Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?

Pagina: 1 ... 53 54 55 Laatste
Acties:

• D-dark
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 14:10
G_Dragon schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 15:05:
[...]

Ik wil de races zelf graag in 1080p of 4k zien, maar voor die testdagen ga ik proberen een gratis live stream te vinden. Ik snap je punt dat het makkelijker is om een een F1TV abo aan te schaffen, maar het enige wat ik ermee doe is de wintertest bekijken.
Dat roept bij mij de vraag op hoe je de normale races dan überhaupt bekijkt?
Met mijn jaarabonnement op F1Pro kan ik zowel de testdagen als de liveraces zien.

Werd het een beetje zat om een skystream optezoeken.

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[...]
[knip]
En daarbij nog het feit dat Ziggo over oude techniek Coax werkt :D
Satelliet "werkt" ook nog over "oude" coax :+ (waarmee ze de 4k streams ook delen)

A smile a day....

• GoldenBatt
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 15:26
[...]

Ik wil de races zelf graag in 1080p of 4k zien, maar voor die testdagen ga ik proberen een gratis live stream te vinden. Ik snap je punt dat het makkelijker is om een een F1TV abo aan te schaffen, maar het enige wat ik ermee doe is de wintertest bekijken.

...

En daarbij nog het feit dat Ziggo over oude techniek Coax werkt :D
Je kan ook gewoon voor de testdagen een maand F1tv PRO afsluiten. is wel 8 euro, maar dan heb je het wel in goede kwaliteit en zonder geauwhoer ;)

En ja, coax gaat al even mee, met kan nog prima moderne snelheden halen. Maar het duurt wel even voor dat Ziggo hun netwerk zover heeft dat je ook moderne upload snelheid haalt helaas :+

Specs!

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 14:19
D-dark schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 16:32:
[...]

Dat roept bij mij de vraag op hoe je de normale races dan überhaupt bekijkt?
Met mijn jaarabonnement op F1Pro kan ik zowel de testdagen als de liveraces zien.

Werd het een beetje zat om een skystream optezoeken.
Ik betaal bij kpn voor het ziggo totaal pakket om de races te bekijken :). Kan je f1pro ook als app op een smart tv downloaden en in 1080p scherp beeld bekijken?

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• D-dark
G_Dragon schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 21:12:
[...]

Ik betaal bij kpn voor het ziggo totaal pakket om de races te bekijken :). Kan je f1pro ook als app op een smart tv downloaden en in 1080p scherp beeld bekijken?
Helaas niet. Chromecast wordt ook nog niet ondersteund. Meesten koppelen een laptop aan de tv en kijken op die manier. Zelf kijk ik de races op mijn computer monitor. 27 inch dus groot zat.

• RobertMe
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 15:31
G_Dragon schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 21:12:
[...]

Wat @D-dark zegt. Officieel is er nog alleen een app voor telefoons, en zelfs niet voor tablets AFAIK. Maar als je heel toevallig een TV met Android TV hebt, of een NVidia SHIELD of vergelijkbaar device met Android (TV) erop kun je de APK wel sideloaden. Bediening met een pointer is dan wel verplicht uiteraard, menu's zijn in "telefoon portrait" maar video speelt gewoon "fullscreen" in landscape en is in 1080p. Kwaliteit lijkt wel minder te zijn dan Ziggo (over coax).

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@RobertMe, dat laatste is juist. De live HD feed komt op zo'n 5.5Mbit, Ziggo zit op het dubbele daarvan. Maar over het algemeen is het prima te doen, beeldkwaliteit is ruim voldoende

A smile a day....

• G_Dragon
D-dark schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 21:28:
[...]

Helaas niet. Chromecast wordt ook nog niet ondersteund. Meesten koppelen een laptop aan de tv en kijken op die manier. Zelf kijk ik de races op mijn computer monitor. 27 inch dus groot zat.
@RobertMe

Ah oke, is het wel scherp beeld met minimaal 1080p kwaliteit? :) Heb geen zin in pixels of buffering onder een race..

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Asomers
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 27-03 15:45
Ik ben woonachtig in België en zou graag F1tv Pro hebben.
Echter niet als het met verplicht Frans of Duits commentaar is, héb ik namelijk niks aan.
Iemand die weet als dit kan omzeild worden op een of andere manier zodat hij mij als Nederlander ziet, zodat ik wel Engels commentaar heb.

• leekers
  • Registratie: januari 2014
  • Nu online
G_Dragon schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 23:32:
[...]

@RobertMe

Ah oke, is het wel scherp beeld met minimaal 1080p kwaliteit? :) Heb geen zin in pixels of buffering onder een race..
Terwijl wij in Europa zitten te klooien met side loads en streamen van een shitty 1080 via een laptop ondertussen in een ander deel van de wereld 4k op 65" inch tv schermen

https://www.foxtel.com.au/watch/f1.html

"Beautiful Clean Coal"

• demonic
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 01-04 12:35
leekers schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 11:03:
[...]

Terwijl wij in Europa zitten te klooien met side loads en streamen van een shitty 1080 via een laptop ondertussen in een ander deel van de wereld 4k op 65" inch tv schermen

https://www.foxtel.com.au/watch/f1.html
skysport (UK) doet ook 4k.. dus ja... ook in europa..

• TripleQ
  • Registratie: juni 2004
  • Niet online
Asomers schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 10:53:
Ik ben woonachtig in België en zou graag F1tv Pro hebben.
Echter niet als het met verplicht Frans of Duits commentaar is, héb ik namelijk niks aan.
Iemand die weet als dit kan omzeild worden op een of andere manier zodat hij mij als Nederlander ziet, zodat ik wel Engels commentaar heb.
Check de topic warning hieronder eens

• G_Dragon
@RobertMe @D-dark

Is de commentaar op f1tv pro nederlands of engels? Ik zou me laptop doormiddel van een hdmi kabel kunnen aansluiten op me 49inch tv, alleen vraag ik me af of de kwaliteit wel minimaal 1080p is.

• RobertMe
G_Dragon schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 16:12:
@RobertMe @D-dark

Is de commentaar op f1tv pro nederlands of engels?
Ja :+ Beiden kan en kun je gewoon zelf selecteren.

