My favourite roadsign of all time is: "Falling rocks". What am I meant to do with that information? They may as well just have a sign saying: "Random accidents ahead, life's a lotery, be lucky!"
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
@streamnl Maar je hoeft nu niet meer je laptop via bijv. HDMI aan te sluiten op je TV of het beeld van je laptop te casten naar je TV, althans: ik niet. Met Edge zou dat nog wel moeten, maar als ik F1TV open met Chrome dan zie ik rechtsonderin een Chromecast icoon die ik kan gebruiken om te casten naar de TV. Dus ja, ik moet wel even de laptop gebruiken, maar daarna kan ik hem gewoon uitzetten en aan de kant schuiven (ik wissel niet continu van streams, daar gebruik ik mijn telefoon of tablet wel voor, de TV gebruikt de hoofdstream).
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
CC was wel verlopen dus een andere dan vorig jaar
:fill(white):strip_exif()/f/image/eg1xt7AKSxJ6ELH45bw8KOjo.png?f=user_large)
Ja bij 4K. En daarbij bevestigde ze dat het ook om 50 fps gaat. Echter hebben ze nog nooit 50 fps uitgezonden dus vandaar mijn vraag of Full HD ook naar 50 fps gaat.Pierre schreef op maandag 8 maart 2021 @ 09:59:
Volgens Ziggo heb je een Next nodig, er staat niks over een andere mediabox.
Thanks! Hier (in de VS) met succes kunnen gebruiken. Huidige loopt op 29 maart af en was vorig jaar met F1TV50 afgesloten.Dr.Nono schreef op maandag 8 maart 2021 @ 07:49:
Net gecheckt, de F1TV25 code werkt!
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Ik kan gratis meekijken op het Ziggosport account van mijn vader, maar nu twijfel ik toch voor een abo zodat ik de wintertest kan meekijken.
Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.
Ziggo zend de test ook niet live uit. Enkel via F1TV te bekijken.GAEvakYD schreef op maandag 8 maart 2021 @ 10:58:
Zojuist heb ik de TV gids van Ziggo sport bekeken voor komend weekend. Ik zie nergens een uitzending van de live testen. Formule 1 cafe zo te zien niet op vrijdag maar zaterdagavond.
Ik kan gratis meekijken op het Ziggosport account van mijn vader, maar nu twijfel ik toch voor een abo zodat ik de wintertest kan meekijken.De wintertest was namelijk mijn invulling voor het weekend in de lockdown.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Daar kwam ik net pas achter. Ik neem wel een maand abo. Dat is prima voor de wintertests en kost 8 euro.Rivanov schreef op maandag 8 maart 2021 @ 10:58:
[...]
Ziggo zend de test ook niet live uit. Enkel via F1TV te bekijken.
[ Voor 28% gewijzigd door GAEvakYD op 08-03-2021 11:01 ]
Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.
Tja, we blijven Nederlanders he?
⛔ Trackers of betalen ⛔
Maar dat feest zit er niet in
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik weet niet waar jij hebt gekeken maar ik zie de live uitzending van F1 Café toch echt gewoon op de vrijdag avond staan:GAEvakYD schreef op maandag 8 maart 2021 @ 10:58:
Zojuist heb ik de TV gids van Ziggo sport bekeken voor komend weekend. Ik zie nergens een uitzending van de live testen. Formule 1 cafe zo te zien niet op vrijdag maar zaterdagavond.

[ Voor 99% gewijzigd door RonJ op 08-03-2021 12:01 ]
All-electric.
Ik zie dat mijn subscription, afgesloten op 18-02 vorig jaar, nu loopt tot 19-05? Ik heb dus 3 maanden "gratis" erbij gekregen?
Ik wilde eigenlijk opnieuw annuleren en met 25% renewen.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Klopt, die maanden heb je gratis gekregen omdat er zoveel problemen waren met de service begin vorig jaar.psy schreef op maandag 8 maart 2021 @ 12:11:
Dit is raar.
Ik zie dat mijn subscription, afgesloten op 18-02 vorig jaar, nu loopt tot 19-05? Ik heb dus 3 maanden "gratis" erbij gekregen?
Ik wilde eigenlijk opnieuw annuleren en met 25% renewen.
My favourite roadsign of all time is: "Falling rocks". What am I meant to do with that information? They may as well just have a sign saying: "Random accidents ahead, life's a lotery, be lucky!"
