Weet iemand of het ook mogelijk is om te koppelen, als je een Ziggo Sport Totaal Go account (incl. abonnement) hebt? Met het koppelen kom ik op de inlogpagina van ziggo.nl en daar werkt het inloggen met een Ziggo Sport Totaal Go account niet.
Ik heb het op mijn telefoon maar opgelost door de gewoon f1tv.formula.com website in Chrome in te laden en vervolgens aan het startscherm toegevoegd. Je merkt dan sowieso bijna geen verschil met de app aangezien streamen toch niet kan. Streamen kan ik wel van de laptop als het nodig mocht zijn.RobertMe schreef op maandag 3 februari 2020 @ 18:49:
[...]
Even gekeken op (Android) telefoon. Blijft inderdaad tijdje laden, dan iets wat op error pagina lijkt en vervolgens crasht die helemaal.
"When you grow up your heart dies"
Gaaf! Bedankt voor de tip boys, gratis F1TV!
Kreeg net de melding dat ik geen sport totaal pakket heb. En dat klopt ook.
Is er iemand dat het dan toch voor elkaar gekregen heeft?
Is er iemand dat het dan toch voor elkaar gekregen heeft?
Verwijderd
Hopelijk nu eindelijk het hele jaar gratis en niet een maandje maar zoals in oktober/november 2019.
Ben benieuwd hoe het gaat als ik Vodafone en Ziggo heb gekoppeld en dus ook al een hele tijd een gratis Ziggo Sport Totaal pakket heb...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Heb ik ook en bij mij werkt het!Spotmatic schreef op maandag 3 februari 2020 @ 19:26:
Ben benieuwd hoe het gaat als ik Vodafone en Ziggo heb gekoppeld en dus ook al een hele tijd een gratis Ziggo Sport Totaal pakket heb...
Wat fijn dat dit wordt aangeboden! In de app meldt ie nog niets specifieks dat het werkt (kan wel subscriben op hun diensten) en ook via f1tv kan ik nog niet terugkijken, maar heb ook nog niet de bevestigingsmail gehad, dus zal nog wel even verwerk moeten worden. Volgens de website is de koppeling iig wel actief.
Bedankt voor het melden!
Bedankt voor het melden!
[ Voor 15% gewijzigd door Halfkakkende op 03-02-2020 20:12 ]
Goed dat ik eind vorig jaar een gratis sport compleet pakket voor een jaar heb gekregen. 😋
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Na heel veel gekut lijkt het gelukt te zijn, maar een confirmation mail ho maar... Dus ik kan nog niet zoveel. Meer mensen die ook aan het wachten zijn op het mailtje?
Hier wel een bevestigings mailtje gekregen, kwam eigenlijk direct. (icm Vodafone + Ziggo abbo, wat een besparing heeft dat tot zover opgeleverdSpotmatic schreef op maandag 3 februari 2020 @ 20:49:
Na heel veel gekut lijkt het gelukt te zijn, maar een confirmation mail ho maar... Dus ik kan nog niet zoveel. Meer mensen die ook aan het wachten zijn op het mailtje?
13:37
Bevestigingsmailtje wellicht in de spam? Daar kwam het mailtje voor het wijzigen van mijn wachtwoord wel in terecht.
Ik kreeg overigens een foutmelding. Had Movies en Series L omgezet naar Sport Totaal, maar was denk ik te vlot. Met een kwartiertje een nieuwe poging.
Klikte overigens redelijk vlot door alles heen middels incognito tabblad
Ik kreeg overigens een foutmelding. Had Movies en Series L omgezet naar Sport Totaal, maar was denk ik te vlot. Met een kwartiertje een nieuwe poging.
Klikte overigens redelijk vlot door alles heen middels incognito tabblad
Helaas, mijn accounts lijken al gesynct te zijn maar daar zie ik zowel bij Ziggo als bij Formula1 niets van terug... Het bevestigingsmailtje is ook nooit aangekomen (ook niet in de spam).

Hmm, dat krijg ik nu ook te zien. Ik ga maar even een dag geduld hebben en check het morgen nog eens.Spotmatic schreef op maandag 3 februari 2020 @ 21:47:
Helaas, mijn accounts lijken al gesynct te zijn maar daar zie ik zowel bij Ziggo als bij Formula1 niets van terug... Het bevestigingsmailtje is ook nooit aangekomen (ook niet in de spam).
[Afbeelding]
krijg ik ook te zien, mischien omdat ik een tijd geleden een betaald f1 tv pro account. Heb een ticket ingeschoten en wacht nu op antwoord.Spotmatic schreef op maandag 3 februari 2020 @ 21:47:
[Afbeelding]
Ik heb het geprobeerd zonder een Ziggo totaal sport pakket en inderdaad kreeg ik netjes de melding dat het dan niet mogelijk was.
Daarna nogmaals geprobeerd en dan krijg ik de melding dat mijn account al gesynct was.
Ok geen probleem.