Kwaliteit is wat mij betreft goed genoeg, maar toen ik aan het begin van het seizoen toen de werking nog minder was noodgedwongen terug moest naar TV / Ziggo schrok ik mij toch wel van het verschil. (Dat Ziggo beter was dus)

Maar wellicht komt het ook omdat ik meer voor het racen kijk dan voor de geweldige beelden :p Beetje het idee van met nostalgie terug kijken naar oude spelletjes en als je ze nu terug ziet je schrikt van de slecht graphics. Het "verhaal" is belangrijker dan hoe het er uit ziet.

• G_Dragon
RobertMe schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 16:16:
[...]

Ja :+ Beiden kan en kun je gewoon zelf selecteren.

Kwaliteit is wat mij betreft goed genoeg, maar toen ik aan het begin van het seizoen toen de werking nog minder was noodgedwongen terug moest naar TV / Ziggo schrok ik mij toch wel van het verschil. (Dat Ziggo beter was dus)

Maar wellicht komt het ook omdat ik meer voor het racen kijk dan voor de geweldige beelden :p Beetje het idee van met nostalgie terug kijken naar oude spelletjes en als je ze nu terug ziet je schrikt van de slecht graphics. Het "verhaal" is belangrijker dan hoe het er uit ziet.
Ah wat een informatie! Bedankt daarvoor, weet u toevallig of het 720p of 1080p is?

• RobertMe
G_Dragon schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 16:20:
[...]

Ah wat een informatie! Bedankt daarvoor, weet u toevallig of het 720p of 1080p is?
Volgens mij wel 1080p. Maar door hogere compressie kan(/zal) de kwaliteit alsnog lager zijn. Het is in mijn herinnering in ieder geval niet zo scherp als gewoon Ziggo. Maar het kan natuurlijk best dat ze nu voor het nieuwe seizoen dat weer verbeterd hebben. Maar zal voor F1TV ook zoeken naar een juiste balans zijn. In Nederland heeft iedereen over het algemeen een snelle breedbandverbinding waardoor een live stream in een hoge kwaliteit / hoge bitrate niet direct een issue is. Maar F1TV is natuurlijk in veel meer landen beschikbaar waardoor of de snelheid er niet naar is of datalimieten ervoor zorgen dat er liever in lagere bandbreedte wordt gekeken.

• G_Dragon
RobertMe schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 16:25:
[...]

Volgens mij wel 1080p. Maar door hogere compressie kan(/zal) de kwaliteit alsnog lager zijn. Het is in mijn herinnering in ieder geval niet zo scherp als gewoon Ziggo. Maar het kan natuurlijk best dat ze nu voor het nieuwe seizoen dat weer verbeterd hebben. Maar zal voor F1TV ook zoeken naar een juiste balans zijn. In Nederland heeft iedereen over het algemeen een snelle breedbandverbinding waardoor een live stream in een hoge kwaliteit / hoge bitrate niet direct een issue is. Maar F1TV is natuurlijk in veel meer landen beschikbaar waardoor of de snelheid er niet naar is of datalimieten ervoor zorgen dat er liever in lagere bandbreedte wordt gekeken.
Ah dat klinkt super! Ik betaal namelijk nu 15 euro p.m voor de formule 1 bij KPN en het werkt perfect. Ik heb nu genoeg informatie gekregen over f1tv pro, alleen het moet gewoon wel altijd werken. Niet dat wanneer er een wedstrijd is de streams niet werken, via ziggo totaal heb ik al jaren geen storing meegemaakt.

Jullie antwoorden en uitleg klinken allemaal erg positief en lijkt me ook sterk dat zo'n wereldwijd bedrijf het fout kan doen :).

• RobertMe
G_Dragon schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 16:48:
Jullie antwoorden en uitleg klinken allemaal erg positief en lijkt me ook sterk dat zo'n wereldwijd bedrijf het fout kan doen :).
* RobertMe denkt terug aan GP Canada...

Toen viel 5 minuten voor de start de stream uit en was het ver in de race voordat het weer werkte. Overigens heeft toen wel iedereen een refund gekregen. Verklaring van hun was toen dat ze vooraf een storing hadden en daarom waren gewisseld naar het backup systeem, maar dat bleek ook een storing te hebben...
Overigens daarna IIRC nooit meer problemen gehad (in ieder geval niet zo groot). En "gewisseld naar backup maar ook die had problemen" geeft wel aan dat ze serieus ermee omgaan en blijkbaar twee gescheiden systemen draaien zodat als primaire kapot is de tweede kan over nemen.

Long story short: aan het begin van het seizoen vond ik het relatief duur, ondanks 25% korting. Na Canada zeg maar vond ik het het geld wel waard. Als in: er is een hoop verbeterd sinds de seizoensstart (bv ook vaak bufferen etc bij de eerste races. Duidelijk dat ze aan hun kant te weinig capaciteit hadden).

• G_Dragon
RobertMe schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 17:17:
[...]

* RobertMe denkt terug aan GP Canada...

Toen viel 5 minuten voor de start de stream uit en was het ver in de race voordat het weer werkte. Overigens heeft toen wel iedereen een refund gekregen. Verklaring van hun was toen dat ze vooraf een storing hadden en daarom waren gewisseld naar het backup systeem, maar dat bleek ook een storing te hebben...
Overigens daarna IIRC nooit meer problemen gehad (in ieder geval niet zo groot). En "gewisseld naar backup maar ook die had problemen" geeft wel aan dat ze serieus ermee omgaan en blijkbaar twee gescheiden systemen draaien zodat als primaire kapot is de tweede kan over nemen.

Long story short: aan het begin van het seizoen vond ik het relatief duur, ondanks 25% korting. Na Canada zeg maar vond ik het het geld wel waard. Als in: er is een hoop verbeterd sinds de seizoensstart (bv ook vaak bufferen etc bij de eerste races. Duidelijk dat ze aan hun kant te weinig capaciteit hadden).
Dat zijn wel van die dingen waardoor ik toch ga twijfelen om het te nemen, want je moet ook telkens je laptop aan hdmi koppelen om het op tv te krijgen. Maar 60 euro voor een jaar valt reuze mee als je het vergelijkt met 15 p.m bij kpn, of zie ik het verkeerd.

Trouwens die refund is wel erg netjes!

• D-dark
@G_Dragon Kwaliteit is 1080P Zo af en toe een dipje maar schiet dan weer snel terug. Bitrate is lager dan bij Ziggo maar gebruikt een nieuwer codec dus dat compenseert
Qua commentaar kan je kiezen uit Engels (skysports team), Nederlands, Frans en Duits.
Je hebt meerdere feeds om uit te kiezen. Normale racestream, pitlane, totaal overzicht en vanuit de auto's zelf.