Lastig dit. Als ik niks doe moet ik in mei verlengen en betaal ik weer het volle bedrag.
If you choose to cancel, your subscription will be valid until 05/19/2021.
Wel vreemd dat bij zovelen hier het wel gewoon afloopt in februari. Hoe kan dat dan?
[ Voor 16% gewijzigd door psy op 08-03-2021 12:15 ]
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
er waren geen problemen met de service vorig jaar.Dr.Nono schreef op maandag 8 maart 2021 @ 12:11:
[...]
Klopt, die maanden heb je gratis gekregen omdat er zoveel problemen waren met de service begin vorig jaar.
dat zijn de maanden dat er geen races zijn gereden. daar heb je een vorm van 'refund' voor gekregen.
Dan zou ik gewoon een tweede account aanmaken.psy schreef op maandag 8 maart 2021 @ 12:14:
Aha, ik had al gezocht in de mail maar niks gevonden.
Lastig dit. Als ik niks doe moet ik in mei verlengen en betaal ik weer het volle bedrag.
Wel vreemd dat bij zovelen hier het wel gewoon afloopt in februari. Hoe kan dat dan?
Ah ja, dat was het! Ik was in de war met het jaar ervoordemonic schreef op maandag 8 maart 2021 @ 12:15:
[...]
er waren geen problemen met de service vorig jaar.![]()
dat zijn de maanden dat er geen races zijn gereden. daar heb je een vorm van 'refund' voor gekregen.
Wel handig dat je een google mailadres gewoon kan variëren met de puntjes
Dit scheelt 100 euro per jaar via Caiway / Ziggo. Best een groot verschil. Maarja, iemand moet de gratis kijkers bij Ziggo betalen.
Overigens "gratis" vind ik het bepaald niet bij Ziggo.
Wat @psy eigenlijk al zegt, niemand die Ziggo heeft en er direct of indirect niet voor betaald. Mijn "gratis" Sport1 pakket en daarmee "gratis" F1TV Pro, vloeit voort uit een Ziggo/Vodafone combinatiepakket, en daarvoor moet ook iedere maand geld worden neergelegd.RoyK schreef op maandag 8 maart 2021 @ 12:28:
Lekker hoor. Met F1TV25 25% korting en kijk je voor 5 tientjes F1 met ook nog eens toegang tot de live timings app van de F1. Geen gepruts meer met een Russische website voor de timings.
Dit scheelt 100 euro per jaar via Caiway / Ziggo. Best een groot verschil. Maarja, iemand moet de gratis kijkers bij Ziggo betalen.
Testing, one, two ...
Is de code niet gewoon nog geldig in mei?Thom2289 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 12:16:
[...]
Dan zou ik gewoon een tweede account aanmaken.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Waarschijnlijk is de code alleen voor deze week.BeQuietAndDrive schreef op maandag 8 maart 2021 @ 12:54:
[...]
Is de code niet gewoon nog geldig in mei?
Er staat bij cancel is het geldig tot 19 mei.psy schreef op maandag 8 maart 2021 @ 12:14:
Aha, ik had al gezocht in de mail maar niks gevonden.
Zou je dan niet daarna alsnog kunnen verlengen voor een jaar op dat account zodat het tot 19 mei 2022 geldig wordt ? Geen idee of het zo werkt...
Ja, dat kan, maar dan betaal je wel weer de volle € 65 dat is het nadeel. Die 25% code is, zoals al gezegd, nooit lang geldig dus ik denk dat dit uiteindelijk toch de goedkoopste oplossing is.Plenkske schreef op maandag 8 maart 2021 @ 13:02:
[...]
Er staat bij cancel is het geldig tot 19 mei.
Zou je dan niet daarna alsnog kunnen verlengen voor een jaar op dat account zodat het tot 19 mei 2022 geldig wordt ? Geen idee of het zo werkt...
Nee zo bedoel ik het niet.psy schreef op maandag 8 maart 2021 @ 13:04:
[...]
Ja, dat kan, maar dan betaal je wel weer de volle € 65 dat is het nadeel. Die 25% code is, zoals al gezegd, nooit lang geldig dus ik denk dat dit uiteindelijk toch de goedkoopste oplossing is.
Als je het account nu cancelled (om de code opnieuw te kunnen gebruiken) , dan is je account tot een bepaalde datum geldig.
