouderde Xcode hebt. Ik kan de code prima bouwen met Xcode 12.4
12.4 heb ik. Ik had tot voor gisteravond nog geen Xcode, dus heb gelijk de nieuwste gedownload uit de mac appstore. Ik draai op Big Sur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Rivanov schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 08:14:
Installatie was trouwens erg makkelijk. Ging in één keer goed.
Let wel; als je tvOS Beta 14.5 draait dan moet je ook Xcode Beta gebruiken.

- Vervolgens ga je op de Apple TV naar Settings > Remotes & Devices > Remote App and Devices
- Open Xcode en ga bovenin naar Window > Devices and Simulators
- Koppel hier je Apple TV die daar verschijnt

- In Xcode doe je vervolgens Clone an existing project
- Vul dan de URL in van de Github repository: https://github.com/NoahFetz/F1AppleTV.git

[Afbeelding]

En uiteindelijk klik je bovenin op RUN (het Play icoontje)
Oh wacht, dat heb ik niet gedaan. Ik heb een zipje gedownload en gelijk geopend in xcode. Dit zal ik vanavond nog eens proberen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Wat een genot die AppleTV app zeg! Zeker nu je hem gewoon via Testflight kunt installeren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Updaten van de app gaat nu ook veel makkelijker via TestFlight. Dus zodra hij de nieuwe API heeft geïmplementeerd hoeft hij ‘m maar te pushen naar TestFlight en klaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:16
Yes, aangemeld voor testflight! Later vandaag testen, mooie ontwikkeling! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Laatst online: 25-07 06:01
Met de eerste lockdown vorig jaar had ik Ziggo Sport Totaal opgezegd. Kon even gebruik maken van F1TV Pro maar niet lang.

Je kan volgens mij maar 1x per maand van pakket wisselen. Dus dit gaat niet werken. Kan beter de portomonee trekken als je beiden wilt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:40

The Legend

*Plop*

polopolo150 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:53:
[...]

Met de eerste lockdown vorig jaar had ik Ziggo Sport Totaal opgezegd. Kon even gebruik maken van F1TV Pro maar niet lang.

Je kan volgens mij maar 1x per maand van pakket wisselen. Dus dit gaat niet werken. Kan beter de portomonee trekken als je beiden wilt. :P
Ik sprak gisteren toevallig de Ziggo SD en die gaven desgevraagd aan dat wisselen in principe onbeperkt is.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Laatst online: 25-07 06:01
Dan hoop ik voor je dat ik ernaast zit. :) communicatie van Ziggo op internet en de persoonlijke Ziggo account pagina zeggen iets anders.

Maar probeer het dan maar zou ik zeggen. :)

[ Voor 4% gewijzigd door polopolo150 op 11-03-2021 10:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Weet niet of dit toegestaan is, maar ik heb een e-mail gehad van F1TV waarmee ik 25% korting op F1TV Pro weg kan geven via een persoonlijke link, werkt o.a. in NL en België. De full disclaimer is dat ik zelf ook €10 op mijn Paypal gestort krijg voor iedere persoon die een subscription afneemt via mijn link en er zit een maximum op van 5 personen per jaar.
*knip*
Dat is niet toegestaan wegens spam / werving en referral link.

Mods: mocht dit niet toegestaan zijn (ik kon dat niet direct vinden), verwijder vooral mijn bericht.

[ Voor 18% gewijzigd door tweakduke op 11-03-2021 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
6killer schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 23:35:
Je kan F1TV Pro ook via de App/Play Store afsluiten en dan kan je uiteraard de betaalmethodes aldaar gebruiken (dus ook prepaid kaarten).

Ik weet wel dat ik in 2019 voor het eerst een subscription afnam, via de App Store, en dat het toen niet via de website werkte, alleen in apps op iOS/iPadOS. Dat was wel een koude thuiskomer, ik weet niet of dat veranderd is, want tegenwoordig ben ik subscribed via de website maar ik heb dan ook een creditcard gebruikt.

Off-topic:
Ook al kan ik niet in jouw persoonlijke situatie kijken, mijn tip is wel om een creditcard te nemen als je die niet hebt. Als je dat via je bank doet of via een van de vele grote providers (Bijenkorf of ANWB doen het ook bijv), dan heb je altijd een creditcard met optie om alles aan het eind van de maand af te lossen (dan is het geen krediet, er vind alleen een financiële check plaats om te kijken of je de 1000/2000/5000 limiet die je erop krijgt realistisch gezien kan betalen). Daarnaast geeft vrijwel elke creditcard op z'n minst 180 dagen bescherming (lees: verzekering) tegen diefstal/verlies van de goederen, fraude en ook online kopers die niet leveren bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Ik zie het inderdaad, thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
MooDyBLueS schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 10:25:
[...]