• RobertMe
G_Dragon schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 17:31:
[...]

Dat zijn wel van die dingen waardoor ik toch ga twijfelen om het te nemen, want je moet ook telkens je laptop aan hdmi koppelen om het op tv te krijgen. Maar 60 euro voor een jaar valt reuze mee als je het vergelijkt met 15 p.m bij kpn, of zie ik het verkeerd.

Zoals gezegd, het grootste deel van het seizoen heeft het gewoon perfect gewerkt. Alleen aan het begin van het seizoen zijn er wat issues etc geweest. Maar dat kan ook best zijn gekomen door inschattingsfouten van hun kant. Immers was vorig jaar het eerste seizoen dat F1TV Pro het hele seizoen beschikbaar zou zijn, en in veel meer landen.

En Ziggo Sport Totaal is zoals je zelf zegt echt een stuk duurder. Krijg je uiteraard wel meer voor terug buiten F1, maar als je het alleen voor F1 hebt... En dan zit je ook nog met Mol & Plooij opgescheept.

Of in andere zin: er zullen er hier genoeg zijn die gratis F1 kunnen kijken doordat ze Ziggo klant zijn (kanaal 14 dus), maar toch betalen voor F1TV Pro. Als de dienst echt zo slecht was zou iedereen wel via Ziggo blijven kijken.
Overigens heb ikzelf na de problemen aan het begin van het seizoen wel het automatisch verlengen stopgezet "want werkt toch niet/geld niet waard". Maar nu ga ik toch weer gewoon verlengen, gezien de issues zijn opgelost. En Stockholm syndroom intussen misschien het gebrek aan app voor Smart TV, kunnen syncen van meerdere streams/apparaten, etc verbloemd :p

• G_Dragon
RobertMe schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 17:59:
[...]

Zoals gezegd, het grootste deel van het seizoen heeft het gewoon perfect gewerkt. Alleen aan het begin van het seizoen zijn er wat issues etc geweest. Maar dat kan ook best zijn gekomen door inschattingsfouten van hun kant. Immers was vorig jaar het eerste seizoen dat F1TV Pro het hele seizoen beschikbaar zou zijn, en in veel meer landen.

En Ziggo Sport Totaal is zoals je zelf zegt echt een stuk duurder. Krijg je uiteraard wel meer voor terug buiten F1, maar als je het alleen voor F1 hebt... En dan zit je ook nog met Mol & Plooij opgescheept.

Of in andere zin: er zullen er hier genoeg zijn die gratis F1 kunnen kijken doordat ze Ziggo klant zijn (kanaal 14 dus), maar toch betalen voor F1TV Pro. Als de dienst echt zo slecht was zou iedereen wel via Ziggo blijven kijken.
Overigens heb ikzelf na de problemen aan het begin van het seizoen wel het automatisch verlengen stopgezet "want werkt toch niet/geld niet waard". Maar nu ga ik toch weer gewoon verlengen, gezien de issues zijn opgelost. En Stockholm syndroom intussen misschien het gebrek aan app voor Smart TV, kunnen syncen van meerdere streams/apparaten, etc verbloemd :p
@D-dark

Beide bedankt voor alle uitleg en informatie!
Ik laat mijn beslissing nog weten.

Heeft iemand nog tips om het naar de tv te streamen? Heb een chromecast, maar zag dat er geen ondersteuning voor was. Zou perfect zijn als ik niet telkens de laptop doormiddel van HDMI moet aansluiten.. >:)

• RobertMe
G_Dragon schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 18:05:
[...]

@D-dark

Beide bedankt voor alle uitleg en informatie!
Ik laat mijn beslissing nog weten.

Heeft iemand nog tips om het naar de tv te streamen? Heb een chromecast, maar zag dat er geen ondersteuning voor was. Zou perfect zijn als ik niet telkens de laptop doormiddel van HDMI moet aansluiten.. >:)
Vanuit Chrome kun je een tabblad casten, dat wordt ook redelijk wat gedaan. En zoals ik al eerder heb geschreven, als je iets met Android (TV) hebt kun je de app daarop sideloaden, niet ideaal, maar IMO wel het makkelijkst als je er de beschikking over hebt.

• sanderb
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 10:50
Voor US customers is er nu ondersteuning voor Roku player.
Hebben wij nog niets aan, maar het is in ieder geval een teken dat ze bezig zijn met support voor streaming devices.
Waarschijnlijk eerst support voor Roku om de Amerikaanse markt te stimuleren, maar hoop dat ze voor de start van het seizoen dan toch ook met Chromecast support komen.

Casten via browser werkt op zich ook prima overigens.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

• G_Dragon
RobertMe schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 18:14:
[...]

Vanuit Chrome kun je een tabblad casten, dat wordt ook redelijk wat gedaan. En zoals ik al eerder heb geschreven, als je iets met Android (TV) hebt kun je de app daarop sideloaden, niet ideaal, maar IMO wel het makkelijkst als je er de beschikking over hebt.
Een tablad casten? Dat is handig! Dat zou een perfecte oplossing zijn :). Nee ik heb een LG tv

• RobertMe
Ook dan heb ik mogelijk goed nieuws. Volgens sommigen kun je dan ook via de webbrowser van de TV kijken. Zelf heb ik dat echter nooit geprobeerd op mijn E6

• G_Dragon
RobertMe schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 19:05:
[...]

Ook dan heb ik mogelijk goed nieuws. Volgens sommigen kun je dan ook via de webbrowser van de TV kijken. Zelf heb ik dat echter nooit geprobeerd op mijn E6
Helaas laad hij niet door wanneer ik op inloggen klik, alsof de pagina vastloopt..
Via xbox dan?

Edit :

Xbox werkt prima!

https://i.ibb.co/zmrzQzM/IMG20200215193336.jpg

[Voor 14% gewijzigd door G_Dragon op 15-02-2020 19:34]

• rimave
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 14:33
Weet iemand ook waar ik die Nascar race van zondag los kan kijken? Ik heb geen ziggo sport totaal en wil graag de race los kopen oid.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• JohanKupers
  • Registratie: juli 2018
  • Niet online
rimave schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 19:55:
Weet iemand ook waar ik die Nascar race van zondag los kan kijken? Ik heb geen ziggo sport totaal en wil graag de race los kopen oid.
Zou je hier moeten kunnen kopen: http://go.ziggosporttotaal.nl/main/payperview

• MailMan
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 14:56
In de F1tv app staat dat ik een F1 Pro (Trial) account heb (heb tijdje geleden het maand naar een jaarabonnement omgezet). Maar op de website staat ‘User’ en heb ik geen Pro access.