Kan je dan niet meteen na het cancellen hetzelfde account weer verlengen (nieuwe subscription) met de kortingscode ? Of herkent hij dan nog steeds dat je de code al hebt gebruikt...
Dat laaste. Het is dus echt maar één keer per account helaas.Plenkske schreef op maandag 8 maart 2021 @ 13:06:
[...]
Nee zo bedoel ik het niet.
Als je het account nu cancelled (om de code opnieuw te kunnen gebruiken) , dan is je account tot een bepaalde datum geldig.
Kan je dan niet meteen na het cancellen hetzelfde account weer verlengen (nieuwe subscription) met de kortingscode ? Of herkent hij dan nog steeds dat je de code al hebt gebruikt...
Nee, zelfs als de kortingscode wel werkt op bestaande account (wat vorig jaar bijv nog zo was), dan gaat dat abo (met kortingscode) in op het moment dat je het afsluit. Je hebt dan 2 overlappende abo's.Plenkske schreef op maandag 8 maart 2021 @ 13:06:
[...]
Nee zo bedoel ik het niet.
Het beste kan je ook meteen je abo cancellen nadat je het hebt afgesloten. Dan kan je dit ook niet meer vergeten volgend jaar
[ Voor 9% gewijzigd door sverzijl op 08-03-2021 13:10 ]
Vaag. Ik keek bij de TV gids van Ziggo Sport totaal. Daar zie ik de uitzending niet bij staan.Titu schreef op maandag 8 maart 2021 @ 11:44:
[...]
Ik weet niet waar jij hebt gekeken maar ik zie de live uitzending van F1 Café toch echt gewoon op de vrijdag avond staan:
[Afbeelding]
/f/image/VO0wqdtWturTnhsdBmuRt86C.png?f=fotoalbum_large)
Los van de kortingscode is dat best wel krom toch.sverzijl schreef op maandag 8 maart 2021 @ 13:08:
[...]
Nee, zelfs als de kortingscode wel werkt op bestaande account (wat vorig jaar bijv nog zo was), dan gaat dat abo (met kortingscode) in op het moment dat je het afsluit. Je hebt dan 2 overlappende abo's.
Je koopt een dienst die een jaar geldig is. Je mag hem dan pas verlengen zodra die verlopen is ? Kan niet eerder want dan heb je overlappende abonnementen op dezelfde dienst in hetzelfde account ?
Klopt, maar zo werkt het helaas bij F1TV. Vorige keer met die 50% korting heb ik het echter ook maar gedaan, omdat dit alsnog goedkoper was dan wachten tot mijn abo afliep en vervolgens voor de volle prijs verlengen.Plenkske schreef op maandag 8 maart 2021 @ 13:10:
[...]
Los van de kortingscode is dat best wel krom toch.
Je koopt een dienst die een jaar geldig is. Je mag hem dan pas verlengen zodra die verlopen is ? Kan niet eerder want dan heb je overlappende abonnementen op dezelfde dienst in hetzelfde account ?
Ik sluit abo af, en meteen cancel ik deze zodat ik het ook niet meer kan vergeten volgend jaar. Alleen zit er niet echt een passende reden bij die je moet opgeven wanneer je cancelled. Nu maar gekozen voor 'Not interested in F1 anymore'.
Formula 1 has announced it will be launching an updated version of their OTT subscription video platform F1 TV for the 2021 FIA Formula 1 World Championship, with new and improved features made available to more fans on more platforms than ever before. F1 TV Pro is already available in 82 countries around the world but is also launching in Brazil (from March 9th), along with Slovakia and the Czech Republic.
Developed with Accenture’s Industry X group, utilising their Connected Product expertise, the Accenture Video Solution and AWS Products & Services, the latest version of F1 TV focuses on performance and quality, featuring an enhanced underlying platform, higher video quality and improved user experience. This is the biggest update to the F1 TV platform since launch in 2018.
The improved features will help fans control their viewing experience and make it easier to find new and archive content in F1 TV’s extensive collection, which features over 2000 hours’ worth of footage, and coverage of every Grand Prix in the last five decades. The F1 TV collection lets fans enjoy some of the sport’s most iconic moments in the Greatest Races series, find out more about F1 heroes, past and present including Michael Schumacher, through in-depth documentaries, and get a glimpse of the stars of the future with the latest series of F2: Chasing the Dream.
