[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 72 ... 82 Laatste
Acties:
  • 413.602 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:00
Jasphur schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 15:19:
[...]

[video MET chromecast icoontje]
Waarom heb ik dit niet? Zowel Edge als Chrome niet :( Bij dat 'The Story of the 2020 F1 Season' filmpje niet en bij een random full race uit 2020 uit het archief niet.

Edit: Op het werk is geen Chromecast apparaat. Hebben ze het icoontje alleen aan staan als er een apparaat gevonden is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
LoeWn schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 15:45:
[...]

Waarom heb ik dit niet? Zowel Edge als Chrome niet :( Bij dat 'The Story of the 2020 F1 Season' filmpje niet en bij een random full race uit 2020 uit het archief niet.

Edit: Op het werk is geen Chromecast apparaat. Hebben ze het icoontje alleen aan staan als er een apparaat gevonden is?
yes. Zie screenshot. Mn CC staat uit
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iPqHNJPh4McCcZd6TyW7aHeACtY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/A0HmxQCEnGduBoTam4R7geET.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door Jasphur op 02-03-2021 16:26 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMaartuh
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-07-2023
Misschien kijk ik er overheen hoor maar ik zie nergens prijzen staan bij f1tv : wat kost dat nu? De faq op de site geeft verwijderde pagina's?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrashOverDrive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:50
MantaMaartuh schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 17:56:
Misschien kijk ik er overheen hoor maar ik zie nergens prijzen staan bij f1tv : wat kost dat nu? De faq op de site geeft verwijderde pagina's?
De site is absolute bagger, ik kan het zonder in te loggen ook nergens vinden.

Dan maar zo ;)
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/67772aea9c4e87869ac887eeafad9279.png

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• misteriks
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09 18:10
Maar waarschijnlijk binnenkort weer kortingscodes dus ik zou nog ff wachten.

Heb mijn automatische renewal er ook weer afgegooid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrashOverDrive
  • Laatst online: 10:50
Mja, ik wacht ook nog op korting. Vorig jaar had ik hem ergens eind januari oid afgesloten, Payment date op Mei komt door al die refunds _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:28

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

@misteriks @CrashOverDrive waar hebben jullie een credit card van? :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
CrashOverDrive schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 19:00:
[...]

De site is absolute bagger, ik kan het zonder in te loggen ook nergens vinden.

Dan maar zo ;)
[Afbeelding]
Even uitloggen in de app en een sub aanvragen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T8qIzfsPZtz9LuBb4RwA07ZOsqM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/FgEpWSX309tLRI2ksJGFSS0w.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 39% gewijzigd door Jasphur op 02-03-2021 19:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:29

p0st

Dutch Reefer

misteriks schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 19:01:
Maar waarschijnlijk binnenkort weer kortingscodes dus ik zou nog ff wachten.

Heb mijn automatische renewal er ook weer afgegooid
Als ze die actie dan combineren met de release van chromecast support en 4k 50/60fps vanuit de app, dan stap ik ook over :9

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
Ik snap dat iedereen de korting wilt, wil ik zelf ook. Maar wat zou voor jullie de ideale prijs zijn? Kijkent naar het vorige seizoen waar eigenlijk toch bijna alle races een behoorlijk stabiele stream hadden. Vind ik 65 euro voor een heel jaar echt een prima prijs voor wat je krijgt. Misschien zelfs wel een beetje goedkoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-09 23:30

pinda powerrr

Slow down...

Jasphur schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 22:00:
Ik snap dat iedereen de korting wilt, wil ik zelf ook. Maar wat zou voor jullie de ideale prijs zijn? Kijkent naar het vorige seizoen waar eigenlijk toch bijna alle races een behoorlijk stabiele stream hadden. Vind ik 65 euro voor een heel jaar echt een prima prijs voor wat je krijgt. Misschien zelfs wel een beetje goedkoop.
Ongetwijfeld dat ze dat in de tactiek hebben gewerkt. Lage prijs, ruimte voor fouten in de opstartfase. Publiek binnen harken, zorgen dat ze bij je blijven met unieke features en dan de prijs omhoog gooien.

De huidige prijs van €65 is inderdaad een prima prijs voor wat je krijgt.

Waiting on the world to change

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• misteriks
Van mijn eigen bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misteriks
Als er dit jaar idd 1080p of 4K 50 FPS komt en Chromecast support dan is €65 zeker een nette prijs, maar ik blijf en Hollander natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:34

franssie

Save the albatross

Wat mij vorig seizoen opviel is dat F1TV nog meer achter liep dan de Ziggo stream. Die races dat ik meelas op tweakers (de saaiere ...) stoorde dat mij wel. Ik twijfel dus nog.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:33
pinda powerrr schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 22:07:
De huidige prijs van €65 is inderdaad een prima prijs voor wat je krijgt.
Mee eens. Ik kijk alles, de drie trainingen, kwalificatie en de race, dat is opgeteld 7 uur televisieplezier voor ongeveer 3 euro per race. Dat heb ik er wel voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 22:28

RoyK

Hobby tekenaar

Het is meer dan een prima prijs. En als er een week voor de eerste race nog nergens een discount te vinden is betaal ik gewoon de 65 euro zonder me er een dag vervelend over te voelen. Ik ga van 10 maanden 15 euro per maand naar 65 euro per jaar. 8)7

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
RoyK schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 07:56:
[...]