Bij mn Credit Card staat dat de betaling nog openstaand is, maar dat is al sinds half januari zo.

Heb al eens opnieuw ingelogd. Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?

• GertJan2012
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 13:36
MailMan schreef op maandag 17 februari 2020 @ 18:53:

Heb al eens opnieuw ingelogd. Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
Ja , het lijkt er op dat de betaling niet gelukt is... 8)7 misschien ff F1 contacten en vragen of ze de betaal actie nog een keer naar je kunnen doorzetten.

• GAEvakYD
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 11:57
RobertMe schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 19:05:
[...]

Hier werkt dat helaas niet. Als ik op de F1TV website kom en op inloggen druk en dan hoort hij het inlogscherm te tonen met invoervelden gebruikersnaam en wachtwoord maar je ziet een leeg scherm. Naar beneden scrollen werkt helaas ook niet. Ben echt benieuwd hoe andere met een LG Tv dit wel aan de gang hebben gekregen.

Lekker duurzaam. Tesla Model 3 LR AWD Pearl White, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 14:42

sjaool

Every life should have 9 cats

GAEvakYD schreef op maandag 17 februari 2020 @ 22:58:
[...]

Hier werkt dat helaas niet. Als ik op de F1TV website kom en op inloggen druk en dan hoort hij het inlogscherm te tonen met invoervelden gebruikersnaam en wachtwoord maar je ziet een leeg scherm. Naar beneden scrollen werkt helaas ook niet. Ben echt benieuwd hoe andere met een LG Tv dit wel aan de gang hebben gekregen.
Ik heb het net even geprobeerd op mijn LG 65UK6400PLF en daar werkt het gewoon via de webbrowser van de tv. Het laden duurt wel even maar het werkt. :)

"When you grow up your heart dies"

• PatrickPR
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 13:43
GAEvakYD schreef op maandag 17 februari 2020 @ 22:58:
[...]

Ik heb het via de webbrowser werkend op mijn LG 55C9. Het werkt ook nog best vlot en soepel allemaal. Dit is natuurlijk wel een vrij recente TV, ik kan me voorstellen dat het op oudere webbrowsers qua codecs en plugins niet werkt.

• Pathogen
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 15:32

Pathogen

Shoop Da Whoop

Zijn er nog andere (legale) bronnen naast F1TV Pro waar je de testdagen live kunt zien?

• NyceNL
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 14:18
Pathogen schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 08:56:
Zijn er nog andere (legale) bronnen naast F1TV Pro waar je de testdagen live kunt zien?
Volgens mij zijn er geen tot vrijwel geen legal opties buiten F1TV.

Wel zijn er verschillende live blogs die je zou kunnen volgen. (Zoals motorsport.com of gpupdate.net). Wanneer er iets gebeurt krijg je vaak wel twitter posts met videos, en of je kunt naar reddit stappen waar er binnen no time clips worden gemaakt van bijzondere momenten.

Maar wat betreft het echt live kijken is F1TV waarschijnlijk de beste optie.

• JB
  • Registratie: mei 2002

JB

Cédric roelt!

Meer mensen gezeur met koppeling F1 Pro Ziggo? Ik heb dat vorig jaar gekoppeld maar mijn subscription is niet (meer) oké :?

Restore purchase vanuit F1 TV app werkt niet. Blijft eindeloos draaien... :/

Mijn boefje is liev!

• GAEvakYD
PatrickPR schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 08:19:
[...]

Ik heb het via de webbrowser werkend op mijn LG 55C9. Het werkt ook nog best vlot en soepel allemaal. Dit is natuurlijk wel een vrij recente TV, ik kan me voorstellen dat het op oudere webbrowsers qua codecs en plugins niet werkt.
sjaool schreef op maandag 17 februari 2020 @ 23:25:
[...]

Ik heb het net even geprobeerd op mijn LG 65UK6400PLF en daar werkt het gewoon via de webbrowser van de tv. Het laden duurt wel even maar het werkt. :)
Vreemd. Ik zal vanavond eens een foto maken. Ik heb een 65 Inch Oled van een jaar oud. Dat zou volgens mij toch wel moeten vallen onder een high end en recent model. Het gekke is dat alle andere pagina's op F1TV wel laden, behalve het inlogformulier.

Lekker duurzaam. Tesla Model 3 LR AWD Pearl White, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

• psy
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

psy

Kennis is macht

G_Dragon schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 17:31:
[...]

Het mooie van F1 TV vind ik dat je meerdere streams tijdens de race kan gebruiken, maar wat ook heel fijn is dat je een race opnieuw kan kijken, en ook dan kan je alle streams kiezen die je wil. Zo kan je een race telkens onder andere invalshoeken bekijken, echt top :)

Mijn subscription heb ik laten aflopen maar ik zou hem best weer willen verlengen. Maar eens kijken komende dagen.

• MailMan
GertJan2012 schreef op maandag 17 februari 2020 @ 19:15:
[...]

Ja , het lijkt er op dat de betaling niet gelukt is... 8)7 misschien ff F1 contacten en vragen of ze de betaal actie nog een keer naar je kunnen doorzetten.
Betaling is gewoon gelukt. Bevestigd door bank.

F1TV helpdesk zegt dat ik app moet herinstalleren en dan de purchase restoren. Gedaan, maar krijg doodleuk error dat ik geen subscription heb, terwijl die gewoon in m'n Apple account staat...

Lekker dan, ze kunnen het niet snel fixen en vragen nu om Apple Store bon. Dat gaat natuurlijk niet gefixed zijn voordat de testdagen beginnen...

[Voor 12% gewijzigd door MailMan op 18-02-2020 14:05]

• Hemmik
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 09:17
Voor 25% korting op F1TV Pro: EARLYBIRD25

• JohanKupers
  • Niet online
Vorig jaar december al een nieuwe subscription genomen met de code F150 waarbij je 50% korting kreeg. Mijn oude subscription is vandaag afgelopen.

• MailMan
Ow lekker dan... Heb ik in Januari 100% betaald met iets wat niet werkt, en de maanden ervoor en erna krijg je korting?