The new version is available on F1TV.com today, March 8, and upgrades will be rolled out on iOS, Android, Amazon Fire tablet devices and Roku in the first half of the season. F1 TV for Apple TV, Android TV devices and Amazon Fire TV are currently in development and will also be launched later this year.
Improvements to the F1 TV service include:
Enhanced technology – The new version focuses on performance and quality; users will now be able to enjoy streaming video at 1080p at 50fps for the first time – ideal for watching fast moving action.
Cast to TVs -Users will be able to cast F1 TV using Chromecast and AirPlay (iOS) – enjoying live and on-demand F1 content on their TV.
Improved user experience:
Improved player controls – Users now have full control over the live stream; play, pause or rewind to watch that overtake again, across every channel, including On-board Cameras.
Improved channel switching – An improved interface allows users to easily switch between F1 TV’s multiple additional streams: Pit Lane Channel, Data Channel, Driver Tracker and On-board Cameras.
Improved user interface – A new, modern interface will allow users to easily browse and search F1 TV’s archive content, as well as F1’s exclusive series and documentaries.
I intend to live forever. So far, so good.
Jouw jaarabonnement is nu ingegaan. Je zit op de bestuurdersstoel, met volledige controle over het seizoen 2019.
<..>
Haal het beste uit het seizoen 2020
We houden je op de hoogte met tips om het beste uit F1 TV te halen. Zorg dat je newsletter@fans.formula1.com hebt toegevoegt aan de lijst met veilige afzenders. En wij zorgen ervoor dat jij niets van de actie gaat missen.
<..>
Improved player controls – Users now have full control over the live stream; play, pause or rewind to watch that overtake again, across every channel, including On-board Cameras.IkWilbert schreef op maandag 8 maart 2021 @ 13:32:
https://corp.formula1.com...in-three-new-territories/
Formula 1 has announced it will be launching an updated version of their OTT subscription video platform F1 TV for the 2021 FIA Formula 1 World Championship, with new and improved features made available to more fans on more platforms than ever before. F1 TV Pro is already available in 82 countries around the world but is also launching in Brazil (from March 9th), along with Slovakia and the Czech Republic.
Developed with Accenture’s Industry X group, utilising their Connected Product expertise, the Accenture Video Solution and AWS Products & Services, the latest version of F1 TV focuses on performance and quality, featuring an enhanced underlying platform, higher video quality and improved user experience. This is the biggest update to the F1 TV platform since launch in 2018.
The improved features will help fans control their viewing experience and make it easier to find new and archive content in F1 TV’s extensive collection, which features over 2000 hours’ worth of footage, and coverage of every Grand Prix in the last five decades. The F1 TV collection lets fans enjoy some of the sport’s most iconic moments in the Greatest Races series, find out more about F1 heroes, past and present including Michael Schumacher, through in-depth documentaries, and get a glimpse of the stars of the future with the latest series of F2: Chasing the Dream.
The new version is available on F1TV.com today, March 8, and upgrades will be rolled out on iOS, Android, Amazon Fire tablet devices and Roku in the first half of the season. F1 TV for Apple TV, Android TV devices and Amazon Fire TV are currently in development and will also be launched later this year.
Enhanced technology – The new version focuses on performance and quality; users will now be able to enjoy streaming video at 1080p at 50fps for the first time – ideal for watching fast moving action.
Cast to TVs -Users will be able to cast F1 TV using Chromecast and AirPlay (iOS) – enjoying live and on-demand F1 content on their TV.
Improved player controls – Users now have full control over the live stream; play, pause or rewind to watch that overtake again, across every channel, including On-board Cameras.
Improved channel switching – An improved interface allows users to easily switch between F1 TV’s multiple additional streams: Pit Lane Channel, Data Channel, Driver Tracker and On-board Cameras.
Improved user interface – A new, modern interface will allow users to easily browse and search F1 TV’s archive content, as well as F1’s exclusive series and documentaries.
Dat is zeer welkom! Het was altijd zo'n frustrerende gang van zaken om de Ziggo uitzending te matchen met de F1 uitzending. Het is veel makkelijker als ook de F1 stream gepauzeerd en verzet kan worden.
Hahaha hier ook. Scherp gezien!sverzijl schreef op maandag 8 maart 2021 @ 13:32:
Iemand de mail bekeken die je krijgt als je abo afsluit? Mogen ze nog wel even updaten
[...]
