[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 55 ... 82 Laatste
Acties:
  • 413.186 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerebro
  • Registratie: Maart 2015
  • Niet online
dm-dutchman schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 17:03:
Nou ze hebben de prijzen blijkbaar ook verhoogt van €64,99 naar €84,99. Helaas heb ik geen credit card en kan ik dus ook niet via de website een account aanmaken met korting.
hardware-lover schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 17:17:
[...]

Dat bedrag zie ik ook als maximaal staan als info bij de Android app; https://play.google.com/s...rmulaone.production&hl=nl
Ik zie anders nog steeds 64,99 als maximum staan op google play
En mijn abonnement is ook net verlengd voor datzelfde bedrag.

Een mogelijkheid is dat het bedrag hetzelfde blijft voor lopende abonnementen.
Nieuw af te sluiten abonnementen via de playstore betalen dan meer.

Het abonnement is aan google zijde verlengd, op de F1 site is het nog niet bijgewerkt en loopt het abonnement morgen af.
Dus moet morgen nog even checken dan of alles goed zit.

[ Voor 53% gewijzigd door Cerebro op 10-03-2020 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox-Racing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 12:51
G_Dragon schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 09:16:
[...]

Helaas is er tot op heden nog niks bekend over chromecast of een tv ap, ik lees veel over
  • Een HDMI kabel in de laptop doen.
  • Via kodi op de Xbox.
  • Webbrowser smart tv werkt bij sommige
  • Vanuit Google Chrome casten.
Maar verder nog geen oplossingen gevonden, hoop dat er snel een makkelijkere manier komt zonder vertragingen.

Mijn abbo bij F1TV Pro loopt maandag af, perfect om het eerste weekend te testen.
Stiekem twijfel ik om te kiezen voor de makkelijke dure weg voor 15 euro p.m bij kpn, dat werkt hier al jaren perfect en je hoeft geen extra handelingen uit te voeren..
kan iemand een simpele uitleg geven hoe je F1TV in kan stellen op een Xbox?
Ik heb een F1TV abbonement,, Kodi geïnstalleerd op Xbox -> Repository toegevoegd en dan?

of iemand die een linkje heeft naar een website met uitleg, ik heb totaal geen ervaring met Kodi

Maar deze optie lijkt mij vele malen makkelijker dan via laptop

RichardVos.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Cerebro schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:34:
Ik zie anders nog steeds 64,99 als maximum staan op google play
En mijn abonnement is ook net verlengd voor datzelfde bedrag.

[knip]
Tja? Als ik de link open (op een Windows desktop en een Android telefoon), dan staat er toch werkelijk;

In-app-producten: € 2,99 - € 84,99 per item

Testing, one, two ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:16

RoyK

Hobby tekenaar

Jammer dat Chromecasten niet mogelijk is. Ik denk dat ik alleen hierom al geen abbo gaat nemen op F1 TV. Je wilt toch kijken op je TV en niet met kabels bezig zijn. Het is 2020.. we streamen alles!

Ik heb nu een "duur" abbo op Ziggo sport go omdat ik bij Caiway zit. Tik je mooi 15 euro er maand aan. En dan mis je ook nog live data die je wilt zien. Dat doe ik nu met een soms gare Russische website.

Die data heb je er dan met F1 TV wel weer bij.. is dit dan via de Live timing app?

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerebro
  • Niet online
hardware-lover schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 12:10:
[...]

Tja? Als ik de link open (op een Windows desktop en een Android telefoon), dan staat er toch werkelijk;

In-app-producten: € 2,99 - € 84,99 per item
Dat klopt, als ik bij de f1 tv app kijk zie ik dat ook
Maar als ik kijk bij de reguliere f1 app is dat anders:
https://play.google.com/s...uer.f1timingapp2014.basic
Je kunt geloof ik ook een abonnement via die app afsluiten en die lijkt nog niet bijgewerkt te zijn.

Maar zoals ik zei, mijn abonnement is verlengd voor 64,99 via de play store.

[ Voor 8% gewijzigd door Cerebro op 10-03-2020 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Cerebro schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 12:20:
[...]
Dat klopt, als ik bij de f1 tv app kijk zie ik dat ook
Maar als ik kijk bij de reguliere f1 app is dat anders:
https://play.google.com/s...uer.f1timingapp2014.basic
Je kunt geloof ik ook een abonnement via die app afsluiten en die lijkt nog niet bijgewerkt te zijn.

Maar zoals ik zei, mijn abonnement is verlengd voor 64,99 via de play store.
De link die ik deelde betreft enkel naar de F1 TV app, naar andere info van die F1 app heb ik niet gekeken ;)

Maar wat je zegt zou verder best kunnen hoor, ik deelde enkel wat ik (en jij blijkbaar ook), te zien kreeg via die specifieke link.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• myrthe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-02 16:41
Iemand al een oplossing gevonden voor het geen beeld hebben van F1TV via de browser van een tv? Heb zelf een Samsung maar las dat meerdere het probleem hadden. Of is beeld krijgen via deze optie gewoon nu helemaal over? Ik was blij dat het casten voorbij was met een nieuwe tv, en vind het een beetje jammer dat je terug in de tijd moet sinds dit jaar :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lexi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 13:55
Fox-Racing schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 12:08:
[...]

kan iemand een simpele uitleg geven hoe je F1TV in kan stellen op een Xbox?
Ik heb een F1TV abbonement,, Kodi geïnstalleerd op Xbox -> Repository toegevoegd en dan?

of iemand die een linkje heeft naar een website met uitleg, ik heb totaal geen ervaring met Kodi

Maar deze optie lijkt mij vele malen makkelijker dan via laptop
dan ga je in kodi naar add-ons. Boven in beeld kun je kiezen om een nieuwe add-on uit een repository te installeren. Kies de nieuw toegevoegde repository en daar staat de add-on in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:27

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

lexi schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 14:34:
[...]