• Plenkske
  • Registratie: mei 2011
  • Nu online
Pathogen schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 08:56:
Ja, Sky Sports F1 zend het ook volledig uit.

https://www.skysports.com...to-watch-on-sky-sports-f1

• psy
  • Niet online

psy

Kennis is macht

Hemmik schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 14:19:
Voor 25% korting op F1TV Pro: EARLYBIRD25
Alleen voor nieuwe subsribers, of ook voor nieuwe? Ik durf na het aanloggen niet direct op "Subscribe" te klikken voordat ik opeens aan de 65 euro vastzit.... ;)

• GAEvakYD
psy schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 14:50:
[...]

Alleen voor nieuwe subsribers, of ook voor nieuwe? Ik durf na het aanloggen niet direct op "Subscribe" te klikken voordat ik opeens aan de 65 euro vastzit.... ;)
Zo te zien alleen voor nieuwe inderdaad. Ik heb al een bestaand account van vorig jaar en als ik inlog met een bestaand account gaat de prijs direct naar de normale 65 euro. Wil je dus korting dan zul je een nieuw account moeten aanmaken. :)

• GertJan2012
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 13:36
psy schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 14:50:
[...]

Ik denk dat @JohanKupers je vraag beantwoord heeft, als hij in december zijn lopende abbo kon vernieuwen met 50%korting

• psy
  • Niet online

psy

Kennis is macht

GAEvakYD schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 14:57:
[...]

Zo te zien alleen voor nieuwe inderdaad. Ik heb al een bestaand account van vorig jaar en als ik inlog met een bestaand account gaat de prijs direct naar de normale 65 euro. Wil je dus korting dan zul je een nieuw account moeten aanmaken. :)
Nee niet nodig, net gedaan, je kan gewoon op Subscribe klikken, en dan kan je daarna nog de code invullen, het is me net gelukt met mijn bestaande account welke vorige jaar ook al een subscription had _/-\o_

klein detail - grappig, de actie vorig jaar liep ook op 18 februari, vandaar zeker dat ik vanmorgen de mail kreeg dat mijn abo was afgelopen :9

[Voor 11% gewijzigd door psy op 18-02-2020 15:03]

• GAEvakYD
psy schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 14:58:
[...]

Nee niet nodig, net gedaan, je kan gewoon op Subscribe klikken, en dan kan je daarna nog de code invullen, het is me net gelukt met mijn bestaande account welke vorige jaar ook al een subscription had _/-\o_

klein detail - grappig, de actie vorig jaar liep ook op 18 februari, vandaar zeker dat ik vanmorgen de mail kreeg dat mijn abo was afgelopen :9
Check je hebt gelijk. Als je doorklikt kun je alsnog de code invullen.

Ik twijfel nog wel een beetje. Vorig jaar heb ik F1TV wel genomen, maar uiteindelijk zond Ziggo volgens mij ook in het gratis pakket (kanaal 14) de vrije trainingen uit. Aangezien ik die wel via Airplay naar de TV kon zetten gebruikte ik die op zondag bij de race en op het werk gebruikt ik de webclient om de trainingen etc te zien.

Of ben ik in de war en zenden ze niet alle vrije trainingen uit? Dat zou voor mij het verschil maken om wel of niet F1TV te nemen. Voor de pre season kan ik inderdaad ook een los maandje F1TV nemen.

• psy
  • Niet online

psy

Kennis is macht

GAEvakYD schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 15:08:
[...]

Check je hebt gelijk. Als je doorklikt kun je alsnog de code invullen.

Ik twijfel nog wel een beetje. Vorig jaar heb ik F1TV wel genomen, maar uiteindelijk zond Ziggo volgens mij ook in het gratis pakket (kanaal 14) de vrije trainingen uit. Aangezien ik die wel via Airplay naar de TV kon zetten gebruikte ik die op zondag bij de race en op het werk gebruikt ik de webclient om de trainingen etc te zien.

Of ben ik in de war en zenden ze niet alle vrije trainingen uit? Dat zou voor mij het verschil maken om wel of niet F1TV te nemen. Voor de pre season kan ik inderdaad ook een los maandje F1TV nemen.
https://www.ziggo.nl/ente...ogramma-s-formule-1-ziggo
"Vrijwel alle vrije trainingen volg je live op Ziggo Sport kanaal 14."

Dat is ook mijn idee, bijna alle vrije trainingen zijn wel uitgezonden via 14

• Tim01
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 01-04 15:44
MailMan schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 14:26:
Ow lekker dan... Heb ik in Januari 100% betaald met iets wat niet werkt, en de maanden ervoor en erna krijg je korting?
Even customer service mailen. Had vorig jaar hetzelfde en kreeg toen achteraf nog wel gewoon de korting

• JohanKupers
  • Niet online
psy schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 14:58:
[...]

Klopt, in december kreeg ik wel de waarschuwing dat ik meerdere abonnementen had lopen, maar via je account kon je de oude stopzetten voor verlenging.

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
  • Nu online
JohanKupers schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 15:50:
[...]

Klopt, in december kreeg ik wel de waarschuwing dat ik meerdere abonnementen had lopen, maar via je account kon je de oude stopzetten voor verlenging.
Jup kreeg ik ook. Daarom schrok ik mij net de pleuris toen ik een email kreeg waarbij mijn subscription afliep en of ik die wilde verlengen. Maar na een vlugge check zag ik dat de in januari met korting gekochte subscription nog wel geldig was :)

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• ronjansen87
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 10:10
Jammer, zie net dat Ziggo Sport Go nu 14,95 is geworden ipv 9,95 vorig jaar. Toch maar weer eens F1 TV Pro proberen dan, ondanks dat ik daar vorig jaar t nodige gezeik mee had (subscription pleite, F1: no clue, ga t maar bij apple regelen) en toen voor Ziggo Sport Go gegaan ben.

Edit: Abo is iig geregeld. Helaas ook nog steeds geen F1 TV app voor de TV, ga de hier genoemde tip met de xbox maar eens proberen morgen!

Edit2: via Xbox browser werkt, de android tablet app sideloaden op de AndriodTV werkt ook, daar kan ik voorlopig mee leven. Ondanks dat je van zo'n partij en voor dit geld een officiele appleTV app mag verwachten imho. De beeldkwaliteit haalt het nog steeds bij lange na niet bij de kabel, maar het is te doen.

[Voor 46% gewijzigd door ronjansen87 op 18-02-2020 17:06]

All-electric: 2x Daikin US, Daikin FTXM, Boiler, Weber Pulse, Tesla Model 3 LR RWD

• psy
  • Niet online

psy

Kennis is macht

Voor de mensen die twijfelen of ze nu al dan niet die code moeten gebruiken, heb even teruggezocht in dit topic, na een uur of 6 (18u) was het alweer uit met de pret (al was de 50% actie nog leuker natuurlijk maar 25% is ook leuk).