Je kan F1TV Pro ook via de App/Play Store afsluiten en dan kan je uiteraard de betaalmethodes aldaar gebruiken (dus ook prepaid kaarten).

Ik weet wel dat ik in 2019 voor het eerst een subscription afnam, via de App Store, en dat het toen niet via de website werkte, alleen in apps op iOS/iPadOS. Dat was wel een koude thuiskomer, ik weet niet of dat veranderd is, want tegenwoordig ben ik subscribed via de website maar ik heb dan ook een creditcard gebruikt.

Off-topic:
Ook al kan ik niet in jouw persoonlijke situatie kijken, mijn tip is wel om een creditcard te nemen als je die niet hebt. Als je dat via je bank doet of via een van de vele grote providers (Bijenkorf of ANWB doen het ook bijv), dan heb je altijd een creditcard met optie om alles aan het eind van de maand af te lossen (dan is het geen krediet, er vind alleen een financiële check plaats om te kijken of je de 1000/2000/5000 limiet die je erop krijgt realistisch gezien kan betalen). Daarnaast geeft vrijwel elke creditcard op z'n minst 180 dagen bescherming (lees: verzekering) tegen diefstal/verlies van de goederen, fraude en ook online kopers die niet leveren bijvoorbeeld.
Mijn kaart werkt gewoon altijd maar fintech bank in buitenland die nu problemen geeft door locatie zo te lezen.

Ga het even via de app proberen maar lees dat daar geen korting optie is (zal wel door appstore fee komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 14:08

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dat ziet er erg chique uit, ik hoop óf de Kodi add-on óf de Android TV App (https://github.com/leonardoxh/race-control-tv) nog geüpdatet gaan worden voor euhmhm... morgen? Het voelt toch beetje als dooie mus als je nu ingewikkeld (goed, relatief) moet gaan doen met tabje casten vanuit Chrome om 50fps te krijgen. Toch weer paar extra handelingen itt tot gewoon die app openen en af gaan spelen, en dan heb ik het nog niet eens over de andere verbeteringen van de nieuwe API/player.

Hoop dat ze maar snel komen met hun native AppleTV/Android TV apps.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
The_Admin schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 10:38:
[...]

Dat ziet er erg chique uit, ik hoop óf de Kodi add-on óf de Android TV App (https://github.com/leonardoxh/race-control-tv) nog geüpdatet gaan worden voor euhmhm... morgen? Het voelt toch beetje als dooie mus als je nu ingewikkeld (goed, relatief) moet gaan doen met tabje casten vanuit Chrome om 50fps te krijgen. Toch weer paar extra handelingen itt tot gewoon die app openen en af gaan spelen, en dan heb ik het nog niet eens over de andere verbeteringen van de nieuwe API/player.

Hoop dat ze maar snel komen met hun native AppleTV/Android TV apps.
Tabje casten hoeft dus niet meer. Ja, PC/laptop met Chrome blijft nodig, maar je kunt nu daaruit de video direct casten, en evt daarna de PC/laptop afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
MooDyBLueS schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 10:19:
Weet niet of dit toegestaan is, maar ik heb een e-mail gehad van F1TV waarmee ik 25% korting op F1TV Pro weg kan geven via een persoonlijke link, werkt o.a. in NL en België. De full disclaimer is dat ik zelf ook €10 op mijn Paypal gestort krijg voor iedere persoon die een subscription afneemt via mijn link en er zit een maximum op van 5 personen per jaar.

knip

Mods: mocht dit niet toegestaan zijn (ik kon dat niet direct vinden), verwijder vooral mijn bericht.
Niet nodig, gewoon
code:
1
F1TV25
invoeren als discount code. Vorig jaar kon je nog een beetje spelen met de 25 veranderen, zo vond ik de 50% discount, maar die werkt niet meer.

[ Voor 17% gewijzigd door tweakduke op 11-03-2021 13:35 . Reden: Referral uit de link gehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01:38
MooDyBLueS schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 10:19:

Knip

Weet je zeker dat dit bij F1TV vandaan komt en niet verstuurd is door een Nigeriaanse prins?

[ Voor 13% gewijzigd door tweakduke op 11-03-2021 12:02 . Reden: Quote aangepast ]

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-09 16:30

KrazyJay

Hmtsjmftsch schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:22:
[...]

Weet je zeker dat dit bijF1TV vandaan komt en niet verstuurd is door een Nigeriaanse prins?
Legitiem is het wel, ik heb deze mail ook gehad (maar ga mijn link niet lopen spammen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beefhead
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:52
RobertMe schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 10:41:
[...]