65 voor een jaartje F1 pro vind ik als liefhebber wel te overbruggen
Ben niet van plan om 15 euro extra te betalen per maand voor dat extra pakket wat ik toch niet kijk.
Daarna nogmaals geprobeerd en dan krijg ik de melding dat mijn account al gesynct was.
Ok geen probleem.
65 voor een jaartje F1 pro vind ik als liefhebber wel te overbruggen
Ben niet van plan om 15 euro extra te betalen per maand voor dat extra pakket wat ik toch niet kijk.
[ Voor 13% gewijzigd door MaXeRs op 04-02-2020 10:01 ]
Hier ging het eigenlijk prima, mede ook met vodafone korting en dus "gratis" sport 1 totaal en nu dus ook f1 tv pro, niets teklagen dan denk ik zo.
Same here. Ik wacht ngo even af en anders waag ik er eens een mailtje aan.Spotmatic schreef op maandag 3 februari 2020 @ 21:47:
[Afbeelding]
Ik heb er al een mailtje aan gewaagd en wacht het wel even af. De reactie zal ik uiteraard hier posten!Halfkakkende schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 09:44:
[...]
Same here. Ik wacht ngo even af en anders waag ik er eens een mailtje aan.
Ik heb vanochtend de koppeling gemaakt en het werk nu feiloos
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Hier een reactie gekregen! Met wat vragen naar 'de bekende weg' of ik een Ziggo account heb, een Ziggo Sport Totaal abonnement, of dit ook zichtbaar is bij Ziggo, etc, etc. Ja - ja - ja allemaal!Spotmatic schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 09:51:
[...]
Ik heb er al een mailtje aan gewaagd en wacht het wel even af. De reactie zal ik uiteraard hier posten!
Bij mij werkt het wel gewoon! Dank jullie wel voor het posten hier!
Nette actie, had al Ziggo sport totaal gratis via VF abbo..
Zojuist geregistreerd en ging allemaal vlekkeloos, zowel app als website werken onmiddellijk na registratie...
Zojuist geregistreerd en ging allemaal vlekkeloos, zowel app als website werken onmiddellijk na registratie...
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen na Australië. Of het echt het gewone abonnement is of dat het bv alleen met Nederlands commentaar is.
Zelf heb ik nog een lopend abo tot in maart (pas na op zijn minst Australië vorig jaar afgesloten), dus kan nog even de kat uit de boom kijken.
Denk alleen dat er ook dit jaar wel weer een promo code zal komen rond de testdagen (was AFAIK afgelopen twee jaar ook zo). Dus dat wordt dan even doorbijten.
Van Simyo overstappen naar Vodafone lijkt me in ieder geval goedkoper dan nog een extra F1TV abo afsluiten
Zelf heb ik nog een lopend abo tot in maart (pas na op zijn minst Australië vorig jaar afgesloten), dus kan nog even de kat uit de boom kijken.
Denk alleen dat er ook dit jaar wel weer een promo code zal komen rond de testdagen (was AFAIK afgelopen twee jaar ook zo). Dus dat wordt dan even doorbijten.
Van Simyo overstappen naar Vodafone lijkt me in ieder geval goedkoper dan nog een extra F1TV abo afsluiten
Zojuist even met de chat gesproken van formule 1. Naast dezelfde vragen als jij kreeg, contacten zij nu Ziggo om dit na te gaan.RiCk schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 16:32:
[...]
Hier een reactie gekregen! Met wat vragen naar 'de bekende weg' of ik een Ziggo account heb, een Ziggo Sport Totaal abonnement, of dit ook zichtbaar is bij Ziggo, etc, etc. Ja - ja - ja allemaal!
FF update:
Na mijn chat heb ik zojuist de melding gekregen het syncen nogmaals te proberen en dat heeft geholpen!
Dus: even nogmaals proberen te syncen en anders even via de chat benaderen, dan is het zo gefixed!
[ Voor 20% gewijzigd door Halfkakkende op 04-02-2020 20:18 ]
Verwijderd
Is gewoon met UK Sky F1 verslag als je zou willen. De enige reden voor mij om het te willenRobertMe schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 16:54:
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen na Australië. Of het echt het gewone abonnement is of dat het bv alleen met Nederlands commentaar is.
Zijn er al mensen die aanbiedingen of kortingscodes hebben gevonden voor een heel jaar ?
Het is normaliter o.a. met Sky commentaar ja. Maar niemand die nu weet of de Ziggo gratis variant ook met Sky commentaar is, of dat je dan alsnog verplicht wordt om naar Olav te luisteren.Verwijderd schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 21:07:
[...]
Is gewoon met UK Sky F1 verslag als je zou willen. De enige reden voor mij om het te willen
Ik lees ook nergens zo snel uitzonderingen o.i.d., dus waarom zouden ze het abonnement beperken? Geeft alleen maar extra werk voor hun lijkt me?
Ik heb overigens ook maar even een mailtje gestuurd, want krijg het nog altijd niet aan de praat.
Ik heb overigens ook maar even een mailtje gestuurd, want krijg het nog altijd niet aan de praat.