Er is ook een Kodi add-on beschikbaar.. (waarbij je netjes moet inloggen, dus geen pirate gedoe)

https://github.com/bbsan2k/plugin.video.f1tv

Hierin verder -> [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Ja klopt, heb Kodi op de Xbox staan met deze addon.
Alleen op de Xbox werkt Kodi helaas super traag..
We gaan het zien zondag of we de race live kunnen zien in Kodi op de Xbox!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:26

Blokker_1999

Full steam ahead

beOnt schreef op zondag 1 maart 2020 @ 19:21:
Is F1tv al beschikbaar in Belgie met Engelse commentaar?
In de FAQ stond vorig jaar dat het enkel maar Duits en Frans was, en geen Engels, maar dit lijkt verdwenen te zijn.
Heb het ook net opgemerkt. Ook op de global coverage pagina waar het voorheen vermeld stond, staat het niet meer. Zal waarschijnlijk die 7 dagen trial eens proberen dit weekend om te kijken of ze het hebben toegevoegd voor ons, Belgen. Zou een oplossing zijn voor mijzelf.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-07 20:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

G_Dragon schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 14:37:
[...]

Ja klopt, heb Kodi op de Xbox staan met deze addon.
Alleen op de Xbox werkt Kodi helaas super traag..
We gaan het zien zondag of we de race live kunnen zien in Kodi op de Xbox!
Semi offtopic maar Kodi op de Xbox is toch alleen "niet vooruit te branden" als je hardware decoding aan hebt staan en/of H265 afspeelt?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Nono
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-07 12:26

Dr.Nono

Hello there!

myrthe schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 13:04:
Iemand al een oplossing gevonden voor het geen beeld hebben van F1TV via de browser van een tv? Heb zelf een Samsung maar las dat meerdere het probleem hadden. Of is beeld krijgen via deze optie gewoon nu helemaal over? Ik was blij dat het casten voorbij was met een nieuwe tv, en vind het een beetje jammer dat je terug in de tijd moet sinds dit jaar :(
Daar ben ik ook heel benieuwd naar! Vorig jaar gebruikte ik altijd mijn Samsung TV-browser en dat werkte geweldig! En sinds dit jaar werkt het opeens niet meer. Zou een Samsung update misschien wat gesloopt hebben? Er zijn er wel een paar geweest de afgelopen maanden.

My favourite roadsign of all time is: "Falling rocks". What am I meant to do with that information? They may as well just have a sign saying: "Random accidents ahead, life's a lotery, be lucky!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightMare
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-05 15:34
MAX3400 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 20:54:
[...]

Semi offtopic maar Kodi op de Xbox is toch alleen "niet vooruit te branden" als je hardware decoding aan hebt staan en/of H265 afspeelt?
Ja, behoorlijk off-topic maar inderdaad ja. Ik had daar ook mega veel issues mee en ben toen overgestapt op de Shield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• myrthe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-02 16:41
Dr.Nono schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 07:29:
[...]

Daar ben ik ook heel benieuwd naar! Vorig jaar gebruikte ik altijd mijn Samsung TV-browser en dat werkte geweldig! En sinds dit jaar werkt het opeens niet meer. Zou een Samsung update misschien wat gesloopt hebben? Er zijn er wel een paar geweest de afgelopen maanden.
Ligt geloof ik niet aan Samsung maar bij F1TV, in de testweken was iemand met een LG o.i.d. met hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2sappig
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 08-05 20:22
Iemand een idee hoe ik de F1 zondag in 4K op mijn tv krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
2sappig schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 08:59:
Iemand een idee hoe ik de F1 zondag in 4K op mijn tv krijg?
Dat mag hier niet besproken worden :+

F1TV is niet in 4K. Sky F1 wordt wel in 4K uitgezonden, maar die kun je niet in NL afnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2sappig
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 08-05 20:22
RobertMe schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 09:07:
[...]

Dat mag hier niet besproken worden :+

F1TV is niet in 4K. Sky F1 wordt wel in 4K uitgezonden, maar die kun je niet in NL afnemen.
Ai, daar was ik idd al bang voor. Jammers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerebro
  • Niet online
Cerebro schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:34:
[...]

[...]
...

Het abonnement is aan google zijde verlengd, op de F1 site is het nog niet bijgewerkt en loopt het abonnement morgen af.
Dus moet morgen nog even checken dan of alles goed zit.
Ja, ging mooi fout dus :(
Vandaag mail: "Sorry to see that you've decided not to renew your F1 TV subscription" en mijn subscription was beëindigd.
Ondanks dat google wel geld van mijn bank heeft afgetrokken, maar heb meteen refund aangevraagd en al gekregen!

*edit vrijdag 13 maart:
Met de huidige stand van zaken vind ik het ook wel prima dat het niet goed is gegaan en een refund heb.

[ Voor 10% gewijzigd door Cerebro op 13-03-2020 07:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f4stf0rw4rd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:47
MAX3400 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 20:54:
[...]

Daarnaast, je kunt ook gewoon de Edge browser op de Xbox gebruiken. Werkt ook perfect. Je moet alleen even in de Xbox settings uitvinken dat applicaties een rand om het venster mogen plaatsen om Edge volledig full-screen te kunnen gebruiken.

hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseDise
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:35
Weet iemand toevallig of de kwaliteit van de online Ziggo Sport Totaal Go stream (voor pc/laptop, 2800 kbps max.) nog verschilt met de stream van de Sport Totaal Go app?