Het is meer dan een prima prijs. En als er een week voor de eerste race nog nergens een discount te vinden is betaal ik gewoon de 65 euro zonder me er een dag vervelend over te voelen. Ik ga van 10 maanden 15 euro per maand naar 65 euro. 8)7
65 euro per jaar hoop ik? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Hoe mooi ik de nieuwe website ook vind, kan op mijn werk geen F1tv meer kijken.
We hebben de beschikking over FireFox of Internet Explorer en beide werken momenteel niet met de website :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uLFiLca5HWWX-syzmgHuVwc4Je0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1Z7nY053JYSTk56xYItuyajG.png?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-09 23:35
G_Dragon schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 08:09:
We hebben de beschikking over FireFox of Internet Explorer en beide werken momenteel niet met de website :P

[Afbeelding]
Tijd om eens te updaten dan? Schrok al, recent gewisseld van Vivaldi naar Firefox. Direct getest en het werkt hier als een zonnetje, met Firefox ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U58NP5dDQUXpivlZxoIExtBeczA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/RzZxtA2i7r4NI4HTy8gFh5aa.png?f=fotoalbum_large

Edit: Volgens F1tv zelf staat Firefox ook op de support list ;) (IE11 trouwens ook :+)
https://support.f1.tv/s/a...ing-Timing?language=en_US

[ Voor 8% gewijzigd door GoldenBatt op 03-03-2021 09:39 ]

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

GoldenBatt schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 09:36:
[...]

Tijd om eens te updaten dan? Schrok al, recent gewisseld van Vivaldi naar Firefox. Direct getest en het werkt hier als een zonnetje, met Firefox ;)

[Afbeelding]
Mee eens! :)
Maar ik heb het helaas niet in de hand, we werken een een remote desktop.
Kunnen zelf niks updaten of installeren.

Dit is de Firefox versie waarin wij moeten werken:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hxrmJUV9DpW9XlBeXqelwJ0Ta3A=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/cDptKlpVltBnG8CnA0f4ZaFY.png?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

G_Dragon schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 09:40:
[...]

Mee eens! :)
Maar ik heb het helaas niet in de hand, we werken een een remote desktop.
Kunnen zelf niks updaten of installeren.

Dit is de Firefox versie waarin wij moeten werken:
[Afbeelding]
Ze vragen bij F1 om 82+, dus denk dat het daar fout gaat. Wellicht zou je de user agent kunnen aanpassen om te doen laten lijken dat je 82 gebruikt?

Overigens is FF76 ondertussen een jaar oud en ik zou verwachten dat de extended support versie ondertussen ook al nieuwer is... Misschien bij applicatiebeheer om een update vragen, ook ivm veiligheid? O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-09 19:17

PauseBreak

derp!

G_Dragon schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 08:09:

[Afbeelding]
Je kunt natuurlijk ook via de app kijken op je telefoon. Al hoor je eigenlijk productief te zijn natuurlijk :+

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Gropah schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 12:50:
[...]

Ze vragen bij F1 om 82+, dus denk dat het daar fout gaat. Wellicht zou je de user agent kunnen aanpassen om te doen laten lijken dat je 82 gebruikt?

Overigens is FF76 ondertussen een jaar oud en ik zou verwachten dat de extended support versie ondertussen ook al nieuwer is... Misschien bij applicatiebeheer om een update vragen, ook ivm veiligheid? O-)
Om het kort te beantwoorden, ik werk op een overheid netwerk.
Daar lopen ze best achter met updates zoals je al zag in de screenshot.
Geen idee waarom ze dit doen, maar zal wel zijn redenen hebben.
Met een beetje geluk word het voor de wintertests nog wel geupdated, maar ga nergens vanuit.
PauseBreak schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 13:19:
[...]

Je kunt natuurlijk ook via de app kijken op je telefoon. Al hoor je eigenlijk productief te zijn natuurlijk :+
Helaas mogen wel geen mobiel mee naar binnen op ons werk, vanwege de veiligheid.
Ik ben ook elke dag 8 uur onbereikbaar en kan alleen gebeld worden op de vaste telefoon op kantoor.
Dus dat gaat hem ook niet worden :).
Laten we hopen dat ze FireFox snel updaten zodat ik de wintertests kan kijken en anders heb ik pech.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:35
G_Dragon schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 13:25:
[...]
Met een beetje geluk word het voor de wintertests nog wel geupdated, maar ga nergens vanuit.
Dan zal je nog sneller Edge Chromium krijgen, Firefox doen ze al een lange tijd niet veel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Rembock schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 17:43:
[...]