Dus snel beslissen of achter het net vissen...

• rimave
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 14:33
Ik had nog gehoopt op 50% korting, maar 25% is ook lekker.
EARLYBIRD50 werkt niet. ;)

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• Farezz
  • Laatst online: 15:19
Fijn als je CC niet werkt..

• cfeijt
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 01-04 14:23
psy schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 16:15:
Voor de mensen die twijfelen of ze nu al dan niet die code moeten gebruiken, heb even teruggezocht in dit topic, na een uur of 6 (18u) was het alweer uit met de pret (al was de 50% actie nog leuker natuurlijk maar 25% is ook leuk).

Dus snel beslissen of achter het net vissen...
"For a limited time only, new subscribers can save 25% on an annual F1 TV Subscription with Code EARLYBIRD25 *Offer valid for web orders until February 28th 2020"
Bron: https://www.formula1.com/...aVJCiuTTibisTcLc9ZXs.html

• RobertMe
Crap, echt net verlengd. Met 28 februari als einddatum had ik dus nog dikke week kunnen wachten en extra genieten van mij oude abo dat 29-3 afloopt (alhoewel ook dat toen met 25% korting was, dus misschien dat er dan weer een actie komt). Nu in principe dus dubbel betaald.

Edit:
Uit dat artikel haal ik nu ook dat ze het hele seizoen een pre, post, en tech show gaan hebben. Dat is ook wel welkom. Als het gewoon echt pre & post race is (aansluitend dus). Want dat miste ik nu wel als opwarmertje.

[Voor 17% gewijzigd door RobertMe op 18-02-2020 17:03]

• Jasphur
  • Nu online
rimave schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 16:23:
Ik had nog gehoopt op 50% korting, maar 25% is ook lekker.
EARLYBIRD50 werkt niet. ;)
Grappig om de kortingscode "Early bird" te noemen :P De echte early birds hadden 50 procent korting haha

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• MailMan
Jasphur schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 17:10:
[...]

Grappig om de kortingscode "Early bird" te noemen :P De echte early birds hadden 50 procent korting haha
En de January birds krijgen helemaal niets :P

Iemand anders die via de Apple Store een subscription heeft lopen? Apple zegt dat het aan hun kant goed zit.

Wat ik nog niet snap is hoe Apple/F1TV weet aan welke van mijn twee Formula 1 accounts het het abonnement moet koppelen? Ik koop het via de App store, dat gekoppeld is aan mijn Apple account, maar bij Formula 1 maak je natuurlijk je eigen account.

• Jasphur
  • Nu online
Nvm. Vraag niet goed gelezen

[Voor 89% gewijzigd door Jasphur op 18-02-2020 17:37]

• Tylocke
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 01-04 19:22

Tylocke

[Team Carrack]

Voor de mensen die nog snel alleen de training willen kijken:

Ik heb vandaag een maand gratis Ziggo Sport Totaal besteld. Na levering bestelling mijn F1 account aan Ziggo gekoppeld en zo dus nu F1 TV Pro. Wel op tijd je Ziggo abbo weer aanpassen voordat je 14,95 mag aftikken.

Bij de voorwaarden van F1 TV staat duidelijk dat toegang stopt als je Sport Totaal stopt. Dus geen cheat om het hele jaar gratis te krijgen maar de rest bekijk ik denk ik wel via gewoon Ziggo.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• G_Dragon
Hoe kan ik mijn maandelijks abbo omzetten naar jaarlijks in de app? Heb mijn maandelijkse abbo al geannuleerd maar kan nergens wisselen

• Fable
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 14:03
G_Dragon schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 22:10:
Hoe kan ik mijn maandelijks abbo omzetten naar jaarlijks in de app? Heb mijn maandelijkse abbo al geannuleerd maar kan nergens wisselen
Nieuw abbo nemen, en vergeet je korting niet.

• RobertMe
G_Dragon schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 22:10:
Gewoon een nieuwe afsluiten. En ja, dan betaal je een periode dubbel.

• G_Dragon
RobertMe schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 22:12:
[...]

Gewoon een nieuwe afsluiten. En ja, dan betaal je een periode dubbel.
Helaas kan ik die korting niet invoeren in de app, heb geen creditcard. Hoe doen jullie dit?

• RobertMe
Even reageren in het juiste topic:
Tarabass schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 21:52:
[...]

Ik weiger (principieel) om dit soort diensten af te nemen, en ben benieuwd hoeveel van de vroeger wel aanwezige features er nu achter de pay wall verdwijnen. Kreeg net een mail dat het nu met 25% korting af te nemen is en wat de features zijn. Straks halen ze ze de pitstops etc. nog uit de tv-uitzending :X
Weiger je dan ook diensten als Spotify af te sluiten, bang dat artiesten anders weigeren goede muziek op CD uit te brengen?

F1 heeft in NL al achter de paywall gezeten, en we kunnen blij zijn dat Ziggo het steeds meer beschikbaar maakt. Eerst de races op het open kanaal, vervolgens de kwalificatie, en nu ook de vrije trainingen. Daarnaast zit het eigenlijk ook nog steeds achter de paywall, omdat je verplicht bent Ziggo af te nemen, of een Ziggo Sport Totaal abonnement als je niet in het Ziggo gebied zit of geen Ziggo afneemt.

Daarnaast doet Liberty Media er ook alles aan om F1 bereikbaarder te maken. Streamen in veel meer landen dan dat het op TV wordt uitgezonden. Goedkoper dan achter de paywall (als niet Ziggo kijker moet je Ziggo Sport Totaal afnemen, a E15? per maand, F1 TV kost maar E7, E8 per maand of E68 per jaar). Het bevat extra content zoals alle onboards incl. boordradio, het pitlane kanaal, dit seizoen blijkbaar een pre, post, en tech show, etc. Ze bieden gewoon een hoop extra content die op TV niet beschikbaar is en nooit beschikbaar is geweest. En dit jaar dan ook nog eens extra content met de extra shows er omheen. Of vindt je dat de F1 TV exclusieve content van de pre/post/tech shows ook op Ziggo beschikbaar moeten komen? Maar moet F1TV dan ook de pre/post shows van Ziggo aanbieden incl. F1 cafe etc etc?