Eindelijk, dat werd wel eens tijd. Zeer blij als AirPlay erbij komt.Cast to TVs -Users will be able to cast F1 TV using Chromecast and AirPlay (iOS) – enjoying live and on-demand F1 content on their TV.
Wilde hier net een post over plaatsen, want logde net in op de site en viel me op dat er een vernieuwde player is waar je ook inderdaad specifiek een resolutie met bitrate kunt kiezen. Fijn dat de lang beloofde grote upgrade er eindelijk is!IkWilbert schreef op maandag 8 maart 2021 @ 13:32:
Net even geprobeerd. Ik dacht eerst dat er niets veranderde, maar het duurt iets van 10 sec voordat je het verschil ziet bij veranderen van de resolutie. 1080p op 6Mbps ziet er prima uit.Tralapo schreef op maandag 8 maart 2021 @ 13:49:
[...]
Wilde hier net een post over plaatsen, want logde net in op de site en viel me op dat er een vernieuwde player is waar je ook inderdaad specifiek een resolutie met bitrate kunt kiezen. Fijn dat de lang beloofde grote upgrade er eindelijk is!
Wat ik nu wel merk is dat hij niet lijkt te onthouden op welke taal je het commentaar hebt. Als ik switch van stream kiest hij steeds automatisch Nederlands.
Mooi nieuws, alhoewel het wel een lichtelijke bummer is dat;IkWilbert schreef op maandag 8 maart 2021 @ 13:32:
- Voorlopig de mobiele apps nog niet geupdatet worden
- Er geen 4K content te zien gaat zijn (terwijl dat wel bv. op Ziggo komt)
- De Android TV/Apple TV native apps nóg langer duren
Maar goed, er moet natuurlijk wel ook wat te zeiken blijven
Het is alsof ik voorkennis hadIkWilbert schreef op maandag 8 maart 2021 @ 13:32:
Arjan90 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 08:02:
[..]
Mijn wensenlijstje voor de toekomst:
- ✅ Kijken vanaf begin (als je bijv. een half uur later thuis bent en dan de race wil kijken, nu moet je wachten tot de race voorbij is
)
- ✅ Chromecast ondersteuning vanaf telefoon/tablet, maar het is al een nodige eerste stap dat het vanaf de desktop werkt
- ✅ Android TV en/of Xbox app
- ✅ 50fps
[ Voor 4% gewijzigd door Arjan90 op 08-03-2021 14:06 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Zou dit ook betekenen dat je de race ook opnieuw kunt starten als de race al begonnen is? Dat zou wel fijn zijn aangezien ik vaak niet meteen live kan kijken. Dan hoef je niet te wachten tot de race is afgelopen.psy schreef op maandag 8 maart 2021 @ 13:44:
[...]
Hetzelfde zoals @Arjan90

[ Voor 3% gewijzigd door Highfive95 op 08-03-2021 14:06 ]
Daar staat tegenover dat er nu wel twee grote en professionele partijen achter zitten die dit moeten kunnen. Dat was bij het oude platform een beetje onduidelijk.Arjan90 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:05:
[...]
Hopelijk geen opstartproblemen, dit platform heeft natuurlijk nog geen live stresstest ondergaan bij F1TV.
[ Voor 62% gewijzigd door MuVo op 08-03-2021 14:22 ]
Mailtje gehad zojuist
Upgrades. Upgrades. Upgrades.
We hebben je F1 TV Pro-omgeving verbeterd, voor een optimale kijkervaring.
Zo zijn de beeldkwaliteit, gebruiksvriendelijkheid en zoekfuncties verbeterd en kun je nu via Google Chromecast en Apple AirPlay (iOS) op een groter scherm kijken.
BEKIJK EEN VOORPROEFJE VAN DE NIEUWE FUNCTIES
De beeldsnelheid van alle livefeeds (nu 1080 pixels) is verdubbeld ten opzichte van de oude snelheid. Iedere livesessie kun je op pauze zetten en terugspoelen naar belangrijke momenten. Wissel eenvoudig tussen boordcamera’s, het Pit Lane-kanaal en livetijden. Zo bepaal je helemaal zelf wat en hoe je kijkt.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Klopt. Die was 720, maar die hogere FPS was wel echt een verademingChiron schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:44:
Eindelijk, afgelopen seizoen al een beetje kunnen spieken via de backup stream van f1tv, maar die was volgens mij nog geen 1080p. Hogere FPS is een verademing

Whoohoo, jullie maken me blij.