Bij de ziggo variant kan je op je TV wisselen van audio, maar krijg je geen Engels commentaar. Doe je hetzelfde bij Formule 2 dan wordt vaak het originele audio kanaal ook meegestuurd ( vaak met Alex Jacques en Davide ValsecchiRobertMe schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 21:30:
[...]
Het is normaliter o.a. met Sky commentaar ja. Maar niemand die nu weet of de Ziggo gratis variant ook met Sky commentaar is, of dat je dan alsnog verplicht wordt om naar Olav te luisteren.

In de app kan je allerlei verschillende talen kiezen. Wat er overigens ook wel eens in resulteert dat je op TV in VT3 Jack Plooij en Olav Mol hoort en in de app Rick Winkelman
[ Voor 13% gewijzigd door GertJan2012 op 04-02-2020 21:39 ]
Verwijderd
Je hebt een volledig F1 tv pro abo. Dus ook Sky F1 commentaar kan je beluisteren. 100% zeker weten.RobertMe schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 21:30:
[...]
Het is normaliter o.a. met Sky commentaar ja. Maar niemand die nu weet of de Ziggo gratis variant ook met Sky commentaar is, of dat je dan alsnog verplicht wordt om naar Olav te luisteren.
Was vorig jaar ook zo.
Je kunt ook alles terug kijken met Sky F1 UK commentaar, dan hadden ze dat er ook uitgelaten lijkt me

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2020 22:19 ]
Ik zou ook de aanbieding kunnen nemen, maar heb vorige maand al een abo gekocht/verlengd voor iets van €30. Ook niet de wereld aan kosten, dus denk dat ik het gewoon laat lopen.
Goede actie, meteen tv abo omgezet en aangemeld. Ik heb alleen geen bevestiginsmail ontvangen. Log ik echter in op formula1.com en kijk bij mijn account dan zie ik wel dat de koppeling succesvol is geweest. Ben benieuwd hoe goed het inmiddels werkt. Vorig jaar was het in het begin van het jaar suboptimaal zullen we maar zeggen.
Een hele rij microsoft certificeringen.
Verwijderd
Hoop nu wel eens dat ze na 2 jaar beloven Chromecast ondersteuning te krijgen native support dus, het per maart werkt. Maar zal wel ijdele hoop zijn....
Helemaal mee eens.... al werkt het openzetten van een Chrome tabblad en het casten naar een Chromecast ook wel goed, maar toch een extra handeling.Verwijderd schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 11:36:
Hoop nu wel eens dat ze na 2 jaar beloven Chromecast ondersteuning te krijgen native support dus, het per maart werkt. Maar zal wel ijdele hoop zijn....
Hoop het ook.Verwijderd schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 11:36:
Ik wacht nog op een goede aanbieding, heb de vorige helaas net gemist.
Beloven ze apps voor smart TVs niet al net zo lang? Want dat zie ik dan liever. Gewoon lekker direct op de TV aanzetten i.p.v. via telefoon.Verwijderd schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 11:36:
En een Android TV app (heb een SHIELD) moet toch niet zo moeilijk zijn lijkt mij, immers hebben ze al een Android app, die op de SHIELD werkt (sideloaden).
Hmm, ik krijg de aanbieding niet werkend. Ik blijf tegen een fout aanlopen dat mijn accounts al gesynced zijn. Nu heb ik op mijn F1 account een F1 TV abo (niet Pro) lopen, zou dit voor de fout kunnen zorgen?
Verwijderd
Werkt, maar vind de kwaliteit maar middelmatig als je het zo doet.GertJan2012 schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 11:42:
[...]
Helemaal mee eens.... al werkt het openzetten van een Chrome tabblad en het casten naar een Chromecast ook wel goed, maar toch een extra handeling.
Bij Apple tv van een kennis werkt het veel beter via safari Airplay naar Apple tv. Maar om nu speciaal €200 daar voor uit te geven
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2020 12:47 ]
Ah balen. Zag gister een Ziggo monteur bezig in de wijkkast, nieuwe buren aansluiten. Vreesde er al voor en inderdaad, na 3 jaar hebben ze dan eindelijk de stekker eruit getrokken hier.
Geen gratis F1 via de kabel meer.
Gelukkig lijkt de Ziggo Sport Totaal app AirPlay ondersteuning te hebben, hoop alleen dat de kwaliteit daarvan redelijk gaat zijn tijdens de uitzendingen.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Wat een vervelende buur heb je tochWhatsappHack schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 14:54:
Ah balen. Zag gister een Ziggo monteur bezig in de wijkkast, nieuwe buren aansluiten. Vreesde er al voor en inderdaad, na 3 jaar hebben ze dan eindelijk de stekker eruit getrokken hier.Geen gratis F1 via de kabel meer.
Update: met de F1 support medewerker heb ik diverse mails uitgewisseld, eerst alle standaard oplossingen, maar uiteindelijk heeft hij mijn F1 account "geüpdate". Toen ging het registreren in 1x goed, en de bevestigingsmail kwam ook gelijk!Spotmatic schreef op maandag 3 februari 2020 @ 21:47:
[Afbeelding]
Ja en dat heeft dan een PSV-shirtje in de auto hangen. Ga dan ook naar KPN ipv de vijand.
