Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?

Pagina: 1 ... 49 50 51 Laatste
Acties:

• wowly
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 27-01 21:06
Mooie aanbieding, komend jaar kijken via f1tv pro. Superbedankt!

Vraagje voor deze noob, is er ook een manier om verschillende camerastandpunten op de wagen te zien of kiest f1tvpro dat voor je?

• Holkers
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 14:12
Toch maar gedaan. Na een jaar met kinderziektes zullen ze het in 2020 toch wel goed voor elkaar hebben. Ben benieuwd

• RobertMe
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 14:43
wowly schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 14:05:
Mooie aanbieding, komend jaar kijken via f1tv pro. Superbedankt!

Vraagje voor deze noob, is er ook een manier om verschillende camerastandpunten op de wagen te zien of kiest f1tvpro dat voor je?
Regie kiest inderdaad welke onboard camera wordt uitgezonden. Heeft ook ermee te maken dat ze vanaf de auto maar één stream kunnen versturen. Daarom dat de regie de camera kiest.

• pilskes
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 10:05
Loondijke schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 13:22:
Werkt hier niet. Via de website kan ik de code wel invullen maar met CC betalen (heb ik niet).

Via de app kan ik de code niet invullen maar wel via paypal betalen :+. Nice F1TV.
Echt waardeloos dit!

Ik heb geen CC, wil geen CC dus schaf er geen aan, ook voor F1TV niet!

Alle andere betaalopties zouden prima zijn, zelfs in natura........ :9

Weer geen F1 TV voor mij dus.

• Tylen
  • Registratie: september 2000

Tylen

ONK SuperCup 1000 #6

Why geen cc????

A wise man once said: 'Work is not a place."

• TechnoHead
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 22-01 21:35
F1tv is wel erg beperkt qua betaal mogelijkheden: enkel (bepaalde) creditcards.
Ik heb geen creditcard en had bij pay2d een virtuele visa card speciaal hiervoor aangemaakt: wordt niet geaccepteerd :( Er moet namelijk ook een billing adress worden ingevuld wat bij mij niet klopte.
Hoe moeilijk kan je het potentiële klanten maken.

• RobertMe
TechnoHead schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 22:03:
F1tv is wel erg beperkt qua betaal mogelijkheden: enkel (bepaalde) creditcards.
Ik heb geen creditcard en had bij pay2d een virtuele visa card speciaal hiervoor aangemaakt: wordt niet geaccepteerd :( Er moet namelijk ook een billing adress worden ingevuld wat bij mij niet klopte.
Hoe moeilijk kan je het potentiële klanten maken.
Volgens mij kun je ook een abo afsluiten via de telefoon app. Betaling loopt dan ook via de aanbieder van de store/telefoon (Google of Apple dus). Ik weet alleen niet of je dan ook de kortingscode kunt gebruiken.

• wowly
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 27-01 21:06
Waarom willen mensen toch geen cc? Het kost ietsje, maar bij dure aankopen altijd lekker verzekerd, en er hoeft maar wat fout te gaan bij de betaling en hoppakee je krijttekeningen geld al terug....

• pro_6or
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 27-01 22:18

pro_6or

amateur_60r

roda_djavulen schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 15:30:
Heeft iemand een idee of f1 tv bezig is met 4k te implementeren?
Ik erger me hier kapot aan. Iedereen heeft ondertussen een 4K TV, Er wordt al jaren in 4K opgenomen en je koopt een individuele stream. Als je een goede verbinding hebt, waarom dan geen 4K en high bitrate stream aanbieden. Ik zou er zelfs extra voor betalen.

Er zijn ook nog steeds geen 4K jaar samenvatting blurays, alles gewoon 1080P. Wat is er nu meer geschikt om in 4K aan te bieden dan F1.

een treffende spreuk

• Card Nox
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 15:27
Dit hoort hier niet. Kijk eens PC Budget Gaming topic

tweakduke wijzigde deze reactie 22-12-2019 11:19 (104%)

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 12:14
Thanks! Weer heel fijn een jaar F1tv erbij. Vond het in het begin niet altijd even goed, maar de laatste races waren prima. Hoewel ik ze niet allemaal live heb kunnen kijken, maar wel de herhaling :P

@Card Nox Verkeerde topic? :P

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• metallicattim
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 10:52
pilskes schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 19:50:
[...]

Echt waardeloos dit!

Ik heb geen CC, wil geen CC dus schaf er geen aan, ook voor F1TV niet!