Dan zal je nog sneller Edge Chromium krijgen, Firefox doen ze al een lange tijd niet veel aan.
Ik durf niet te zeggen op welke Windows we momenteel draaien, het ziet eruit als Windows 2000 kwa look. Kunnen dat ook niet zien helaas, alles is helemaal beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiekert
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09 19:27
Hier al eerder in dit draadje gepost dat een update aanstaande leek te zijn. na een aantal dagen klooien ben ik nog steeds erg enthousiast over deze nieuwe layout en vooral player en kwaliteitsverbeteringen. in het verleden heb ik Ziggo nog wel eens overwogen te kijken voor Formule 1, maar dat hoeft nu niet meer. voor 65 euro per jaar het koopje voor de Formule 1 fanaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik zag bij Ziggo de advertentie voor 4K Formule 1, maar daarvoor heb je dus een Mediabox Next nodig en die krijg je alleen bij Internet & TV Max voor 88,50 per maand. Ik kan een Next los configureren met Internet Complete en TV Max voor 80.45 per maand. Heb nu alleen TV bij Ziggo met een Tweak 100MB glasvezel. Goed dat ik eerst hier kijk, kan dan beter voor een F1TV abo met hopelijk snel 4K/50 gaan. Dank heren, had bijna 1K euro per jaar uitgegeven voor F1 in 4K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Vanmorgen op iOS een F1TV update gehad. Heeft iemand al gekeken of je vanuit de app naar de ChromeCast kan casten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thom2289
  • Laatst online: 19-09 12:33
Jasphur schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 12:51:
Vanmorgen op iOS een F1TV update gehad. Heeft iemand al gekeken of je vanuit de app naar de ChromeCast kan casten?
Zit nog niet in deze update.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 14:08
Jasphur schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 12:51:
Had 'm gisteren op Android, daar kon het iig nog niet. Verwacht aankomende week wel nieuws + kortingsactie, aangezien het testen volgend weekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-09 12:29
Had wel een update van de app inderdaad, waarna hij continu foutmeldingen geeft als je van een video terug gaat naar het hoofdscherm, beloofd weer veel goeds :) Gelukkig hebben ze nog eventjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Thom2289 schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 12:59:
[...]

Zit nog niet in deze update.
En ook nog geen native Airplay, dus je bent nog steeds aangewezen op de suboptimale Screen Mirroring. Ter verhoging van het kijkgenot kun je met de nieuwe website ook niet meer via Safari kijken op iOS :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Klopt het dat ik alleen dit maar kan zien in de Race Control TV app?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xZbaPkCgHPUVQjjQ338eEXcD7nA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jMFMgy88EOuEIrmxJU2C6W9i.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
noo schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 13:58:
[...]

En ook nog geen native Airplay, dus je bent nog steeds aangewezen op de suboptimale Screen Mirroring. Ter verhoging van het kijkgenot kun je met de nieuwe website ook niet meer via Safari kijken op iOS :-(
Oh, dat is echt balen, ik caste altijd via AirPlay vanuit Safari op mijn mobiel.

Het liefst heb ik een Apple TV app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dennis1804
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 10:51
G_Dragon schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 17:59:
Klopt het dat ik alleen dit maar kan zien in de Race Control TV app?

[Afbeelding]
Ja, dat klopt. In 2021 zijn nog geen races geweest dus het lijstje is leeg :)
Als je de app van de play store hebt kan je ook andere jaren kiezen, daar laad ie wel content in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

dennis1804 schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 18:24:
[...]

Als je de app van de play store hebt kan je ook andere jaren kiezen, daar laad ie wel content in.
Ik heb die via extern gedownload, kan ik die gewoon in de playstore downloaden dan op mijn android tv?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dennis1804
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 10:51
G_Dragon schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 18:25:
[...]

Ik heb die via extern gedownload, kan ik die gewoon in de playstore downloaden dan op mijn android tv?
Ja, sinds 26 februari staat een versie van leonardoxh in de play store: f1tv viewer

[ Voor 5% gewijzigd door dennis1804 op 05-03-2021 18:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

dennis1804 schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 18:27:
[...]

Ja, sinds 26 februari staat een versie van leonardoxh in de play store: f1tv viewer
Zal direct kijken

Edit: werkt inderdaad prima! Dank u!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2aaKqC3W_djZKjNJprghBdBS75M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p2ogcvxIs5Vydk3pVNmwWYvw.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 48% gewijzigd door G_Dragon op 05-03-2021 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:24
Quantor schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 11:55:
Ik zag bij Ziggo de advertentie voor 4K Formule 1, maar daarvoor heb je dus een Mediabox Next nodig en die krijg je alleen bij Internet & TV Max voor 88,50 per maand. Ik kan een Next los configureren met Internet Complete en TV Max voor 80.45 per maand. Heb nu alleen TV bij Ziggo met een Tweak 100MB glasvezel. Goed dat ik eerst hier kijk, kan dan beter voor een F1TV abo met hopelijk snel 4K/50 gaan. Dank heren, had bijna 1K euro per jaar uitgegeven voor F1 in 4K.
Holyshit! Helemaal nog niet gezien. Lees het nu inderdaad. EPIC!
Om deze reden heb ik dus de Next mediabox in de hoop dat Ziggo dus met 4K zou komen. Eindelijk is het zover. _/-\o_ _/-\o_
Nieuw: Formule 1 in 4K-kwaliteit
Haarscherpe bochten in haarscherp beeld
Een zinderend seizoen vol Formule 1 beleef je live op Ziggo Sport. En dit seizoen volg je op Ziggo Sport kanaal 14 de spannende Formule 1-races in haarscherpe 4K-beeldkwaliteit. Alsof je zelf meerijdt.

[ Voor 16% gewijzigd door Rivanov op 05-03-2021 18:51 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 11:27

Pierre

Van nature lui!

dennis1804 schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 18:24:
[...]

