Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?

Pagina: 1 ... 53 54 55 Laatste
Acties:

• the-body
  • Registratie: december 2000
  • Niet online

the-body

Ja, zo heet ik nou eenmaal

Ik kan op de app gewoon makkelijk de live coverage van de testdagen volgen. Maar in de browser op mijn laptop vind ik geen enkele link naar die uitzending, wel allemaal "live onboards". Weet iemand waar die te vinden is in de browser?

Ach joh, werken is ook niet alles

• Vuvuzela
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 00:02

Vuvuzela

My spire is forming

the-body schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 12:47:
Ik kan op de app gewoon makkelijk de live coverage van de testdagen volgen. Maar in de browser op mijn laptop vind ik geen enkele link naar die uitzending, wel allemaal "live onboards". Weet iemand waar die te vinden is in de browser?
https://f1tv.formula1.com...re-season-day-1-session-1

I served in a company of heroes.

• the-body
  • Registratie: december 2000
  • Niet online

the-body

Ja, zo heet ik nou eenmaal

Ach joh, werken is ook niet alles

• schumi1986
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 22:30
Blij dat ik toch niet voor het volledige jaar betaald heb maar eerst 1 maand betaald heb.

Dat er geen chromecast support is maakt voor mij f1 TV behoorlijk waardeloos

Nintendo Switch | Stadia : Schumi1986 | PC : under contruction

• Boinkie
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 22:59
Hoe krijg je die ellendige zwarte balk aan zijkant weg? Kijkt heel vervelend. Of kan dat niet?

• RobertMe
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 22:55
Boinkie schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 15:31:
Hoe krijg je die ellendige zwarte balk aan zijkant weg? Kijkt heel vervelend. Of kan dat niet?
Welke zwarte balk? In de telefoon app aan de rechterkant? Even (dubbel?) klikken op de video zelf.

• mitodriver
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 28-03 13:53
wardjj schreef op maandag 18 februari 2019 @ 12:33:
De stream werkt in de webbrowser op de LG OLED (C8) ook perfect trouwens. (y)
Ik heb een LG OLED B8 en sinds vandaag kan ik de webbrowser niet meer volledig gebruiken om F1TV Pro te kijken. Een paar weken geleden gaf het geen probleem. Ik kan inloggen en krijg dan het complete menu te zien. Als ik Chasing the dream (F2 docu) wil kijken lukt dat prima. Alleen de live stream van de eerste testdag die is niet te zien als ik die aanklik. Ik krijg wel geluid en zie de grijze balk met de tekst "Catalunya Live High Speed Test" boven in beeld te zien. Het lijkt er dus op dat de bewegende beelden daarboven zitten maar niet te zien zijn. Ik heb het op 2 LG tv's geprobeerd (1 OLED (2018 B8) en 1 LED (2019). Bij beide heb ik hetzelfde probleem. Is er iemand die hier ook dit probleem heeft en misschien een oplossing heeft. Ik heb met LG gebeld en die geven aan dat hun browser niet geschikt is voor streaming beelden en ze er niets aan kunnen doen :'(

• streamnl
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 16:26
schumi1986 schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 15:29:
Dat er geen chromecast support is maakt voor mij f1 TV behoorlijk waardeloos
Dat is voor mij de hoofdreden dat ik nog steeds geen f1 tv heb. :|

• lexi
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 08-04 12:23
Voor de Kodi gebruikers, er is een video add-on beschikbaar voor F1TV Pro

https://github.com/bbsan2k/plugin.video.f1tv/releases/

De F1TV api is aanzienlijk gewijzigd, dus e.e.a werkte niet goed meer. Dat is vandaag opgelost en de add-on is weer goed bruikbaar. Ik weet nog niet hoe het met de live-streams zit.

• YakuzA
  • Registratie: maart 2001
  • Nu online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

JB schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 10:37:
Meer mensen gezeur met koppeling F1 Pro Ziggo? Ik heb dat vorig jaar gekoppeld maar mijn subscription is niet (meer) oké :?

Restore purchase vanuit F1 TV app werkt niet. Blijft eindeloos draaien... :/
Heb het hier weer werkend:
1 log in op de webbased F1 site
2 koppel opnieuw ziggo account aan F1 account
3 log uit in de app en log opnieuw in

Restore purchases werkt idd niet.

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Tarabass
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 05-04 22:17

Tarabass

Webmaster

RobertMe schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 22:22:
Even reageren in het juiste topic:

[...]

Weiger je dan ook diensten als Spotify af te sluiten, bang dat artiesten anders weigeren goede muziek op CD uit te brengen?
Ik weiger inderdaad om Spotify af te nemen. Ik krijg het grappig genoeg bij mijn kpn abonnement, en er staat werkelijk niets op dat mij kan bekoren. Het staat vol met commerciële meuk gemaakt door mensen die of teveel geld verdienen of graag teveel geld willen verdienen. Spotify heeft niets te maken met liefde voor muziek, kleine artiesten kunnen heel moeilijk doorbreken en ook op Spotify komen en dat kan alleen als je danst naar de pijpen van grote producers, labels of andere grootmachten in deze markt. Het heeft niets met creativiteit te maken en het is een communistisch platvorm waarin anderen bepalen wat erop komt en zogenaamde vulgaire algoritmes bepalen wat jij leuk zou vinden. Eenheidsworst waarop wij als individu totaal geen invloed meer op hebben.
F1 heeft in NL al achter de paywall gezeten, en we kunnen blij zijn dat Ziggo het steeds meer beschikbaar maakt. Eerst de races op het open kanaal, vervolgens de kwalificatie, en nu ook de vrije trainingen. Daarnaast zit het eigenlijk ook nog steeds achter de paywall, omdat je verplicht bent Ziggo af te nemen, of een Ziggo Sport Totaal abonnement als je niet in het Ziggo gebied zit of geen Ziggo afneemt.

Daarnaast doet Liberty Media er ook alles aan om F1 bereikbaarder te maken. Streamen in veel meer landen dan dat het op TV wordt uitgezonden. Goedkoper dan achter de paywall (als niet Ziggo kijker moet je Ziggo Sport Totaal afnemen, a E15? per maand, F1 TV kost maar E7, E8 per maand of E68 per jaar). Het bevat extra content zoals alle onboards incl. boordradio, het pitlane kanaal, dit seizoen blijkbaar een pre, post, en tech show, etc. Ze bieden gewoon een hoop extra content die op TV niet beschikbaar is en nooit beschikbaar is geweest. En dit jaar dan ook nog eens extra content met de extra shows er omheen. Of vindt je dat de F1 TV exclusieve content van de pre/post/tech shows ook op Ziggo beschikbaar moeten komen? Maar moet F1TV dan ook de pre/post shows van Ziggo aanbieden incl. F1 cafe etc etc?