Alle andere betaalopties zouden prima zijn, zelfs in natura........ :9

Weer geen F1 TV voor mij dus.
Helemaal niemand in jouw omgeving die een CC heeft en je dit even wil regelen na een tikkie? ;)

• Card Nox
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 15:27
Jasphur schreef op zondag 22 december 2019 @ 10:25:
Thanks! Weer heel fijn een jaar F1tv erbij. Vond het in het begin niet altijd even goed, maar de laatste races waren prima. Hoewel ik ze niet allemaal live heb kunnen kijken, maar wel de herhaling :P

@Card Nox Verkeerde topic? :P
Blijkbaar... Zat op telefoon en waarschijnlijk naar foute tabblad gewisseld...

• pinda powerrr
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 13:19

pinda powerrr

Slow down...

Jasphur schreef op zondag 22 december 2019 @ 10:25:
Idem, hier ook abbo "verlengd", voor die €32 kan je het niet laten gaan natuurlijk.

Hoop dat er wel iets van Chromecast support in komt, of dat ze iets veranderen aan de website. Want nu moet ik altijd een laptop via HDMI verbinden met de tv. De browser op de tv krijg ik niet aan de praat met F1tv.

Sommigen hebben geen dipje, maar een bobbel...

• Bullet NL
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 11:08

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Heeft iemand een idee wat VodafoneZiggo nu met de gezamenlijke klanten en F1TVpro gaat doen?

Op de F1tv website kom ik het partnerschap tussen F1.com en VZ tegen, maar wat wordt ik daar wijzer van?

Het vreemd is dat heel even gewerkt heeft...

Cogitationis poenam nemo patitur

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 12:14
pinda powerrr schreef op zondag 22 december 2019 @ 12:19:
[...]

Idem, hier ook abbo "verlengd", voor die €32 kan je het niet laten gaan natuurlijk.

Hoop dat er wel iets van Chromecast support in komt, of dat ze iets veranderen aan de website. Want nu moet ik altijd een laptop via HDMI verbinden met de tv. De browser op de tv krijg ik niet aan de praat met F1tv.
Als ik mij niet vergis is er een app voor chromecast onderweg (maar dat is volgens mij echt al een hele tijd zo)

Persoonlijk zit ik te wachten op een app voor mn Playstation

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• polopolo150
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 27-01 20:49
Bullet NL schreef op zondag 22 december 2019 @ 13:39:
Heeft iemand een idee wat VodafoneZiggo nu met de gezamenlijke klanten en F1TVpro gaat doen?

Op de F1tv website kom ik het partnerschap tussen F1.com en VZ tegen, maar wat wordt ik daar wijzer van?

Het vreemd is dat heel even gewerkt heeft...
Ziggo heeft de rechten van Formule 1. Ik denk dat daar de partnership in zit. Als Ziggo dit niet wou dan was F1TV Pro gewoon niet in Nederland.

Nintendo Switch | NVIDIA Shield TV 2019 | BTO X-BOOK 15CL76 | Honor 9X 128 GB | AOC Q3279VWFD8 | Google Home Max | OnePlus Bullets Wireless | Audio-Technica ATH-M50X | Samsung Galaxy Watch

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

polopolo150 schreef op zondag 22 december 2019 @ 15:29:
[...]

Ziggo heeft de rechten van Formule 1. Ik denk dat daar de partnership in zit. Als Ziggo dit niet wou dan was F1TV Pro gewoon niet in Nederland.
Ziggo heeft weinig te willen, onderdeel van Liberty Media tóch?

• polopolo150
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 27-01 20:49
pinda powerrr schreef op zondag 22 december 2019 @ 17:09:
[...]

Ziggo heeft weinig te willen, onderdeel van Liberty Media tóch?
De Nederlandse kantoor heeft er wel wat over te zeggen denk ik.

Ik bedoel. Ziggo betaald tot op de dag van vandaag nog steeds geld aan FOM/Liberty Global voor de rechten ondanks dat het dezelfde bedrijf is. Dan mag je ook wel zeggen dat een product als F1 TV Pro niet in Nederland komt omdat je perse Ziggo Sport 14/totaal wilt promoten.