Als ik een race uit 2016 wil kijken via deze app dan springt die ook terug naar het hoofdscherm. Voorlopig blijf ik die plugin in Kodi gebruiken.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Pierre schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 19:00:
[...]
Als ik een race uit 2016 wil kijken via deze app dan springt die ook terug naar het hoofdscherm. Voorlopig blijf ik die plugin in Kodi gebruiken.
Vanaf seizoen 2017 en lager is dat het geval zie ik, maar als ik Race Control (1.8.2) opstart dan laat deze nu ook alleen maar de seizoenen vanaf 2018 en hoger zien, dus zo vreemd lijkt dat niet?

Doen die bewuste seizoenen het nu wel via de Kodi plugin?

Edit: misschien moeten we gewoon even wat app updates afwachten; https://www.reddit.com/r/...ill_use_the_old_non50fps/

[ Voor 15% gewijzigd door hardware-lover op 05-03-2021 21:34 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
stel... stel...
Stel je schoonmoeder kijkt veel voetbal
spoiler:
:O :F :r |:( :X 8)7 7(8)7 :N :S :') :/ :| ;w :-(
Toch gelden veel smileys voor voetbal, eigenlijk nooit bij stilgestaan :+

En mede daardoor heeft zij ESPN Eredivisie bij Ziggo.

Stel ik zou haar 2 euro pm sponseren of ik koop een bos bloemen ofzo....
Kan ik dan F1TV bij mij thuis kijken als ik inlog op haar gegevens?
Want dan is F1TV best wel heel erg goedkoop voor mij. En erg ideaal als het dit jaar waarschijnschijnkijk via chromecast werkt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SSh--UsL-0Zk5svKCTho_6MEVgk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/q8X7XkvYMi3LxNmPBNevD9Sd.png?f=fotoalbum_large

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiekert
streamnl schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 21:53:
stel... stel...
spoiler:

Want dan is F1TV best wel heel erg goedkoop voor mij. En erg ideaal als het dit jaar waarschijnschijnkijk via chromecast werkt.

[Afbeelding]
Hoe het werkt als je ziggo sport totaal hebt, is dat je moet inloggen op haar Ziggo account en deze vervolgens met het F1TV account van jouw keuze moet verbinden. dus dit f1tv account staat in principe los van ziggo. zolang haar ziggo sport totaal abonnement actief is zal het f1tv pro abonnement ook actief blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Fiekert schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 22:01:
[...]

Hoe het werkt als je ziggo sport totaal hebt, is dat je moet inloggen op haar Ziggo account en deze vervolgens met het F1TV account van jouw keuze moet verbinden. dus dit f1tv account staat in principe los van ziggo. zolang haar ziggo sport totaal abonnement actief is zal het f1tv pro abonnement ook actief blijven.
Bedankt voor je snelle reactie.
Dan wacht ik geduldig af of chromecast wordt ondersteund.

Want voor 24 euro kan je het eigenlijk niet, niet doen. Al is het maar voor alle documentaires die erop staan.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiekert
streamnl schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 22:08:
[...]

Bedankt voor je snelle reactie.
Dan wacht ik geduldig af of chromecast wordt ondersteund.

Want voor 24 euro kan je het eigenlijk niet, niet doen. Al is het maar voor alle documentaires die erop staan.
ik ben er vrij zeker van dat chromecast/airplay ondersteuning terugkeert naar de app. Chromecasten wordt al ondersteund in de player op de website van F1TV. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-09 23:10
streamnl schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 21:53:
stel... stel...
spoiler:

[Afbeelding]
F1 tv zit bij Ziggo sport totaal, niet bij ESPN, tenminste zo was het altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
TR1969 schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 22:22:
[...]

F1 tv zit bij Ziggo sport totaal, niet bij ESPN, tenminste zo was het altijd.
Vandaar ik haar 2 euro pm ga betalen (mits chromecast). Want dan heeft ze sport totaal en ESPN . ;)

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-09 23:10
streamnl schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 22:25:
[...]

Vandaar ik haar 2 euro pm ga betalen (mits chromecast). Want dan heeft ze sport totaal en ESPN . ;)
Snap nu wat je bedoelt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 11:27

Pierre

Van nature lui!

hardware-lover schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 21:13:
[...]

Ja die doen het wel, net even gecheckt :)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:48
Ik kom hier eens even meelezen. We hebben altijd Ziggo gehad, maar zit al een tijdje te overwegen om over te stappen naar KPN glasvezel. Enige wat me tot nu toe telkens tegen houdt is dat we dus nu Ziggo sport inclusief hebben :+ Eens kijken of de alternatieven me nog een optie lijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:18

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Southern Sun schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 09:22:
Ik kom hier eens even meelezen. We hebben altijd Ziggo gehad, maar zit al een tijdje te overwegen om over te stappen naar KPN glasvezel. Enige wat me tot nu toe telkens tegen houdt is dat we dus nu Ziggo sport inclusief hebben :+ Eens kijken of de alternatieven me nog een optie lijken.
F1TV abo is €65,- per jaar dus €5,40 per maand. Daar hoef je het niet voor te laten lijkt mij. En dan kan je overal in het huis die coax weghalen ;)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerboat
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Gebruik nu het account van mijn schoonouders op miibox 2 (android tv) via de ziggospot :+ van de buren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodez
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-09 09:08
Weet iemand van jullie misschien wanneer F1TV Pro gewoon via Airplay te streamen is naar de AppleTV? De website vind ik wat onduidelijke hierin. Ik twijfel nog om gewoon Ziggo Sport via KPN af te nemen, maar F1TV is behoorlijk goedkoper. Ik zag wel een optie voorbij komen om de stream via mirroring vanuit de Macbook naar de Apple TV te zetten, maar dan is het beeld op de TV niet vullend. Helaas is de TV wat ouder, dus moet het via de Apple TV doen.