En uiteraard geldt altijd: voor niks gaat de zon op. Uiteindelijk betaal je er toch voor. Of je het nu rechtstreeks aan Liberty Media betaald, het onderdeel is van je Ziggo abonnement of je het extra bij Ziggo moet afsluiten, of zoals vroeger dat je betaald via reclame.
F1 was altijd op tv te zien. Betaalde je kijk- en luistergeld voor. Wilde je dat beetje extra, dan kocht je een kaartje en ging je met je reet in het gras zitten om te genieten van gevechten en v10 motoren. De coureurs reden vanuit hun hart en met gevaar voor eigen leven, omdat ze vonden dat ze dat moesten doen. En we keken omdat we vonden dat we moesten kijken.

Die extra content waar jij het over hebt wil ik niet. Vind ik niets aan. Ik hoef dat gewauwel van die doornbos niet te horen, of te horen wat de gast van de week, die niets met autoracen heeft, ervan vind. Die shows, die optredens, zijn er echt mensen die ernaar kijken? De races worden er niet beter van.

Een natuurlijk willen ze je content geven. In ruil voor miljarden. Een kinderhand is snel gevuld, nietwaar? Denk je dat ziggo blij is met de acties van liberty? Zij zijn de "gratis" content gaan aanbieden omdat iedereen anders overstapt naar pro. Dag investering. Anders staat hun hetzelfde te wachten als de telegraaf met Hyves.

Denk je dat het die dikbillen uit Amerika echt gaat om f1 op te kaart te krijgen uit liefde voor de sport? Denk je dat het normaal is om entreegelden zo duur te maken terwijl honderden mensen in deze sector miljoenen verdienen? De sport heeft nog nooit zo ver van de gewone mens gestaan. Je kunt alleen maar meedoen als je all-in gaat. En als alle sporten dit gaan doen wordt het alleen maar erger en eindig je met tientallen abonnementen en diensten, en net zo gefragmenteerd als in het tv streaming landschap nu.

En ondertussen hebben ze dat wat altijd te zien was in de live uitzending ook al gekort. Veel minder onboards, minder radio en veel meer quasi zwoelkijkende naar jou wijzende coureurs en gastoptredens van nietszeggende artiesten. En dat was precies mijn punt en ook dat waar een heleboel liefhebbers bang voor waren. Geef mij gewoon sportverslagen van mooie wedstrijden uit het hart, dan betaal ik daarvoor een klein beetje kijk- en luistergeld. Kunnen we ook nog eens toevallig dingen ontdekken die we toevallig zien, zoals ik ooit ook toevallig f1 tegenkwam.

Kunnen we Stroll en consorten eruit flikkeren, teams meer gelijk krijgen doordat de inkomsten en prijzengeld niet zo belachelijk hoog zijn, de belangen veel kleiner worden en weer gewoon doen waar het om gaat. Sport.

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Goh...😳

A smile a day....

• lexi
Als ik zoiets lees dan kan ik alleen maar denken aan Calimero. Man man man, jij hebt vast een zwaar leven.

• Hemmik
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 07-04 07:08
mitodriver schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 15:39:
[...]

Ik heb een LG OLED B8 en sinds vandaag kan ik de webbrowser niet meer volledig gebruiken om F1TV Pro te kijken. Een paar weken geleden gaf het geen probleem. Ik kan inloggen en krijg dan het complete menu te zien. Als ik Chasing the dream (F2 docu) wil kijken lukt dat prima. Alleen de live stream van de eerste testdag die is niet te zien als ik die aanklik. Ik krijg wel geluid en zie de grijze balk met de tekst "Catalunya Live High Speed Test" boven in beeld te zien. Het lijkt er dus op dat de bewegende beelden daarboven zitten maar niet te zien zijn. Ik heb het op 2 LG tv's geprobeerd (1 OLED (2018 B8) en 1 LED (2019). Bij beide heb ik hetzelfde probleem. Is er iemand die hier ook dit probleem heeft en misschien een oplossing heeft. Ik heb met LG gebeld en die geven aan dat hun browser niet geschikt is voor streaming beelden en ze er niets aan kunnen doen :'(
Ik heb het ook op mijn C8. Werkte eerst prima, maar nu niet meer. Wel geluid, geen beeld.

• psy
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

psy

Kennis is macht

Tarabass schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 00:06:
[...]

Ik weiger inderdaad om Spotify af te nemen. Ik krijg het grappig genoeg bij mijn kpn abonnement, en er staat werkelijk niets op dat mij kan bekoren. Het staat vol met commerciële meuk gemaakt door mensen die of teveel geld verdienen of graag teveel geld willen verdienen. Spotify heeft niets te maken met liefde voor muziek, kleine artiesten kunnen heel moeilijk doorbreken en ook op Spotify komen en dat kan alleen als je danst naar de pijpen van grote producers, labels of andere grootmachten in deze markt. Het heeft niets met creativiteit te maken en het is een communistisch platvorm waarin anderen bepalen wat erop komt en zogenaamde vulgaire algoritmes bepalen wat jij leuk zou vinden. Eenheidsworst waarop wij als individu totaal geen invloed meer op hebben.

[...]

F1 was altijd op tv te zien. Betaalde je kijk- en luistergeld voor. Wilde je dat beetje extra, dan kocht je een kaartje en ging je met je reet in het gras zitten om te genieten van gevechten en v10 motoren. De coureurs reden vanuit hun hart en met gevaar voor eigen leven, omdat ze vonden dat ze dat moesten doen. En we keken omdat we vonden dat we moesten kijken.

Die extra content waar jij het over hebt wil ik niet. Vind ik niets aan. Ik hoef dat gewauwel van die doornbos niet te horen, of te horen wat de gast van de week, die niets met autoracen heeft, ervan vind. Die shows, die optredens, zijn er echt mensen die ernaar kijken? De races worden er niet beter van.

Een natuurlijk willen ze je content geven. In ruil voor miljarden. Een kinderhand is snel gevuld, nietwaar? Denk je dat ziggo blij is met de acties van liberty? Zij zijn de "gratis" content gaan aanbieden omdat iedereen anders overstapt naar pro. Dag investering. Anders staat hun hetzelfde te wachten als de telegraaf met Hyves.