Ik vind het wel stom dat je je Ziggo Sport Totaal niet kan koppelen aan F1TV. Het is hetzelfde pakket, maar zonder MijnZiggo kom je er niet in. Leip want de voorwaarden stellen dat je Ziggo klant met Ziggo Sport Totaal abo moet zijn. Ik ben klant van Ziggo, via de Sport app
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Top dit
De beeldkwaliteit via f1tv.formula1.com was vorig seizoen stuk hoger dan via ziggogo.tv, voor mij was dat de belangrijkste reden om een abbo op F1 TV pro te nemen. (kijk altijd achter mijn computer)
Scheelt toch weer 60 euro per jaar.
De beeldkwaliteit via f1tv.formula1.com was vorig seizoen stuk hoger dan via ziggogo.tv, voor mij was dat de belangrijkste reden om een abbo op F1 TV pro te nemen. (kijk altijd achter mijn computer)
Scheelt toch weer 60 euro per jaar.
Toch ff gevraagd aan F1: helaas. Ziggo heeft er bewust voor gekozen om abonnementen van Ziggo Sport Totaal via de app uit te sluiten. Zelfde pakket, maar geen F1TV.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:00
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Jammer daar loop ik dus ook tegenaan. Maar goed ik ga niet extra overstappen naar Ziggo.WhatsappHack schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 19:54:
Toch ff gevraagd aan F1: helaas. Ziggo heeft er bewust voor gekozen om abonnementen van Ziggo Sport Totaal via de app uit te sluiten. Zelfde pakket, maar geen F1TV.
Heb mijn abo voor F1TV vorig jaar al opnieuw gekocht met de 50 % kortingcode. Mijn oude verloopt deze maand.
⛔ Trackers of betalen ⛔
Gisteten berichtje gestuurd via de site.
Vandaag reactie met daarin de standaard vragen (die ik in het berichtje al grotendeels beantwoord had) én een link om het nogmaals te proberen.
Geklikt >> ingelogd op F1 TV >> geklikt op de actie >> ingelogd bij Ziggo >> ........ "WELKOM BIJ F1
Je aanmelding is geactiveerd"
Duurde echt nog geen tien tellen na het klikken op de link.
Vandaag reactie met daarin de standaard vragen (die ik in het berichtje al grotendeels beantwoord had) én een link om het nogmaals te proberen.
Geklikt >> ingelogd op F1 TV >> geklikt op de actie >> ingelogd bij Ziggo >> ........ "WELKOM BIJ F1
[ Voor 8% gewijzigd door B-Real op 05-02-2020 20:17 ]
Hier werkt het nu ook! Maar zonder verdere instructies van F1TV zelf.B-Real schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 20:16:
Gisteten berichtje gestuurd via de site.
Vanmorgen nieuwe poging en die was raak!
Nu heb ik alleen twee abonnementen in beeld: 1 TV Access - sinds december met 50% korting en dan die via Ziggo. Gaan vanzelf zien of het nu allemaal werkt!
Bij mij ook! Hebben ze toch wat aangepastRiCk schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 08:01:
[...]
Hier werkt het nu ook! Maar zonder verdere instructies van F1TV zelf.
Vanmorgen nieuwe poging en die was raak!
Nu heb ik alleen twee abonnementen in beeld: 1 TV Access - sinds december met 50% korting en dan die via Ziggo. Gaan vanzelf zien of het nu allemaal werkt!
Op mijn LG C9 werkt F1TV gewoon via de standaard browser van de TV. Gewoon de browser starten, naar www.f1tv.com gaan, inloggen, stream starten en op fullscreen zetten. Werkt verrassend goed met alle opties die je in een 'normale' browser ook hebt. Geen gedoe met laptops of chromecasts, heerlijk.RobertMe schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 11:46:
[...]
Beloven ze apps voor smart TVs niet al net zo lang? Want dat zie ik dan liever. Gewoon lekker direct op de TV aanzetten i.p.v. via telefoon.
En een Android TV app (heb een SHIELD) moet toch niet zo moeilijk zijn lijkt mij, immers hebben ze al een Android app, die op de SHIELD werkt (sideloaden).
Hmm, dat zou ik eens kunnen proberen op mijn E6. Maar meen dat eerder hier veel issues langs kwamen, voornamelijk met inloggen. En daarnaast gebruik ik de magic remote nooit. Bij de E6 zitten twee remotes, de volledige, "met magic", en een kleine zonder. En gebruik alleen die laatste, maar misschien werkt de vele compactere remote uit China, die ik nu op de SHIELD heb, ook op de TV.PatrickPR schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 08:24:
[...]
Op mijn LG C9 werkt F1TV gewoon via de standaard browser van de TV. Gewoon de browser starten, naar www.f1tv.com gaan, inloggen, stream starten en op fullscreen zetten. Werkt verrassend goed met alle opties die je in een 'normale' browser ook hebt. Geen gedoe met laptops of chromecasts, heerlijk.