Oh ja, en hoe werkt het bij F1TV eigenlijk als je wat later inschakelt of het later wilt zien? Kun je wel gewoon vanaf het begin kijken of moet je dan wachten tot de gehele race voorbij is?

[ Voor 17% gewijzigd door Rhodez op 06-03-2021 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Rhodez schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 11:30:
Weet iemand van jullie misschien wanneer F1TV Pro gewoon via Airplay te streamen is naar de AppleTV? De website vind ik wat onduidelijke hierin. Ik twijfel nog om gewoon Ziggo Sport via KPN af te nemen, maar F1TV is behoorlijk goedkoper. Ik zag wel een optie voorbij komen om de stream via mirroring vanuit de Macbook naar de Apple TV te zetten, maar dan is het beeld op de TV niet vullend. Helaas is de TV wat ouder, dus moet het via de Apple TV doen.

Oh ja, en hoe werkt het bij F1TV eigenlijk als je wat later inschakelt of het later wilt zien? Kun je wel gewoon vanaf het begin kijken of moet je dan wachten tot de gehele race voorbij is?
F1TV heeft nu stilletjes hun nieuwe platform geintroduceerd. Wat wel en niet kan is dus nog afwachten. In ieder geval kun je vanuit de browser nu Chromecast gebruiken, en dat zal vast ook nog in de app komen als die geupdate wordt. Of Airplay vervolgens ook mogelijk is zal moeten blijken.

Verder is nieuwer materiaal nu opnieuw geupload in 1080p50 i.p.v. 25FPS.

V.w.b. later inschakelen. Dat kon niet, maar ook daarbij, wie weet wat het nieuwe platform bied. Wellicht kan het dan wel, maar zolang er nog niks live is geweest, noch een aankondiging vanuit FOM/F1TV valt er niks over te zeggen of die feature nu aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:55

Martinspire

Awesomeness

Als ik deze mag geloven: https://forum.kpn.com/int...pn-formule-1-in-4k-533504 dan gaat Ziggo Sport ook bij KPN binnenkort over naar 4K, al is dat dus alleen voor de Next box van KPN. Ben benieuwd

[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 06-03-2021 12:10 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:33
RobertMe schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 11:43:
F1TV heeft nu stilletjes hun nieuwe platform geintroduceerd. Wat wel en niet kan is dus nog afwachten. In ieder geval kun je vanuit de browser nu Chromecast gebruiken, en dat zal vast ook nog in de app komen als die geupdate wordt.
Worden de testdagen volgende week in Bahrein live uitgezonden? Dit lijkt me een mooie gelegenheid om niet alleen de wagens, maar ook de uitzendingen en het nieuwe platform te testen.
Vorig jaar was ik er nog niet bij, maar ik dacht dat toen de testdagen in Barcelona ook uitgezonden werden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 23:44

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Het staat wel op de F1TV site, dus lijkt me van wel.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Fiekert
grun93 schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 12:20:
[...]

Worden de testdagen volgende week in Bahrein live uitgezonden? Dit lijkt me een mooie gelegenheid om niet alleen de wagens, maar ook de uitzendingen en het nieuwe platform te testen.
Vorig jaar was ik er nog niet bij, maar ik dacht dat toen de testdagen in Barcelona ook uitgezonden werden.
Ja, alle sessies die gedaan worden dit jaar in de f1/2/3 en w-series gaan op f1tv. kleine uitzondering zijn de banden tests van pirelli in-season, maar die worden sowieso niet getoond. tevens een kleine bonus. in het reclameblok voor formule 1 café gister zat een een reclame voor F1TV Pro, met daarin een kortingscode voor 25%. hij was nog niet actief voor mij, maar ik denk dat ie komende week geactiveerd gaat worden. (weet niet of dit voor bestaande klanten ook geld) F1TV25 was de code.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Martinspire schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 12:10:
Als ik deze mag geloven: https://forum.kpn.com/int...pn-formule-1-in-4k-533504 dan gaat Ziggo Sport ook bij KPN binnenkort over naar 4K, al is dat dus alleen voor de Next box van KPN. Ben benieuwd
Dan maar even hier... Waar lees jij wat je hierboven schrijft?

Testing, one, two ...

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:55
hardware-lover schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 21:13:
[...]

Vanaf seizoen 2017 en lager is dat het geval zie ik, maar als ik Race Control (1.8.2) opstart dan laat deze nu ook alleen maar de seizoenen vanaf 2018 en hoger zien, dus zo vreemd lijkt dat niet?

Edit: misschien moeten we gewoon even wat app updates afwachten; https://www.reddit.com/r/...ill_use_the_old_non50fps/
Het vervelende is dat F1TV is geswitcht naar een nieuwe API die totaal anders werkt dan de oude API. In de oude API kon je gewoon gestructureerd seizoenen, races, sessies en dergelijke opvragen, om vervolgens een tokenized stream URL te genereren.