Tabje casten hoeft dus niet meer. Ja, PC/laptop met Chrome blijft nodig, maar je kunt nu daaruit de video direct casten, en evt daarna de PC/laptop afsluiten.
Werkt dat niet ook via de Chrome browser op je Android telefoon? Eventueel forceer je de desktop view?

Dat scherm van de Apple TV ziet er idd erg gaaf uit _/-\o_

3 out of 4 people make up 75% of the population || 4 out of 3 people struggle with math

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom2289
  • Laatst online: 19-09 12:33
Bij mijn verhuizing naar KPN duurde het feestje niet langer dan 24 uur ;w
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e_gEyuQKb9p-CyLOVwGFjXHhaDs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7VgGLX8U4VxXGbZO8RCMRTci.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 22% gewijzigd door Thom2289 op 11-03-2021 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
RobertMe schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 10:41:
[...]

True, maar het is wel weer een extra stap om (zeker in het weekend) de laptop daarvoor te pakken en op te starten. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Admin
Beefhead schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:45:
[...]

Werkt dat niet ook via de Chrome browser op je Android telefoon? Eventueel forceer je de desktop view?

Dat scherm van de Apple TV ziet er idd erg gaaf uit _/-\o_
Nope, getest op iPad en Android telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilion
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:58
Beefhead schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:45:
[...]
Dat werkt helaas niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Er gaat iets niet goed met het geluid bij F1TV saftey car test uurtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseDise
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19:42
Jasphur schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 17:05:
Ik merkte het ook al in de app. Is dit ook via de website te volgen? Kan de livestream online niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

Geluid is nu ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 07:44
WiseDise schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 17:10:
[...]

Ik merkte het ook al in de app. Is dit ook via de website te volgen? Kan de livestream online niet vinden.
Same here. In de app staat ie bovenaan maar op de site kan ik niks vinden en dus ook niet casten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Jasphur schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 17:05:
Kan niks vinden in de F1TV player app, 2021 is nog leeg.. hopelijk komen de testdagen er straks wel bij te staan

EDIT: Staat er nu wel tussen

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 11-03-2021 17:36 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Woei! De Apple TV app werkt perfect! Nu live de High Speed test aan het kijken!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Die Aston Martin SC ziet er echt top uit en klinkt heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

Rivanov schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 17:32:
Woei! De Apple TV app werkt perfect! Nu live de High Speed test aan het kijken!
Echt geweldig, geen getrut meer met airplay vanaf mijn telefoon, PIP (de native tvOS PIP voorlopig, maar daar kan ik mee leven voorlopig) en terugspoelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Rivanov schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 17:38:
Die Aston Martin SC ziet er echt top uit en klinkt heerlijk.
Zeg dat wel _/-\o_
Kijk via die F1 TV Player app
Stond er niet direct tussen onder 2021, maar ik ga er vanuit dat dit alleen bij de tracktest is? :)

Deze stream is 1080p 30 FPS
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A9-RgcoFwe_i7NHkR0SORPMtm18=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LBEylzap9NBNtXkIEaWQXFuk.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 11-03-2021 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Deathscythe__
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:56
Rivanov schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 08:33:
Wat een held. Geen xcode meer nodig. Hij heeft ‘m toegevoegd aan TestFlight!

https://testflight.apple.com/join/NRswe1IZ
Waarschijnlijk mis ik iets maar ik heb TestFlight op de iphone als ATV4K staan. Nu moet ik dus nog een code krijgen.

Ik zie die public link niet staan :S. Hoe krijg ik die invitation email? |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
__Deathscythe__ schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 18:06:
[...]

Waarschijnlijk mis ik iets maar ik heb TestFlight op de iphone als ATV4K staan. Nu moet ik dus nog een code krijgen.

Ik zie die public link niet staan :S. Hoe krijg ik die invitation email? |:(
Op je iPhone waar je TestFlight app op hebt staan, op de link klikken en dan wordt automatisch TestFlight geopend waar je kunt accepteren. Hoeft niks met een e-mail te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Deathscythe__
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:56
Rivanov schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 18:10:
[...]

Op je iPhone waar je TestFlight app op hebt staan, op de link klikken en dan wordt automatisch TestFlight geopend waar je kunt accepteren. Hoeft niks met een e-mail te doen.
My bad... wat een sukkel ben ik. Maaaar het is gelukt, THANKS xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Top. VOD’s zijn nu ook beschikbaar in de Apple TV app. Hij is lekker actief bezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Opzich mooie feature HDR beed via F1TV maar heb liever dat ze zich eerst focussen op stabiel 50fps :P

https://www.autosport.com...__twitter_impression=true

Pagina: 1 ... 74 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Voor de F1TV gebruikers met inlogproblemen, deze directe link werkt misschien. :)
https://f1tv.formula1.com/dr/index.html