Ik heb geen problemen ondervonden met inloggen zelf, heck, eigenlijk heb ik sowieso geen noemenswaardige problemen gezien. Het is voor mij de snelste manier om formule 1 op te zetten, en de beeldkwaliteit is soepeler dan bijv. de laptop op de TV aansluiten. Via de chromecast heb ik eerlijk gezegd nog nooit geprobeerd, maar ik zal dit ook eens uitvogelen.RobertMe schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 08:28:
[...]
Hmm, dat zou ik eens kunnen proberen op mijn E6. Maar meen dat eerder hier veel issues langs kwamen, voornamelijk met inloggen. En daarnaast gebruik ik de magic remote nooit. Bij de E6 zitten twee remotes, de volledige, "met magic", en een kleine zonder. En gebruik alleen die laatste, maar misschien werkt de vele compactere remote uit China, die ik nu op de SHIELD heb, ook op de TV.
Ik ben juist enorm fan van de magic remote. Er zit ook geen andere ab bij de C9. Ik vind het bewegen van de ab juist enorm prettig.
'inloggen', met een 20 tekens wachtwoord (at random) moet ik zeggen dat het met een afstandbediening nog best een uitdaging isPatrickPR schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 08:24:
[...]
Op mijn LG C9 werkt F1TV gewoon via de standaard browser van de TV. Gewoon de browser starten, naar www.f1tv.com gaan, inloggen, stream starten en op fullscreen zetten. Werkt verrassend goed met alle opties die je in een 'normale' browser ook hebt. Geen gedoe met laptops of chromecasts, heerlijk.
Ziggo opgezegd, beloofde app komt maar niet, behalve voor mensen op het netwerk van Ziggo, welke niet werkt voor de non-ziggo mensen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Waarom heb je voor zo'n site een 20 random tekens wachtwoord, 4 cijfers is toch meer dan genoeg?SinergyX schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 09:18:
[...]
'inloggen', met een 20 tekens wachtwoord (at random) moet ik zeggen dat het met een afstandbediening nog best een uitdaging isZiggo sport go is precies hetzelfde, die loopt nog regelmatig vast, dat ik nu maar gewoon een HDMI van mijn PC naar TV laat gaan om zo maar te kijken.
Ziggo opgezegd, beloofde app komt maar niet, behalve voor mensen op het netwerk van Ziggo, welke niet werkt voor de non-ziggo mensen.
Mooi, heb er ook een belletje aan gewaagd naar Ziggo en mobiele telefoon abbonement M toegevoegd aan mijn pakket en het ZIggo Sport Totaal pakket.
Mijn F1TV Pro loopt eind deze maand af dus perfect moment om deze combi te nemen.
Als toetje extra 10GB per maand voor 2 jaar gratis voor mobiel (1GB) erbij gekregen.
Toffe deal!
Mijn F1TV Pro loopt eind deze maand af dus perfect moment om deze combi te nemen.
Als toetje extra 10GB per maand voor 2 jaar gratis voor mobiel (1GB) erbij gekregen.

Toffe deal!
Met een dubbel abonnement oppassen he. Ze zeggen wss niet voor niets dat je zelf je oude abo moet stopzetten
Verwijderd
En met Sky F1 commentatoren las ik. Beter!JohanKupers schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 18:59:
https://m.gpupdate.net/nl...en-in-barcelona-live-uit/
Testdagen live te zien op F1 TV Pro.
Nu ook de 2e week? Dat was vorig jaar niet het geval, mooi zo 👍JohanKupers schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 18:59:
https://m.gpupdate.net/nl...en-in-barcelona-live-uit/
Testdagen live te zien op F1 TV Pro.
Testing, one, two ...
Vanaf 2020 verminderd testen dus ik dacht geen 2e week en ook geen zomertest. Of ben ik nu in de war met 2021?hardware-lover schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 20:06:
[...]
Nu ook de 2e week? Dat was vorig jaar niet het geval, mooi zo 👍
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
2x 3 dagen ipv 2x 4.Tylocke schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 20:11:
[...]
Vanaf 2020 verminderd testen dus ik dacht geen 2e week en ook geen zomertest. Of ben ik nu in de war met 2021?
Testing, one, two ...
Je hebt helemaal gelijk! Ik weet niet hoe ik bij een enkele week testen kwam. Ik vond dat erg leuk om te luisteren. Leek wel een podcast, veel vrijer format.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Wanneer krijgen we nou eindelijk eens 4K. Op YouTube staat 1 demo filmpje van Baku vorig jaar en dat is gewoonweg fantastisch op mijn Oled.
Elk jaar denk ik weer, het zal nu toch wel. Maar nee.
een treffende spreuk
Ik heb even snel gezocht maar zag het nergens staan. Ik heb thuis KPN maar wel het ziggo sport pakket om F1 te kunnen kijken. Heb ik dan ook de mogelijkheid om die koppeling met F1TV te kunnen maken?
alvast bedankt!
alvast bedankt!