Nintendo Switch | NVIDIA Shield TV 2019 | BTO X-BOOK 15CL76 | Honor 9X 128 GB | AOC Q3279VWFD8 | Google Home Max | OnePlus Bullets Wireless | Audio-Technica ATH-M50X | Samsung Galaxy Watch

• RobertMe
Mooi hoe jullie je beiden vergissen :p
Liberty Media heeft FOM gekocht
Liberty Global is de eigenaar van Vodafone/Ziggo

LM en LG zijn in principe ook twee onafhankelijke bedrijven, maar wel met dezelfde eigenaar/oprichter. Maar ja, LG zal vast iets te zeggen hebben over Ziggo. Maar of LM via LG iets te zeggen heeft over Ziggo? Kans lijkt mij al vele malen kleiner.

In ieder geval. Dat hele "in partnership with Ziggo" kunnen ze natuurlijk al claimen omdat ze het Ziggo commentaar hebben. Alleen daarvoor zal Ziggo al partner moeten zijn. Waarschijnlijk geldt hetzelfde ook gewoon in andere landen waar de "native" TV zender ook F1TV van commentaar voorziet. Ook daar zal een partnership nodig zijn om aan het commentaar te komen en voor FOM om de exclusieve rechten "op te zeggen".

• Arjan90
  • Registratie: september 2005
  • Nu online
Heeft iemand al meer informatie kunnen vinden over Chromecast en Android TV support? Ik hoop dat ze dit wel snel introduceren voor bijv. de Nvidia Shield. Ik vind het erg stil wat dat betreft maar heb wel een abonnement afgesloten met de korting, thanks voor de tip!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• Tomcat84
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 27-01 05:55
pinda powerrr schreef op zondag 22 december 2019 @ 12:19:
[...]

Wat ik doe is: op desktop F1tv site openen in Chrome browser. Dat tabblad vervolgens casten naar mn NVIDIA Shield. Werkt perfect.

Kan je niet iets vergelijkbaars doen? Casten vanaf je laptop naar je tv i.p.v. kabel gebruiken? Met Google Chrome kan je voor zover ik weet elk tabblad casten.

En bedankt voor de headsup voor de code, heb opgezegd en verlengd. Dit jaar had ik de code ook gebruikt, in februari, maar wilde net als velen niet het risico lopen dat dat komend jaar niet gebeurd. Verder gaat het er voor mij om dat seizoen 2020 gedekt is, dat het nu in december afloopt vs februari maakt me niet zoveel uit.

• Harrie
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 07:48

Harrie

NederVlaming

Arjan90 schreef op zondag 22 december 2019 @ 19:04:
Heeft iemand al meer informatie kunnen vinden over Chromecast en Android TV support? Ik hoop dat ze dit wel snel introduceren voor bijv. de Nvidia Shield. Ik vind het erg stil wat dat betreft maar heb wel een abonnement afgesloten met de korting, thanks voor de tip!
Je kan de telefoon app sideloaden, zo doe ik het op mijn Android tv. Wel een muis aangesloten, werkt net iets handiger.
Beeld is dan wel gedraaid, tot ik een stream start, dan werkt het perfect. 8)

Die Android TV app is al lang beloofd, maar lijkt maar niet te komen. Lijkt net zo'n verhaal als de Ziggo Go Android TV app :/
(Daarvan kan je dus ook de smartphone versie side loaden ;) )

• Arjan90
  • Registratie: september 2005
  • Nu online
Goede tip! Volgens mij heb ik alleen geen USB aansluiting op de Nvidia Shield (ik heb de "tube" versie van 2019). Dus dat is mooi karig, ik kijk wel even of ik iets anders aan de slag krijg. Ik heb net in ieder geval wel even gechat met F1 TV en ook daar is nog geen ETA bekend.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• RobertMe
Arjan90 schreef op zondag 22 december 2019 @ 19:59:
Goede tip! Volgens mij heb ik alleen geen USB aansluiting op de Nvidia Shield (ik heb de "tube" versie van 2019). Dus dat is mooi karig, ik kijk wel even of ik iets anders aan de slag krijg. Ik heb net in ieder geval wel even gechat met F1 TV en ook daar is nog geen ETA bekend.
Bluetooth muis of remote zal vast ook wel werken met de SHIELD 2019. Op bv AliExpress vast te vinden voor een of twee tientjes, ruim op tijd geleverd voor het nieuwe seizoen. Daarnaast kun je ook sideloaden via ADB. Eerst deed ik ook altijd de APK erop zetten via een USB stick, maar laatste keren heb ik de app geupdate via ADB verbinding met de SHIELD, werkt een stuk makkelijker als het eenmaal draait.