Nu mijn schoonmoeder lief aankijken zodat ze haar pakket gaat upgraden naar Ziggo Sport Totaal en ESPN Eredivisie.
In plaats van alleen ESPN Eredivisie .
Dan kan ik voortaan op mijn oude tv gewoon F1 kijken vanuit mijn mobiel.

En iOS update met AirPlay ondersteuning, first half of the season. Pff..
Had dan in ieder geval in de tussentijd de AirPlay ondersteuning via de browser in tact gelaten.
[ Voor 58% gewijzigd door Rivanov op 08-03-2021 15:16 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Is dat alleen bij live races dan? Want een willekeurige race van 2020 kan ik met 2 streams bekijken.Budha schreef op maandag 8 maart 2021 @ 16:22:
Nog altijd maar één stream tegelijk, dus on-board op een tweede scherm kan nog steeds niet.
Zou erg handig zijn als je voordat de stream opent kan kiezen of je van het begin wilt afspelen of naar live wilt gaan.Highfive95 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:06:
[...]
Zou dit ook betekenen dat je de race ook opnieuw kunt starten als de race al begonnen is? Dat zou wel fijn zijn aangezien ik vaak niet meteen live kan kijken. Dan hoef je niet te wachten tot de race is afgelopen.
Hetzelfde zoals @Arjan90
Bij sommige (niet f1) apps kun je wel terugspoelen maar dan moet je dat met je ogen dicht doen omdat je niet kunt kiezen meteen het begin van de uitzending te zien.
Deze functie haal ik helaas niet uit de aankondiging. Zou wel echt mooi zijn als dat kanArjan90 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:05:
✅ Kijken vanaf begin (als je bijv. een half uur later thuis bent en dan de race wil kijken, nu moet je wachten tot de race voorbij is)
3 out of 4 people make up 75% of the population || 4 out of 3 people struggle with math
ik keek altijd gewoon met 4 streams open hoor?Budha schreef op maandag 8 maart 2021 @ 16:22:
Nog altijd maar één stream tegelijk, dus on-board op een tweede scherm kan nog steeds niet.
Ik snap niet helemaal wat je probleem is.
Users now have full control over the live stream; play, pause or rewind to watch that overtake again, across every channel, including On-board Cameras.Beefhead schreef op maandag 8 maart 2021 @ 16:42:
[...]
Deze functie haal ik helaas niet uit de aankondiging. Zou wel echt mooi zijn als dat kan
Dat is inderdaad nog beter. Vervelend om een spoiler mee te krijgen. Of je moet het even testen om te kijken hoe lang het ongeveer duurt en wat er gebeurt als hij bij het begin is. Ik zou verwachten dat ie dan stopt met terugspoelen en op pauze springt ?roda_djavulen schreef op maandag 8 maart 2021 @ 16:41:
[...]
Zou erg handig zijn als je voordat de stream opent kan kiezen of je van het begin wilt afspelen of naar live wilt gaan.
Bij sommige (niet f1) apps kun je wel terugspoelen maar dan moet je dat met je ogen dicht doen omdat je niet kunt kiezen meteen het begin van de uitzending te zien.
Terugspoelen is wel wat anders dan met één druk op de knop hem vanaf het begin opnieuw starten.Plenkske schreef op maandag 8 maart 2021 @ 16:51:
[...]
Users now have full control over the live stream; play, pause or rewind to watch that overtake again, across every channel, including On-board Cameras.
Vrouwlief heeft met Ziggo ook wel eens moeten terugspoelen voor mijPlenkske schreef op maandag 8 maart 2021 @ 16:53:
[...]
Dat is inderdaad nog beter. Vervelend om een spoiler mee te krijgen. Of je moet het even testen om te kijken hoe lang het ongeveer duurt en wat er gebeurt als hij bij het begin is. Ik zou verwachten dat ie dan stopt met terugspoelen en op pauze springt ?
Ja, dat voegde ik net nog toe aan mijn post. Maar het is al een verbetering ten op zichte van het helemaal niet kunnen natuurlijk.The_Admin schreef op maandag 8 maart 2021 @ 16:54:
[...]
Terugspoelen is wel wat anders dan met één druk op de knop hem vanaf het begin opnieuw starten.
Xilion schreef op maandag 8 maart 2021 @ 16:41:
[...]