Dan zou ik nog wat beter zoeken: het is al minimaal 5x voorbij gekomen hier.Titu schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 11:27:
Ik heb even snel gezocht maar zag het nergens staan. Ik heb thuis KPN maar wel het ziggo sport pakket om F1 te kunnen kijken. Heb ik dan ook de mogelijkheid om die koppeling met F1TV te kunnen maken?
Maar om je direct het antwoord te geven: nee, die mogelijkheid heb je niet. Dit is alleen voor Ziggoklanten (die dus gebruik maken van kabel-TV van Ziggo).
Oh mijn excuus. maar bedankt voor je antwoord.don_jorg schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 11:30:
[...]
Dan zou ik nog wat beter zoeken: het is al minimaal 5x voorbij gekomen hier.
Maar om je direct het antwoord te geven: nee, die mogelijkheid heb je niet. Dit is alleen voor Ziggoklanten (die dus gebruik maken van kabel-TV van Ziggo).
Heeft iemand een trucje om te casten naar de tv met de F1 pro app?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Verwijderd
Heb maar een Apple TV aangeschaft, daar kan je gewoon in de browser Airplayen naar de tv in HD kwaliteit. Werkt helemaal top. Vond de Chromecast kwaliteit maar bagger vanaf de Mac in Chrome.Leoon. schreef op zondag 9 februari 2020 @ 11:19:
Heeft iemand een trucje om te casten naar de tv met de F1 pro app?
Native Chromecast support zal toch nog wel jaren duren want ze beloven het al 2 jaar. F1 is me dat geld wel waard en ik bespaar toch al €60 per jaar door dat ik F1 sport pro bij Ziggo er gratis bij heb.
Oké ik voorzie 1 optie van Android mobiel via web video caster, ga dat eens proberen.Verwijderd schreef op zondag 9 februari 2020 @ 11:27:
[...]
Heb maar een Apple TV aangeschaft, daar kan je gewoon in de browser Airplayen naar de tv in HD kwaliteit. Werkt helemaal top. Vond de Chromecast kwaliteit maar bagger vanaf de Mac in Chrome.
Native Chromecast support zal toch nog wel jaren duren want ze beloven het al 2 jaar. F1 is me dat geld wel waard en ik bespaar toch al €60 per jaar door dat ik F1 sport pro bij Ziggo er gratis bij heb.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Verwijderd
Heb geen Android telefoon dus kan het niet testen, hou ons op de hoogte of het een beetje werktLeoon. schreef op zondag 9 februari 2020 @ 12:18:
[...]
Oké ik voorzie 1 optie van Android mobiel via web video caster, ga dat eens proberen.
Ja. ik had het eigenlijk wel bij Ziggo verwacht vanwege de komst van de Next, maar het is nog erg stil. Heb al wel een keer een F1-uitzending van Ziggo in 4K mogen zien en dat verschil was enorm.pro_6or schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 01:29:
Wanneer krijgen we nou eindelijk eens 4K. Op YouTube staat 1 demo filmpje van Baku vorig jaar en dat is gewoonweg fantastisch op mijn Oled.
Oei. Werkt als een zonnetje. Niet met de app, je moet via de website opstarten. Dan via instellingen delen naar web video caster. Daar de video starten, casten naar tv en dan neemt (in mijn geval) de ingebouwde Chromecast het over. Dit is zeker Full HD. Nu is het begin nog, even wachten of het vloeiend genoeg loopy met de race zelf. Op het eerste gezicht: ja.Verwijderd schreef op zondag 9 februari 2020 @ 12:20:
[...]
Heb geen Android telefoon dus kan het niet testen, hou ons op de hoogte of het een beetje werkt
Edit: Inmiddels rondje 3. Als een zonnetje. 0x bufferen en loopt vloeiend. 1 probleem minder voor mij dus.
Edit2: En toen sloot mijn mobiel of ik wat dan ook de app af en kan ik alles opnieuw doen....
Edit3: Voor zekerheid URL gekopieerd als het weer zou gebeuren. Kon stream herstarten waar hij gekapt was. Toen mobiel weggelegd nadat ik accuoptimalisatie gecheckt heb e.d. Heb zelfs twee keer doorgespoeld en bleef gewoon spelen. Werkt super
[ Voor 27% gewijzigd door Oekol op 09-02-2020 14:01 ]
Verwijderd
En ook verschillende audiosporen audio? Dus Engels en Nederlands? Fijn dat het werkt!Leoon. schreef op zondag 9 februari 2020 @ 12:57:
[...]
Oei. Werkt als een zonnetje. Niet met de app, je moet via de website opstarten. Dan via instellingen delen naar web video caster. Daar de video starten, casten naar tv en dan neemt (in mijn geval) de ingebouwde Chromecast het over. Dit is zeker Full HD. Nu is het begin nog, even wachten of het vloeiend genoeg loopy met de race zelf. Op het eerste gezicht: ja.