• pilskes
metallicattim schreef op zondag 22 december 2019 @ 10:44:
[...]

Helemaal niemand in jouw omgeving die een CC heeft en je dit even wil regelen na een tikkie? ;)
Ik ken serieus niemand met een CC.....

Net ff een app rondgestuurd, maar niemand heeft dat ding blijkbaar ooit nodig!

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 15:19

Rivanov

Apple freak

Wat voor wereld leef jij waarin je niemand kent met een creditcard. 8)7

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Tylen
  • Registratie: september 2000

Tylen

ONK SuperCup 1000 #6

Rivanov schreef op maandag 23 december 2019 @ 09:30:
Wat voor wereld leef jij waarin je niemand kent met een creditcard. 8)7
Precies. Ik denk dat het juist hier andersom is. Ik zou echt niemand kennen die er geen 1 heeft.

A wise man once said: 'Work is not a place."

• maxtrash
  • Laatst online: 09:08
pilskes schreef op zondag 22 december 2019 @ 21:34:
[...]

Ik ken serieus niemand met een CC.....

Net ff een app rondgestuurd, maar niemand heeft dat ding blijkbaar ooit nodig!
hier kun je een gratis credit card verkrijgen: https://n26.com/en-eu

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 14:02
maxtrash schreef op maandag 23 december 2019 @ 11:20:
[...]

hier kun je een gratis credit card verkrijgen: https://n26.com/en-eu
en dat gaat dan weer niet werken icm F1TV, die vereisen dat de kaart die je gebruikt ook uitgegeven is in het land waar je woont

Mijn paludarium met gifkikkers

• maxtrash
  • Laatst online: 09:08
Wilde net F1TV Pro afsluiten maar waardebon F150 is helaas verlopen.

• pilskes
Ik snap eerlijk gezegd echt niet waarom F1 geen andere betaalmogelijkheden accepteert!

Zal ze eens een mailtje sturen.....niet dat het iets uitmaakt, maar ja....

• RobertMe
pilskes schreef op maandag 23 december 2019 @ 19:57:
Ik snap eerlijk gezegd echt niet waarom F1 geen andere betaalmogelijkheden accepteert!

Zal ze eens een mailtje sturen.....niet dat het iets uitmaakt, maar ja....
Wat heb je dan precies in gedachten? iDeal zal wel als aller aller laatste gebeuren. PayPal weet ik niet hoe "betrouwbaar" dat is qua automatische incasso's (in mijn ervaring is geen geld op de rekening dan een mislukte auto incasso en kun je als "eiser" wel blijven proberen. Althans leek dat bij Spotify zo te zijn). Verder heb je dan nog de echte automatische incasso, maar geen idee hoe universeel zoiets is. En de handmatige bankoverschrijving die sowieso flink wat "meerwerk" zal opleveren.

Dat CC de enige optie is is dus wel "beperkt" maar zoals anderen hierboven ook al schreven. Iedereen heeft over het algemeen toch wel toegang tot een CC. En andere betaalmethoden lijken mij een stuk lastiger te implementeren of minder universeel. Overigens kun je bij mijn weten ook een abonnement afsluiten via de app, en loopt het dan via de store van je telefoon. Dan heb je neem ik aan dus ook alle betaalopties van de store. Alleen is het dan weer de vraag of kortingscodes dan ook werken, en of het niet überhaupt duurder is omdat Apple/Google ook een gedeelte van het bedrag willen.

• sverzijl
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 14:45
maxtrash schreef op maandag 23 december 2019 @ 11:28:
Wilde net F1TV Pro afsluiten maar waardebon F150 is helaas verlopen.
Ah dat was van korte duur. Net op tijd gebruikt dan.

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 15:19

Rivanov

Apple freak

F2: Chasing The Dream nu te bekijken op F1 TV. 5-delige serie.

https://f1tv.formula1.com/en/home

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• N1v3K
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 24-01 13:19
Verplaats.

Mensen,
Het duurt nog 2 maanden :p, maar waar gaat iedereen kijken?
Ik kijk met een schuin oog naar dat F1 TV pro, ware het niet dat de recensies behoorlijk verdeeld zijn en de boel nog niet is uit ontwikkeld.
Welke legale opties zijn er nog meer naast Ziggo (Sport Totaal)?