Denk je dat het die dikbillen uit Amerika echt gaat om f1 op te kaart te krijgen uit liefde voor de sport? Denk je dat het normaal is om entreegelden zo duur te maken terwijl honderden mensen in deze sector miljoenen verdienen? De sport heeft nog nooit zo ver van de gewone mens gestaan. Je kunt alleen maar meedoen als je all-in gaat. En als alle sporten dit gaan doen wordt het alleen maar erger en eindig je met tientallen abonnementen en diensten, en net zo gefragmenteerd als in het tv streaming landschap nu.

En ondertussen hebben ze dat wat altijd te zien was in de live uitzending ook al gekort. Veel minder onboards, minder radio en veel meer quasi zwoelkijkende naar jou wijzende coureurs en gastoptredens van nietszeggende artiesten. En dat was precies mijn punt en ook dat waar een heleboel liefhebbers bang voor waren. Geef mij gewoon sportverslagen van mooie wedstrijden uit het hart, dan betaal ik daarvoor een klein beetje kijk- en luistergeld. Kunnen we ook nog eens toevallig dingen ontdekken die we toevallig zien, zoals ik ooit ook toevallig f1 tegenkwam.

Kunnen we Stroll en consorten eruit flikkeren, teams meer gelijk krijgen doordat de inkomsten en prijzengeld niet zo belachelijk hoog zijn, de belangen veel kleiner worden en weer gewoon doen waar het om gaat. Sport.
Kijk en luistergeld betalen voor F1, dat klopt toch niet? F1 is altijd alleen maar op commerciële zenders te zien geweest. Bij de NOS is F1 altijd een ondergeschoven kindje geweest vanaf het moment dat ik me kan herinneren (begin jaren 80).
.

• MaXeRs
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 22:35
Voor een ieder die nog kans maakt om zijn huidige abonnement stop te zetten voordat er geld wordt afgeschreven a 65 euro.
Beëindig je huidige abonnement en sluit een nieuwe af met 25% korting.
EARLYBIRD25

[Voor 3% gewijzigd door MaXeRs op 20-02-2020 10:56]

• lexi
lexi schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 18:53:

De F1TV api is aanzienlijk gewijzigd, dus e.e.a werkte niet goed meer. Dat is vandaag opgelost en de add-on is weer goed bruikbaar. Ik weet nog niet hoe het met de live-streams zit.
En de live-stream doet het ook. Tevens mogelijk om een andere bitrate stream te selecteren.

• don_jorg
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 20:15
Ik weet niet of dit helemaal legaal is, maar aan de andere kant zijn ze al aardig wat uren aan het streamen: een Youtube-kanaal dat live de testdagen uitzendt:

edit: link verwijderd

[Voor 19% gewijzigd door don_jorg op 20-02-2020 14:15]

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 19:39
don_jorg schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 13:11:
Ik weet niet of dit helemaal legaal is, maar aan de andere kant zijn ze al aardig wat uren aan het streamen: een Youtube-kanaal dat live de testdagen uitzendt:

... link ...
Zie je die vlakken die het F1 logo afschermen? (iets terug spoelen nu ivm lunch pauze). Die vlakken zorgen ervoor dat de Youtube 'scanner' niet kan 'zien' dat het een stream van het officiële F1 kanaal is. Dat mag niet. Dus ook al is Youtube legaal, de stream zelf is dat niet. :)

[Voor 5% gewijzigd door Jasphur op 20-02-2020 14:17]

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• don_jorg
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 20:15
Jasphur schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 13:19:
[...]
Die vlakken zorgen ervoor dat de Youtube 'scanner' niet kan 'zien' dat het een stream van het officiële F1 kanaal is. Dat mag niet. Dus ook al is Youtube legaal, de stream zelf is dat niet. :)
Dat was mij inderdaad niet opgevallen, dank je! Zelfs al was het me wél opgevallen, had ik nooit aan die reden gedacht :) Ik heb de link verwijderd uit m'n oorspronkelijke bericht.

• ScrooLoose
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
Leuke verassing in de mail, geheel gratis F1TVPro als Ziggo sport totaal lid *O*
Komende weken eens even wat oudere races in z'n geheel kijken wat blijkbaar ook kan :D

Denk dat ik Brazilië 2016 eerst eens ga kijken :)

Het ging verbazend goed vooruit!

• JohanKupers
  • Registratie: juli 2018
  • Niet online
ScrooLoose schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 15:42:
Leuke verassing in de mail, geheel gratis F1TVPro als Ziggo sport totaal lid *O*
Komende weken eens even wat oudere races in z'n geheel kijken wat blijkbaar ook kan :D

Denk dat ik Brazilië 2016 eerst eens ga kijken :)
Meteen aanslingeren en de testdagen bekijken. :+

• Scooper
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 16:45

Bedankt voor de tip!
Dit is wat mij betreft voor nu de beste oplossing om F1 op een televisie te kunnen kijken!

• PatrickPR
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 14:05
wardjj schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 10:29:
[...]

Vorig jaar kon ik zonder problemen via de browser kijken op mijn TV, echter krijg ik nu helaas alleen geluid te horen. Lukt het bij iemand anders nog wel op zijn LG?
Ik denk dat ik ook terug moet komen op mijn eerdere opmerking over dat het in de browser van een LG C9 werkt. Ik probeer zojuist om dag 2 van het testen terug te kijken in de browser van de TV, maar ik krijg alleen een grijs vlak en de audio van de stream. Geen beeld dus. Als ik bijv. de grand prix van Duitsland van 2019 terug wil krijgen, gebeurt hetzelfde. Grijs vlak, geen beeld maar wel geluid.

Het gekke is dat andere filmpjes op de homepage wel werken, bijvoorbeeld de terugblik van dag 1.

Vorig jaar werkte dit perfect. Ik snap niet dat het nu ineens niet meer werkt. Toch iets aan de kant van F1TV veranderd?

• Joster
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 03-04 07:34

En via deze add-on dien je gewoon in te loggen waardoor het legaal is of?

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 21:33

Rivanov

Apple freak

Vanaf komend seizoen Grid Walk op F1TV.

https://i.imgur.com/OmlqW2M.jpg

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• RobertMe
Rivanov schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:03:
Vanaf komend seizoen Grid Walk op F1TV.

[Afbeelding]
Ook commentator dus bij de vrije trainingen. Ben benieuwd of ze Sky dan ook aanhouden (en net zoals bij de races waarbij die Alex volgens mij ook al commentator is op pitlane kanaal) of dat Sky eruit gaat.