M.a.w. Heb je via de app + Chromecast betere kwaliteit, of zou dat niet uitmaken?

[ Voor 1% gewijzigd door WiseDise op 11-03-2020 15:36 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Ik heb nu een paar weken F1 tv pro via Ziggo. Moet ik het op Ziggo Sport totaal laten staan of kan ik het ook naar movies en series L zetten om F1 tv Pro te behouden?

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Laatst online: 07:26

Blokker_1999

Full steam ahead

Blokker_1999 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 20:48:
[...]

Heb het ook net opgemerkt. Ook op de global coverage pagina waar het voorheen vermeld stond, staat het niet meer. Zal waarschijnlijk die 7 dagen trial eens proberen dit weekend om te kijken of ze het hebben toegevoegd voor ons, Belgen. Zou een oplossing zijn voor mijzelf.
Kleine update, hoewel ik het dit weekend dus niet zelf zal testen had ik wel een mailtje naar F1TV gestuurd en vandaag een antwoord gekregen. Voor ons, Belgen, is het nu eindelijk mogelijk om ook de Engelstalige audiostream te beluisteren.
Hi there,

Thank you for contacting F1 Team.

We are happy to inform you that from now on we have English language stream in Belgium.

If you have any others problems, do not hesitate to contact us.

Thanks,
Elena ||The Team at F1

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:44

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Hi Jeroen

As a valued F1 TV subscriber and following the changes announced to the 2020 FIA Formula One World Championship, we wanted to let you know about some changes to your F1 TV subscription.

With no live racing possible yet and as we wait for the season to start, we would like to gift you an iTunes voucher. We are unable to process refunds for you as we do not manage your payment details since this is processed by Apple.

So that we can process this, please click here and fill out your details. You need to do this by 31 March. You will then receive your iTunes voucher within 30 days.

The F1 team
Geinig.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
Heb je hiervoor een mail moeten sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mast3rWill
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-07 17:18

Mast3rWill

Poffertjescrackertjes

Heb eenzelfde mail als jou ontvangen.
Had een maandje F1TV Pro afgesloten voor de testweken via Google Play.
GPA ingevuld en nu maar afwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

ANdrode schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 15:26:
[...]

Heb je hiervoor een mail moeten sturen?
Nope. Kwam geheel onverwachts. Had niet gehoeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:31
Heb de mail ook gekregen.

Heb niks van Apple, dus geen iTunes voucher, maar krijg €7,80 terug gestort.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RmbhDVaFfeUDSxQ4aJjR2vAECfA=/f/image/CP4WRBWLaBSvEKHwNDtirNw3.png

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Zijn jullie (beide) dan maar abonnee voor een maand?

Ben benieuwd of ze dit ook gaan doen voor gebruikers met een jaar abo dan, iets van refund, of abo verlengen / langer laten lopen. Dat laatste zou dan sowieso wel grappig zijn omdat het hun waarschijnlijk niks/niet veel kost. Meeste zullen een abo van december of februari hebben met korting, en tzt als dan weer zo'n actie is weer verlengen. Dus een maand extra gratis is dan een sigaar uit eigen doos omdat je toch weer verlengd voor dat abo afloopt. Maar het is dan uiteraard wel een mooi gebaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPR
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-07 14:55
alexbl69 schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 16:18:
Heb de mail ook gekregen.

Heb niks van Apple, dus geen iTunes voucher, maar krijg €7,80 terug gestort.

[Afbeelding]
Ik heb deze mail ook gekregen, met hetzelfde bedrag. Ik heb een jaarabbonnement dat ik vorig jaar september heb afgesloten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
RobertMe schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 16:59:

Ben benieuwd of ze dit ook gaan doen voor gebruikers met een jaar abo dan, iets van refund, of abo verlengen / langer laten lopen. Dat laatste zou dan sowieso wel grappig zijn omdat het hun waarschijnlijk niks/niet veel kost. Meeste zullen een abo van december of februari hebben met korting, en tzt als dan weer zo'n actie is weer verlengen. Dus een maand extra gratis is dan een sigaar uit eigen doos omdat je toch weer verlengd voor dat abo afloopt. Maar het is dan uiteraard wel een mooi gebaar.
Hier ook jaarabonnement. Misschien dat ze het van maand tot maand bekijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kasper
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-07 19:51
Ik heb sinds 12 maart 2019 een doorlopend jaar abo, maar ik heb geen mail ontvangen.. 🤔 (ja ook in ongewenst gekeken uiteraard)

[ Voor 6% gewijzigd door Kasper op 18-03-2020 19:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
@Kasper en anderen. Net even contact gehad met F1 over (mogelijke) refund. Ook omdat mijn Knab credit card per 1 april komt te vervallen (aanbieder stopt ermee) en ik een nieuwe credit card heb. Abonnees afgesloten via web zouden binnen 7 dagen geïnformeerd worden. Hoe/wat/waar weet ik nu dus ook nog niet (refund, gratis verlenging met aantal dagen/weken/maanden?), maar we zouden dan nog bericht krijgen.

En m.b.t. wijzigen credit card. Dit kan via My subscriptions => Payment method => Change. Dan zou het goed moeten komen (denk ik, want (echte) bevestiging dat we een refund krijgen heb ik ook niet :P)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
RobertMe schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 16:59:

En zojuist mail. Ik had goed gegokt.

Twee maanden extra. Dadelijk in december en/of februari weer een kortingscode er overheen. Iedereen verlengt en die twee maanden extra / gratis waren een wassen neus.