Kijk nog eens naar de topicwaarschuwing in het algemene F1 topic. ;)

DaniëlWW2 wijzigde deze reactie 14-01-2020 23:09 (39%)

• N1v3K
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 24-01 13:19
[b]N1v3K schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 23:05:

[mbr] Kijk nog eens naar de topicwaarschuwing in het algemene F1 topic. ;) [/]
Zeg maar waar het in het algemene topic staat dan...

N1v3K wijzigde deze reactie 15-01-2020 13:47 (10%)

• RobertMe
N1v3K schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 23:05:
Mensen,
Het duurt nog 2 maanden :p, maar waar gaat iedereen kijken?
Ik kijk met een schuin oog naar dat F1 TV pro, ware het niet dat de recensies behoorlijk verdeeld zijn en de boel nog niet is uit ontwikkeld.
Welke legale opties zijn er nog meer naast Ziggo (Sport Totaal)?
De videokwaliteit kan zeker beter, maar sinds ik denk Canada of zo (waar het tijdens de race helemaal niet werkte...) werkte het daarna an zich redelijk goed (zullen vast nog races zijn geweest met in meerdere of mindere mate soms buffering of even aardappelkwaliteit, maar naarmate het seizoen vorderde werd het beter en beter).

Maar naast (gebrek aan) videokwaliteit (die niet slecht is, maar Ziggo op coax is beduidend beter). Zijn er nog wel wat dingetjes. Zoals geen ondersteuning voor smart TVs en geen Chromecast ondersteuning. Als je meerdere schermen wilt gebruiken is het onmogelijk om deze te syncen (en naast dat internet streams uberhaupt nooit gelijk lopen heeft de TV stream ogenschijnlijk nog een extra vertraging ten opzichte van de andere streams).

Pre's zijn dus:
+ Legaal
+ Engels commentaar
+ Recente races allemaal terug te kijken + archief van vele oude races
+ Onboards en andere extra kanalen

Cons:
- Videokwaliteit kan beter
- Gedoe om op TV aan de praat te krijgen (PC + HDMI, of PC met tab casten, of met een Android TV kastje + app sideloaden, ...)
- Kunnen syncen van streams zou handig zijn (maar bij Ziggo is dat issue nog groter als je op TV gewone kanaal kijkt en op tablet / PC / ... een van de Ziggo Sport Extra kanalen)

Edit:
N1v3K schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 23:14:
[...]

Zeg maar waar het staat dan...
Punt 1:
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?

RobertMe wijzigde deze reactie 15-01-2020 12:12 (8%)

• Boinkie
  • Registratie: juni 2002
  • Nu online
Sand0rf schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 10:14:
Bij de FOM/Liberty zijn ze nogal alergisch voor Chromecast. Als ik via Ziggo kijk kan ik de Formule 1 uitzending ook niet casten naar mijn tv. Zelfs alleen het geluid via Airplay is al niet toegstaan...

Maar goed, dit is meer voor [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Met de Ziggo Go app kan ik gewoon chromecast aanzetten? Dus ik denk dat je daar iets fout doet.

• DJ-Promo
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 15:38
Ja met de Ziggo tv app kon ik altijd casten met airplay maar dan moest ik wel live kijken. Met een KPN app mag ik helemaal niet casten :S. Zit nu T-mobile internet only dus heb de F1TV Pro genomen voor komend jaar. Ben benieuwd of dit lekker werkt. Het liefst zet ik gewoon een airplay aan vanaf de iPad naar de AppleTV.

• Sand0rf
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 15:37
Ik heb het alleen maar met terugkijken geprobeerd, want anders zet ik de tv wel normaal aan ;)

/post

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Boinkie schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 10:18:
[...]

Met de Ziggo Go app kan ik gewoon chromecast aanzetten? Dus ik denk dat je daar iets fout doet.
Hier idem. Ik heb de Ziggo app als backup voor F1TV, want hier thuis geen Ziggo.
Ziggo zendt ook de belangrijke wedstrijden uit van volleybal, dus die wil ik ook zien, dat kan op deze manier makkelijk.

Waar het bij mij wel eens fout ging, dat de de CC op een ander SSID zat dan mijn telefoon, dan vinden ze elkaar niet en krijg je dus ook geen CC logo in je scherm om te casten.

• Holkers
  • Registratie: februari 2013
Ik hoop wel dat de kwaliteit van de uitzendingen bij F1TV beter zijn dan de documentaire over de F2. Werd niets gebufferd dus alles was net aan op kwaliteit.
Pagina: 1 ... 49 50 51 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True