Maar FOM / F1 TV lijkt wel hard aan de weg te timmeren. Ook met die Laura Winter die nu nieuw is, Rosanna Tennant die nu (weer) voor FOM werkt (maar altijd al (freelance?) wat dingetjes deed met de drivers parade, dus of ze hele seizoen blijft is dan maar de vraag). Ben benieuwd of/wanneer ze op het niveau van Sky komen daarmee. Vooral dan ook tijdens de race met een heel team erachter die info influistert. Alhoewel Ted afgelopen seizoen ook al (post weekend) werk voor Sky deed qua tech analyses. Maar Ted liep afgelopen seizoen ook nog wel eens bij Sky (afgewisseld met Karun). En F1TV zou dan nog hun eigen "race control" moeten krijgen met de dingetjes die DiResta / Davidson nu doen. Waarbij F1TV / FOM natuurlijk nog wat beter kan zijn in de "ik hoorde team X net aan rijder Y vertellen dat ...". Waarbij F1TV gewoon kan gaan voor "Dit is wat team X net aan rijder Y vertelde" en dat world feed regie dan boordradio erin gooit

• Scooper
  • Laatst online: 16:45
Joster schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 18:33:
[...]

En via deze add-on dien je gewoon in te loggen waardoor het legaal is of?
Correct

• lexi
Inmiddels zijn er nog 2 updates geweest aan de kodi add-on: live event op de eerste pagina en de snelheid is verhoogd. Dat laatste met de waarschuwing dat het een test is en er meer kansen op fouten zijn. Ik bemerk overigens weinig vooruitgang in het laden van pagina's.

[Voor 13% gewijzigd door lexi op 21-02-2020 08:49]

• Joster
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 03-04 07:34
Dank, deze add-on werkt inderdaad uitstekend :-)

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 05-04 23:45
MaXeRs schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 10:55:
Voor een ieder die nog kans maakt om zijn huidige abonnement stop te zetten voordat er geld wordt afgeschreven a 65 euro.
Beëindig je huidige abonnement en sluit een nieuwe af met 25% korting.
EARLYBIRD25
Werkt helaas alleen als je credit card hebt

Nice!
Werkt dit ook met kodi op de xbox one?

[Voor 28% gewijzigd door G_Dragon op 21-02-2020 13:01]

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• -ION-
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 06-04 19:19
Heeft iemand ervaringen met het kijken van F1 TV via een Xiaomi Mi Box S? Ik ga mijn Chromecast denk ik vervangen zodat ik niet hoef te wachten op Chromecast support. Ik neem aan dat ik de F1 TV Android app gewoon kan sideloaden. Ik vraag mij vooral af of de kwaliteit hetzelfde is als met de player in de webbrowser.

• RobertMe
-ION- schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 13:16:
Heeft iemand ervaringen met het kijken van F1 TV via een Xiaomi Mi Box S? Ik ga mijn Chromecast denk ik vervangen zodat ik niet hoef te wachten op Chromecast support. Ik neem aan dat ik de F1 TV Android app gewoon kan sideloaden. Ik vraag mij vooral af of de kwaliteit hetzelfde is als met de player in de webbrowser.
Ik kan niet spreken voor de Mi Box. Maar op de SHIELD is met sideloaden de kwaliteit gewoon goed.

Alhoewel ik denk ik toch ook even die Kodi add-on ga proberen die hier langs kwam. Lijkt mij gewoon nog fijner (ook omdat dan geen muis/pointer device nodig is).

• -ION-
RobertMe schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 13:18:
[...]

Ik kan niet spreken voor de Mi Box. Maar op de SHIELD is met sideloaden de kwaliteit gewoon goed.

Alhoewel ik denk ik toch ook even die Kodi add-on ga proberen die hier langs kwam. Lijkt mij gewoon nog fijner (ook omdat dan geen muis/pointer device nodig is).
Is de bediening niet fijn met de meegeleverde afstandsbediening dan?

[Voor 22% gewijzigd door -ION- op 21-02-2020 13:24]

• RobertMe
-ION- schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 13:24:
[...]

Is de bediening niet fijn met de meegeleverde afstandsbediening dan?
De afstandsbediening van de SHIELD heeft geen ingebouwde pointer device en alleen maar "pijltjestoetsen" en dat werkt niet overal voor (want de app is voor touch gemaakt). Met de controller bij de SHIELD zal het vast wel werken. Maar heb nu een goedkope remote uit China met ingebouwde gyroscoop en dat werkt net zo goed en veel makkelijker (controller gebruik ik persoonlijk nooit en zal ik ook niet snel mee op de bank gaan zitten).
Als de Mi Box geleverd wordt met een remote met gyroscoop of andere manier om een cursor te bedienen zal dat dus wel werken.

• -ION-
RobertMe schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 13:37:
[...]
Als de Mi Box geleverd wordt met een remote met gyroscoop of andere manier om een cursor te bedienen zal dat dus wel werken.
Volgens mij niet, maar je hebt me wel op het idee gebracht even rond te kijken voor zo'n ding! :9

• MailMan
  • Laatst online: 22:52
MailMan schreef op maandag 17 februari 2020 @ 18:53:
In de F1tv app staat dat ik een F1 Pro (Trial) account heb (heb tijdje geleden het maand naar een jaarabonnement omgezet). Maar op de website staat ‘User’ en heb ik geen Pro access.

Bij mn Credit Card staat dat de betaling nog openstaand is, maar dat is al sinds half januari zo.

Heb al eens opnieuw ingelogd. Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
En F1TV team zegt dat ze het probleem niet kunnen oplossen en ik bij Apple om een refund moet vragen _O-

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

-ION- schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 13:39:
[...]
Volgens mij niet, maar je hebt me wel op het idee gebracht even rond te kijken voor zo'n ding! :9
Nee, heeft ie standaard niet. Maar als je de remote een kwartslag draait dan gaat het bedienen van de F1 app al een stuk logischer :+

A smile a day....

• Holk
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 22:25
Werkt de Apple TV in combinatie met de F1 tv app een beetje soepel? Zit al een tijdje te denken om een Apple TV te kopen en als ik de F1 daar ook nog op kan kijken zou het de doorslag geven. Waarschijnlijk al 20 keer gevraagd door anderen, sorry daarvoor

• Boinkie
  • Laatst online: 22:59
-ION- schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 13:16:
Werkt prima. Dankzij @RobertME ook geïnstalleerd en gelukt en afgelopen week onderbroken kunnen kijken. Alleen even puzzelen met de stream starten maar het lukt wel met de meegeleverde afstandsbediening!

• -ION-
hardware-lover schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 21:45:
[...]