Edit: Inmiddels rondje 3. Als een zonnetje. 0x bufferen en loopt vloeiend. 1 probleem minder voor mij dus.
Edit2: En toen sloot mijn mobiel of ik wat dan ook de app af en kan ik alles opnieuw doen....
Edit3: Voor zekerheid URL gekopieerd als het weer zou gebeuren. Kon stream herstarten waar hij gekapt was. Toen mobiel weggelegd nadat ik accuoptimalisatie gecheckt heb e.d. Heb zelfs twee keer doorgespoeld en bleef gewoon spelen. Werkt super
Op deze manier werkt het ook via AirPlay binnen iOS. Als je via Safari naar de website van F1TV Pro gaat i.p.v. de app kun je gewoon netjes streamen middels AirPlay.Leoon. schreef op zondag 9 februari 2020 @ 12:57:
[...]
Oei. Werkt als een zonnetje. Niet met de app, je moet via de website opstarten. Dan via instellingen delen naar web video caster. Daar de video starten, casten naar tv en dan neemt (in mijn geval) de ingebouwde Chromecast het over. Dit is zeker Full HD. Nu is het begin nog, even wachten of het vloeiend genoeg loopy met de race zelf. Op het eerste gezicht: ja.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat zou ik voor je uit moeten zoeken. Had nu met Engels en dat vond ik prima.Verwijderd schreef op zondag 9 februari 2020 @ 16:45:
[...]
En ook verschillende audiosporen audio? Dus Engels en Nederlands? Fijn dat het werkt!
Maar airplay wordt ook daadwerkelijk ondersteund toch? Het icoon van casten komt echt niet tevoorschijn.Rivanov schreef op zondag 9 februari 2020 @ 16:50:
[...]
Op deze manier werkt het ook via AirPlay binnen iOS. Als je via Safari naar de website van F1TV Pro gaat i.p.v. de app kun je gewoon netjes streamen middels AirPlay.
Ik ben zelf erg blij met de ondertiteling in de F1 TV Pro app, maar ik zie wel dat het hetzelfde is als de live ondertiteling. Met alle typfouten en fonetische schrijfwijzen die daarbij horen. Achteraf vindt er dus geen redactie/verbetering plaats. Ik vind het wel een hele verbetering t.o.v. het NL commentaar.
Weet wel dat die app werkt voor enkele keren streamen. Erna dien je ervoor te betalen.Leoon. schreef op zondag 9 februari 2020 @ 12:18:
[...]
Oké ik voorzie 1 optie van Android mobiel via web video caster, ga dat eens proberen.
Zelf heb ik dat wel gedaan en geen spijt van gehad. Ook al moet ik wel zeggen dat ik F1 TV er niet op heb geprobeerd.
Is er bekend of (nu F1 Pro dus aangeboden wordt aan mensen met Ziggo Sport Totaal) ook de Engelse audio-commentaar-stream als keuze wordt aangeboden op de zender? Zoals nu ook bij het internationale voetbal wel gebeurd. Dan kan je tenminste kiezen tussen Olav en het alternatief.
Of is hier al ergens een petitie voor?
Verwacht het eerlijk gezegd niet , dat heeft namelijk weinig tot niets te maken met de “samenwerking” met F1 tv pro. De Formule 2 zend immers de laatste paar jaar bij ziggo wél 2 audiokanalen mee. Dus daar heb je ook Engels commentaar met Alex Jacques en Davide Valschecchi. Vele malen beter dan Ronald van Dam en Meindert van Buuren.cs-tweak schreef op zondag 9 februari 2020 @ 18:59:
Is er bekend of (nu F1 Pro dus aangeboden wordt aan mensen met Ziggo Sport Totaal) ook de Engelse audio-commentaar-stream als keuze wordt aangeboden op de zender? Zoals nu ook bij het internationale voetbal wel gebeurd. Dan kan je tenminste kiezen tussen Olav en het alternatief.
Niet iedereen met Ziggo heeft nu ook toegang tot F1 tv pro, dus daar zit nog wel verschil in. Het zou wel de ideale oplossing zijn.
I served in a company of heroes.
Probleem dat ik zie: het commentaar is afkomstig van Sky. Dat kan dus niet zomaar worden gebruikt door Ziggo.Vuvuzela schreef op zondag 9 februari 2020 @ 21:27:
Niet iedereen met Ziggo heeft nu ook toegang tot F1 tv pro, dus daar zit nog wel verschil in. Het zou wel de ideale oplossing zijn.
Ja, en terug te vinden in dit topic.BasvanS schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 20:31:
Weet iemand of je F1TV PRO ook kunt koppelen aan Ziggo Sport Totaal via KPN?
spoiler:
Antwoord: nee, kan niet
Iemand ervaring met Ziggo Go op Curaçao? Werkt dat nu wel of niet?
Ik zit tijdens race 1 en 2 op Curaçao, en wil de races wel even kijken.
Toevallig daar eens wat over gelezenJackson6 schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 10:20:
Iemand ervaring met Ziggo Go op Curaçao? Werkt dat nu wel of niet?