Het gebaar is uiteraard goed. Maar als klant denk ik dat ik persoonlijk, en de meeste volgers van dit topic, er niets mee opschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Hier ook 2 maanden extra... Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4M2H1HFFY3LsoltEtHA0W6KmbT4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OCb7x2jnu69zXazf4C93aJYN.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-07 19:51
Kasper schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 19:48:
Ik heb sinds 12 maart 2019 een doorlopend jaar abo, maar ik heb geen mail ontvangen.. 🤔 (ja ook in ongewenst gekeken uiteraard)
Ook zojuist mail gekregen over de 2mnd gratis..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

F1TV Access nu 30 dagen gratis: https://f1.com/F1TVOffer

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-06 15:51

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik heb F1 TV via Apple aangeschaft. Tijdje geleden kon je je aanmelden voor een voucher wegens geen Live uitzendingen. Zou in april komen maar heb m uiteindelijk net ontvangen. Voucher voor 8 euro...!

Dus omgerekend 1 maand gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

SqueakyClean schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 19:12:
Ik heb F1 TV via Apple aangeschaft. Tijdje geleden kon je je aanmelden voor een voucher wegens geen Live uitzendingen. Zou in april komen maar heb m uiteindelijk net ontvangen. Voucher voor 8 euro...!

Dus omgerekend 1 maand gratis.
Idem hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Krijg net een mail dat mijn F1TV Pro gratis met twee maanden is verlengd. :)

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09:06
JohanKupers schreef op maandag 11 mei 2020 @ 18:32:
Krijg net een mail dat mijn F1TV Pro gratis met twee maanden is verlengd. :)
:o Dat wil ik ook wel. Heb nog geen mail gehad. Sowieso nog helemaal niks over dit seizoen trouwens

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Jasphur schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 08:39:
[...]

:o Dat wil ik ook wel. Heb nog geen mail gehad. Sowieso nog helemaal niks over dit seizoen trouwens
Da's dan raar, dit was al de tweede gratis verlenging met 2 maanden op mijn jaarabonnement (wel afgesloten op hun website en niet via de app).

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_jorg
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-02 11:52
Ik heb de mail gekregen dat m'n pro-account niet meer actief is: ik heb Ziggo Sport opgezegd (deze maanden zal ik het toch niet gebruiken). De koppeling werkt dus goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
JohanKupers schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 09:25:
[...]

Da's dan raar, dit was al de tweede gratis verlenging met 2 maanden op mijn jaarabonnement (wel afgesloten op hun website en niet via de app).
Ik ook! :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GertJan2012
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-05 20:18
Zojuist een mail ontvangen waarin men aangaf dat in de laatste mail stond dat ik gratis 2 maanden verleningen zou krijgen, echter corrigeren ze dat nu naar 1 maand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:33

vliegnerd

Nintendo fan.

Ik ook. Best raar.

De korting kan mij niets schelen, is toch wintermaanden en ik heb begrip / steun nu met doorbetalen abonnementen.

Maar het geeft een onwijs negatief signaal om een cadeautje weer half in te trekken.

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Last week we wrote to tell you about an extension to your F1 TV subscription. Unfortunately we made an error, and the message you received was incorrect. Your second extension will be 1-month, instead of 2-months.

We’re sorry for the confusion caused by this.

Thanks

The team at F1
Lekker dan. Niet dat je er ook maar iets aan had, maar als je dan zo’n fout maakt laat het dan gewoon zo.
“Hee hier heb je een cadeautje ! Oh nee we pakken het toch weer terug, sorry !!!“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01:08

pinda powerrr

Slow down...

Ze krijgen inderdaad nu meer negatieve reclame dan dat ze met dat maandje aan geld kunnen terug verdienen.

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-07 14:17

PauseBreak

derp!

Daar heeft iemand bij marketing zitten slapen ja.

Nee, merp!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Ik begrijp de verwarring wel. Een tijd terug hebben ze aangegeven met één maand te verlengen. Afgelopen week hebben ze aangegeven met twee maanden te verlengen. Nu geven ze aan dat de tweede verlenging maar één maand is i.p.v. twee.

Oftewel: op het moment krijg je twee maanden verlenging (2x 1 maand). En niet drie maanden (1x 1 en 1x 2).

De verwoording in de vorige mail was dus slecht / fout / dubbelzinnig. Maar je krijgt effectief nu twee maanden verlenging op basis van wat je toentertijd hebt afgesloten. Waarvan je een maand verlenging al had een aantal weken terug, en deze week is er weer een maand bij gekomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Ik heb toch echt 3 maanden verlenging gekregen. Abbonement 22 december 2019 besteld en als verloopdatum op hun site staat nu 22-3-2021.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:13
JohanKupers schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 07:25:
Ik heb toch echt 3 maanden verlenging gekregen. Abbonement 22 december 2019 besteld en als verloopdatum op hun site staat nu 22-3-2021.
Jep, ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
  • Laatst online: 08:55
JohanKupers schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 07:25:
Gefeliciteerd met 3 maanden gratis off-season, dat is me een beste compensatie van F1TVPro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:33

vliegnerd

Nintendo fan.

Ik heb inderdaad ook 3 maanden gekregen: Eerst in maart 2 maanden en nu 1 maand.

Maar nogmaals: Het is in de winter, dus vrijwel nutteloos. Maar geen compensatie voor deze overmacht/natuurramp zou ik ook prima vinden. Het gaat ook niet tientallen euro’s per maand. (Ik betaalde 33 euro voor mijn jaarabonnement zag ik op mijn creditcard afschrift, nou ja, in de app)

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
vliegnerd schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 17:22:
Maar nogmaals: Het is in de winter, dus vrijwel nutteloos.
Zolang er geen (definitieve) kalender is valt dat niet te zeggen. Er schijnt ook gesproken te zijn over het "verlengen" van het seizoen, naast dat het nu waarschijnlijk al tot in januari gaat worden.