Nee, heeft ie standaard niet. Maar als je de remote een kwartslag draait dan gaat het bedienen van de F1 app al een stuk logischer :+
Heb voor het gemak toch maar zo'n remote met gyroscoop en toetsenbord besteld (deze) samen met de Mi Box S. Hopelijk werkt het ongeveer zo goed als de magic remote van de LG tv's, want die vind ik wel prettig.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

-ION- schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 22:44:
[...]
Heb voor het gemak toch maar zo'n remote met gyroscoop en toetsenbord besteld (deze) samen met de Mi Box S. Hopelijk werkt het ongeveer zo goed als de magic remote van de LG tv's, want die vind ik wel prettig.
Ik heb zoiets nog liggen, maar heb de moeite nog niet genomen om er iets mee te doen 😉

A smile a day....

• Crazy D
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 18:44

Crazy D

I think we should take a look.

MailMan schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 14:20:
[...]

En F1TV team zegt dat ze het probleem niet kunnen oplossen en ik bij Apple om een refund moet vragen _O-
Ik kon juist op de site geen account nemen, dat moest juist via de Apple app want dan werkte t wel |:(

Exact expert nodig? itwize.nl

• lexi
G_Dragon schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 12:49:
[...]

[...]

Nice!
Werkt dit ook met kodi op de xbox one?
Zolang je daar python add-ons op kunt draaien lijkt het me wel.

• MailMan
  • Laatst online: 22:52
Crazy D schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 08:01:
[...]

Ik kon juist op de site geen account nemen, dat moest juist via de Apple app want dan werkte t wel |:(
Hmm bij mij is het nu via de website wel gelukt, met 25% korting, dus dat is nog niets.

• dm-dutchman
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 23:05
Nou ze hebben de prijzen blijkbaar ook verhoogt van €64,99 naar €84,99. Helaas heb ik geen credit card en kan ik dus ook niet via de website een account aanmaken met korting.

R5 2600/Asus TUF B450-Plus Gaming/Asus ROG Strix GeForce RTX 2070 OC/Corsair RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16/Corsair RM650 (2019)][PS4 Pro/Micron 5100 1,92TB SSD]

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

dm-dutchman schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 17:03:
Nou ze hebben de prijzen blijkbaar ook verhoogt van €64,99 naar €84,99. Helaas heb ik geen credit card en kan ik dus ook niet via de website een account aanmaken met korting.
Dat is niet wat ik zie staan voor het bedrag per jaar, hier laat ie nog steeds €64,99 zien? https://www.formula1.com/en/subscribe-to-f1-tv.html#nl-NL

A smile a day....

• dm-dutchman
hardware-lover schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 17:06:
[...]

Dat is niet wat ik zie staan voor het bedrag per jaar, hier laat ie nog steeds €64,99 zien? https://www.formula1.com/en/subscribe-to-f1-tv.html#nl-NL
Bijzonder aangezien het via de app dus verhoogd is naar €84,99

R5 2600/Asus TUF B450-Plus Gaming/Asus ROG Strix GeForce RTX 2070 OC/Corsair RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16/Corsair RM650 (2019)][PS4 Pro/Micron 5100 1,92TB SSD]

• RobertMe
dm-dutchman schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 17:08:
[...]

Gokje, €64,99 voor het abo + X% wat ze aan de app store moeten afdragen. Dus FOM zal gok ik uiteindelijk nog steeds om en nabij de €65 ontvangen en de rest is de fee die ze aan Apple/Google moeten betalen. Bij mijn weten zou FOM dan ook niet de eerste zijn die dat doet. Meen dat andere grote streaming diensten (Netflix? Spotify?) dat ook al doen. De prijs in de app store verhogen met de afdracht die ze moeten doen.

Van hun kant ook begrijpelijk IMO, maar als gebruiker/klant natuurlijk zwaar irritant/frustrerend als je het niet direct kunt afnemen (in dit geval dus door gebrek aan CC).

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

dm-dutchman schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 17:08:
[...]
Dat bedrag zie ik ook als maximaal staan als info bij de Android app; https://play.google.com/s...rmulaone.production&hl=nl

A smile a day....

• Montoya200x
  • Registratie: juli 2009
  • Niet online
Nou ze hebben de prijzen blijkbaar ook verhoogt van €64,99 naar €84,99.
Ach, we mogen blij zijn dat die prijs nog niet op hetzelfde niveau zit, als de prijs van VideoPass, bij MotoGP >> €139,99.

Maar goed, in VideoPass van MotoGP, zitten ook meer toeters en bellen, voor het bekijken van de wedstrijden, waar F1TV nog wat van kan leren :+

• Lasmibalsingh
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 22:58
Ik heb vorige week gebruik gemaakt van de earlybird25 actie. Het is de eerste keer dat ik van dit nieuwe systeem gebruik maak.

Tijdens de testweek kon ik echter niet onboards selecteren, was dit bij jullie wel het geval?

Ander vraagje, bestaat er een manier om verder terug te scrollen in de tijdlijn van videos? Nu houd het per categorie na een aantal video's op.

Laatste vraag, In Edge explorer zie ik telkens een ronddraaiende buffer icoontje (wiel of stuur) midden in het scherm staan, is dit bij jullie ook het geval? In Chrome en Firefox heb ik er geen last van.

PSN: KADR777

• Lasmibalsingh
delete

[Voor 95% gewijzigd door Lasmibalsingh op 25-02-2020 18:22]

• RobertMe
Lasmibalsingh schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 18:09:
Tijdens de testweek kon ik echter niet onboards selecteren, was dit bij jullie wel het geval?
Nope. Zullen niet beschikbaar zijn geweest. Vergeet ook niet dat er tot vorig jaar überhaupt geen opnames werden gemaakt. Vorig jaar in de eerste week een beetje met camera's langs de baan en dit jaar dan elke dag een volwaardige uitzending. En volgens mij waren de commentatoren ook verbaasd toen de regie de eerste boordradio erin gooiden.
Ander vraagje, bestaat er een manier om verder terug te scrollen in de tijdlijn van videos? Nu houd het per categorie na een aantal video's op.
Wat bedoel je precies? Het archief kun je per jaar/seizoen inzien. En bij de recente races / weekenden kun je meestal nog eens doorklikken om alles van dat weekend in te zien. Maar categorieën zegt mij niks.
Laatste vraag, In Edge explorer zie ik telkens een ronddraaiende buffer icoontje (wiel of stuur) midden in het scherm staan, is dit bij jullie ook het geval? In Chrome en Firefox heb ik er geen last van.
Geen Edge gebruiken? :P (of het zo is weet ik niet ik gebruik geen Windows)

• Lasmibalsingh
RobertMe schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 18:23:

[...]