De nieuwe API wordt gebruikt om de complete layout van de website op te bouwen, inclusief headers, titels, subtitels en dergelijke. Het generieke gedeelte om de library te bevragen lijkt helemaal niet meer aanwezig te zijn. Dat maakt het nogal een uitdaging om Race Control compatibel te maken met de nieuwe API. Maar ik ga mijn best doen :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@Spollie, dat wordt dan ook zeer gewaardeerd door velen d:)b

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 11:55
G_Dragon schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 13:25:

Bij de overheidsdienst waar ik werkzaam ben, is Chrome de standaard geworden. Internet Explorer en Firefox mogen niet meer gebruikt worden. Chrome is helemaal dichtgetimmerd: veel websites zijn verboden terrein, en de instellingen zijn niet meer zelf in te stellen.

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
Rivanov schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 18:50:
[...]

Holyshit! Helemaal nog niet gezien. Lees het nu inderdaad. EPIC!
Om deze reden heb ik dus de Next mediabox in de hoop dat Ziggo dus met 4K zou komen. Eindelijk is het zover. _/-\o_ _/-\o_
[...]
Ik heb alleen maar TV van Ziggo en daardoor kom ik niet in aanmerking voor de Mediabox Next.
Het is achterlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Xfile schreef op zondag 7 maart 2021 @ 12:45:
[...]
Ik heb alleen maar TV van Ziggo en daardoor kom ik niet in aanmerking voor de Mediabox Next.
Het is achterlijk.
Met alleen TV van Ziggo kun je nauwelijks gebruik maken van de mogelijkheden die de box geeft, dus waarom zou het achterlijk zijn dat jij daarvoor niet in aanmerking komt?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
hardware-lover schreef op zondag 7 maart 2021 @ 12:53:
[...]

Met alleen TV van Ziggo kun je nauwelijks gebruik maken van de mogelijkheden die de box geeft, dus waarom zou het achterlijk zijn dat jij daarvoor niet in aanmerking komt?
Hoezo nauwelijks?
https://www.ziggo.nl/klan...ecificaties-mediabox-next
live TV, opnames of Ziggo Replay via TV, smartphone, tablet of computer
tot 400 uur opnametijd*
onbeperkt** tegelijkertijd programma's opnemen
voice control
opnames op afstand starten, stoppen, inplannen of verwijderen
meer dan 30 apps zoals Netflix, Videoland en YouTube
Btw Waarom heb je achterlijk doorgestreept?

[ Voor 3% gewijzigd door Xfile op 07-03-2021 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zawaponga
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:30
Ik vind de update van f1 tv prachtig, al is het wat laat naar mijn mening. 50fps had al 2 seizoenen geleden de norm moeten zijn.
Wat ik wel jammer vind, is dat de website niet meer door de matige xbox edge browser en de brakke lg browser ondersteunt wordt. Dus heb ik nu een chromecast ultra besteld.
Gisteren heb ik miracast icm windows 10 uitgeprobeerd, dat werkt ook best goed. Al moet je niet hoger dan 1080p gaan, want dan gaat de muis wijzer haperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Xfile schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:35:
[...]
Hoezo nauwelijks?
https://www.ziggo.nl/klan...ecificaties-mediabox-next
[...]
Btw Waarom heb je achterlijk doorgestreept.
Precies. Je haalt nu allemaal mogelijkheden aan die je enkel krijgt indien je ook internet van Ziggo afneemt, wat jij blijkbaar niet doet gezien je reactie? Dus hoezo achterlijk?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
hardware-lover schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:42:
[...]

Precies. Je haalt nu allemaal mogelijkheden aan die je enkel krijgt indien je ook internet van Ziggo afneemt, wat jij blijkbaar niet doet gezien je reactie? Dus hoezo achterlijk?
Dus al deze mogelijkheden zijn niet mogelijk zonder Ziggo internet?
live TV, opnames of Ziggo Replay via TV, smartphone, tablet of computer
tot 400 uur opnametijd*
o/nbeperkt** tegelijkertijd programma's opnemen
voice control
opnames op afstand starten, stoppen, inplannen of verwijderen
meer dan 30 apps zoals Netflix, Videoland en YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Xfile schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:45:
[...]
Dus al deze mogelijkheden zijn niet mogelijk zonder Ziggo internet?
Dit kan zonder: Live TV, voice control :+

Edit: @Xfile, die vraag moet je eigenlijk aan Ziggo zelf stellen, maar "verdienmodel" zou één van de redenen kunnen zijn? Iets wat eigenlijk het tegenovergestelde van "achterlijk" lijkt te zijn? ;)

[ Voor 33% gewijzigd door hardware-lover op 07-03-2021 13:57 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
hardware-lover schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:48:
[...]

Dit kan zonder: Live TV, voice control :+
Jammer.
Een vraag; waarom is het zo beperkt door Ziggo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiekert
Xfile schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:50:
[...]

Jammer.
Een vraag; waarom is het zo beperkt door Ziggo?
De uitzendcontracten en salarissen moeten ook betaald worden. Tevens zal 4k niet met groot gemak door iedere coax kabel met een ci+ module te ontvangen zijn in de huiskamers. ik vind het al een wonder dat Ziggo zo lang doorgaat met het aanbieden van kabel TV. maar genoeg off-topic over ziggo.

Edit: oh en ze proberen je natuurlijk een pakket aan te bieden met meer zenders.