Is dat alleen bij live races dan? Want een willekeurige race van 2020 kan ik met 2 streams bekijken.
De F1 TV support geeft aan dat er max één livestream mogelijk is. Dat heb ik nog niet kunnen toetsen, maar het zijn hun woorden.demonic schreef op maandag 8 maart 2021 @ 16:42:
[...]
ik keek altijd gewoon met 4 streams open hoor?
Is dat zeker? Ik lees hier namelijk iets anders:Jasphur schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 09:10:
[...]
Commentaar van Olav zit er zeker in, maar F1TV heeft haar eigen pre- en aftershow. Die van Ziggo kun je niet zien
Dutch: FP1,2 and 3 Olav Mol and Qualifying/Race Ronald Van Dam
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Huh? Het enige wat ik kan vinden is dat Ronald van Dam ooit in 2013 commentaar deed bij F1 races. Maar dat was zo slecht dat iedereen weer graag terugwilde naar Olaf. Kan me niet voorstellen dat die weer terugkomt nu.db I Delirium schreef op maandag 8 maart 2021 @ 17:24:
[...]
Is dat zeker? Ik lees hier namelijk iets anders:
Dutch: FP1,2 and 3 Olav Mol and Qualifying/Race Ronald Van Dam
[...]
Apart lijstje. Vorig seizoen deed Rick Winkelman in ieder geval FP1 en FP2. FP3 weet ik even niet zeker meer.db I Delirium schreef op maandag 8 maart 2021 @ 17:24:
[...]
[...]
4 streams in één browservenster bedoel hij denk ik. Daar ben ik ook benieuwd naar.demonic schreef op maandag 8 maart 2021 @ 16:42:
[...]
ik keek altijd gewoon met 4 streams open hoor?
Neeeee, niet die van Damdb I Delirium schreef op maandag 8 maart 2021 @ 17:24:
[...]
[...]
alsjeblieft zeg
Nee is er nog niet. Sowieso geven ze zelf al aan dat de update “in the first half of the season” komt.G_Dragon schreef op maandag 8 maart 2021 @ 17:28:
Hebben jullie de update van de nieuwe app al gehad op android? Hier zit ik nog op versie 1.15.0
Dus ze dekken zichzelf al goed in.
Ze heeft al jaren ESPN en de korting gold niet voor haar. Daar ging ik niet eens vanuit.
Nu krijgt ze gratis een jaar lang Sport totaal erbij... heel apart. Zo maar. Snap er niets van. Maar een gegeven paard...
Ach ja. Vanaf morgen heb ik ook F1TV
Daar ging het mij om
Dat is een fout, kan niet anders. Die hebben de handel omgedraaid daar. Dat zal nog wel gecorrigeerd worden.
Testing, one, two ...
Maar ik denk dat ik ook een nieuwe moet aanmaken. Mijn abonnement loopt kennelijk tot 26 maart en dat is duidelijk zo omdat het vorig jaar weer eens een paar keer goed misging. Komen ze je dus nu "straffen" door je uit te sluiten van de pre-seizoen korting. Ja dacht het niet.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik krijg het ook niet voorelkaar. Ik probeer een nieuwe subscription te maken, maar als ik de code ingeef verandert het totaal bedrag niet.DaniëlWW2 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 20:02:
Ik zie dat de kortingscode er is.
Maar ik denk dat ik ook een nieuwe moet aanmaken. Mijn abonnement loopt kennelijk tot 26 maart en dat is duidelijk zo omdat het vorig jaar weer eens een paar keer goed misging. Komen ze je dus nu "straffen" door je uit te sluiten van de pre-seizoen korting. Ja dacht het niet.
Als ik het reddit lees, zou deze code ook voor bestaande klanten moeten werken.
Andere zeggen dat support eerst hun huidige lopende subscription heeft moeten weghalen voor ze een nieuwe met de code konden aanvragen...
edit: ah, nu werkt het wel! Gewoon nog eens proberen
[ Voor 3% gewijzigd door Harrie op 08-03-2021 20:11 ]
Ik weet niet eens waar ik die code moet invoeren.Harrie schreef op maandag 8 maart 2021 @ 20:08:
[...]
Ik krijg het ook niet voorelkaar. Ik probeer een nieuwe subscription te maken, maar als ik de code ingeef verandert het totaal bedrag niet.
Als ik het reddit lees, zou deze code ook voor bestaande klanten moeten werken.