Wat bedoel je precies? Het archief kun je per jaar/seizoen inzien. En bij de recente races / weekenden kun je meestal nog eens doorklikken om alles van dat weekend in te zien. Maar categorieën zegt mij niks.
https://f1tv.formula1.com/en/ Scroll bijvoorbeeld naar beneden tot je bij team guide bent, hier staan maar 4 team guide videos terwijl op YouTube er meer staan op het f1-kanaal. Nergens is de mogelijkheid om het uit te klappen.

Bij archives kan je idd races terugvinden maar ik had het over de timeline op de startpagina.

• themaxter
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 08-04 11:57

themaxter

Bugged..

Holkers schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 22:08:
Werkt de Apple TV in combinatie met de F1 tv app een beetje soepel? Zit al een tijdje te denken om een Apple TV te kopen en als ik de F1 daar ook nog op kan kijken zou het de doorslag geven. Waarschijnlijk al 20 keer gevraagd door anderen, sorry daarvoor
Dan moet je iPhone/iPad airplayen naar de Apple TV. Ik heb afgelopen week nog contact gehad met de helpdesk dat ze al tijden een Apple TV app beloven, maar nog steeds niet leverbaar is. Maar ze zeggen gewoon helemaal niks behalve dat als er nieuws is het op de site wordt aangekondigd.....
Lasmibalsingh schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 18:09:Laatste vraag, In Edge explorer zie ik telkens een ronddraaiende buffer icoontje (wiel of stuur) midden in het scherm staan, is dit bij jullie ook het geval? In Chrome en Firefox heb ik er geen last van.
Ik heb dat probleem ook in Safari. Chrome/Firefox geven geen problemen.

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Holkers schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 22:08:
De F1 TV App heeft geen native AirPlay functionaliteit op dit moment.
De beste oplossing op dit moment is om de website van F1 TV te gebruiken via Safari op je iOS device en vanuit de browser je video via AirPlay te streamen naar de Apple TV.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• G_Dragon
Ik dacht eerst dat die 84,99 stond voor dollar, maar wat belachelijk dat het via de app duurder is!

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• dm-dutchman
G_Dragon schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 08:14:
[...]

Ik dacht eerst dat die 84,99 stond voor dollar, maar wat belachelijk dat het via de app duurder is!
En daarbij dat je alleen met een credit card kunt betalen op de website (waar het dus €20,- agoedkoper is)

• JohanKupers
  • Niet online
Alleen daarom zou je al gewoon een credit card moeten nemen. Ik heb al ruim 20 jaar een credit card voor online aankopen.

• G_Dragon
dm-dutchman schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 08:18:
[...]

En daarbij dat je alleen met een credit card kunt betalen op de website (waar het dus €20,- agoedkoper is)
Net even contact gehad met de livechat :)
https://i.ibb.co/hYjGNyC/F1tv.png

• devil-strike
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 07-04 12:29
Ben ik nu eenigste die het achterlijk vind dat een betaalde streaming dienst niet eens 50fps is maar ze de promo's en highlights op gratis youtube wel als 50fps uppen...

Zowel de mobile app als kodi f1tv pro addon(ja eindelijk werkt het) geven max 1080p/25.

[Voor 6% gewijzigd door devil-strike op 26-02-2020 09:56]

• MikeyMan
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 23:06

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Vanmorgen F1tv abonnement geupdate. EARLYBIRD25 werkte gewoon nog. 48 euro voor een jaar is te doen :)

• D-Ed
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 00:08
MikeyMan schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 10:04:
Vanmorgen F1tv abonnement geupdate. EARLYBIRD25 werkte gewoon nog. 48 euro voor een jaar is te doen :)
Als ik via de site update dan geeft hij het normale bedrag aan (heb mijn abo gestopt maar loopt nog tot maart 2020). Hoe kan ik dit het beste doen?

Overigens heerlijk streamen via de F1TV Kodi addon op de Xbox One X 👍

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

D-Ed schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 15:38:
[...]

Als ik via de site update dan geeft hij het normale bedrag aan (heb mijn abo gestopt maar loopt nog tot maart 2020). Hoe kan ik dit het beste doen?

Heb het gewoon via de site gedaan. Dit als coupon code ingevoerd.

• Gwoon Joep
  • Registratie: november 2019
Pathogen schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 08:56:
Zijn er nog andere (legale) bronnen naast F1TV Pro waar je de testdagen live kunt zien?
NyceNL schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 09:04:
[...]

Volgens mij zijn er geen tot vrijwel geen legal opties buiten F1TV.

Wel zijn er verschillende live blogs die je zou kunnen volgen. (Zoals motorsport.com of gpupdate.net). Wanneer er iets gebeurt krijg je vaak wel twitter posts met videos, en of je kunt naar reddit stappen waar er binnen no time clips worden gemaakt van bijzondere momenten.

Maar wat betreft het echt live kijken is F1TV waarschijnlijk de beste optie.
*knip*

modbreak: dat je er zo op kan wil nog niet zeggen dat het legale streams zijn. Ga er maar vanuit dat als het gratis is en op een of andere wazige site dat het illegaal is.

[Voor 13% gewijzigd door Orion84 op 27-02-2020 09:07]

• G_Dragon
D-Ed schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 15:38:
[...]

Hoe heb je die addon toegevoegd ?
Kan je mij misschien helpen of uitleg geven via PB?

• D-Ed
G_Dragon schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 08:39:
[...]

Hoe heb je die addon toegevoegd ?
Kan je mij misschien helpen of uitleg geven via PB?
Ik moet er nu vandoor maar hier de link met korte toelichting:

- https://github.com/bbsan2k/plugin.video.f1tv/releases/

- By adding: https://bbsan2k.github.io/respository.f1tv/repo as a file source in Kodi and installing the zip through that. (Via deze methode heb ik het gedaan, dan installeer je het zip-bestand rechtstreeks vanaf Github..

Meer uitleg kan ik pas vanavond geven, succes

• ronjansen87
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 03-04 17:47
Wel heel grappig om ineens Olaf Mol in het Engels te horen commentariëren vandaag.

De sideloaded F1TV app doet het hier ook echt prima op zowel een Sony TV als een pi3 met EmteriaOS/Android. Geen hangende streams, spinnende banden en lage kwaliteit meer zoals vorig jaar, echt wel een grote verbetering.

All-electric: 2x Daikin US, Daikin FTXM, Boiler, Weber Pulse, Tesla Model 3 LR RWD

• D-Ed
lexi schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 12:26:
[...]

En de live-stream doet het ook. Tevens mogelijk om een andere bitrate stream te selecteren.
Werkt top idd _/-\o_
Waar kun je de bitstream aanpassen?