Voor hier verder offtopic, maar een seizoen tot wellicht februari zou zomaar kunnen. Gezien chassis development niet mag hoeven er niet heel veel voorbereidingen te zijn voor het nieuwe seizoen. Een testweek moet dan bv ook voldoende zijn (ook vorig jaar bewezen waarbij een testweek in het water de sneeuw viel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Hoe bevalt jullie het kijken via F1 TV Pro in kodi bij een android tv? :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonJ
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:45
G_Dragon schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 11:13:
Hoe bevalt jullie het kijken via F1 TV Pro in kodi bij een android tv? :)
Geen idee hoe dat via kodi werkt, maar het sideloaden van de F1 TV Pro apk werkt hier iig tot nu toe vlekkeloos op een sony TV. Je moet wel bij elke x updates de app weer opnieuw sideloaden, dat is imo het enige grote nadeel.

All-electric.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

ronjansen87 schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 12:35:
[...]

Geen idee hoe dat via kodi werkt, maar het sideloaden van de F1 TV Pro apk werkt hier iig tot nu toe vlekkeloos op een sony TV. Je moet wel bij elke x updates de app weer opnieuw sideloaden, dat is imo het enige grote nadeel.
Mag ik vragen wat je allemaal geinstalleerd hebt voor het sideloaden? De laatste keer dat ik het probeerde bleef de app in mobiele modus staan en kreeg ik hem niet op horizontale stand full screen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RonJ
G_Dragon schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 13:54:
[...]

Mag ik vragen wat je allemaal geinstalleerd hebt voor het sideloaden? De laatste keer dat ik het probeerde bleef de app in mobiele modus staan en kreeg ik hem niet op horizontale stand full screen..
Dat had ik ook, maar daar is wel een fix voor... Ik zal straks thuis even voor je kijken hoe dat appje precies heette...

All-electric.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RonJ
ronjansen87 schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 14:16:
[...]

Dat had ik ook, maar daar is wel een fix voor... Ik zal straks thuis even voor je kijken hoe dat appje precies heette...
De fix/appje daarvoor heet "Set Orientation", die moet je ook sideloaden. Daarnaast heb je dan Sideload Launcher en een willekeurige file manager nodig. Bedienen doe je met een muiscursor via een android remote app, ik gebruik daar de sony remote app voor. En natuurlijk een account/abo op F1TV.

Edit: Oh en pak een tablet apk ipv voor telefoons, dan is je bitrate wat hoger.

[ Voor 16% gewijzigd door RonJ op 16-06-2020 17:12 ]

All-electric.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

ronjansen87 schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 17:10:
[...]

De fix/appje daarvoor heet "Set Orientation", die moet je ook sideloaden. Daarnaast heb je dan Sideload Launcher en een willekeurige file manager nodig. Bedienen doe je met een muiscursor via een android remote app, ik gebruik daar de sony remote app voor. En natuurlijk een account/abo op F1TV.

Edit: Oh en pak een tablet apk ipv voor telefoons, dan is je bitrate wat hoger.
Het werkt :) , alleen de muiscursor heb ik niet.
De rest wel,

Het delen van .apk's uit onofficiële bronnen is ivm copyright niet toegestaan.

[ Voor 24% gewijzigd door RoD op 16-06-2020 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
Over 2,5 week is het hopelijk zover en dan begint het seizoen. Maar in de tussentijd heb ik geen Ziggo meer. Ik wilde een F1 tv abo nemen a 65,- per jaar. Wat me alleen niet duidelijk is, is of je dan ook commentaar bij de race krijgt. Ik zie wel meerdere livestreams, maar niet of dat dan met Ziggo commentaar of Sky commentaar is. Vast wel iemand die mij dit kan vertellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Xavier schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 13:15:
Over 2,5 week is het hopelijk zover en dan begint het seizoen. Maar in de tussentijd heb ik geen Ziggo meer. Ik wilde een F1 tv abo nemen a 65,- per jaar. Wat me alleen niet duidelijk is, is of je dan ook commentaar bij de race krijgt. Ik zie wel meerdere livestreams, maar niet of dat dan met Ziggo commentaar of Sky commentaar is. Vast wel iemand die mij dit kan vertellen?
Beide. Binnen Nederland kun je kiezen voor op zijn minst Engels (Sky) en Nederlands (Ziggo) commentaar, mogelijk ook nog andere talen, maar dat weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Nono
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-07 12:26

Dr.Nono

Hello there!

RobertMe schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 13:23:
[...]

Beide. Binnen Nederland kun je kiezen voor op zijn minst Engels (Sky) en Nederlands (Ziggo) commentaar, mogelijk ook nog andere talen, maar dat weet ik niet.
Inderdaad. En je hebt dan ook toegang tot het ' Pit Lane-channel' met Picture-in-Picture beeld (continue onboards, heel cool) en commentaar van Alex Jacques, die normaal ook F2 doet. Echt een aanrader om een keer een race op dat kanaal te kijken!

My favourite roadsign of all time is: "Falling rocks". What am I meant to do with that information? They may as well just have a sign saying: "Random accidents ahead, life's a lotery, be lucky!"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:29
Duitse RTL stopt na drie decennia met F1: ‘Het is een financiële kwestie’

https://www.formule1.nl/n...s-een-financiele-kwestie/

Jammer, mijn vader keek nog wel eens via RTL, aangezien hij geen ziggo heeft.