Andere zeggen dat support eerst hun huidige lopende subscription heeft moeten weghalen voor ze een nieuwe met de code konden aanvragen...
edit: ah, nu werkt het wel! Gewoon nog eens proberen
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Je kan die code alleen invoeren als je een nieuwe subscription koopt, niet als je op "abbonnement verlengen" klikt. Dus de "koop nu" knop bij "Mijn account".DaniëlWW2 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 20:12:
[...]
Ik weet niet eens waar ik die code moet invoeren.
Het is dan een aparte 2e subscription, je moet dan daarna de eerste annuleren.
Het is dus alleen interessant als je huidige subscription bijna afloopt.
[ Voor 28% gewijzigd door Harrie op 08-03-2021 20:18 ]
Oh ja, zo ging het. Maar uiteraard werkt het voor mij niet zonder opgaaf van reden. Code doet het gewoon, maar bestelling afronden, ho maar.Harrie schreef op maandag 8 maart 2021 @ 20:14:
[...]
Je kan die code alleen invoeren als je een nieuwe subscription koopt, niet als je op "abbonnement verlengen" klikt. Dus de "koop nu" knop bij "Mijn account".
Het is dan een aparte 2e subscription, je moet dan daarna de eerste annuleren.
Het is dus alleen interessant als je huidige subscription bijna afloopt.

Die melding heb ik ook verschillende keren gezien. Vaak als ik de code en 2e keer invulde, nadat er de eerste keer niks gebeurde.ruudonline schreef op maandag 8 maart 2021 @ 21:26:
Ook bij mijn account lukt het niet. Bij het invoeren van de bestelling krijg ik de melding dat ik de code al gebruikt heb.
Maar een kwartiertje later lukte het dan wel ineens
Het systeem werkt even goed als de servers vlak voor de start van een race
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Vandaag door FOM bekend gemaakt. App updates voor iOS en Android volgen in de eerste helft van het seizoen. Daarna komen Android TV en Apple TV, in de tweede helft van het seizoen.RoyK schreef op maandag 8 maart 2021 @ 23:01:
Ik meende te lezen dat F1 werkt aan een app voor smart TV's dus dat is goed nieuws. Vanmiddag even gaan testen om beeld via de ipad pro of de telefoon naar de TV te sturen maar zie geen casten knopje verschijnen. Dat kan dan alleen via de laptop gebeuren denk ik.
Goeie update ook weer. Inloggen via Ziggo geeft me enkel een blanco pagina op de iPad.WiseDise schreef op maandag 8 maart 2021 @ 23:11:
De Ziggo Sport Totaal Go website en apps hebben een update gehad. Weet iemand of de stream ook een upgrade heeft gekregen? Of is dit na de update ook nog steeds 1280 x 720 - 2800 kbps, 25 fps?
En uit het Ziggo topic.
Fiekert schreef op maandag 8 maart 2021 @ 20:13:
[...]
de app ziet er veel beter en up to date uit, maar de kwaliteit is helaas hetzelfde gebleven. 2800kb/s met 720p. gemiste kans... tot die tijd maar gewoon de officiele app van de provider zelf gebruiken.
[ Voor 31% gewijzigd door Rivanov op 09-03-2021 07:04 ]
Ah, de reactie uit het Ziggo topic had ik niet gezien. Dank!Rivanov schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 07:03:
[...]
Goeie update ook weer. Inloggen via Ziggo geeft me enkel een blanco pagina op de iPad.
En uit het Ziggo topic.
[...]
https://github.com/kodosexe/F1Hub
Nee dat mag ik niet hopen, want vind Olaf juist zo geweldig tijdens de races.Fiekert schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:39:
volgens mij klopt die support pagina van f1tv ook niet namelijk, kan me niet voorstellen dat ze ronald van dam hebben gechartered voor de races, en dat olav mol ineens vrije trainingen vrijwillig doet. ach we gaan het zien! ziggo sport go geeft me geen reden om af te wijken van F1TV.
Denk dat dit een foutje is
Gaat dit om die app die ik op mijn Shield kan installeren?Rivanov schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:08:
Nieuwe F1TV client met ondersteuning voor de nieuwe API met 1080/50
https://github.com/kodosexe/F1Hub
Dit topic is gesloten.
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
Voor de F1TV gebruikers met inlogproblemen, deze directe link werkt misschien.
https://f1tv.formula1.com/dr/index.html