• lexi
Via de OSD en dan "program settings" o.i.d. in de settings "select program" kiezen.

[Voor 35% gewijzigd door lexi op 28-02-2020 15:52]

• sten123
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 15:36

sten123

PSN: MisterxBee

als ik een abbonement afsluit via go.ziggosporttotaal werkt dit dan ook met de f1 tv app?

• JohanKupers
  • Niet online
sten123 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 09:21:
als ik een abbonement afsluit via go.ziggosporttotaal werkt dit dan ook met de f1 tv app?
Nope, alleen als je een kabelverbinding met Ziggo hebt en daar het Sport Totaal pakket er extra bij hebt.

• schumi1986
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 22:30
MikeyMan schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 10:04:
48 euro is net aan gerechtvaardigd voor een klote app die ook nog niet eens chromecast support heeft.

Nintendo Switch | Stadia : Schumi1986 | PC : under contruction

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

schumi1986 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 15:40:
[...]

48 euro is net aan gerechtvaardigd voor een klote app die ook nog niet eens chromecast support heeft.
Och... Ik heb er weinig problemen mee. Live timing is ook onderdeel van het abonnement, en ik heb een HTPC staan waar ik gewoon mee op de site kan inloggen.

• JvS
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 23:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik heb ook maar weer voor een jaartje aangeschaft. Vond het al met al toch wel heel chill om te hebben

• HaZee
  • Registratie: januari 2000
  • Nu online
EARLYBIRD25 werkt blijkbaar niet meer...

Ik dacht; nog snel even voor 1 maart Subscribe...

• RobertMe
HaZee schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 16:15:

Dat had je kunnen weten :P Heeft de hele periode in de kleine lettertjes gestaan dat de actie geldig was tot (en met?) 28 februari. Je kunt nu wel nog hopen dat er, net als vorig jaar, in Australië een free trial is die vrij snel wordt opgevolgd door wederom een 25% kortingsactie. Toen heb ik het abo namelijk ook afgesloten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• beOnt
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 23:04
Is F1tv al beschikbaar in Belgie met Engelse commentaar?
In de FAQ stond vorig jaar dat het enkel maar Duits en Frans was, en geen Engels, maar dit lijkt verdwenen te zijn.

[Voor 3% gewijzigd door beOnt op 01-03-2020 19:24]

• Jeltel
  • Niet online
Hmm mijn F1tv account is uitgezet. Mogelijk omdat het op een ander email adres zit dan het Ziggo account. Ziggo van mijn moeder.
Meer mensen last van?

Edit: nevermind. De extra sportkanalen missen op haar account. Dus dit gedeelte klopt.

[Voor 22% gewijzigd door Jeltel op 04-03-2020 09:45]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Jeltel schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 08:48:
Hmm mijn F1tv account is uitgezet. Mogelijk omdat het op een ander email adres zit dan het Ziggo account. Ziggo van mijn moeder.
Meer mensen last van?
Dat moet niets uitmaken. Mijn F1TV account is namelijk ook een ander e-mailadres dan het Ziggo account waaraan het gekoppeld is. En bij mij werkt het nog gewoon.

• Jeltel
  • Niet online
@Rivanov misschien dan dat het vooral op een ip-adres wordt gebruikt dat geen Ziggo is.
Of mijn ma heeft sport opgezegd, maar dat lijkt me sterk.

Edit: even ingelogd op haar account, zie inderdaad de extra sportkanalen niet meer. Ik ga het haar eens vragen. Zoals gezegd lijkt het me sterk dat ze die sportkanalen niet meer wil. Die kijkt altijd sport...

[Voor 41% gewijzigd door Jeltel op 04-03-2020 09:45]

• grun93
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 21:30
Jeltel schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 09:43:
@Rivanov misschien dan dat het vooral op een ip-adres wordt gebruikt dat geen Ziggo is.
Dat zou me niks verbazen. Als ik m'n vpn inschakel valt de stream ook na een tijdje stil.

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 19:39
HaZee schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 16:15:

Ook als je de volle mep betaald voor F1tv vind ik het persoonlijk F1tv zijn geld waard is. Maar minder betalen is altijd leuker natuurlijk :P
En zet alvast een reminder in je agenda voor dit jaar november dat je een nieuw subscription koopt voor F1tv met de EARLYBIRD50 voucher :D

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• JohanKupers
  • Niet online
Jasphur schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 10:44:
[...]

Ook als je de volle mep betaald voor F1tv vind ik het persoonlijk F1tv zijn geld waard is. Maar minder betalen is altijd leuker natuurlijk :P
En zet alvast een reminder in je agenda voor dit jaar november dat je een nieuw subscription koopt voor F1tv met de EARLYBIRD50 voucher :D
Code was vorig jaar F150 voor 50% korting :)

• G_Dragon
Ben benieuwd hoe stabiel zondag de stream zal zijn op F1tv :), mocht dit drama zijn ga ik terug naar het oude en vertrouwde :).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RobertMe
G_Dragon schreef op maandag 9 maart 2020 @ 09:53:
Ben benieuwd hoe stabiel zondag de stream zal zijn op F1tv :), mocht dit drama zijn ga ik terug naar het oude en vertrouwde :).
Zal dit weekend wel meevallen. Ten eerste zal FOM flink geleerd hebben van vorig jaar waarbij ze de eerste races inderdaad te weinig capaciteit hadden. Echter is Australië zo'n vroege race in Europa dat vele hem zullen skippen / later kijken, dus daardoor neemt de drukte ook af.

• G_Dragon
RobertMe schreef op maandag 9 maart 2020 @ 10:03:
[...]

Zal dit weekend wel meevallen. Ten eerste zal FOM flink geleerd hebben van vorig jaar waarbij ze de eerste races inderdaad te weinig capaciteit hadden. Echter is Australië zo'n vroege race in Europa dat vele hem zullen skippen / later kijken, dus daardoor neemt de drukte ook af.
Ik twijfel nog om een jaar te nemen voor 70 euro of de makkelijke dure weg en weer via KPN te doen.
Dan heb ik ook geen gedoe met streamen via omwegen of kodi via de Xbox.
Daarom eerst de eerste race maar even bekijken hoe de kwaliteit is :D .

• Dj-sannieboy
  • Registratie: augustus 2004
  • Niet online
Dit jaar voor het eerst F1TV Pro, ik ben benieuwd hoeveel delay er in de livestreams zit.

Ik denk dat ik Ziggo Sport (via XS4ALL) gewoon aanhoudt als primair kanaal en daarnaast via de laptop een onboard stream via F1TV.