Kai Ebel ga ik dan weer niet missen. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door DJTimo op 21-06-2020 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 08:35
DJTimo schreef op zondag 21 juni 2020 @ 13:44:

Sinds F1TV mis ik de Duitser echt niet meer, dat bedrag om geen reclames te geven tijdens de race is het mij echt wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:49

rammes

koekebakker 1e klas

DJTimo schreef op zondag 21 juni 2020 @ 13:44:

Het is jammer dat kleurrijke personen uit de F1 wereld gaan. Allemaal eenheidsworst willen we ook niet. Ik hoop dat we Kai ergens terug gaan zien in de F1

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertJan2012
rammes schreef op zondag 21 juni 2020 @ 17:54:
[...]

Het is jammer dat kleurrijke personen uit de F1 wereld gaan. Allemaal eenheidsworst willen we ook niet. Ik hoop dat we Kai ergens terug gaan zien in de F1
Vermoed dat hij wel aan de slag gaat als reporter bij Sky Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
GertJan2012 schreef op zondag 21 juni 2020 @ 18:49:
[...]

Vermoed dat hij wel aan de slag gaat als reporter bij Sky Duitsland.
Zijn die niet al een of twee jaar terug gestopt?

Edit:
Blijkbaar hadden ze juist na een "stop" weer een tweejarig contract voor 2019 en 2020:
https://www.formula1.com/...yoN98FRlo5LKv8rIgK6z.html

Vraag is dan uiteraard wel of ze ook daarna blijven.

[ Voor 36% gewijzigd door RobertMe op 21-06-2020 20:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GertJan2012
F1 op RTL Duitsland is toch wel beetje iconisch geworden. Met name in de Schumacher jaren was het één en al “der Michael” wat de klok sloeg. Jarenlang Florian Konig geflankeerd door Niki Lauda, en altijd de bier reclame spotjes tussendoor. Denk daarbij nog de meest simpele bel spellen ( welke Duitse F1 coureur won er voor Ferrari een aantal wereldtitels ? , Dat niveau ) en je hebt een redelijk compleet beeld van de F1 op RTL Duitsland. Vettel heeft nooit zo massale steun uit Duitsland gehad als Schumi, dat zal ook hebben bijgedragen aan de tegenvallende kijkcijfers. Stiekem zal ik dat wel een beetje missen , maar voor de voorkeur gaat toch uit naar F1 TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Sinds een paar weken hangt hier een hele fijne LG OLED aan de muur en is mijn F1TV Pro abo al een tijdje gestopt..

Op YouTube kun je verschillende races in 50fps terug kijken _/-\o_

Maar wat is nu de beste manier om binnenkort F1 weer te kijken in de best mogelijke kwaliteit? We hebben KPN alles in één en nemen daar tijdens het F1 seizoen het Ziggo Sport abonnement alleen maar voor F1.. Toch weer terug naar het F1 TV pro abonnement of liever via KPN het Ziggo sport abonnement afnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

D-Ed schreef op zondag 21 juni 2020 @ 23:46:
Sinds een paar weken hangt hier een hele fijne LG OLED aan de muur en is mijn F1TV Pro abo al een tijdje gestopt..

Maar wat is nu de beste manier om binnenkort F1 weer te kijken in de best mogelijke kwaliteit? We hebben KPN alles in één en nemen daar tijdens het F1 seizoen het Ziggo Sport abonnement alleen maar voor F1.. Toch weer terug naar het F1 TV pro abonnement of liever via KPN het Ziggo sport abonnement afnemen?
Hoe wil je F1 gaan bekijken, op je fijne Oled TV, en dan in zo'n hoog mogelijke kwaliteit? Of is het bedrag wat je daar voor meer moet leggen meer van belang en kan je genoegen nemen met een wat mindere beeldkwaliteit? Is de commentator (taal) ook nog van belang misschien?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
rammes schreef op zondag 21 juni 2020 @ 17:54:
[...]

Persoonlijk denk ik dat het een enorme fout is om de formule 1 weg te halen bij RTL er wordt onderschat hoeveel mensen F1 kijken maar nier genoeg fan zijn om er voor gaan te betalen en dit ten koste gaat van de popularitei in Europa die toch al dalende is door saaie races .

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
hardware-lover schreef op maandag 22 juni 2020 @ 00:21:
[...]

Hoe wil je F1 gaan bekijken, op je fijne Oled TV, en dan in zo'n hoog mogelijke kwaliteit? Of is het bedrag wat je daar voor meer moet leggen meer van belang en kan je genoegen nemen met een wat mindere beeldkwaliteit? Is de commentator (taal) ook nog van belang misschien?
Yep, geen probleem om te betalen en liever in het Engels dan NL 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:07

Beste kwaliteit zul je met het Ziggo Sport abonnement krijgen dat je via KPN afsluit.
F1 TV Pro blijft een internetstream en zal er qua bandwidth nooit zo "strak" uitzien als rechtstreeks via Ziggo Sport Totaal. Tevens heb je met F1 TV Pro ook te maken met vertraging.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertJan2012
Rivanov schreef op maandag 22 juni 2020 @ 07:19:
[...]

Beste kwaliteit zul je met het Ziggo Sport abonnement krijgen dat je via KPN afsluit.
F1 TV Pro blijft een internetstream en zal er qua bandwidth nooit zo "strak" uitzien als rechtstreeks via Ziggo Sport Totaal. Tevens heb je met F1 TV Pro ook te maken met vertraging.
Wat is het nadeel van de vertraging? Volgens mij is F1 nog niet zo populair dat je de buren hoort juichen op het moment dat er iets groots gebeurd toch ? Of doel je op de livetiming ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
GertJan2012 schreef op maandag 22 juni 2020 @ 07:52:
[...]