En uiteraard geldt altijd: voor niks gaat de zon op. Uiteindelijk betaal je er toch voor. Of je het nu rechtstreeks aan Liberty Media betaald, het onderdeel is van je Ziggo abonnement of je het extra bij Ziggo moet afsluiten, of zoals vroeger dat je betaald via reclame.

• Fable
G_Dragon schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 22:21:
[...]

Helaas kan ik die korting niet invoeren in de app, heb geen creditcard. Hoe doen jullie dit?
Gewoon via de website doen dan.

• G_Dragon
Fable schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 22:25:
[...]

Ja maar heb een creditcard, hoe betaal je dan?

• RobertMe
Ook deze dan maar naar het juiste topic :P
Kecin schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 22:12:
[...]

Ik heb het gezocht maar zou wel de verkeerde term voor de app hebben gebruikt. Schandalig inprincipe, je betaald wel de volle pond maar krijgt het niet terug 8)7 :X (Dit terwijl ik nog 2 Ziggo "abonnementen" heb lopen, die ik niet kan overzetten, chaos. :X 8)7 )

Edit: heb wat meer zoektermen gebruikt, maar ben het oneens dat ik het "allang terug had kunnen vinden".
In dit topic moet het wel terug te vinden zijn. In het testdagen topic zal dat inderdaad niet zo zijn.

En je betaalt het volle pond voor Ziggo Sport Totaal, en je krijgt Ziggo Sport Totaal met alle toeters en bellen. Dus wat mis je dan?
Ja, de combi deal met F1 TV Pro. Maar als je klant bent van Vodafone en niet bij Ziggo zit ga je lijkt mij ook niet klagen dat je niet E2,50 korting krijgt en geen dubbele data "want ik betaal het volle pond".

Fable schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 22:25:
[...]

IIRC is credit card verplicht (als je bij F1 zelf / via de website) afsluit. Dus dat gaat niet (zonder CC).

• G_Dragon
RobertMe schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 22:27:

[...]

In dit topic moet het wel terug te vinden zijn. In het testdagen topic zal dat inderdaad niet zo zijn.

En je betaalt het volle pond voor Ziggo Sport Totaal, en je krijgt Ziggo Sport Totaal met alle toeters en bellen. Dus wat mis je dan?
Ja, de combi deal met F1 TV Pro. Maar als je klant bent van Vodafone en niet bij Ziggo zit ga je lijkt mij ook niet klagen dat je niet E2,50 korting krijgt en geen dubbele data "want ik betaal het volle pond".

[...]

IIRC is credit card verplicht (als je bij F1 zelf / via de website) afsluit. Dus dat gaat niet (zonder CC).
Vervelende is dat je via de app de korting niet kan doen :( is er geen andere manier??

• D-dark
Eindelijk wordt F1TVPRO uitgebreid

Een nieuwe preshow vantevoren

Nieuw jaar. Nieuwe programma's. Will Buxton is terug en zwerft door de paddock, pits en grid in ons programma voorafgaand aan de race. En dat is niet alles, zodra de laatste rijder de streep heeft gepasseerd, komen we met de hoogtepunten van de race, analyses en een kritisch inzicht op het evenement. Bovendien heb je toegang tot ons steeds groter wordende F1-archief met documentaires en racebeelden.

• Fable
D-dark schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 22:42:

Nieuw jaar. Nieuwe programma's. Will Buxton is terug en zwerft door de paddock, pits en grid in ons programma voorafgaand aan de race. En dat is niet alles, zodra de laatste rijder de streep heeft gepasseerd, komen we met de hoogtepunten van de race, analyses en een kritisch inzicht op het evenement. Bovendien heb je toegang tot ons steeds groter wordende F1-archief met documentaires en racebeelden.
Pre show heb ik wel zin in, even wat leuke nieuwtjes voordat de race begint.

• Jelte,89
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 14:47

Jelte,89

Woodworking

Ik heb ziggo totaal bij een KPN/Telfort abbo, zou ook moeten werken maar ik krijg maar geen ziggo login (ziggo al wel gekoppeld aan Telfort), wat doe ik verkeerd om F1 tv pro te krijgen?

Revive the guild!

• --WaaZaa--
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 13:12
Dat werkt alleen maar als je abonnee bent bij Ziggo.

https://www.totaaltv.nl/n...gt-voor-verontwaardiging/

Ik heb net maar een abo op f1tv afgesloten, nadat ik dit las...

prutsert

• G_Dragon
Hoe kan je het afsluiten met die korting zonder visa of andere credit card? In de app kan ik de korting niet toevoegen

• Jelte,89
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 14:47

Jelte,89

Woodworking

--WaaZaa-- schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 23:56:
Dat werkt alleen maar als je abonnee bent bij Ziggo.

https://www.totaaltv.nl/n...gt-voor-verontwaardiging/

Ik heb net maar een abo op f1tv afgesloten, nadat ik dit las...
Sorry, ik roeptoeterde een beetje zonder terug te lezen, ik kwam vanuit begin februari toen het nog wel zou moeten werken.. excuus voor het niet terug bladeren.

Revive the guild!

• TripleQ
  • Registratie: juni 2004
  • Niet online
Jelte,89 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 23:54:
Ik heb ziggo totaal bij een KPN/Telfort abbo, zou ook moeten werken maar ik krijg maar geen ziggo login (ziggo al wel gekoppeld aan Telfort), wat doe ik verkeerd om F1 tv pro te krijgen?
Het topic hier lezen.. staat notabene gewoon hier iets omhoog.

Je moet echt een abbo bij Ziggo zelf hebben om heb te kunnen koppelen aan F1tvpro. Al zo vaak benoemd hier.

• MaXeRs
  • Registratie: november 2008
  • Nu online
https://tweakers.net/ext/f/ohu6EBO55CxM96wBZYytnOib/full.jpg

Hier de 25% korting gekregen met een bestaande abbo.
Zodra daar verandering in komt dan laat ik het weten.

[Voor 15% gewijzigd door MaXeRs op 19-02-2020 07:37]

• G_Dragon
MaXeRs schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 07:36:
[Afbeelding]

Waar heb je in de app de code kunnen invoeren?

• Jasphur
  • Nu online
D-dark schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 22:42:

Ah, dat is echt heel tof om te lezen! Dat van de pre--shows

• RobertMe
MaXeRs schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 07:36:
[Afbeelding]

Je bedoelt waarschijnlijk dat je een nieuw abo hebt kunnen afsluiten terwijl je er al een hebt? FOM dankt je dan ook voor de dubbele betaling/dubbel abo dat je nu hebt :p Let dus even goed op dat je het automatisch verlengen van je oude abo stopzet.