Jammer dat er nog geen Android TV of Apple TV app is van F1TV, dan had ik Ziggo Sport waarschijnlijk wel opgezegd.

Zie net dat er een Kodi addon is, die ga ik wel even uitproberen.

[Voor 9% gewijzigd door Dj-sannieboy op 09-03-2020 11:25]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 07-04 22:28
Dj-sannieboy schreef op maandag 9 maart 2020 @ 11:24:
Dit jaar voor het eerst F1TV Pro, ik ben benieuwd hoeveel delay er in de livestreams zit.

Ik denk dat ik Ziggo Sport (via XS4ALL) gewoon aanhoudt als primair kanaal en daarnaast via de laptop een onboard stream via F1TV.
Een goeie minuut! Ik zet Ziggo altijd even op pauze tot het beeld weer synchroon loopt met F1TV ;)

• D-Ed
metallicattim schreef op maandag 9 maart 2020 @ 11:51:
[...]

Een goeie minuut! Ik zet Ziggo altijd even op pauze tot het beeld weer synchroon loopt met F1TV ;)
Tijdens de afgelopen wintertest had ik hier een kleine 20 seconden vertraging
tov tv uitzending (Kodi -> Xbox One -> KPN)

• G_Dragon
metallicattim schreef op maandag 9 maart 2020 @ 11:51:
[...]

Zit er vergeleken met KPN/Ziggo een minuut vertraging in de F1tv stream ? 8)7

• d0s
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 23:32

d0s

sssst

Helaas wel. Vorig seizoen zo'n 40 seconden. Ziggo pauzeren en op die manier syncen is de enige oplossing als je het als 2e scherm wil gebruiken voor bijv. Onboards of timing.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 08-04 12:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

G_Dragon schreef op maandag 9 maart 2020 @ 13:07:
[...]

Zit er vergeleken met KPN/Ziggo een minuut vertraging in de F1tv stream ? 8)7
Niet altijd; heb regelmatig contact met zowel Ziggo-kijkers als Sky-kijkers. Vooropgesteld; Sky is echt wel koploper want de grootste "voorsprong" die we hebben gemeten was bijna 71 seconden. Ziggo loopt ook voor op F1 zelf; gemiddeld zo'n 23 seconden. Opvallend is dat RTL Television de ene keer "ongeveer" 30 seconden voor loopt en de andere keer enkele seconden achter.

Anyway, net helaas F1.com moeten dreigen met een chargeback op mijn creditcard. Al 3 weken lang niks van ze gehoord om de renewal te cancellen. En nu binnen 3 minuten geregeld en netjes mail met bedrag ontvangen. En netjes "sad to see you go" mail ontvangen.

Dit seizoen kijk ik soms ZIggo (via mijn moeder), soms RTL Television (kabel KPN), soms Sky Go (via Schotse vriend / abbo). Ik vind het allemaal wel mooi zo; sowieso (of helaas voor sommigen) kan komend seizoen me niet heel erg boeien... Iets met afzeggingen / verplaatsingen / Corona / tussenseizoen / teveel nieuwe tracks.

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Jackson6
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online
Is de F1 TV app spoilervrij na een race?

Ik zit de komende weken op Curaçao, ik wil de Melbourne GP dan terugkijken via F1 TV (de app), omdat ik de race niet live ga kijken wil ik dat de ochtend erop doen, ik ben alleen bang dat zodra ik de app open gelijk allemaal raceresultaten krijg te zien.

• RobertMe
Jackson6 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 07:40:
Is de F1 TV app spoilervrij na een race?

Ik zit de komende weken op Curaçao, ik wil de Melbourne GP dan terugkijken via F1 TV (de app), omdat ik de race niet live ga kijken wil ik dat de ochtend erop doen, ik ben alleen bang dat zodra ik de app open gelijk allemaal raceresultaten krijg te zien.
Hoogstens dat er een preview plaatje bij staat, maar volgens mij zijn die meer willekeurig, en misschien zelfs van een ander jaar(?), dan echt dikke spoilers.

In F1TV zijn in ieder geval geen uitslagen of zo beschikbaar, dus die kun je er niet per ongeluk zien.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 22:09

Tylen

ONK SuperCup 1000 #6

En anders vraag je of iemand anders hem even voor je aandrukt ;)

A wise man once said: 'Work is not a place."

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 15:36

sten123

is er al iets bekend over een chromecast functie voor F1TV Pro
Dit is namelijk de enige reden om nog geen F1TV Pro te nemen maar te blijven bij Ziggo

[Voor 41% gewijzigd door sten123 op 10-03-2020 08:53]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• G_Dragon
sten123 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 08:52:
is er al iets bekend over een chromecast functie voor F1TV Pro
Dit is namelijk de enige reden om nog geen F1TV Pro te nemen maar te blijven bij Ziggo
Helaas is er tot op heden nog niks bekend over chromecast of een tv ap, ik lees veel over
  • Een HDMI kabel in de laptop doen.
  • Via kodi op de Xbox.
  • Webbrowser smart tv werkt bij sommige
  • Vanuit Google Chrome casten.
Maar verder nog geen oplossingen gevonden, hoop dat er snel een makkelijkere manier komt zonder vertragingen.

Mijn abbo bij F1TV Pro loopt maandag af, perfect om het eerste weekend te testen.
Stiekem twijfel ik om te kiezen voor de makkelijke dure weg voor 15 euro p.m bij kpn, dat werkt hier al jaren perfect en je hoeft geen extra handelingen uit te voeren..

[Voor 18% gewijzigd door G_Dragon op 10-03-2020 09:18]

• alexbl69
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 22:46
G_Dragon schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 09:16:
[...]

Helaas is er tot op heden nog niks bekend over chromecast of een tv ap, ik lees veel over
  • Een HDMI kabel in de laptop doen.
  • Via kodi op de Xbox.
  • Webbrowser smart tv werkt bij sommige
  • Vanuit Google Chrome casten.
Maar verder nog geen oplossingen gevonden, hoop dat er snel een makkelijkere manier komt zonder vertragingen.

Mijn abbo bij F1TV Pro loopt maandag af, perfect om het eerste weekend te testen.
Stiekem twijfel ik om te kiezen voor de makkelijke dure weg voor 15 euro p.m bij kpn, dat werkt hier al jaren perfect en je hoeft geen extra handelingen uit te voeren..
Doe het nu altijd inderdaad via Chrome. Dat werkt perfect. Uitmuntende beeldkwaliteit.

Je moet uiteraard wel een PC of laptop hebben staan, maar dan is het ook geen probleem. Venster kan na het casten gewoon verkleind worden, hij draait wel door.

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 53 54 55 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True