[ Voor 8% gewijzigd door Fiekert op 07-03-2021 14:06 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• CyberThug
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10:20

CyberThug

Formatting C: 1%

Ik zag op Pepper 25% korting voor F1TV voorbij komen. Actie lijkt nog niet actief te zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

CyberThug schreef op zondag 7 maart 2021 @ 15:46:
Ik zag op Pepper 25% korting voor F1TV voorbij komen. Actie lijkt nog niet actief te zijn.
Code geldig vanaf 12 maart, dat komt uitstekend uit want mijn huidige abo loopt op de 26e af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

CyberThug schreef op zondag 7 maart 2021 @ 15:46:
Geloof dat mijn abo tot de zomer loopt, maar je kan toch al verlengen met de code staat me bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

hjs schreef op zondag 7 maart 2021 @ 16:50:
[...]

Geloof dat mijn abo tot de zomer loopt, maar je kan toch al verlengen met de code staat me bij?
Net even gechecked door mijn huidige abonnement van de automatische verlenging af te halen. Dan kun je het nog lopende abonnement wel weer verlengen maar dan krijg je geen optie voor het invoeren van een code.

Pas als je een nieuw abonnement neemt kun je een code invoeren. Dus ik wacht wel tot vrijdag om een nieuw abonnement te nemen. Dan heb ik 10 dagen een dubbel abonnement lopen, want de oude loopt tot de 23e.. Zo heb ik het ook de vorige keer gedaan, al had ik toen een grotere overlap.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilion
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:59
Is 25% korting een goeie deal, of komt er normaal gesproken ook nog een hogere korting?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Xilion schreef op zondag 7 maart 2021 @ 18:58:
Is 25% korting een goeie deal, of komt er normaal gesproken ook nog een hogere korting?
Andere jaren was er 50% korting in december, en 25% pre-season. De 50% is nu niet geweest dus de 25% zal waarschijnlijk het beste zijn dat je dit seizoen kunt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arn0uDz
  • Laatst online: 08:50
hjs schreef op zondag 7 maart 2021 @ 16:50:
[...]

Heb dit vorig jaar ook gedaan. Je krijgt dan wel 2 abbo's naast elkaar, je kan het niet verlengen. Dus dan heb je tot de zomer 2 abbo's actief op 1 account, wat effectief niks doet. Raar maar waar.

Of ze dit hebben veranderd weet ik niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiekert
Als je formule 1 fan bent en je kijkt verder dan max verstappen dan is het een koopje mits je geen Ziggo hebt. Hoe je het wendt of keert Ziggo sport is niet gratis. Als f1 fan en glasvezel gebruiker vind ik f1tv een koopje. €50 met code voor een jaar is echt goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilion
RobertMe schreef op zondag 7 maart 2021 @ 19:05:
[...]

Andere jaren was er 50% korting in december, en 25% pre-season. De 50% is nu niet geweest dus de 25% zal waarschijnlijk het beste zijn dat je dit seizoen kunt krijgen.
Dan word het nog even wachten tot de 25% korting actief gebruikt kan worden en dan bestellen maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Laatst online: 07:58
Xilion schreef op zondag 7 maart 2021 @ 20:02:
[...]

Dan word het nog even wachten tot de 25% korting actief gebruikt kan worden en dan bestellen maar.
In de loop van aankomende week (12 maart?) (volgens Pepper).

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Arn0uDz schreef op zondag 7 maart 2021 @ 19:51:
[...]

Heb dit vorig jaar ook gedaan. Je krijgt dan wel 2 abbo's naast elkaar, je kan het niet verlengen. Dus dan heb je tot de zomer 2 abbo's actief op 1 account, wat effectief niks doet. Raar maar waar.

Of ze dit hebben veranderd weet ik niet.
Tja, als ik dan paar maanden overlap heb, heb ik ook geen voordeel van die 25% :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 23:44

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Zodoende. Dus met nieuw abonnement, bedoelen we een geheel nieuw account aanmaken met een ander e-mail adres, correct?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

BeQuietAndDrive schreef op zondag 7 maart 2021 @ 20:35:
Zodoende. Dus met nieuw abonnement, bedoelen we een geheel nieuw account aanmaken met een ander e-mail adres, correct?
Nee, gewoon inloggen op je huidige account en dan een nieuw abonnement nemen werkt ook.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
BeQuietAndDrive schreef op zondag 7 maart 2021 @ 20:35:
Neen, je kunt in hetzelfde account een nieuw abonnement afsluiten. Maar mogelijk dat je inderdaad wel je oude eerst moet opzeggen (iets wat je sowieso moet doen om te voorkomen dat je oude automatisch wordt verlengd terwijl je simultaan al die nieuwe hebt lopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11:33
Mmm:.. ik heb een lopend abonnement op een credit card die niet meer bestaat. Benieuwd hoe ze dat gaan doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 23:21

Arfman

Drome!

Holk schreef op zondag 7 maart 2021 @ 20:50:
Mmm:.. ik heb een lopend abonnement op een credit card die niet meer bestaat. Benieuwd hoe ze dat gaan doen
Zelfde hier, maar ik vermoed dat het met dit "Bewerken" knopje wel goed komt ;) :

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/SK5cJsD/image.png

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Arfman schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:59:
[...]

Zelfde hier, maar ik vermoed dat het met dit "Bewerken" knopje wel goed komt ;) :

[Afbeelding]
Zo heb ik wel de swap van Mastercard naar Visa gedaan.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Dr.Nono
  • Laatst online: 11:46

Dr.Nono

Hello there!