• Jackson6
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online
Kan je met F1TV Pro ook races downloaden en offline terugkijken? Ik zit tijdens race 1 en 2 op Curacao, dus wil de races dan na afloop even downloaden en rustig op het strand checken (zonder internet).

• Damian
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 31-03 23:47

Damian

Insane Obtrusion

Gaat de stream precies om 9:00 live voor de test sessies?

• NyceNL
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 14:18
Jackson6 schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 08:36:
Kan je met F1TV Pro ook races downloaden en offline terugkijken? Ik zit tijdens race 1 en 2 op Curacao, dus wil de races dan na afloop even downloaden en rustig op het strand checken (zonder internet).
Voor zover ik weet zit deze optie er niet in :/

• GAEvakYD
Ennnnnnn er is beeld.:) Met Max die de baan op gaat

[Voor 37% gewijzigd door GAEvakYD op 19-02-2020 09:01]

• Kecin
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 31-03 23:56

Kecin

Je keek.

RobertMe schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 22:27:

[...]

[...]

Het vervelende is is dat we uberhaubt geen Ziggo meer hebben in de regio. Ziggo heeft het verkocht, we hadden wel altijd Ziggo. Nu verplicht Caiway (verder alleen ADSL). Verder ook meerdere Vodafone abonnementen, dus zuur is het enigszins wel...Mijn vader snapt er helemaal niets van, want die krijgt wel alle promo mailtjes dat die in aanmerking komt :P

I am not a number, I am a free man! Kecin's tweakblog! - Kecin.com!

• Lentje
  • Laatst online: 01-04 16:33
Iemand anders last gehad van deze error tijdens het registeren bij F1TV?
De registratie kon op dit moment niet worden voltooid. Probeer het opnieuw."

• Pyr0_
  • Registratie: september 2009
Sjongejonge, wakker worden met de gedachte weer lekker F1 te kunnen kijken... Zegt F1TV dat ik een subscription nodig heb. Ga ik kijken in mn bankieren app, heb ik gewoon 23 januari nog netjes betaald... Meteen maar even contact opnemen met de chat maarja..:

Wachtende in rij: 118...

• GAEvakYD
Pyr0_ schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 10:06:
Sjongejonge, wakker worden met de gedachte weer lekker F1 te kunnen kijken... Zegt F1TV dat ik een subscription nodig heb. Ga ik kijken in mn bankieren app, heb ik gewoon 23 januari nog netjes betaald... Meteen maar even contact opnemen met de chat maarja..:

Wachtende in rij: 118...
Aii niet fijn. Daarom heb ik van de week alles al getest en gisteren mijn subscription verlengd voor een maandje. Natuurlijk heb je gelijk dat je er vanuit mag gaan dat dit gewoon werkt. Echter de ervaringen met F1TV van afgelopen twee jaar dede mijn vermoeden dat het wederom drama zou zijn. In ieder geval de eerste dagen en mogelijk races van het seizoen.

• Pyr0_
  • Registratie: september 2009
GAEvakYD schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 10:11:
[...]

Aii niet fijn. Daarom heb ik van de week alles al getest en gisteren mijn subscription verlengd voor een maandje. Natuurlijk heb je gelijk dat je er vanuit mag gaan dat dit gewoon werkt. Echter de ervaringen met F1TV van afgelopen twee jaar dede mijn vermoeden dat het wederom drama zou zijn. In ieder geval de eerste dagen en mogelijk races van het seizoen.
Ja, dat had ik ook gewoon even moeten doen, maarja niet aan gedacht, deels door de gedachte dat ik gewoon netjes betaald had. Overigens alleen in de eerste paar races paar keer wat 'problemen' gehad, vorig jaar eigenlijk alle races via F1TV gekeken en nooit echt issue's gehad.

• wardjj
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 12:37
wardjj schreef op maandag 18 februari 2019 @ 12:33:
De stream werkt in de webbrowser op de LG OLED (C8) ook perfect trouwens. (y)
Vorig jaar kon ik zonder problemen via de browser kijken op mijn TV, echter krijg ik nu helaas alleen geluid te horen. Lukt het bij iemand anders nog wel op zijn LG?

• Scooper
  • Laatst online: 15:00
Hier ook alleen geluid op mijn B8 via de browser. Via Web Video Caster nu uiteindelijk wel aan de gang, maar ook pas na een poging of vijf.

Ik heb er veel voor over om niet meer naar het Nederlands commentaar te hoeven luisteren, maar de f1tv-ervaring zonder Chromecast-ondersteuning is toch echt wel armoedig hoor. Hoe moeilijk kan het zijn??

specs

• G_Dragon
Hoe kan je een abbo afsluiten met korting als je geen credit card hebt?
In de app kan ik geen kortingscode invoeren..

• darretje92
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 14:25
Gratis F1 tv pro :) Mijn ouders hebben Vodafone mobiel en Ziggo = gratis Ziggo sport. Daardoor ook gratis F1 tv pro. En die heb ik maar gekaapt haha.

Ik zelf heb namelijk glasvezel van T-Mobile zonder tv.

Mobile app op mijn android tv geïnstalleerd, een muis aangesloten en kijken maar!

De kwaliteit van de uitzending is hoger dan had verwacht. Nu maar hopen dat het betrouwbaar is.

• Lentje
  • Laatst online: 01-04 16:33
Lentje schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 09:56:
Iemand anders last gehad van deze error tijdens het registeren bij F1TV?

[...]
VPN stond nog aan...

• wardjj
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 12:37
G_Dragon schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 10:40:
Hoe kan je een abbo afsluiten met korting als je geen credit card hebt?
In de app kan ik geen kortingscode invoeren..
De kortingscode kan je alleen invullen bij bestellingen via de website.
For a limited time only, new subscribers can save 25% on an annual F1 TV Subscription with Code EARLYBIRD25 *Offer valid for web orders until February 28th 2020

• G_Dragon
wardjj schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 11:15:
[...]

De kortingscode kan je alleen invullen bij bestellingen via de website.

[...]
Ah jammer dan zou ik er een creditcard voor moeten halen :-(

• Venxir
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 01-04 21:07
Hier activeert de EARLYBIRD25 code helaas niet....

[Voor 8% gewijzigd door Venxir op 19-02-2020 11:55]

If it aint broke, fix it till it is!

Pagina: 1 ... 53 54 55 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True