Dit zou dus moeten werken.
tijdens race 2 zit je niet op curacao (meer). China is gecancelled (of iig uitgesteld)
een treffende spreuk
China was race 4 of 5?pro_6or schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 17:26:
tijdens race 2 zit je niet op curacao (meer). China is gecancelled (of iig uitgesteld)
Australië, Bahrein, Vietnam, China (, Nederland). Zoiets uit mijn hoofd.
Dan klopt alles in jouw hoofdRobertMe schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 17:37:
[...]
China was race 4 of 5?
Australië, Bahrein, Vietnam, China (, Nederland). Zoiets uit mijn hoofd.
De wintertests komen eraan en je zit bij KPN, hoe gaan we deze kijken?
Heeft iemand zo vroeg al een idee of tip
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
F1TV Pro?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
KPN kan je niet helpen, ziggo, telfort, tele2 whatever ook niet.G_Dragon schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 12:52:
De wintertests komen eraan en je zit bij KPN, hoe gaan we deze kijken?
Enige optie is een stream van F1 tv pro.
Oh dat is wel balen, dan is mijn enige optie om te gaan duimen dat Reddit zoals vorig jaar een livestream in de lucht weet te krijgen.Vuvuzela schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 12:59:
[...]
KPN kan je niet helpen, ziggo, telfort, tele2 whatever ook niet.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Je kan toch ziggo sport pakket nemen bij KPN?Vuvuzela schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 12:59:
[...]
KPN kan je niet helpen, ziggo, telfort, tele2 whatever ook niet.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Dan heb je nog steeds geen gratis F1 TV Pro, die 'krijg' je alleen als je Ziggo kabel klant met het sport totaal pakket bent.Tylen schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 13:16:
[...]
Je kan toch ziggo sport pakket nemen bij KPN?
⛔ Trackers of betalen ⛔
Ziggo zend niet de hele dag live uit. Alleen een kort itempje evt.Tylen schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 13:16:
[...]
Je kan toch ziggo sport pakket nemen bij KPN?
Die krijg je ook als je jaarlijks €60 (of iets in die buurt) naar FOM over maakt. Wat overigens goedkoper is dan een compleet Ziggo Sport Totaal pakket (tenzij je die afneemt in combinatie met Ziggo Vodafone combi deal).JohanKupers schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 14:25:
[...]
Dan heb je nog steeds geen gratis F1 TV Pro, die 'krijg' je alleen als je Ziggo kabel klant met het sport totaal pakket bent.
Wat dat betreft snap ik de vraag van @G_Dragon ook niet. Als je gewoon een F1TV Pro abo afneemt kun je elke dag van het jaar F1 kijken incl. alle live sessies bekijken. Daarvoor hoef je niet te hopen op "Reddit streams" die live iets uitzenden en hoef je ook geen Ziggo abo voor te hebben.
Ik wil de races zelf graag in 1080p of 4k zien, maar voor die testdagen ga ik proberen een gratis live stream te vinden. Ik snap je punt dat het makkelijker is om een een F1TV abo aan te schaffen, maar het enige wat ik ermee doe is de wintertest bekijken.RobertMe schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 14:42:
[...]
Die krijg je ook als je jaarlijks €60 (of iets in die buurt) naar FOM over maakt. Wat overigens goedkoper is dan een compleet Ziggo Sport Totaal pakket (tenzij je die afneemt in combinatie met Ziggo Vodafone combi deal).
Wat dat betreft snap ik de vraag van @G_Dragon ook niet. Als je gewoon een F1TV Pro abo afneemt kun je elke dag van het jaar F1 kijken incl. alle live sessies bekijken. Daarvoor hoef je niet te hopen op "Reddit streams" die live iets uitzenden en hoef je ook geen Ziggo abo voor te hebben.
We zitten net in ons nieuwe huis en heb getwijfeld over Ziggo, heb ze toen benaderd of ik de Horizon Box Next kon krijgen. Dat was alleen bij TV Max of Internet Max te verkrijgen en ik was bereid om dit te doen, tot ik de vraag stelde of ik de horizon box next weer moest inleveren bij wijziging aan het abbo wanneer ik na 1 jaar trouwe klant te zijn. Tot mijn grote teleurstelling kreeg ik keihard ja te horen, sorry maar ik vind dat je op zijn minst de trouwe klanten hun kastje moet laten behouden.
En daarbij nog het feit dat Ziggo over oude techniek Coax werkt
Dan neem je een maand abo?G_Dragon schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 15:05:
[...]
Ik snap je punt dat het makkelijker is om een een F1TV abo aan te schaffen, maar het enige wat ik ermee doe is de wintertest bekijken.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Dit topic is gesloten.
Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
Voor de F1TV gebruikers met inlogproblemen, deze directe link werkt misschien.
https://f1tv.formula1.com/dr/index.html
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
Voor de F1TV gebruikers met inlogproblemen, deze directe link werkt misschien.
https://f1tv.formula1.com/dr/index.html