Wat is het nadeel van de vertraging? Volgens mij is F1 nog niet zo populair dat je de buren hoort juichen op het moment dat er iets groots gebeurd toch ? Of doel je op de livetiming ?
Jup. De race via F1 TV Pro loopt altijd wat 'achter' t.o.v. de reguliere uitzending op TV dus als je livetiming er naast houdt dan loopt het niet synchroon. ;)

En ook als je het topic live volgt hier op Tweakers, loop je continue achter de feiten aan. :+

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur

De allerbeste manier om te kijken naar F1 is zorgen dat je het duurste SKY sports abbo kan ontvangen in je huis. :+

Dan krijg je F1 in 4K UHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Laatst online: 21:34

Harrie

NederVlaming

Rivanov schreef op maandag 22 juni 2020 @ 07:54:
[...]

Jup. De race via F1 TV Pro loopt altijd wat 'achter' t.o.v. de reguliere uitzending op TV dus als je livetiming er naast houdt dan loopt het niet synchroon. ;)

En ook als je het topic live volgt hier op Tweakers, loop je continue achter de feiten aan. :+
Dat van het topic live volgen is nog het grootste probleem. De vertraging is best flink, ik denk meer dan een ronde ofzo.
De live timing kan je pauzeren om hem in sync te krijgen. (wat je meerdere keren moet doen als je af en toe naar een andere app switch...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Jasphur schreef op maandag 22 juni 2020 @ 07:55:
[...]

De allerbeste manier om te kijken naar F1 is zorgen dat je het duurste SKY sports abbo kan ontvangen in je huis. :+

Dan krijg je F1 in 4K UHD
Maar dat kan niet in Nederland. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertJan2012
Ik heb het eerlijk gezegd niet zo in de gaten gehouden de laatste paar maanden ( logisch, er was niet zoveel live te kijken ) , maar is er al iets meer bekend over chromecast support in de App ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:23

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dat een stream geen uitmuntende kwaliteit kan zijn is natuurlijk onzin. Ook een internetstream van 20mbit heeft de potentie om er perfect uit te zien (1080p50).

F1TV is dat idd niet, geen idee waarom. Ze hebben die app nog steeds niet opgeknapt (geen casting, stream online geen 50fps). Dramatisch helaas nog steeds...

Dat het achterloopt is niet zo erg vind ik. Dat de streams onderling niet synchroon zijn vind ik veel erger, er zit ook een live timing screen in, die loopt ook achter (maar niet exact evenveel).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
JvS schreef op maandag 22 juni 2020 @ 08:10:
Dat een stream geen uitmuntende kwaliteit kan zijn is natuurlijk onzin. Ook een internetstream van 20mbit heeft de potentie om er perfect uit te zien (1080p50).

F1TV is dat idd niet, geen idee waarom. Ze hebben die app nog steeds niet opgeknapt (geen casting, stream online geen 50fps). Dramatisch helaas nog steeds...

Dat het achterloopt is niet zo erg vind ik. Dat de streams onderling niet synchroon zijn vind ik veel erger, er zit ook een live timing screen in, die loopt ook achter (maar niet exact evenveel).
Die timings zijn inderdaad dramatisch.

Heb vorig jaar een soort amateuristische pitwall gebouwd waarbij ik op 3 schermen naast elkaar de live-timing, het circuitoverzicht en Max' on board cam continu wilde tonen (naast het hoofdscherm met het reguliere Ziggo beeld).

Ging voor geen meter. Het was al heel moeilijk om die (in totaal dus) 4 schermen initieel te syncen, maar na een paar minuten loopt alles weer out-of-sync. Het is niet werkbaar.

Het enige dat wel te doen is is om de live-timing app naast het Ziggo tv beeld te gebruiken. Die live-timing app loopt voor op de Ziggo-stream, maar blijft wel in sync. Dus die even pauzeren en je loopt gelijk. Hoewel het stiekem ook wel fijn is als de timing-app iets voorloopt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Rivanov schreef op maandag 22 juni 2020 @ 07:19:
[...]

Ik ben er ook bang voor idd.. Ach tja, het voordeel is wel dat we nu een korter seizoen met meer races per maand hebben :+ _/-\o_

Optie van @Jasphur ga ik komende week ook nog maar eens onderzoeken.. Als dat een beetje te regelen is met een VPN dan is dat ook nog het overwegen waard d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
D-Ed schreef op maandag 22 juni 2020 @ 08:34:
[...]

Ik ben er ook bang voor idd.. Ach tja, het voordeel is wel dat we nu een korter seizoen met meer races per maand hebben :+ _/-\o_

Optie van @Jasphur ga ik komende week ook nog maar eens onderzoeken.. Als dat een beetje te regelen is met een VPN dan is dat ook nog het overwegen waard d:)b
Dat lukt niet. Want voor 4K F1 via Sky heb je Sky Q nodig. En dat is gewoon via een mediabox die enkel te verkrijgen is als je inwoner bent van de UK. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Rivanov schreef op maandag 22 juni 2020 @ 08:35:
[...]

Dat lukt niet. Want voor 4K F1 via Sky heb je Sky Q nodig. En dat is gewoon via een mediabox die enkel te verkrijgen is als je inwoner bent van de UK. ;)
Aha, dat scheelt weer :-(

Vorig jaar had ik mijn F1 TV Pro gekoppeld aan Kodi maar die kwaliteit hield ook niet over.. Als ze daar nou eens wat in investeren dan neem ik het ‘achterlopen’ van de stream voor lief..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Rivanov schreef op maandag 22 juni 2020 @ 08:01:
[...]