Net gecheckt, de F1TV25 code werkt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ijC4ZgCK_H6s0Xk_15zWVhY3nH4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/vc8grS2TMOczh5jg7zwDT4n2.png?f=user_large

My favourite roadsign of all time is: "Falling rocks". What am I meant to do with that information? They may as well just have a sign saying: "Random accidents ahead, life's a lotery, be lucky!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilion
Dr.Nono schreef op maandag 8 maart 2021 @ 07:49:
Net gecheckt, de F1TV25 code werkt!

[Afbeelding]
Thanks voor de update, ook meteen besteld >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
check. 25 procent korting is ook een prima deal. Eens even mn CC zoeken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 20:41
Mooi gespot, dank! Ik heb hem net ook aangeschaft, had nog een abonnement lopen t/m 22/03/2021 (door alle verlengingen ivm Corona, ik zou dus eigenlijk de eerste race in Australië nog net hebben kunnen kijken op het "2020" abonnement).

Je krijgt dan ook een melding op de website:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dKVstAPopte5muZL7Q-tmUPk9Cg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ACaqadrCKvjrnMG7c9nfCVAd.png?f=user_large

Ik heb daardoor nu dus ook twee abonnementen actief (ik snap niet waarom dat mogelijk is?), tot en met 22-03-2021 dus een zeer beperkte tijd, ik heb het nieuwe abonnement ook gelijk geannuleerd per 08-03-2022 om automatisch vernieuwen te voorkomen.

Mijn wensenlijstje voor de toekomst:
  • Kijken vanaf begin (als je bijv. een half uur later thuis bent en dan de race wil kijken, nu moet je wachten tot de race voorbij is 8)7 )
  • Chromecast ondersteuning vanaf telefoon/tablet, maar het is al een nodige eerste stap dat het vanaf de desktop werkt
  • Android TV en/of Xbox app
  • 50fps

[ Voor 3% gewijzigd door Arjan90 op 08-03-2021 08:03 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Hoe dan!?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L7nk6l5kefbWbnaBD-iypchGDNg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aF6fmrCTNr9FUbFsq56CLtik.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Niceee de kortingscode is er!
Blij voor iedereen die er gebruik van kan maken *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Lijkt er op dat het komt omdat er nog een lopende sub aanwezig is die ook met korting is gekocht. irritante is dat ik die niet kan annuleren en dus sowieso doorloopt tot einde looptijd. In mijn geval de 29ste van deze maand.

Nja, schijt. Ik koop het wel gewoon voor 65 euro :P

[ Voor 27% gewijzigd door Jasphur op 08-03-2021 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Arjan90 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 08:02:

Mijn wensenlijstje voor de toekomst:
  • Kijken vanaf begin (als je bijv. een half uur later thuis bent en dan de race wil kijken, nu moet je wachten tot de race voorbij is 8)7 )
  • Chromecast ondersteuning vanaf telefoon/tablet, maar het is al een nodige eerste stap dat het vanaf de desktop werkt
  • 50fps
:Y :Y
Zolang Chromecast niet ondersteunt wordt op de Iphone, heb ik er weinig aan.
(en ik heb geen zin om via een laptop of iets dergelijks werken )

Ik hoop echt dat de geruchten kloppen en dat dit gaat komen...

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Nono
  • Laatst online: 11:46

Dr.Nono

Hello there!

Jasphur schreef op maandag 8 maart 2021 @ 08:14:
[...]

Lijkt er op dat het komt omdat er nog een lopende sub aanwezig is die ook met korting is gekocht. irritante is dat ik die niet kan annuleren en dus sowieso doorloopt tot einde looptijd. In mijn geval de 29ste van deze maand.

Nja, schijt. Ik koop het wel gewoon voor 65 euro :P
Nee, dat kan het niet zijn. Ik heb vorig jaar exact hetzelfde gedaan (F1TV25 gebruikt voor mijn jaar abonnement) en die loopt ook nog (tot 19 maart).

Maar wat het probleem dan wel is... ;(

My favourite roadsign of all time is: "Falling rocks". What am I meant to do with that information? They may as well just have a sign saying: "Random accidents ahead, life's a lotery, be lucky!"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Dr.Nono schreef op maandag 8 maart 2021 @ 08:45:
[...]

Nee, dat kan het niet zijn. Ik heb vorig jaar exact hetzelfde gedaan (F1TV25 gebruikt voor mijn jaar abonnement) en die loopt ook nog (tot 19 maart).

Dat het vorig jaar werkte is geen garantie dat het proces nu nog steeds hetzelfde is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

Dr.Nono schreef op maandag 8 maart 2021 @ 08:45:
[...]

Ik heb hetzelfde gedaan vorig jaar maar krijg dezelfde error als @Jasphur. Mijn abo (automatisch verlengen reeds lang geleden uitgezet) loopt nog tot de 26e.

Ik probeer het als de looptijd < 2 weken is nog wel een keer; (@Dr.Nono 's abo verloopt nl. over minder dan 2 weken, @Jasphur 's en de mijne over meer dan 2 weken dus wellicht zit daar nog wat in. De volle mep betalen kan altijd nog)
Pagina: 1 ... 72 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Voor de F1TV gebruikers met inlogproblemen, deze directe link werkt misschien. :)
https://f1tv.formula1.com/dr/index.html