Maar dat kan niet in Nederland. ;)
Vandaar de :+ haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
De grote vraag over (gebrek aan) kwaliteit is natuurlijk: is de kwaliteit laag omdat ze toch nog alleen de mobiele app ondersteunen en niet "op TV", of ondersteunen ze "op TV" niet omdat ze nog geen hoge kwaliteit bieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-06 17:04
RobertMe schreef op maandag 22 juni 2020 @ 09:45:
De grote vraag over (gebrek aan) kwaliteit is natuurlijk: is de kwaliteit laag omdat ze toch nog alleen de mobiele app ondersteunen en niet "op TV", of ondersteunen ze "op TV" niet omdat ze nog geen hoge kwaliteit bieden?
Ze ondersteunen niet alleen de mobiele app, je kan via chrome op computer/laptop en chromecast gewoon de stream op je tv zien. Al weet ik niet of er echt kwaliteitsverschil zit tussen de mobiele app en het van je computer via chromecast doen, want heb nog niet echt ervaring met F1TV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

D-Ed schreef op maandag 22 juni 2020 @ 07:14:
[...]
Yep, geen probleem om te betalen en liever in het Engels dan NL 😉
Met deze reactie hakt men nog steeds geen knopen door ;)

Wat al geopperd wordt door een ander, via KPN zul je de beste beeldkwaliteit gaan krijgen (buiten Ziggo), echter ook met NL commentaar.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

RobertMe schreef op maandag 22 juni 2020 @ 09:45:
Ze komen (kwamen) met hun live streams niet boven de 5.5Mbit met 1080p/25Hz, wat ze op YT delen aan volledige races zit op 5.6Mbit maar dan in 1080p/50Hz.

Het is het aankijken op een 55" TV beslist wel waard (vind ik), maar ik heb een voorkeur voor hetgeen ik van Ziggo krijg voorgeschoteld. Daarbij krijgt het "open" F1 kanaal 12 van Ziggo (te zien voor iedere abonnee), zelfs nog een hogere bitrate dan degene waarvoor men extra moet betalen, Sport Select HD dus. ~12Mbit versus ~10Mbit, maar daarmee zitten we nog steeds flink onder de UHD HEVC stream met zijn ~27Mbit.

Het wordt wat mij betreft wel eens tijd om dat laatste beschikbaar te stellen aan ons Nederlanders (al zal dat nu ook wel op een laag pitje zijn gezet verwacht ik).

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
hardware-lover schreef op maandag 22 juni 2020 @ 12:42:
[...]

Met deze reactie hakt men nog steeds geen knopen door ;)

Wat al geopperd wordt door een ander, via KPN zul je de beste beeldkwaliteit gaan krijgen (buiten Ziggo), echter ook met NL commentaar.
Het zal we wel op uitdraaien dat ik idd weer een Ziggo Sport neem. Liever betaal ik een tientje per maand voor alleen een hoge kwaliteit F1 stream, mogen ze die andere sporten houden als ik maar 50FPS heb (en met voorkeur in hoge bitrate en 4K..).

Dank voor de input allemaal, zo te zien is het allemaal nog 'behelpen' voor de liefhebbers van 'The pinnacle of motorsport'..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:46
Even een oproepje wat het thema van dit topic lichtjes toucheert; kan iemand mij helpen aan een opname van de Hongaarse Grand Prix in 2011 met het commentaar van Olav Mol? :> Wellicht te ruilen tegen 1 van mijn andere videobanden :+ . Ik wacht met smart in mijn DM Postvak af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Ik heb kodi nu op mijn android tv staan, hoe zijn jullie te spreken over live uitzendingen? Want hoop dat het aankomende zondag goed gaat,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hellboy!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-07 13:46
Het blijft jammer dat f1 tv pro zo weinig doet qua ontwikkeling van de app. Heb maar weer even een abbo genomen, maar nog steeds geen cast support en voor android tv ook geen app.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Hellboy! schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 15:54:
Het blijft jammer dat f1 tv pro zo weinig doet qua ontwikkeling van de app. Heb maar weer even een abbo genomen, maar nog steeds geen cast support en voor android tv ook geen app.
Zie de post van @G_Dragon hierboven. Er is een Kodi plugin voor F1 TV waarmee je ook live kan kijken. En Kodi, inclusief die addon, werken ook op Android TV.

Waarom ik het vervolgens zelf nog niet geprobeerd heb weet ik eigenlijk ook niet :+ Misschien maar eens installeren voor vrijdag. Alhoewel de sideloaded app inclusief cheap ass Chinese afstandsbediening ook goed genoeg werkt. Als die eenmaal aan staat hoef je toch niks meer te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

@RobertMe het enige waar ik mij zorgen om maak is dat de onder list by season, de map 2020 nog niet geupdated is naar aankomend weekend en de races erop.

Heb jij dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik kan gek genoeg niet meer inloggen op de website van f1tv en wel in de app. Meer mensen die hier last van hebben? password reset wil-ie ook niet doen :(

[ Voor 14% gewijzigd door JvS op 01-07-2020 13:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

F1tv geeft 25% korting op een jaar abbo, alleen via de app kan je deze korting niet toevoegen en heb geen creditcard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
JvS schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 12:59:
Ik kan gek genoeg niet meer inloggen op de website van f1tv en wel in de app. Meer mensen die hier last van hebben? password reset wil-ie ook niet doen :(
Werkt hier nog gewoon via de website. App niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik kan er ook weer in. Vage melding...

Pagina: 1 ... 55 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Voor de F1TV gebruikers met inlogproblemen, deze directe link werkt misschien. :)
https://f1tv.formula1.com/dr/index.html